PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2001 audi tt quatro nasıldır.



gökan
21-03-2015, 18:47
hafta sonları binmek için audi tt quatro nasıldır ..satmak istesek zorlanırmıyız .alırsam 2 sene binmek isterim hemen satmam ..bu 37 39 bin verılırmı

turbo&quattro
21-03-2015, 18:59
Hocam vti lara 30 kusur istiyorlar guvenlik paketli ! Ies 20 kusurlerde.. Tt heleki quattro alinip omur boyu binilir.

gökan
21-03-2015, 19:16
Yürürü nasıl acaba cok istıyorum almak sma 2001 araca o psra verılırmı ...bırde temiz bılmak lazım kronik sorunu nedr yedek parca cokmu pahalı

G_TT_I
21-03-2015, 20:01
Bu düşünceyse sıfır i20 tavsiye ederim o paralara.

Equinox
21-03-2015, 20:31
Yürürü nasıl acaba cok istıyorum almak sma 2001 araca o psra verılırmı ...bırde temiz bılmak lazım kronik sorunu nedr yedek parca cokmu pahalı

Ramazanda varmış eskiden Gökhan detaylı bilgi verebilir sana gel Urfaya bi pazar.

MCN21
21-03-2015, 20:35
Motoru gelistirmeye baya yatkin diye biliyorum tt quattrolarda. 1.8t 235hp lik motor olmasi lazim. Ciddi gucler alindi o motorla :)

gökan
21-03-2015, 22:50
Dum i20 aldık öğretmn arkdsa bna göre degıl bayan aracı resmen

Lee-on!
22-03-2015, 01:10
Yıllardır takip ettiğim bir araç. İlerde almayı düşündüğüm araçlardan da birisi mk1 tt... Zamanında servet olan araçlardan... Wrx ile kıyaslama yaparlar genelde... Haldex sistemli quattronun yol tutuşu tartışılmaz. 1.8 turbo motorun gideri gayet iyi. 6.4 sn hızlanması vardı yanlış değilsem top speed de 230 kmlerde... Bu değerleri bu günde bile alan araç çok değil... Ki audi kalitesi ve fiyatları da gayet uygun... Ancak mutlaka quattro olsun almışken. Fwd lerin hiç tat vermediğini söylerler... Kronik olarak gösterge panelinin sorunlu olduğunu duydum. Pixelde kayma mı ne oluyormuş. Büyük bir şey değil ama... Bence 40 bin liraya bulunursa temiz alınıp gayette binilir... Bi filtre kit egzoz sistemi ve yazılımla 280 hp keyifle audi ve haldex zevki yaşanır...

ekleme: 1.8t fwd 180hp quattro 225hp dir... fwd olan arkada tek dif çıkış vardır quattroda cift dif...

63owen63
22-03-2015, 01:19
Gökan , korkma al , sen onu bebek yaparsın, üstüne de urfa'da birileri alır direk elinden :)

aybrskck
22-03-2015, 01:27
benim pazarlık yaptıktan sonra ustaların yanlış teşhisi üzerine almaktan vazgeçtiğim araç gayet keyifli fiyatlatı o kalitedeki bi araç için gayet uygun sürüş keyfi tartışılmaz performans olarak audinin önü en açık motorudur alıcagım araç sorunluydu ustaya gittik turbo manifoldu kırık vs vs birsürü sorun saydı aklasık 10bin tl masraf cıkardı vazgeçip sahibine teslim ettim geçenlerde yanına uğradım arabanın turbo hortumu cıkıkmıs para bile almamışlar sürdüm cok keyifliydi :D

kelalper
22-03-2015, 09:52
üzerindeki turbo ve bobinlerle 280 hp alamazsınız ne yapsanızda. Ama motor içi sağlamdır sığarsa gt28 ile güzel olur. Alırken aktarma sistemine baktırın. Arka diffte çok fazla boşluk varsa maliyeti yüksek.

DOHC
22-03-2015, 10:01
180 mi 225 hp mi?
Bagajda spoiler olanlardan almak daha mantıklı.

MCN21
22-03-2015, 10:23
180 mi 225 hp mi?
Bagajda spoiler olanlardan almak daha mantıklı.

Quattro olan 225hp ve onu cok daha cik bir motor.

gökan
22-03-2015, 10:31
Okudugum yazılar hiç iç açıcı gelmedi haltex sistemi bozuk ola masraflıymış temiz bulmak zor sanırım cooupe arac bunun dısında bu fıyata yok gibi

kasırqa
22-03-2015, 10:55
geçen sene bu zamanlarda 40 lira civarında aldı bi tanıdık. bikaç defa bindim quattro olduğu için değişik bir sürüş tarzı var :) günlük olarak yakıtı biraz sıkıntı oluyor yalnız

Lee-on!
22-03-2015, 12:38
üzerindeki turbo ve bobinlerle 280 hp alamazsınız ne yapsanızda. Ama motor içi sağlamdır sığarsa gt28 ile güzel olur. Alırken aktarma sistemine baktırın. Arka diffte çok fazla boşluk varsa maliyeti yüksek.

Kendi aracımdan orj turbo ile 40 50hp arasi alınıyorken 1.8 225hp aractan hayli hayli alınır diye düşünüyorum. Yine de siz yas itibariyle daha tecrubelisinizdir daha iyi bilirsiniz.

DVR_VTS
23-03-2015, 09:53
Benimde kafamda olan araçlar arasında temizini bulmak biraz zor .

levent
23-03-2015, 10:15
Eğer baktığın, düşündüğün araçlar içinde o fiyata temizi varsa kaçmaz bence.

Keyiflidir biraz yakar ama LPG ile sıkıntısız binersin, hem tatlı sert gider de :) quattro olanların haldex kontrol edilmeli, başka kroniği yok hatırladığım / aklıma gelen.

cagatays
23-03-2015, 12:42
bir tt mk1 roadster sahibi olarak bende biraz bilgilendirme yapmak isterim.
Benim aracım fwd .Alırken, karşılaşabileceğim haldex sorunlarını ve 4 çeker sisteminin arabaya kattığı ekstra ağırlığı düşünerek tercihimi bu şekilde yaptım ve kesinlikle cok memnunum(Tt'ler zaten haffif arabalar değil ve quattro olanlar 100 kilo civarı daha ağır.).Muhakkak karda ,buzda,ıslakta 4 çeker daha keyiflidir ama haftasonu 1-2 gün bindiğim araba da bu özellik olmasa da olur ki zaten TT kronik sorunları olan bir araba ve 15 yaşında.Bunların içine 4 çeker riskini dahil etmeyi benim gözüm yemedi.
Kronik olarak ilk aklıma gelen kadrandaki bilgi ekranı pixellerinin ölmesi.Bu sorunu cok uygun fiyatla çözmene yardımcı olurum.SAkın elektronikçilerin istedikleri fahiş fiyatlara aldanma .Bu sorunu düşünmene gerek yok.
BEnzin ve hararet göstergeleri bozuluyor.Servo motorların değişmesi gerekir.Bunlar bende sorun çıkarmadı o yüzden net bişey diyemiyorum.
Golf 4 lerle ve a3/s3 grubuyla coğu yürüyen ve mekanik parçaları ortak ve çok uygun fiyatlı.Kaporta,iç aksam parçaları dışında parça konusunda sıkıntı çekmezssin.
Motor içi forged 180/225 farketmez.Büyük turboyla 2 motordan da benzer güçler alınır.Sadece kapakları small port.gt 28/30 setupla 300 bg sıkıntısız binilir.Orjinal turbosunun yüksek egt'den eksoz tarafı çatlaktır kesin.Hatta manifoldunda da kılcal çatlaklar vardır.Bu sorun bütün 1.8t lerde var gibi.
Frenleri çok iyi.Önde orjinalden 312mm arkada 240/260mm(quattro) fren diskleri baya tatminkar.
BAzılarında ESP yok,konsolda ASR tuşu varsa ESP yoktur.Orta konsolda ESP tuşunun olduğundan emin ol.
Bagaj spoilerı hepsinde standard.İlk çıktığında spoilersız üretilen TT ,Yüksek hızlı kazalardan ötürü arka spoilera ve ESP ye kavuştu.Hatta bununla alakalı bir service recall var.
Alırken dikkat edilmesi gereken hususlardan biri de,bu arabaların bazıları bir sigara firmasında sirket arabası olarak verildi.Onlardan denk getirmemek lazım.Genelde mavi renkli olurlar.
FArları orjinal xenon,otomatik yükseklik ayarının çalıştığından ve far yıkamaların aktif olduğundan emin olun. PArçaları ucuz değil. AYrıca farları iyi aydınlatmaz çünkü mercekleri kararmıştır.
Kabinin malzeme kalitesi yılına göre süperdir.Günümüz arabaları gibi,Kesinlikle maliyet odaklı üretilmiş bir araç değildir.İçerde görünen bütün gri parçalar gerçekten aliminyum dur.Kaplama veya boya değildir.
Aklına takılan ,öğrenmek istediğin bişeyler varsa daha detaylı yardımcı olurum.
Aklıma gelenleri bu post'a editliyip ekliyorum.

serdargoksu
23-03-2015, 13:20
Daha öncesinde honda kullandım, fransız arabalarını zaten tercih etmem ama iki tane 1.8 T kullandım ve sonrasında 2.0 TFSI kesinlikle en uygun maliyetle en çok güç alabileceğin araçlardandır, konforu sağlamlığı ve prestiji cabasıdır 300-350 hp sınırlarında maliyet diğer markalara göre son derece ucuz ve safe'dir.

junicb
23-03-2015, 21:24
Sana gelmez gökhan'ım. Japon grubundan vazgeçme. Tecrübe ile sabit.

canozgur106
23-03-2015, 22:48
Ne olursa olsun tt honda sonrasında külfetli olur göze aldıysan zevkli araba..

Sert@ç
23-03-2015, 23:12
Sana gelmez gökhan'ım. Japon grubundan vazgeçme. Tecrübe ile sabit.


Ne olursa olsun tt honda sonrasında külfetli olur göze aldıysan zevkli araba..

Merak ediyorum neden honda sonrası audi tt kötü veya külfetli ?

serdargoksu
24-03-2015, 08:50
Merak ediyorum neden honda sonrası audi tt kötü veya külfetli ?
+999999999999

bkaraca
21-04-2015, 20:09
Yeni konu acmayalim alacak olduğumuz audide özellikle Nerelere dikkat edelim ?

gökan
21-04-2015, 20:19
valla hondayı satarsam 35 bıne kadar audı tt kafamı çelıyor ama arkdslar alınmaz dıyor haldexmı ne haltsa ona bakmak lazımmıs

bkaraca
21-04-2015, 20:47
Ben 45bine kadar bakıyorum yüksek model li ama bulamadım pek içime sinecek.İlanların dışında bulmak lazım.