Kakus
04-04-2015, 23:51
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/s720x720/11084277_835955949792678_5790135259316405015_n.jpg ?oh=39c89f68e8746a53f59aaf93670cee52&oe=559D9119
Güney Almanya'dan Eduard Pogea, Fiat Abarth 500'ü oldukça geliştirmiş. Aerodinamik tasarımı karbon malzemeden üretilmiş araç için Koenigsegg'in mat Monterey mavisi tercih edilmiş. NACA ve Trofeo kaput hava girişleri ile agresif bir görünüm kazandırılmasının yanı sıra, bu motor kompartıman havalandırmaları ile optimal sürüş sıcaklığı yakalanmış. Tüm bu tasarım haricinde ; deri kaplı Bucket koltuklar ve arka koltukların sökülmesi ile araç, orjinal Abarth 500'den 71 kilogram daha hafif hale gelmiş.
http://auto.blog.rs/gallery/108/pogea%20a%201.jpg
http://auto.blog.rs/gallery/108/pogea%20a%20111.jpg
Tasarımdan arka tamponda, kullanılan difüzör ile sağlanan yüksek hızlardaki downforce etkisi ile nasibini alıyor. Dış görünüş, krom parçaların 595 Competizione Limited Edition modelindeki bileşenlerle değiştirilmesi ile tamamlanıyor.
Güce yönelik değişimler ise; büyük intercooler, ek yakıt pompası, yeni enjektörler, forged pistonlar, H-Shaft kollar, modifiye edilmiş turbo olarak belirtirmiş. Ayrıca değişen egzantrik ve işlenen silindir kapağındaki emme ve egzoz girişleri de büyütülmüş. Bu işlemler sonucunda araçtan alınan güç; 5750 RPM'de 331 HP, 3450 RPM'de 411 NM tork. Cep roketinin 0-100 süresi ise 5.1 saniyeyken, son sürati ise 262 KM/H olarak belirtilmiş.
"Flap" kontrollü paslanmaz egzoz sistemi ile donatılan aracın değişimden şanzıman da nasibini almış. Bununla beraber debriyajı da güçlendirilmiş tabii. Tüm bu güçlendirmelerin sonunda aracı durdurabilmek için de EsseEsse frenleme sisteminde, 313 MM diskler ve 6 pistonlu alüminyum kaliperler yer alıyor. Bu sistemi saran ise 7 x 17 Abarth OZ Racing Superturismo GT jantlar ve 205/40/17 Toyo Proxes T1-R lastikler.
http://auto.blog.rs/gallery/108/pogea%20a%201111.jpg http://auto.blog.rs/gallery/108/pogea%20a%2011110.jpg
Aracın iç kısımında da Pogeo Racing'in dokunuşları devam ediyor. Tüm plastik parçalar deri ve alkantra parçalar ile kaplanmış. Yine iç kısımda el dikişine sahip ekstra Airbag'li Recaro Sportster-CS koltuklar kullanılıyor. LED iç aydınlatmanın yanı sıra, ses sisteminde de Beats by Dr.Dre tercih edilmiş.
Eğer bir Abarth 500 sahibiyseniz tüm bu değişimlere 12,500 € karşılığında sahip olabiliyorsunuz. Değilseniz, Pogea Racing cep roketine 43,500 € fiyat biçmiş.
Güney Almanya'dan Eduard Pogea, Fiat Abarth 500'ü oldukça geliştirmiş. Aerodinamik tasarımı karbon malzemeden üretilmiş araç için Koenigsegg'in mat Monterey mavisi tercih edilmiş. NACA ve Trofeo kaput hava girişleri ile agresif bir görünüm kazandırılmasının yanı sıra, bu motor kompartıman havalandırmaları ile optimal sürüş sıcaklığı yakalanmış. Tüm bu tasarım haricinde ; deri kaplı Bucket koltuklar ve arka koltukların sökülmesi ile araç, orjinal Abarth 500'den 71 kilogram daha hafif hale gelmiş.
http://auto.blog.rs/gallery/108/pogea%20a%201.jpg
http://auto.blog.rs/gallery/108/pogea%20a%20111.jpg
Tasarımdan arka tamponda, kullanılan difüzör ile sağlanan yüksek hızlardaki downforce etkisi ile nasibini alıyor. Dış görünüş, krom parçaların 595 Competizione Limited Edition modelindeki bileşenlerle değiştirilmesi ile tamamlanıyor.
Güce yönelik değişimler ise; büyük intercooler, ek yakıt pompası, yeni enjektörler, forged pistonlar, H-Shaft kollar, modifiye edilmiş turbo olarak belirtirmiş. Ayrıca değişen egzantrik ve işlenen silindir kapağındaki emme ve egzoz girişleri de büyütülmüş. Bu işlemler sonucunda araçtan alınan güç; 5750 RPM'de 331 HP, 3450 RPM'de 411 NM tork. Cep roketinin 0-100 süresi ise 5.1 saniyeyken, son sürati ise 262 KM/H olarak belirtilmiş.
"Flap" kontrollü paslanmaz egzoz sistemi ile donatılan aracın değişimden şanzıman da nasibini almış. Bununla beraber debriyajı da güçlendirilmiş tabii. Tüm bu güçlendirmelerin sonunda aracı durdurabilmek için de EsseEsse frenleme sisteminde, 313 MM diskler ve 6 pistonlu alüminyum kaliperler yer alıyor. Bu sistemi saran ise 7 x 17 Abarth OZ Racing Superturismo GT jantlar ve 205/40/17 Toyo Proxes T1-R lastikler.
http://auto.blog.rs/gallery/108/pogea%20a%201111.jpg http://auto.blog.rs/gallery/108/pogea%20a%2011110.jpg
Aracın iç kısımında da Pogeo Racing'in dokunuşları devam ediyor. Tüm plastik parçalar deri ve alkantra parçalar ile kaplanmış. Yine iç kısımda el dikişine sahip ekstra Airbag'li Recaro Sportster-CS koltuklar kullanılıyor. LED iç aydınlatmanın yanı sıra, ses sisteminde de Beats by Dr.Dre tercih edilmiş.
Eğer bir Abarth 500 sahibiyseniz tüm bu değişimlere 12,500 € karşılığında sahip olabiliyorsunuz. Değilseniz, Pogea Racing cep roketine 43,500 € fiyat biçmiş.