PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VW Golf 4 1.9 TDI 90 lık 160'ı geçmiyor Yardım ?????



ercan26esk
21-04-2015, 08:03
Arkadaşlar herkese merhaba araç yakın bir arkadaşımın 3 haftalık sürede yapılan işlemler kısaca yazıyorum

Araç ilk aldığımda turbo devreye girmiyordu.
Maf sensörü + N75 + Turbo basınç valfi + İntercooler radyatörü değiştirildi. Şimdi turbo devreye giriyor basınç değerleri çok çok iyi. avans ayarı yapıldı. Düşük viteslerde hızlanmalar çok iyi oldu. Enjektörlerin değerleri de iyi çıktı. 4 viteste soluksuz 130'u görüyor ama 5. viteste 160 geldi mi 3100 devri ve 160'ı geçmiyor. Değişmedik parçası ve kötü değeri kalmadı. her şey normal değerlerin de fakat 160 da kalması çok garip bu sorunla ilgili görüş ve bilgilerinizi paylaşırsanız çok iyi olacak şimdiden teşekkür ederim..

Sadık Özyer
25-04-2015, 14:05
4 . vites 130 da mı bitiyor ?

ozzy
17-12-2015, 22:44
Turbo yüksek Basınctan dolayı arabayı korumaya alıyor olabılır

0M42
18-12-2015, 11:02
Bizdede mk3 1.9 tdi var aynı problemi yaşıyoruz 160 ta araç kesiliyor 160 a kadar çekiş gayet iyi.

Konuyu takipteyim.

tornado38
26-12-2015, 21:16
hocam araç tüm viteslerde 3100 d/dk dan sonra hantallaşıyormu yoksa sadece 5. viteste 3100 diyince mi kalıyor çünkü devirle mi yoksa motor yük altındamı tıkanıyor en azından fikir oluşması bakımından

Birkan61
26-12-2015, 21:40
Harbiden enteresan bi durum en büyük etkeni vw'lerde n75 zaten

n75'den turbo wastegatine giden hortumlarda bi kaçak yırtık patlak olmasın?

ama madem öyle diğer viteslerde niye sıkıntı yok

5.viteste araba fazla basınç basıyor ve kendini korumaya alıyor belliki ama bu gıcık durum niye oluyor enteresan

Kadyr
26-12-2015, 21:54
aynı değil ama benzer bir durumu anlatayım. avf 1.9 varken bende, 5. vites 180 çeviriyordum 6 ya atıp devam ettiğimde araç korumaya alıyordu. ama bendeki sürekli değildi 10 kere basıyorsam 1 kere yapıyordu ayrıca 5. vites devam edincede yapmıyordu. arıza turbo basınç sensörü çıkmıştı.arıza falanda vermiyordu.