PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.6 FORD taunus TURBO YARDIM!!!



turbodizel
25-04-2015, 12:49
ANTALYA YA DA ANKARA'DA 79 model 1.6 taunusu turbolatmayı düşünüyoruz maliyet ne olur nerede yaptırabiliriz? Yardımcı olabilecek arkadaşlar yardımlarını esirgemesinler lütfen. SÜREKLİ ONLİNE olacağım yazın hemen döneyim. Şimdiden teşekkürler.

Sadık Özyer
25-04-2015, 22:55
Karbüratörlü ise , manifold turbo + ateş vakumla afr de düzgün olabilir. ama beyin işin içine girerse ayar vs artar.

Hızlı_Fransız
25-04-2015, 23:34
Stock motor Anahtar teslim 3000 TL ye yapıp teslim edeyim uyarsa ?

0M42
25-04-2015, 23:50
Karbüratörle olmaz o iş uğraşma

Zorbey
25-04-2015, 23:54
Türk Garaja gidin onlar yaparlar

Hızlı_Fransız
26-04-2015, 00:30
Karbüratörle olmaz o iş uğraşma


Karbüratörlü :)
https://www.youtube.com/watch?v=qGptqxv2sYg

Slipshod
26-04-2015, 12:50
Karbüratörlü :)
https://www.youtube.com/watch?v=qGptqxv2sYg

stock motora mı uygulandı. lpgde yürüyor sanırım. karbüratör 1.4 turbo karbüratörü mü standart broadway karb. mü? :)

Hızlı_Fransız
26-04-2015, 13:30
Tamamen Stock Motor. Sadece Kapak Bperformance stage 2. Benzinde yürüyor t28 ayarında bir turbo. Karbüratör renault 11 turbo GR.A 34mm olan karbüratör.

Slipshod
26-04-2015, 18:16
baya devir çeviriyorsun :) 6bin redline çizgisi var ya o yüzden sordum stock mu diye. sıkıntı yaşadın mı yüksek devir çevirmekten dolayı

0M42
26-04-2015, 22:03
Olmazdan kastım uğraşmaya değmez sağlıklı olmaz hiç bir zaman enjeksiyon sisteminin stabilliği ayarı yakalanmaz her ne kadar karbüratör fabrikasyon turbo ile çalışacak şekilde tasarlanmış olsada uzun vadeli olmaz.O yüzden orjinalden karbüratörlü turbo araçların sayısı bir elin parmağını geçmez.

Hızlı_Fransız
26-04-2015, 23:07
baya devir çeviriyorsun :) 6bin redline çizgisi var ya o yüzden sordum stock mu diye. sıkıntı yaşadın mı yüksek devir çevirmekten dolayı

Araç benim değil müşterilerimin. Bunun şanzumanı uzun 3,57 diff var. Ondan cok aşırı devir çevirmior ve bu devirlerde sıkıntı yok. Fakat diğer bir müşterimdede yine renault 9 turbo var onun şanzumanı kısa oldugu için araba çok aşırı seri oldugunda limitörde olmadıgında 2. vitesde tahmini 8000 döndüğünde sıkıntı yaşadık piston sibobu yakaladı yaylar orjinal olmasından dolayı.


Olmazdan kastım uğraşmaya değmez sağlıklı olmaz hiç bir zaman enjeksiyon sisteminin stabilliği ayarı yakalanmaz her ne kadar karbüratör fabrikasyon turbo ile çalışacak şekilde tasarlanmış olsada uzun vadeli olmaz.O yüzden orjinalden karbüratörlü turbo araçların sayısı bir elin parmağını geçmez.

Şu kısmı doğru karbüratör hiç bir zman enjeksiyon gibi olmaz olamazda. Ama uzun vade kısmına gelirse 4 5 yıldır turbolu olan ve sürekli gündelik kullanılan araçlar var. Ama şu tabiki işin doğrusu enjeksiyon her zaman için verimli ve stabil. Karbüratörde doğru işi bilen kişi tarafından yapıldımıda sorun yaşamazsın dostum.

Tayfun.O
26-04-2015, 23:19
Bu forum r12 turbo gördü sanırım 0.3 bar basıyordu bakalım turbo taunus görecek mi :D

Erukay
26-04-2015, 23:48
Fabrikasyon turbo pinto motorlar var swap yapıp onun üstünde oynamayı tercih edebilirsin. Eski fordlar biraz lego gibi zaten sıkıntı olacağını düşünmüyorum.

kelalper
27-04-2015, 09:36
düzgün bir karbüratörle gayette güzel sonuçlar alınabilir motorun kaldırabildiği yere kadar.

0M42
27-04-2015, 18:31
Renaultlarda vakum otomatikli distribütör mü kullanılıyor avansı nasıl hallettiniz peki ?

Hızlı_Fransız
27-04-2015, 23:37
Renaultlarda vakum otomatikli distribütör mü kullanılıyor avansı nasıl hallettiniz peki ?

Renault 9 larda enjeksiyonlu araçlar gibi distibitör sabit 0 derece ama ateşleme için modül var ve map sensörü gibi görev yapan bir diyafram var onun üzerinden avans ve basınç durumuna göre kendi belirliyor. Modüllerinde numaralarına göre avans ve rotar dereceleri farklılık gösteriyor.

http://www.registrostoricoitalianor5turbo.it/Bendix_Re_209.JPG

0M42
28-04-2015, 05:10
Peki bu durumda avans sapıtmıyor mu neticede vakumla çalışarak avansı ayarlayan bir sistem

Hızlı_Fransız
28-04-2015, 15:50
Peki bu durumda avans sapıtmıyor mu neticede vakumla çalışarak avansı ayarlayan bir sistem


Aynı şekilde vacuma göre oldugu gibi basınça göre de ayarlıor map sensörü mantığı ile çalışıyor dostum. İçinde avans haritaları yüklü bir chip var numaralarına göre farklılık gösteriyor hepsi. Mesela orjinal turbo modelinde RE208 ve RE209 çıkar Gr.A rally modelindede RE037 var gibi gibi...

0M42
28-04-2015, 20:11
Hım anladım güzelmiş peki bu modülü karbüratörlü başka bir motora uydurmak mümkünmüdür ?

Hızlı_Fransız
28-04-2015, 21:05
Hım anladım güzelmiş peki bu modülü karbüratörlü başka bir motora uydurmak mümkünmüdür ?

Uydurulur ama cok emek gerektirir çünkü volanta dişli varolant sens 44-2-2 bendix ateşleme dişli sayısı üzerinde enejksiyonlu araçlar gibi vörü var dişili ve volant sensörünü uydurabilirseniz neden olmasın ?

0M42
29-04-2015, 18:19
Hım tahmin ettiğimden daha teferruatlıymış bu durumda ateşleme için megajolt yada ms kullanmak daha mantıklı olur herhalde