Orijinalini görmek için tıklayınız : ASUS teknik servis rezilliği... (Asus alacaklar dikkat)
Ekim 2014 de ilk akıllı telefonumu almaya karar verdim. ucuz olması ve özelliklerinin beni tatmin etmesi sebebiyle ASUS ZENFONE 5 aldım. telefon beni tasarımıyla kamerasıyla ve kullanım kolaylığıyla tatmin etti ve kullanırken son derece memnundum. sebebini bilmiyorum ama bir gün telefonu cebimden çıkardığımda arka kamerasının kırılmış olduğunu gördüm. incelediğimde lensinde problem yoktu sadece dışındaki cam kırılmış. telefonun garantisi bozulmasın diye asus teknik servise 7 nisanda gönderdim. kargo takip numarasından 8 nisannda ellerine geçtiğini öğrendim. servis kaydı ellerine ulaştıktan 3 gün sonra açıldı. 3-4 gün sonra arka kapağın değişmesi için benden 35tl talep ettiler ve 1 saat içinde hemen gönderdim. ardından 15 gün telefonun parçasının gelmesini bekledik. ve parça gelip tam telefon artık hazır derken 27 ninsanda değişim kararı aldıklarını söylediler. bi yönden sevindim yeni telefon alacağım için. o günden b ugüne değişim raporunu bekliyorum. aradığımda bilgi yoksunu müşteri temsilcisinden başka kimse çıkmıyor. adamlar beni resmen kucaklarına oturttular. 1,5 aydır telefon bekliyorum. üretimi bir gün bile sürmeyen telefonun tamiri aylar sürüyor. uzun yazdım kusura bakmayın ama sizlerden fikir almak istedim. bu durumda ne yapabilirim?
Day Walker
20-05-2015, 09:42
Asus nedir yaa almayın şu markaların telefonlarını.
Adamlar daha doğru dürüst bilgisayar yapamıyor bide telefon işine giriyolar. Noterden ihtar çekebilirsin yada elinde belge varsa tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz ancak en son gastede yazan tüketici heyetlerde binlerce başvuru olduğu yazıyodu. yada heyetin incelemesi bile aylar sürebilir.
Yada sağlam bir mail döşenip şikayet vara falan yazabilirsin.
benim yaptığım gibi telde ilk çıkana sorgu soğal olmadan ana avrat düz gidip direk müdürle muhattap olmak en güzel ;)
Bende Zenfone 5'in ekranını kırdım cuma günü, Servis 300 Tl para istiyormuş. Bu bekleme olayı yaşanmasını göze alamadığım için özel bir servise gönderdim yarı fiyatına yaptırdım ve salı günü aldım telefonu. İnşallah en kısa sürede telefonunuzu teslim alırsınız.
onursumer
20-05-2015, 09:45
asus anakartta vs ciddi iyi firmadır , fakat türkiyede servis işini birtulu çozemedi, en son teleservice ile anlaşmışlardı onlarda *****
yedek parça teminini geçtim , şuan cihaz temin edilemiyor zaten direk iadeni al uğraşma değişim kararın gelsede bir işe yaramıcak cihaz olmadığından
bilgisayarda şaşmam ama ceptelefonunda fiyatına gore iyi olsada tercih etmem açıkcası :)
chatlaxs
20-05-2015, 10:27
Telefonunu kullanmadım ama bilgisayar bileşenlerinde kalite
Yahu Asus dünyanın sayılı bilgisayar / laptop / parça üreticisidir en pahalı ürünleri özellikle anakart,ekran kartı vs üretir. Laptopları da ilk 3tedir. Gamer ürünleri, monitör vs desen yine hep ilk sıralard aolab bir firma. Bilgisayar bileşenlerinin Premium markalarından biridir kısacası.
Zenfone yine aynı şekilde gayet başarılı bir telefondur.
Not: TR'de Asus servisi eskiden Çizgi elektronikte idi ve Türkiyenin en iyi teknik servisiydi. Avrupa çapında ödüllü vs. Ancak artık ayrıldılar ve Asus kendi servis vermeye başladı o yüzden aksaklıklar olabilir bu geçiş döneminde.
Asus laptoptan benimde başım yandı birkere 2012 senesinde 2 milyarı (laptopu) çöpe attım,bir daha hiç isim olmaz uzaktan yakından
Mahkemeye başvur :)
en son çare başvuracağım...
Asus nedir yaa almayın şu markaların telefonlarını.
Adamlar daha doğru dürüst bilgisayar yapamıyor bide telefon işine giriyolar. Noterden ihtar çekebilirsin yada elinde belge varsa tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz ancak en son gastede yazan tüketici heyetlerde binlerce başvuru olduğu yazıyodu. yada heyetin incelemesi bile aylar sürebilir.
Yada sağlam bir mail döşenip şikayet vara falan yazabilirsin.
benim yaptığım gibi telde ilk çıkana sorgu soğal olmadan ana avrat düz gidip direk müdürle muhattap olmak en güzel ;)
yanlış anlaşılma olmasın ben telefonumdan son derece memnundum. beni yıldıran teknik servis. sürekli mail atıyorum bakalım sonuç ne olacak
Bende Zenfone 5'in ekranını kırdım cuma günü, Servis 300 Tl para istiyormuş. Bu bekleme olayı yaşanmasını göze alamadığım için özel bir servise gönderdim yarı fiyatına yaptırdım ve salı günü aldım telefonu. İnşallah en kısa sürede telefonunuzu teslim alırsınız.
en mantıklısını yapmışsınız. inşallah
asus anakartta vs ciddi iyi firmadır , fakat türkiyede servis işini birtulu çozemedi, en son teleservice ile anlaşmışlardı onlarda *****
yedek parça teminini geçtim , şuan cihaz temin edilemiyor zaten direk iadeni al uğraşma değişim kararın gelsede bir işe yaramıcak cihaz olmadığından
bilgisayarda şaşmam ama ceptelefonunda fiyatına gore iyi olsada tercih etmem açıkcası :)
ellerinde cihaz olmadığında para iadesi yapacakları için böylesi daha mantıklı. gelen parayla da adam akıllı bi telefon alacağım
Telefonunu kullanmadım ama bilgisayar bileşenlerinde kalite
telefonu da güzel aslında ama ilgisiz teknik servisi ve bilgisiz müşteri temsilcileri var
Yahu Asus dünyanın sayılı bilgisayar / laptop / parça üreticisidir en pahalı ürünleri özellikle anakart,ekran kartı vs üretir. Laptopları da ilk 3tedir. Gamer ürünleri, monitör vs desen yine hep ilk sıralard aolab bir firma. Bilgisayar bileşenlerinin Premium markalarından biridir kısacası.
Zenfone yine aynı şekilde gayet başarılı bir telefondur.
Not: TR'de Asus servisi eskiden Çizgi elektronikte idi ve Türkiyenin en iyi teknik servisiydi. Avrupa çapında ödüllü vs. Ancak artık ayrıldılar ve Asus kendi servis vermeye başladı o yüzden aksaklıklar olabilir bu geçiş döneminde.
zenfone güzel telefon. keşke servisi de aynı olsaydı
Asus laptoptan benimde başım yandı birkere 2012 senesinde 2 milyarı (laptopu) çöpe attım,bir daha hiç isim olmaz uzaktan yakından
geçmiş olsun bu saaten sonra benim de işim olmaz asus la
yusuf yılmaz
20-05-2015, 11:38
asus zenphone 6 aldım
daha evvelki telefonum htc idi fiyatı 3 katıydı
asus daha iyi hemde 3 te 1 fiyatına
3 defa düşürdüm servise gönderdim 15 günde geri geldi
htc yide düşürmüştüm 400 tl almışlardı
Marka olarak iyi bir firma olmasına rağmen servisi de iyi anlamına gelmiyor ne yazık ki Türkiye'de. Aynı şekilde Samsung'un servisi de çok kötü İstanbul'daki.
Asus nedir yaa almayın şu markaların telefonlarını.
Adamlar daha doğru dürüst bilgisayar yapamıyor bide telefon işine giriyolar. Noterden ihtar çekebilirsin yada elinde belge varsa tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz ancak en son gastede yazan tüketici heyetlerde binlerce başvuru olduğu yazıyodu. yada heyetin incelemesi bile aylar sürebilir.
Şaka mı bu?
Bende Zenfone6 kullanıyorum. Genel olarak güzel telefon ama bazen kendi kendine kapanma yapıyor.Birde en uyuz oldugum noktası dokunmatik ekranı sıkıntılı. kalvyesi cogunlukla sasırıyor a ya basıyorum b yazıo siliyorum harf ekliyo flan ekran kilidi bazen acamıyorum. cok kere yanlıs girmekten telefon kitledi kac defa. göndericem servise gidicek geri gelmeyecek diye korkuyorum. şirket hattı da içinde zamandan dolayı mağdur olacaz diye çekiyorum derdini.
Türkiye' de ''servisi iyi'' diyebileceğimiz kaç marka var gerçekten merak ediyorum..
Sadık Özyer
20-05-2015, 14:39
Bende asus fonepad 7 var telefon iyide takılması kötü . Servise hiç göndermedim.
Elindeki servis kabul kağıdıyla Tüketici Hakem Heyeti'ne gidiyorsun. 20 iş günü içerisinde onarım gerçekleşmediğinden değişim yada ücret iadesi hakkını kullanmak istediğini söylüyorsun.
Ücret iadesi kararı çıkınca (bence iade iste) ilgili kararı vatandaşlara taah. posta ile gönder. Baktın "tık" yok, icra takibine düşeceğine dair ihtar çek. Sonrasına inan gerek bile kalmayacak.
Geçmiş olsun
ASUS Dünyanın en iyi markalarından bir tanesidir modele göre marka sorgulamayın.
30 iş günü yasal değişim sürecidir. Şikayetvar ve twitter'dan mağduriyetini bildir.
Ben bugüne kadar asusun sadece bu zenfone 5ini aldım. Çok memnundum ama ekranı gitti kendi kendine. Sonra ataşehirde servisi var elden teslim ettim perşembeydi, salı eve kargoyla değişim kağıdı geldi. Sizinkisi çok talihsiz olmuş telefon da servis de şimdilik benden geçer not aldı.
İzzet Göçmen
20-05-2015, 16:36
Bu F/P bazında baska telefon varsa bizede söyleyin, G2 kullanıyorum servis ekranına 550 Tl Fiyat cekti :) Yaptırsammı yenimi alsam kararsız kaldım
onn_dear
20-05-2015, 23:50
yasal olarak 20 işgünü içerisinde tlfnu tamir edip/yenileyip size teslim etmek zorundalar. 21. işgünü tüm fatura ve servis evrakları ile bağlı bulunduğun tüketici mahkemesine başvur. Sonuç %100 lehine olacak ve istersen fatura bedeli olan paranın iadesi/istersen aynı telefonun sıfırı ile değişimi alabilirsin. tüketici hakem heyetine başvurduktan sonra hiçbir suretle ararlarsa muhatap olma, tlf.nu kabul etmiyorum de, tüketici hakem heyeti ile muhatap olursunuz bundan sonra de. Ben bu şekilde yapmıştım, aradılar gittim ödediğim parayı takır takır saydılar elime.
Bluttbeton
21-05-2015, 10:45
Asus'un şuan yetklili servisi tam bir ömür törpüsü 2014 şubat ayında laptopumu garantiye vermiştim,20 iş gününü çoktan geçti hakem heyetine gidememiştim işlerimden dolayı eylül 2014 de hakem heyetine gittim,ücret iadesi istemiştim nisanda karar çıktı ücretsiz onarım çıktı vatan bilgisayar beni arayıp şarj adaptörünü istedi verdim geçenlerde bi uğradım ne durumdadır diye ücretsiz onarım kararı çıktığı halde ürünü tamir etmeden geri yollamışlar bende tekrar gönderin dedim 22 mayısa kadar süreleri var yapmazlarsa tekrardan hakem heyetine gidip 6 ay beklicem kararı.
evrendogu
21-05-2015, 11:03
Şimdiye kadar kendi notebook bilgisayarım dahil 5 adet Asus notebook ile uğraştım. Gerek kurulum gerek yazılımsal sıkıntılar sebebiyle. Hiç memnun kalmadım. Sebeplerim, kendi işletim sistemi ile ağır çalışması, harici işletim sistemi kurulursa driver sıkıntısı. Zamanla yavaşlama donma. ( 3-4 saat açık kalınca ). Servis sıkıntısı. Zamanında overclock ile uğraşırken severdim ürünlerini ama ne zamanki notebook aldım soğudum markadan.
asus servisi hakkında bende ufak bir anımı anlatmak istiyorum.
Pc işleri ile ilgili oldugum için zamanın en iyi anakartı olan x58 rog anakart almıştım eve geldi montajı yaptım ettim sürekli kitlenme sorunu başladı. Bende tüm paket içeriği ile servise bıraktım. ( kargo ile yollamadım sıkıntı olmasın başına bişey gelmesin diye) her neyse aradılar 10 gün sonra anakartta sıkıntı yok diğer bileşenleri kontrol ediniz diye onuda yaptım tek tek işlemci ram ekrankartı sok tak başka tak dene dur sıkıntı yok.
Gittim servisten almaya anakartı aman allahım ne görüyim anakart sol alttan çatlamış yere düşmüş tahminimce deli oldum. Hemen orda gösterdim bu ne lan diye bize geldiginde böyleydi dedi. ozaman nasıl sorunsuz diyosun buna dedim kavga dövüş bi yere varamadık tabi asus a mail attım. Şikayetçi oldugumu ve artık asus ürün kullanmıyıcagımı belirttim servislerinden dolayı. 3 gün içinde sıfırı geldi evime.
Sorun asusda değil aslında onun türkiye servisinde asus gerçekten kaliteli ürünler yapıyor.
arkadaşlar hala bi gelişme yok. vakit bulamadığımdan tüketici mahkemesine başvuramıyorum. her fırsatta mail atıyorum. telefonla aramıyorum artık tiksindim aynı şeyleri duymaktan. isterlerse külçe altın göndersinler yine de teleservice in ilgilendiği bi telefon almam artık
Apple hariç ülkede ki bütün servisler dandik özellikle samsung un servisleri cinayet sebebi bende de var zenfone 5 telefonun durduk yere hattı gıdıyo kapanıp yenıden açılyıor vs vs bir şeyler var hiç servise götürmem bile vakti gelince satarım yenisinin alırım dert sahibi olmaktansa
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.