Orijinalini görmek için tıklayınız : S2000 Heel&Toe Pedal
S2000 de frene basarken bir türlü gaza basmayı beceremiyordum. Yabancı forumlardan gördüğüm bir DIY modifikasyonu kendi aracıma uyguladım. 4mm (3 mm daha iyi olurdu) alüminyumu lazerde kestirerek yeni pedalı yaptırdım. PVC boru üzerinde orijinal pedalın açısına benzer şekilde elimle büktüm. Sonrası eskisini sökme yenisini takma. Pedalların orası çok dar olduğu için çok zorlandım. Buyurun resimler
http://i.hizliresim.com/1yQ0dj.jpg (http://hizliresim.com/1yQ0dj)
http://i.hizliresim.com/WnMRYm.jpg (http://hizliresim.com/WnMRYm)
http://i.hizliresim.com/MEn4k1.jpg (http://hizliresim.com/MEn4k1)
http://i.hizliresim.com/j5kRXL.jpg (http://hizliresim.com/j5kRXL)
http://i.hizliresim.com/rQlv6a.jpg (http://hizliresim.com/rQlv6a)
Güzel ama ayağınız altından kaymıyor mu ? Yağmurlu günlerde bela olmasın ?
Mikrop_Ali
10-01-2016, 10:35
Benimde debriyaj pedalına bişeyler yapmam lazım ayaklar biraz büyük olduğu için pedal aşağıda kalıyor yukarı almak gerekiyor diye düşünüyorum
1998corsa
10-01-2016, 20:33
Basarili bir calisma olmus bende miata icin almistim heel and toe kullananlar icin ideal. Ust kismini taslayip puruzlu bir yuzey elde ederseniz daha az kayar diye ediyorum
Arabayı yağmurda hiç kullanmıyorum.Kaysa da sağa kayabilir, orada zaten ayak giricek yer kalmadı. Kayması benim işime geliyor topuğum daha rahat ediyor pedal üzerinde
S2000de kaydırmalı debriyaj (fly wheel clutch) varsa boşuna zahmet olmuş
Heel&toe kaydırmalı debriyaj olmayan arabaların vites küçültürken ufak bi ara gaz verip düşük vitesin devrini yakalayıp arka tekerleri kitlemeyi engelleyip spin atmamak için
elinize saglik cok guzel olmus
Car Care Turkey
12-01-2016, 16:09
S2000de kaydırmalı debriyaj (fly wheel clutch) varsa boşuna zahmet olmuş
Heel&toe kaydırmalı debriyaj olmayan arabaların vites küçültürken ufak bi ara gaz verip düşük vitesin devrini yakalayıp arka tekerleri kitlemeyi engelleyip spin atmamak için
Kaydırmalı debriyaj? Fly wheel= Volan. Fly Wheel Clutch diye spesifik bir araç gereç yok. Heel & Toe aracın dengesini bozmamak içindir, illa arka lastikleri kitlemesine gerek yoktur. Ufak bir ağırlık transferi kısa şaseli araçlar için ciddi tehlikeler doğurabilir, özellikle viraj içinde. Bunun dışındaysa Heel&Toe nun en büyük faydası aracın yürüyen aksamlarınadır. Devir yakalanıp momentumda çok ani değişiklikleri engellediği için bütün motor kulakları, şanzıman kulakları, debriyaj ve özellikle difransiyel için çok yararlıdır ve bana kalırsa S2000 de devamlı kullanılmalıdır.
Bu arada elinize sağlık çok güzel olmuş : ) Mutlu Heel&Toe lar :D
dragstar
28-03-2016, 10:17
bende pedalın uzerine ekstra pedal koyup eksantrik vidalamıştım fakat yukseklii arttıu için kullanışşız oldu sonrasındada sökmştm, iyi fikir, elinize saglık
bilaloztkr
15-04-2016, 18:20
bende pedalın uzerine ekstra pedal koyup eksantrik vidalamıştım fakat yukseklii arttıu için kullanışşız oldu sonrasındada sökmştm, iyi fikir, elinize saglık
abi sen pedalın üstüne araba takmışsın resmen:) uygulama faydalı olmuş,kaymaması için üzerine bir şey yapıştırılabilir.
dragstar
15-04-2016, 19:52
abi sen pedalın üstüne araba takmışsın resmen:) uygulama faydalı olmuş,kaymaması için üzerine bir şey yapıştırılabilir.
pedal dediğim komple değil ya, sadece basma yerini :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.