Orijinalini görmek için tıklayınız : s2000 vafc2 deneyımı olan varmı ?
Burak Demirci
14-07-2015, 02:43
selam dostlar aracı daha ıyı yürütmek adına üst viteslerdeki zengin karışımı düzenlemek az daha haritayı düzenleme adına yurt dışındakı forumları dyno testlerı görerek vafc 2 almıştım vıdeband ve benzın regülaqtörüde aldım ciddi manada uğraşmış s2000de işe yarıyor diyebilecek varmı .aracın giderini düzeltelim diye sorunlarlada uğraşmak istemiyorum kırılma conta yakma vs gibi sorunlar yaratabilme imkanı varmı bu ufak ünitenin.
Duzgun ayarlatirsan gayet keyifli olur
vafc la s2k kıramazsınız baya baya kasap olmanız lazım rahat olun :)
s2k 14 leri sever 14 13.8 ayarlardım ben :)
Zengin karisim sadece ust viteste olmaz.
Gaza tam veya tama yakin basildiginda benzin ecu su karisimi zenginlestirecek sekilde yakit puskurtturur.
Wideband olduktan sonra baglantilar dogruysa ayarlamasi cok basit bir alet.
Mantigida su motorun yuke bindigini tps sensor voltaji ile anliyor
Tps kapaliyken 0 acikken 5 v.
Genelde 4v ve ustu (%80 daha fazla acik) oldugu zaman arac open loop calisir ve sen bu noktads yakit ayarina saglikli mudahale edebilirsin
Arayuzde bir hi map var bir de lo map
Sen standart enjektorler ve standart motor ici ile kullaniyorsan sadece hi map bolumunde degisiklik yapacaksin, hi map gecis degeri de %80 girmen isi gorexektir.
Boylece gaza %80 ve fazla basinca senin hi map bolumunde girdigin degerler map sensor sinyaline uygulanacak hem yakit hemde atesleme avans derecesi degisecek.
Burak Demirci
15-07-2015, 03:09
Duzgun ayarlatirsan gayet keyifli olur
vafc la s2k kıramazsınız baya baya kasap olmanız lazım rahat olun :)
s2k 14 leri sever 14 13.8 ayarlardım ben :)
denıcez sansımızı artık dualdı sistem sıngle 70 lık yaptım
oem emme contasını termal conta ıle değiştiricem kapakdakı sıcaklığı emmeye yansıtıp emmedeki sıcaklığı yükseltip güç kaybına sebep oluyormuş hondatanın kendı sitesinde vardı 4 5 hp getirisi varyazıyordu
vafc ile vıdebandıda bağlatırım nasıpse tomei regülatörde aldım onu bağlamaya gerek varmı benzını kısıp açmak acısından
Zengin karisim sadece ust viteste olmaz.
Gaza tam veya tama yakin basildiginda benzin ecu su karisimi zenginlestirecek sekilde yakit puskurtturur.
Wideband olduktan sonra baglantilar dogruysa ayarlamasi cok basit bir alet.
Mantigida su motorun yuke bindigini tps sensor voltaji ile anliyor
Tps kapaliyken 0 acikken 5 v.
Genelde 4v ve ustu (%80 daha fazla acik) oldugu zaman arac open loop calisir ve sen bu noktads yakit ayarina saglikli mudahale edebilirsin
Arayuzde bir hi map var bir de lo map
Sen standart enjektorler ve standart motor ici ile kullaniyorsan sadece hi map bolumunde degisiklik yapacaksin, hi map gecis degeri de %80 girmen isi gorexektir.
Boylece gaza %80 ve fazla basinca senin hi map bolumunde girdigin degerler map sensor sinyaline uygulanacak hem yakit hemde atesleme avans derecesi degisecek.
sağolasın usta baya açıklayıcı yazmışsın çok teşekkür ederım:)
VAFC vakit kaybı. Flashpro veya standalone edinirseniz daha sağlıklı olur
Juggernaut
15-07-2015, 22:37
Hiç gerek yok biz zamanında F/E/H olan iki aracı denedik.Sonra bitanesine vafc bağlandı tekrar denendi nerdeyse hiçbirşey farketmedi.Bu dediğim öncesi,sonrası denemeler aynı gün içinde oluyor yani bugün şu araba iyi gitti yarın bu araba iyi gitmiş olabilir gibi soru işaretide yok.
İlkinde ayarı kendimiz yapmıştık iyi yapamadık heralde dedik sonra daha iyi bilen birine yaptırdık yine bişey değişmedi.
Motorda aldığın 3-5hp teker gücünü nerdeyse etkilemiyor bile o yüzden yoldaki gidişinede yansımıyor.Dynolara çıkan bikaç beygire fazla takılma o yüzden.
Burak Demirci
16-07-2015, 00:33
s2000miydi denedikleriniz pekı benım bildiğim mıuharremın fog vardı onda fhe vafc vardı gidişini nette gördüm baya iyi oem s2000e göre
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.