Orijinalini görmek için tıklayınız : Golf VII GTI & Golf VI R
Arkadaşlar merhaba
Bi arkadaşım için bakınıyoruz aynı zamanda benimde planlarımın arasında nasip diyelim şimdiden
2010-2011 model civarı Golf 6 R mı alırdınız yoksa 5-10 bin km de 2014-15 model Golf 7 GTI mı alırdınız
2 araçta aşağı yukarı 100 bin TL civarında Golf R biraz daha ucuz o kesin
Golf R teknik olarak elbette daha iyi ama km ler yüksek vede eski kasa nihayetinde gönül açık ara 7R ister ama fiyatları *****
2 aracada modifiye eklentisi yapılmayacağını eklemiş olayım en çok ses için egzoz olur ( kesin olur :) ) o kadar bide günlük olarak düşünün
Alternatif aklıma gelmiyor varsa öneri beklerim
Şimdiden teşekkürler cevaplar için.
Ben r alirdim nihayetinde çok talep görüyor.yeni golf gti benim hoşuma gitmedi canlı gördüğümde etkilenmedim. 300 civarı beygirin durduğu noktadan kayıpsız kalkması harika bir duygudur.
Bende aynı ikilemdeyim. R lar genelde ciddi hasar kayıtlı. Gti ların potansiyeli nasıl peki? Turbolu hala küçükmü r modeline göre
individual
26-07-2015, 12:21
Yeni gti alırdım.
Nede olsa yeni bir araba ve GTI yani kötü bir araba değil.
Golf R hepsi kmsi yüksek ve oynanmış stock araç çok az...
Kullanim amaci sanirsam daha gunluk agirlikli mod cok yapilmayacak.
Kesinlikle golf gti alirim. Golf 7 her bakimdan cok iyi golf 6 ya gore.
Bende aynı ikilemdeyim. R lar genelde ciddi hasar kayıtlı. Gti ların potansiyeli nasıl peki? Turbolu hala küçükmü r modeline göre
GTI yüklemeye uygun olsa bile ben ciddi güçlere sahip fwd bir araca sıcak bakmazdım
TR deki asfalt kaliteside göz önünde bulundurulursa şehir içinde eziyetten öteye gidemez Polo GTI bile düşük hızlarda sadece yerinde sayıyor gücün yarısı boşta..
Golf R ın awd avantajı tartışılmaz güçten ziyade bu kısmı insanın aklını çeliyor lakin gel gelelim Golf GTI ın daha yeni ve kasa itibarıyla daha iyi olması ...
iyice kafa bulanıyor
JCW bakayım diyorsunuz 100 Bin TL istiyorlar brehh..
iki araç arasındaysa tartışmasız golf R
fwd araca o paralar yazık
onurgoyunc
27-07-2015, 07:47
Benim tercihim performans paketli 7 gti olurdu
burak_2885
27-07-2015, 08:31
Bence biraz araştırırsanız/beklerseniz o paralara temiz oynanmamış R bulabilirsiniz. Eski kasada olsa sonuçta o bir R :) Yani gti'dan fazlasıyla üstün herkonuda.
R alacak olursanız da kesinlikle spor koltuklu olanlarını alın
i-vtec07
27-07-2015, 08:42
golf r +1 . mk6 r nedense mk7 r dan bile çekici geliyo bana tasarım olarak .
GTI yüklemeye uygun olsa bile ben ciddi güçlere sahip fwd bir araca sıcak bakmazdım
TR deki asfalt kaliteside göz önünde bulundurulursa şehir içinde eziyetten öteye gidemez Polo GTI bile düşük hızlarda sadece yerinde sayıyor gücün yarısı boşta..
Golf R ın awd avantajı tartışılmaz güçten ziyade bu kısmı insanın aklını çeliyor lakin gel gelelim Golf GTI ın daha yeni ve kasa itibarıyla daha iyi olması ...
iyice kafa bulanıyor
JCW bakayım diyorsunuz 100 Bin TL istiyorlar brehh..
kesinlikle doğru , yanlız şu var , böyle araclara sadece egsoz ile pek binemiyoruz :) mutlaka ileride yazılım vs çıtır extralar yapılacaktır, yapmadan binebiliyorsanız diyecegim ama mutlaka yaparsınız.ondan dolayı kesinlikle golf R alırdım ben..golf 7 gti a yazılım filtre egsoz yapsanız ki ciddi ihtiyaçtır bu gti için , patinajdan yürüyemezsiniz, o anlamda zaman içinde 4 çeker ilaç olacaktır.
Golf 7 gtı,pıstte yada bır cok alanda Golf 6 R dan cok daha ıyı sonuclar cıkardı.
Ayrıca yenı kasa.
Motoruda emın olun aynı modlarla daha hızlı olucaktır(roll vs)
Ptınaj derdı tabı olucak ama kılıtle bır nebze cozulur.Ama daha az yakıcak-aktarım kayıpları daha az olucak-6 dakı spastık 4 cekerler(Kafadan kayma) ugrasmıyacaksınız.(Golf 7 R da bunu buyuk olcude gıdermısler)
Golf 7 gtı,pıstte yada bır cok alanda Golf 6 R dan cok daha ıyı sonuclar cıkardı.
Ayrıca yenı kasa.
Motoruda emın olun aynı modlarla daha hızlı olucaktır(roll vs)
Ptınaj derdı tabı olucak ama kılıtle bır nebze cozulur.Ama daha az yakıcak-aktarım kayıpları daha az olucak-6 dakı spastık 4 cekerler(Kafadan kayma) ugrasmıyacaksınız.(Golf 7 R da bunu buyuk olcude gıdermısler)
peki 2 aracın motorları arasında ne gibi farklar var?
alacak olan kişi standart performans ile test sürüşlerinde ki kadar arabayı kasmayacaktır düşüncesindeyim, golf 7 ye yapılan ekstralar ile R alınıp harcansa çok daha mantıklı olur bana göre.ibiza cupralar bile sadece yazılım ve bir iki küçük ekstradan sonra şehir içinde çoğu kez patinaja kalıyor burası türkiye ve yollarımız ***** , aktarım 2 tekerde fazlasıyla zaman kaybı hele hele şehir içinde.tabi bu benim düşüncem, varsa imkan golf 7R alınır rahata bakılır.
Soruma hala cevap alamadım ama yeni GTİ da k04 gibi bir turbomu var. Yani r ile aynı turbomu?
Golf 7 gtı,pıstte yada bır cok alanda Golf 6 R dan cok daha ıyı sonuclar cıkardı.
Ayrıca yenı kasa.
Motoruda emın olun aynı modlarla daha hızlı olucaktır(roll vs)
Ptınaj derdı tabı olucak ama kılıtle bır nebze cozulur.Ama daha az yakıcak-aktarım kayıpları daha az olucak-6 dakı spastık 4 cekerler(Kafadan kayma) ugrasmıyacaksınız.(Golf 7 R da bunu buyuk olcude gıdermısler)
işi bilenin yorumları başka..
golf gti golf r dan yol tutuş olarak daha iyi. tabi salt tutunma olarak düşünmezseniz olayı..
4 çeker olması sebebiyle kesinlik golf 6 r alırdım. normal araçlara nazaran daha yüksek torklu olduğu için performans kaybı olmaması açısından 4 çeker şart. performans kaybı (en basitinden aracın patinaj eğilimi-asr devreye girmesi) yanı sıra sürüş keyfini ele alırsak ya 4 çekerde yada arkadan itişde olur diye düşünüyorum. golf gti ön çeker diye biliyorum.
Erdem K.
27-07-2015, 15:49
ben de awd ve mümkünse mavi diyerek golf 6 R tercih ederim ...
kesinlikle doğru , yanlız şu var , böyle araclara sadece egsoz ile pek binemiyoruz :) mutlaka ileride yazılım vs çıtır extralar yapılacaktır, yapmadan binebiliyorsanız diyecegim ama mutlaka yaparsınız.ondan dolayı kesinlikle golf R alırdım ben..golf 7 gti a yazılım filtre egsoz yapsanız ki ciddi ihtiyaçtır bu gti için , patinajdan yürüyemezsiniz, o anlamda zaman içinde 4 çeker ilaç olacaktır.
Ben yaklaşık 80 Bin Km dir Polo GTI a orjinal biniyorum iyi sabır vardır bende :)
Genel olarak Golf6R ın awd avantajında mutabıkız lakin almaya gelince insan yeni daha taze araba arıyor istiyor o sebeple insanın aklı rahatça GTI a doğru kayabiliyor e bide GTI 7. jenerasyon ...
Öte yandan Polo GTI daki fwd nin dezavantajlarına çok hakimim TR şartlarında çok zor iş önden çeker hele hele daha yukardaki güçlerde imkansız aşk..
Yorumlar için ayrı ayrı teşekkür ederim çok acelem yok yazı atlatayım şekillenecek
Aslen hanıma araba alıcaktım ama şimdlik kandırdım :D
Mqb platformu ile üretilen yeni gti efsane yol tutuşa sahipmiş çok defa okuduk. Peki yükleme kabiliyeti?
Polo gti daki onder ceker handikaplari G7 gti'da cok daha azini yasarsiniz. Polodaki on diff ve agirlik dagilimi yuzunden cok fazla spin var. Ayrica ben pist kullanim sartlarini goz onunde bulundururum.
Test etme imkani varsa en dogrusu...
Bence aklinda yuklemek varsa 6r faha mantikli bizim kotu asfsaltta tutnamadiktan sonra gucun anlami yok :) zaten isiklarda herkesi geride birakmakda ayri bir keyifli olur. Ama cok abartiya kacilmadan ufak tefek seyler yapilicaksa kesinlikle 7 gti en azindan yeni model. Bire 6r yine cok km lerdeyse hic kasinmadan 0 gti alinir gecilir:)
Mehmetmert
27-07-2015, 23:36
Mqb platformu ile üretilen yeni gti efsane yol tutuşa sahipmiş çok defa okuduk. Peki yükleme kabiliyeti?
Ea288 kodlu 3.nesil tsi motor var ustunde
Dp,egzoz,filtre,yazilim ile 100-110hp aliyor aprnin uygulamalari mevcut.320-330hp guclere cikiyor yani
Golf R 280de yaklasik 370-80 civarlarinda oluyor yuklendikinde
Turbolari ise k04 degil IHI Turbo diye biliyorum(hatta ilk partiler sorunluydu) lakin ihi turbonun hangi modellerinvar ustunde bilgim yok
Edit:mk7 gti turbo parca numarasi : 06K145702Q
ikiside değil. manuel bir gt86 çok keyifli olabilir. tabi amaç roll değilde sürüş keyfiyse.
Ben polodan sti a sti dan r a geçiş yapmış biri olarak polo satılıpda R alınacaksa tavsiye etmezdim.
Stage2 bindim delikli naneye 100 e kadar sarıyodu lastiğinde kötü olmasının sebebiyle ama değişik bi gidişi güzelliği vardı ya.
Şu anki arabamda yazılım dv egzoz var.Her deviri polo gibi değil.Tabi 2500 d/d'den sonra k04 iş görüyor.Ama sc nin keyfi vardı poloda :)
Dsg nin 6 ileri olması çok güzel r da taş gibi şanzıman diyim size.Haldex bambaşka bir dünya yaktığınız her damla benzinin patinajda değilde yola aktarıldığını bilmek gücü tam olarak aktarabilmek çok keyifli.Viraj kabiliyetide keza güzel.Bence her zaman piyasası olacak bir araba.Ben günlük biniyorum R a sertliği günlük kullanılabilmesi açısından çok seviyorum.Yüklendiğinde ciddi şeyler yapan bir araba.Golf 7 gti i pek bilmiyorum ama 7 ileri oluşu bence hep bir handikap.İstanbulda binilen güçlü bir aracın 4 çeker olması bence şart.Zaten yapabileceğiniz max hız 160-170 güzel şehrimizde.
Ben polodan sti a sti dan r a geçiş yapmış biri olarak polo satılıpda R alınacaksa tavsiye etmezdim.
Stage2 bindim delikli naneye 100 e kadar sarıyodu lastiğinde kötü olmasının sebebiyle ama değişik bi gidişi güzelliği vardı ya.
Şu anki arabamda yazılım dv egzoz var.Her deviri polo gibi değil.Tabi 2500 d/d'den sonra k04 iş görüyor.Ama sc nin keyfi vardı poloda :)
.
Bende acayip seviyorum polo yu yalan değil yani hani ayrılmakta istemiyorum ama yaşlanıyor yahu muadilide pek yok insan böyle kalıyor
O sebeple Yeni Polo GTI a bakıyorum TR ye geliceğinide sanmıyorum ama belki gelirde sürekli testlerini takip ediyorum
Golf GTI ın yerine yine Polo GTI ı tercih edebilirim gerçi 1.8t de sc yok ama ufak tefek fare gibi ya sevimli işte kereta :)
Ama konuya yazmadığım süredir R lara bakıyorum o kadar çok Golf 7 gördümki 6. nesil eski geliyor gözüme ama ah şu R lardaki 4X4 yokmu ..
Benim X1 de 4x4 şehir içinde çok keyifli acayip zevkli bi sistem
Yani bakınmaya devam edeyim ben veya en iyisi güzel fiyata yeni Polo GTI gelir belki diye hayal edeyim :)
golf 7 r alamıyorsam 6 r alırıım 4 çekerin zevki başka hakikatten
s3 kullanıyorum her açıdan golf 6r dan iyi bence fakat o dsg rahatlığı golf r ı hep aklımın bir köşesinde tutuyor
Ea288 kodlu 3.nesil tsi motor var ustunde
Dp,egzoz,filtre,yazilim ile 100-110hp aliyor aprnin uygulamalari mevcut.320-330hp guclere cikiyor yani
Golf R 280de yaklasik 370-80 civarlarinda oluyor yuklendikinde
Turbolari ise k04 degil IHI Turbo diye biliyorum(hatta ilk partiler sorunluydu) lakin ihi turbonun hangi modellerinvar ustunde bilgim yok
Edit:mk7 gti turbo parca numarasi : 06K145702Q
Aynen ilk seri sorunluydu, R da da GTi da da hatta. İngilterede bir çok kullanıcı var, Golf 7R, Golf GTi7 veya Leon Cupra kullanıp turbo kıran, garantiden değişen.
Bu arada 4 çeker olması şart değil anladığım kadarıyla gündelik uyumu daha ön planda, ben hertürlü Golf 7 GTi derim. Eğer plastik kalitesine çok takık değilseniz Leon Cupra derim, bir miktar daha cebinizde kalır.
blackjack
08-09-2015, 20:05
eğer sadece ikinci el alınacaksa öncelik temiz ve nispeten düşük km olmak kaydı ile R cupra ve gti diye gitmeli...
R 4 çekerin avantajı ve zaten stok olarak 255 bg hayli hayli yeter..
sonra neden cupra yazdım ?
gti pistte rekor kırmadı cupra kırdı bu rekoru..280 bg (gti ile aynı para ama daha güçlü ) ve önden çekişin handikaplarını iyi sönümleyememiş olsaydı rekoru kıramazdı..demem o ki önden çekişte daha dengeli ve tutarlı bir araç gti a göre bence...
en son gti dememin nedeni cupra gibi sıfıra çok yakın fiyatı nispeten uygun ve çok şey beklemiyorsanız yeterli bir hatch olacaktır..
Yeni herzaman iyidir.
Tabi 4 çeker harika bişey.. çok önemli değilse golf7 gti..
6r alirdim stg2 plus biner isiklardan 3 sn lerde 100 e cikar kazirdim yolu :), pist vs degilde turkiye sartlarinda heleki sicakta 140 bg de olsa onden ceker yerinden kalkamiyor, zor secim :) isin icinden cikamazsaniz hanim ne derse onu alin :)
Kesin olarak golf 7 gti derim. Mqb şasi çok başarılı heleki PP lı 230 hp kilitli versiyonu bulursanız gti ın yol tutuşu 6r ın çok üzerine çıkar. Egzoz ve soft bir yazılımla 280-300 hp arası sorunsuz ve keyifle binilir. Performans araçlarının yenisi her zaman eskisinden gelişmiş olur bu bir gerçek. Turbo konusunda da IHI cuprada 3 gti da yanılmıyorsam 6 adet revize gerçekleştirdi. Cuprayı iyi bildiğim için konuşayım turbo 3 adet 702 kodundan sonra en son 722 H a geçti ve çıkan sonuçlar tahmin edebileceklerinizden ciddi iyi.. Eminim gti da da son revizeden sonra sorun kalmamıştır.
Bring Out Gimp
12-09-2015, 00:09
Yabancı dergilerde Golf 7 R'ı öve öve bitiremediler.
Baya baya arkadan çekiş karakterine sahip diye yazmışlardı.
Konudaki sorulanlar arasından ben yine R'ı seçerdim.
Golf 6 sanki daha seviyorum.
Belki de bunda kısa da olsa kullanıp hiç sevmediğim MQB platformundaki Leon FR'ın etkisi olabilir.
drkuthan
13-09-2015, 16:05
Leon cupra golf gti ve golf r arasında gidip geliyorum. Hala karar veremedim. Eski octavia rs ve golf r sahibi olarak aklım daha çok golf r a kaysa da test sonuçları aklımı karıştırıyor. Enteresan olan stage 1 golf 7 gti ve stage 1 leon cupranın 0-200 leri benzer 17 sn civarı. Golf r stage 1 15-16 sn çıkarabiliyor. Kağıt üzerinde gti 220 cupra 280 ps daha farklı olması gerekmez mi ? Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler ? Birde type r var şimdi o da 4. aday
alicancalis
13-09-2015, 18:48
Leon cupra golf gti ve golf r arasında gidip geliyorum. Hala karar veremedim. Eski octavia rs ve golf r sahibi olarak aklım daha çok golf r a kaysa da test sonuçları aklımı karıştırıyor. Enteresan olan stage 1 golf 7 gti ve stage 1 leon cupranın 0-200 leri benzer 17 sn civarı. Golf r stage 1 15-16 sn çıkarabiliyor. Kağıt üzerinde gti 220 cupra 280 ps daha farklı olması gerekmez mi ? Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler ? Birde type r var şimdi o da 4. aday
Golf R 4 çeker ve bunun getirdiği ağırlık ve çekiş kaybı dolayısıyla 220'lik gti dan uzunda çok farklı olmuyor maalesef. Bende de s3 var stok hali ile stok cupra başbaşa yürüyordu zamanında.
Bir alternatif olarak Ankara Doğuş da bir tane Scricco R var. En son 175 'e kadar düştüler. İyi bir alternatif olabilir.
drkuthan
13-09-2015, 21:01
Golf R 4 çeker ve bunun getirdiği ağırlık ve çekiş kaybı dolayısıyla 220'lik gti dan uzunda çok farklı olmuyor maalesef. Bende de s3 var stok hali ile stok cupra başbaşa yürüyordu zamanında.
Bir alternatif olarak Ankara Doğuş da bir tane Scricco R var. En son 175 'e kadar düştüler. İyi bir alternatif olabilir.
Scirocco ne bileyim bir türlü içim ısınmadı gitti
Bana daha çok uzayacak araç lazım hala cupra ağır basıyor
alicancalis
13-09-2015, 21:03
Scirocco ne bileyim bir türlü içim ısınmadı gitti
Bana daha çok uzayacak araç lazım hala cupra ağır basıyor
Uzayacak derken?
drkuthan
13-09-2015, 21:41
Uzayacak derken?
200 den sonra otobanda yürümeye devam edecek anlamında
200 den sonra otobanda yürümeye devam edecek anlamında
scirocco R zaten 200den sonra uzayabilen bi araç ?
4 çeker olmaması golf 6r'a göre düz yolda iyi bir artı
drkuthan
13-09-2015, 23:09
Golf gti varken neden scirocco peki ?
golf 6 R stock hali tatmin etmez birde bilgi olarak istanbul içi sakin kullanım 13-14litre
Leon cupra golf gti ve golf r arasında gidip geliyorum. Hala karar veremedim. Eski octavia rs ve golf r sahibi olarak aklım daha çok golf r a kaysa da test sonuçları aklımı karıştırıyor. Enteresan olan stage 1 golf 7 gti ve stage 1 leon cupranın 0-200 leri benzer 17 sn civarı. Golf r stage 1 15-16 sn çıkarabiliyor. Kağıt üzerinde gti 220 cupra 280 ps daha farklı olması gerekmez mi ? Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler ? Birde type r var şimdi o da 4. aday
Ne amaçlı kullanacaksınız bu 4 adaydan birini tercih ederseniz? Birde stage 1 cupranın(350hp civarı) 0-200 ü 17 nin altına iner diye düşünüyorum. 100-200 üm 11,9 çıktı zır stok. Dbn için özellikle şartlarıda zorlamadık yani, denk geldi denedik 1 sefer. 0-200 kıyaslamasında zaten golf 7 r 4 çekerin etkisiyle daha hızlı olması normal 100-200de durum farklı olabilir. Önceki araçlarınıza bakarak sizin aracınız golf 7r olmalı gibi geldi bana. Sadece performans değil birazda iç dizayn odaklı ve konforlu bir araç size daha uygun sanırım.
olivera7
14-09-2015, 09:52
Bende bu ara golf 7 gti ile R arasinda gidip geliyorum hem gunluk kullanim hemdr pistte kullanim icin aslinda ikiside benzer birbirine fwd olmasinin ve motorda ki farkliliklar disinda ama soyle ki simdi 2014 gti almak istesek 120k civari golf R da 160-170 k arasi o arada ki 40 k ya degermi acaba onu bilemedim
Golf 7 hakkinda dusunceleriniz konusunda yazmistim , burada yineleme yapayim gti hakkinda bilgim yok fakat heralde golf 8 r cikana kadar 7r in rakibi yok gibi , dsg nin surus keyfi ve gunluk kullanimda avantaji sinifina gore on plana cikariyor . Ic mekan kalitesi sinifta vaad edilene gore daha iyi opsiyonel olarak da baya baya dolu zaten . Cok limitlerde kullanmadim henuz yeni oldugu icin fakat 160 - 170 le baya baya trafikte virajlarda sert donuslere girdim kesinlikle guven veriyor bildigimiz 4 cekerlerden kiyaslayacak olursak evo - sti arasinda surus dinamikleri evoya da yakin almayi dusununlere fikir olusturur en azindan .
drkuthan
14-09-2015, 10:54
Golf 7 hakkinda dusunceleriniz konusunda yazmistim , burada yineleme yapayim gti hakkinda bilgim yok fakat heralde golf 8 r cikana kadar 7r in rakibi yok gibi , dsg nin surus keyfi ve gunluk kullanimda avantaji sinifina gore on plana cikariyor . Ic mekan kalitesi sinifta vaad edilene gore daha iyi opsiyonel olarak da baya baya dolu zaten . Cok limitlerde kullanmadim henuz yeni oldugu icin fakat 160 - 170 le baya baya trafikte virajlarda sert donuslere girdim kesinlikle guven veriyor bildigimiz 4 cekerlerden kiyaslayacak olursak evo - sti arasinda surus dinamikleri evoya da yakin almayi dusununlere fikir olusturur en azindan .
Hocam bende 6r vardı sattım zaten çok iyi biliyorum deli gibi yagmurun altında 180 ile girdiğim virajları
Çok stabil ve kaliteli ama ben daha çok otobanda 200 den sonra daha iyi hızlanacak olanına bakıyorum bu da sanırım cupra
drkuthan
14-09-2015, 10:55
Bende bu ara golf 7 gti ile R arasinda gidip geliyorum hem gunluk kullanim hemdr pistte kullanim icin aslinda ikiside benzer birbirine fwd olmasinin ve motorda ki farkliliklar disinda ama soyle ki simdi 2014 gti almak istesek 120k civari golf R da 160-170 k arasi o arada ki 40 k ya degermi acaba onu bilemedim
Ben gti yerine cupra alsam diyorum. Stage 1 ile gti stage 1 den daha iyi sonuç çıkarıyor gibi
drkuthan
14-09-2015, 10:58
Ne amaçlı kullanacaksınız bu 4 adaydan birini tercih ederseniz? Birde stage 1 cupranın(350hp civarı) 0-200 ü 17 nin altına iner diye düşünüyorum. 100-200 üm 11,9 çıktı zır stok. Dbn için özellikle şartlarıda zorlamadık yani, denk geldi denedik 1 sefer. 0-200 kıyaslamasında zaten golf 7 r 4 çekerin etkisiyle daha hızlı olması normal 100-200de durum farklı olabilir. Önceki araçlarınıza bakarak sizin aracınız golf 7r olmalı gibi geldi bana. Sadece performans değil birazda iç dizayn odaklı ve konforlu bir araç size daha uygun sanırım.
Hocam sende yeni cupra mı var ?
Ben roll veya otobanda 200 üzeri hızlarda daha iyi gitmesini istiyorum
Kalite hissi olarak tabi R ve gti bir gömlek üstun ancak cupra dökülür mü zamanla neden derseniz ben 4 yıl boyunca octavia rs kullanıp 100 binde sattım ve sattığımda araçta en ufak trim sesi yoktu
alicancalis
14-09-2015, 11:02
R veya Cupra aynı modlar yapılsa bile otobanda ne kadar farkedicek arkadaşlar. Roll yapsalar en fazla 2-3 boy açar Cupra, aynı modlarda. Parasal sıkıntı yoksa hiç düşünülmez R alınır. Unutmayın arabanını Km'sinin büyük bir kısmı ilk 3 viteste yapılıyor. Cupra kalkana kadar R alıp başını gitmiş olur:))
drkuthan
14-09-2015, 12:06
R veya Cupra aynı modlar yapılsa bile otobanda ne kadar farkedicek arkadaşlar. Roll yapsalar en fazla 2-3 boy açar Cupra, aynı modlarda. Parasal sıkıntı yoksa hiç düşünülmez R alınır. Unutmayın arabanını Km'sinin büyük bir kısmı ilk 3 viteste yapılıyor. Cupra kalkana kadar R alıp başını gitmiş olur:))
Aynen yani drag konusunda haklısınız da zaten ben kalkış yapmayı sevmiyorum ve aracı sadece uzun yolculuklarda kullanacağım ikinci aracım var
alicancalis
14-09-2015, 12:56
Aynen yani drag konusunda haklısınız da zaten ben kalkış yapmayı sevmiyorum ve aracı sadece uzun yolculuklarda kullanacağım ikinci aracım var
Drag yapmana gerek yok. Cupra'da 1 ve 2. viteste bir yüklen bakalım ne kadar sarıyor.
önden çeker bir arabanın günlük kullanımda 300-320 hp den sonra pek keyif vermeyeceğini düşünüyorum rolling vs işlerinde birşey diyemem
drkuthan
14-09-2015, 13:26
Drag yapmana gerek yok. Cupra'da 1 ve 2. viteste bir yüklen bakalım ne kadar sarıyor.
300 ps k04 octavia rs im vardı ne demekistediğini çok iyi anlıyorum ancak ben ne golf R ımı ne de octaviayı kullanırken 80-90 olmadan yüklenmezdim araca zarar vermemek için bu açıdan sorun yok
drkuthan
14-09-2015, 13:28
önden çeker bir arabanın günlük kullanımda 300-320 hp den sonra pek keyif vermeyeceğini düşünüyorum rolling vs işlerinde birşey diyemem
Roll de sorun olmuyor yerler ıslak olmadığı sürece ancak dragda sanki arada 100 beygir varmış gibi çakılıp kalıyor fwd
R veya Cupra aynı modlar yapılsa bile otobanda ne kadar farkedicek arkadaşlar. Roll yapsalar en fazla 2-3 boy açar Cupra, aynı modlarda. Parasal sıkıntı yoksa hiç düşünülmez R alınır. Unutmayın arabanını Km'sinin büyük bir kısmı ilk 3 viteste yapılıyor. Cupra kalkana kadar R alıp başını gitmiş olur:))
Ortalama ve üstü bir asfaltta(parlak olmayan) 2 de neredeyse hiç sarmıyor diyebilirim re050 ile. Yurtdışında herkes pilot süper sporta geçmiş daha da iyi diyorlar kalkış tutunması için.
Levent Y.
14-09-2015, 14:50
300 ps k04 octavia rs im vardı ne demekistediğini çok iyi anlıyorum ancak ben ne golf R ımı ne de octaviayı kullanırken 80-90 olmadan yüklenmezdim araca zarar vermemek için bu açıdan sorun yok
Arabanin tork konvektoru sayesinde dusuk hizda bile gazlasaniz zaten sorun olmuyo evo ve subarular gibi degil. Ayrica golf un ic mekani ve yol tutusu bence cupradan cok ust seviyede tabii bunun icin de ciddi bi fiyat farki odemek gerekiyo ama bence deger. Hakkiyla yapilan bi 4 ceker 2 cekerden cok az geride kalir ama tabi cupralarda artik dsg oldugu icin vitesten zaman kayiplari kalmadi...
drkuthan
14-09-2015, 15:03
Arabanin tork konvektoru sayesinde dusuk hizda bile gazlasaniz zaten sorun olmuyo evo ve subarular gibi degil. Ayrica golf un ic mekani ve yol tutusu bence cupradan cok ust seviyede tabii bunun icin de ciddi bi fiyat farki odemek gerekiyo ama bence deger. Hakkiyla yapilan bi 4 ceker 2 cekerden cok az geride kalir ama tabi cupralarda artik dsg oldugu icin vitesten zaman kayiplari kalmadi...
Hocam bilgiler için teşekkür ediyorum. Siz ne yaptınız araç bildiğim kadarıyla dünyadaki en hızlı 2 litre golf r idi. Satıyordun başka planın vardı sanırım.
drkuthan
14-09-2015, 15:07
Lastik ciddi fatkettiriyor şu an stok sorguluyorum
Amaç düzlük performansıysa 300hp civarındaki golf gti da ciddi tatmin eder bence, kg AVAntajı var ve fwd. stok hali bile 270 görüyor.
Levent Y.
14-09-2015, 15:59
Hocam bilgiler için teşekkür ediyorum. Siz ne yaptınız araç bildiğim kadarıyla dünyadaki en hızlı 2 litre golf r idi. Satıyordun başka planın vardı sanırım.
Ne demek; evet arabayi manisaya sattim artik onumuzdeki yeni projelere bakicaz:)
drkuthan
14-09-2015, 16:38
Ne demek; evet arabayi manisaya sattim artik onumuzdeki yeni projelere bakicaz:)
Hayırlı olsun o projeleri de dört gözle bekliyoruz
drkuthan
14-09-2015, 16:39
Amaç düzlük performansıysa 300hp civarındaki golf gti da ciddi tatmin eder bence, kg AVAntajı var ve fwd. stok hali bile 270 görüyor.
Peki stage 1 gti mı stage 1 leon mu daha hızlı olur
Leon motoru golf r ile aynı değil mi
Peki stage 1 gti mı stage 1 leon mu daha hızlı olur
Leon motoru golf r ile aynı değil mi
Leon daha hızlı olur. Motor kodu farklı gözüküyor ama sanırım pek bir fark yok en azından yazılımla aynı güçlere erişiyorlar.
drkuthan
14-09-2015, 19:33
Leon daha hızlı olur. Motor kodu farklı gözüküyor ama sanırım pek bir fark yok en azından yazılımla aynı güçlere erişiyorlar.
Ok hocam
Bilgiler harika
Bu yazmadigim sure boyunca gti bakindim ben
Avek te baz model bi siyah "0" km GTI vardi ellerinde kalmis 110 bin istiyorlardi daha asagisi mumkundu alicaktim ayarladim herseyi ama bu siyasi karisiklikta ve piyasanin dengesizliginde boyle bi alim yapmak istemedim ticaret hayati nihayetinde
Ote yandan butce musaitse ben sahsen Golf 7R in acabasina bile dusmezdim
300 hp ve ustunun konusuldugu sartlarda awd muazzam bi secenek
drkuthan
14-09-2015, 21:04
Bilgiler harika
Bu yazmadigim sure boyunca gti bakindim ben
Avek te baz model bi siyah "0" km GTI vardi ellerinde kalmis 110 bin istiyorlardi daha asagisi mumkundu alicaktim ayarladim herseyi ama bu siyasi karisiklikta ve piyasanin dengesizliginde boyle bi alim yapmak istemedim ticaret hayati nihayetinde
Ote yandan butce musaitse ben sahsen Golf 7R in acabasina bile dusmezdim
300 hp ve ustunun konusuldugu sartlarda awd muazzam bi secenek
Haklısınız gti ile ikisi arasında R
Hatta genel olarak düşünürsek R tüm seçimlerden daha iyi gözüküyor ama 50-60 bin ekstra harcamak da düşündürmüyor değil benzer performans için
PiscocuK
02-04-2018, 15:34
bir araştırma yapayım sitede dedim sıfır fiyatlarını görüp sahibinden de gezinince istemsiz soğuma geldi. bir kaç yılda neler değişmiş ne hale gelmişiz :(
sıfır araba hayal oldu
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.