PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : integra ls vtec



gökhan
02-08-2015, 10:24
Suanda kullanmakta oldugum bir integram var. Vtec kapakli. Piyasa sartlarina baktigimda baska bir araba dusunemiyorum. Saglikli sekilde biniyorum, uzun surede binmeyi duşunuyorum. Yavas yavas parca toplayim diyorum ileriki zamanlar icin. Bu yuzden vtec ust kapakli bir integranin motoru atmosferik olarak yeniden yapilsa saglikli devirli verimli nasil toplanir. Hagi parcalar kullanilir. 180-200 beygir arasi guc hedeflenirse.... Konu hakkinda cok daginik bilgi var, tam anlayamadim. Sagdan soldan rast gele parca toplayip kirilanida duydum, yapip yurumeyenide duydum. Engin tecrubelerden faydalanmak isteriz.
Hormetler..

civelek
02-08-2015, 10:46
Oem b16 kapak oem piston oem yatak yag pompasi sanziman kisaltma ve yazilim yapilacak guzel bir beyin bana kalirsa sikintisizi bu olur he guc 180 olurmu bilmem ama keyifli olur. He ben 84mmli 12.5 13 crli stage 3 egztrik yay sapkali bisey dusunuyorum diyosaniz o isin gaeantisini a babasi veremez ve vermemeside anormal bir durum degildir yani bu konu yazmakla bitmeZ

gökhan
02-08-2015, 10:56
Oem b16 kapak oem piston oem yatak yag pompasi sanziman kisaltma ve yazilim yapilacak guzel bir beyin bana kalirsa sikintisizi bu olur he guc 180 olurmu bilmem ama keyifli olur. He ben 84mmli 12.5 13 crli stage 3 egztrik yay sapkali bisey dusunuyorum diyosaniz o isin gaeantisini a babasi veremez ve vermemeside anormal bir durum degildir yani bu konu yazmakla bitmeZ

Kisa haric beyin ve diger saydiklarin dahil mevcut su an. Cok riskli islem bende istemiyorum. Ne demek istedigini anladim cevap icin tsk..

fsunnetci
02-08-2015, 17:33
gökhan abi kaşıntı mı tuttu :D
abi ne güzel senelerdir biniyosunuz Integra ls/vtec'e murat abi zamanında iyi yapmış motoru maşallah kaç sene oldu tık demedi o yüzden bence o araca b18C ITR egzantrik dışında motor içine pek girme,biraz avans açarak keyfini artırabilirsin ama fazlası sana çok maliyetli olabilir benim düşüncem bu yönde :icon_tup:

vtechno
02-08-2015, 17:50
ne yapicaksaniz oem yadaintegra typer parcalariyla yaparsaniz üzülceginizi sanmiyorum :)

civelek
02-08-2015, 19:53
Kisa haric beyin ve diger saydiklarin dahil mevcut su an. Cok riskli islem bende istemiyorum. Ne demek istedigini anladim cevap icin tsk..

abi ben mevzuyu tam anlıyamamışım soryy sendeki araba hangisiydi ? şimdi düzelteyim işin ehline port polish emme kelebek 4.785 dif ve yeni yazılım derim tabi bununla beraber mutlaka sıkıştırmada artsın dersen ince conta yada pr3 b16 pistonla 12 crlere dayanır. avansta açılacak oem pr3 buna nekadar dayanır ! yani bu mevzu malesef cp lere manleylere supertech crowerlara kayar gider :D bence dediğim gibi port polish emme kelebek 4.785 dif ince conta birazda kapak yüzeyi sildirme daha sorunsuz ve zevkli olur

gökhan
03-08-2015, 07:42
gökhan abi kaşıntı mı tuttu :D
abi ne güzel senelerdir biniyosunuz Integra ls/vtec'e murat abi zamanında iyi yapmış motoru maşallah kaç sene oldu tık demedi o yüzden bence o araca b18C ITR egzantrik dışında motor içine pek girme,biraz avans açarak keyfini artırabilirsin ama fazlası sana çok maliyetli olabilir benim düşüncem bu yönde :icon_tup:

yav diyen gitti tamam... biniyom böle.. :) bi eksantrik alıyım ben en iyisi..

gökhan
03-08-2015, 07:45
abi ben mevzuyu tam anlıyamamışım soryy sendeki araba hangisiydi ? şimdi düzelteyim işin ehline port polish emme kelebek 4.785 dif ve yeni yazılım derim tabi bununla beraber mutlaka sıkıştırmada artsın dersen ince conta yada pr3 b16 pistonla 12 crlere dayanır. avansta açılacak oem pr3 buna nekadar dayanır ! yani bu mevzu malesef cp lere manleylere supertech crowerlara kayar gider :D bence dediğim gibi port polish emme kelebek 4.785 dif ince conta birazda kapak yüzeyi sildirme daha sorunsuz ve zevkli olur

http://i.hizliresim.com/LdQqYV.jpg

kelebek filanda var abicim, ince conta olayını düşünmek lazım..

tool
03-08-2015, 09:04
ince conta ile kapak acmakla ugrasmak yerine standart gaz kelebegi ile skunk2 emme manifoldu tavsiye ederim;
tork daha erken gelecektir. :su: