Orijinalini görmek için tıklayınız : 2 Ağustos 2015 - 106 GTI - Istanbul Park - 2.29,557
Low-Rider
05-08-2015, 12:24
Magic's GZL 106 GTI
1.8 Stroker Kit
Track Setup
Sürücü : Azrail (Cem Aslan)
Henüz en iyi derecemiz bu değil. Şu an frenler test aşamasında, o nedenle güvenli olması için limit fren yapmadım.
Bir önceki pist gününde frenlerken 180km hızda aracın arkası gelip spin attığım için bu pist gününde risk almadan hızı ufak ufak arttırarak ve frenleri test ederek ilerledim.
Video'da araç üstünde Nankang semi slickler var, bir sonraki pist gününde Yokohama semi slickler ile daha iyi bir süre gelir.
2 farklı açıdan aynı turun videosu;
GM3WyEcP-0c
https://www.youtube.com/watch?v=GM3WyEcP-0c
aYzsB59y6oY
https://www.youtube.com/watch?v=aYzsB59y6oY
Fare ne güzel gidiyor öyle :)
Juke'lar önüne çıkmasaymış süre bi -5-10sn daha olabilirmiş.
Yine de tebrikler..
sesine kurban.. Sen ne güzel şeysin öyle beeee
OrcunInce
05-08-2015, 12:47
OOO maşallah çok hızlı. Frenden gelecek çok süre var daha, bir kaç virajdan da süre gelir.
Hedef 2.25 altı olmalı, merakla takipteyim.Tebrikler.
Aranel Ciryatan
05-08-2015, 13:01
heralde 2 etkinlik önce falandı pistte denk gelmiştik bu canavar ile maşallah demiştim ki, giderek dahada güzel oluyor makina tekrar maşallah.
Arkandan bolca takip ettim frenlerden kazanılacak çok süre var kendinde yazmışsın zaten. Hızlanma dönüş ve ses ise muazzamdı zor konsantre oldum :) özellikle kısa ve keskinlerde (4-5-6 ve 12-13-14 ) süper dönüyordun. Güzel süre tebrikler eminim 26-27 civarına yaklaşırsın en kısa zamanda :)
Maşallah izlemesi bile çok keyifli.. Ses muazzam.. :)
Ohhh sese gel :) maşallah
Low-Rider
05-08-2015, 19:28
Ufaklığın fotosunu koyalım birde :)
https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/11802658_829609410491292_1421318713162178502_o.jpg
evrendogu
05-08-2015, 19:43
İyisin Azrail ;)
Güzel setup olmuş. Yapanın düşünenin eline sağlık. ��
deli gidiyor, süre daha cok duser.fwd grubu iyi oldu..:)
Tebrikler. Araç 10 numara 5 yıldız olmuş :)
Antalyalogy
05-08-2015, 22:35
heyyt be sesine gurbann. MaşAllah...
itb mi var.
çok tatlı namıssız .
pilotta tam benim çizgimde sürmüş tebrikler.
neothenew
05-08-2015, 23:02
Mükemmel, bu sabah uyanınca izledim ilk videoyu, güne süper başlangıç oldu. Ses süper, gidiş süper, pilotaj harika. Tebrikler Cem. Bu arada o üç juke ne arıyordu pistte, gt academy stickerları vardı üstlerinde??
Şimdiye kadar gördüğüm en 'bütün' 106 GTi.Her yönüyle dört dörtlük hazırlanmış.
Muhteşem motor,nefis süspansiyon,süper pilotaj.
Şanzıman ne kullandınız? Kilit var mı?
Bahsedilmiş zaten,pilot freni risksiz kullanmış ve çok erken basmış.
Ne diyelim,önden çeker rekoru yakın,meşaleyi yakın....
Suphanallah,Maaşallah.
Tebrikler, güzel süreler gelecektir bence tam anlamıyla fren ayarı vs oturtulduktan sonra diyorum :)
Güzel setup olmuş. Yapanın düşünenin eline sağlık. ��
Yürüyen detayını paylaşır mısınız ki :D
Gizli saklı yok paylaşalım. :)
Bilstein B8 üzerine Coilover
Quaife ATB LSD
Brembo 4 piston kaliper
Brembo 286x26 disk
Ferodo DS2500 Balata
Abs ve limitör iptali
15x7 Oz Ultraleggera jant
Nankang 195-50-15 ns2r lastik
Yapılacaklar
Önlere kamber ayarı.
maşşallah çok iyi ses, pilotaj bir kaç sorum olacak? soğutma turu atıyormusunuz hiç, yağ sıcaklığı ne alemde oluyor?
Cem'i (Azrail) clup peugeot'dan beri ismen tanıyorum ve 1-2 buluşmada sohpet etmiştik, ben 106 GTI'lara bu kadar aşık bir adam daha görmedim :)
En son sarı bir 106 vardı sonra beyaz gelmiş, tebrikler.
Cem abi ile sohbet etme şansı ben de yakalamıştım ve öncesinde pilotajı hakkında da övgüler duyuyordum. Körfez'de F430 kovaladığı gibi falan... : ) Sarı 106'lara karşı ayrı bir sempati beslediğini de duydum kendi ağzından; ufak bir araç kaplama operasyonun süreyi aşağı çekeceğine eminim. : ))
Tüm ekibin eline sağlık, çok daha güzel süreler için beklemede olacağım.
63owen63
06-08-2015, 10:53
İzledigim en iyi ist park videosu :)
Motor, yürüyen set up muazzam, pilotaj çok iyi. Süre çok iyi. Frenlere alışma ve kamber ayarından sonra biraz daha limitlere yakın agresif kullanımda çok çok rahat Peugeot RCZ-R 02:28.902' derecesi elinden alınır :)
Pilotun, Magic' garajın ve emeği geçen diger herkesin emeğine sağlık !
maşşallah çok iyi ses, pilotaj bir kaç sorum olacak? soğutma turu atıyormusunuz hiç, yağ sıcaklığı ne alemde oluyor?
Araçta yağ basıncını düşürmeyecek en büyük boyda yağ soğutucu var. Hiçbir ısınma sorunu yok. Ki oldukça ince bir yağ var.
kelalper
06-08-2015, 10:55
Frende kazanılacak çok süre var. GT Academy çıkmasaymış önüne zaten rekora çok yaklaşacakmış bu lastiklerle.
Limitör iptali ve bias valve pistten hemen önce takıldı ve acele olduğundan valf kaput altında kaldı. Çok ince ayar yapılmadığından ve test sürüşüne zaman olmadığından oldukça temkinli kullandı Cem. Yoksa önceki seferlerde omuzda kemer izi yapacak şekilde ölümüne fren yapılıyordu araçta. :)
Harika..
Yazilacak bisey kalmamis genel olarak herkesin pist icin hayal ettiginin karesini almissiniz :)
Basarilarin devamini bekliyoruz..
Şuayip, 205 gibi ebat bu günlerde tutunma olarak daha ise yaramazmi belki 215? Nankangda ebatı yok mu yoksa
205 taban lastiğe ihtiyacı yok bu aracın. Ayrıca 205/40/15 gibi bir ölçü de semislick yada benzeri lastik yok. Olsa ben alırdım. :D
izlemesi bile bu kadar zevk verdiyse sürmek ayrı bi güzeldir maşallah
Pilotaj , araç ve süre gerçekten çok iyi. Tebrikler
Canavar canavar. Masallah.
Frenlerden ve gt academy'den baya zaman iner, soyleyeyim. :)
Low-Rider
06-08-2015, 12:36
hedef 2.2x,xxx :D
Pistteki en hızlı 106 mı desem. Ne desem bilemedim. Tabi şimdilik. :)
Pistteki en hızlı 106 mı desem. Ne desem bilemedim. Tabi şimdilik. :)
Maxime Picat konuyu okusa , hakettigin pug arge head of pozisyonu sana teslim ederdi Suayip hocam , elinize saglik kesenize bereket , muazzam bir canavar olmus.
İlk videoyu izledim.
Kisisel onerilerimi paylasayim;
Lift off yaptiginiz yerleri one tasiyin.
Kiliti erken devreye sokmak icin gaza ya erken oturun yada sol ayakla fren yapin yavas virajlarda.(4'de mesela yada son 2 li kombin)
Fren dozlamaniz guzel aslinda,eger dengesizlik var ise ve yavas gittiginizi dusunuyorsaniz mutlaka cok iyi lastik takin hizlanmak/tutunmak icin cunku lastikleriniz limitte tutunma gostermis cogu yerde.
Cizginiz onden cekerin olmasi gerektigi gibi. Hata mi? Aransa bulunur ama her yigidin yogurt yiyisi ayridir. Sanirim hedefiniz 2:25 alti. Benim gorusum pistin tutunmasi artar-iyi lastik takar ve araca alisirsaniz supriz sureler dahi cikar.
Bol keyifler...
Cem hakkını vermiş gti da güzel olmuş yapanların eline sağlık :)
Şaka gibi video bağımlılık yaptı resmen. 2.47 lik video sanki 2 dakikada bitiyor :)
Gizli saklı yok paylaşalım. :)
Bilstein B8 üzerine Coilover
Quaife ATB LSD
Brembo 4 piston kaliper
Brembo 286x26 disk
Ferodo DS2500 Balata
Abs ve limitör iptali
15x7 Oz Ultraleggera jant
Nankang 195-50-15 ns2r lastik
Yapılacaklar
Önlere kamber ayarı.
Bilstein üzerine neden Coilover alçatma amaçlı mı? Onun yerine yay kullanılamaz mıydı?
Bir de araçta ki ağırlık dağılımı nasıl, ağırlığın büyük kısmı ön tarafta bu da arkayı daha savurgan ve ön frenlere aşırı yük binmesini sağlamaz mı? Ön tamponda frenleri soğutmak için bir tasarım var mı? Vites oranların da oynama var mı?
Sanık sizindir hakim bey
Tşk
Rıdvan
:icon_tup:
63owen63
06-08-2015, 16:11
@schumi : Maşallah patron. Vites oranlarını, kule gergisi takılmadıysa neden takılmadıgını ve aracın tahmini 100-200 süresini merak ediyorum ben de efenim :)
Bilstein üzerine neden Coilover alçatma amaçlı mı? Onun yerine yay kullanılamaz mıydı?
Bir de araçta ki ağırlık dağılımı nasıl, ağırlığın büyük kısmı ön tarafta bu da arkayı daha savurgan ve ön frenlere aşırı yük binmesini sağlamaz mı? Ön tamponda frenleri soğutmak için bir tasarım var mı? Vites oranların da oynama var mı?
Sanık sizindir hakim bey
Tşk
Rıdvan
:icon_tup:
Yay + amortisörler daha günlük, yol araçları için tercih ediliyor, direk pist için hazırladıklarınndan coil seçilmiştir diye tahmin ediyorum. Bir de coil sisteminde yükseklik,sertlik vs ayar kısmı var. Ayrıca yay takıldığı zaman yayların çalışma aralığı var o aralık dışında basacaklarsa aracı coil şart olmuştur, o yüzden pist için coil daha iyi performans verecektir.
@schumi : Maşallah patron. Vites oranlarını, kule gergisi takılmadıysa neden takılmadıgını ve aracın tahmini 100-200 süresini merak ediyorum ben de efenim :)
Yay + amortisörler daha günlük, yol araçları için tercih ediliyor, direk pist için hazırladıklarınndan coil seçilmiştir diye tahmin ediyorum. Bir de coil sisteminde yükseklik,sertlik vs ayar kısmı var. Ayrıca yay takıldığı zaman yayların çalışma aralığı var o aralık dışında basacaklarsa aracı coil şart olmuştur, o yüzden pist için coil daha iyi performans verecektir.
106 GTI'da arkalar torsiyon değil mi? Ayrıca coilover amortisör ile birlikte gelmiyor muydu? B8'in takılma sebebi daha mı iyi olmasından yoksa coilover'ın Nam veya Şakir'de mi yapıldı ki Bilstein takıldı eğer sanayi üretimiyse sertlik ayarı yapabiliyorlar mı?
KW sitesine baktım 106 GTI'a uyumlu göremedim ebay de var onlarda Vmax ve Gaz firmalarının yaptıkları ki onlarda sertlik ve yumuşaklık ayarı yoktu gördüğüm kadarıyla sadece alçaltma ve yükseltme var.
PiscocuK
06-08-2015, 16:51
maşallah nekadar güzel gidiyor ne kadar güzel sesi var
ayrıca pist için kullanılan uyarı ver terimleri hayranlıkla okuyorum
bende giricem piste bende vurucam kırbacı oh yaaaa
106 GTI'da arkalar torsiyon değil mi? Ayrıca coilover amortisör ile birlikte gelmiyor muydu? B8'in takılma sebebi daha mı iyi olmasından yoksa coilover'ın Nam veya Şakir'de mi yapıldı ki Bilstein takıldı eğer sanayi üretimiyse sertlik ayarı yapabiliyorlar mı?
KW sitesine baktım 106 GTI'a uyumlu göremedim ebay de var onlarda Vmax ve Gaz firmalarının yaptıkları ki onlarda sertlik ve yumuşaklık ayarı yoktu gördüğüm kadarıyla sadece alçaltma ve yükseltme var.
Torsiyon oluşu ayar yapmaya engel değil ki sonuçta makaslı değil bildiğim kadarıyla torsiyon da olsa yay / amortisör var yine sistemde.
Coilover amortisörü yerine B8 seçilme sebebi ise sertlik farkı da olabilir, custom üzerine olduğunu sanmıyorum :)
OrcunInce
06-08-2015, 17:00
Bilstein üzerine neden Coilover alçatma amaçlı mı? Onun yerine yay kullanılamaz mıydı?
Bir de araçta ki ağırlık dağılımı nasıl, ağırlığın büyük kısmı ön tarafta bu da arkayı daha savurgan ve ön frenlere aşırı yük binmesini sağlamaz mı? Ön tamponda frenleri soğutmak için bir tasarım var mı? Vites oranların da oynama var mı?
Sanık sizindir hakim bey
Tşk
Rıdvan
:icon_tup:
Yay ile gelen setup standart, onun yerine iyi bir amortisör üzerine coil düşünülmüş olabilir. B12'de olabilir, o da b8 üzerine bilstein coil.
Ağırlığın daha çok önde olması fren için bir negatif unsur değil, arabanın arkası ne kadar ağır olursa fren anında öne binen yükte o kadar artar. Ağırlık transferi 101 :)
Torsiyon oluşu ayar yapmaya engel değil ki sonuçta makaslı değil bildiğim kadarıyla torsiyon da olsa yay / amortisör var yine sistemde.
Coilover amortisörü yerine B8 seçilme sebebi ise sertlik farkı da olabilir, custom üzerine olduğunu sanmıyorum :)
Torsiyon'a daha az marka Coilover var ben o yüzden sordum. Jaguar'da B8 kullandım sekme olayı orjinal amortisöre göre çok azdı ki orjinal amortisörü de Bilstein üretiyordu.
Tüm bunlar coilover'ın markası verilmediği için oldu :)
106 206 vb araclarda arkalarda yay yok sadece onlerde var
Doğru, sonradan jeton düştü dragstar Kemal'in VTS den hatırladım..
Şuayb abi gelipte yazsa aydınlansak şu B8 üzeri coil olayına :D
Yay ile gelen setup standart, onun yerine iyi bir amortisör üzerine coil düşünülmüş olabilir. B12'de olabilir, o da b8 üzerine bilstein coil.
Ağırlığın daha çok önde olması fren için bir negatif unsur değil, arabanın arkası ne kadar ağır olursa fren anında öne binen yükte o kadar artar. Ağırlık transferi 101 :)
Şu kısmı biraz araştırayım daha önce araştırmamıştım.
http://www.turnfast.com/tech_handling/handling_weightxfr
http://phors.locost7.info/phors01.htm
Linkler şöyle rizörvıd olarak kalsın özet geçmek istiyen olursa sevinirim resimli videolu anlatıcak varsa zira o kadar metni okumak zorunda kalıcam :D
Çok güzel maşallah emeğinize sağlık ,
ses şahane :)
Bilstein üzerine neden Coilover alçatma amaçlı mı? Onun yerine yay kullanılamaz mıydı?
Bir de araçta ki ağırlık dağılımı nasıl, ağırlığın büyük kısmı ön tarafta bu da arkayı daha savurgan ve ön frenlere aşırı yük binmesini sağlamaz mı? Ön tamponda frenleri soğutmak için bir tasarım var mı? Vites oranların da oynama var mı?
Sanık sizindir hakim bey
Tşk
Rıdvan
:icon_tup:
106 ya aşina olmayanlar için bunu tarif etmek biraz zor. 106 da taşıyıcı üstüne kaynaklı amortisör kovanı var. Amortisörler kalem şeklinde (insert tipi yani). Yayın oturduğu yay tablası taşıyıcıya kaynaklı olduğu için komple alınacak bir coilover yok. KW nin yarış tipi coilover için porya ile beraber komple taşıyıcıyı yollamak gerekiyor. Gaz markada aynı. Sizin taşıyıcı üstüne modifiye yapılıyor. Biz Bilstein B8 üzerine kendi seçtiğimiz kg/cm oranı uygun coilover yayını kullanarak sanayide taşıyıcı üstündeki yay tablası sökülüp coilover ceketi montajlandı.
Orjinal yaylarda yeterince seçenek yok, değişmesi ve test etmesi zor, Yokohama Advan ile Nankang arasında sürüş yüksekliği farkı da var. Ayrıca pist için linear yaylar her zaman progresive yaydan iyidir. Frenleme işinin %90 lık kısmı zaten ön fren ile yapılır. Arka fren dengeleme içindir. Arkada hiç freni olmayan araba ile 5 ay gazlayabilirsiniz kullanmayı bilince. Ön tamponda sisler iptal ama henüz soğutma hortumu çekilmedi. Şuan ihtiyaçta olmadı açıkçası.
@schumi : Maşallah patron. Vites oranlarını, kule gergisi takılmadıysa neden takılmadıgını ve aracın tahmini 100-200 süresini merak ediyorum ben de efenim :)
Şimdi araç rolling de kovalıyor zaman zaman. Motor all motor forged 1.8 stroker, kapak full mekanik, itb ve egzoz manifoldu custom, şanzıman da kısa ayna mahruti var. Başka hiçbir detayı paylaşmayı düşünmüyoruz.
Kule gergisine gerek yok Peugeot araçlarında. Ne zamanki tanesi 600 lira olan zamk gibi yapışan full slick lastik ve şuankinin 2 katı sert yay takılır. Ancak o zaman şase burkulması olur gergi gerekir. Ayrıca İstanbul Park öyle yorucu bir pist değil.
Adam ayari vermis aga :D
Yapana,kullanana,dusunene,kafa yoran herkesi tebrik ediyorum.
Pist rekoru kaç ve hangi aracta ?
Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim
Ufak bir düzeltme yapacam
Aracı kullanan benim ancak aracın sahibi ben değilim
Araç sahibi Cİhan yeşiltarla.
Önceki organizasyonlarda da beraber çıktık.
Bu sefer onun işi vardı gelemedi.
Bende hala sarı 106 var :)
Araca yapılan her işlemde Suayb in emeği vardır.
Vidasına kadar sormadan yaptırmadık.
Hedef olarak da öyle fantastik düşüncelerimiz yok
Ufak ufak eksikleri giderip süreyi aşağı çekeriz diye düşünüyoruz
Elinize sağlık, videoları bir kaç kez izledim. Tek kelimeyle mükemmel. Araç şu haliyle kaç kilo acaba?
valla bravo.fazlasıyla imrendim..kazasız belasız kullanın.hayallerimden biri
maşşallah, çok güzel çok mantıklı hazırlanmış bir otomobil ön çeker rekoru için adaylardan biri bence.
plotaj we kamera açıları sıkılmadan izlettirdi. ses muhteşem ITB candır:D
Aranel Ciryatan
07-08-2015, 10:55
Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim
Ufak bir düzeltme yapacam
Aracı kullanan benim ancak aracın sahibi ben değilim
Araç sahibi Cİhan yeşiltarla.
Önceki organizasyonlarda da beraber çıktık.
Bu sefer onun işi vardı gelemedi.
Bende hala sarı 106 var :)
Araca yapılan her işlemde Suayb in emeği vardır.
Vidasına kadar sormadan yaptırmadık.
Hedef olarak da öyle fantastik düşüncelerimiz yok
Ufak ufak eksikleri giderip süreyi aşağı çekeriz diye düşünüyoruz
Kesinlikle ön çeker rekoru bekliyorum ben sizden :)
Kesinlikle ön çeker rekoru bekliyorum ben sizden :)
Ben zaten rekor gelene kadar hiçbirşeyi beğenmiyorum. :) Bizim ekipten bir kaç kere rekor gelebilir belli olmaz. :)
Aranel Ciryatan
07-08-2015, 13:09
Ben zaten rekor gelene kadar hiçbirşeyi beğenmiyorum. :) Bizim ekipten bir kaç kere rekor gelebilir belli olmaz. :)
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine - Coming Soon
ben bunu bekliyorum sabırsızlıkla :)
mikelazi
07-08-2015, 13:45
madem kule gergisi yok şasede hiçbir güçlendirme yapılmadımı?
aracın boş agırlıgı nedir?
coil için yayı nasıl seçtiniz sonuçta custom yay anladıgım.
roll harici bukadar emek verilmiş 106 görmek gerçekten keyif verici.
kesenize bereket elinize saglık tebrikler
SEÇKİN172
07-08-2015, 14:11
Murat KISA :) USTA :) Hayvan gibi Şiiiiiiiiii yapıyor Nediyelim kocaman maşşallah diyelim :)
SEÇKİN172
07-08-2015, 14:14
Şuayp abininde Engin bilgilerini Es geçmemek gerek tabiki :) HALİ-KOPTER :) MEVZUSUNUDA UNUTAMIYORUM :)
madem kule gergisi yok şasede hiçbir güçlendirme yapılmadımı?
aracın boş agırlıgı nedir?
coil için yayı nasıl seçtiniz sonuçta custom yay anladıgım.
roll harici bukadar emek verilmiş 106 görmek gerçekten keyif verici.
kesenize bereket elinize saglık tebrikler
14 yaşında monokok şaseye sahip bir peugeot ta bu tarz soft bir uygulamada kullanılacak araç için şase güçlendirme ihtiyacı yok. Coil yayı içinde yayın serbest uzunluğunun 50 kilo ağırlık altındaki uzunluğuna oranını hesaplayarak seçtik. Zaten kafamda ihtiyacımız olan belliydi ona en yakın yayı var olan seçeneklerden seçtik. Zor olmadı. Ne kadar işe yaradığını görebilirsiniz.
Serkan_UR
07-08-2015, 14:46
Ben zaten rekor gelene kadar hiçbirşeyi beğenmiyorum. :) Bizim ekipten bir kaç kere rekor gelebilir belli olmaz. :)
Cem Abiye SÖyledim Sanada söylüyorum :) Tamam Çok Çok daha iyi süreler gelicektir ama 2:30 un altında bir 106 gti süresini resmi listede görme zamanı geldi bence :)
Tebrikler emeklere sağlık Kazasız Belasız Arızasız Sürüşler İnşallah
Serkan bu süre o kadar kolay geldi ki bu civar süreyi koymaya değer görmüyoruz. Listeye direk ciddi bir süre ile girmek lazım.
OrcunInce
07-08-2015, 15:58
Serkan bu süre o kadar kolay geldi ki bu civar süreyi koymaya değer görmüyoruz. Listeye direk ciddi bir süre ile girmek lazım.
Sevdiğim cevaplar, açıklamalar. Yolunuz açık olsun Schumi :D
Gopro için tekrar saol :)
Serkan_UR
07-08-2015, 16:39
Serkan bu süre o kadar kolay geldi ki bu civar süreyi koymaya değer görmüyoruz. Listeye direk ciddi bir süre ile girmek lazım.
Buna Çok Sevindim.Ama 1 kere girince birdaha girilmiyor mu sanki herkezin 4 5 süresi var 106 nında olsun 2 süresi bir çentik atın ;) söz uçar yazı kalır :D referans olsun 106 cılara yıllarca 98 yılındaki top gear testini referans gösterdik :DYeni Nesilde bunu kullanır işte :D
mikelazi
08-08-2015, 09:03
Serkan bu süre o kadar kolay geldi ki bu civar süreyi koymaya değer görmüyoruz. Listeye direk ciddi bir süre ile girmek lazım.
listeye girecek süre için araçta degişiklik olucakmı.yoksa bu şekilde devammı.
hedefdeki süre ne :)
burakcan
13-08-2015, 20:42
güzel gidiyo aracada pilotada maşallah
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.