Orijinalini görmek için tıklayınız : Pick-up tavsiyesi
Herkese selamlar
Babama 60-65 bin tl arası pickup bakıyoruz ama ikimizinde anladığı araçlar değil bunlar, bende size sormak istedim
Şimdilik Isuzu d-max vcross a sıcak bakıyoruz ama dediğim gibi pek bi bilgimiz yok
Toyota hilux eledim çünkü internette gördüğüm moose testinde çok felaket bir araba
Yakıt kullanışlılık performans arazi durumlarında en iyi tercih hangisidir. İyi forumlar
Arazi için bilemem ama amaroklar şehir içinde çok iyi bence
nissan skystar 4x4 bakın :)
ya da bütçe yetiyorsa ford raptor
8 ay amarok kullandım sattığıma pişmanım
Amarokların otomatikleri çok yukarda başlıyor fiyatı bizi aşar, fordlarda öyle 75-80 civarı ikiside
i-vtec07
19-08-2015, 13:52
otomatik bakıyosanız l200 ler mantıklı olabilir . ama manuel amarok alırdım o paralara pıckup . en heybetlisi o .
Peki bu araçların ağır arazi değil ama arazi performansları nasıl hangisi iyidir?
modify34
19-08-2015, 14:46
Ford ranger olabilir
Amarok yada L200 ama biraz daha keseyi açalım derseniz Land Cruiser
Arazide kullanıcaksan amarok aklından bile geçirme çok çabuk yıpranıyor ve arazisi okadar iyi değil... Arazide seni üzmiycek olanlar belli D-max Ranger L200
Kendimde arazide Ranger kullanıyorum ama gönlümde bu aralar hep bi D-max var... Amarok aldık heybetine inanıp ama şimdi sadece şehir içinde malzeme taşıyor :)
Tayfun.O
19-08-2015, 17:40
Arazı içinse düşünme Ford Ranger canını alıyoruz banamısın demiyor. Yakıtı da fena değil. Güçlü makine.
Yük atacaksanız arka kısım da yay olması daha iyi olur.
arazı ıcın l200 sehır ıcın kullanım amorok
O zaman l200 mü d-max mi diyim ben
Birde bu pickup ların yüksek süratte (130 ve üstü) dengesiz oynak tehlikeli gidişi varmış doğrumudur? Kullanırken nelere dikkar edilmeli
darkmoon
20-08-2015, 00:00
O zaman l200 mü d-max mi diyim ben
Birde bu pickup ların yüksek süratte (130 ve üstü) dengesiz oynak tehlikeli gidişi varmış doğrumudur? Kullanırken nelere dikkar edilmeli
pikap sürat aracı değil hangisini alırsan al arkada koca bir kasa varken tabiki yüksek hızlarda arkası salınım yapıcaktır ..
Erdem K.
20-08-2015, 08:12
daha önce koltuğuna bile oturmadığım amarok otomatik kullandım çok keyifliydi :)
şahsen Ranger ve Amarok arasında tercih yapardım ...
free-hifi
20-08-2015, 09:01
L200 al rahat et
setnogrom
20-08-2015, 09:12
L200 ve Hilux düşünebilirsin.
Normal yani ağır arazi (hard) girmeyeceksen öyle keyfe keder gezeceğim dersen al bu araçları hiçbirşey yapmana gerek olmadan sadece AT (All terrain) %50 arazi %50 normal yola için tasarlanmıştır lastikle her yere gidersin.
Ama yok çamura girerim hoplarım zıplarıma gireceksen yükseltme,vinç,alt muhafaza,demir tapmonu,snorkeli vs vs gider bu liste.
xx
L200 ve Hilux düşünebilirsin.
Normal yani ağır arazi (hard) girmeyeceksen öyle keyfe keder gezeceğim dersen al bu araçları hiçbirşey yapmana gerek olmadan sadece AT (All terrain) %50 arazi %50 normal yola için tasarlanmıştır lastikle her yere gidersin.
Ama yok çamura girerim hoplarım zıplarıma gireceksen yükseltme,vinç,alt muhafaza,demir tapmonu,snorkeli vs vs gider bu liste.
xx
Cok bisey yapmadan ceki demiri vinc hafif arazi lastigiyle binmeyi dusunuyoruz
Birde bu arazi araclarinin motor dayanikliligi nasildir ikinci el alirken neye dikkat etmeliyiz ?
2011 163 lük amarok 4x4 highline aracım var 138000 de satmayı düşünüyorum bilginiz olsun.Tavsiye olarak söyliyeyim hepsini kullandım neredeyse tercihiniz ilk sırada amarok olsun !
dıgerlerını kullanmadım ama ısuzu dmax twınturbo ıle uzun yol+uludag yaptım kısın. cok memnun kalmıstım.
kadioglu
20-08-2015, 20:04
Amarok bana çok sert geldi. Bindiğim otomatikti ve inanılmaz sert bir süspansiyonu vardı. Dmax te konforsuz geldi bana. L200 e bayıldım. Şahsen ben olsam L200 alırdım.
hondaperformans
20-08-2015, 22:26
ford ranger
nissan navara
Amarok kime göre neye göre arazi performansı kötü Orj ayağında gelen lastikleri ile 25 bin km yol yapmış hali ile 180 lik amarok la karda jant in yarısına kadar hiç zorlanmadan gezip dolaştım
Amarok kime göre neye göre arazi performansı kötü Orj ayağında gelen lastikleri ile 25 bin km yol yapmış hali ile 180 lik amarok la karda jant in yarısına kadar hiç zorlanmadan gezip dolaştım
bildiğin bana göre zayıf sabah akşam arazide ve çamurda koşan biri olarak amarokta AT lastikler varken 1 karış çamurda sapıtması mı yoksa çapraza alındığında nerdeyse kapıların açılacak gibi olmasımı yada hepsini geçtim arazide 3 5 kullanımdan sonra tüm trimlerden falan ses gelmeye başlaması mı...
Ford arabası konforsuz ama arazide kemikli hayvan gibi gidiyor öyle 3 5 gündede dağılmıyor kendimde 2007 ranger thunder var 230K km de bunun en az 150 K km si arazide a/T ve M/T lastiklerle çok şükür araba hala sapa sağlam içindeki koltuk kılıflarını değiştirdim geçenlerde herkes hala araba sıfır gibi dedi...
Neden sence insanlar bukadar yükseltip lastik takıp falan amarok yapıo ama bi offroad grubuyla bi etap tamamlamıyor_?
Ben yıllardır avcılık ve balıkçılık dolayısıyla bir çok pickup sahibi oldum yada eşimde dostumda olupta 1000lerce km yol gidip arazi gezip geldim ama şunu söyliyebilirim amarok caddeden inmedikçe çok güzel...
setnogrom
21-08-2015, 11:54
Cok bisey yapmadan ceki demiri vinc hafif arazi lastigiyle binmeyi dusunuyoruz
Birde bu arazi araclarinin motor dayanikliligi nasildir ikinci el alirken neye dikkat etmeliyiz ?
Şöyleki arazi araçları arazide daha çabuk aşınır ve yorulur.Araziye girmemiş araç tercih etmen yararına olur.Ayrıca işin ehli birilerine aracı komple etüt ettirmek şart.Diferansiyeller,şanzımanlar bu parçaları imkan varsa arazi şartlarında deneyerek görerek bilen biriyle tespit ederek almak lazım.
Diferansiyel ve şanzıman ciddi maliyetler çıkartabiliyor.
xx
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.