Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : E92 3.20 cd hakkında..



muratyz
13-09-2015, 10:24
Beyler selamlar,

Nasip olursa kendi aracımı satıp 3.20d coupe bi araç almak istiyorum.Foruma baktım ancak kafamdaki sorulara fazla bi yanıt bulamadım.

Bu araçların motorları kaç km e kadar sağlıklı olur?Yada kaç k km deki araçlara yönelmek mantıklıdır?İlanlara baktıgımda kmsi 150k ve üzeri olanlarda fiyatlar nispeten uygunken düşük km aracların fiyatlar yeni f30 3.16i lerle yarışıyor.

Tabiki iş aracın km si ile bitmiyor...Amacım alıp nasip olursa 3-4 yıl büyük bi sorun yaşamadan binebilmek.Tecrübesi ve bilgisi olan arkadasların tavsiyelerine ihtiyacım var

AlpEren
13-09-2015, 13:26
0 km alıp 188.000km bindikten sonra sattım. En ufak bir masraf çıkarmadı aracım. 184 lük yani makyajlı kasa almanızı tavsiye ederim. 177 liklerde kronik zincir hastalıgı oldugunu duydum ancak basit çözümleri varmış gene onu da tercih etmemeniz için sebep degil. Benim aracım e90 320d idi ancak su an e92 335i sahibiyim oyuzden ikisini sentezleyip yorum yapabiliyorum size. Km için tavsiyem 100km yi gecmemiş aracı tercih etmenizden yana.

muratyz
13-09-2015, 22:26
0 km alıp 188.000km bindikten sonra sattım. En ufak bir masraf çıkarmadı aracım. 184 lük yani makyajlı kasa almanızı tavsiye ederim. 177 liklerde kronik zincir hastalıgı oldugunu duydum ancak basit çözümleri varmış gene onu da tercih etmemeniz için sebep degil. Benim aracım e90 320d idi ancak su an e92 335i sahibiyim oyuzden ikisini sentezleyip yorum yapabiliyorum size. Km için tavsiyem 100km yi gecmemiş aracı tercih etmenizden yana.

Bilgi icin teşekkür ederim.Evet kronik zincir sorununu bende okudum bikac yerde.100k altı araçların fiyatları oldukça yüksek tutuluyor.Daha mantıklı araçlar ise nerdeyse 200k km yi bulmuş.Kazası belası olmayan 200 bine yaklaşmış bi araçla sorun yaşamıyım acaba?

MK8800
13-09-2015, 22:32
Bilgi icin teşekkür ederim.Evet kronik zincir sorununu bende okudum bikac yerde.100k altı araçların fiyatları oldukça yüksek tutuluyor.Daha mantıklı araçlar ise nerdeyse 200k km yi bulmuş.Kazası belası olmayan 200 bine yaklaşmış bi araçla sorun yaşamıyım acaba?

Kaza beladan ziyade nasil kullanilmis ona bakmak lazim , sahsen 70.000de olup da 60.000 km'si ni yan cebeci yan gitmis bir arac yerine 130.000de ama en azindan bilincli bakimli kullanilmis araci tercih ederim . Dusuk km her zaman temiz anlamina gelmiyor bence tabi bunun icinde km yuksekse bile 2 veya 3. Sahibinden alirsaniz sorun yasamazsiniz zannediyorum servis kayitlarina da bakilirsa anlasilir zaten , yazilim egsozla gayet keyifli de olur arkadasim 225.000de hala kullaniyor cok sukur bir sorunu oldugunu da gormedim

Gar
13-09-2015, 22:39
Bende bu araçları çok inceledim sizin gibi bütcem vardı. Benim mantığımda bu araçlar coupe ve bmw buda genellikle düz değilde yan gittiği anlamına geliyor. Doğrumu düşünüyorum bilmem

E90 320d olsa hadi neysede genelde gençlerde olan dizel ve çok büyük ihtimal redline yakınlarında gezmiş bir araba sıkıntılı olabilir

Ben bu yüzden vazgeçmiştim

turbo&quattro
13-09-2015, 22:59
E92 335 kullaniyorum yaklasik 4 senedir. Kronik olan devir daim ponpasi harici motor ile ilgili en ufak sorunum olmadi. Km ye pek takilmamak gerek.

turbo&quattro
13-09-2015, 23:01
Edit geri gelsin ! Aracim 160k km de.

Sezgin
13-09-2015, 23:17
Tamamen aracin nasil kullanildigiyla alakali. 2 arkadasim ayni donemde aldilar, biri 160.000 de digeri 87.000 deydi alindiklarinda. Ikiside sifir sikintili sekilde halen aktif olarak kullaniyorlar. Oyuzden kilometreye bakarak dogrudan tercih yapmak hakikaten basli basina bi kumar.

MCN21
13-09-2015, 23:40
Bende bu araçları çok inceledim sizin gibi bütcem vardı. Benim mantığımda bu araçlar coupe ve bmw buda genellikle düz değilde yan gittiği anlamına geliyor. Doğrumu düşünüyorum bilmem

E90 320d olsa hadi neysede genelde gençlerde olan dizel ve çok büyük ihtimal redline yakınlarında gezmiş bir araba sıkıntılı olabilir

Ben bu yüzden vazgeçmiştim

Bende bu yoruma katiliyorum. Bu tarz araclarin temiz, bilincli kullanilmis olanini bulmak zor. Olanda ciddi pahali e90 a yonelmeniz hem sorunsuzluk hemde fiyat bakimindan daha mantikli olabilir :)

muratyz
13-09-2015, 23:56
Kaza beladan ziyade nasil kullanilmis ona bakmak lazim , sahsen 70.000de olup da 60.000 km'si ni yan cebeci yan gitmis bir arac yerine 130.000de ama en azindan bilincli bakimli kullanilmis araci tercih ederim . Dusuk km her zaman temiz anlamina gelmiyor bence tabi bunun icinde km yuksekse bile 2 veya 3. Sahibinden alirsaniz sorun yasamazsiniz zannediyorum servis kayitlarina da bakilirsa anlasilir zaten , yazilim egsozla gayet keyifli de olur arkadasim 225.000de hala kullaniyor cok sukur bir sorunu oldugunu da gormedim


Bende bu araçları çok inceledim sizin gibi bütcem vardı. Benim mantığımda bu araçlar coupe ve bmw buda genellikle düz değilde yan gittiği anlamına geliyor. Doğrumu düşünüyorum bilmem

E90 320d olsa hadi neysede genelde gençlerde olan dizel ve çok büyük ihtimal redline yakınlarında gezmiş bir araba sıkıntılı olabilir

Ben bu yüzden vazgeçmiştim


E92 335 kullaniyorum yaklasik 4 senedir. Kronik olan devir daim ponpasi harici motor ile ilgili en ufak sorunum olmadi. Km ye pek takilmamak gerek.


Edit geri gelsin ! Aracim 160k km de.


Tamamen aracin nasil kullanildigiyla alakali. 2 arkadasim ayni donemde aldilar, biri 160.000 de digeri 87.000 deydi alindiklarinda. Ikiside sifir sikintili sekilde halen aktif olarak kullaniyorlar. Oyuzden kilometreye bakarak dogrudan tercih yapmak hakikaten basli basina bi kumar.


Bende bu yoruma katiliyorum. Bu tarz araclarin temiz, bilincli kullanilmis olanini bulmak zor. Olanda ciddi pahali e90 a yonelmeniz hem sorunsuzluk hemde fiyat bakimindan daha mantikli olabilir :)


Yorumlar icin teşekkürler beyler,dolayısıyla km den çok nasıl kullanıldığını çözmek gerekecek sanırım.Bu tip araçların nekadar sağlıklı durumda olduklarını iyi biyerde ekspertiz yaptırsak nekadar anlayabiliriz.Şu yanlamış yorulmuş yıpranmış olup olmadığını anlamak icin neye dikkat etmek gerek?Birde Aracın servis kayıtlarını nasıl öğrenebiliyoruz?Anladığım kadarıyla km konusunda da 150k civarı bi araç mantıklı gözüküyor(Tabi düzgün kullanıldıysa)

Bu arada MCN21 ' in bahsettiği e90 konusu doğru aslında ancak kasa itibariyle beni cok fazla tatmin eden bi araç değil.Ayrıca onu görsel olarak içe sinecek bi hale getirmeye kalksam m tamponuydu flapıydı spoyleriydi jantıydı lastigiydi derken uzayıp gidecek :) e92 nin cıtasız kapısı bile bana görsel olarak yetiyor :)

mannerboy
14-09-2015, 08:07
arana vardır 40 binde ilk günden beri yan yan sürekli gaz basma vites bi s ye bi +/- ye geçirilip duran ama araba vardır 110 binde uzun yol yapmıştır. tamamen şans sürekli servis bakımlı olması yada düzenli bakımlı olması önemli olan içinin yıpranma payı zaten aracın nasıl kullanıldığını belli eder.biz çok sattık kronik bişey görmedik duymadık

Yiğit G.
14-09-2015, 11:19
bmw nin dizelleri dünyanın en saglam dizel motorlarıdır.. 180 200 k olması birşey değiştirmez.Arkadaşların dediği gibi alacagın kişiye güven çok önemli atıyorum dizel kullanmasını bilen emekli bir öğretmenden 200.000 bulsan yine al , ama bilinçsiz kullanan yanlayan bir apaçiden 50 bin olsa alınmaz.

barisy
14-09-2015, 11:26
aynı gün almıştık bir arkadaşım ile. 2011 aralıktı , o e92 aldı ben e90 aldım .

ilk 40 binli km lere beraber geldik. o 2 defa servis gördü ön arka balatalar ve diskler değişti. Ben tek servis gördüm. Balatalarım 75 binde değişti.

Yan vermek, sürekli dip gaz gezmek ile 100 bin km kullanmak var , uzun yolda cruise ile 100 bin kullanmak var.

barisy
14-09-2015, 11:28
ha bir de dizel kullanmayı bilmek yazmış arkadaşım üst mesajda çok haklı. Soğuk rabaya biner binmez kontağa basıp 50 metre patinajla kalkan var. Çeşme otobanında 200-250 gidip alaçatıya iner inmez kontak kapatan var

GKS
14-09-2015, 13:47
184 luk az yakıyo 6 lt falan ortalama torkta var yürüyo

MCN21
14-09-2015, 14:05
En kotu 320ci bakabilirsin illa e92 olsun diyorsan. Genel olarak dizelerden daha temizler bence :)

hkkcn
14-09-2015, 14:05
ilk sahibinden 88 binde var siyah içi taba düşünürseniz bir tanıdığımda satmadıysa halen sizi görüştürüyüm cam tavanlı coupe.sol kapı sacı kamyon sürtmesinden değişti sadece bir iki parça lokal boyası var diye biliyorum .

makif84
14-09-2015, 14:20
2008 E 60 sahibiyim km şuan 195 binde aldığımda direk zincir setini değiştirdim ortalama 3000 bin civarı tutuyor. Normalde 150 bin civarı değişmesi gerektiğini söylüyor ustalar.Bence aracın km sinden çok bakımlı olmasına temiz olmasına dikkat edin derim.Şimdiden kazasız belasız kullanın

Gar
14-09-2015, 15:26
En kotu 320ci bakabilirsin illa e92 olsun diyorsan. Genel olarak dizelerden daha temizler bence :)

Onlara baktım ben lpg ile binilebilirmi diye, forumlarda o motorla bmw keyfini yaşatmıyor yetersiz demişler birde ciddi yakıyormuş e90 320d mantıklısı oluyor malesef

MCN21
14-09-2015, 15:54
Onlara baktım ben lpg ile binilebilirmi diye, forumlarda o motorla bmw keyfini yaşatmıyor yetersiz demişler birde ciddi yakıyormuş e90 320d mantıklısı oluyor malesef

Kesinlikle yaşatmıyor :) ama hem sevdiğiniz araca binersiniz ve içiniz rahat olur.

utkunoa
14-09-2015, 16:04
n47 n54 n55 bu tarz motorlarda zincir genel olarak problem herzaman zamanı gelmeden değişimini öneririm, şu aynı yeni nesil twinturbo dizel motorlardada aynı zincir sorunu var bkz. n57 vs

onur_S
14-09-2015, 16:04
177 lik e92 alacagima 184 luk e90 lci alirim ekranlilardan. 177 lik bendede vardi zincir degistirdim bi de gizli hararet sorunu var, her neyse ben sattiktan sonra cok gecmeden motor yemis arac. 177 beni korkutuyor.

mannerboy
14-09-2015, 17:15
177 lik e92 alacagima 184 luk e90 lci alirim ekranlilardan. 177 lik bendede vardi zincir degistirdim bi de gizli hararet sorunu var, her neyse ben sattiktan sonra cok gecmeden motor yemis arac. 177 beni korkutuyor.

bu işlere ilk başladığımda sene 2006 falan 205 gti alıcaktım ozamanlar çokta eski değillerdi 12 ile 15 yaş arası araçlardı kime sorsam debimetre arızası var derlerdi gittim aldım bi kere bile bozulmadı benle beraber türkiyenin farklı yerlerinden 10 kişi daha aldı onlarda aynı.lakin delinin biri bi kuyuya taş atmış misali sende 177 olanı iyi bokladın bi arıza yaşatmış araç tüm araçları kötü etmez.ben 10 tanesine bindim işimden dolayı ne zincir ne hareret nede performans kaybı duymadım ama hepsi 100 bin altında ve servis bakımlıydı

onur_S
14-09-2015, 17:24
bu işlere ilk başladığımda sene 2006 falan 205 gti alıcaktım ozamanlar çokta eski değillerdi 12 ile 15 yaş arası araçlardı kime sorsam debimetre arızası var derlerdi gittim aldım bi kere bile bozulmadı benle beraber türkiyenin farklı yerlerinden 10 kişi daha aldı onlarda aynı.lakin delinin biri bi kuyuya taş atmış misali sende 177 olanı iyi bokladın bi arıza yaşatmış araç tüm araçları kötü etmez.ben 10 tanesine bindim işimden dolayı ne zincir ne hareret nede performans kaybı duymadım ama hepsi 100 bin altında ve servis bakımlıydı
Benim basima geleni yaziyorum, ordan burdan bindigim araca gore yorum yapmiyorum, 3 milyara ben zincir degistirdim onun ustune motor kirdi, kendi araban olursa sanayiye vs bmw servislerine gittiginde ne kadar cok sandik taktiklarindan bahsettiklerinde anlarsin. Sorunsuz binen de cok ama bu motor riskli bi motor, saatli bomba, zincir ses yapmaz gizli hararetten blok catlatir , biraz arastir istersen, bi araba degil bmw den anlayan adam sana anlatir n47 nin ne oldugunu, kesinlikle n47TU yani 184 taraftariyim, benim cevremdede var cok guzel calisan bilmem kac binde ancak her an hersey olabilir gizli hararet vs bu sebepten 184. Hatta 184 lerdede zincir degisen var ancak 177 likten sonra zincir one alinmis maliyeti daha dusuktur, 177 likte bi zincir icin motor disari aliniyordu.

mannerboy
14-09-2015, 17:57
Benim basima geleni yaziyorum, ordan burdan bindigim araca gore yorum yapmiyorum, 3 milyara ben zincir degistirdim onun ustune motor kirdi, kendi araban olursa sanayiye vs bmw servislerine gittiginde ne kadar cok sandik taktiklarindan bahsettiklerinde anlarsin. Sorunsuz binen de cok ama bu motor riskli bi motor, saatli bomba, zincir ses yapmaz gizli hararetten blok catlatir , biraz arastir istersen, bi araba degil bmw den anlayan adam sana anlatir n47 nin ne oldugunu, kesinlikle n47TU yani 184 taraftariyim, benim cevremdede var cok guzel calisan bilmem kac binde ancak her an hersey olabilir gizli hararet vs bu sebepten 184. Hatta 184 lerdede zincir degisen var ancak 177 likten sonra zincir one alinmis maliyeti daha dusuktur, 177 likte bi zincir icin motor disari aliniyordu.

kardeş ordan burdan binme dediğin arabalar ver bi tur atıyım değil kaldıki mal beyanında bulunmuyoruz.şu an kendimde kız gibi 75 binde ana avrad orijinal e90 320 var ;) 177 lik .gelelim zincir vs problemine bende s2000 varken 100 bine geldiğinde zincir ses yapmış ulan s2000 *** gibi araba kesinlikle alınmaz diye bi yerde yazmadım rutin bakımlar Allaha şükür çşevremde ustamda var bu tip durumlarda en uygun fiyatlarla üstesinden geliyorum.illaki yenlik gelicektir motorlara benim takıldığım nokta 177 liği direk boklaman senin yaşadığın problem aracının kmsi mi çekilmiş kötü yakıttan enjektörmü bozmuş bilemessin

qatrio
14-09-2015, 18:36
Ailede bulanan cam suyu bile borusanda doldurulan 0 alınmış e90 zincir sorunu yaşadı bizde kmde yanılmıyosam 74bin civarıydı.

MK8800
14-09-2015, 18:37
80bine kadar serviste degisim talep edilmeyen veya kendinden zincir uyarisi vermeyen hic 177lik gormedim ben

MK8800
14-09-2015, 18:49
Yukaridaki mesaja devamini yazmamis , ne kadar temiz kullanilirsa kullanilsin 177likler de kesinlikle zincir ve titreme kronik problem zaten bunlar icin binmeye de gerek yok bayiilerde dogru duzgun serviste tanidiginiz varsa 2007-2009 arasi olanlarin 10da 9unun servise ilk getirme sebeplerindendir , siz soylemeseniz bile 3 veya 4. 15.000 bakiminda size soyluyorlar

onn_dear
14-09-2015, 19:49
Piyasasi nedir bu araclarin ortalama

onur_S
14-09-2015, 20:46
Ya benim arabayi almislar haberim olmadan sanayide arkadasi gordum kanka bendede vardi sattim 184 aldim basa bela dedi, yillar once bi tanidikta vardi 40 binde motor degisti, birisi dedi bizim bilmem kimde vardi durduk yere motor yedi, yine sanayide tanistigim birinin 320cd blok catlatti, benim arabaya ne gerekiyorsa yapin dedim sattik motor yemis. Cok zor degil bmw tamircilerine gidin kaputu sokulmus 3-520d cok vardir 177 liktir ya motor degiscektir ya zincir :). Saglami da var ama ne olur ne biter yarin catlarmi patlarmi bilinmez. Sorun bmw nin omurluk dedigi zincirin zamansiz gitmesi ve bu motorun gizli hararetten blok catlatmasi sadece zincir de degil.

onur_S
14-09-2015, 20:50
Olay zincir gibi basit degil bakimli arabanin kut diye yolda kitlemesi, s2000 oyle mi yapti? Vw diyor ki 90 binde zincir degis erken ses yaparsa erken degistiriyorsun eyvallah ama bmw zinciri konsolun altina koymus omur boyu degismicek diye, kut diye yolda motor kilitliyorsun basit bisey degil boklarim tabi :D bizimkiler almis arabayi bir ay sonra sattim 10 milyar harcadim arabada ne zincir sesi ne bisey vardi ona ragmen adamda motor yemis 18 de o harcamis :)

aybarsdnr
14-09-2015, 21:59
E92 lerde 184 hp olanlar hangi senelerde üretildi?

MK8800
14-09-2015, 22:03
E92 lerde 184 hp olanlar hangi senelerde üretildi?

Makyajlıların hepsi 184'lük ama sanırım makyajsız olanlar en azından 2009 sonuna kadar üretim olanlar 177 diye biliyorum yanlışım da olabilir .

Berkan
14-09-2015, 22:07
e92 de lci ile beraber olması lazım 184'lerin

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2011-e92-3.20d-luxury-coupe-makyajli-kasa-184-hp-226035536/detay

aybarsdnr
14-09-2015, 23:13
Makyajlıların hepsi 184'lük ama sanırım makyajsız olanlar en azından 2009 sonuna kadar üretim olanlar 177 diye biliyorum yanlışım da olabilir .


e92 de lci ile beraber olması lazım 184'lerin

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2011-e92-3.20d-luxury-coupe-makyajli-kasa-184-hp-226035536/detay

Teşekkürler. O zaman 2011 modellere bakmak lazım. Onlarında fiyat seviyesine çıkınca alternatifler çoğalıyor

muratyz
15-09-2015, 00:22
Kesinlikle yaşatmıyor :) ama hem sevdiğiniz araca binersiniz ve içiniz rahat olur.


n47 n54 n55 bu tarz motorlarda zincir genel olarak problem herzaman zamanı gelmeden değişimini öneririm, şu aynı yeni nesil twinturbo dizel motorlardada aynı zincir sorunu var bkz. n57 vs


177 lik e92 alacagima 184 luk e90 lci alirim ekranlilardan. 177 lik bendede vardi zincir degistirdim bi de gizli hararet sorunu var, her neyse ben sattiktan sonra cok gecmeden motor yemis arac. 177 beni korkutuyor.


bu işlere ilk başladığımda sene 2006 falan 205 gti alıcaktım ozamanlar çokta eski değillerdi 12 ile 15 yaş arası araçlardı kime sorsam debimetre arızası var derlerdi gittim aldım bi kere bile bozulmadı benle beraber türkiyenin farklı yerlerinden 10 kişi daha aldı onlarda aynı.lakin delinin biri bi kuyuya taş atmış misali sende 177 olanı iyi bokladın bi arıza yaşatmış araç tüm araçları kötü etmez.ben 10 tanesine bindim işimden dolayı ne zincir ne hareret nede performans kaybı duymadım ama hepsi 100 bin altında ve servis bakımlıydı


Benim basima geleni yaziyorum, ordan burdan bindigim araca gore yorum yapmiyorum, 3 milyara ben zincir degistirdim onun ustune motor kirdi, kendi araban olursa sanayiye vs bmw servislerine gittiginde ne kadar cok sandik taktiklarindan bahsettiklerinde anlarsin. Sorunsuz binen de cok ama bu motor riskli bi motor, saatli bomba, zincir ses yapmaz gizli hararetten blok catlatir , biraz arastir istersen, bi araba degil bmw den anlayan adam sana anlatir n47 nin ne oldugunu, kesinlikle n47TU yani 184 taraftariyim, benim cevremdede var cok guzel calisan bilmem kac binde ancak her an hersey olabilir gizli hararet vs bu sebepten 184. Hatta 184 lerdede zincir degisen var ancak 177 likten sonra zincir one alinmis maliyeti daha dusuktur, 177 likte bi zincir icin motor disari aliniyordu.


kardeş ordan burdan binme dediğin arabalar ver bi tur atıyım değil kaldıki mal beyanında bulunmuyoruz.şu an kendimde kız gibi 75 binde ana avrad orijinal e90 320 var ;) 177 lik .gelelim zincir vs problemine bende s2000 varken 100 bine geldiğinde zincir ses yapmış ulan s2000 *** gibi araba kesinlikle alınmaz diye bi yerde yazmadım rutin bakımlar Allaha şükür çşevremde ustamda var bu tip durumlarda en uygun fiyatlarla üstesinden geliyorum.illaki yenlik gelicektir motorlara benim takıldığım nokta 177 liği direk boklaman senin yaşadığın problem aracının kmsi mi çekilmiş kötü yakıttan enjektörmü bozmuş bilemessin


Ailede bulanan cam suyu bile borusanda doldurulan 0 alınmış e90 zincir sorunu yaşadı bizde kmde yanılmıyosam 74bin civarıydı.


80bine kadar serviste degisim talep edilmeyen veya kendinden zincir uyarisi vermeyen hic 177lik gormedim ben


Yukaridaki mesaja devamini yazmamis , ne kadar temiz kullanilirsa kullanilsin 177likler de kesinlikle zincir ve titreme kronik problem zaten bunlar icin binmeye de gerek yok bayiilerde dogru duzgun serviste tanidiginiz varsa 2007-2009 arasi olanlarin 10da 9unun servise ilk getirme sebeplerindendir , siz soylemeseniz bile 3 veya 4. 15.000 bakiminda size soyluyorlar


Piyasasi nedir bu araclarin ortalama


Ya benim arabayi almislar haberim olmadan sanayide arkadasi gordum kanka bendede vardi sattim 184 aldim basa bela dedi, yillar once bi tanidikta vardi 40 binde motor degisti, birisi dedi bizim bilmem kimde vardi durduk yere motor yedi, yine sanayide tanistigim birinin 320cd blok catlatti, benim arabaya ne gerekiyorsa yapin dedim sattik motor yemis. Cok zor degil bmw tamircilerine gidin kaputu sokulmus 3-520d cok vardir 177 liktir ya motor degiscektir ya zincir :). Saglami da var ama ne olur ne biter yarin catlarmi patlarmi bilinmez. Sorun bmw nin omurluk dedigi zincirin zamansiz gitmesi ve bu motorun gizli hararetten blok catlatmasi sadece zincir de degil.


Olay zincir gibi basit degil bakimli arabanin kut diye yolda kitlemesi, s2000 oyle mi yapti? Vw diyor ki 90 binde zincir degis erken ses yaparsa erken degistiriyorsun eyvallah ama bmw zinciri konsolun altina koymus omur boyu degismicek diye, kut diye yolda motor kilitliyorsun basit bisey degil boklarim tabi :D bizimkiler almis arabayi bir ay sonra sattim 10 milyar harcadim arabada ne zincir sesi ne bisey vardi ona ragmen adamda motor yemis 18 de o harcamis :)


E92 lerde 184 hp olanlar hangi senelerde üretildi?


Makyajlıların hepsi 184'lük ama sanırım makyajsız olanlar en azından 2009 sonuna kadar üretim olanlar 177 diye biliyorum yanlışım da olabilir .


e92 de lci ile beraber olması lazım 184'lerin

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2011-e92-3.20d-luxury-coupe-makyajli-kasa-184-hp-226035536/detay


Teşekkürler. O zaman 2011 modellere bakmak lazım. Onlarında fiyat seviyesine çıkınca alternatifler çoğalıyor


Konuya birsürü yorum yazılmış,tekrar teşekkürler bilgiler için.

Ozaman tavsiyeler ışığında düşünülen aracın servis kayıtları ve mekanik bakımlarının ne oldugu önemli.Özellikle zincir degişimi konusundaki geçmişine dikkat etmek gerekecek anladıgım kadarıyla.Ancak onur_S 'in bahsettiği kadar acımasız hatalı bi araç olacagına inanmıyorum bu kasanın motorunun.Kullanıcıların kullanım sertliğine bağlı olarak hararet,blok catlatma vb olmuş olabilir ancak tüm 177lik araçlar böyle saatli bomba özelliğindemidir,sanmıyorum.Öyle bşy olsa wv'nin dsg si gibi ayyuka çıkardı.Tabi kendisi yaşadıgını anlatmış,o konuda haklıdır..

Gönül Lci kasa 184 lük almak ister ancak,makyajlıların fiyatlar cok cok yukarılarda beni aşıyor.'aybarsdnr' nin de bahsettiği gibi o fiyatlara alternatifler artıyor

Şu yan cebeci yan tarzında kullanılmış bi aracı neresine bakarak yada nasıl anlayabiliriz,ekspertiz bu işi çözermi ki

muratyz
15-09-2015, 00:31
Edit ; Forumdan satmayı düsünen yada düzgün tanıdıgında olanlar vs olurda yazarlarsa sevinirim.Ciddi arıyorum şu an , kendi aracımda satışta.Bütce 90-95 max

TolgaEsentepe
15-09-2015, 00:34
yaklaşık bir yıl içinde cabrio dizel düşünüyordum korktu gözüm konudan sonra : (

onur_S
15-09-2015, 02:56
Baska forum linki serbestse yada isteyen olursa ustanin telini bulayim niyeti ciddi olan varsa teknik aciklamasini yapsin olay zincirde degil ses yapar degistirilir, gizli hararetten blok catlatiyor, yag pompasi koyveriyormus

Berkan
15-09-2015, 07:47
yaklaşık bir yıl içinde cabrio dizel düşünüyordum korktu gözüm konudan sonra : (

senin durum daha karışık birde tavandan sıkıntı yaşama mevzusu giriyor su alma, mekanizma sıkıntıları vs. gibi :D

gp74
15-09-2015, 07:51
İster Cabrio ister Sedan olsun, sorun istemiyorsan 163 luk M47TU2 motoru tercih edeceksin. 177 lık yada 184 den hangisini alırsan al enfazla 120K km de zinciri değiştirmen şart. Düzgün kullanılmış max. 10K da yağı değişmiş, turbolu araç kullanımına riyayet ediimiş BMW adamı üzmez.Fakat 2. el BMW almak gerçekten şans işi...

mrtysn
15-09-2015, 09:49
Edit ; Forumdan satmayı düsünen yada düzgün tanıdıgında olanlar vs olurda yazarlarsa sevinirim.Ciddi arıyorum şu an , kendi aracımda satışta.Bütce 90-95 max

Aracla alakam yok ama Arabaci kotu araba satmaz, gidip bakilabilir. En azindan ben bakardim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-320d-coupe-dizel-otomatik-borusan-faturali-tertemiz-215542468/detay

onur_S
15-09-2015, 17:40
İster Cabrio ister Sedan olsun, sorun istemiyorsan 163 luk M47TU2 motoru tercih edeceksin. 177 lık yada 184 den hangisini alırsan al enfazla 120K km de zinciri değiştirmen şart. Düzgün kullanılmış max. 10K da yağı değişmiş, turbolu araç kullanımına riyayet ediimiş BMW adamı üzmez.Fakat 2. el BMW almak gerçekten şans işi...

184 gibisi yok onlarda da zincir bi yerden sonra ses yapiyormus evet, birakin 163 u yazilimli 177 184 kadar gidiyor gitmiyor.163 e yazilim yapiyorlar 210 bg diyorlar 184 u anca yakaliyor. Zincir degistirmek cok bi mesele degil 177 gibi blok catlatmiyor , 184 lerde zincir zaten one alindi,ayrica 184 un tork konvertoru de farkli 450 nm tork dayanimi var. 163 -177 gibi yazilim sonrasi titreme yok, ama butce 184 e yetmiyorsa 163 tercih edilebilir,200-300 binlerde 163 luk yazilimli gordum. makyajli e90 larin ilk partisi de 177 dir, bazilari 184 sanir, 2010 modeller ve 2011 ilk parti, 2011 model olup 2010 da uretilenler de 177 dir. Uzun sure binilmeyecekse cok takilmamak lazim 177 cok temiz araclarda var yazilim da dusunulmuyorsa 1 sene icinde vs satilacaksa 177 de alinabilir.

arifba
15-09-2015, 18:49
bende 3,20d 184 lük var aldığımda ustam bunlarda ampul arızasından başka bir şey yaşamazsın dedi hakikaten de 3 kez ampul değiştirdim. su an 80 binde başka hiç bir sıkıntı yaşamadım.

Yiğit G.
17-09-2015, 12:41
kısaca dizel dmw e düşünüyorsan tanıdığından referansla alacaksın... Bu kadar basit.Onun harici süpriz olur elinde kalır.

muratyz
18-09-2015, 10:13
kısaca dizel dmw e düşünüyorsan tanıdığından referansla alacaksın... Bu kadar basit.Onun harici süpriz olur elinde kalır.

Etrafımdaki kimsede bu tip bi araç yok.E90 kasa var ancak coupe buralarda kimse yanaşmıyor.Çanakkale biraz kırsal kesim kaldığı icin herkes al satı kolay 4 kapı binek araçlara meyilli.

Aramaya , araştırmaya devam ozaman..

Yiğit G.
18-09-2015, 10:23
Etrafımdaki kimsede bu tip bi araç yok.E90 kasa var ancak coupe buralarda kimse yanaşmıyor.Çanakkale biraz kırsal kesim kaldığı icin herkes al satı kolay 4 kapı binek araçlara meyilli.

Aramaya , araştırmaya devam ozaman..

evet o zaman hemen almayacaksın sabırlı olacaksın.. Forumu takip et.. çevrende araştır.Bu tarz riskli araç alma işinde sabırlı olan herzaman kazanır.

CaNeR44
18-09-2015, 10:32
184 gibisi yok onlarda da zincir bi yerden sonra ses yapiyormus evet, birakin 163 u yazilimli 177 184 kadar gidiyor gitmiyor.163 e yazilim yapiyorlar 210 bg diyorlar 184 u anca yakaliyor. Zincir degistirmek cok bi mesele degil 177 gibi blok catlatmiyor , 184 lerde zincir zaten one alindi,ayrica 184 un tork konvertoru de farkli 450 nm tork dayanimi var. 163 -177 gibi yazilim sonrasi titreme yok, ama butce 184 e yetmiyorsa 163 tercih edilebilir,200-300 binlerde 163 luk yazilimli gordum. makyajli e90 larin ilk partisi de 177 dir, bazilari 184 sanir, 2010 modeller ve 2011 ilk parti, 2011 model olup 2010 da uretilenler de 177 dir. Uzun sure binilmeyecekse cok takilmamak lazim 177 cok temiz araclarda var yazilim da dusunulmuyorsa 1 sene icinde vs satilacaksa 177 de alinabilir.

bende 2010 184 hp vardı ne yani 177 lik miydi ?

onur_S
18-09-2015, 17:28
bende 2010 184 hp vardı ne yani 177 lik miydi ?

177 olma ihtimali var 184 te olabilir

_cAgdAsH_
18-09-2015, 17:50
http://www.sahibinden.com/kelime-ile-arama?query_text=mel%C4%B1h+y%C4%B1lmaz dusunursen yardımcı olurum

muratyz
19-09-2015, 03:25
http://www.sahibinden.com/kelime-ile-arama?query_text=mel%C4%B1h+y%C4%B1lmaz dusunursen yardımcı olurum

Araç çok iyi duruyor ama beni aşar hocam

muratyz
25-09-2015, 23:40
Bi güncel atalım.

Biniciye e92 3.20 cd arıyorum beyler,satan yada satan arkadaşı tanıdığı olan özel den geçebilirse sevinirim

dursun81
26-09-2015, 11:26
Eşimin babasında 2008 520d var adam araçla sabah akşam Bahçelievler den Bayrampaşaya gidip geliyor.suan 130000 bin civarı olmuştur.gecen yıl ben bodruma giderken 100km kala turbo kitledi. 6 ay sonrada motor indirdi.servis bu araçların çoğunda olan bişey sorunlu araçlar falan demiş.bende 130binde BMW nasıl motor yer diyordum konuyu okuduktan sonra anladım. Araca 25 TL para harcandı ve 1 aydan fazla sandık motor beklendi.simdi kayincoya 320d bakıyoruz demekki 184 lük almak gerekiyor...