Orijinalini görmek için tıklayınız : Supercharger 106 gtii
PiscocuK
16-09-2015, 11:56
selamlar
bildiğiniz gibi aracın dışını komple hallettik kısmet olursa içini de komple elden geçirmek istiyorum bu işlemler bittikten sonrada araca SC yapmak istiyorum nette yabancı sitelerde araştırdım hep eski konular yürüyenini hiç görmedim forumlarda youtube da araştırdım bir video bulamadım hızlanma roll vs tarzında
sizce bu uygulama sorunsuz uygulanırmı?yapılan masrafa değermi? Eşşek gibi yüklenmek değil niyetim günlük kullanımada uygun mcs r53 gibi neler yapılır
detaylı bilgi verebilecek arkadaşlar illaki vardır.Bu anlamda piyasadan çok uzak ve geride kaldığım için motor konusunda çok gerideyim bizim zamanımızda chip filtre egsoz varken aracın stok oğlu stoktu ve kraldın :D şimdi methler falan havada uçusuyor ağzım açık dinliyorum muhabbetleri
uzun lafın kısası bu iş ortalama nekadar mal olur nekadar güç elde edilir yapılan masrafa değermi sorunsuz mini gibi kullanılabilir bişey olurmu?
nekadar para okadar köfte demeyin çünkü üst limitlerde hergün motor kıracak bişey istemiyorum
teşekkürler
dusuk basincli turbo daha uygulanasi.
kaput alti çok dar yer yok üstüne supercharger ünitesini eklemek zor olacaktır.
PiscocuK
16-09-2015, 13:05
dusuk basincli turbo daha uygulanasi.
kaput alti çok dar yer yok üstüne supercharger ünitesini eklemek zor olacaktır.
kaput içi gerçekten çok büyük sorun.El girmiyor herhangi bir şey yapmak için.SC sanki daha masrafsız olacakmış gibi hissettiğimden SC olabilirmi dedim
yurtdışı bir kaç forumu okudum orj ecu benzin pompası vs ile kullanmışlar genelde
dragon07
16-09-2015, 13:11
sc yapmak turbo yapmanın 2 katına mal olur. motor içide 106nın baya geniş abi :) sen bi daha bak istersen
TolgaEsentepe
16-09-2015, 13:13
sıfır 106 almış adama böyle demeyeydin iyiydi :D
PiscocuK
16-09-2015, 13:24
sc yapmak turbo yapmanın 2 katına mal olur. motor içide 106nın baya geniş abi :) sen bi daha bak istersen
biz zamanında 1,8 stoker kitleri ağızda sigara el göz yordamıyla yapmış gençleriz :D
şaka bir yana motoru kucağa alana kadar kullanıp sonrasında yüklemek için yatırım yapmak istiyordum şimdiden ufak ufak
kaput içi gerçekten çok büyük sorun.El girmiyor herhangi bir şey yapmak için.SC sanki daha masrafsız olacakmış gibi hissettiğimden SC olabilirmi dedim
yurtdışı bir kaç forumu okudum orj ecu benzin pompası vs ile kullanmışlar genelde
turbo veya SC yakit icin yapilacak şeyler ayni.
mekanik kismi dusunursekte Eksoz manifoldunu sokup yerine yeni manifold + turbo + downpipe gelecek.
filtre emme, intercooler borulari en çok zorlacak kisin olur. ayni zorluk SC de çok daha sancili olur.
o yüzden motor içine girmeden düşük basincli turbo sistemi ideal olur.
dragon07
16-09-2015, 14:25
bence ilk iş bushing kit coilover almak olsun yol tutusa biraz para harcayıp fındık turbo takıp 250hp binmek eglenceli olur aslında :)
PiscocuK
16-09-2015, 14:39
bolt on turbo daha mantıklı olur yani.ozaman motorun sorun çıkartmasını beklicek en azından ona göre kol bacak piston işine girerim.şimdi motor açılmadan turbo girersem iki günde motor kesin kırılır sil baştan yapıp moral bozmayalım
kelalper
16-09-2015, 16:47
la olm kaşınma pasta cilaya benzemez motor kırdın mı yandı gülüm keten helva. Temiz temiz bin şuna.
Alper abiye katılıyorum. Rolling peşinde koşmayacağını varsayarak motor içine girmeden feh yazılım takıl abi :D
PiscocuK
16-09-2015, 17:22
la olm kaşınma pasta cilaya benzemez motor kırdın mı yandı gülüm keten helva. Temiz temiz bin şuna.
kilo verelim mi :D
canozgur106
16-09-2015, 17:31
bence ilk iş bushing kit coilover almak olsun yol tutusa biraz para harcayıp fındık turbo takıp 250hp binmek eglenceli olur aslında :)
Efe ne adamsın yaaa:D:D
omrasm01
16-09-2015, 17:42
Abi senin ilacın bu ;)
http://atspeedracing.co.uk/products/images/tu_16v_compo_1.jpg
canozgur106
16-09-2015, 18:39
Bu araç için öyle bi maceraya girme derim yapıcaksanda atmosferik için uğraş inanılmaz büyük yatırımlarla kozmetiği olan arabayı hiç etme..
boosted_pug
17-09-2015, 04:08
Motor icine bir takim forged piston atip, bronz baski, as950 intetcooler, tu5jp4 egzost manifoldu, tdo4 turbo,ecu ve 440cc enjektör alıp geriye kalanlari çinden tedarik ederek 200-250 hp arasi bi araci 0,6 -0,8 bar civarinda torununa bile bırakabilirsin en fazla şanzıman kırar ki onu stock 106 larda kırıyor zaten maliyet ortalama 10000-15000 arasi tutar
kelalper
17-09-2015, 07:55
Hani gazlamayacaktın. Şakacı seni.
Motor icine bir takim forged piston atip, bronz baski, as950 intetcooler, tu5jp4 egzost manifoldu, tdo4 turbo,ecu ve 440cc enjektör alıp geriye kalanlari çinden tedarik ederek 200-250 hp arasi bi araci 0,6 -0,8 bar civarinda torununa bile bırakabilirsin en fazla şanzıman kırar ki onu stock 106 larda kırıyor zaten maliyet ortalama 10000-15000 arasi tutar
bu maliyet sıfır parçalarlamı tutar ortalama
boosted_pug
17-03-2016, 22:29
Sifir parcalar icin maximum bu civards tutar ikinci el temiz parcalar ile maliheti cok daha uyguna getirebilirsiniz ama burda usta ve iscilik baya önemli
Motor içine girmeden turbo yapılsa 0.5 yürüse olmazmı
boosted_pug
04-11-2016, 01:06
Motor içine girmeden turbo yapılsa 0.5 yürüse olmazmı
olur 180 hp civarı alınmıştı daha önce motor içine girmeden değilde bi kalın conta takılırsa daha sağlıklı olur.
Bunun için ideal setup nasıl olmalı
biz sadace 8,1cr wisecoo pistonu ile... orj kol orj emme orj beyinle orj enjektör ve 5,enjektör basmadan 0,8 bar sıkıntısız yapan bir arkadaşım oldu gayett zevkliydi orj piston kullanıcaksanız sıkıştırmanızı epey bi düşürmeniz gerekicek gerekirse bi 307 kapagı takabilirsiniz gerekirse egzantrigide bence atmodan daha az maiyetli olacaktır tahminim subaru turbosu kullanmıstı arkadaşım eger düşünceniz varsa size numarasını verir fikir alışverişi yaparsınız..
Rica etsem Şevki usta bi numarayı yollarmisin
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.