Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yazılımlı aracımda çekiş kaybı yardım lütfen



zyxtellow
02-10-2015, 09:54
Geçen ay istanbulda punto evo 1.3 75hp aracımı yazılımladık 100-105hp arası bir sonuç aldık çekişi baya değişti 13 saniye olan 0-100 hızlanması 10 saniye oldu bir iki hafta öncesine kadar herşey sorunsuzdu hatta arkadaşımın peugeot 3008 aracıyla denedik araya 2 tır alacak kadar farkla galip geldim her denemede kendi fluence'ımla denedim 150'ye kadar önde oluyordu punto velhasıl bir iki hafta önce shell'den yakıt aldım alış o alış araba gitmez oldu öyleki 80'lik dizel megane'la nerdeyse kafa kafaya gidiyor en fazla 1 boy atabiliyorum yani yazılım öncesi denemelerdede nerdeyse eşit oluyorlardı megan'la şimdi yine böyle bi sonuç alınca canım sıkıldı sizce neden böyle olmuş olabilir o yakıtı bitirdim yakıt filtresini değiştirdim opetten aldım ama yine eskisi gibi değil araç gazlarken bariz belli oluyor duman atması falan yine aynı sayılır ama gidiş olarak yok, tecrübeli abilerimiz, arkadaşlarımız yardımlarınızı bekliyorum.

B.Koçer
02-10-2015, 09:58
Turbo hortumlarını falan kontrol edin
dizel araçta çekiş kaybı borular yıpradığından dolayı kaçak esnasından olabiliyor .

zyxtellow
02-10-2015, 10:10
Aracım daha 52000 kilometrede 2011 model bu kadar erken yıpranmış olabilirmi bu arada belirtmeyi unutmuşum aracım dpf'siz ve egr iptali var

by_hayali
02-10-2015, 10:22
yüksek ihtimalle akışmetre :) multijet motorlarda yazılım sonrası en sık rastlanan problemdir.
çekiş kaybı ve yakıt fazlalığına neden olur.

zyxtellow
02-10-2015, 10:37
Daha yazılımlı kullanalı 2 ay olmadı bu kadar kısa zamanda akışmetreyi etkilemiş olabilir mi yani şurda güzel güzel biniyorduk sürekli gazlamıyordumda canımı sıktı bu durum

slb
02-10-2015, 10:50
bende akışmetre olabilir diyorum

PiscocuK
02-10-2015, 10:57
bence megan sana söylemeden yazılım yaptırmış :)

şaka bir yana arkadaşların söylediği gibi akışmetre olabilir

zyxtellow
02-10-2015, 11:06
Megane'da iş yok ya 3008 le denemelerinde hep farklı geçilen araba ben 3008i rahat geçiyordum arabaya ne olduysa aniden ruhunu teslim etti, akışmetreyi kontrol edeceğim temizleyip tekrar bakacaz artık

naci özkan
02-10-2015, 11:11
dumanın nasıl? arızadan sonra arttımı? benimde öyle olmuştu turbo hortumu yırtılmış,değiştirdim düzeldi.birde dedikleri gibi akışmetrede olabilir.

Mpower
02-10-2015, 11:38
Akışmetre gibi duruyor... Bu arada herkes turbo değişmeden yazılım atarsan turbo kırarsın turbo ötmeye başlar vs diyorlar işin aslını bilen var mı ? Bu arada sadece yazılımla nasıl 100-105 hp güç aldınız dyno verisi var mı ?

zyxtellow
02-10-2015, 12:39
dumanın nasıl? arızadan sonra arttımı? benimde öyle olmuştu turbo hortumu yırtılmış,değiştirdim düzeldi.birde dedikleri gibi akışmetrede olabilir.

Duman öncedende atıyordu şimdide atıyor belki biraz artmış olabilir ama çok fark yok gaza sonuna kadar basınca duman atmaya başlıyor zaten şimdi 0-100 ölçtüm powershiftingle de quickshiftingle de 11.5 12 saniye geliyor düz yolda aynı yerlerde 10 saniyede çıkıyordu anlamadım gitti akışmetresinede bakıcam inşallah neyin sebep olduğunu bulur hallederiz böyle tatsızlaştı araba

zyxtellow
02-10-2015, 12:42
Akışmetre gibi duruyor... Bu arada herkes turbo değişmeden yazılım atarsan turbo kırarsın turbo ötmeye başlar vs diyorlar işin aslını bilen var mı ? Bu arada sadece yazılımla nasıl 100-105 hp güç aldınız dyno verisi var mı ?

Araçta yazılım ve egr iptali var ben dr ecu'nun yalancısıyım kardeşim onlar öyle dedi dynoya sokma gereği duymadım ama şöyleki 110luk fluence'ım var onu 150'ye kadar falan 3 boy civarı geçiyordu üst süratlerde fluence alıyordu rahatlıkla ama hacim ve şanzımandan ötürü

mikelazi
02-10-2015, 13:07
Araçta yazılım ve egr iptali var ben dr ecu'nun yalancısıyım kardeşim onlar öyle dedi dynoya sokma gereği duymadım ama şöyleki 110luk fluence'ım var onu 150'ye kadar falan 3 boy civarı geçiyordu üst süratlerde fluence alıyordu rahatlıkla ama hacim ve şanzımandan ötürü

kat. duruyor 75hp den 100-105hp dyno pek inanası gelmiyor insanında.kaç turbo kaç bar basıyor peak


buarada geçmiş olsun inş.en kısa zamanda çözersiniz sorunu

zyxtellow
02-10-2015, 22:57
kat. duruyor 75hp den 100-105hp dyno pek inanası gelmiyor insanında.kaç turbo kaç bar basıyor peak


buarada geçmiş olsun inş.en kısa zamanda çözersiniz sorunu

Valla hocam dr ecu maslakta yaptık yazılımı onların dediğini söyledim size 105 olması çok mühim değil zaten ama şuan eskisi gibi değil inşallah çözeceğiz canımı sıkıyor çünkü

Lee-on!
03-10-2015, 01:47
Benzer sorunum vardı, sebep maf sensoru idi, fişi çekik dene anlarsınız zaten

MeRtCaN
03-10-2015, 08:04
Akış metrenin fişini sok birde öyle dene araç normal gidiyor ise akış metre yi degistir

reco
03-10-2015, 08:15
aynı sorunu bende yasayanlardanım yazılım yapıldı harika oldu araç 1 hafta geçmeden o büyüsü bozuldu sanki banamı bu arac gitmiyor gibi geldi dedim aracımı yazılım öncesi vede yazılım sonrası kullanan bir arkadasıma hiçbirsey söylemeden verdim bakalım ne diyecek dedim kullandı geldi ilk sözü aracın 1 hafta önceki gibi gitmedigini söyledi yazılım yaptırdıgım kişiye sordum turbodan dır dedi bu konuyu bende yakından takip edecegim

metin_1989
03-10-2015, 09:39
bende de ecufastın yazılımı var aynı motora sahıp aracımız benımkı corsa d 95 bg tahmınımce opetten alındıgında evet dusus yasıyorum bende ama shellde hıc rastlamasım shell cok daha ıyı kanımca bence baska bır sorunnuz var arkadasların dedıgı gıbı akısmetre sıkıntı cıkartıyor olabılır

zyxtellow
03-10-2015, 23:16
Arkadaşlar akışmetrenin soketini söktüm denedim sonuç aynı 0 100 13 saniye veya 2 de giderken gazı açtığımdaki tepki nerdeyse tamamen eskiye dönmüş yani anlamadım sebebi ne İstanbul'a gitme fırsatım olsa tekrar yazılım için göstereceğim ama yazılıma bir sıkıntı olmaz dendi bilemiyorum canımı sıkıyor bu araba

B.Koçer
03-10-2015, 23:17
borulara bı baksana borulara

zyxtellow
03-10-2015, 23:22
Arabayı bıraktım şimdi eve çıktım yarın ilk iş onlarada bakacağım olmadı würth enjektör temizleyici falanda atarım yani sorun ne onu bi anlasak

220T
04-10-2015, 08:27
Arabayı bıraktım şimdi eve çıktım yarın ilk iş onlarada bakacağım olmadı würth enjektör temizleyici falanda atarım yani sorun ne onu bi anlasak

Sorunu tam olarak tespit etmeden bu tür temizleyici ürünlere yönelmeyin.

FK.Sub
06-10-2015, 22:22
Basınç artışından dolayı borularda kaçak olmuş olabilir,kelepçelerini ve boruları kontrol edin önce çünkü yorumlarınız dumanın azda olsa arttığı yönünde buda kaçak ihtimalini arttırıyor.

zyxtellow
07-10-2015, 20:02
Müsait olupta bir türlü bakamadık turbo borularından bahsediyorsunuz demi sizde, müsait olduğum an bakacağız inşallah sorun çözülürde kafam rahatlar yani tam sefasını sürecekken canımı sıktı işte

yoshimura
08-10-2015, 08:45
sorun ne imiş? hala devam ediyormu

zyxtellow
08-10-2015, 15:45
Sorun devam ediyor işlerim çok yoğun akışmetreye baktık sıkıntı yoktu boruları kontrol edeceğiz ilk fırsatta

Batum
08-10-2015, 16:07
başkabir araçta buna benzer bir durum olmuştu turbo hortumlarında kaçak çıkmıştı hatırladığım kadarıyla.
umarım sizinkide öyledir basit birşekilde çözülür.

zyxtellow
11-10-2015, 10:22
Arkadaşlar borulara da baktık kaçak yok gibi duruyordu ustada öyle dedi hatta bir kaç resimde aldım birde arabanın debriyaj balatası %40-50'lerdeymiş ustamız dedi acaba onun etkisi olabilirmi bu yavaşlama? Buyrun bunlarda resimler http://i.hizliresim.com/kJjX27.jpg http://i.hizliresim.com/NW5OyN.jpg http://i.hizliresim.com/a0o14R.jpg http://i.hizliresim.com/8QlNGr.jpg

Lee-on!
11-10-2015, 19:25
Borularda bir şey yok gibi. Net belli olmaz gerçi gaza basıp basınç geçerken test etmek lazım. En iyi yöntem boost göstergeniz varsa ordan da anlaşılır. Bu gibi bir durumla 2 3 kez karşılaştım. Biri akışmetredendi söktüm düzeldi diğerinde turbo u hose borusu yerinden çıktı, yüksek basınç yüzünden ani basınç kaybı oldu yerine taktım düzeldi... Yazılım devreden çıkmayacağı için, ya araç kendini bi arızadan ötürü korumaya alıyor ki bu da bir ihtimal (maf sensörü bozulduğunda yapar bunu, genelde o yüzden ilk mafa bakılır) ya da turbo veya baskı balatadandır. Debriyajdan ise bunu şu şekilde anlayabilirsiniz, gaza yüklenin, araç bağırıp devirlenirken aynı oranda yürümüyorsa yani bağırdığı ile kalıyorsa debriyajdan da olabilir. Genelde çok üstte kavrar...

zyxtellow
11-10-2015, 19:54
Borularda bir şey yok gibi. Net belli olmaz gerçi gaza basıp basınç geçerken test etmek lazım. En iyi yöntem boost göstergeniz varsa ordan da anlaşılır. Bu gibi bir durumla 2 3 kez karşılaştım. Biri akışmetredendi söktüm düzeldi diğerinde turbo u hose borusu yerinden çıktı, yüksek basınç yüzünden ani basınç kaybı oldu yerine taktım düzeldi... Yazılım devreden çıkmayacağı için, ya araç kendini bi arızadan ötürü korumaya alıyor ki bu da bir ihtimal (maf sensörü bozulduğunda yapar bunu, genelde o yüzden ilk mafa bakılır) ya da turbo veya baskı balatadandır. Debriyajdan ise bunu şu şekilde anlayabilirsiniz, gaza yüklenin, araç bağırıp devirlenirken aynı oranda yürümüyorsa yani bağırdığı ile kalıyorsa debriyajdan da olabilir. Genelde çok üstte kavrar...

Çalışır vaziyette de baktık bir kaçak göremedik, akışmetre soketini söktük bir fark olmadı, yani araba debriyajı o kadar bitik değil gibi işte %50-60 bitmiş, araba yine orjinal halinden iyidir ama yazılımı yaptırdığım zamanki halinden yavaş yani acaba sıkıntı bendemi dedim ama yok farklı günlerde defalarca denedim 0-100de net 2-3 saniye kaybı var mazottanmı dedim 3 tane benzinlik değiştirdim yine aynı bir türlü anlayamıyoruz sıkıntı neyde

mikelazi
12-10-2015, 17:51
bencede boost göstergesi veya bir elm327 edin derim.çok işe yarıyor.

ARZ1
12-10-2015, 20:41
turbo manifoldunu bi kontrol edin catlamıs veya kacırıyo olabilir

meLaNchoLic
12-10-2015, 21:02
207 ye yazılım yaptık egr iptali falan.. 2 hafta sonra araba bi anda gaz kesti hızlanmıyo falan yazılımsız halinden kötü.. arkadanda bembeyaz duman atıyor.. arkadan gelen beni göremez yani o derece gaza yüklenince.. orjinal yazılımı geri yükledik 300 metre gittik düzeldi.. ama şuandada antipollition fault veriyor.. henüz baktırmadım nesi var diye... yakıt arttı şuanda biraz eski hantallığıyla takılıyoz bakalım..

zyxtellow
12-10-2015, 22:30
Benim duman normal siyah araba orjinalden bir tık iyi ama ilk halinden kötü yakıt tüketimi normal sayılır bir nebze artış olabilir pek test edemiyorum yakıt tüketimi konusunda ama çekişte farklılık var yani

No23
13-10-2015, 12:59
pompanın üstünde yakıt basınç regülatörü var, bozulursa araba cansızlaşır. ayrıca tam bozulmadıkça arıza kaydı vermeyen 1 parça var tubo elektrovana 100 liradır parça fiyatı onu değiştir. hatta aynı yol üzerinde ona hazır basınç sağlayan bir parça var vakum kutusu 80 tl olması lazım. elektrovana değişirken onunda değişmesinde fayda var. sana bir yol söyleyim turbocular zaten hemen çözer mevzuyu. westinghouse dan çıkan hortumun ilk T ayrımı noktasından ayır ve vakuma bak. güçlüdür, sonra elektrovanadan turbo westgate'e bağlanan hortumu çıkar vakuma bak. hatta o an biri gazlasın biraz vakum artar. eğer westinghousedakinden az ise elektrovanadır. elektrovana ve vakum kutusunun değişim vakti gelmiştir. masraf az olur. pompanın üstündeki yakın basınç regülatörüyse de parça fiyatı 400 tl kadar. ufacık birşey. enjektörlerin düzensiz çalışmasına neden olur ve birçok usta enjektör der işin içinden çıkmaya çalışır.

zyxtellow
13-10-2015, 22:06
Yok kaç tane ustaya gösterdik bi sıkıntı göremiyorlar mekanik olarak bi baskıda hafif var gibi başka bişey yok turbo falan sorunsuz diyorlar artık yıldım valla tam ne güzel oldu dedim araba nazarmı değdi ne oldu anlamadım çekişte düşüş var ama sıkıntı göremiyorlar sizin dediklerinizi soruyorum tek tek yok bakıyorlar bişey göremiyorlar

boranaydogmus
14-10-2015, 13:01
geçmiş olsun umarım en kısa zamanda çözülür probleminiz yazılımı yapan firma ile görüştünüz mü? yazılımı demo mu attılar acaba :)

zyxtellow
14-10-2015, 14:57
Yazılım dr ecu maslakta atıldı ilk hissettiğim zaman söyledim yazılımda sıkıntı olmaz mekanik olarak bir arızadır dediler

meLaNchoLic
14-10-2015, 22:22
bana orjinal yazılım lazım 207 1.4hdi için mesela.. varsa elinde yedeği olan falan varsa :)

zyxtellow
16-10-2015, 12:42
Arkadaşlar konu dağılmasın sorunum devam etmekte yardımlarınızı bekliyorum

zyxtellow
23-10-2015, 23:16
Abiler, arkadaşlar sorunum hala devam etmekte yokmudur başka çözüm önerisi olan

mikelazi
24-10-2015, 08:33
bence bir dynoya çık yazılımı ilk yaptırdıgınla şuanki durumu hakkında bilgin olur.basıncın nekadar açıldı,şu anki basıncın nedir onuda bilmiyorsun anladıgım.

kat.duruyormu.

klasik olucak ama mazot filtreni,hava filtreni degiştinmi.veya pompayı konturol ettinmi.

zyxtellow
24-10-2015, 23:17
Tokat'ta yaşıyorum dyno yok burda işlerden ötürü başka yerede götüremiyorum, kat duruyor, mazot filtremi yeni değiştirdim havayı değişeli 2 bin kilometre oldu baskı yüzde 60 civarı bitmiş onuda bu hafta içi değiştireceğim ama bana pek baskıdan oldu gibi gelmiyor bulamıyorum bir türlü sebep olan şeyi bakalım baskıdan kaynaklıysa düzelir ama dediğim gibi pek sanmıyorum

mfk1980
23-12-2015, 20:42
Noldu sorunu hallettiniz mi?

asscutter
23-12-2015, 21:34
Tokat'ta yaşıyorum dyno yok burda işlerden ötürü başka yerede götüremiyorum, kat duruyor, mazot filtremi yeni değiştirdim havayı değişeli 2 bin kilometre oldu baskı yüzde 60 civarı bitmiş onuda bu hafta içi değiştireceğim ama bana pek baskıdan oldu gibi gelmiyor bulamıyorum bir türlü sebep olan şeyi bakalım baskıdan kaynaklıysa düzelir ama dediğim gibi pek sanmıyorum

balatanın durumu iyiyse eğer baskının etkisi pek olmaz performansa

zyxtellow
09-01-2016, 01:40
Kusura bakmayın foruma pek giremedim, sorun devam etmekte malesef o çekiş yok yine yürüyor bir düzeyde ama dediğim gibi yaptırdıktan 1 ay sonra bariz düşüş oldu öyleki 80lik meganle nerdeyse kafa burun gidiyor ilk yapıldığı haliyle 110luk fluence'le denedik oda benim aracım 140 civarına kadar 3 boy civarı önde oluyordu her türlü meganle fluence'ı denedik kalkıştan itibaren fluence açarak gidiyor yani psikolojik değil ortada bir sorun var baskıyı değiştirdim yakıt düştü çekişte bir fark olduğu söylenemez hızlanma ölçümlerindede şuan üzerinde 15 inç kışlıklar ve teneke jantlar var 0-100 11 saniye geliyor ilk yapıldığında 17 jantla 10 saniye ölçüyorduk sorunu çok aradım ama bir türlü bulamadım

aliberkaytuna
09-01-2016, 15:15
Kusura bakmayın foruma pek giremedim, sorun devam etmekte malesef o çekiş yok yine yürüyor bir düzeyde ama dediğim gibi yaptırdıktan 1 ay sonra bariz düşüş oldu öyleki 80lik meganle nerdeyse kafa burun gidiyor ilk yapıldığı haliyle 110luk fluence'le denedik oda benim aracım 140 civarına kadar 3 boy civarı önde oluyordu her türlü meganle fluence'ı denedik kalkıştan itibaren fluence açarak gidiyor yani psikolojik değil ortada bir sorun var baskıyı değiştirdim yakıt düştü çekişte bir fark olduğu söylenemez hızlanma ölçümlerindede şuan üzerinde 15 inç kışlıklar ve teneke jantlar var 0-100 11 saniye geliyor ilk yapıldığında 17 jantla 10 saniye ölçüyorduk sorunu çok aradım ama bir türlü bulamadım

akışmetre(maf) , wastegate , turbo selenoid valfi ve intercooler hortumlarını sistemde basınç varken kontrol edin bunlardan biri ile alakalıdır yakıt ve yakıt sistemiyle alakalı olduğunu sanmıyorum baskı bitikse yenilemeniz iyi olacaktır yakıt artıyor bitik baskı ile

zyxtellow
09-01-2016, 16:51
Akışmetre soketini söktük denedik değişen olmadı arabaya baktılar turbodan bir kaçak varmı diye kimse turboda bir sıkıntıya rastlamadı bu ay sonunda İstanbul'a gitme durumum var belki o arada göstereceğim Tokat'ta çözüm bulamayacağız sanırım çünkü bir çok yere sorduk hiç bir sıkıntı göremiyorlar arabanın baskı balata seti değişti zaten bu ay ama oda pek bir etki yapmadı sadece yakıt tüketimi düştü

bomonti
09-01-2016, 23:56
Würth enjektör temizleyici kullanın. Bence eskiye nazaran fark edecektir.

Emre911
10-01-2016, 06:59
Bende maf bozuldu arıza vs vermiyordu dumanlı yazılım duman atmaz olmuştu bayiye götürdük tahminimiz maf bozulmasından dolayı aracın kendini korumaya aldığı bu esnada koruma map i gibi bişeye geçtiği (tahmin) kendi kendine yazılımını orjinale çevirmişti çünkü sizdede öyle bi durum olmuş olabilirmi ? Yakıtı nerden alıyorsunuz ? Depo katkılarının söylediğiniz gibi 2-3 sn lik bi kaybı geri getireceğini sanmıyorum. Şahsi fikrim yazılımı tekraf attırmanızdan yana

Edit : bende tokatta yaşıyorum ama hiç denk gelmedim aracınıza :)

zyxtellow
10-01-2016, 16:29
Bende maf bozuldu arıza vs vermiyordu dumanlı yazılım duman atmaz olmuştu bayiye götürdük tahminimiz maf bozulmasından dolayı aracın kendini korumaya aldığı bu esnada koruma map i gibi bişeye geçtiği (tahmin) kendi kendine yazılımını orjinale çevirmişti çünkü sizdede öyle bi durum olmuş olabilirmi ? Yakıtı nerden alıyorsunuz ? Depo katkılarının söylediğiniz gibi 2-3 sn lik bi kaybı geri getireceğini sanmıyorum. Şahsi fikrim yazılımı tekraf attırmanızdan yana

Edit : bende tokatta yaşıyorum ama hiç denk gelmedim aracınıza :)

Valla Ankara motor yenileme özel bakım servisi benim arkadaşımın onlar baktı bir sıkıntıya rastlamadı yani mekanik olarak başka bir kaç yerede gösterdik kimse sorun göremedi, yakıtı genelde opetten alıyorum İstanbul'da shell'den aldığımda oluyordu burdada bir kez shell'den aldım sonra araç çekişi düştü ama ondan olduğunu pek sanmıyorum çünkü daha sonra yakıt filtresini değiştirdim katkı zaten attım, benim araç duman atıyor yine yüklenince ama dediğim gibi eski gidiş yok İstanbul'a bu arabayla gidersem bi göstereceğim artık tekrar. Tokat merkezdeyim bende sanayi, novada taraflarında oluyorum genelde bir de üniversitede :)

meLaNchoLic
11-01-2016, 09:03
emme manifoldunun içi pislikten tıkanmış olabilirmi? biz 207ninkini söküp temizleyince baya bi topladı kendini

zyxtellow
12-01-2016, 00:04
Yani olabilir ama araba 55 binde yazılım eylül ayında yapıldı 1-1.5 ay sonrası bir düşüş yaşadık ve şuan yine stabil aynı şekilde sanki yazılımı kısmış gibi çok ani gelişti zamanla olmadı çünkü ben 3008'le denedim arkadaşımın 112hp dizel, 0'dan kalkınca araya iki tır falan girerdi sanırım rollingte daha yakın oldu ama ondada açarak gidiyordum yani en azından 4-5 boy civarı oluyordu ve bu adam megane'la deneyip rahat rahat geçen bir arabaydı sonra bir düşüş yaşadık şimdi benimki megane'la kafa burun gidiyor nerdeyse, yani max 2 boy geçiyor ondada megane yüksek hızlarda yetişip geçecek gibi oluyordu şimdi manifold temizleteceğim bilmiyorum sorun o mu değilse böyle deneye deneye nereye kadar gidecek bilmiyorum ondan bi istanbula gidersem sanırım daha iyi bir çözüm bulacağız

Gokmen Erbas
12-01-2016, 07:01
çekiş düşüp siyah duman arttıysa turbodan emme manifoldu dahil arada boru, intercooler, kelepce, dump valve, blow off, basınç göstergesi.. ne varsa basınç verilerek hava kaçağı bulunmalı. gözle veya rölantide gaza basarak aramayın bulamazsınız. eğer yoksa bir adet basınç göstergesi bağlatın. onun hortumunu kompresörden hava basıp boruları sisirmek icin de kullanabilirsiniz. bu işlem 1 saatinizi alır ve sorunu çözer.

Emre911
13-01-2016, 20:59
Aynen benim focusun fotolarını çektim novada altında karşıda sizin araç varmış fotoda görünüyo sonradan farkettim yazılım için istanbula gitmek zorunda değilsiniz dr.ecu mevcut samsunda hayvanat bahçesinin karşısında paşaoğluyla yan yana safa ilgileniyor delikanlı esnaftır yardımcı olur.

Sadık Özyer
14-01-2016, 00:47
Turboda kaçak olmadığı kanısına nasıl vardınız ? Belki oringlerden kaçırıyordur ? duman testi yapıldı mı ? Maf işine gelince sizin aracınıza yeni mafı alıp taktınız mı ? Hata kodunu sildiniz mi ? 308 imde vardı bir kere yakıt aldım bir yerden egzoz emisyon hatası verdi araba mazot filtresini değiştirene kadar kağnı olmuştu. Değiştirdim yazılım yapmış gibi hızlanmıştı. Bakımları ne alemde adam akıllı anlayan birinin 2-3 yerden test etmesi gerekiyor. Turbon bozuk diyip turbo kilitlerler , sensörün bozuk diyip sensör kilitlerler . Dikkat edesin.

zyxtellow
14-01-2016, 16:16
Benim ustam en yakın arkadaşımın babası olur usta müşteri ilişkisi değil yani bizimkisi aracımın bi sorunu olsa söyler sorun göremiyorlar arabayı kaldırdık turbo girişlerine intercoolera vs herşeye baktılar kaçak görmediler resimleri atmıştım zaten sizde bakabilirsiniz aracın dumanı öyle ahım şahım değil yani bi değişim olmadı gidiş olarak bi düşüşe uğradı hepsi o o aralıkta baskı balata değiştirdim, mazot filtresi değiştirdim enjektör temizleyici katkı attım bakımını ber 10000 de bir yaptırıyorum hatta 10000 bulmadan diyebilirim bütün parçaları orjinal takıyorum sonra yağ olarak castrol edge kullanıyorum , istanbula sırf yazılım için değil abimlede görüşelim diye gideceğiz o arada onuda aradan çıkarttırırım dedim bakalım kesin değil zaten