Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : SUBARU Levorg



Sayfa : 1 [2]

imprezaWRC
22-05-2016, 12:18
bugün bir mavi ve 3 beyaz olmak üzere 4 tane gördüm , showroomda incelediğim kadarıyla bana göre iki eksi yanı mevcut , biri dizel gelmeyişi ikincisi kapıların direksiz olmayışı.gerisi mükemmel bir araba 100 mliyar civarına başka dogru dürüst araba göremiyorum ki bu aralar etrafta cok sayıda xv görüyorum , ülkemizde satışları artıyor yavaş yavaş subaruların

Bu otomobilde şu an için dizel seçneği yok. Hoş, karşınızda 1,6lt turbo, sürekli 4x4 ve otomatik şanzımanlı bir araç var ve yakıt tüketimini de oldukça makul seviyede tutmuşlar. Bu otomobile 1.6lt dizel ünite yapsalar rakiplerine karşı 150hp olması gerekecek ve beklentinizde ortalama olarak 5.0lt civarında olacak. Dizel motorların genel anlamda derdi büyük, dpf dolmasın diye devirli kullanacaksın, ısınmasına özen göstereceksin, yakıtına dikkat edeceksin, kısa mesafe kullanırsan dpf dolmasın diye yüksek devirlerde ve otobanda biraz tempolu kullanman gerekecek. Sürekli regenarson yaptırısan, yağ eksiltme durumu söz konusu olabilir.
Ayrıca, bu kadar dizel sevdası neden? Herkes, sizden benzinli ile dizel arasında peşin peşin istenen yüksek rakamları ödeyecek kadar senede minimum 40.000km yol mu yapıyor.
Dediğim gibi dizel ünite koyarlarsa, bu seferde az yakıyor diye diğer markaların yaptığı gibi peşin peşin sizden fazla para istenecek. Yani şimdi 122.000TL benzinli olan modele 15-20bin TL daha ekleyeceksiniz. Dizel seçeneği yok diyorsunuzda dediğim gibi hiçbir marka dizeli size bedavaya vermiyor veya benzinli ile aynı apraya veya daha ucuza vermiyor.
Yahu Allah aşkına birde öyle güzel fiyatlar yazıyorsunuz ki, sanki diğer markaların fiyatları çok makul seviyelerde geziniyor. Yahu bakıyorum, çok affedersiniz (bende de Dacia var) Dacia bile abuk sabuk paralara gelmiş, ne yalıtım var, ne güvenlik var...

Bomboş Renault Symbol olmuş 63.000 TL ne o üzerinde 1.5 dizel motor var. Dizel Renault Captur olmuş 70.000 TL hadi en boş ve en basit motorlu Captur al 63.000 TL. (dikkatinizi çekerim motor 1.0lt bile değil, 0,9 lt) . 70.000 TL dizel Captur'a verene kadar giderim 83.000 TL'ye XV alırım.

Demek istediğim, bomboş bir Symbol'un fiyatı size mantıklı geliyor ise, kendinizi hem güvende hissedeceğiniz, ağzına kadar dolu, sürekli 4 çeker, otomatik şanzımanlı, led farlı, bastınmı giden, bastın mı duran, her yol koşulunda ve mevsimde seni güvende hissettirecek bir Levorg'un fiyatı size mantıklı gelmesi lazım. Bu otomobil 105TL iken Euro, Dolar, JPY neydi şimdi ne oldu.

EM-RE
22-05-2016, 12:41
Abi kızmışsında bu araba bence volvonun v40 ına takılıyor.
Dizel otomatik R
Sen olsan?

onursumer
22-05-2016, 14:25
Abi kızmışsında bu araba bence volvonun v40 ına takılıyor.
Dizel otomatik R
Sen olsan?

aslında boyut olarak v40 biraz küçük kalıyor boyut düşünülmediğinde çok iyi zaten birçok araca tercih edilebilir :) , s60 alternatifi var ama fiyatları subarunun yanında ucuk kalıyor

birde r desing de olsa levorg daki tasarım bu kategoride sanırım hiçbir araçta bukadar spor değil

imprezaWRC
22-05-2016, 14:41
Abi kızmışsında bu araba bence volvonun v40 ına takılıyor.
Dizel otomatik R
Sen olsan?

Yahu yok ne kızması, kendi mantığım ve klavyenin soğukluğu ile bir yazı yazdım. V40 sınıf ve boyut olarak Levorg ile aynı mı bilmiyorum. Ama bana göre V40'ı XV ile karşılaştırmak lazım. Levorg, arada derede kalan bir model. Volvo ile model olarak tam karşılığı olmayabilir. Volvo, benim çok aklımda olan bir marka değil. Ben açıkçası sürekli 4çeker, boxer motor yani biraz teknik seven birisiyim o yüzden de 16 yıldır Subaru kullanıyorum.

Açıkçası Volvo ne kadar sattı bilmiyorum ama ben ne zaman sokağa çıksam heryer Bmw, Mercedes ve Audi. Yani Levorg, XV, Outback veya Forester yerine Volvo'ya yönelen birine daha şahit olmadım.
Senin örnekten yola çıkarsam da önden çekiş V40 R Design'ın parasını gözden çıkardıktan sonra giderim Mazda CX-3 dizel AWD alırım. Onunda bagajı yok, CX-3'ünde bagajı yok. Neredeyse aynı donanımlar var ama biri AWD. Ha diyeceksin AWD çok mu elzem, valla bu memlekette bence elzem.

imprezaWRC
22-05-2016, 15:06
aslında boyut olarak v40 biraz küçük kalıyor boyut düşünülmediğinde çok iyi zaten birçok araca tercih edilebilir :) , s60 alternatifi var ama fiyatları subarunun yanında ucuk kalıyor

birde r desing de olsa levorg daki tasarım bu kategoride sanırım hiçbir araçta bukadar spor değil

Emre R design yazınca merak edip Volvo'nun sayfasına girip baktım. Design, Premium, Advance ve R-Design'ın hepsi çok affedersiniz birbirinin aynısı olmuş.

997TT
22-05-2016, 15:49
Ortalama 10lt bu sınıfa cok fazla.
Mesela Leon st 4 motıon 1.6 dızel
Skoda oktavıa 4 motıon 1.6 dızel
Yada reno kadjar kaskay vs ucundan gırer...
Sımdı bu arac 8 lt yaksa ortalama,tamam guzel.
Buarada yukarıda saydıgım araclar 85.000 tl
Levorg fıyatını korumalıydı. 2. Ellerı takıp edıyorum,hepsı ya duruyor yada suresı doluyor.... 100-105 tam rakamı.

levent
22-05-2016, 16:07
Ortalama 10lt bu sınıfa cok fazla.
Mesela Leon st 4 motıon 1.6 dızel
Skoda oktavıa 4 motıon 1.6 dızel
Yada reno kadjar kaskay vs ucundan gırer...
Sımdı bu arac 8 lt yaksa ortalama,tamam guzel.
Buarada yukarıda saydıgım araclar 85.000 tl
Levorg fıyatını korumalıydı. 2. Ellerı takıp edıyorum,hepsı ya duruyor yada suresı doluyor.... 100-105 tam rakamı.

85000 e hiçbirini vermezler abi..

1.5 dci önden çeker kadjar 1,5 ay önce 105 000 liraydı orta donanım ki levorg un yanından geçmez ne kalite ne donanım olarak.

octavia 4x4 1.6 tdi ekstrasız fiyatı 94 000 tl, metalik renk + sunroof ekleyince direk 102 000 seviyesine geliyor.

leon xperience başlangıç fiyatı 88000 tl, levorg ile denk donanıma getirdiğimizde 110 900 tl çıkıyor seat konfiguratörden. ki yaptığım donanımda olmayanlar zaten tr ye bile gelmiyor hemen hemen :)

30 km/h ort hız elde edilen şehir içi kullanımda, ist şartlarında akan trafik denebilir 8.5-9 lt civarı yakıyor, 15-20 km/h ort. hız elde edilen dur kalk trafikte de 10.5-11lt ortalama elde ediliyor.. benim gördüğüm tecrübe ettiğim budur levorg un tüketimi hakkında. ki bence 1551 kg boş ağırlığa sahip turbo benzinli araç için makul değerler, seat skoda vb diğer saydıkların 1300kg seviyesinde araçlar. + hepsinden daha yüksek performansa sahip gerektiği zaman.

imprezaWRC
22-05-2016, 16:37
Ortalama 10lt bu sınıfa cok fazla.
Mesela Leon st 4 motıon 1.6 dızel
Skoda oktavıa 4 motıon 1.6 dızel
Yada reno kadjar kaskay vs ucundan gırer...
Sımdı bu arac 8 lt yaksa ortalama,tamam guzel.
Buarada yukarıda saydıgım araclar 85.000 tl
Levorg fıyatını korumalıydı. 2. Ellerı takıp edıyorum,hepsı ya duruyor yada suresı doluyor.... 100-105 tam rakamı.


Canım abicim, görüntüsü ve karakteri sportif bir otomobil ile Kadjar aynı sınıfta mı oldu? Kadjar'ın 4x4'üne Levorg'un donanımlarını ekleyince zaten fiyat 117 oluyor. Üstelik manual şanzıman var. Otomatik olsun dersende kesin Levorg ile aynı fiyata gelir.
Leon ST 4x4- 88.000 TL (manuel şanzıman)- Levorg'daki donanımları da eklersen minimum 102.000 TL oldu. (bu donanımda halen led far yok- arka araç tespit sistemi yok-dsg yok-silecek ısıtma yok)
Octavia 4x4 - 93.000 TL (manuel şanzıman) - Levorg'daki donanımları da eklersen minimum 100.000 TL oldu. (bu donanımda halen led far yok-arka araç tespit sistemi yok-dsg yok-silecek ısıtma yok-diz havayastığı yok-deri döşeme yok-emin olamadım ama sunroof'da yok)

Demek istediğim Levorg'u pahallı görmek isteyince emsal otomobillerdeki baz fiyatlara bakmak yeterli gelecektir. Ama Levorg'daki donanımları eklersen de ya fiyat kafa kafaya gelir ya da çok yakınına düşer.

Levorg'u birde ben 1 hafta isteyeyim, kullanım esnasında kısa kısa videolarda çekeyim bakalım benim kullanım ile kaç litre olacak. Abi gözünü seveyim nasıl 10lt yaptın, gerçi XV'de de 10lt altına zor indim diyenler var ama ben Outback'i kullandığım gibi kullandığımda 6.0lt ile teslim ettim. Yaptığım km'de totalde 60km. (dur kalk- şehir içi trafik,e-5 ve otoban dahil)

997TT
22-05-2016, 17:13
Fiyati kadjar'in demedim.
Seat xperience ve octavia.
Daha 1 ay ancak olmustur xperience sorali. 88 hikaye,84.600'e led far-buyuk ekran vs vs vardi.
Octavia 2000 tl daha pahaliydi. Ha liste fiyati 88 ama daha ucuza alirsiniz. Hatta ozaman nisan sonuydu teslim,euro patlamamusti,satilmamistir. Bu paraya alirsiniz. Bana egere semere gelicek arac gerekti(destur gibi) ama otomatigi yok bu 4 ceker motor versiyonunda. Yoksa alirdim,92.000 e mal olurdu otomatik.
Levorg da baktim ciddi ciddi. Tek sorun gazladiginda ucan yakit ve trafikte ki 10 lt.
Hakan,senin ayaginin altinda yumurta var,buna eminim :)
Kadjar kaskay koymamin sebebi kucuk motor otom sanziman secenek az...
Bu otomobil isinden anliyorsam; bu aracin dizel otomatigi olsaydi satisi 4'e katlardi...
2.eli bu kadar agir olmazdi...
Begeniyorumda,belkide alirim ama siz bana kulak verin :)

997TT
22-05-2016, 17:15
Edit yok arkadas!!
Ha ne yaptim? Gittim daha fazla para vererek passat variant dizel otom aldim :(
Niye aldim bilmiyorum....

turkerrr
23-05-2016, 08:38
Dizel olsa daha çok satardı tabi ki ama bu hali ile de bence kesinlikle parasının arabası, dizel manueli olsa ben yinede benzinli otomatiğini tercih ederim.

leon 4x4 ve octavia 4x4 bence levorg un yanına yaklaşamaz görsel olarak.

Sinan'S2k
23-05-2016, 11:12
Bence bu aracın önündeki engel hyundai tucson. Aynı paraya hatta daha ucuza hem 4x4 hem jip. Daha yeni benim şirketteki mühendis 2 si arasında kaldı gitti tucson aldı. Tamam kalite ve birçok konuda subaru üstün olabilir ancak insanlar jip tercih ediyor.

Diğer bir sorunda superb 1.4 tsi bu araç için. Şahsen bu paralara ben Skoda alırım.
O zaman tek artısı 4x4 olması oluyor. Bence fiyatı 105 ii geçmemeli. Şahsi fikrim bu yönde.

Sinan'S2k
23-05-2016, 11:15
bu arada bu aracın ben hangi sınıfta olduğunu tam anlayamadım. Bu araç C segmentimi, D segmentimi? Yanılmıyorsam legacy yerine geldi. O zaman direk rakibi passat variant oluyor. Octavia, jetta'nın üstünde konumlanıyor yanılmıyorsam.

997TT
23-05-2016, 12:31
Beni anlayan birileri olmasi guzel :)
Subaru'yu seviyoruz ama piyasanin da gercekleri var.

imprezaWRC
24-05-2016, 16:58
Levorg'un sahibinden.com'daki ilanlarına baktımda 16 ilandan sırf 7 tanesi zaten Bayraktar'a ait kırmızı renkli Levorg'lar. Gerisinin çoğunluğu da bayilerin elindekilerden derlemeler. Öyle bir yazmışsınız ki sanki 3 sayfa satılık ilanı var hepsi de çakıldı kaldı. Hepi topu 16 ilan var. Dediğim gibi 7 tanesi Bayraktar'ın kendi otomobilleri, muhtemelen renginden dolayı satılmıyordur. Diğer ilanlardan bir kaç tanesi şahsi çoğu bayi ilanı.

Neyse, uzun uzadıya bir video çekip youtube'a koymayı planlıyorum bunun içinde test aracı talebinde bulundum. Şu hızlanma ve yakıt tüketimi mevzularına bir cevap vermek arzusundayım. Kendi kullanım stilim ve güzergahım ile bakalım ne tüketecek. (İlk defa kullanmayacağım, daha öncede kullandım ve hiç 10lt görmedim, ama elde sadece fotoğraf var ona da inanmayanlar çıkıyor.)
Hatta Levorg'dan sonra diğer modeller içinde video hazırlayacağım.

MBuğra
24-05-2016, 17:12
Levorg'u ben de seviyorum, Turk otomobil pazarinin kendine has gercekleri var. Petrol zamlarindan dolayi Turkiye'de benzinli arac piyasasi negatif yonde geriledi. Turk kulanicisi dizel olsun istiyor, az yaksin, otomatik olsun istiyor. Dolayisiyla Levorg sadece belirli kesimin tercihi oluyor.

Bu ulkede dizel/otomatigi at arabasina koy, o bile satilir.

Kaldi ki yukarida, her ne kadar ayni siniflarda olmasalar Levorg bazi marka modellerle karsilastirilmis. Ancak gozden kacan bir nokta var ki, o araclarin donanimi Levorg kadar olmasa da, ya da doldurunca Levorg'la ayni fiyata da gelseler sonucta dizel oluyor.

Ha bana kalsa ben dizel secenegi gelsin istemem. Cunku Levorg sahsina munhasir bir arac ve kullanici kitlesi de kendine has insanlar. F10 gibi kizilay dagitmiscasina yolda gormek istemem. :)

Imkanim olsa alir Levorg'u, takarim ldi sistemini mis gibi gezerim. :)

altugkocer
24-05-2016, 17:23
Benim de imkanım olsa TR'de Levorg'a STI swaplamak isterim :)

cenkr1
24-05-2016, 19:32
Benim de imkanım olsa TR'de Levorg'a STI swaplamak isterim :)

Sti dan kastın hacim mi büyütmek yoksa manuel vitese yürüyene mi. Dönmek uzun ve çetrefilli iş ikiside tesisat adamı öldürür

997TT
24-05-2016, 20:23
Hakan,senın kullanımın peygamber sabrı,degerlendırme dısı :)
Bak mavı kırmzı ve sıyah halaa duruyor. Onları favorılere almıstım,passat almakdan cok once. Tamam subaru adamısın ama bunlardan gercek ama. Malesef benzınlı oldugu zaman bu sınıfda sansı cokk zayıflıyor.
Yanı forester outback ne kadar benzınlı satıyor suan? Neden son ıkı subarun dızeldı? Cevaplar burada gızlı...
Bak bu arac tek kapı yada 240+hp olsaydı,benzınlı olurdu. Ama o sanzımanla torpulenen performans ve hıtap ettıgı kesım yuzunden,dezavantajı motor....

imprezaWRC
24-05-2016, 21:39
Hakan,senın kullanımın peygamber sabrı,degerlendırme dısı :)
Bak mavı kırmzı ve sıyah halaa duruyor. Onları favorılere almıstım,passat almakdan cok once. Tamam subaru adamısın ama bunlardan gercek ama. Malesef benzınlı oldugu zaman bu sınıfda sansı cokk zayıflıyor.
Yanı forester outback ne kadar benzınlı satıyor suan? Neden son ıkı subarun dızeldı? Cevaplar burada gızlı...
Bak bu arac tek kapı yada 240+hp olsaydı,benzınlı olurdu. Ama o sanzımanla torpulenen performans ve hıtap ettıgı kesım yuzunden,dezavantajı motor....

Forester Turbo'yu insan gibi kullanmadım hele ki Özgün reflash yapıp üzerine prodive catback, vf35 turbo'dan sonra otomobilin karakteri bambaşka olmuştu bende tadını çıkarmak adına sürekli performanslı kullanıyordum. Dizel Outback gelince Forester'ı gönderdim dizele geçtim. Açıkçası şu an kullandığım Outback'te benzinli seçeneği olmadığı için dizeli tercih ettim. Açıkçası Forester'da benzinli turbo tercih edecektim ama Forester'ın makyaj veya kasa değiştirme durumu söz konusuydu bende haliyle en güncel olan ve en donanımlı ve teknolojik olan Outback dizeli tercih ettim. Yoksa ben şu an için hesaben benzinli tercih etmem lazım.
Levorg'da ben Outback'i aldıktan çok sonra geldi. Şu an bir otomobil daha alacak olsam düşünmeden Levorg tercih ederim.

P.S: Abi benim aslında hiçbir şeye sabrım yok ama gaz pedalına ya 1 ya 0 şeklinde basmıyorum sanırım ondan az tüketim değerleri elde ediyorum. (Video çekmişmiydim hatırlamıyorum ama geçenlerde baktım bir önceki Outback ile 4,8 lt ortalama tüketim değerini yakaladığım fotoğrafı buldum :) :) )

997TT
24-05-2016, 22:41
4,8 falan fılan,fabrıkaya gondersen capon arkadaslarım senı davet edıp,o ulke sartlarında 4.8 yaptıysan,burada 3 lerı zorlarson,hadı bıze goster neoluurrr dıye kapına ususurlerrr...
Dızel bu sınıfda malesef gereklı. Ha bende benzınlı sevıyorum. Gt3'u dızel dusunsene... Onun gıbı nerdeyse...
Yoksa bendeıyı subarucuyum bılırısın :)

imprezaWRC
24-05-2016, 23:23
4,8 falan fılan,fabrıkaya gondersen capon arkadaslarım senı davet edıp,o ulke sartlarında 4.8 yaptıysan,burada 3 lerı zorlarson,hadı bıze goster neoluurrr dıye kapına ususurlerrr...
Dızel bu sınıfda malesef gereklı. Ha bende benzınlı sevıyorum. Gt3'u dızel dusunsene... Onun gıbı nerdeyse...
Yoksa bendeıyı subarucuyum bılırısın :)

3lt imkansız gibi birşey, ruhuna aykırı :) Yarım depo ile 550 km gitmişliğim var :) Fotoğraf Subaru Türkiye'de mevcut :) Muhtemelen Japonya'ya veya Subaru EU'ya göndermişlerdir :)
Bu sınıfa dizel şart olabilir ama Levorg için çok da şart değil. Ya birde dizel dizel diye ısrar edip senede maksimum 12.000km yapan biri malesef boşu boşuna dizelde ısrar etmiş olur. Çünkü dpf'e, yakıta, kullanımına, motor ısınma süresine, bakımına ve yağına vs vs vs çok çok özen göstermeli.
Benzinlide dpf, mazot filtresi, geç motor ısınması gibi dertler tasalar yok. Yakın arkadaşımda Levorg var; ağırlıklı olarak şehir içinde kullanıyor ama ona rağmen 8.2lt ortalama ile geziniyor. Benim elimde de katalog verisini yakalar diye düşünüyorum. Test için bende kaldığında değerleri paylaşacağım ona göre yeniden dizel gereklimi gereksiz mi konuşuruz :)

altugkocer
25-05-2016, 08:36
Sti dan kastın hacim mi büyütmek yoksa manuel vitese yürüyene mi. Dönmek uzun ve çetrefilli iş ikiside tesisat adamı öldürür

Dediğin gibi abi kesinlike çok zahmetli iş olur. Olup olmayacağı da meçhul. STI dan kastım EJ207 motor artı yürüyen. Yani hem hacim büyütmek hem manuel şanzımana geçmek. Yani Levorg STI. Tabi benimkisi sadece istek :) Levorgun tasarımına bayılıyorum.

Bu yaz Japonya'da çıkıyor sanırım Levorg STI. Türkiye'ye gelmeyeceği kesin gibi, gelse de alacak imkan yok zaten :)

LEVORG×STI ティザーサイト|SUBARU (http://www.subaru.jp/levorg/sti/)

https://www.youtube.com/watch?v=lhkdSf4-DL8


https://www.youtube.com/watch?v=lhkdSf4-DL8

imprezaWRC
25-05-2016, 12:15
Altuğ, Levorg STi muhtemelen Avrupa'ya da gitmez. Emisyon normlarını karşılamayabilir veya başka bir nedenle yine Japonya içinde kalır. Keza, sırf emisyon uğruna Forester XT 240Hp olarak geliyor; normalde o makina 280Hp. 280Hp olarak gelseydi Outback yerine ondan alırdım, otobanda da şaka makinası olurdu :)

altugkocer
25-05-2016, 13:07
Abi Forester XT zaten arazide de şaka makinesi gibi :) "i can go ewerywhere fast" modunda bir araç bence :)

Yiğit G.
25-05-2016, 16:02
Valla çok ciddi aklımda bu araç... 110 lardaydı sanırsam fiyatı şöyle 1 yıl geçsin 90-80 bandına düşsün alıcam sanırsam.. Hem gazlayabileceğim hemde köpeği bindirebileceğim bir araç bakıyordum... Mini cooper aldım 1 kez bile binemedi :) Bu araç benim ilacım... downpipe , intake kit , intercooler , buji bide stage 2 yazılım oh çıtır olur +-250 leri görür tertemiz binecen... Bekleyelim 1 sene bakalım.

cenkr1
26-05-2016, 01:27
Levorg bloğu ne çıkıyor ona bakmak lazım 2 litresi olan bir araç olduğu için aynı blokta sadece krank,kol,piston yüksekliği ile oynayarak 2 litreyi bulabilirsin veya altı ej207 kullanıp kapakları aynı bırakılabilir ama kesinlikle otomatik binerim 2 litrenin hızlanma videolarına bakmıştım çoğu adamı memnun eder tabiki turbo upgrade ve yazılım ile birlikte muhtemelen bir kaç sene içerisinde amerikada bolton kitler üretilecektir levorg bence çok başarılı 80 bandlarına inerse benimde düşünebileceğim m bir araç gerek iç dizayn gerek görseli çok iyi fakat forester gibi tahta üzerinde gidiyormuş izlenimi veriyor bana tek kötü yanı bu

997TT
26-05-2016, 09:54
Guc konusurken sanzimanin limitlerinide konusmak gerek. Tork ne kadara kadar kaldirabiliyor?
80 olsa bende alirim tabiki :)

imprezaWRC
29-05-2016, 11:07
Hımm tam ağzıma layık STi'ın 1.6lt seçeneği bile var. Trim işçiliğine de hayran kaldım :) Getirseler de ölümlü dünyada bir tane STi sahibi olsam :)

LEVORG×STI ティザーサイト|SUBARU (http://www.subaru.jp/levorg/sti/)
http://www.subaru.jp/levorg/sti/img/img_interior.jpg
http://www.subaru.jp/levorg/sti/img/exterior_levorg.png

imprezaWRC
26-07-2016, 16:54
Bugün tamamen tesadüfen Levorg'un Eye-Sight'li versiyonunu kullanma şansı elde ettim. Şu ana kadar tek donanım seçeneği ile getirilen Levorg'da 2 donanım seçeneği oldu; ana donanımlara ek olarak cüzdanın ağzını azıcık daha açanlar için aktif destekleri bol versiyon alınabiliyor.
Bu ek donanımların listesi subaru.com.tr'de mevcut değil (güncellememişler) ama bugün aldığım broşürde ek donanımları belirtmişler.
-Eye sight
-Şerit takip sistemi (direksiyona müdahale ediyor, şeritten çıkarsanız, direksiyon ani sayılabilecek reaksiyon ile nazik sayılabilecek reaksiyon arası deresi bir tepki ile müdahale edip aracı şerit içine çekiyor.)

20km boyunca kullandım; ben sürmeden önce gaz pedalını paspastan çıkararak sürmüşler bende bindiğimde yakıt tüketimini düşürme amaçlı kullanmadım haliyle biraz edepsiz bir sürüş stili ile ortalama 10lt gözüküyordu ben motoru stop ettiğimde de 10lt aynen duruyordu.

Netice hatice, bana verdikleri test sürüşü sözü unutulmamış ama ortada test otomobili kalmadığından halen beklemedeyim. Ama, Outback kullancısı olarak özellikle eye-sight'li Levorg beni bitirdi; bastın mı gidiyor, direksiyon net, frenler net, içerisi ferah, istersen aile babası istersen yarış pilotu olabiliyorsun. Ne diyeyim, almak isteyenler bence hiç düşünmesinler. Kur bu kadar yüksek olmasa bu otomobillerin fiyatı daha makul olurdu ama bu haliyle de emsallerinin arasından zaten sıyrılıp gittiği için bence fiyatının karşılığını veriyor.

Mr.Bilal
26-07-2016, 17:18
Sadece opsiyon mu gelmis. Araçta herhangi bir makyaj yada degisiklik var mı. Bende almayi dusunuyordum levorg

BARR
26-07-2016, 17:19
istersen yarış pilotu olabiliyorsun

Abi herşeye tamam da şu kısım olmamış :D

imprezaWRC
26-07-2016, 18:05
Abi herşeye tamam da şu kısım olmamış :D

Ne yazayım işte kuzuda olursun kurtta olursun:) . Mesaj anlaşılmıştır sanırım ; bendeki hissiyat bu işte:)

GT Sport Plus donaniminda eyesight var.

imprezaWRC
07-09-2016, 14:07
Subaru Levorg Crash Test - Autogefuhl - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=u0w2j9jeYS8)

https://www.youtube.com/watch?v=u0w2j9jeYS8

Berkan
07-09-2016, 14:26
oha a sutunun, tavanın falan burulmamasını geçtim torpido bile oynamadı yerinden

Day Walker
07-09-2016, 14:46
Alet nalet derler yaa çok sağlam makine oldu bu araba ciddi ciddi param olsa alırım beklemeden.

altugkocer
07-09-2016, 14:54
Arka emniyet kemerinin önemini bir kez daha görmüş olduk

Bayılıyorum bu arabaya ya. Geçen hafta sonu öylesine Bayraktar'a gittim. Belli değil gerçi ama bu Levorg da ekstra 2x.xxx TL aksesuar var. Birkaç şey ve fiyatları dışında gayet güzel aksesuarlar.

Hatırladığım kadarıyla ön spoiler, yan marşpiyel altı spoiler, arka difüzör spoiler, sti vites topuzu vs. bi sürü bişey eklemişler. Birkaç tanesi dışında çok beğendim aksesuarları. İnşallah bir gün almak kısmet olur :)

Ama beyazı ile kırmızısı bambaşka :D

http://i66.tinypic.com/25sahyg.jpg

http://i63.tinypic.com/64foef.jpg

imprezaWRC
07-09-2016, 15:02
altugkocer Orijinal rüzgarlar ile STi tampon ve marşpiyel spoilerlar takılmış, ince dokunuş olmuş. Çok şık olmuş :) Ben alsam kesin gri alırım :)

altugkocer
07-09-2016, 15:08
altugkocer Orijinal rüzgarlar ile STi tampon ve marşpiyel spoilerlar takılmış, ince dokunuş olmuş. Çok şık olmuş :) Ben alsam kesin gri alırım :)

Aynen abi ince ve çok güzel parçalar, ben baya beğendim :) Sadece birkaç parça inanılmaz pahalı. Örneğin ön tampon altı eki 3500 TL idi yanılmıyorsam.

Renk olarak siyah dışında her renk kabulüm :) ama beyaz ve kırmızı çok hoş gözüküyor gözüme. Bir de 2008+ STI ların BBS jantından bulduk mu bal dök yala :D

imprezaWRC
07-09-2016, 15:12
Aynen abi ince ve çok güzel parçalar, ben baya beğendim :) Sadece birkaç parça inanılmaz pahalı. Örneğin ön tampon altı eki 3500 TL idi yanılmıyorsam.

Renk olarak siyah dışında her renk kabulüm :) ama beyaz ve kırmızı çok hoş gözüküyor gözüme. Bir de 2008+ STI ların BBS jantından bulduk mu bal dök yala :D

O parça Japonya'dan geldiği için o kadar pahallıdır :(
Buna aslında Japonya'dan Prodrive jant getirteceksin off o zaman dahada şahane olur. (fiyat kesin colgate olur)

Orhan
07-09-2016, 16:23
Kaç para bu araba yaaa :o

VTec_king
07-09-2016, 17:09
95 sanırım fiyatı

imprezaWRC
07-09-2016, 21:35
95 sanırım fiyatı

Keşke 95 olsaydı, ben gider 2 tane alırdım. Eyesight'li olan 135.900 TL , eyesight'sız olan 126.900 TL'cik olmuş.

MBuğra
07-09-2016, 21:38
Ilk ciktiginda 104.000 binlik etiketi vardi. Nereden nereye.

imprezaWRC
26-09-2016, 16:02
Eye Sight'li Levorg Testi,
Sadece 8.dk'dan itiabren izleyin. Eye sight nasıl çalışıyor en azından görmüş olursunuz :)
Subaru Levorg m.y. 2017 con Eyesight V3 | Primo test - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=-7MPHmNZEYA)

https://www.youtube.com/watch?v=-7MPHmNZEYA

DOHC
26-09-2016, 17:17
Burada bodoslama giriyormuş arkadan. Peki yandan sadece 2-3 cm çarpacakmış gibi gelse yine de çalışıyor mu sistem? Yandan derken benim sağ ön sinyal, öndeki aracın sol arka sinyaline dokunacakmış gibi durum yani......

Mutu
26-09-2016, 18:52
Geçenlerde karşıdan gelirken kayak takım setli olarak yaşı 45+ olan bir amca sürüyordu. Geleceğimi gördüm abide. =) Ben de çok seviyorum bu kasayı, ailem genişlerse kesinkez düşüneceğim araçlardan biri =)

Shadow_Dancer
26-09-2016, 20:05
Kayseride gördüm geçenlerde, lacivert tonlarında bir renkti. Kalakaldım resmen..

atituti
26-09-2016, 20:16
dizeli olsaydı şöyle 1.6 falan , bayağı satardı bu araba

imprezaWRC
26-09-2016, 21:22
Burada bodoslama giriyormuş arkadan. Peki yandan sadece 2-3 cm çarpacakmış gibi gelse yine de çalışıyor mu sistem? Yandan derken benim sağ ön sinyal, öndeki aracın sol arka sinyaline dokunacakmış gibi durum yani......

Benim tecrübe ettiğim kadarı ile evet çalışıyor ve hatta çaprazdaki araç aniden duruyor ise var gücü ile frene basıyor. Dur kalk trafikte öndeki ile aramda aşağı yukarı 3m vardı; herif aniden durdu ben frene basana kadar eye sight bastı ve durdurdu. Otoban kullanımında öndekine ayak uyduruyor tehlike sezinlemediği sürece sert fren yapmıyor. Ama tehlike sezinlerse öyle böyle frene basmıyor; ön cama dilenci sümüğü gibi yapışır kalırsın hatta abartmıyorum araçtan inip ulan acaba asfalt mı buruştu diye bakarsın :D :D

VWci
26-09-2016, 21:40
Ankara'da gecen persembe 2015 siyah bir levorgu 106500 TL ye verdiler... Ben cuma gittim diger bir 2015 icin konusutum 110000 dediler... Almadim... Bugun gittim bir Golf 7 siparis ettim...

Sadece Golfu satan cocuk efendi ve duzgun oldugu icin... Subarunun servisi yedek parca satisi iyi ama arac satisi problemli... Benim gibi Subaru sever almiyorsa Subaru'da bence bir problem var.

drkuthan
26-09-2016, 23:44
levorgdan daha sert süspansiyona sahip araç var mı acaba sınıfında ?

wiesmann
27-09-2016, 08:49
Ankara'da gecen persembe 2015 siyah bir levorgu 106500 TL ye verdiler... Ben cuma gittim diger bir 2015 icin konusutum 110000 dediler... Almadim... Bugun gittim bir Golf 7 siparis ettim...

Sadece Golfu satan cocuk efendi ve duzgun oldugu icin... Subarunun servisi yedek parca satisi iyi ama arac satisi problemli... Benim gibi Subaru sever almiyorsa Subaru'da bence bir problem var.

bizde kılık kıyafet düzgün bir şekilde gittik xv ile levorg' a bakmaya adamlar yüzümüze bakmadı. birde xv yi düşünen ciddi bir abimiz vardı kendimiz bakıp çıktık.

kalipson
27-09-2016, 09:01
Böyle milletin yüzüne bakmazlar... Sene sonu oldumu da taklalar taklalar... Stokları eritecez diye.

VWci
27-09-2016, 09:01
Bir gun once 106500 e sattigi arabaya bana 110 diyince insan hadi bye bye diyor... :))

o sifir faizli kampanya yapmislar, sana indirimli fiyat veriyor ama o 0 faizli kampanyayi kullanamiyorsun... o liste fiyatindanmis...

5650 tl takas indirimi diyor, o da liste fiyatindanmis..

Diyorum ki boyle satis adetleriniz yukselmez, satisci diyor ki biz zaten satis hedeflerimizi tutturuyoruz...

Durum bu....

turkerrr
27-09-2016, 09:02
motoru biraz daha güçlü olsa tam benlik araba

imprezaWRC
27-09-2016, 10:22
Ankara'da gecen persembe 2015 siyah bir levorgu 106500 TL ye verdiler... Ben cuma gittim diger bir 2015 icin konusutum 110000 dediler... Almadim... Bugun gittim bir Golf 7 siparis ettim...

Sadece Golfu satan cocuk efendi ve duzgun oldugu icin... Subarunun servisi yedek parca satisi iyi ama arac satisi problemli... Benim gibi Subaru sever almiyorsa Subaru'da bence bir problem var.


bizde kılık kıyafet düzgün bir şekilde gittik xv ile levorg' a bakmaya adamlar yüzümüze bakmadı. birde xv yi düşünen ciddi bir abimiz vardı kendimiz bakıp çıktık.

Talihsiz durumlar olmuş. Ekran görüntüsünü alıp merkez ile paylaştım.

Day Walker
27-09-2016, 10:33
Talihsiz durumlar olmuş. Ekran görüntüsünü alıp merkez ile paylaştım.

normalde tam tersi olması gerekir.

VW ci satıcılar pek bi nazlı oluyo :D

Escobar
27-09-2016, 11:00
Valla bir Subaru Satış Danışmanı olarak şöyle diyebilirim. Benimle aynı işi yapan binlerce insan var. Fark yaratılacaksa müşteri ilişkilerinden yaratıldığını herkes biliyordur burada. Bu almaz bu alır demek yanlış bir strateji oluyor. Bazı müşteriler gelir kendi almasa bile, arkadaşlarına akrabalarına araçları sunar, ilgi alakadan memnun kalır vs. Birçok müşterimiz var böyle satış gerçekleştirdiğim. Satış ihtimaliniz showroom a giren her kişi için aynıdır. Evet ülkemizde biraz gelsin eli yüzü düzgün müşteri hemen satışa dönüştüreyim mantığı var. Ki zaten Subaru müşteri kitlesi Premium A+ olmuştur her zaman.

Gelelim Levorg konusuna; Bana göre sports tourer segmentinde bu özellik, donanım ve fiyat bandında bir araç yok. Symmetrical AWD Boxer Eye Sightlı veya Eye Sightsız farketmez. Test aracımızın yakıt tüketimi 10.2 L / 100 km'de bence benzinli AWD tourer bir araç için yakıt verisi de gayet mantıklı. Zaten ben şahsen müşterilerimize Subaru'nun diğer bazı markalar kadar az yakıt sarfiyatını olduğunu söylemiyorum. Her zaman katalog verisinin üstünü konuşmuşumdur. Gerçekçi olmak lazım. Levorg'un fiyatı şu anda eye sightsız ; 126.900 TL Eye Sightlının fiyatı ise 135.900 TL + Traf. Sig. eylül ayı içerisindeki kampanyalarla beraber güzel fiyatlara iniyor araçlar.

İyi haftalar herkese.

imprezaWRC
27-09-2016, 11:00
Ankara'da gecen persembe 2015 siyah bir levorgu 106500 TL ye verdiler... Ben cuma gittim diger bir 2015 icin konusutum 110000 dediler... Almadim... Bugun gittim bir Golf 7 siparis ettim...

Sadece Golfu satan cocuk efendi ve duzgun oldugu icin... Subarunun servisi yedek parca satisi iyi ama arac satisi problemli... Benim gibi Subaru sever almiyorsa Subaru'da bence bir problem var.


normalde tam tersi olması gerekir.

VW ci satıcılar pek bi nazlı oluyo :D

Şahsen VW'nin kapısından geçmediğim için nasıl davrandıkları konusunda bir bilgim yok :)
Ne yaşandı tam olarak bilemiyorum; Ankara şubeye gitmediğim için kaç kişi çalışıyor bilmiyorum. Şöyle birşey olmuş da olabilir, o gün Subaru satış görevlileri izindedir, eğitimdedir ...vs yerine Citroen ekibi bakıyordur onlarda konuya çok hakim değiller ise yardımcı olamamış olabilirler.

imprezaWRC
27-09-2016, 11:02
Valla bir Subaru Satış Danışmanı olarak şöyle diyebilirim. Benimle aynı işi yapan binlerce insan var. Fark yaratılacaksa müşteri ilişkilerinden yaratıldığını herkes biliyordur burada. Bu almaz bu alır demek yanlış bir strateji oluyor. Bazı müşteriler gelir kendi almasa bile, arkadaşlarına akrabalarına araçları sunar, ilgi alakadan memnun kalır vs. Birçok müşterimiz var böyle satış gerçekleştirdiğim. Satış ihtimaliniz showroom a giren her kişi için aynıdır. Evet ülkemizde biraz gelsin eli yüzü düzgün müşteri hemen satışa dönüştüreyim mantığı var. Ki zaten Subaru müşteri kitlesi Premium A+ olmuştur her zaman.

Gelelim Levorg konusuna; Bana göre sports tourer segmentinde bu özellik, donanım ve fiyat bandında bir araç yok. Symmetrical AWD Boxer Eye Sightlı veya Eye Sightsız farketmez. Test aracımızın yakıt tüketimi 10.2 L / 100 km'de bence benzinli AWD tourer bir araç için yakıt verisi de gayet mantıklı. Zaten ben şahsen müşterilerimize Subaru'nun diğer bazı markalar kadar az yakıt sarfiyatını olduğunu söylemiyorum. Her zaman katalog verisinin üstünü konuşmuşumdur. Gerçekçi olmak lazım. Levorg'un fiyatı şu anda eye sightsız ; 126.900 TL Eye Sightlının fiyatı ise 135.900 TL + Traf. Sig. eylül ayı içerisindeki kampanyalarla beraber güzel fiyatlara iniyor araçlar.

İyi haftalar herkese.

Test aracı mı? Hımmm, hemen üst yönetimin başına ekşiyorum :D :D

Escobar
27-09-2016, 11:06
Test aracı mı? Hımmm, hemen üst yönetimin başına ekşiyorum :D :D

Bekliyorum :D

imprezaWRC
27-09-2016, 11:08
Bekliyorum :D

Hahaha, ben direkt boyalı köşke baskın yapıp oradan anahtarları yürütmeyi düşünüyorum :)

RSBurak
27-09-2016, 11:18
Benim tecrübe ettiğim kadarı ile evet çalışıyor ve hatta çaprazdaki araç aniden duruyor ise var gücü ile frene basıyor. Dur kalk trafikte öndeki ile aramda aşağı yukarı 3m vardı; herif aniden durdu ben frene basana kadar eye sight bastı ve durdurdu. Otoban kullanımında öndekine ayak uyduruyor tehlike sezinlemediği sürece sert fren yapmıyor. Ama tehlike sezinlerse öyle böyle frene basmıyor; ön cama dilenci sümüğü gibi yapışır kalırsın hatta abartmıyorum araçtan inip ulan acaba asfalt mı buruştu diye bakarsın :D :D

sanırım bu yüzden bu arabayı alırken yanında 3-4 tane arka tampon ve bagaj kapağı almak lazım çok ciddi fren yapıyor ama arkadaki araba direk içeri gelebilir ona da bir çözüm bulsalar keşke :D

imprezaWRC
27-09-2016, 11:39
sanırım bu yüzden bu arabayı alırken yanında 3-4 tane arka tampon ve bagaj kapağı almak lazım çok ciddi fren yapıyor ama arkadaki araba direk içeri gelebilir ona da bir çözüm bulsalar keşke :D

Şehir içinde çoğu zaman eyesight kapalı geziniyorum. Yola atlayan yayanın yanından frene basmadan geçebilecekken sistem bunu tehlike diye algılayıp önce uyarıyor, sen inatla objeye doğru gidiyorsan da şoför kamikaze herhalde diyerek frenlere asılıyor. Avrupa'da, Japonya'da yola atlayan sonrada yolun ortasında duran yaya yok ki, sistem ne yapsın. Sistem o kadar iyi çalışıyor ki, silik şeritleri bile okuyor. Azıcık izinden çıkıyorsun, sistem silinmeye yüz tutmuş çizgileri algılayıp uyarıyor. Ben bunu ilk yaşadığımda bu benden iyi görüyor demiştim :D :D
Uzun yolda keyfi bambaşka, istediğin hıza ayarlıyorsun önüne biri geçince onun hızında gidiyorsun o herif önünden çekilince tekrar istediğin hıza çıkıyor.

RSBurak
27-09-2016, 11:48
Şehir içinde çoğu zaman eyesight kapalı geziniyorum. Yola atlayan yayanın yanından frene basmadan geçebilecekken sistem bunu tehlike diye algılayıp önce uyarıyor, sen inatla objeye doğru gidiyorsan da şoför kamikaze herhalde diyerek frenlere asılıyor. Avrupa'da, Japonya'da yola atlayan sonrada yolun ortasında duran yaya yok ki, sistem ne yapsın. Sistem o kadar iyi çalışıyor ki, silik şeritleri bile okuyor. Azıcık izinden çıkıyorsun, sistem silinmeye yüz tutmuş çizgileri algılayıp uyarıyor. Ben bunu ilk yaşadığımda bu benden iyi görüyor demiştim :D :D
Uzun yolda keyfi bambaşka, istediğin hıza ayarlıyorsun önüne biri geçince onun hızında gidiyorsun o herif önünden çekilince tekrar istediğin hıza çıkıyor.

Subaru yine yapmış :) zaten bildiğim kadarıyla eyesight diğerlerinden bir tık üstte çıkıyor testlerde. Bir ara hatırlıyorum 10 sene önce ADA (Active Driving Assist)
teknolojisi diye reklam yapıyorlardı demek ki altyapıyı ta o zamandan kurmuşlar.

imprezaWRC
27-09-2016, 11:55
Subaru yine yapmış :) zaten bildiğim kadarıyla eyesight diğerlerinden bir tık üstte çıkıyor testlerde. Bir ara hatırlıyorum 10 sene önce ADA (Active Driving Assist)
teknolojisi diye reklam yapıyorlardı demek ki altyapıyı ta o zamandan kurmuşlar.

Evet, Auto Motor Sport (Almanya) Mercedes, volvo...vs dahil birçok model ile test yapmış. Subaru'nun eyesight sistemi ipi göğüslemiş :) O ADA sistemi 1999'da Legacy ile piyasaya çıkmıştı. Hangi 10 sene, geliştirmesi ile beraber 17 seneden fazla olacak :)

Bakınız Lancaster ADA
SUBARU LEGACY LANCASTER, LANCASTER ADA catalog - reviews, pics, specs and prices | Goo-net Exchange (http://www.goo-net-exchange.com/catalog/SUBARU__LEGACY_LANCASTER/4501945/)

canimrecepcim
27-09-2016, 14:15
Bu sene başında gidip baktık Levorg için,ben ömrü hayatımda babamın bir aracı bu kadar içten incelediğini heveslendiğini görmedim.Şöyle söyleyeyim lapis mavisi rengini görmeden yorum yapmayın.Renk ve donanım olarak efsane olmuş.Bence Marka fanatikliğinin gereği yok aynı donanımda bir VW ile ile arasındaki fiyat farkı aşikar.Zaten Subaru sana ihtiyacın olan her donanımı veriyor,Opsiyon olarak sunmuyor.Bunu ek gelir için kullanmıyor.Ufak bir şanssızlıktan ötürü tercihimizi Forester'dan yana yaptık.Şahsen ben SUV tarzı araçlardan tat almayan biriyimdir.Fakat Forester bu konuda ciddi anlamda ezber bozan bir araç.

Evimizin ikinci Subarusu oldu,diğeri ise 1.5 impreza ben de parçasının pahalı olduğunu vs. düşünüyordum.Diğer araçla kız kardeşim kaza geçirene kadar ( araçta 30bin TL hasar kaydı oluştu kazanın boyutu hakkında fikir sahibi olmanız için söylüyorum) .Kaza sonrası aracı toplarken diğer araçlar ile arasında fiyat farkı olmadığını açıkça görmüş oldum.

Konuyu dağıtmadan tekrar Levorg'a dönecek olursak.Benim gibi Wagon araçlardan hoşlanıyorsanız Türkiye şartlarında gerçekten o donanımla o fiyat normal.Yakıt konusunda Subaru binici kitlesi itibariyle belki çok yakıyor ön yargısı oluşturabilir.Daha önceki araçlarımızla hatta şuanki araçlarımızla karşılaştırıldığında yine daha ekonomik kalıyor Forester.Levorg kullanan biriyle tanışma imkanım oldu kendisinin söylediği şu şanzıman yapısı itibariyle ekonomiyi çok iyi sağlamakta en büyük yardımcı.Eğer aracın ne olduğunun farkındaysanız 11 lt'i geçmeniz mümkün değil.Tabi bu veriyi izah etmek için şöyle söyliyim aracı kullanan kişi eşiymiş.Bayanlar yakıt konusunda bizden daha zalim olabiliyor :)
Test aracınında 10lt ortalamada olduğu söyleniyor.Bence bu sınıf için çok iyi bi değer.

Yanlışım var ise kusura bakmayın,herkese iyi forumlar.

Escobar
28-09-2016, 09:16
Bu sene başında gidip baktık Levorg için,ben ömrü hayatımda babamın bir aracı bu kadar içten incelediğini heveslendiğini görmedim.Şöyle söyleyeyim lapis mavisi rengini görmeden yorum yapmayın.Renk ve donanım olarak efsane olmuş.Bence Marka fanatikliğinin gereği yok aynı donanımda bir VW ile ile arasındaki fiyat farkı aşikar.Zaten Subaru sana ihtiyacın olan her donanımı veriyor,Opsiyon olarak sunmuyor.Bunu ek gelir için kullanmıyor.Ufak bir şanssızlıktan ötürü tercihimizi Forester'dan yana yaptık.Şahsen ben SUV tarzı araçlardan tat almayan biriyimdir.Fakat Forester bu konuda ciddi anlamda ezber bozan bir araç.

Evimizin ikinci Subarusu oldu,diğeri ise 1.5 impreza ben de parçasının pahalı olduğunu vs. düşünüyordum.Diğer araçla kız kardeşim kaza geçirene kadar ( araçta 30bin TL hasar kaydı oluştu kazanın boyutu hakkında fikir sahibi olmanız için söylüyorum) .Kaza sonrası aracı toplarken diğer araçlar ile arasında fiyat farkı olmadığını açıkça görmüş oldum.

Konuyu dağıtmadan tekrar Levorg'a dönecek olursak.Benim gibi Wagon araçlardan hoşlanıyorsanız Türkiye şartlarında gerçekten o donanımla o fiyat normal.Yakıt konusunda Subaru binici kitlesi itibariyle belki çok yakıyor ön yargısı oluşturabilir.Daha önceki araçlarımızla hatta şuanki araçlarımızla karşılaştırıldığında yine daha ekonomik kalıyor Forester.Levorg kullanan biriyle tanışma imkanım oldu kendisinin söylediği şu şanzıman yapısı itibariyle ekonomiyi çok iyi sağlamakta en büyük yardımcı.Eğer aracın ne olduğunun farkındaysanız 11 lt'i geçmeniz mümkün değil.Tabi bu veriyi izah etmek için şöyle söyliyim aracı kullanan kişi eşiymiş.Bayanlar yakıt konusunda bizden daha zalim olabiliyor :)
Test aracınında 10lt ortalamada olduğu söyleniyor.Bence bu sınıf için çok iyi bi değer.

Yanlışım var ise kusura bakmayın,herkese iyi forumlar.


Güzel tespitler. Bence wagon olarak ülkemiz şartlarındaki en mantıklı ve donanımlı araç.

imprezaWRC
01-10-2016, 19:27
Birkaç günlüğüne eyesight'sız Levorg verdiler, videoları düzenleyip paylaşacağım. Birkaç foto da çektim, ilerleyen günlerde hepsini paylaşacağım. Şansızlığıma hep trafiğe denk geldim, sadece Yavuz Sultan Selim bağlantı yolunda trafiksiz sürebildim. Gün sonunda 100km yol yapmış oldum. Kontak kapadağımıda 9.0lt ortalama tüketim değerini gördüm.

1-2 yerde kısa süreli performanslı kullandım daha doğrusu kick down ile bir 120-130km/h bandına kadar dip gaz gittim sonrasında otoban, sokak araları...vs ağrılıklı dur-kalk trafikte kullandım. Trafiksiz yola çıktığımda ekrandaki anlık tüketim değerleri 5.0lt etrafında gezindi. Uzun yolda sakin kullanımda yakıt kullanımında üzmeyeceği kesin.

Otomobili teslim aldığımda 100tl 95oktan yakıt aldım. Gün sonunda bu hesapla aşağı yukarı yakıtın yarısı gitmiş oldu.

Kendi otomobilimi nasıl kullandıysam aynen öyle kullandım ki zaten yolculuğun yarısından itibaren arka koltukta oğlum yanımda eşim vardı. DJ'leri şimdi daha net anlıyorum, insanın kendi kendisiyle düzgün konuşması çok zormuş. Bugünkü gibi yoğun trafikte Outback Dizel'i kullandığımda gün sonunda en fazla 7.5lt ortalama tüketim değeri görmüş oluyorum.
Diyebilirim ki, Levorg'un özellikle bugün yaşadığım trafik koşullarına göre yakıt tüketimi fena sayılmaz. Yarın şansıma daha az trafik olur ise tüketimi tekrar sıfırlayıp tekrar 100km yol yapıp duruma bakacağım. Her ne kadar Subaru hastası ve sahibi olsamda sizler için olabildiğince objektif olmaya çalışacağım.
Merak ettiğiniz noktalar var ise onlar içinde video çekmeye çalışırım.

Dediğim gibi fotoğraflar ve videoların hepsini toparlayıp buraya aktaracağım. Eşimin de görüşlerini not ediyorum, onun görüşlerini de sizlere aktaracağım :) Şimdilik söylediği, sportif ve albenisi varmış ama Outback'e oranla amortisörleri sertmiş :)

Yiğit G.
02-10-2016, 15:14
Bende aracı ciddi ciddi düşünüyorum ama aklımdaki soru işareti max ne kaldırır bu motor ? 250hp leri rahat kaldırabilir mi şanzumanı ve motoru ?

imprezaWRC
02-10-2016, 19:11
Bende aracı ciddi ciddi düşünüyorum ama aklımdaki soru işareti max ne kaldırır bu motor ? 250hp leri rahat kaldırabilir mi şanzumanı ve motoru ?

Yiğit, olurda alırsan hiç elleme sadece STi'ın kozmetik eklentilerini taktır başkada birşey yapma. Şahsen ben performansını çok beğendim. Tabiki WRX veya STi ile karşılaştırmak haksızlık olur ama 2 gündür toplasan 4-5 kere abartmadan yani yasal hız sınırları içerisinde gaz pedalını tam anlamıyla kullandım, meret gidiyor ve hiç üzmüyor :)

imprezaWRC
03-10-2016, 09:59
Sabah Levorg'u teslim ettim. Toplam 220 km yol yaptım. İlk 100km'nin tamamı neredeyse trafikte geçti o yüzden Cumartesi günü 9.0lt ortalama ile bitti. Pazar günü km'yi sıfırladım ve sıkışık trafiğe fazla girmeden akıcı bir trafikte kullandım. (Arada yine dur-kalk trafiğe denk geldim birazda şehir içinde dolandım.) 1-2 kere ve kısa süreliğine ara hızlanmalar yapmak zorunda kaldım. (Yakın gidenlerden ve önde dengesiz gidenlerden kurtulmak için bunu yaptım.)
Netice, sabah teslim ettiğimde ortalama tüketim 7.4lt gösteriyordu. Son km'lerde kameranın pilinin azizliğine uğradım, akşam şarj etmeme rağmen yine sabah piller cansızdı. O yüzden Pazar günü fazla video çekemedim. Ama tüketimi gösteren bol bol fotoğraflar var :)

Yiğit G.
07-10-2016, 01:06
ah 2.0 gelmedi sanırım türkiyeye :)

スãƒãƒ¼ãƒ†ã‚£ã‹ã¤åЛ強ã„動力性能

最高出力:
221kW(300PS)/5600rpm
最大トルク:
400N・m(40.8kgf・m)/2000-4800rpm

ibozum
07-10-2016, 20:33
Bunu da buraya ekleyim.. Gerçekten yakışıklı..

http://i.hizliresim.com/6m1Yo9.jpg (http://hizliresim.com/6m1Yo9)

Schumi
07-10-2016, 20:39
Bugün kırmızı gördüm Maslakta. Çok güzel görünüyordu.

imprezaWRC
07-10-2016, 20:47
Videolardan bazısı 1GB olunca ve henüz düzenlemek için vakit bulamayınca sizlere 1-2 fotoğraf sunayım dedim. Ağırlıklı olarak akıcı trafikte kullanım sonrası 100km'de 7.4lt ortalama tüketim değeri elde etmiştim. Ahanda ispatı. (Sıfırlarken videoda var. Gerçi km sayacı, yakıt göstergesi ve menzilden de doğrulanmış olur :) )

http://i1117.photobucket.com/albums/k589/SubaruOutback/1_zpsvi5mbzd7.jpg
http://i1117.photobucket.com/albums/k589/SubaruOutback/2_zpsvdeqnaj1.jpg
http://i1117.photobucket.com/albums/k589/SubaruOutback/3_zpsxqkqoddy.jpg

imprezaWRC
13-11-2016, 12:22
Yuh bana ya 1 aydır video düzenleyemedim. Ama mazeretlerim var. Oğlan hastalandı, az kaldı zaturre oluyordu, 3 hafta boyunca hasteneye taşındık... (bir ara bu macerayı anlatırım.)
Açılışı hafif yokuş yukarı bir yolda (eğimin yüzdesini bilmiyorum :( )hızlanma videosu ile açılışı yapayım. Diğerlerini de düzenliyorum, baştan söyleyeyim başka kanallardaki gibi detaylı bir anlatım yapmadım, çünkü zaten bu bol miktarda var. Ben biraz kendi kendime konuşarak birazda hanıma sataşarak sakin kullanım ile trafik yoğunluğuna göre ne tüketir videoları çekmeye çalıştım.
Subaru Levorg GT-S 0-100km/h - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=a9rroKbWZV0)

https://www.youtube.com/watch?v=a9rroKbWZV0

imprezaWRC
13-11-2016, 13:16
Tam olarak ne zaman yaptığını çözemediğim bir hoşgeldin fotoğrafı var. En az 10 kere kapı açıp kapadım, kapıları kilitledim açtım anca bu kadarını yakalayabildim. Aracın profil görüntüsü ekranda gözüküyor sadece ibrelerin ışıkları yanıyor.
Araca pin code access ile anahtarsız giriş çıkış yapabiliyorsunuz. Bunu bagaj kapağındaki bir düğme yardımıyla yapıyorsunuz. 5 haneli bir kodlama yapıyorsunuz, anahtar yanınızda değilse bile şifre ile araca giriş yapıp sonra da kapıları kilitleyip gidebiliyorsunuz, bu yöntem ile haliyle otomobili çalıştırmak mümkün değil. Şifreyi iptal edebilirsiniz.
Birde kapılar kilitliyken elinizde anahtar ile araca yaklaştığınızda iç ışıkları yakıyor. Bu özellikler önceki Subaru modellerinde olmadığı için ufak bir çağ atlama gibi adlandırabiliriz :)
(Pin code olayı XV premium, Levorg, Outback'de ve Forester'da var.)

Subaru Levorg Welcome Screen - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=pIBoqMKl3mk)

https://www.youtube.com/watch?v=pIBoqMKl3mk

Bu videoyu arkadaşımın Levorg'undan çektim, test aracında bu hadiseyi yapmayı unutunca çareyi böyle buldum :D Dikkatli bakarsanız, orta göserge grubunda dijital olarak turbo basıncı da görülebiliyor. Bu özellik Forester XT'de var. STi'da ise aynı işlev yine dijital ama analog gösterge gibi yapıldığından daha şık gözüküyor.
Subaru Levorg Gauge - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=Ryx5ke_qtdI)

https://www.youtube.com/watch?v=Ryx5ke_qtdI

excoupe
31-01-2017, 09:37
konuyu hortlatayım ama araştırdım buladım. Bilen, tecrübe eden var mı?
-Şerit takip sistemi araca müdahele ediyor mu? vag grubundaki gibi kendisi direksiyonu kendisi çeviriyor mu? Yine vag grubundaki gibi direksiyonu elinizle tutmaz iseniz bir süre sonra şerit takip sistemi devreden çıkıyor mu?

imprezaWRC
31-01-2017, 10:24
konuyu hortlatayım ama araştırdım buladım. Bilen, tecrübe eden var mı?
-Şerit takip sistemi araca müdahele ediyor mu? vag grubundaki gibi kendisi direksiyonu kendisi çeviriyor mu? Yine vag grubundaki gibi direksiyonu elinizle tutmaz iseniz bir süre sonra şerit takip sistemi devreden çıkıyor mu?

Bahsettiğin sistem şerit takip değil şeritte kalma asistanı diye geçiyor ve 200km/h hıza kadar çalışıyor. Şeritten çıktığında direksiyona müdahale edip şeridin içine çekiyor. Direksiyonu uzun süre tutmadığında devre dışı kalıyor. Eyeseight'lı Levorg'u kısa süreliğine kullanmıştım, o sürüş esnasında ben sadece düz yolda ilerlerken bilerek şeritten çıkardım ve müdahale etmesini izledim, tepkisi geç değil ve çok nazik. Sistemin çalışıyor olması için şeritleri okuması lazım ki şeritleri okuduğunu da ekrandan anlayabiliyorsun. (otomobil figürünün sağında solunda şeritlerin gözükmesi gerekiyor.)
Asıl zevkli olan kısım uzun yolda cruise control'u aktif ettiğinde çıkıyor. Eye sight senin yerine hızı ve freni ayarlıyor. Önüne bir otomobil çıkarsa onun hızında ilerliyorsun, o herif önünden çekilince de ayarladığın hıza çıkmaya başlıyorsun.

Detaylı bilgi için
http://subaru.com.tr/Files/Brosur/EyeSight-Bilgilendirme.pdf

KÖROĞLU
31-01-2017, 10:34
Ne güzel özellikler bunlar ya, teknoloji ne güzel gelişiyor. Yakında navi den hedefi girip suya sabuna dokunmadan oraya gideceğiz sanırım.

Levorg çok güzel bir araç olmuş ama bizim toplumsal yapımıza biraz aykırı. Wagon araç yerine ticari alan bir milletiz nede olsa :)

drago
31-01-2017, 12:06
Bahsettiğin sistem şerit takip değil şeritte kalma asistanı diye geçiyor ve 200km/h hıza kadar çalışıyor. Şeritten çıktığında direksiyona müdahale edip şeridin içine çekiyor. Direksiyonu uzun süre tutmadığında devre dışı kalıyor. Eyeseight'lı Levorg'u kısa süreliğine kullanmıştım, o sürüş esnasında ben sadece düz yolda ilerlerken bilerek şeritten çıkardım ve müdahale etmesini izledim, tepkisi geç değil ve çok nazik. Sistemin çalışıyor olması için şeritleri okuması lazım ki şeritleri okuduğunu da ekrandan anlayabiliyorsun. (otomobil figürünün sağında solunda şeritlerin gözükmesi gerekiyor.)
Asıl zevkli olan kısım uzun yolda cruise control'u aktif ettiğinde çıkıyor. Eye sight senin yerine hızı ve freni ayarlıyor. Önüne bir otomobil çıkarsa onun hızında ilerliyorsun, o herif önünden çekilince de ayarladığın hıza çıkmaya başlıyorsun.

Detaylı bilgi için
http://subaru.com.tr/Files/Brosur/EyeSight-Bilgilendirme.pdf

O galiba benim araçta da var ama korktum deneyemedim. CC'deyken öndeki araca ne kadar yaklaşıyor?

imprezaWRC
31-01-2017, 13:10
O galiba benim araçta da var ama korktum deneyemedim. CC'deyken öndeki araca ne kadar yaklaşıyor?

Hıza ve belirlediğin hassasiyete göre değişiyor. 120-130km/h ile giderken bana göre noktadan hallice kıvamdaki otomobili görüp hızı düşürmüştü.
Sistem çok hassas çalışıyor.
Bu arada bende Levorg yok, Outback var. Birkaç kere Levorg test aracı kullandım o şerit zımbırtısını öyle tecrübe edebildim.

BARR
31-01-2017, 13:24
Hakan dede yazılım ile nasıl oluyor yavrucak?

MCN21
31-01-2017, 13:33
Ne güzel özellikler bunlar ya, teknoloji ne güzel gelişiyor. Yakında navi den hedefi girip suya sabuna dokunmadan oraya gideceğiz sanırım.

Levorg çok güzel bir araç olmuş ama bizim toplumsal yapımıza biraz aykırı. Wagon araç yerine ticari alan bir milletiz nede olsa :)

Ticariler wagonlardan çok daha ucuza geliyorda o yüzden tercih ediliyor bence :)
imprezaWRC

Paylaştığınız özellikler çok güzelmiş. Araç zaten çok şık duruyordu bu kadar teknolojiyle donatılmasıda süpermiş :D

imprezaWRC
31-01-2017, 14:13
Ticariler wagonlardan çok daha ucuza geliyorda o yüzden tercih ediliyor bence :)
imprezaWRC

Paylaştığınız özellikler çok güzelmiş. Araç zaten çok şık duruyordu bu kadar teknolojiyle donatılmasıda süpermiş :D

Rica ederim. Bu kadar + özellik Levorg'un Sport Plus modelinde mevcut. Diğer modelde eye sight bulunmadığı için adaptif cruise control, şerit takip..vs özellikleri yok.

imprezaWRC
31-01-2017, 20:21
Hakan dede yazılım ile nasıl oluyor yavrucak?
Ne yazılımı ? Orijinal aksesuar takmak dışında artık otomobili mıncıklamıyorum.

Octane
31-01-2017, 20:58
Ne güzel özellikler bunlar ya, teknoloji ne güzel gelişiyor. Yakında navi den hedefi girip suya sabuna dokunmadan oraya gideceğiz sanırım.

Levorg çok güzel bir araç olmuş ama bizim toplumsal yapımıza biraz aykırı. Wagon araç yerine ticari alan bir milletiz nede olsa :)

Bence güzel değil, kendi kendine giden araçlar yıllardır var zaten. Taksi deniyor :)

Otonom sürüş faydadan çok zarar sağlayacak. Demolition man'deki kırmızı amerikanlı sahneyi hatırlarsınız.

Ayrıca otonom sürüşe sahip araçlar çoğalınca adı mesela Mahmut olan biri bakımları kendisinin de yapabileceğini düşünecek. Ve bu kişinin otonom aracı sizinkiyle haberleşecek. Bunlar hep sıkıntı.

KÖROĞLU
01-02-2017, 07:06
Bence güzel değil, kendi kendine giden araçlar yıllardır var zaten. Taksi deniyor :)

Otonom sürüş faydadan çok zarar sağlayacak. Demolition man'deki kırmızı amerikanlı sahneyi hatırlarsınız.

Ayrıca otonom sürüşe sahip araçlar çoğalınca adı mesela Mahmut olan biri bakımları kendisinin de yapabileceğini düşünecek. Ve bu kişinin otonom aracı sizinkiyle haberleşecek. Bunlar hep sıkıntı.

Taksi benzetmesi güzelmiş :)
Bakış açısı farkı diyelim.

imprezaWRC
01-02-2017, 10:46
Aslında bu tip sistemler hayat kurtarmak adına yapılıyor. Sürücünün daha dikkatli araç sürmesine yarıyor. Özellikle Eye Sight açık konumda iken birinin tamponunun dibinden gidemiyorsun veya güvenli mesafeyi geçemiyorsun bu anlamda da Eye Sight, sürücünün riskli sürüş tarzından uzaklaşmasını sağlıyor. Ayrıca, Eye Sight öyle bir fren yapıyorki asfalt buruştu sanıyorsun.

Outback'deki şeritten çıkma uyarısı ile ilgili kısa bir video çektim. Eye Sight'li Levorg'da buna ek olarak şerit takip asistanı var yani direksiyona müdahale eden sistem var ancak bu sistem sürekli devrede değil; direksiyon üzerinde bir düğme var ona bastıktan sonra sağ ve sol şeritleri okuduğunda devreye giriyor. Eye sight default olarak aktif olan bir sistem ama kapatma şansınız var. Ayrıca, Eye Sight'lı Levorg'da öndeki araç ile ne kadar pay bırakıyorsunuz onu görebilmeniz için ön cama ledli uyarı sistemi de yansıtılıyor.
Subaru Outback Şeritten Cıkma Uyarısı /Lane Departure Warning - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=z8vTzfQt2xA)

https://www.youtube.com/watch?v=z8vTzfQt2xA

akt02
01-02-2017, 15:07
Sanırım bu yıl içerisinde outback içinde levorg taki gibi şeritten çıkınca müdahale eden sistem eyesight a eklenecekmiş . Ayrıca Eyesight lı forester modelleride bu yıl ülkemize geliyormuş .

canimrecepcim
03-02-2017, 13:55
Eyesight sonradan ekleyebilir miyiz 2016 forester'a.