Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : BoostER Performance GTC @ 25 Ekim 2015 Pazar Günü İstanbulPark Pist Günü



erh
28-10-2015, 19:17
https://youtu.be/PmnlIB-p9VA

İlk seansta sakin kullanıp ikinci seansta biraz daha zorlamayı düşünüyordum. İlk seansta lastik basıncından ötürü hiçbişey yapamadığımdan, çok zorlamadan kullanmak ikinci seansa kaldı.. eksiklerim cok.. özellikle frenajlarda çok yumusak davrandım.. Yavas yavas hızlancam inşallah.. Pazar gününden ufak enstantaneleri de ekliycem birazdan.. Keyifli seyirler dilerim..

Bu arada sureyi yazmayi unutmusum.. 2.29.995 bu turun suresi..

Parabolica
28-10-2015, 19:34
Musadenizle eksik gordugum bir iki konuya deginmek isterim.

- Oncelikle direksiyon tutusunuz pek ideal degil ve dahada onemlisi goruluyorki cok cevirdiginizde direksiyona bayagi uzak kaliyorsunuz. Koltugu biraz daha one almakta fayda var
- Kameranin acisi yolu pek iyi gostermediginden cizgi konusunda tam bir yorum yapmak kolay degil. Cizgi genelde iyi bir tek 7ye cok erken girdiginizi ve cikista pisti tam kullanmadiginizi fark ettim.

Daha cok hizlanacaginiz kesin, ilerki gunlerde daha hizli turlar ve bol keyifli surusler dilerim

KVNC
28-10-2015, 19:52
Videoyu izlediğimizde de söyledim, sürmemişsin gezinmişsin resmen, bence adapte olamadın ilk seans talihsizliği yüzünden..

Daha iyilerine şüphe yok, e30 m3 le gazladığımız ilk pist günündeki gibi agresif olsan 2.27 çok rahat gelirmiş..

E30 m3 demişken can hakikaten pazar günü e46 csl yi de şiir gibi sürdü, düzlükte seni ayırışını da ben koyarım birazdan :)

Bu arada gokart eldivenleri de bi işe yaradı :)

Bileğine sağlık kardeşim, istanbul parkta 2., toplamda 3.pist gününe rağmen yeteneğin olduğunu gösteriyorsun, tebrikler..

snrk
28-10-2015, 20:00
Eline sağlık erhan hocam. İlk hedefini ve aynı zamanda psikolojik sınırı geçtiğin için de tebrikler. :)
Bence de daha potansiyel var. Bir de bu süre kaçıncı turda geldi bilmiyorum ama lastikler baya salmış. Özellikle 5-6. virajlarda garip bir şekilde içe girememiş.

KVNC
28-10-2015, 20:08
Start/Finish videosu e46 csl ile:

https://youtu.be/Ui0rUKCDtIs

erh
28-10-2015, 20:14
Musadenizle eksik gordugum bir iki konuya deginmek isterim.

- Oncelikle direksiyon tutusunuz pek ideal degil ve dahada onemlisi goruluyorki cok cevirdiginizde direksiyona bayagi uzak kaliyorsunuz. Koltugu biraz daha one almakta fayda var
- Kameranin acisi yolu pek iyi gostermediginden cizgi konusunda tam bir yorum yapmak kolay degil. Cizgi genelde iyi bir tek 7ye cok erken girdiginizi ve cikista pisti tam kullanmadiginizi fark ettim.

Daha cok hizlanacaginiz kesin, ilerki gunlerde daha hizli turlar ve bol keyifli surusler dilerim
Çok teşekkür ederim yorumlarınız için.. Aslınd direksiyona pek uzak değilim.. Ama koltuk ile ciddi sıkıntılarım vardı. Gecen sefer orjinal koltukla cıkmıstım, bu sefer Sparco koltuk taktım fakat ayak yapılırken biraz aceleye geldi hem yuksekligini hemde tilt acısını ayarlayamadık.. belimde minder vardı ona ragmen kask kafalık kısmına carptıgından cok abuk bi pozisyonda kullandım.. direksiyonu bazı virajlarda cok kırıyorum bende farkındayım haklısınız evet.. lastikler zaten öldü pistte 350 km civarı yaptılar ve iyice canına okuyorum bende öyle :)


Eline sağlık erhan hocam. İlk hedefini ve aynı zamanda psikolojik sınırı geçtiğin için de tebrikler. :)
Bence de daha potansiyel var. Bir de bu süre kaçıncı turda geldi bilmiyorum ama lastikler baya salmış. Özellikle 5-6. virajlarda garip bir şekilde içe girememiş.
Çok Teşekkür ederim :) aynen öyle oldu 30 altı demiştim geldi :) insallah dahada iyileştiricez.. Lastikler ömrünü tamamladı.. yeni sezona yeni bir takım nankang alıp denicez bi daha sansımızı :)




Videoyu izlediğimizde de söyledim, sürmemişsin gezinmişsin resmen, bence adapte olamadın ilk seans talihsizliği yüzünden..

Daha iyilerine şüphe yok, e30 m3 le gazladığımız ilk pist günündeki gibi agresif olsan 2.27 çok rahat gelirmiş..

E30 m3 demişken can hakikaten pazar günü e46 csl yi de şiir gibi sürdü, düzlükte seni ayırışını da ben koyarım birazdan :)

Bu arada gokart eldivenleri de bi işe yaradı :)

Bileğine sağlık kardeşim, istanbul parkta 2., toplqmda 3.pist gününe rağmen yeteneğin olduğunu gösteriyorsun, tebrikler..

Teşekkür ederim kardeşim senin desteklerin emeklerin olmasaydı yapamazdım eminim.. Keşke hava durumu sıkıntısı olmasaydı daha iyi sonuclar cıkardı iki gun ust uste..

M3 CSL muhteşemdi.. tek kelime ile muhteşem..

JSV eldivensiz olmaz hahahaha :)

KVNC
28-10-2015, 20:16
Musadenizle eksik gordugum bir iki konuya deginmek isterim.

- Oncelikle direksiyon tutusunuz pek ideal degil ve dahada onemlisi goruluyorki cok cevirdiginizde direksiyona bayagi uzak kaliyorsunuz. Koltugu biraz daha one almakta fayda var
- Kameranin acisi yolu pek iyi gostermediginden cizgi konusunda tam bir yorum yapmak kolay degil. Cizgi genelde iyi bir tek 7ye cok erken girdiginizi ve cikista pisti tam kullanmadiginizi fark ettim.

Daha cok hizlanacaginiz kesin, ilerki gunlerde daha hizli turlar ve bol keyifli surusler dilerim

Katkılarınız için çok teşekkürler..


Sürüş pozisyonu ile ilgili bende benzer bir yorum yapmıştım Erhan'a ama asıl kendi koltuğunu takamadı, bu biraz aceleye geldi, hatta hava muhalefeti sebebiyle gelmeye bile son anda karar verdik normalde çekici ile gelecekti araç, bu koltukla gidilmez diyip pazar sabah 5te standart koltuğu takıp seans öncesi sparcoyu taktık..

ofli
28-10-2015, 20:16
kesinlikle daha agresif olabilirmiş erhan daha hızlanacagın aşikar maşallah..

erh
28-10-2015, 20:21
kesinlikle daha agresif olabilirmiş erhan daha hızlanacagın aşikar maşallah..

Teşekkür ederim Aslan'ım :) Gecen sefer demiştim bi dhakine sakin gitcem diye.. yavas yavas hızlanalım :) gel sende astrayla tek astra ben kaldım :D

KVNC
28-10-2015, 20:23
Teşekkür ederim kardeşim senin desteklerin emeklerin olmasaydı yapamazdım eminim.. Keşke hava durumu sıkıntısı olmasaydı daha iyi sonuclar cıkardı iki gun ust uste..

M3 CSL muhteşemdi.. tek kelime ile muhteşem..

JSV eldivensiz olmaz hahahaha :)
Ben ne yaptım olm, bilek senin bileğin, bizimki lojistik ve teknik destek :) ha benimde kendime göre bileğim var seninle ayrıca kapışcaz bir ara :)

KVNC
28-10-2015, 20:26
kesinlikle daha agresif olabilirmiş erhan daha hızlanacagın aşikar maşallah..

Aslan kardeşim yaşlandı bu adam, bakma bu sefer sakin gidicem dediğine, daha bugun onumuzdeki sezon da ilk bir kac seans sakin gidicem dedi, tartip tartip tam agirligini koyacak sanirim :)

erh
28-10-2015, 20:27
https://youtu.be/WiQTF_8_bSk

M4 ün viraj çıkışı drift show'u :) Arkadaş her virajı böyle dönüyordu sonrasında siyah bayrak sallandı sanırım araç için..

ofli
28-10-2015, 20:30
Aslan kardeşim yaşlandı bu adam, bakma bu sefer sakin gidicem dediğine, daha bugun onumuzdeki sezon da ilk bir kac seans sakin gidicem dedi, tartip tartip tam agirligini koyacak sanirim :)
hahah farkettim kıvancım yaşlandıgı kesin bundan 10 sene onceki erhanı o piste koysak aman tanrim bu ne hırs yazanlar olurdu heheh

Teşekkür ederim Aslan'ım :) Gecen sefer demiştim bi dhakine sakin gitcem diye.. yavas yavas hızlanalım :) gel sende astrayla tek astra ben kaldım :D
heheh vallaha bende gelmeyi düşünüyorum lakin fren kiti coilover v.s hiçbişeyim yok lanet olsun bu roll olayına sadece motor yaptık eşşek gibi :)

erh
28-10-2015, 20:45
hahah farkettim kıvancım yaşlandıgı kesin bundan 10 sene onceki erhanı o piste koysak aman tanrim bu ne hırs yazanlar olurdu heheh

heheh vallaha bende gelmeyi düşünüyorum lakin fren kiti coilover v.s hiçbişeyim yok lanet olsun bu roll olayına sadece motor yaptık eşşek gibi :)

Lanet olasıca rollcü seni :)

alicancalis
28-10-2015, 20:46
Erhan kardeşim eline emeğine sağlık. Hem arabanı sıfırdan yarattın hemde çok güzel sürdün. Bu kadar az pist tecrübesiyle bu süreyi yapman büyük başarı. Daha iyileride gelicektir. Ayrıca benim arabamada yaptıkların için tekrar teşekkür ediyorum. En kısa zamanda umarım tekrar gideriz.

erh
28-10-2015, 20:48
https://youtu.be/mK-AVb8DP_Y

gulietta ile keyifli keyifli giderken nerden cıktı bu limp mode..

erh
28-10-2015, 20:51
Erhan kardeşim eline emeğine sağlık. Hem arabanı sıfırdan yarattın hemde çok güzel sürdün. Bu kadar az pist tecrübesiyle bu süreyi yapman büyük başarı. Daha iyileride gelicektir. Ayrıca benim arabamada yaptıkların için tekrar teşekkür ediyorum. En kısa zamanda umarım tekrar gideriz.

Çok teşekkür ederim abicim.. Daha çok yol var hem arabalarımızda hem tecrübemizde hemde alacagımız keyifte.. Herşeyden öte birlikte hazırlanıp o heyecanı yasamamız, gidip gelirken bile aldıgımız keyfi hiçbirseye degişmem.. Bende sana, taa Ankaradan gidip gelirken yanımızda olan orda bütün keyfi bizimle paylaşan arkadaşlarımıza ve orda bize misafirperverliklerini gösteren, sohbetleriyle yardımlarıyla yanımızda olan istanbullu arkadaşlara tesekkkür ederim..

997TT
28-10-2015, 20:53
Kesınlıkle cok daha fazla zaman alıcagın kesın.
Aracda kılıt var mı?Var ıse,kılıtı cok bos bırakıyorsunuz apeks noktası ve cıkıslarında.
9'a cok ıyı gırıyorsunuz,aynı cızgıyı 3,5 ve 7 ye koymalısın.Cunku erken gırıyorsunuz.Bu sebeble on lastıkler cok erken taramaya baslıyor.
Surus pozısyonunda ben bır garıplı gormedım,sanırım bacaklar uzun,belkı sırtı bıraz kaldırabılırsın.
Daha detay ıstersen yapabılırım,su gaza ne kadar basıldıgı programlar var ıse senın ıcınde yararlı olur.
Ayrıca Pbox da verılerle noktalrı calısabılırsın,cok faydalı olur.
Vetum turlarını toplayıp,sektorlerle ayırırsan,teorık best tıme'ı nıda bulursun.Sana challage olur.....
Bol keyıfler...:icon_tup:

erh
28-10-2015, 20:53
https://youtu.be/g5dQwbhdTMc

Seansta yakın güçteki araclarla karşılaşmak cok keyifli oluyor.. GP ile start finish duzlugundeki karsılasmamız..

erh
28-10-2015, 20:56
https://youtu.be/VjXk7cRpaEI

Soguk lastiklerle kerb deki soğuk terlerim :)

KVNC
28-10-2015, 21:01
Hakimiyet ciddi başarılı, bana; sen ivedikte sürerken benim yan koltukta habersiz elfrenini çekişimi hatırlattı ahahahah

erh
28-10-2015, 21:04
Kesınlıkle cok daha fazla zaman alıcagın kesın.
Aracda kılıt var mı?Var ıse,kılıtı cok bos bırakıyorsunuz apeks noktası ve cıkıslarında.
9'a cok ıyı gırıyorsunuz,aynı cızgıyı 3,5 ve 7 ye koymalısın.Cunku erken gırıyorsunuz.Bu sebeble on lastıkler cok erken taramaya baslıyor.
Surus pozısyonunda ben bır garıplı gormedım,sanırım bacaklar uzun,belkı sırtı bıraz kaldırabılırsın.
Daha detay ıstersen yapabılırım,su gaza ne kadar basıldıgı programlar var ıse senın ıcınde yararlı olur.
Ayrıca Pbox da verılerle noktalrı calısabılırsın,cok faydalı olur.
Vetum turlarını toplayıp,sektorlerle ayırırsan,teorık best tıme'ı nıda bulursun.Sana challage olur.....
Bol keyıfler...:icon_tup:

Teşekkürler yorum için.. Kilit var aracta ve kilit sonrasında ilk kez piste çıktım.. aracın bütün dinamikleri cok farklı kilitten sonra ve buna alışmaya ihtiyacım var görüldüğü gibi.. Harrys lap timer yuklemeyi dusunuyorum baya guzel verileri var. Pbox ı hiç bilmiyorum kullanmayı ancak best lap i gorebiliyorum bi ogrenebilirsem iyi olacaktır o da.. Virajları çalışmaya ihtiyacım var evet.. frenleri de daha etkin kullanmam gerekiyor.. yeni bir arac kullanıyor gibiyim..

997TT
28-10-2015, 21:08
Bu aklınızdakı soruların cevapları, ısı bılen ıle 1-2 tur atsanız ve yetenegınız varsa cok basıt.
Ogrendıkden sonra zamanlada oturucak.
Ayrıntılı yorumlarım ancak gaz sesını oldugum laptop da tam duyamıyorum.
Pbox ın ıcıne gırın,orada secenekler var,g kuvvetı ıle hangı tur hangı vırajda ne yapmıssın,lastık durumunu,fren noktalarını,gaza oturma ve gırıs acıları bır cok seyı calısabılırısn.
Cok egeıtıcı ve ogretıcı olucaktır. Mutlaka gır....

KVNC
28-10-2015, 21:18
Lastik durumu ve pbox.. vakit ayirmak lazim iste, bayaa kara duzen gidiyormusuz, tesekkurler mutat bey bilgiler icin

997TT
28-10-2015, 21:25
Her turdaki o virajdaki g kuvcet ve yanal hizlanmalari,arac hizini ust uste koyarak,fazla/eksik hava-tutunma kaybi yada yanlis surus cikar.
Daha pro programlar mevcut. Denk gelirsek gosteririm. Gt3'u alirken telemetri programida satin almistim aracin icinde. Zanan ayirmak gerek,daha ne ayrintilar var. O anki gaz/fren pozisyonu,lastik hava basinci ve sicakligi,donme acin,ideal aci vs vs....
Onlarca detay....

KVNC
28-10-2015, 21:30
Vay be neler varmış bizde araba sürüyoruz sanıyodum, ben bi poloya bindim izmir ülküde, koltukla kemer vardı sadece..

erh
28-10-2015, 21:34
Her turdaki o virajdaki g kuvcet ve yanal hizlanmalari,arac hizini ust uste koyarak,fazla/eksik hava-tutunma kaybi yada yanlis surus cikar.
Daha pro programlar mevcut. Denk gelirsek gosteririm. Gt3'u alirken telemetri programida satin almistim aracin icinde. Zanan ayirmak gerek,daha ne ayrintilar var. O anki gaz/fren pozisyonu,lastik hava basinci ve sicakligi,donme acin,ideal aci vs vs....
Onlarca detay....

Cok detay varmis.. Ben sector sector ayarlamak istiyodum pbox i ona bile ugrasmadim.. Bi seviyeden sonra mecburen butun ozellikleri kullanmak gerekiyor anlasilan...

Umutt sen biliyosun sanirim su pbox i ogret bana bi :)

997TT
28-10-2015, 21:45
Zaman ayirsam,bana cokk faydasi olucak ama "1" kez bile kullanmadim :(
Alirken cok hevesle almistim bu opsiyonu...
Pbox verileriylede bir cok sey yapilabilir...

kelalper
29-10-2015, 09:37
Pbox verileri gerçekten sürüş alışkanlıklarınızı size en iyi gösteren cihaz doğru analiz ederseniz. Bunların dışında direksiyon tutuşunuzda problem var. İstediğiniz zaman iki elle tutabiliosunuz ama virajlarda tek elle kontrol ediyorsunuz. Buna dikkat edin.

ukku
29-10-2015, 09:43
İlk turlar için güzel derece, tebrikler.. Direksiyonu, araç dururken saatin 09:15 pozisyonunda tutup ellerini bi daha kaldırmadan gidersen daha hakim olabilirsin.. Minik bi tavsiye olsun :)

dqn
29-10-2015, 10:10
Bileğine sağlık abi..Süre kesinlikle daha aşağı inecektir.Tribünden bir kaç videoda ben çekmiştim.Ekleyeyim bi ara:)

Umut
29-10-2015, 15:32
Cok detay varmis.. Ben sector sector ayarlamak istiyodum pbox i ona bile ugrasmadim.. Bi seviyeden sonra mecburen butun ozellikleri kullanmak gerekiyor anlasilan...

Umutt sen biliyosun sanirim su pbox i ogret bana bi :)

Ayıpsın bi gün oturalım da iyice detaylı bakalım pbox olayına :))

erh
29-10-2015, 17:46
http://www.techturkey.com/forum/project-cars/207860-booster-performance-astra-gtc-1-6-turbo-track-day-car.html
diğer eklentiler ve aracın konusu da bu link altında..

izo
29-10-2015, 23:41
guzel proje & sure erhan

OrcunInce
29-10-2015, 23:53
Erhan tebrikler öncelikle :)

Açılman gereken virajlarda içeride kaldığında için çok önden kayıyorsun biraz da yavaş kalıyorsun doğal olarak, zamanla çözdüğünde bence çok süre gelir.
Direksiyonu tutuşta biraz sıkıntı var, alışkanlıktan sanırım, düzelecektir :)
Bence bu süre ile mutlu olunmalı, arabanın ne kadar iyi yürüdüğünü gösteriyor. Sürücü hataları giderilirse 2.25'ler çok da zor değil. Merakla bekliyorum :)