PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 29 Kasım 2015 Pazar @ Pistgünleri Halk günü İstanbulpark



ef186
26-11-2015, 09:05
Tüm binek/spor otomobil tiplerine açık olacak pist günleri, Nisan ayından itibaren yıl sonuna kadar her ay düzenlenecek olup sportif otomobil kullanım ihtiyaçlarınızı güvenli ve trafiğe kapalı bir ortamda rahatlıkla gerçekleştirebilmenizi sağlayacak.
20 dakikalık seanslarda 40 otomobil olacak şekilde ayarlanacaktır .

20 dakikalık sürüş seansı intercitypark.com üzerinden 250 TL olarak satılmaktadır.
Transponder ücreti 1 gün içinde gireceğiniz tüm seanslarda kullanmak üzere 150 TL dir . Yani transponderi 1 gün için 1 kez 150 TL karşılığı kiralayıp tüm seanslarınızda kullanabilirsiniz.
Kapı satışları, yer uygunluğu varsa mümkün olmaktadır ve ücreti 20 dakika için 350 TL dir.
2015 sezonu için dileyen sürücüler farklı tarihlerdeki pist günlerimize şimdiden diledikleri seans adedinde satın alma yapabileceklerdir.

Katılımcılar isterlerse, Intercity İstanbul Park'tan temin edecekleri transponder zaman ölçerler ile pistteki zamanlarını ölçüp en iyi zamanlarının Intercity İstanbul Park internet sitesinde yayınlanmasını sağlayabileceklerdir.

Hadi bakalim

Arkadaslar Techturkey indirimi istiyorsaniz asagidaki emaile :
Uye nick i
isim soyad
plaka
telefon
ve email
bilgilerinizi mail atip size cevap gelmeden kesinlikle formu doldurmayiniz / satın almayınız .
Bu sırada olmayan yada eksik bilgi göndermeniz durumunda indirim tanımlanmayacaktır.
Ayrıca formu doldurma hakkı 1 kezdir hatalı yada eksik doldurursanız 2. bir indirim hakkınız kalmayacaktır .

Yazdiginiz email adresi disinda bir email adresi ile form doldurursaniz size indirimle ilgili mail gelmez ve indirim alamazsiniz.

Formu size email gelmeden once oderseniz gene indirim alamazsiniz .

O nedenle once asagidaki email adresine bilgileri yollayin ve size email gelene kadar kesinlikle form doldurmayin.

kemalbugrayildirim@gmail.com

İndirim Emaillerini gönderebileceğiniz son tarih 27 Ekim 2015 Cuma günü saat 12:00 dir.
Sonrasında gönderilen emaillere indirim tanımlanamayacak olup kayıtlarda kapanacağından dolayı kapıda 350 TL ye satın almak durumunda kalacaklardır .

Sadece techturkey.com uyelerine ozel indirim yapilmaktadir bilginiz olsun ...

997TT
26-11-2015, 11:08
Doktor kalan seanslarimin bilgisini ver,hepsini yaz bana. ***** 2016'ya devir edemiyoruz.
Ya 3 ya 4 kaldi. Sezon finali muhtesem olur insallah...

M3CSL
26-11-2015, 11:16
Ordayız:) ...

mrbars
26-11-2015, 11:45
yellowstufflarım 4 5 mm kaldi. 2 seans abanınca ne olacak bakalım :)
tarox diskleri de takamiyorum yeni balata gelmeden. ulan pis oldu bu son gün :)

yasindemir
26-11-2015, 13:17
Pazar günü yağmur var mı? Son durum nedir?

997TT
26-11-2015, 14:30
3-4mm yeterli olur yahu. Araba ne vardi sende?
Yagmur kesin var. Ozellikle @astragsi bunu soyluyor.

mrbars
26-11-2015, 15:48
3-4mm yeterli olur yahu. Araba ne vardi sende?
Yagmur kesin var. Ozellikle @astragsi bunu soyluyor.

giulietta var. ya Murat, yavaşız diye hatırlamıyorsun ama ayıp oluyor :)

balatalar 4-5 mm 2 seansta normalde yeter ama bana yetmiyor. öğrenemedim şu fren olayını. öküz gibi basıyorum, eriyor balatalar.
önceki yellowlar sıfır taktım, 5 seansta diske dayandıydı. yenisini taktım, geçen son 2 seansta 4-5 mm'e indi. brembo delikli sport disk de artık frembo durumda, minik minik kanallar açtı balata diske.

hoş biraz araştırdım, yellowstuff ile brembo disk uyumsuzmuş. ben de f2000 disk aldım. yeni yellowlar yolda. seneye kaldı artık yeni diskler.

bu arada hafif jantlarım geldi bugün gümrükten aldım. team dynamics pro race 1.2.
onlarla çıkacağım bu haftasonu inşallah. hedef 2:28.

aslında yeni bir konuyu hakediyor ama balata disk kullanım uyum ve uyumsuzluğu için:

http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/7/7203/35683466/scheiben-belag-kombi07-2178968867858541693.gif

EvO 86
26-11-2015, 15:57
bayağı bir kişinin kalan seanslarıyla kış öncesi son bir tur atmak isteyenler derken iyi kalabalık olacak :D

inidirimlerimizi yolladık buğra beeeyy (gerçi senin diğer adrese yollamışım şimdi baktım)

snrk
26-11-2015, 16:09
bu arada hafif jantlarım geldi bugün gümrükten aldım. team dynamics pro race 1.2.
onlarla çıkacağım bu haftasonu inşallah. hedef 2:28.


Hayırlı olsun, 17x7.5 mi aldınız? 8kg demiştiniz sanırım.

mrbars
26-11-2015, 16:14
Hayırlı olsun, 17x7.5 mi aldınız? 8kg demiştiniz sanırım.

7,5 x 17 evet. Offsete göre ağırlıklar değiştiğinden 8 mi, 8,2 mi, 8,8 kg mu artık bilmiyorum. Tartacağım bugün. Mevcut jantlarım 11 kg olsa gerek.

AlpEren
26-11-2015, 16:53
Bu sene kullanmadigimiz seanslari onumuzdeki seneye devretme sansimiz varmi ?

ef186
26-11-2015, 16:58
Bu sene kullanmadigimiz seanslari onumuzdeki seneye devretme sansimiz varmi ?

hayır aynı sene içinde kullanmanız gerekmekte 2016 ya aktaramıyoruz .

ProdriveSTI
26-11-2015, 17:03
hayır aynı sene içinde kullanmanız gerekmekte 2016 ya aktaramıyoruz .

Buğra abi ,mesela Ocak ayında pist günleri olduğunu varsayarsak ben o zamana 2 seans alsam başka bir pist gününde kullanabiliyor muyum.Ocakta alıp ekim ayında girsem oluyor yani,yanmıyor seans ücreti,öyle mi ?

997TT
26-11-2015, 17:16
Tarox F serısıı goruyormusun,hepsınde yesıl :)
Dogru ıs yapmısız kı ben Pıst sampıyonasında kullanıyordum,cokk cokk basarılı...
Yagmur hakkında son dakıka guncellemesı verıcek olan var mı?

Parabolica
26-11-2015, 17:37
accuweather su anda yagmur yok diyor. pazar parcali bulutlu

mrbars
26-11-2015, 17:57
Tarox F serısıı goruyormusun,hepsınde yesıl :)
Dogru ıs yapmısız kı ben Pıst sampıyonasında kullanıyordum,cokk cokk basarılı...
Yagmur hakkında son dakıka guncellemesı verıcek olan var mı?

Bu pist olayını şahsım adına çözdüm ben.

1) Daha önce tecrübesi olanları dinlemiyorum.
2) Kendimiz bata çıka deneye yanıla tecrübe ediniyorum. Yada edinemiyorum.
3) 1 sene sonra daha önce tecrübesi olanların söylediklerinin belki yarısına geliyorum.
4) 1 senede biraz öğrendik ya, daha üst tecrübesi olanları da dinlemiyorum.
5) 2 sene sonra...

Bu böyle gidiyor :)

mrbars
26-11-2015, 18:03
accuweather su anda yagmur yok diyor. pazar parcali bulutlu

weather.com sabah yağmur diyor. Öğleden sonra açık demekteler.
accuweather tüm gün açık diyor.
mgm.gov dün yağmur veriyordu pazar için. bugün pazar için açığa döndü. sabaha doğru yağışlı hava Kurtköy'ü terkediyor doğuya doğru.

http://www.mgm.gov.tr/FTPDATA/analiz/harita/png/haritatahmingun3.png

Shendelzare
27-11-2015, 01:35
Yarış koltuğunu taktım ama yenilenen motorun rodajı bitmedi :) Yaktı beni bu 8. viraj ama son bi pist havası almaya, co-pilot olmaya gelinir.

Kadyr
27-11-2015, 01:45
havayı koklayan adam yazmıştıya accuweather anlık doğru onun dışında tırt diye.. ki apple daki hava durumunda bile yağmur yağıyor, yağmur başlıyor bulutlu gösteriyor ameleler

997TT
27-11-2015, 07:22
Oglene kadar yagmur var. Sonrasi bulutlu ama ne kadar kurur mechul...
Napalim,suru yapmak 2016 ya kaldi. Burazda islak videolar gelsin.
Gariban clio'm la Porsche ferrari kovalamistim seni slick toyo888 lerle,bu sefer hazirlik oluruz. Eger pist izin verirse GT3 ile bir sey deniyecegim. Kontrolum disinda gelisen kaymalari nekadar kontrol edebiliyorum? Yeminlen drift degil :)

Parabolica
27-11-2015, 08:32
Anlasildi bu Pazar Siyah bayrak var :D

997TT
27-11-2015, 09:58
Yok be abi,yasak oyle seyler. Sadece test benim ki. Acaba diff kilidi ne kadar saglikli? Acaba Porsche muhendisleri herseyi dogru mu yapmis kontrolu diyelim :)

mrbars
27-11-2015, 10:41
Murat öyle driftler, yandan fışkırmalar falan; o işler:
pistte olmaz caddeye gel :)

mrbars
27-11-2015, 10:45
Bugün jantları lastikçiye bıraktım. Dün gümrükten aldım, kutuyu ilk açıyorum. Ulan jantı bir kaldırdım, baya hafif. Acayip amelelikmiş orjinal jantla pist. Neyse, ne getirecek ne götürecek bakacağız.
Sürpriz ise, jant kutusundan yeni yellowlarım da çıktı. Ayrı sevk yapmamışlar.
Yarına Tarox F2000 disk + yellowları taktırıp pazar sabaha kadar acilen bed-in yapmam lazım :)

levent
27-11-2015, 11:01
Bugün jantları lastikçiye bıraktım. Dün gümrükten aldım, kutuyu ilk açıyorum. Ulan jantı bir kaldırdım, baya hafif. Acayip amelelikmiş orjinal jantla pist. Neyse, ne getirecek ne götürecek bakacağız.
Sürpriz ise, jant kutusundan yeni yellowlarım da çıktı. Ayrı sevk yapmamışlar.
Yarına Tarox F2000 disk + yellowları taktırıp pazar sabaha kadar acilen bed-in yapmam lazım :)

Montaj çıkışı rodaj var desene abi :D

Cem.B
27-11-2015, 11:14
Tarox f2000 bu kadarmı iyi yahu

mrbars
27-11-2015, 11:36
Tarox f2000 bu kadarmı iyi yahu

Yellowstufflar Brembo GT'leri 3 pist gününde ezince biraz araştırdım, googleda gördüğüm heryeri okudum.
Forumlar vs. yazılanları özetlersek, track day için ve özellikle track day padleri için muhtemelen en iyi disk F2000.

ef186
27-11-2015, 16:46
İndirimler tanımlandı alabilirsiniz arkadaşlar

ef186
27-11-2015, 16:47
Bilinsizce başlamış kaymayı bilinçlice devam ettirmediğin sürece atmam mike korkma ama koptu nasıl olsa diyip oturursan gaza beneneee benenee :D

mrbars
27-11-2015, 17:03
Çaktım 2 seansı.
Pazar görüşürüz.

Kırmızı Alfa

997TT
27-11-2015, 17:43
Tarox'u pist yarislarinda kullandim,harika ancak yurt disindaki trackjunky lere bakarsaniz hayranlar.
Cokkkkkkk uzun omurlu,hemen isiniyor,hemen soguyor,tum balatalarla hemen hemen ayni performansi veriyor. Sofor arkasi ve cam kenari misali...
Caddeye gel muthismis! Haha... Hayirli olsun,insallah hedeflerine ulasirsinn.
Seson finali yapiyoruz mike,birazcik goz yum yahu. Zaten kuru olursa yapmam,ne zaman yaptigimi gordun ki hatta kim gormus? İslak olursa ve son pist gunu :)

Zero
28-11-2015, 12:54
Sezonun son keyfi için kalabalık bir şekilde oradayız. İnş kurur zemin keyifli ve sorunsuz bir gün geçirir herkes :)

BarisSaglam
28-11-2015, 13:51
Bende ordayım Gri TT Roadster.

M3CSL
28-11-2015, 13:54
Pistte yağmurda yada ıslak zeminde lastik havalarının kaç psi arttığını gözlemleyen oldumu?

Cem.B
28-11-2015, 13:56
yaptık kaydı bakalım yağmur yağmaz die cup lastikleride sökmedik umarım yağmaz

mrbars
28-11-2015, 14:22
Pistte yağmurda yada ıslak zeminde lastik havalarının kaç psi arttığını gözlemleyen oldumu?

Geçen ay hava bu sıcaklıklardaydı, pist öncesi sonrası ölçtüm gene. Nitrojen varken önler 6-7 psi, arkalar 4-5 psi artmıştı diye hatırlıyorum.

997TT
28-11-2015, 15:05
Yagmurda yaklasık 2-3 ps daha asagı olur....

997TT
28-11-2015, 19:27
Buarada F1 pistimizde saat 15:00'da baslayacak olan Abu Dhabi GP'sini izleyebilicekmiyiZ?

MOT
29-11-2015, 00:56
Seans saatleri belli ise burada paylaşır mısınız?

997TT
29-11-2015, 08:12
Yagmurlu bir sabaha gunaydin. Piste giden varsa durumlari yazabilir mi...
Mike sana mail gelmedi mi su saatte pistte olun diye?

PiscocuK
29-11-2015, 09:55
Kacta başlayacak acaba izlemeye geleceğiz ama erkenden gelip donmayalim :)

997TT
29-11-2015, 11:10
A seansi:40 arac
B seansi:40 arac
C seansi:27 arac
D seansi:20 arac olur sanirim...
Hava kapali-soguk-pist islak ama yagmazsa kurur sanirim...

iynn-RS
29-11-2015, 13:48
A seansi:40 arac
B seansi:40 arac
C seansi:27 arac
D seansi:20 arac olur sanirim...
Hava kapali-soguk-pist islak ama yagmazsa kurur sanirim...

Fren ve lastik takviyesi ile Cupradan guzel bi sure bekliyoruz.

OrcunInce
29-11-2015, 13:49
Pist ıslak maalesef..

ProdriveSTI
29-11-2015, 13:55
http://i6.ressim.net/resim/2015/11/29/12321297101537894894982366097252582554797515n-1_73681591.jpg

M3CSL
29-11-2015, 14:43
Pist cogunlukla islakti bazi bolgelerde istemsiz kaymalar olustu.
Golf 7 yolda cok dengeli olsada pistte g year f1lastikle yumusak ve hissiz kaldi.espde kapanmayinca Cok keyif vermedi
Ama b seansi guzeldi cok cesit arabalar vardi.

mrbars
29-11-2015, 15:03
http://i68.tinypic.com/oj060i.jpg

Cem.B
29-11-2015, 15:12
2.27.190 yaparak kndi rekorumu kirdim cok eglendim biraz kaysada keyifliydi yagmur var diye transponder almadim yanlis yapmisim :)

Serhat Y.
29-11-2015, 15:34
2.26 ya saplanip kaldim kurtulamiyorum:) sanirim gelistirmisim ama yine kendi suremi salise bazinda. Yeryer islak noktalar vardi ozellikle 8 in baslangic noktasi orada cok yavasladim. Birde arka duZluge cikmadan onceki s viraj urkuttu beni. Kendi adima cok eglendim yine, gunun 1.sini tebrik ederim @zeki
Uzmicim senide tebrik ederim kardesim indirdin 30un altina :)

Cem.B
29-11-2015, 15:45
2.26 ya saplanip kaldim kurtulamiyorum:) sanirim gelistirmisim ama yine kendi suremi salise bazinda. Yeryer islak noktalar vardi ozellikle 8 in baslangic noktasi orada cok yavasladim. Birde arka duZluge cikmadan onceki s viraj urkuttu beni. Kendi adima cok eglendim yine, gunun 1.sini tebrik ederim @zeki
Uzmicim senide tebrik ederim kardesim indirdin 30un altina :)

Haha eyv knkim 4 sn indirmekte zevkli oldu :)

M3CSL
29-11-2015, 16:04
Ne yaptinda 4sec civari dustu:)
c ve d de pist daha kurumus anlasilan..

mrbars
29-11-2015, 16:18
d seansında pist daha kuruydu; trafik de iyiydi. öyleki, c ile d'ye çıkan tüm araçların neredeyse tamamı d'de c'ye göre 2-3 sn daha hızlıydı.

Zeki en az 1-2 sn daha iyi giderdi, tam çıkmadan bir video ile bitirdim adamı :)

ben b ve c'de çıktım.
b'de trafik çok kötüydü. hani öyle böyle değil. makas atıp aralardan m3, m4 geçtim, o derece garipti.
c'de 8nci virajda değişik bir badire atlattım.
yerler ıslaktı. virajları şahsım adına yorumlarsam 1 eh, 2-3 normal, 4 ve 5 çok kaygan, 6 normal, 7 kaygan, 8 normal, 9 acayip kötü, 10 ıslak, 11 eh, 12-13-14 kaygandı.

Mehmetmert
29-11-2015, 17:26
Pist cogunlukla islakti bazi bolgelerde istemsiz kaymalar olustu.
Golf 7 yolda cok dengeli olsada pistte g year f1lastikle yumusak ve hissiz kaldi.espde kapanmayinca Cok keyif vermedi
Ama b seansi guzeldi cok cesit arabalar vardi.
Sure ne geldi abi video varmi :) Lastik-Motor kombinasyonumuz bile ayni :D

997TT
29-11-2015, 17:27
Pıstın kotusu olmaz dıye lafa baslayım ama sanırım ustumde ugursuzluk var.
Ilk seans ıslakta 2:29,yarı kuru ıslakda 2:26:900 yaptım. Dedım D seansında yol kurur,Yanımda 18 hafıf jant ve TrofeoR sıfır lastık setı getırmıstım.
Sagolsun BRİDGESTONE dakı arkadaslar,10 dakıka 19 ları cıkarıp 18 lerı taktılar.Buyuk mınnet borcluyum.
Ilk tur yarı lastık ısıtma ıle 2. turda hızlı turlarıma basladım,daha ılk tur 2:26:4 yaptım,dedım zorlamaya baslayım artık,3. turun ortalarında motor arıza ısıgı yandı ve 2.07 olan peak basıncım coff dıye bır seyle 0.5 bara dustu! Saga cekıp tekrar calıstırdım ve gectı,4. turda tekrar gazlamaya basladım,bu sefer tam 8 de kestı,tekrar stop edıp calıstırdım ama ısık sonmedı.
1 tur yavas gıttım ve sondu,tekrar basladım tekrar yandı.
2 seans da bıten benzınımı tamamlamak ıcın hızlıca,Ist Parkın cıkısında PETROL OFISI'nden 100 tl lık benzın almıstım,oncekı benzını Kurtkoyun ıcındekı Shellden almıstım.Sımdı tekrar benzınımı Atasehır Shelden tamamladım ve sıkıntı gectı....
Bu arac benım pılotajımla 2:23 yapar ve dahası olmaz.Fazlası ıcın 4 pıston fren gerek. Vıdeoları yukleyınce gorunucek,erken frene oturuyorum cogu yerde.Eger ortalama bır fren kıtı alınırsa 1-1,2 sec daha ıner.
9. vıraj bır turlu kurumadı.12 ye yaklasırkenkı fren yaptıgımız duzluk ve 13 nedense kurumadı.13 de son seans yag dokulmus,adama guzel suprız yasattı :)
Buarada vırajda gecılıp,duzde gucun getırdıgı hızla gecıp,vıraja gelmeden fren yapan ve bunu 3 kez ust uste tekrarlayan arkadasa tesekkur ederım.Bu neyın hırsı cozemedım....(Sadece bana degıl malesef)
Guzel gundu ve pıst yonetımınden aralık-ocak-subat da o hafta hava durumuna bakılarak Pıst Gunlerı yapmasını RICA EDIYORUM.
Son seansa cıkmamı saglayan Brıdgestone ekıbıne tekrar tesekkurler. Seansı 5 dakıka benım ıcın bekleten basta Bugra kardesım olmak uzere,pıst yonetımıne tesekkur ederım.

levent
29-11-2015, 17:36
Sure ne geldi abi video varmi :) Lastik-Motor kombinasyonumuz bile ayni :D

yazılımlı 1.4 122 lik Serkan abinin araba :)

Cem.B
29-11-2015, 17:41
Pıstın kotusu olmaz dıye lafa baslayım ama sanırım ustumde ugursuzluk var.
Ilk seans ıslakta 2:29,yarı kuru ıslakda 2:26:900 yaptım. Dedım D seansında yol kurur,Yanımda 18 hafıf jant ve TrofeoR sıfır lastık setı getırmıstım.
Sagolsun BRİDGESTONE dakı arkadaslar,10 dakıka 19 ları cıkarıp 18 lerı taktılar.Buyuk mınnet borcluyum.
Ilk tur yarı lastık ısıtma ıle 2. turda hızlı turlarıma basladım,daha ılk tur 2:26:4 yaptım,dedım zorlamaya baslayım artık,3. turun ortalarında motor arıza ısıgı yandı ve 2.07 olan peak basıncım coff dıye bır seyle 0.5 bara dustu! Saga cekıp tekrar calıstırdım ve gectı,4. turda tekrar gazlamaya basladım,bu sefer tam 8 de kestı,tekrar stop edıp calıstırdım ama ısık sonmedı.
1 tur yavas gıttım ve sondu,tekrar basladım tekrar yandı.
2 seans da bıten benzınımı tamamlamak ıcın hızlıca,Ist Parkın cıkısında PETROL OFISI'nden 100 tl lık benzın almıstım,oncekı benzını Kurtkoyun ıcındekı Shellden almıstım.Sımdı tekrar benzınımı Atasehır Shelden tamamladım ve sıkıntı gectı....
Bu arac benım pılotajımla 2:23 yapar ve dahası olmaz.Fazlası ıcın 4 pıston fren gerek. Vıdeoları yukleyınce gorunucek,erken frene oturuyorum cogu yerde.Eger ortalama bır fren kıtı alınırsa 1-1,2 sec daha ıner.
9. vıraj bır turlu kurumadı.12 ye yaklasırkenkı fren yaptıgımız duzluk ve 13 nedense kurumadı.13 de son seans yag dokulmus,adama guzel suprız yasattı :)
Buarada vırajda gecılıp,duzde gucun getırdıgı hızla gecıp,vıraja gelmeden fren yapan ve bunu 3 kez ust uste tekrarlayan arkadasa tesekkur ederım.Bu neyın hırsı cozemedım....(Sadece bana degıl malesef)
Guzel gundu ve pıst yonetımınden aralık-ocak-subat da o hafta hava durumuna bakılarak Pıst Gunlerı yapmasını RICA EDIYORUM.
Son seansa cıkmamı saglayan Brıdgestone ekıbıne tekrar tesekkurler. Seansı 5 dakıka benım ıcın bekleten basta Bugra kardesım olmak uzere,pıst yonetımıne tesekkur ederım.

Pistte ne zaman 1.6 bardan fazla bassam daha cok yavasladim bgn 1.55 peak lik ayar kullandim methanolsuz sadece yakit koydum en iyi hizlanma performansi bgndu hep stabil ve hizli

OmerRS
29-11-2015, 17:42
Pist cogunlukla islakti bazi bolgelerde istemsiz kaymalar olustu.
Golf 7 yolda cok dengeli olsada pistte g year f1lastikle yumusak ve hissiz kaldi.espde kapanmayinca Cok keyif vermedi
Ama b seansi guzeldi cok cesit arabalar vardi.

Lastikler F1 Asy 2 miydi Serkan? Benim de gözlemlediğim kadarıyla bu lastikler cadde için gerçekten güzel ama daha ağır şartlar altında sanki biraz yumuşak kalıyor.

mrbars
29-11-2015, 17:50
konusunu açacağım ama..
bana kahverengi pantolonumu getirin konulu videomuzu buraya da ekleyelim. 1080p.


https://www.youtube.com/watch?v=IDoCaH7WZWg

Canselmo
29-11-2015, 18:00
10. virajın başında baya bi önden kaymışssınız virajın dışına doğru kayarak cıkıp arka lastik çimlere değince spin gelmiş yine Allah'tan güzel kurtarmışsınız.

997TT
29-11-2015, 18:11
Pistte ne zaman 1.6 bardan fazla bassam daha cok yavasladim bgn 1.55 peak lik ayar kullandim methanolsuz sadece yakit koydum en iyi hizlanma performansi bgndu hep stabil ve hizli
Bende en kucuk modıfıye yokkı,stok ne basıyorsa o.Benım cupra'da ekranda Sport gosterge grubu var.Orada basınc-beygır-G kuvvetı-yag-su ısısı vs gorulebılıyor.Oradan anlık takıp edıyorum.Bu Temmuz uretımınden sonrakı Cupralarda olan bır ozellık.
Zekı daha ıyı anlatır,o aracın yazılım vs ışlerını cozdu.
Ama bıldıgım bırsey var,motor cıddı fakır calısıyor az yaksın dıye...

997TT
29-11-2015, 18:13
konusunu açacağım ama..
bana kahverengi pantolonumu getirin konulu videomuzu buraya da ekleyelim. 1080p.


https://www.youtube.com/watch?v=IDoCaH7WZWg

Ben demıstım zaten,8'ın cıkısındakı cımlerı kontrol et,ıyı kesmıslermıs dıye,sanırım bıraz uzun kalmıs ;)
Sanırım ılk ben ızledım,tekrarıda olmaz ınsallah....

Cem.B
29-11-2015, 18:19
Bende en kucuk modıfıye yokkı,stok ne basıyorsa o.Benım cupra'da ekranda Sport gosterge grubu var.Orada basınc-beygır-G kuvvetı-yag-su ısısı vs gorulebılıyor.Oradan anlık takıp edıyorum.Bu Temmuz uretımınden sonrakı Cupralarda olan bır ozellık.
Zekı daha ıyı anlatır,o aracın yazılım vs ışlerını cozdu.
Ama bıldıgım bırsey var,motor cıddı fakır calısıyor az yaksın dıye...

Enteresan stock 2.0 bar peakmi atiyor ole yazinca remap var sandim valla

Zero
29-11-2015, 18:42
Teşekkürler arkadaşlar genel olarak güzel bir gündü istediğimi alamasamda zemin yüzünden yine mutlu döndük her zamanki gibi pist pisttir. Cem 1.1 peak 1 cont 0.9 kesici cuprada.

Cem.B
29-11-2015, 18:43
Teşekkürler arkadaşlar genel olarak güzel bir gündü istediğimi alamasamda zemin yüzünden yine mutlu döndük her zamanki gibi pist pisttir. Cem 1.1 peak 1 cont 0.9 kesici cuprada.

Murat abi 2.07 yazmista bnde sasirdim

997TT
29-11-2015, 18:46
Teşekkürler arkadaşlar genel olarak güzel bir gündü istediğimi alamasamda zemin yüzünden yine mutlu döndük her zamanki gibi pist pisttir. Cem 1.1 peak 1 cont 0.9 kesici cuprada.

Ben nıye oyle gordum,1,07 ozaman :)

Canselmo
29-11-2015, 18:48
10. virajın başında baya bi önden kaymışssınız virajın dışına doğru kayarak cıkıp arka lastik çimlere değince spin gelmiş yine Allah'tan güzel kurtarmışsınız.

Edit 8. viraj olucak :D

onur_si
29-11-2015, 18:52
konusunu açacağım ama..
bana kahverengi pantolonumu getirin konulu videomuzu buraya da ekleyelim. 1080p.


https://www.youtube.com/watch?v=IDoCaH7WZWg

geçmiş olsun iyi toparlamışşınız, kamera açısı güzel olmuş sunroofa mı bağladınız nasıl bir aparat kullandınız

Cem.B
29-11-2015, 18:52
Benim frenler 2. Turda yine saldi kndini disk tornalatmamak lzmmis :) cama sabitlemistim fren yapinca sasenin titresiminden kamera dustu :)

Tarox+ds 2500 kombinasyonu nasil @99TT is yaparmi

Gokhan43
29-11-2015, 18:59
Absolute pressure olarak gösteriyorsa atmosfer basıncı ile beraber 2.07 dir :) 1 bar atm düşünce zaten 1.07 bar yapar muhtemelen öyle gösteriyordur.

M3CSL
29-11-2015, 19:13
Sure ne geldi abi video varmi :) Lastik-Motor kombinasyonumuz bile ayni :D
Valla 2-3virajda sacma cizgide girmeme trafige takilmama ragmen islak pistte 2.44 gibi gelmis tahminim kuruda .2.39 gibi gelir belki az alti . Tahminimde bu yondeydi..

Lastikler F1 Asy 2 miydi Serkan? Benim de gözlemlediğim kadarıyla bu lastikler cadde için gerçekten güzel ama daha ağır şartlar altında sanki biraz yumuşak kalıyor.
Kesinlikle asym2 caddede guzel ama yumusak cok zorlamaya gelmiyor cogu yerde birakti zaten hafiftende parcalanmis. Olsun genede:)

Bu arada harbiden 9. Ve 7virajda hep disari ciktm yada yavas kaldm. Bendemi sorun var diyodum zemindenmis:)

997TT
29-11-2015, 19:56
Sali gunu cekecegim goruntuyu ekranda,aklim takildi simdi.
Kesinlikle,Disk tarox F2000 olsunda,balata opsiyonu cok. Ama ds2500 iyi mal :)

mrbars
29-11-2015, 19:59
geçmiş olsun iyi toparlamışşınız, kamera açısı güzel olmuş sunroofa mı bağladınız nasıl bir aparat kullandınız

Sağol, bir şekilde kontraya tepki verdi araç :)

Bende sunroof yok; kameraya içerde lokasyon için mecbur aşadakinden aldıydım. Kafalıkların demirine sabitleniyor.
https://tackform.com/wp-content/uploads/2014/08/TF00-0R05.jpg

Parabolica
29-11-2015, 20:03
konusunu açacağım ama..
bana kahverengi pantolonumu getirin konulu videomuzu buraya da ekleyelim. 1080p.


https://www.youtube.com/watch?v=IDoCaH7WZWg

Islak havalarda suni cimlerden ve hatta banketlerden uzak durulmasi konusunda ders gibi bir video. Allahtan iyi toparlamissiniz, yoksa birde hakem kulubesi sahibi olacakmissiniz :)

mrbars
29-11-2015, 20:15
Islak havalarda suni cimlerden ve hatta banketlerden uzak durulmasi konusunda ders gibi bir video. Allahtan iyi toparlamissiniz, yoksa birde hakem kulubesi sahibi olacakmissiniz :)

Murat Abi sorma, 22 numaralı kulubeye Alfa logosunu kalıcı yapıştırıyorduk. Offroadda paso takla atmaktan aksiyonlara alıştım ama; hani o an aklımdan neler geçti.
Bir diğer komediyse, en hızlı zamanı bundan bir sonraki turda atmışım :)

Cem.B
29-11-2015, 20:20
Murat Abi sorma, 22 numaralı kulubeye Alfa logosunu kalıcı yapıştırıyorduk. Offroadda paso takla atmaktan aksiyonlara alıştım ama; hani o an aklımdan neler geçti.
Bir diğer komediyse, en hızlı zamanı bundan bir sonraki turda atmışım :)

Abi gecmis olsun iyi yirtmissin ben 8 de bokunu cikardim bgn 1-2 kere kaydim ama seninki gibi cok sakat

997TT
29-11-2015, 20:24
Murat Abi sorma, 22 numaralı kulubeye Alfa logosunu kalıcı yapıştırıyorduk. Offroadda paso takla atmaktan aksiyonlara alıştım ama; hani o an aklımdan neler geçti.
Bir diğer komediyse, en hızlı zamanı bundan bir sonraki turda atmışım :)
Demekki adrenalini dogru kullanmissin mike :)

Mehmetmert
29-11-2015, 20:27
Ben nıye oyle gordum,1,07 ozaman :)
Obdden absolute pressure okuyup yaziyor abi gordugun dogru 2.07bar,1bar atmosfer basinci dahil goruyorsun yani...
Pgauge 1.07 basiyor yani

erh
29-11-2015, 20:53
bu sefer gelemdik... cok keyifli olmus yine :) herkese tebrikler.. güzel sürelere ıslak pist engel olmus belliki..

bu arada bu sezon bitti artık ve önümüzdeki sezon için yine aynen boyle mi devam edecek yoksa farklı birseyler olacak mı ? sanki bir şampiyona gibi track day ler görmek istiyoruz artık :)

997TT
29-11-2015, 20:58
Obdden absolute pressure okuyup yaziyor abi gordugun dogru 2.07bar,1bar atmosfer basinci dahil goruyorsun yani...
Pgauge 1.07 basiyor yani

Tesekkur ederim bilgi icin,sayenizde hafizama saydirmayi biraktim.

Zero
29-11-2015, 21:17
d seansında pist daha kuruydu; trafik de iyiydi. öyleki, c ile d'ye çıkan tüm araçların neredeyse tamamı d'de c'ye göre 2-3 sn daha hızlıydı.

Zeki en az 1-2 sn daha iyi giderdi, tam çıkmadan bir video ile bitirdim adamı :)

ben b ve c'de çıktım.
b'de trafik çok kötüydü. hani öyle böyle değil. makas atıp aralardan m3, m4 geçtim, o derece garipti.
c'de 8nci virajda değişik bir badire atlattım.
yerler ıslaktı. virajları şahsım adına yorumlarsam 1 eh, 2-3 normal, 4 ve 5 çok kaygan, 6 normal, 7 kaygan, 8 normal, 9 acayip kötü, 10 ıslak, 11 eh, 12-13-14 kaygandı.

Baybars abi sen videoyu izlettin Kubilay abide disklerimle alakalı ürkünç bir hikaye anlattı başka biriside bana 9-12-13 e özellikle dikkat et felaket kayıyor oralar anlamadım dedi ben kafamda bol bol problem yaşayacağım psikolojisiyle çıktım :) zemin gerçekten çok dengesiz ıslaktı (bazı yer tutarken aniden kaygan veya aniden tekrar tutunmaya geçiyordu) ve bazı bölgeler manasız kaygandı. 4 çekerler için sorun teşkil etmeyecek ama 2 çekerler için sorun olabilecek bir durumdaydı. Lastiğim aracın gücü ve frenlemesine dayanamadı. Bayağı telleri bezleri çıkmış maalesef sonunda. Cup2, 3 organizasyon her seans 26 altında dönemem dedi tek seansta. Eve lastik jantımı değiştirip dönebildim ancak resim koyamıyorum beceremediğim için. Seneye artık daha eksiksiz herşeyi yeniyken çıkıp göreceğiz neler olacak. Bir yer yeni bir yer eski oldu mu bu kadar oluyor :)

997TT
29-11-2015, 21:29
İlk yorumumda degindigim gibi,13 de yag vardi. Kafa direk pite dogru aciliyordu.
11. Virajin tretuar kismida oyle kayiyordu...
Napalim,iyisi de kotusu de bizim :)

Octavia RS
29-11-2015, 21:36
Bugün etkinliğe gelen araçlar şahaneydi,benim en çok aklıma takılan ve bir türlü aslını öğrenemediğim araç 997 kasa arkasında 911 yazan carreraydı,aracı carrera diye biliyorum ama tribünden turbo gibi bi gidişi vardı anlayamadım :)

Octicik emekli oldu artık :) Önler ve sol arka 25/40/18 Pilot Sport 3,sağ arka ise mecburiyetten 35/40/18 p7 gibi garip bir kombinasyonla 2.33 dönmüş,ve tabiki mükemmel frenlerinide unutmamak lazım :D

mrbars
29-11-2015, 21:42
Bugün etkinliğe gelen araçlar şahaneydi,benim en çok aklıma takılan ve bir türlü aslını öğrenemediğim araç 997 kasa arkasında 911 yazan carreraydı,aracı carrera diye biliyorum ama tribünden turbo gibi bi gidişi vardı anlayamadım :)

Octicik emekli oldu artık :) Önler ve sol arka 25/40/18 Pilot Sport 3,sağ arka ise mecburiyetten 35/40/18 p7 gibi garip bir kombinasyonla 2.33 dönmüş,ve tabiki mükemmel frenlerinide unutmamak lazım :D

Arkadaşla tanıştım konuştuk biraz, forumdan mı bilmiyorum. 4, S vs olmayan arkadan çeker Carrera'ymış. Sesi soluğu gidişi iyiydi aracın.

Zero
29-11-2015, 21:46
Bu arada kırmızı S3 , Cemin S3 ve herzamanki gibi Serhatın BS de hem ses hem gidişi özellikle dikkat çekiciydi. Cem sanırım pist için optimum ayarı tutturdu 1.5 i geçmemek lazım. Bayağı canlı yürüyordu izlerken anlaşılıyor.

Cem.B
29-11-2015, 21:49
Octavia az kalsin kapanisi bnm arabanin sol kapisindan girip yapacakti

Cem.B
29-11-2015, 21:52
Bu arada kırmızı S3 , Cemin S3 ve herzamanki gibi Serhatın BS de hem ses hem gidişi özellikle dikkat çekiciydi. Cem sanırım pist için optimum ayarı tutturdu 1.5 i geçmemek lazım. Bayağı canlı yürüyordu izlerken anlaşılıyor.

Aynen Zeki performansi cozduk ama fren lazim 27 hic beklemiyordum ama bakalim birkac extra yapabilirim bitik frenlerle gelen 27 istahlandirdi :)

Serhat Y.
29-11-2015, 21:55
ben şimdi bakabildim çektiğim videoyada best lap sondan 3.turda gelmiş gopro 20.dakikadan sonra yok maalesef koyamıycam onu. gerçi best lap e yakın zamanların oldugu turlarım var ordan iki tur sallarım.
zemin full kuru olsa herkes 2 sn.iyi dönerdi bu pisti benim tahminim, çok büyük tehlikeler atlatmadık ama insan bi ürküyor yinede fazla risk almak istemiyor.
cup2 lerin performansı iyiymiş begendim, çok güzel tutuyorlar, aşınmalarını kontrol edemedim. frenlerede abandım bugun ebc disk+ferado ds2500 lerden memnunum fakat dönüş yolunda ugultu vardı ufaktan, baktırıcam.
bu sezon bitti artık totalda 4 seans çıkmışım sezonda, birinde kayış koptu bıraktım, temiz 3 seans atmışım, hepsinde de süre gelişmiş.
önümüzdeki sezon iyi bir fren kiti(ap racing muhtemel), amortisör, kilit ve debriyaj seti ile neler yaparız bakalım, herkese bol şans şimdiden..

Zero
29-11-2015, 21:55
Aynen Zeki performansi cozduk ama fren lazim 27 hic beklemiyordum ama bakalim birkac extra yapabilirim bitik frenlerle gelen 27 istahlandirdi :)


2.27 çok iyi bu zeminde her ne kadar 4 çeker olsanda sonuçta 11 de tam gaz dönmene yardım etmez veya frende düz durmana sebep değil. Yani çok şeyi düzeltmiş olman lazım tebrikler tekrar.

Cem.B
29-11-2015, 22:02
2.27 çok iyi bu zeminde her ne kadar 4 çeker olsanda sonuçta 11 de tam gaz dönmene yardım etmez veya frende düz durmana sebep değil. Yani çok şeyi düzeltmiş olman lazım tebrikler tekrar.

Yani insan girdikce alisiyor tabi bgnle birlikte pistte toplam 35. Turumu attim pist acildigindan beri ileride tur sayisi arttikca dahada guzel olur insallah,birkac yerde bnde kaydim ama toplamasi boraz basit oluyor tabi sizin araclara gore

hepkem
29-11-2015, 22:06
kuru ve ıslak bölümler karışık, yoğun katılımlı keyifli bir gündü. b ve c seansında bolca m3 ve m4 kovalayarak keyifli çekimler oldu. videoları 1-2 güne eklerim. Bora da clio cup ile 3 teker döndüğüm virajların kayıtları olabileceğini belirtti, fırsat olur da eklerse sevinirim:)

yokohama advan neova ad08 r'lerin son durumu da aşağıda. sezon bitti, lastikler de :D
bu sezon toplamda 8 seans bu lastikler ile çıktım. genel olarak ilk 3 tur iyi, sonrasında bırakmaya başlıyor ve son 2 tur tam bir eziyete dönüşüyor.
215 taban çok seçenek bulamadığım için almıştım, gelecek sezon için başka marka ve model lastik almayı düşünüyorum.

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/903/3ga2f2.jpg (https://imageshack.com/i/p33ga2f2j)

mrbars
29-11-2015, 22:06
ben şimdi bakabildim çektiğim videoyada best lap sondan 3.turda gelmiş gopro 20.dakikadan sonra yok maalesef koyamıycam onu. gerçi best lap e yakın zamanların oldugu turlarım var ordan iki tur sallarım.
zemin full kuru olsa herkes 2 sn.iyi dönerdi bu pisti benim tahminim, çok büyük tehlikeler atlatmadık ama insan bi ürküyor yinede fazla risk almak istemiyor.
cup2 lerin performansı iyiymiş begendim, çok güzel tutuyorlar, aşınmalarını kontrol edemedim. frenlerede abandım bugun ebc disk+ferado ds2500 lerden memnunum fakat dönüş yolunda ugultu vardı ufaktan, baktırıcam.
bu sezon bitti artık totalda 4 seans çıkmışım sezonda, birinde kayış koptu bıraktım, temiz 3 seans atmışım, hepsinde de süre gelişmiş.
önümüzdeki sezon iyi bir fren kiti(ap racing muhtemel), amortisör, kilit ve debriyaj seti ile neler yaparız bakalım, herkese bol şans şimdiden..

Serhat, uğultu sebebi büyük ihtimal diske balata tozları düzensiz yapışmıştır. İstanbul Park'ta DS2500, Yellowstuff falan normalde yetmiyor, asılan herkeste aynı sorun var. Fazla ısınıyor balata, oraya buraya yapışıyor.
Frenler soğukken şehiriçinde birkaç gün kullan, balataları ısıtmadan hafif bir iki sert fren yap; tozları alır balata soğukken. 1 haftaya düzelmezse baktırırsın.

Octavia RS
29-11-2015, 22:12
Octavia az kalsin kapanisi bnm arabanin sol kapisindan girip yapacakti

In-car çekimini şimdi seyrettim.

9.virajdan bahsediyosunuz sanırım,octavianın frenler ***** bide seansın sonuna doğru iyice şişmiş kıç bi sağa bi sola zor bela girmiş viraja,

Hatta önceki turlarda yine aynı yerde siz içte kalınca size yol vermiş.

Birde 4. virajdada siz birden içeri dalmışsınız sanırım,octavia farketmeyip ideal çizgiden içeri girse sizde sanırım octaviaya giricektiniz sağdan :) Neyse kaza bela olmadı bu sevindirici..

Serhat Y.
29-11-2015, 22:17
Serhat, uğultu sebebi büyük ihtimal diske balata tozları düzensiz yapışmıştır. İstanbul Park'ta DS2500, Yellowstuff falan normalde yetmiyor, asılan herkeste aynı sorun var. Fazla ısınıyor balata, oraya buraya yapışıyor.
Frenler soğukken şehiriçinde birkaç gün kullan, balataları ısıtmadan hafif bir iki sert fren yap; tozları alır balata soğukken. 1 haftaya düzelmezse baktırırsın.
eyvallah. dediğin gibidir heralde tavsiyeni dinlicem, teşekkür:)

Cem.B
29-11-2015, 22:20
In-car çekimini şimdi seyrettim.

9.virajdan bahsediyosunuz sanırım,octavianın frenler ***** bide seansın sonuna doğru iyice şişmiş kıç bi sağa bi sola zor bela girmiş viraja,

Hatta önceki turlarda yine aynı yerde siz içte kalınca size yol vermiş.

Birde 4. virajdada siz birden içeri dalmışsınız sanırım,octavia farketmeyip ideal çizgiden içeri girse sizde sanırım octaviaya giricektiniz sağdan :) Neyse kaza bela olmadı bu sevindirici..

Valla 3-5 defa denk geldik sikinti yok eglendik dikkat ettik sikinti cikmadi ;) videolar koyarsaniz izlemek isterim eglenceli yerler oldu aramizda

AlpEren
29-11-2015, 22:24
Seneye insallah db limiti koyulur. Plakasinda cipa yazan brz cok rahatsiz ediciydi..

Low-Rider
29-11-2015, 22:32
Seneye insallah db limiti koyulur. Plakasinda cipa yazan brz cok rahatsiz ediciydi..

Yarış pistine gelip db'den rahatsız olmak enteresan, körfez pisti yanında ev sahibi olupta pist çok gürültü yapıyor diye şikayet edenler geldi aklıma..

OrcunInce
29-11-2015, 22:33
Zeki ıslak önden çeker rekoru da kırmış olmuş :D

Herkese tebrikler, Zeko kırılcak bir şey bırakmadın arabayı satıyorum. (nokta)

Dem-Er
29-11-2015, 22:36
Golf le girmek istmesemde diğer araç yetişmediğinden onunla kapanışı yaptım.Ben keyif aldım yerlerin ıslak olması beni biraz tedirgin etsede kasmadan eğlendim.Süspansiyona yaptığım değişiklik pozitif yönde plmuş hoşuma gitti.Ama frenlerin bellerinde eğilme vardı mecburen öyle girmek zorunda kaldım.buda çok erken fren yapmama sebeb oldu.6/7 tur sonra basınç hortumu yada vakum hortumu tam bilmiyorum çortladı.araç çok fakire gittiği için bende bıraktım.yolda gelirken dikkat ettim 2.62 gibi basınç görüp arızaya geçtik:)
Ferodo 2500 kullandım şehir içi ve hızlı kullanımlarda gayet güzel ve yeterli bir balata.ısındığında yakalamsı filan gayet güz l yaptığı ses sizi rahatsız etmezsse ki beni etmiyor tavsiye ederim.fakat aşırı yükü pek gelmiyor.eğer geç fren yapmayı s viyorsanız kesin yakarsınız.ben 2 kere arka arkaya ayrı günlerde yaktım ve balata kömür gibi olmuş parça parça kopuyordu.pist için riskli ama golf r biraz ağır bunuda unutmamak gerek tabii.şu an pagit Rs 29 kullanıyorum harika.tek sıkıntı soğukken kimse yok illa ısınacak.
Bilgi ve tecrübe ettiğim için paylaşmak istedim.
Eksikleri tamamlıyalım yeni sezona merhaba diyelim hep beraber.:)
Kalın sağlıcakla....

Zero
29-11-2015, 22:36
Zeki ıslak önden çeker rekoru da kırmış olmuş :D

Herkese tebrikler, Zeko kırılcak bir şey bırakmadın arabayı satıyorum. (nokta)

Eyv kardeşim :) olaya hiç ıslak rekoru gözüyle bakmamıştım bide kurusunu geliştirmek kaldı artık. ***** herkes hızlanıyor yatırım yapma vakti gelmiş arabaya :)

BarisSaglam
29-11-2015, 22:40
Beyler bugün pistten sonra baktım turbo 1.77 bar basmış herkes daha düşük değerler konusuyor. Turboya zarar verirmi ? Yorumlarınızı bekliyorum. (Araç stage 1)

Zero
29-11-2015, 22:46
Beyler bugün pistten sonra baktım turbo 1.77 bar basmış herkes daha düşük değerler konusuyor. Turboya zarar verirmi ? Yorumlarınızı bekliyorum. (Araç stage 1)

K03S mi oluyor 2.0tt lerde nedir turbonuz? Eğer cooler falan yoksa avans vuruyor olabilirsiniz bu durumda belli ölçüde tölere eder ecu nuz ama yazılımla vs vs de alakalı bir durum. Tam setup nedir? Birde sürekli mi o basınçlar yoksa bir kere bile olsa okuduğunuz maksimum değer o mu kalmış?

997TT
29-11-2015, 22:50
http://www.techturkey.com/forum/pist-yarislari-ve-time-attack/211016-leon-cupra-istanbul-park-2-26-400-a-post7990670.html#post7990670
Videoyu koyabildim.

BarisSaglam
29-11-2015, 22:52
Stock 211hp ko3s diye biliyorum.Cooler yok ama düşünüyorum.Setup downpipe-dv-stage 1 yazılım - rs4 bobin - ngk.Peak değerdi o genelde 1.3,4 falan görüyorum.S3 cooler uyarmı acaba benim arabaya ?

Octavia RS
29-11-2015, 23:07
Valla 3-5 defa denk geldik sikinti yok eglendik dikkat ettik sikinti cikmadi ;) videolar koyarsaniz izlemek isterim eglenceli yerler oldu aramizda

Hepsini derledim az önce.

En uzun kadrajda kaldığınız yer 10 ve 12. viraj arasında kalan arka düzlük,sizin içinde sıkıntı olmassa koyarım video.Onun haricinde 2-3 tane kısa geçiş var o kadar

Birde sanırım s/f geçişimiz var birlikte ama kamera açısında gözükmüyosunuz,oda sizde vardır sanırım

mrbars
29-11-2015, 23:10
Araçtan araca turbo basıncı çok farkeder.
Misal, benim gariban 1750 cc'den 235 beygir çıksın diye 1.5 bar peak basıyor Alfa.

Serhat Y.
29-11-2015, 23:19
Hepsini derledim az önce.

En uzun kadrajda kaldığınız yer 10 ve 12. viraj arasında kalan arka düzlük,sizin içinde sıkıntı olmassa koyarım video.Onun haricinde 2-3 tane kısa geçiş var o kadar

Birde sanırım s/f geçişimiz var birlikte ama kamera açısında gözükmüyosunuz,oda sizde vardır sanırım

koy hocam koy sıkıntı olmaz:) benim araçda girmiştir kesin o sıralarda kadraja bende sebepleneyim..

BarisSaglam
29-11-2015, 23:19
Araçtan araca turbo basıncı çok farkeder.
Misal, benim gariban 1750 cc'den 235 beygir çıksın diye 1.5 bar peak basıyor Alfa.

Stock 0.9 ondan dedim yakında baktırıcam zaten.

alicancalis
29-11-2015, 23:26
Stock 0.9 ondan dedim yakında baktırıcam zaten.

büyük vites düşük hızda gaza yüklediysen attığı peak değer olabilir. endişelenmenize gerek yok kanımca. anlık bir değerdir.

BarisSaglam
29-11-2015, 23:30
büyük vites düşük hızda gaza yüklediysen attığı peak değer olabilir. endişelenmenize gerek yok kanımca. anlık bir değerdir.

Anladım öyledir herhalde teşekkürler.

AlpEren
30-11-2015, 08:00
Yarış pistine gelip db'den rahatsız olmak enteresan, körfez pisti yanında ev sahibi olupta pist çok gürültü yapıyor diye şikayet edenler geldi aklıma..

Ringte belli db uzeri yasak direk almiyorlar piste. Yaris pistine gelmekle alakasi yokki o isin mantalite lazim aslinda biraz. Bagiriyor olabilirde bosta surekli gaz vermek farkli birsey :)


Neyse 13 te biri yag dokmustu galiba inanilmaz kayiyordu. Farkeden varmi benden baska ? Ve 13 teki fotografciyi taniyan varmidir. Eray degilmis ?

Zero
30-11-2015, 08:05
13 te yağ vardı evet birde 9 da manasız bir tutunmama vardı o da yağ mı su mu oraya birikmiş anlayamadım. Sen o brz nin sesinden rahatsız olmuşsun birde içerideki virajlarda yalandan sıkıştırmalarını bilsen ..

997TT
30-11-2015, 08:06
Ring'i ornek vermeye gerek yok,tum pıstlerde neredeyse bu kısıtlama var,rıng de db lımıtımdaha asagıda.
O ses cıddı rahatsız edıcı ıdı,tamam pıst aracı ama bu baska bırseydı...

mrbars
30-11-2015, 08:33
Egzos olayı enteresan. Dün 9uncu viraja yaklaşırken yanıma araba yanaştı sandım. Ulan diyorum 8de kimse yoktu arkamda. Bakıyorum kimse de yok ama ses yanımda. Meğer taa 7'nin oradan geliyormuş ses.
Manifolddan direk sokaga egzos olmaz. Hani bir tanecik muffler takmak lazım. Bence de, yüksek bir limit getirilmeli.

Serhat Y.
30-11-2015, 09:22
dediğim gibi benim best lap in görüntüleri yok, gopro çekmemiş. iyi turlardan iki tanesini attım youtube a. yorumlarınızı bekliyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=6kaYLsmb20I

https://www.youtube.com/watch?v=6kaYLsmb20I

Caner B.
30-11-2015, 09:34
dediğim gibi benim best lap in görüntüleri yok, gopro çekmemiş. iyi turlardan iki tanesini attım youtube a. yorumlarınızı bekliyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=6kaYLsmb20I

https://www.youtube.com/watch?v=6kaYLsmb20I

Serhat abi 8 den sonra bayir asagi indiginde 458 le yakin gitmenin heyecaniyla fren noktasi kacmis :D

Dun cok guzel gundu epey kalabalikti.Cikamadim ama cok icimde kaldi :) Keske yeni sezona kadar hava durumuna gore baska pist gunleri olsaydi.

997TT
30-11-2015, 09:47
13 te yağ vardı evet birde 9 da manasız bir tutunmama vardı o da yağ mı su mu oraya birikmiş anlayamadım. Sen o brz nin sesinden rahatsız olmuşsun birde içerideki virajlarda yalandan sıkıştırmalarını bilsen ..

O bilerek sikıstırmalari hakkinda roman yazarim. Korfez'de ozellikle...
Malesef bunu cok yapiyor...

levent
30-11-2015, 10:03
Serhat abi downshiftler biraz daha hızlanıp fren noktaları az daha ileri taşınabilirse, ki fren işi dediğin gibi yeni lastik ve kaliper / disk / balata setupu ile illa ki ileriye taşınır bence çok güzel süreler gelicek BS den :) Ben çok beğendim stabilitesini kendi çapımda :)

mrbars
30-11-2015, 10:07
Serhat 9'da genel bir dışa kayma durumu vardı dün. Sende de fazlasıyla var. İçe doğru yanaşabilsen cillop.
Bu arada araba hayvan gibi gidiyor. Moralimi bozdu :)

997TT
30-11-2015, 10:15
dediğim gibi benim best lap in görüntüleri yok, gopro çekmemiş. iyi turlardan iki tanesini attım youtube a. yorumlarınızı bekliyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=6kaYLsmb20I

https://www.youtube.com/watch?v=6kaYLsmb20I
Toplantida izledim,guzel geldi.
Aracda kilit vardi degil mi?
Ferrariye olan kismi yazayim,sonra yetismek yada izlemek yuzunden cizgi ve fren noktasi iyice bozulmus 3 virajda.
3. Virajda kafayi cok bos birakiyorsunuz. 5 de bukadar disa acilmayin ki gaza erken oturabilin. Arkadan iter gibi donmussunuz. 7 de yukari tirmanirken kilitin ve onden cekerin faydalarini kullanin,birakin gaz ile acilin,onden kayma ile degil. 8 de cok guzel donuyorsunuz ama cikisinda biraz araciniza guvenin. 9'da bukadar dista kalmayin,ic bukey bir viraj,zaten sizi saga aticak. İlk tur 11 cok guzel ama 2. Turda cok erken girmissiniz. 12 ye girerken bir cit daha yavaslayip,gaz ile kafayi iceri sokun.13 zaten yagli,sola cok atiyordu. Birde vites dusururken,ozellikle dar virajlara girerken ve arac hizi cok dustugunde mutlaka gaz verinki diferansiyel bis dinmesin. Cekisi erken yakalarsiniz.
Sizin gidicek cok yolunuz var,buarada aracinizin 100-200km hizlanmasi nedir,ben cok begendim hizlanmasini ve devirler dolu dolu gidiyor. Hani kisada degil uzunda degil,tam karar olmus.
Aracda lastik cup2 sanirim? Kac hava ile ciktinz ve kac grdiniz. Fazla sismis on taraf...

Cem.B
30-11-2015, 10:25
maşallah kankim süre güzel 26 psikolojik baraj oldu bir dahakine iner kesin takviyelerle

Serhat Y.
30-11-2015, 12:07
Toplantida izledim,guzel geldi.
Aracda kilit vardi degil mi?
Ferrariye olan kismi yazayim,sonra yetismek yada izlemek yuzunden cizgi ve fren noktasi iyice bozulmus 3 virajda.
3. Virajda kafayi cok bos birakiyorsunuz. 5 de bukadar disa acilmayin ki gaza erken oturabilin. Arkadan iter gibi donmussunuz. 7 de yukari tirmanirken kilitin ve onden cekerin faydalarini kullanin,birakin gaz ile acilin,onden kayma ile degil. 8 de cok guzel donuyorsunuz ama cikisinda biraz araciniza guvenin. 9'da bukadar dista kalmayin,ic bukey bir viraj,zaten sizi saga aticak. İlk tur 11 cok guzel ama 2. Turda cok erken girmissiniz. 12 ye girerken bir cit daha yavaslayip,gaz ile kafayi iceri sokun.13 zaten yagli,sola cok atiyordu. Birde vites dusururken,ozellikle dar virajlara girerken ve arac hizi cok dustugunde mutlaka gaz verinki diferansiyel bis dinmesin. Cekisi erken yakalarsiniz.
Sizin gidicek cok yolunuz var,buarada aracinizin 100-200km hizlanmasi nedir,ben cok begendim hizlanmasini ve devirler dolu dolu gidiyor. Hani kisada degil uzunda degil,tam karar olmus.
Aracda lastik cup2 sanirim? Kac hava ile ciktinz ve kac grdiniz. Fazla sismis on taraf...

oem kilit var araçta doğru. ferrari çizgimi bozdu biraz ama olsun değerdi yarım turda olsa kovaladım heyecan kattı:) virajları saymayı yine unuttum yarış esnasında şimdi videodan izliyorumda dediğin gibi gidecek daha çok yol var, bu yarışta pist full kuru olsa 2 sn.daha geliştiricektim kendi süremi 24 lü bişeyler yapardım ama kısmet değilmiş.
aracın 100-200 süresi 9sn. sürücü dahil 1270 kg.
cup2.ler için piste çıkmadan bridgestone ekibine önleri 24 arkaları 26 psi şeklinde ayarlattım, hiç öyle kontrol etme gibi huylarım yok:) giriş çıkış ne olmuştur bilmiyorum.
yorumlayan arkadaşlara teşekkürler..

997TT
30-11-2015, 12:38
Cikis isin muhtemelen 35-36 olmustur,42 den sonrasi sure kaybettirir zaten ki kafadan yuzer arac.
Su halde bile 1,5-1,7 sec alabilirsiniz. Ustune tam kuruda biraz daha gelir.

9 sec ciddi hizliymis yahu atmosferik icin . Benim 12,1 sec -2,2 egimde.
Bol keyifler,tam pist oyuncagi olmus...

onur_si
30-11-2015, 12:42
Sağol, bir şekilde kontraya tepki verdi araç :)

Bende sunroof yok; kameraya içerde lokasyon için mecbur aşadakinden aldıydım. Kafalıkların demirine sabitleniyor.
https://tackform.com/wp-content/uploads/2014/08/TF00-0R05.jpg

link varmı nereden alabiliriz

mrbars
30-11-2015, 12:59
Ebay ve Amazonda Tackform Gopro Headrest diye arat, Türkiye'ye postayla gönderenlere bir bakıver. Ben ebayden almıştım.

rebeloghy
30-11-2015, 13:48
Serhat abi debriyajda problem mi vardı peki ? Problem varmış da canını almamak için normalden yavaş vites değiştiriyormuşsun gibi geldi izlerken.

levent
30-11-2015, 14:22
Serhat abi debriyajda problem mi vardı peki ? Problem varmış da canını almamak için normalden yavaş vites değiştiriyormuşsun gibi geldi izlerken.

Pistte, rolldeki gibi vites değiştirmek kayda değer bir süre getirmeyeceği için muhtemelen zorlamıyordur..

OrcunInce
30-11-2015, 14:28
O Brz'nin sıkıştırmadığı insan kalmadı herhalde?
Artık birilerinin uyarması gerekiyor bence, süre de gelmiyor anlamıyorum ki ne bu hırs.

Serhat Y.
30-11-2015, 14:28
Serhat abi debriyajda problem mi vardı peki ? Problem varmış da canını almamak için normalden yavaş vites değiştiriyormuşsun gibi geldi izlerken.

Debriyajda problem var evet pist kullaniminda oluyor genelde ama, rollingdeki gibi cekemiyorum cok denedim girmiyor. Muhtemelen eskidi artik km.bazinda cok olmadi ama uzun suredir aracin uzerinde, degisme vaktidir.

997TT
30-11-2015, 14:34
O Brz'nin sıkıştırmadığı insan kalmadı herhalde?
Artık birilerinin uyarması gerekiyor bence, süre de gelmiyor anlamıyorum ki ne bu hırs.

Malesef,cokk hikaye ve goruntu var bu konuda. Yasida var,susuyorum hep.

mrbars
30-11-2015, 15:10
Valla ben sıkıştırmayayım diye poh yoluna gidiyordum.

Pazar günü, M3 9ncu virajda önümde bir savruldu, arkada ben, benim arkamda EVO, zincirleme yazılıyorduk. BMW düzde hızlı ama 3 araba süre aynı gidiyoruz (süre dediğim de önde BMW'yi sıkıştırmayalım diye 2:45 falan :) ). Dedim 3 araba aynı zamanlarda tehlikeli oluyor, Evo'ya yol vereyim dedim 10'da sağa yanaştım. Ulan yol verdik ya, bir trafik oldu bildiğin vapurdan inmiş insan gibi araba geliyor. Soldan geçen geçene; çıkamadım sağdan. 11'de viraj içinde bu sefer ben sıkıştım kaldım.

Ara sıra tatlı şeyler oluyor, düzde 3-5 metre geçip viraj içinde içerde kalmalar falan. Yanımdaki araba ve pilotu doğru adamsa seviyorum ben öyle şeyleri. Ama senden hem virajda hem düzde hızlı adamı, sanki geçebilecekmiş gibi geç fren yap, sürekli gir içeri çık dışarı, o işi nasıl uyarmak lazım bilmiyorum.

snrk
30-11-2015, 15:17
3 seans aldım fakat katılmak nasip olmadı. Artık videolarlarla yetineceğim be sefer :(

EvO 86
30-11-2015, 17:05
Valla ben sıkıştırmayayım diye poh yoluna gidiyordum.

Pazar günü, M3 9ncu virajda önümde bir savruldu, arkada ben, benim arkamda EVO, zincirleme yazılıyorduk. BMW düzde hızlı ama 3 araba süre aynı gidiyoruz (süre dediğim de önde BMW'yi sıkıştırmayalım diye 2:45 falan :) ). Dedim 3 araba aynı zamanlarda tehlikeli oluyor, Evo'ya yol vereyim dedim 10'da sağa yanaştım. Ulan yol verdik ya, bir trafik oldu bildiğin vapurdan inmiş insan gibi araba geliyor. Soldan geçen geçene; çıkamadım sağdan. 11'de viraj içinde bu sefer ben sıkıştım kaldım.

Ara sıra tatlı şeyler oluyor, düzde 3-5 metre geçip viraj içinde içerde kalmalar falan. Yanımdaki araba ve pilotu doğru adamsa seviyorum ben öyle şeyleri. Ama senden hem virajda hem düzde hızlı adamı, sanki geçebilecekmiş gibi geç fren yap, sürekli gir içeri çık dışarı, o işi nasıl uyarmak lazım bilmiyorum.

Aslında yapmamız gereken buradaki ekibin birbiriyle yüzyüze tanışıp kaynaşması. Hem bilgi paylaşımı artar hem pistte daha rahat ederiz hem de bir sıkıntı olduğunda daha sakin konuşulabilir. Buradaki konuda geçen bir ki olayı canlı dinledim, insanlar olay çıkmasın diye birşey demiyor ama bahsedilen aracın haricinde de yavaş yavaş mimlenen arkadaşlar var. Onlarla daha yapıcı bir şekilde konuşulacak zemin sağlanabilir. Sonuçta kimse bilerek karşıdakini strese sokmak istemez (istememeli).

Tanışıklık olunca daha kolay halloluyor herşey. Hem arkadaşım hem arabasını bildiğim için duruma göre ben sinyalle kenara geçip yol veriyorum, böylece o da ben de çok zaman kaybetmeden geçişi yapabiliyoruz. 8. virajı frenli dönen arkadaş düzlükte geçemiyorum diye 2-3 tur zorladı önümde durmaya (fren noktaları erken ve çıkış traction u benden kötüydü), belki tanıdık olsa daha rahat davranırdı. içine atmadan geçme girişte veya çıkışta geçme imkanı yok.

Özetle herşey diyalog ve muhabbetti belli bir seviyeye getirilerek çözülür diye düşünüyorum.

hakotech
30-11-2015, 17:12
Hızlı bir arabam olursa bende pıste gelip alayınızı baltalıycam... birinize bile süre kastırmıcam.. virajlarda fren yapıcam,düzlükte önünüze geçip frene asılıcam,apexleri kacırıp iğrenç bir çizgi izlicem,pistin kapısına bu lavuk giremez dıye resım astırtıcam,padokta alayınız beklerken beni hunharca kaçıcam !!! Yapıcam bunları kılım size niaahahahahahhaha !!!!

997TT
30-11-2015, 17:14
Malesef oyle,C seansında sanırım,goruntulerıde koymak ıstemıyorum. Arkadası her vırajda yakalıyorum,hatta gecıyorum ama duzlukte gucuyle onume gecıp,erkenden frene basıp ve sacma bır cızgınde vıraja gırıyor.Bellıkı kendısı zaman ıcın cıkmamıs,guzel guzel takılsın,salca olmaya bayılıyor ama benım turumun neden ıcıne edıyorsun??
Hadı bır yaptın neyse ama 3 defa ust uste yapılmaz kı...

997TT
30-11-2015, 17:15
Hızlı bir arabam olursa bende pıste gelip alayınızı baltalıycam... birinize bile süre kastırmıcam.. virajlarda fren yapıcam,düzlükte önünüze geçip frene asılıcam,apexleri kacırıp iğrenç bir çizgi izlicem,pistin kapısına bu lavuk giremez dıye resım astırtıcam,padokta alayınız beklerken beni hunharca kaçıcam !!! Yapıcam bunları kılım size niaahahahahahhaha !!!!

Sen yaparsan yıne eglencelı olur Mıke,yeterkı senın gıbı bılerek yapılsa....

hakotech
30-11-2015, 17:19
Sen yaparsan yıne eglencelı olur Mıke,yeterkı senın gıbı bılerek yapılsa....

Abi sen hos görürsünde vallahi buğra abi kafamda şaft kırar :D karbon splitterlarımız kan olmasın sonra ama yinede baltalıycam :D

mrbars
30-11-2015, 17:20
Malesef oyle,C seansında sanırım,goruntulerıde koymak ıstemıyorum. Arkadası her vırajda yakalıyorum,hatta gecıyorum ama duzlukte gucuyle onume gecıp,erkenden frene basıp ve sacma bır cızgınde vıraja gırıyor.Bellıkı kendısı zaman ıcın cıkmamıs,guzel guzel takılsın,salca olmaya bayılıyor ama benım turumun neden ıcıne edıyorsun??
Hadı bır yaptın neyse ama 3 defa ust uste yapılmaz kı...

Kırmızı bir Alfa vardı. Düzde böyle güçlü mü güçlü, 500 beygir falan; bilemedin 700. Bastımı uzuyor gidiyor. Pilot da yakışıklı bişi. Ondan bahsediyorsun sanırım?

Zero
30-11-2015, 17:33
Malesef oyle,C seansında sanırım,goruntulerıde koymak ıstemıyorum. Arkadası her vırajda yakalıyorum,hatta gecıyorum ama duzlukte gucuyle onume gecıp,erkenden frene basıp ve sacma bır cızgınde vıraja gırıyor.Bellıkı kendısı zaman ıcın cıkmamıs,guzel guzel takılsın,salca olmaya bayılıyor ama benım turumun neden ıcıne edıyorsun??
Hadı bır yaptın neyse ama 3 defa ust uste yapılmaz kı...


Murat abi bahsettiğin araç bordo evo X mu?

Cem.B
30-11-2015, 17:36
Ben 5-6 arac haric kimseye rastlamadim enteresan sekilde c seansinda en cok lotusla arka arkaya gittik

KVNC
30-11-2015, 17:43
Katılan herkesin emeğine sağlık, tebrikler..

2 önceki pist günü sonrası baya bi tartışılmıştı ama sonrasında konu farklı noktalara gitmişti, bakıyorum ondan sonra herkes 11i dip gaz döner olmuş :)

Mrbars, geç olsada kontra kıvamını bulmuş, geçmiş olsun, bileğinize sağlık..

Murat bey'in konu içindeki postlarından birinde zeki bey için yazılım vs işlerini çözdü gibi bi söylemi var, anlayamadım, bildiğim kadarıyla zeki bey'in aracında yazılım yok, birileri açıklık getirebilirse memnun olurum :?

2.07 basınç güldürdü gerçekten:)

997TT
30-11-2015, 18:47
Kırmızı bir Alfa vardı. Düzde böyle güçlü mü güçlü, 500 beygir falan; bilemedin 700. Bastımı uzuyor gidiyor. Pilot da yakışıklı bişi. Ondan bahsediyorsun sanırım?

Evet evet o!! Pesınden gıttım,yetısemedım.. HAtta yesılı sevenlerden kendısı.Dergılerde gormustum,pıstte gorunce heyecanlandım. Selfıe bıle cektıremedım.sen tanıyormusun?

Zero
30-11-2015, 18:48
Katılan herkesin emeğine sağlık, tebrikler..

2 önceki pist günü sonrası baya bi tartışılmıştı ama sonrasında konu farklı noktalara gitmişti, bakıyorum ondan sonra herkes 11i dip gaz döner olmuş :)

Mrbars, geç olsada kontra kıvamını bulmuş, geçmiş olsun, bileğinize sağlık..

Murat bey'in konu içindeki postlarından birinde zeki bey için yazılım vs işlerini çözdü gibi bi söylemi var, anlayamadım, bildiğim kadarıyla zeki bey'in aracında yazılım yok, birileri açıklık getirebilirse memnun olurum :?

2.07 basınç güldürdü gerçekten:)

Açıklık getirebilirim işim bu ve aracıma yazılım yaptım pistte nasıl olacağını görmek için girdim. İlk 2 organizasyonda yazılım vs yoktu. Değerleri takip ettim seans boyu cidden stoktan daha soğuk ve başarılı oldu. Yazılımla ilgili merak ettiğin başka bir husus varsa ayrıntı paylaşabilirim.

KVNC
30-11-2015, 18:52
Açıklık getirebilirim işim bu ve aracıma yazılım yaptım pistte nasıl olacağını görmek için girdim. İlk 2 organizasyonda yazılım vs yoktu. Değerleri takip ettim seans boyu cidden stoktan daha soğuk ve başarılı oldu. Yazılımla ilgili merak ettiğin başka bir husus varsa ayrıntı paylaşabilirim.
Bilgi verdiğiniz için çok teşekkür ederim, rekorunuz stock iken geldi yani yanlış anlamadıysam, başarılarınızın devamını dilerim, böyle profesyonel yaklaşımları görmek mutlu edici, kattığınız değer için teşekkürler.

M3CSL
30-11-2015, 19:45
Sure

[QUOTE=mrbars;7991160]Valla ben sıkıştırmayayım diye poh yoluna gidiyordum.

Pazar günü, M3 9ncu virajda önümde bir savruldu, arkada ben, benim arkamda EVO, zincirleme yazılıyorduk. BMW düzde hızlı ama 3 araba süre aynı gidiyoruz (süre dediğim de önde BMW'yi sıkıştırmayalım diye 2:45 falan :) ). Dedim 3 araba aynı zamanlarda tehlikeli oluyor, Evo'ya yol vereyim dedim 10'da sağa yanaştım. Ulan yol verdik ya, bir trafik oldu bildiğin vapurdan inmiş insan gibi araba geliyor. Soldan geçen geçene; çıkamadım sağdan. 11'de viraj içinde bu sefer ben sıkıştım kaldım.

Ara sıra tatlı şeyler oluyor, düzde 3-5 metre geçip viraj içinde içerde kalmalar falan. Yanımdaki araba ve pilotu doğru adamsa seviyorum ben öyle şeyleri. Ama senden hem virajda hem düzde hızlı adamı, sanki geçebilecekmiş gibi geç fren yap, sürekli gir içeri çık dışarı, o işi nasıl uyarmak lazım bilmiyorum.
B seansinda 7oncesi duzlukte gectn arkana girdim. Yukari tirmanirken bir baktim sen devam ben solugu cimlerde aldim:))

ahm_
30-11-2015, 21:05
Katılan süre yapan herkesi tebrik ederim her sezon süreler düşüyor yeni sezonda bakalım ne süreler göreceğiz

ahm_
30-11-2015, 21:09
ben hala kesiyorum çünkü lastiklerim sürtüyor dönemiyorum :)

Aynı sorunu orda bende yaşıyorum çok hafif sürtüyor kaldırmadan dönüyorum hafif zırıltısesi geliyor çamurluktan

mrbars
30-11-2015, 22:55
B seansinda 7oncesi duzlukte gectn arkana girdim. Yukari tirmanirken bir baktim sen devam ben solugu cimlerde aldim:))

Ahaha Golf dimi. Orayı hatırlıyorum. Benim araba 7'de çok dışarı açıyor. Hafif şikana çıktım. Öndeki arabayı yakın takip eden de genelde bir çıt daha açılıyor dışarı.
Tam arkamdaydın, çıkışta aynaya bir baktım kimse yok. Sol aynadan baktım biri çimleri biçiyor :)

Ön arka videosu olacak. Dur hazırlayayım da koyayım.

Zero
30-11-2015, 22:56
Gereksiz polemiklerle insanları pistten soğutmamak lazım. Şöyle güzel bir günün konusuna kilit vurulsa kimin hoşuna gidecek?

Yekta
30-11-2015, 23:02
Kişileri değil araçları sürüşleri eleştirecekseniz yazın da bir yere ilerleyebilelim. Kişisel tartışmaya dökmeyin lütfen, hazır böyle güzel bir kültür oluşuyorken baltalamayalım. Yapacaksanız da en azından forumda değil pistte vs yüz yüze oturup yapın.
Konuyu temizliyorum, rica ediyorum devam etmesin bu polemik de daha fazla.

beetle
30-11-2015, 23:16
Herkesin cebine bilegine ve cesaretine sağlık.

mrbars
30-11-2015, 23:34
Ahaha Golf dimi. Orayı hatırlıyorum. Benim araba 7'de çok dışarı açıyor. Hafif şikana çıktım. Öndeki arabayı yakın takip eden de genelde bir çıt daha açılıyor dışarı.
Tam arkamdaydın, çıkışta aynaya bir baktım kimse yok. Sol aynadan baktım biri çimleri biçiyor :)

Ön arka videosu olacak. Dur hazırlayayım da koyayım.

Ulan kendimden alıntı yapmaya başladım, çocukken pek arkadaşım da yoktu; yalnızlık ne kötü şey. Neyse video şurda / 1080p :)


https://www.youtube.com/watch?v=V3H0esgzuqU

997TT
30-11-2015, 23:45
Becebılırsem bende de oyle goruntuler koyacagım.Bmw-Golf-Mını-Evo bır suru arac bırlıkte gıderken ya frenajda yada vırajda dısarı cıktılar.
Aslında genel sorun,ondekıne yetısmek/gecmek ıcın bıraz gec frene oturmak,e bırde cızgı sasıyor.Bu herkesın basına gelebılılen guzel bır ayrıntı.
Ozellıkle TPŞ'de,cok oluyor,orada bıraz temasda serbest oldugu ıcın,en kotu burnu ıcerı sokup yaslamak avantaj getırıyor...

grkm
01-12-2015, 00:22
oem kilit var araçta doğru. ferrari çizgimi bozdu biraz ama olsun değerdi yarım turda olsa kovaladım heyecan kattı:) virajları saymayı yine unuttum yarış esnasında şimdi videodan izliyorumda dediğin gibi gidecek daha çok yol var, bu yarışta pist full kuru olsa 2 sn.daha geliştiricektim kendi süremi 24 lü bişeyler yapardım ama kısmet değilmiş.
aracın 100-200 süresi 9sn. sürücü dahil 1270 kg.
cup2.ler için piste çıkmadan bridgestone ekibine önleri 24 arkaları 26 psi şeklinde ayarlattım, hiç öyle kontrol etme gibi huylarım yok:) giriş çıkış ne olmuştur bilmiyorum.
yorumlayan arkadaşlara teşekkürler..

Uzman nacizane fikrim arabanın süsp. ayarları fazla sert kalıyor piste. Beton gibi adeta, bayağı sekiyorsun. En azından rebound ayarlarını yumuşatsan daha kontrollü gaz, fren tepkimelerin olur diye düşünüyorum.

Oem kilit performansını kuru zeminde tekrar görmek lazım ama arabanın gücü gayet ciddi olduğu için 2ye düşmeden her yerde 3 ile devam edebiliyorsun.

Çizgi, fren noktası vs. bunlara bakarak izlemedim videoyu. Şu koşulda bile 2.26 yakaladıysan seneye kuruda 2.21 - 2.22 görebilmek hayal olmayacak bence :)

mehmet6r
01-12-2015, 00:33
gece gece şu konuyu okumak süper gitti be. :) bakalım bize ne zaman nasib olucak pistte çıkmak.

iynn-RS
01-12-2015, 09:08
http://i68.tinypic.com/oj060i.jpg

Z.Toksoy ve M.Engin in araclari arasinda standart ve pist donanimlari arasinda(lastik ,jant,arac agirligi,fren,vs) tam olarak ne fark vardi bu seansta?

Zekinin yazilim yaptigindan bahsedilmis.yazilim varmiydi bu sure ciktiginda.

997TT
01-12-2015, 09:14
Benim aracda Trofeo lastik vardi. Komple takiliydi. Yazilim yok.
Son seansda 2 tur atabildim sadece. Zaten suremde ilk denemede geldi,sonrasi motor isigi... Bugun servise gidiyorum.
Buarada Yigit ile konusan var mi? 2:31 cok yuksek megane icin,sorun neymis.

M3CSL
01-12-2015, 09:17
Ulan kendimden alıntı yapmaya başladım, çocukken pek arkadaşım da yoktu; yalnızlık ne kötü şey. Neyse video şurda / 1080p :)


https://www.youtube.com/watch?v=V3H0esgzuqU



Haha bodozlama cikmisim cimlere gaza erken oturmayi seviyorum orda e guc farkida var avantaj sagliyim derken sonuc fiyasko:)
Araba guzel gozukmus yalniz:)))

Zero
01-12-2015, 10:00
Z.Toksoy ve M.Engin in araclari arasinda standart ve pist donanimlari arasinda(lastik ,jant,arac agirligi,fren,vs) tam olarak ne fark vardi bu seansta?

Zekinin yazilim yaptigindan bahsedilmis.yazilim varmiydi bu sure ciktiginda.


Benim hala 18jantla kullandığım cup2 ler vardı (artık yoklar maalesef) arka sökük ama çantalarla falan maksimum 20 kilo eksiktir takılıdan(kendi aracım için konuşuyorum Murat abinin arabayla kıyas yapacaksak ağırlık farkımız yok bu seans aramızda), full depo benzin, tornalı ebc disk, rodajlanmamış ds2500 balata, iskender turbo back egzoz , Ecufast soft yazılım(stage 0.5 diyebiliriz tam olarak) vardı. Murat abinin tarox diskler,ds2500 balata, 18 inch trofeo R lastik vardı benzin durumunu bilmiyorum. Benim istediğim gibi duramamak gibi bir sorunum oldu ki zaten seans sonunda eve dönemeden 19 jant lastiklerimi takmak zorunda kaldım lastikler çöp. Ayrıntılar bunlar.

Serhat Y.
01-12-2015, 11:48
şu herşeyi basite indirgeme yokmu. tek modifiyeli araç benimkiydi zaten sesinden de belli nekadar modifik bi araç olduğu. yazılımı sonuna kadar açtırdım yüreyire aç baba dedim ne varsa :) coiller en sertte seke seke döndüm heryeri araç zaten komple boş sac döşeme tavan geziyorum zırıl zırıl aracın içi. lastikler mich.cup2. tabi kilit dif.olmazsa olmaz. 2007 teknolojisini upgrade ettik günümüz araçlarına kısaca, yine zaman iyiymiş enazından rekabet edilebilir düzeyde, kendimi geliştirmem lazım benim.
@görkemcim teşekkürler yorumun için buarada:) seneye dediğin süreler gelecek bende inanıyorum..

Zero
01-12-2015, 12:01
şu herşeyi basite indirgeme yokmu. tek modifiyeli araç benimkiydi zaten sesinden de belli nekadar modifik bi araç olduğu. yazılımı sonuna kadar açtırdım yüreyire aç baba dedim ne varsa :) coiller en sertte seke seke döndüm heryeri araç zaten komple boş sac döşeme tavan geziyorum zırıl zırıl aracın içi. lastikler mich.cup2. tabi kilit dif.olmazsa olmaz. 2007 teknolojisini upgrade ettik günümüz araçlarına kısaca, yine zaman iyiymiş enazından rekabet edilebilir düzeyde, kendimi geliştirmem lazım benim.
@görkemcim teşekkürler yorumun için buarada:) seneye dediğin süreler gelecek bende inanıyorum..



Serhat baside indirgeyen olarak benim yazdıklarım üzerinden mi yola çıktın ? Ayrıntılı yazmamalımıyız sence yaptıklarımızı ve aracın durumunu ?

Serhat Y.
01-12-2015, 12:12
Zeki spesifik olarak sana yazmadim tabiki genel bi serzenis benimki. Uzerine alinmana gerek yok:) tanisiriz umarim bigun yuzyuze konusma firsatimiz olur..

Zero
01-12-2015, 12:19
Anladım. Ben zaten Murat abi ile aramızdaki farklar bire bir sorulduğu için ayrıntılı yazdım yoksa şu var bu var deyip geçenler gibi birşey gizlemiyorum o yüzden hata mı ettik ayrıntı verdik diye dedim. En kısa zamanda tanışmayı isterim zaten senin kuzeninle mamakta askerde birlikteydik 1 ay,kulağını bolca çınlattık o zamandan beri tanışmayı bende istiyorum zaten :)

Cem.B
01-12-2015, 12:21
Anladım. Ben zaten Murat abi ile aramızdaki farklar bire bir sorulduğu için ayrıntılı yazdım yoksa şu var bu var deyip geçenler gibi birşey gizlemiyorum o yüzden hata mı ettik ayrıntı verdik diye dedim. En kısa zamanda tanışmayı isterim zaten senin kuzeninle mamakta askerde birlikteydik 1 ay,kulağını bolca çınlattık o zamandan beri tanışmayı bende istiyorum zaten :)

Bütün gün yanyana duruoruz bir tanışamadık :)

Zero
01-12-2015, 12:27
Bütün gün yanyana duruoruz bir tanışamadık :)

Yanımdaydınız kalabalık, muhabbetinizi bölmeyeyim dedim seninle İskender abinin oradan muhabbetimiz var sende cooper varkenden :) dediğim gibi bir gün organize olup oturabiliriz muhabbete.

BoraÇİFTÇİ
01-12-2015, 12:42
şu herşeyi basite indirgeme yokmu. tek modifiyeli araç benimkiydi zaten sesinden de belli nekadar modifik bi araç olduğu. yazılımı sonuna kadar açtırdım yüreyire aç baba dedim ne varsa :) coiller en sertte seke seke döndüm heryeri araç zaten komple boş sac döşeme tavan geziyorum zırıl zırıl aracın içi. lastikler mich.cup2. tabi kilit dif.olmazsa olmaz. 2007 teknolojisini upgrade ettik günümüz araçlarına kısaca, yine zaman iyiymiş enazından rekabet edilebilir düzeyde, kendimi geliştirmem lazım benim.
@görkemcim teşekkürler yorumun için buarada:) seneye dediğin süreler gelecek bende inanıyorum..

Tiner TypeR ; Bu Serhat ın sanayide bu arabaya harcadığı mesai yi işine harcasa holding i vardı kesin.

Cem.B
01-12-2015, 12:45
Tiner TypeR ; Bu Serhat ın sanayide bu arabaya harcadığı mesai yi işine harcasa holding i vardı kesin.

ben ne zaman gelsem sanayidesin sen nerelerde olurdun acaba müdür

BoraÇİFTÇİ
01-12-2015, 12:46
ben ne zaman gelsem sanayidesin sen nerelerde olurdun acaba müdür

Bana Atatürk oto sanayi sitesinden Fahri ustalık belgesi verdiler zaten.

Cem.B
01-12-2015, 12:49
Yanımdaydınız kalabalık, muhabbetinizi bölmeyeyim dedim seninle İskender abinin oradan muhabbetimiz var sende cooper varkenden :) dediğim gibi bir gün organize olup oturabiliriz muhabbete.

sen o zamanlar daha kiloluydun ya sanki benmi yanlış hatırlıorum

Cem.B
01-12-2015, 12:50
Bana Atatürk oto sanayi sitesinden Fahri ustalık belgesi verdiler zaten.

dükkan açarım diosun

Serhat Y.
01-12-2015, 13:18
Hahaa bakbak konusanlara su uclu arasinda enaz benim mesaim vardir bee sanayide, hadiii:)

Cem.B
01-12-2015, 13:24
Hahaa bakbak konusanlara su uclu arasinda enaz benim mesaim vardir bee sanayide, hadiii:)

Bora kafada ben iş arası çaya kahveye uğruorum sayılmaz benimkiler

Zero
01-12-2015, 21:18
sen o zamanlar daha kiloluydun ya sanki benmi yanlış hatırlıorum


Doğru vallahi iyiymiş hafızan askerden sonra -18kg :) bi org düzenleriz yakında otururuz hep beraber muhabbete yeterki rolling yapmayalım

yiğit
02-12-2015, 00:15
Benim aracda Trofeo lastik vardi. Komple takiliydi. Yazilim yok.
Son seansda 2 tur atabildim sadece. Zaten suremde ilk denemede geldi,sonrasi motor isigi... Bugun servise gidiyorum.
Buarada Yigit ile konusan var mi? 2:31 cok yuksek megane icin,sorun neymis.

Sorun çok abi 😀 üzerinde oem bulamadığım için geçen seferki pist gününde taktığım muadil balatalar vardı,araba son gün yetiştiği için pagid rst leri takıp rodaj yapıcak zaman kalmadı bende onlarla çıktım daha 3. Turda patladı balata sonrasını hep frensiz döndüm o yüzden çok asılmadımda, 2.seans boş yanmasın diye çıktım ama balatanın çeliği diske sürtmeye başlayınca yarıda bırakıp çıktım.kamber ayarlarıda semi slicklere göre olduğu için lastik tam basmıyodu sürekli kayma yaşadım lastiğin iç kısımları parçalandı telleri çıktı.sezona pfc 2 piece disk ve pagidle başlicam artık :)