Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Fn2 type r upgrade yardimmm!!!



oguzedr
08-12-2015, 18:33
Arkadaşlar herkese merhaba...Çok yakın bir arkadaşım fn2 typer ı için doğru bir yol izleyerek aracını mod. etmek istiyor. Aracın şuanda Flashpro , injen cai , komple egzoz , varex ve toda headers ı mevcut... sıkıstırmayı 12.5 yapıp egzantrik gibi şeyler yapmak istiyor ama yanlış bisey de yapıp aracın geri düşmesinide istemiyoruz. Arac k20 motor... 250/260 hp n/a Maha dyno da güç almak için ne gibi şeyleri yapabiliriz...Yardımlarınızı bekliyorum..

_muhaRRem
08-12-2015, 18:39
Hiç uğraşmayın boşa , direk k24 motor bloğuna yapın ne yapmak istiyorssanız .

oguzedr
08-12-2015, 18:59
Hiç uğraşmayın boşa , direk k24 motor bloğuna yapın ne yapmak istiyorssanız .

muharrem cok saol ileriye dönük bişeyler yapmaya çalısıyoruz zaten k20 motor sanırım o anlamda biraz sıkıntılı k24 her daim daha iyi gibi duruyor ileriye dönük

Apocaltique
08-12-2015, 19:16
Valla illa yüklenecekse K24 çok tehlikeli olur, ama butçede önemli, cadde tipi kullanıp rolling pist gibi bir düşüncesi yoksa ben soft setup binerdim valla keyiflidir makina

oguzedr
08-12-2015, 19:18
Valla illa yüklenecekse K24 çok tehlikeli olur, ama butçede önemli, cadde tipi kullanıp rolling pist gibi bir düşüncesi yoksa ben soft setup binerdim valla keyiflidir makina

k20 yada k24 üzerine ilerleyen zamanda charger olucak diyelim

oguzedr
08-12-2015, 20:36
şu da aklıma geldi k24 lerde serilerde hepsinin hp si farklı geldi k24a8 166hp yazıo k24a4 160 hp deniyor...

Chn53
08-12-2015, 20:38
Egzantrik Emme kelebek ile biraz daha tatmin edici olur motor ici girmeden düşük maliyetli

oguzedr
08-12-2015, 20:56
Egzantrik Emme kelebek ile biraz daha tatmin edici olur motor ici girmeden düşük maliyetli

aslında bizimde aklımıza emme kelebekten önce egzantrik geldi ama hangi egzantrik yapsak diye sorguluyoruz şuanda kelford , dc hangisi en uygun olur dioruz ama sanırım k24 olucak gibi duruyor ccünkü arkadasın k24 düşünceside war k24 yapıp üstüne sc yapmak istiyor

Chn53
09-12-2015, 00:21
Oem piston ile kelford 179a öneriliyor 12cr üstüne 179b

Ahmet.S
09-12-2015, 06:34
Bs typerın konularına bakabilirsiniz. Atmasferikte k20 de kaç setup yaptı bilmiyorum şuan k24 olarak biniyor.Bence şuanki haliyle sc yapılıp binilebilir.

omerce
09-12-2015, 07:53
maddi durum yeterliyse ve atmosferik konusunda kesinlik yoksa motor bloğuna dokunmadan sc ile devam etmesini öneririm. Bir dönem araştırmıştım yaklaşık 15k-16k civarı çıkabiliyor orta güçte bir sc (super sportlar vardı yaklaşık 20k+). Ancak arada olan bitenleri ve risk durumunu bilmiyorum. k24 de karar alınırsa bs typer ın konusu biçilmiş kaftan

mukremin
18-12-2015, 00:16
Mrb. arkadaşlar bahsi geçen kişi benim,aracım feh+fp yazılım race mode yurt dışında bi ahbaptan rica minnet aldığım yazılım ile sürüyorum,hatrı sayılır emmeli kelebekli kilitli fn2 ile kafa burun gidiyorum,her arabacı gibi bende elimden geldiği kadar hem değer hemde güc katmak icin bişeyler yapmaya çalışıyorum,aklımda olan 2 çeşit sıkıştırma var bi 12.5 bi 13.5:1 öncelikle bunlardan hangisini seçmelliyim. blok konusunda ise k24 mantıksız değil bi yerden sonra tabii ki hacim çok mühim muharrem'e katılıyorum,bütçe konusunda parayı çöpe atmayacağım her parçaya para bağlayabilirim,bu aralar bulgaristan meşhur blok konusunu oradan ucuza mal etme şansım var, zaten rrc emme kelebek sabit başlangıcın olmazsa olmazı,benim takıldığım piston sıkıştırmasından sonra egzantrik bizim tr'de meşhur olan stage1 179a bide 179 bunların üstüne ise dragcartel ama avrupada gördüğüm genelde TSX skunk2 nin egzantriği ve performans olarakta ciddi iyi olduğu kendi web sitesinde detaylı anlatılmış, sonuç olaran 12.5 veya 13.5 sıkıştırma ile tsx ve dragcartel arasında kalmş durumdayım. Bi süre sonra bunlarda yetmeyip konunun beni sc ye götüreceğini iyi biliyorum ama o zamana kadarda alt yapı mahiyetinde bişeyler yapmak istiyorum kış mevsimi arabaya binmediğimiz bi dönem tam setup dönemi,forumda bizden daha bilgili kişilerden akıl almak istiyorum,

şimdiden teşekkür ederim.

oguzedr
19-12-2015, 08:09
Mrb. arkadaşlar bahsi geçen kişi benim,aracım feh+fp yazılım race mode yurt dışında bi ahbaptan rica minnet aldığım yazılım ile sürüyorum,hatrı sayılır emmeli kelebekli kilitli fn2 ile kafa burun gidiyorum,her arabacı gibi bende elimden geldiği kadar hem değer hemde güc katmak icin bişeyler yapmaya çalışıyorum,aklımda olan 2 çeşit sıkıştırma var bi 12.5 bi 13.5:1 öncelikle bunlardan hangisini seçmelliyim. blok konusunda ise k24 mantıksız değil bi yerden sonra tabii ki hacim çok mühim muharrem'e katılıyorum,bütçe konusunda parayı çöpe atmayacağım her parçaya para bağlayabilirim,bu aralar bulgaristan meşhur blok konusunu oradan ucuza mal etme şansım var, zaten rrc emme kelebek sabit başlangıcın olmazsa olmazı,benim takıldığım piston sıkıştırmasından sonra egzantrik bizim tr'de meşhur olan stage1 179a bide 179 bunların üstüne ise dragcartel ama avrupada gördüğüm genelde TSX skunk2 nin egzantriği ve performans olarakta ciddi iyi olduğu kendi web sitesinde detaylı anlatılmış, sonuç olaran 12.5 veya 13.5 sıkıştırma ile tsx ve dragcartel arasında kalmş durumdayım. Bi süre sonra bunlarda yetmeyip konunun beni sc ye götüreceğini iyi biliyorum ama o zamana kadarda alt yapı mahiyetinde bişeyler yapmak istiyorum kış mevsimi arabaya binmediğimiz bi dönem tam setup dönemi,forumda bizden daha bilgili kişilerden akıl almak istiyorum,

şimdiden teşekkür ederim.


fikir ve yardımlar için güncell diyelim :)

kanashibari
19-12-2015, 08:15
Sc yapacaksanız neden sıkıştırmayı 12 13 ler düşünüyorsunuz? Asıl parayı bunu yaparak çöpe atarsınız. sc ve turbo düşük sıkıştırma güçlü kol ister alt yapıda en basitinden.
Baştan karar verin N/A mı değil mi diye?

MaslakWarehouse
19-12-2015, 10:30
Bi tanıdıkta sıfır ayarında FN2 Supercharger Kit var.
Düşünürseniz iletişim bilgilerini veririm

http://www.tts-performance.co.uk/#!civic-fn2-supersport/crmg

krando
21-12-2015, 23:37
Çok kabaca; 150 Hp verecek Sc ile 50 Hp verecek Na benzer fiyata geliyor. İstersen, Sc yi söküp satabilirsin, Na yapacaklarının tamamına yakınını sökme şansın yok. Özetle Sc daha mantıklı

mukremin
26-12-2015, 00:44
sc cin iletişime geçsek bi görüşsek telefon verirmisiniz.

Yigit-Y
26-12-2015, 02:05
Turbo yapın direk atmo ile ugrasmayin derim

oguzedr
26-12-2015, 02:12
Peki arkadaşlar mantıklı olan turbo upgrade mi yok sc ye cevirmek midir? Maliyet vs gibi durumları göz önünde bulundurursak...

Yigit-Y
26-12-2015, 02:22
Sc daha basit ama bolt on turbo ornegi mevcut daha fazla güç alacagin kesin

Daha maliyetli olsada turboyu seçerdim. Yarin oburgun motorada girer isi bitirirdim 400 + seklinde :)

oguzedr
26-12-2015, 02:30
Yiğit dostum cok teşekkürler...Aslında benimde kafamda Turbo yaptırmak yatıyor sebebide sanırım hilmilerinde yaptıkları hulk k20 motordu yanlış biliyosam da kusura bakmayın ama turbo honda ile uğraşan sayısı cok fazla stock motor kaç psi kaldırıcak en azından bilen adam sayısı daha fazla tabiki karar Mükremin'in :D Dediğin gibi de ilerde kaşıntı durumuna göre forget motor limit yapıp +500 güçleri rahat alınır sanırım

for example :D http://www.techturkey.com/forum/asiri-besleme/135415-34-red-16-turbo-fn2-dyno-469-hp-14-psi-dyno-dynamics.html

Yigit-Y
26-12-2015, 02:41
Tolga abi vardi 400 civari kullandi fazla basınç açmadan memnundu .

Turboya girersen lastik yuruyen fren ilede çalışma yapmani tavsiye ederim.

Fn2 guzel ve konforlu bir kasa fk2 saplamak icinde yeterli hem ucuz olur hemde guncel kasaya rahat rahat gider yaparsin

Kimsede bir sey diyemez ikiside turbo sonucda:)

Benim hayalimdi bu proje kısmet olmadi.

Tolga abi yaptı izledik bizde birnkac sene once :)

oguzedr
26-12-2015, 02:53
Mükremin brom izle stock motor 3076 :D 1.3 bar


https://www.youtube.com/watch?v=N0VFQ3wLsaM

mukremin
26-12-2015, 22:24
sc daha maliyetsiz brom :)

AlwaysFast
26-12-2015, 22:55
Ben k24 turbo fn2 kullandım,Rotrex Sc li fn2'de kullandım.Birde Bs typeri izliyorum her şeyi unutturuyor bana atmosferik olcak typer bence.Acura'da az buçuk yüklü tabi piston,egzantirik bilmem ne yok o bile bana turbodan,sc den daha zevkli geliyor.

mukremin
26-12-2015, 23:39
turbo mevzusu bana sanki arabaya kötülük yapıyormuş hissi veriyor,uçup hayal dünyasına girmeden mantıklı N/A yüklemek tabiiki sorunsuz sağlıklı,ortalama maliyetten ziyada uzun ömür olursa daha doğru olur gibime geliyor,işin çok başında değiliz yinede 1-2 adım attık artık atmosferik konuda bakalım neler yapabileceğiz,arabayı satma gibi bi kaygım yok uzun süre binme taraftarıyım.peyder peyde olsa ufak ufak yükleyerek uzun vadede tam anlamıyla proje mahiyeti taşır diye umut ediyorum.

oguzedr
28-12-2015, 04:04
sc daha maliyetsiz brom :)


turbo mevzusu bana sanki arabaya kötülük yapıyormuş hissi veriyor,uçup hayal dünyasına girmeden mantıklı N/A yüklemek tabiiki sorunsuz sağlıklı,ortalama maliyetten ziyada uzun ömür olursa daha doğru olur gibime geliyor,işin çok başında değiliz yinede 1-2 adım attık artık atmosferik konuda bakalım neler yapabileceğiz,arabayı satma gibi bi kaygım yok uzun süre binme taraftarıyım.peyder peyde olsa ufak ufak yükleyerek uzun vadede tam anlamıyla proje mahiyeti taşır diye umut ediyorum.

tamm kankam sc daha az maliyetli o konuda hem fikiriz ama ileriye dönük sıkıntı cıkma riski var sc da , bak o konu bence en önemlisi...ben 1 kaç bişey duydum bazı sc kitlerle ilgili ilerde sıkıntı yaşanabiliyormuş...zaten sc da yaparsan motor içi genelde yapın diolar cünkü piston durumu belirsiz yazılımı sen kendin istediğin gibi yazıyosun silmek te yazmakta senin elinde avans ı vs sen istediğin şekilde sürekli veriyosun ama motor içini hiç görmedik bana motor içi yapıp üstüne turbo yapmak daha iyi gibi geliyor. En azından Tr de çooook fazla örneği var....Fiyat aldım yarın face den yazarım :D pauter kol +500 için gerekli diolar bilgin olsun ...Eagle 400 civarı içinmiş :D

kelalper
28-12-2015, 17:23
motor içi K20 lerde sağlam. O nedenle SC yapıp sorunsuz kullanabilirsin. Hem de karakteristik olarak çok güzel olur bütün devirleri dolu dolu çevirirsin alttan üste kadar. En hızlısı tabii ki olmaz ama gene yeteri kadar hızlı olacaktır. Turbo işi çok daha maliyetli. Bi de elinin altında sürekli basınç açabilme durumu insanı kaşındırıp kırmaya kadar götürebiliyor. SC de bi tek kasnak değiştiriyosun onunda güçleri belli kolay kolay küçük kasnakla kıramazsın bence.

levent
28-12-2015, 17:36
Rotrex 30-94 lü Shaft Drive Kit bence ideal denklem, üzerine bir de kilit eklerseniz tadından yenmez diyorum. Hem gündelik kullanıma uygunluğu, hem oem e dönmek istendiğindeki kolaylığı ile bence en ideali.

http://www.tts-performance.co.uk/#!civic-fn2-shaft-drive-kit/cg59

Yigit-Y
28-12-2015, 17:39
SC de ki ses tek çok zevk alırsın ama stage 2 cupra sanırım elek eder.

Stock Motora turbo yap gitsin basınç açmadan 400 hp cupra deler geçersin derim ben :D

oguzedr
28-12-2015, 18:59
Rotrex 30-94 lü Shaft Drive Kit bence ideal denklem, üzerine bir de kilit eklerseniz tadından yenmez diyorum. Hem gündelik kullanıma uygunluğu, hem oem e dönmek istendiğindeki kolaylığı ile bence en ideali.

http://www.tts-performance.co.uk/#!civic-fn2-shaft-drive-kit/cg59


SC de ki ses tek çok zevk alırsın ama stage 2 cupra sanırım elek eder.

Stock Motora turbo yap gitsin basınç açmadan 400 hp cupra deler geçersin derim ben :D


motor içi K20 lerde sağlam. O nedenle SC yapıp sorunsuz kullanabilirsin. Hem de karakteristik olarak çok güzel olur bütün devirleri dolu dolu çevirirsin alttan üste kadar. En hızlısı tabii ki olmaz ama gene yeteri kadar hızlı olacaktır. Turbo işi çok daha maliyetli. Bi de elinin altında sürekli basınç açabilme durumu insanı kaşındırıp kırmaya kadar götürebiliyor. SC de bi tek kasnak değiştiriyosun onunda güçleri belli kolay kolay küçük kasnakla kıramazsın bence.

abiler herkese teşekkürler...Walla benim fikrim turbo dan yana cünkü kaşıntı durumları olabilir biraz tanıdıyorum arkadası o yüzden :D sc da şöyle bisey duydum , sc kitlerde belli sıkıntılar olabiliyormuş ilerleyen zamanlarda örneklerinide duydum isim vermem doğru olmaz ...Motor içi 100 bin üstü olduğu için bence yapılması gerekli gibi geliyor o da dediğim gibi km den dolayı tamamiyle :) Bana ileriye dönük olarak Turbo yapmak mantıklı geliyor. Kısa vadede ise sc yeterli olur ...

mukremin
06-06-2018, 04:09
k24 all motor yaptım :D konuyu hortlatayım.önce arabayı sattım griydi ozamanki fn2 im gittim kırmızı aldım 24 all motor yaptım dynomicste tekere 268.1hp aldım :D

http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/232348-k24_motor_fn2_red_typer_.html