Orijinalini görmek için tıklayınız : VTİ Kompresyon Testi
sensizaslaa
23-12-2015, 16:44
Merhaba arkadaşlar iyi forumlar,
İki gün önce beğendiğim VTİ yi servise götürdüm Kompresyon Testi yaptırdım fakat 4 gözden ikisinin değeri düşük çıktı 9 10 arası yüksek olanlarda 12 küsür civarlarındaydı doğal olarakda sorun arz edeceği için alacağım kişiyle orta yol bulacağız..
Usta 1000 in altına düşmez 2000 üstüne çıkmaz falan dedi ası astarını geçer mi? 1000-2000 tl diye yola çıkıp ta 3000 5000 arası bi rakam tutarsa benim için çok kötü olur bu konu hakkında bilgisi olan var mıdır arkadaşlar ?
düşük gelen pistonların segmanları kaçırıyordur. açmışken tüm pistonlara segman atılır düzelir.
Motor indir, tak işçilik 1000 - 1500 arasıdır genellikle.
Açılınca ikisini değil 4'nün de segmanları yenilenir, blok honlanır, yataklar değişir..
Rodaj yapılır, antifriz konur, yağı değişir, bujiler yenilenir vs vb diye gider benim listem.
Apocaltique
23-12-2015, 17:23
Saglikli bir stock vti hepsi eşit 11 bar mi cikmali
sensizaslaa
23-12-2015, 17:39
Çok hızlı cevap geldi tşk ederim arkadaşlar ( :
arkadaşlar üst kapağı çıkarmışlar boyamak için çıkardıktan sonra sanırım takarken düzgün takamamislar birde yapılanlar listesini almıştım
Blok aynı fakat b18 e cevirmisler segman atarken parça sıkıntısı olur mu ?
Darton gömlek
Darton 84.5 yüksek sıkıştırma piston
Arc race yatak
Eogle kol
İtr yağ pump
İtr su pump
İtr egzantirik golden egle conta
Arp kep saplama
Arp kapak saplama
Fcc debriyaj balata
Hafif volant 29 beyin yazılımsız
sensizaslaa
23-12-2015, 17:40
Saglikli bir stock vti hepsi eşit 11 bar mi cikmali
ben 18 diye duymuştum ne derece doğrudur bilmiyorum
Apocaltique
23-12-2015, 20:55
ben 18 diye duymuştum ne derece doğrudur bilmiyorum
18 imkansizda kesin olarak bilmiyorum 11 ama
sensizaslaa
23-12-2015, 21:03
18 imkansizda kesin olarak bilmiyorum 11 ama
fabrika çıkışı 18 olması lazım öyle duymuştum
ama 11 olsa bende nasıl 12 olacak ki ?
Turboğuz54
23-12-2015, 21:38
Yüksek sıkıştırma piston olduğu için cıkmıştır 12 kendin yazmışsın sen ustanla iyice görüş bence güveniyosan söyle spekleri motor acılınca sekman kurtarmaz diyip 4 tane piston aldırmasınlar sana bide forged alırsın fiyat ucar
conta kacirma ihtimali gibi gozukuyor ikisi dusuk ikisi normal yanyana olan piston gozleri arasindan kaciriyor olabilir contadan sibop lastikleri de olabilir ilk marsta duman varmidir ya da gazlamada vites atislarinda yuksek devirde bakmak lazim
boosted_pug
24-12-2015, 01:41
Yanlis anlama alanida satanida tanimam ama bana motorun ici tamen stock listedekiler atmasyon hissi uyandirdi bukadar malzeme takan adam o motorun YAZILIMSIZ ecuyla yürümüyeceğini bilir zamaninda bi subaru konusu vardi muhabbet ona benziyo arabayi şişirmişler gibi geldi bana nede olsa gözükmüyor :) salla gitsin.
Muhtemelen Segmanlar kaciriyordur kapak contasi olsa yagi suya verir veya ustden üfler motor acildimi en ii 3000 civari kapanir temiz temiz binilir daha uygun olan her sekilde biyer eksik kalir.
Kapak boyama kisminda üstdeki egzantrik kapagi sökülür yani silindir kapagi komple sökülmez o yüzden yamukda taksan ters de taksan en fazla yağ kaçirir silindir kompresyonu düşmez.
Yerinde olsam bu arabayi alicaksam üst külbütör kapağını sökerim arp kep saplamaları varsa muhtemelen listenin geriside doğrudur yoksa listedeki hic bisi yoktur.
kadir jdm civic
24-12-2015, 07:45
ustad kompresör kaçağı olan bir araçta gömleklerde ovalleşme veya cizik vardır ki bu segman atarak kurtulmaz bu 1.4 veya 1.6 olsa eyvallah bir nepze olabilir fakat yazdığınız speclerde yaklaşık 200 hp araçta sıkıntılı bir durum.
arkadaşlar hemen demiş 1000 2000 tl demişler yalnış yönlendirmişler bilgin olsun. sen ona 85 mm piston alıcaksın sonra dartonlar oynama yapmadıysa dua et yoksa yenısını çakarsın oda 1000 dolar rektefiyesi ve motor işçiliği 2000 tl extra yatak pompa alırsın tertemız yaparsın oda sana 6 bın tl ye patlar.
ayrıca dartonlu araba almak risktir. oem al kafan rahat olsun.
fabrika çıkışı 18 olması lazım öyle duymuştum
ama 11 olsa bende nasıl 12 olacak ki ?
Benim bildiğimde fabrika çıkısı 18. Önceki VTI ım 17 bar veriyordu :)
sensizaslaa
24-12-2015, 14:59
Yanlis anlama alanida satanida tanimam ama bana motorun ici tamen stock listedekiler atmasyon hissi uyandirdi bukadar malzeme takan adam o motorun YAZILIMSIZ ecuyla yürümüyeceğini bilir zamaninda bi subaru konusu vardi muhabbet ona benziyo arabayi şişirmişler gibi geldi bana nede olsa gözükmüyor :) salla gitsin.
Muhtemelen Segmanlar kaciriyordur kapak contasi olsa yagi suya verir veya ustden üfler motor acildimi en ii 3000 civari kapanir temiz temiz binilir daha uygun olan her sekilde biyer eksik kalir.
Kapak boyama kisminda üstdeki egzantrik kapagi sökülür yani silindir kapagi komple sökülmez o yüzden yamukda taksan ters de taksan en fazla yağ kaçirir silindir kompresyonu düşmez.
Yerinde olsam bu arabayi alicaksam üst külbütör kapağını sökerim arp kep saplamaları varsa muhtemelen listenin geriside doğrudur yoksa listedeki hic bisi yoktur.
yok yok yanlış anlaşılacak bir durum göremedim ben ( :
şimdi ne yapmalıyım arkadaşlar ne tavsiye edersiniz vtec hakkında pek bilgim yoktur
sensizaslaa
24-12-2015, 15:02
araç bu arkadaşlar
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.