Orijinalini görmek için tıklayınız : 4,6 HSE range rover
öncelikle merhaba
köye gitmek için geniş hacimli olan bu aracı düşündüm yılda taş çatlasa 7 bin yapıcak ikinci araba olarak almayı düşünüyorum yani sizce nasıl bir fikir sorunları nedir internette çok fazla farklı yorum var aldım 3 yıldır hiç bir problemi yok diyen var aldım pişman oldum diyende nasıl bir yol izlemek lazım cevap verirseiz sevinirim
yada baska bu tip onerilerede acıgım :)
Bakimlisini al hiç birşey olmaz tabiki sende güzel baktığında sürece ....çokta keyif alırsın. ..birde bilinçli usta çok onemli
Köksala katılıyorum. 3 sene bindim 15 gün önce sattım. Ben çok temizini buldum. Kazasız boyasız hatasız aldım. 100 binde aldım. Ama ona rağmen aşağıdakileri yaptım;
1 kere hararet yaptı üst iki kapağı yenilettim. 4bin TL.
2 kere ön takımı sıfırladım. Yaklaşık toplam 3 bin TL
Tüm körükleri teker teker farklı zamanlarda hava kaçırdıkları için değiştirmek zorunda kaldım. İşçilik dahil yaklaşık 1500 TL
Kalorifer sistemi kroniktir. Kaliperleri bozulur. Türkiyede yaptırmaya kalkarsan 2000TL parça + 800TL işçilik ödersin. Ben İngiltereden getirttim 900 TL ye. 500 de işçilik ödedim.
Kapı kilit sistemi kroniktir arızaya meyillidir. Benimki sürekli arıza yaptı komple iptal ettirip yeni kilit sistemi yaptırdım 500 TL.
Fren disk ve balataları sürekli öter. 2 kere yenilendi yaklaşık 1000TL.
Lambalar ampüller sürekli arıza yakar. Yok geri vites ampulü, yok fren ampulü yok vırt zırt ampulü.
Su hortumları zamanla çatlar su kaçırır. Kaçan su önce beyne sonra göte kaçar :D Çok dikkat etmek lazım. Hortumları elinden geldiğince yenilemek gerekir.
İyi bir Avrupa gaz taktır. Acayip ekonomik oluyor. Yerli sakın taktırma. 60 kuruşu geçersin gazda. Ben İtalyan Landrenzo taktırdım yazın uzun yolda 30 kuruşa kadar düştü yakıt tüketimi. Hiçbir bakıma da gerek yok. Filtresini değiştir yeter.
Yukarıda yazdığım tüm bu kronik sorunlar dışında birşey yaşamadım ve tüm bu bakımları yaptırdığın müddetçe bundan keyiflisi yoktur. Alabiliyorsan 2000 veya 2001 modeline bak. 2000 den itibaren yeni tip motor geldi. Öyle kolay kolay arıza çıkarmaz. Daha verimlidir. Arazide inanılmaz kabiliyetli bir araç. Normal AT tipi Lassa Competus lastiklerle bildiğin harikalar yarattı alet. Arazide tek geçerim. Konfor olarak da benim diyen lüks araca taş çıkartır.
Ben şimdi bir üst modeline geçtim arada uçurum var. Birçok kronik sorunu L322 dediğimiz bir üst modelde çözmüşler.
Yiğit G.
07-01-2016, 12:34
Bende bir ara niyetlendim de evlerden uzak dediler... Eğer temizine denk gelmessen ki çok zor artık araç kadar masraf çıkarır sana... Özellikle beyin ve havalı suspansiyonlara dikkat et en büyük ve masraflı sorunlar burdan çıkıyormuş
yorumlar için teşekkür ederim bakalım diğer aya doğru düşünüyorum yakınınızda falan satmayı düşünen var ise bana ulaşırsanız sevinirim
23000 son sınırım gibi gözüküyor bulabildiğim en temizi bulucam bakalım:)
peki hocam daha önce kulanmış ve bilgili biri olarak beim duyduğum bu eski motorların falan ömürlük dedikleri şeyden olması doğru mu bu araç için yani eskiden biliyorsunuz araçların şanzıman ve motorları daha sağlam yapılıyordu
alırken nelere dikkat etmem gerek başka aşağıda arkadaş açıklamış onlar aklımdaydı airmatic kontrolünü falan elimden geldiğince yapıcam yada otomatik sanzımanı ama siz başka ne önerirsiniz...
Kardeş hevesini kırmak istemem ama 23000 bütçe ile range bulaşmakla çook büyük bir hata yaparsın
Köksala katılıyorum. 3 sene bindim 15 gün önce sattım. Ben çok temizini buldum. Kazasız boyasız hatasız aldım. 100 binde aldım. Ama ona rağmen aşağıdakileri yaptım;
1 kere hararet yaptı üst iki kapağı yenilettim. 4bin TL.
2 kere ön takımı sıfırladım. Yaklaşık toplam 3 bin TL
Tüm körükleri teker teker farklı zamanlarda hava kaçırdıkları için değiştirmek zorunda kaldım. İşçilik dahil yaklaşık 1500 TL
Kalorifer sistemi kroniktir. Kaliperleri bozulur. Türkiyede yaptırmaya kalkarsan 2000TL parça + 800TL işçilik ödersin. Ben İngiltereden getirttim 900 TL ye. 500 de işçilik ödedim.
Kapı kilit sistemi kroniktir arızaya meyillidir. Benimki sürekli arıza yaptı komple iptal ettirip yeni kilit sistemi yaptırdım 500 TL.
Fren disk ve balataları sürekli öter. 2 kere yenilendi yaklaşık 1000TL.
Lambalar ampüller sürekli arıza yakar. Yok geri vites ampulü, yok fren ampulü yok vırt zırt ampulü.
Su hortumları zamanla çatlar su kaçırır. Kaçan su önce beyne sonra göte kaçar :D Çok dikkat etmek lazım. Hortumları elinden geldiğince yenilemek gerekir.
İyi bir Avrupa gaz taktır. Acayip ekonomik oluyor. Yerli sakın taktırma. 60 kuruşu geçersin gazda. Ben İtalyan Landrenzo taktırdım yazın uzun yolda 30 kuruşa kadar düştü yakıt tüketimi. Hiçbir bakıma da gerek yok. Filtresini değiştir yeter.
Yukarıda yazdığım tüm bu kronik sorunlar dışında birşey yaşamadım ve tüm bu bakımları yaptırdığın müddetçe bundan keyiflisi yoktur. Alabiliyorsan 2000 veya 2001 modeline bak. 2000 den itibaren yeni tip motor geldi. Öyle kolay kolay arıza çıkarmaz. Daha verimlidir. Arazide inanılmaz kabiliyetli bir araç. Normal AT tipi Lassa Competus lastiklerle bildiğin harikalar yarattı alet. Arazide tek geçerim. Konfor olarak da benim diyen lüks araca taş çıkartır.
Ben şimdi bir üst modeline geçtim arada uçurum var. Birçok kronik sorunu L322 dediğimiz bir üst modelde çözmüşler.
Arabadan an itibari ile komple soğudum.
Range bitmiştir benim için:)
Araba parası + kenarda 15 bin gerek jipe binmek için, bu X5 dede öyle, Rangedede..
23.000 e alacagın range sana 33.000 masraf acar emin ol
alacağın aracın bakım durumuna bağlı aslında. arkadaşımda vardı son 2 3 yıldır da bayağı sağlam arazide kullanıyordu aynı zamanda şehir içinde de uzun yolda da. sıkıntı yaşadğını duymadım. yay+amort takılıydı araca. akabinde l322ye geçti, şimdi daha da rahat:) tabi offroad olayı bitti bu araçla birlikte:)
Su hortumları zamanla çatlar su kaçırır. Kaçan su önce beyne sonra göte kaçar :D
Efsane yorum :D
kelalper
08-01-2016, 08:41
23 bine alacağın arabanın sana maliyeti 40 olur. Parçası ucuz değil. İngilterede bile ucuz değil. Tipik ingiliz arabası sorunları. Kapı kilitleri ve elektronik beyin problemleri.
Yukarıda yazdığım tüm bu kronik sorunlar dışında birşey yaşamadım
Abi daha ne yaşayabilirsinki :D
Arabayı sırtına alıp işe eve dağa bayıra götürmediğin kalmış :)
23e zor.. bulsanda 23bini cöpe atmak olur... suzıkı felan al
Bora dedem yazıklarından sonra temiz kirli de olsa alınmaz.
Araba ocağa incir ağacı dikmek için üretilmiş resmen
Walla ben aracımı çok seviyordum. 150 bin liralık asfalt jipine binmektense 35 bin liralık gerçek jipe binip 15 lira da bu işe masraf yazmak benim daha çok işime geldi. Çünkü aktif olarak doğaya çıkan bir adamım. Kışın av için çok sık kullanıyorum yazın da teknem veya botumu romörküm ile kumsalda vs çekmek için kullanıyorum. Aynı zamanda da şehir içi toplantılarımda ve şehirler arası seyahatlerimde güvenli olsun konforlu olsun diye kullanıyorum.
Ama şunu itiraf edeyim, P38 i satıp L322 dizele geçtiğimde vay amk dedim :D Gerçekten aralarında ciddi uçurum var konfor olarak. Ayrıca P38 deki birçok sorunu kafadan çözmüşler. Arazide de kullandım yeni L322 mi. Gayet de tatminkar geldi bana. Güzel 4 tane AT lastik ile P38 i aratmadı diyebilirim. Üstüne ekstra konfor geldi. Bu arada benim arazi dediğim hard offroad koşulları değil. Karlı çamurlu arazi veya kumsal olan yerler. Kalkıp da arabayı 1 metre çamura sokmanın anlamı yok.
23 bine P38 almak yerine gider Suzuki Grand Vitara veya normal Vitara alırım. Veya direk gider Nissan 3.2 Benzinli ve Tüplü bir Pathfinder alırım.
O paralara alınacak Range adamın önce ocağına sonra kıçına incir ağacını köküyle dikiverir :D
Bu arada L322 nin katını iptal ettirip Stage1+ yazılım yaptırdım. Şu anda P38 den daha hızlı oldu :) Tavsiye ederim.
Aliburakb
08-01-2016, 16:13
p38 harbiden ocağa incir ağacı dikmek için üretilmiş ya :)
Bu arada L322 nin katını iptal ettirip Stage1+ yazılım yaptırdım. Şu anda P38 den daha hızlı oldu :) Tavsiye ederim.
L322 3.0td6 olan mı?Yazılımla kaç hp verdi,yakıt düştü mü?
L322 3.0td6 olan mı?Yazılımla kaç hp verdi,yakıt düştü mü?
Evet TD6 177hp olanından. Şu anda kat iptali ile sanırım 225 hp civarı oldu. Tork da 500 NM ler civarı. İvmelenme çok iyileşti. Hele ilk kalkış baya eğlenceli hale geldi alet. Yakıt olarak düştü mü bilmiyorum çünkü alır almaz birkaç gün sonra yaptırdım yazılımı. Ama 200 liralık yakıt ile yaklaşık 450 km yol gitti şehir içi. Depom 310TL ye doluyor.
Evet TD6 177hp olanından. Şu anda kat iptali ile sanırım 225 hp civarı oldu. Tork da 500 NM ler civarı. İvmelenme çok iyileşti. Hele ilk kalkış baya eğlenceli hale geldi alet. Yakıt olarak düştü mü bilmiyorum çünkü alır almaz birkaç gün sonra yaptırdım yazılımı. Ama 200 liralık yakıt ile yaklaşık 450 km yol gitti şehir içi. Depom 310TL ye doluyor.
200 liraya 450 km çok iyi.Keyifli sürüşler
23 e alıcaksan hiç alma...guzelini al hepsi masraf cıkarır degil ama butun hortumlarını değiş ve bin taş gibi araç ..jip değil arazi aracı dır bu arada :) bora abi
O bütçelere RAV 4 aldım 98 model, belki o da işinizi görür
23 e alıcaksan hiç alma...guzelini al hepsi masraf cıkarır degil ama butun hortumlarını değiş ve bin taş gibi araç ..jip değil arazi aracı dır bu arada :) bora abi
Aynen jip dersek haksızlık ederiz bu güzel alete. Tam bir arazi canavarı. Üstüne bugüne kadar bir arazi aracına ben şahsen binmedim. Aklım Discovery 3 lere gidiyor ama 2.7 tdv6 makinanın çok sorunlu olduğu turbo ve yatak sardığı ile ilgili şikayetler çok. Yoksa affetmez alırdım birtane.
l322 4.4 vogue ler nasıl ? kronik sorunu varmı ? lpgde yakıt tuketımı nasıldır ?
evlat olmaz dimi :D
cagalazade
08-01-2016, 22:27
bence bütçeyi en az 5bin arttırarak ingiliz yerine amerikan alternatiflerine bakabilirsin 96 model öncesi zj kasa cherokee veya 90 oncesi xj kasa mesela?
l322 4.4 vogue ler nasıl ? kronik sorunu varmı ? lpgde yakıt tuketımı nasıldır ?
evlat olmaz dimi :D
Aman diyim. Bende ondan da vardı. Çok temiz makam aracıydı. Bi iş adamından almıştım. 5 ay bindim sattım. Bir daha da almam. Neden mi?
1-) Tüp taktırırsan motoru kucağına belli bir zaman sonra alırsın. Aldığın zaman 4.4 lerin motor masrafı çok acımasız oluyor. Rakamlar 20-25 binleri buluyor. Fazlası var eksiği yok. O motor malesef gazlı sistemi sevmiyor.
2-) Benzinli binersen ki ben benzinli binmiştim 5 ay boyunca. Yaklaşık 22-25 litre civarı yakıyor. Araba sollamadan önce Bankanı arayıp hızlı kredi başvurusunda bulunman gerekiyor :D
L322 kasasında en güzel en sorunsuz motor 3.0 TD6 Turbo yenile enjektör yenile 400 bin km git.
Aman çok allayıp pullamayında almadan piyasası yükselmesin :)
Yaşın La doğru orantılı bi araç bakamazmısın :)
Yaşın La doğru orantılı bi araç bakamazmısın :)
Bana dediysen ben büyük seviyorum amcacım :D
Aman diyim. Bende ondan da vardı. Çok temiz makam aracıydı. Bi iş adamından almıştım. 5 ay bindim sattım. Bir daha da almam. Neden mi?
1-) Tüp taktırırsan motoru kucağına belli bir zaman sonra alırsın. Aldığın zaman 4.4 lerin motor masrafı çok acımasız oluyor. Rakamlar 20-25 binleri buluyor. Fazlası var eksiği yok. O motor malesef gazlı sistemi sevmiyor.
2-) Benzinli binersen ki ben benzinli binmiştim 5 ay boyunca. Yaklaşık 22-25 litre civarı yakıyor. Araba sollamadan önce Bankanı arayıp hızlı kredi başvurusunda bulunman gerekiyor :D
L322 kasasında en güzel en sorunsuz motor 3.0 TD6 Turbo yenile enjektör yenile 400 bin km git.
3.0td6 bakalım o zaman :) bana fiyatları albenisine göre gayet makul geliyor hb 1.6 dizel araba parasına range e bınıyosun :D
bunu verelim?
Connecting Site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-cok-temiz-sadece-2-parca-boyali-orjinal-aile-araci-260328746/detay/)
3.0td6 bakalım o zaman :) bana fiyatları albenisine göre gayet makul geliyor hb 1.6 dizel araba parasına range e bınıyosun :D
Temizini bulamazsan görürüm seni :D O 1.6 HB araba nasıl bir anda 600 SEL Mercedese dönüşüveriyor :D
AyrtonSenna
11-01-2016, 14:47
Disco disco partizani:D
Tercih meselesi fakat Discovery 2 bakma imkanınız var öneririm gerçkten çok ayrı bir dünya diyebilirim.
Alternatif olması açısından
Connecting Site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-ozkanogullari...2000-land-rover-discovery-td5-dizel-otomatik-261695646/detay)
Üzerindeki motor yanlış hatırlamıyorsam Transitlerdeki motorlarla birebir aynı parça konusunda üzmez ve yaşına göre yakıt tüketimi gayet makul bir arabadır.2 sene önce arkadaşlarla Pamukova'ya kampa gitmiştik benim eski aracımla bagaj gırtlak dolu,sürücü dahil baya bir ağırlık olmasına rağmen ve gidiş ve dönüşte 120 km'den aşağı düşmeme rağmen sadece yarım depo mazotum gitmişti.:D
Bana dediysen ben büyük seviyorum amcacım :D
:D içindeki "mature /milf " aşkını forumda yansıttığın için teşekkür ederim çok güldüm ya :D
22-25 LT nedir ya ? Arkada bir tanker dolaştırmak lazım.
Temizini bulamazsan görürüm seni :D O 1.6 HB araba nasıl bir anda 600 SEL Mercedese dönüşüveriyor :D
ahahah :D valla benım araba bulup almam en az 5 ay :D 5 ayda anca begenip alabiliyorum heralde yaza binerim :D
:D içindeki "mature /milf " aşkını forumda yansıttığın için teşekkür ederim çok güldüm ya :D
22-25 LT nedir ya ? Arkada bir tanker dolaştırmak lazım.
Tecrübe candır :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.