Orijinalini görmek için tıklayınız : accord 2.4 0-140
arabayı bakımdan çıkarınca ufaktan video çekeyim dedim
aslında olimpus su altı makinasının motor sesini iyi alıyor mu onu denemek istedim
son video da lpg de deneme yaptım
araçta K&N açık filtre var gerisi orjinal km 200bin
benzinde 0-140
https://www.youtube.com/watch?v=y3q4dGswst0&feature=youtu.be
tünelde
0-140https://www.youtube.com/watch?v=GRnDkFrELpk&feature=youtu.be
log ile 0-140
https://www.youtube.com/watch?v=xCB-0sPUEXI&feature=youtu.be
log ile yazmısım lpg olacaktı o :)
PiscocuK
26-01-2016, 14:47
Bence hondanın en mükemmel arabası
donanım kalite gidiş yol tutuş konfor
Allah kaza bela vermesin araçta filtre varmı? yoksa takın inanılmaz keyifli oluyor ses olarak :)
KN filtre var ses telefondan iyi çıkmıyor ama pc den güzel
hay canını yediğim yaa güzel gidiyor maşallah :)
gebzeden başlayıp izmit çıkışına kadar 180-250 bandında gitmiştim bunla pendik çıkış adapazarı giriş totalde 40dk sürmüştü ciğeri sağlam açılmış :D :D
PiscocuK
26-01-2016, 14:55
KN filtre var ses telefondan iyi çıkmıyor ama pc den güzel
var gibi geldi ama emin olamadım tünel videosunun linkide açılmadığı için dinleyemedim açıkcası sanırım sorun var linkte
hahah hakkını veriyoz bizde ömer
iyi bakıyorum ona merak etme no arıza ışığı :)
arabanın 2 eski sahibi de forumda, satarken kolay olcak seceresini çıkarma :))
Maşallah gayet güzel gidiyor
rebeloghy
26-01-2016, 15:42
Maşallah gerçekten çok istekli gidiyor. Müsait olduğunuzda 0 dan gittiği yere kadar videosu bekliyoruz :)
Maşallah gerçekten çok istekli gidiyor. Müsait olduğunuzda 0 dan gittiği yere kadar videosu bekliyoruz :)
260 zorda olsa indiriyor. Bursa Adapazarı yolunda çok kez 260 görmüşlüğüm vardır.
200 den 240a kadar zorlanıyor 240 üzeri için aracın boş ve sürücüsünün biraz sabırlı olması gerekli:D
iyi hava çeken filtre, headers, kat iptali ardından 4 susturucunun azaltılmasıyla birlikte biraz daha rahatlar.
tabi bütün bunlardan once fren sistemi ve süspansiyon sistemini güçlendirmek gerekli. Keza araç aşırı yumusak ve o hızlarda 2-3 defa fren sonrası hemen frenler şişiyor.
bu nedenle 2 defa hidrolik değiştirmiştim.
Şanzıman çok uzunmuş yav. Maşallah güzel gidiyor.
Bu arada söyleyim dedim k20 manuel şanzımanı uyuyor diye biliyorum :D (sosyal içerikli mesajdır :D)
Şanzıman çok uzunmuş yav. Maşallah güzel gidiyor.
Bu arada söyleyim dedim k20 manuel şanzımanı uyuyor diye biliyorum :D (sosyal içerikli mesajdır :D)
5. viteste 100+ giderken 2100dv civarında oluyor. Zamanında çok konuları açılmıştı kimse inanmıyordu.
bu araçla ş. dışı 19-20 krs flan yakıyordum :)
rebeloghy
26-01-2016, 16:07
260 zorda olsa indiriyor. Bursa Adapazarı yolunda çok kez 260 görmüşlüğüm vardır.
200 den 240a kadar zorlanıyor 240 üzeri için aracın boş ve sürücüsünün biraz sabırlı olması gerekli:D
iyi hava çeken filtre, headers, kat iptali ardından 4 susturucunun azaltılmasıyla birlikte biraz daha rahatlar.
tabi bütün bunlardan once fren sistemi ve süspansiyon sistemini güçlendirmek gerekli. Keza araç aşırı yumusak ve o hızlarda 2-3 defa fren sonrası hemen frenler şişiyor.
bu nedenle 2 defa hidrolik değiştirmiştim.
Peki gerçekten merakım, sahibi olarak sizin yorumunuzu merak ettim.
https://www.youtube.com/watch?v=qiQ3jwKtE8A astra j 140 lık 1.4 turbo
Bir göz atabilirseniz, 2.4 atmosferik illaki daha iyi olmalı ama sizin fikrinize göre 200 üstü hızlanma ne kadar farklı ?
Astra 205 üzerinde hızlanmıyor ki.
Astranın 200-210 arası hızlanması Accordun 220-240ına bedel gibi duruyor. 240 sonrası 260a kadar Accordda Astranın 205-212 hızlanması gibi hızlanıyor.
Yol eğimlerini bilmiyorum tam olarak ama bu dediklerim için -3 -5 eğim gerekli. Accord düzde sanıyorum zorlayarak 250 yapar.
istanbulda top speed lık yol varsa gidip çekecem birgün :)
bu arabanın çok çok sevdiğim aralığı 2 den 3 e geçince sanki arkadan biri tekmeliyor :)
Bu arada roll de 184lük 320d leri geçmişliği vardır. Videoları kaldırılmadıysa youtubede mevcut :)
Araç aynı araç
https://www.youtube.com/watch?v=iv2zp8ZQNBY&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=0tzGbT_yAF4&feature=youtu.be
https://youtu.be/r7RBGWFHCrc
Buda bizden gelsin modlusu :)
Orjinalide can :) yeri dolmaz keratalarin :)
Masallah kardesim
headersı bana vereydin iyiydi :)
mobilden açılmıyor biri hayrına düzeltirse iyi olur
emrekuzdere
26-01-2016, 18:25
Yıllardır 2.4 hayali kurarım, bir tane aklıma yatan temizini bulamadım arkadaş.
Araca kocaman maşallah. Gereksiz uzun şanzumana göre iyi ivmeleniyor. Videolarda eğim var mı?
Faruk_Vtec
26-01-2016, 18:31
7 yıl ES7 kullanmış bırı olarak şunu net bır şekılde soyleyebılırım kı, Accord gerçekten hondanın en kalıtelı konforlu aracıdır, CL7de accordun en güzel kasasıdır..
manuele çevirmek yerıne otomatık vıtesın keyfını sürmek daha mantıklı, oynanabıldığı kadar motorla oynansın yeter..
ozellıkle şu kış aylarında koltuk ısıtmasını aradığım tek araçtır kendılerı.. :)
bende sımota caı, sonda da 2 tane spor egzoz vardı, ozellıkle fıltre sesı çok hoşuma gıdıyordu, 18 jantım olmasına rağmen yolda çoğu aracı arkama alıyordum..
çevrenızde lpglı vtı varsa korkmadan deneyebılırsınız.. :)
genelde arka stop aydınlatmaları patlar onun harıcı kronık sorunu yoktur, hee bıde şey var yakaladığını oper.. :)
25.000tl ye zar zor sattığım aracın şuan kı pıyasasının 45.000tl olduğunu görünce ve bır daha o kadar temızını bulamayacağını bılmek, tekrar alıp bınme hevesımı kursağımda bırakıyor..
rebeloghy
26-01-2016, 18:38
@FarukVtec , gerçekten piyasası uçmuş durumda. Arkadaşım geçen sene 27-28 e ucuzlarından bakıyordu düzgün araba var gibiydi. Şimdi bakılası olanlar 40 gibi..
çunkü 2 sene önce 2.4 lerin vergileri yıllık 1600 civarıydı. geçen sene 2.0 la aynı vergi dilimine girdi yıllık 1000 lira civarı. bu sene yıllık 1160 gibi birşey oldu. ben şahsen accordu alma sebebim
1. vergi olayı makul seviyeye indi
2. olarak vtec2, iesler 30 lu rakmlarda paralarını haketmiyorlar. ee honda dan da vazgeçmek istemiyorum dersen en mantıklı accord geliyor aklıma.
hatasız, tertemiz orjinal olanlar genelde 40 üzerinde gidiyor. 30 a da var ama binilcek kıvama getirmek için yaptığın masraflar gene aynı hesaba geliyor. o yüzden bakımlısını almak daha mantıklı.
otomatik olmasını seviyorum manuel mudahale edebiliyorsun zaten
ben ona takım elbiseli sporcum derim mesela :)
zyxtellow
26-01-2016, 21:46
Araca maşallah güzel gidiyor bu araçtan alacaktık 3-4 sene evvel ama nasip olmadı, 2.5 alfa 156larda çok hoşuma giderdi acaba ikisi nasıl yürür
Faruk_Vtec
26-01-2016, 21:46
çunkü 2 sene önce 2.4 lerin vergileri yıllık 1600 civarıydı. geçen sene 2.0 la aynı vergi dilimine girdi yıllık 1000 lira civarı. bu sene yıllık 1160 gibi birşey oldu. ben şahsen accordu alma sebebim
1. vergi olayı makul seviyeye indi
2. olarak vtec2, iesler 30 lu rakmlarda paralarını haketmiyorlar. ee honda dan da vazgeçmek istemiyorum dersen en mantıklı accord geliyor aklıma.
hatasız, tertemiz orjinal olanlar genelde 40 üzerinde gidiyor. 30 a da var ama binilcek kıvama getirmek için yaptığın masraflar gene aynı hesaba geliyor. o yüzden bakımlısını almak daha mantıklı.
otomatik olmasını seviyorum manuel mudahale edebiliyorsun zaten
ben ona takım elbiseli sporcum derim mesela :)
ben 3 sene once 1040tl verıyordum, aracın vergı ındırımı var sıgortacınızı yazacağı bır dılekçe ıle bır alt kategoriden odeyebılıyorsunuz..
vtec II'mı 29'a satıp 25'e Accord almıştım, orta segment dolu araçlar turkıyede ıkıncı ele duşunce para etmıyor..
190 beygırlık sportıf sedan.. :)
Faruk_Vtec
26-01-2016, 21:49
Araca maşallah güzel gidiyor bu araçtan alacaktık 3-4 sene evvel ama nasip olmadı, 2.5 alfa 156larda çok hoşuma giderdi acaba ikisi nasıl yürür
en beğendığım alfa modelı ve motor seçeneğı :) 2.5 V6 yer accordu..
izmirlicem
28-01-2016, 01:56
araç sizin mi ? 5.vitesten 6. vitese geçerken hep 5 bin devirde 6.vitese atılmış ztn 1.4 motor turboda olsa 5 bin devirde vites atılırsa tabi hızlanmaz.
Bu araç efsane gidiyordu ya valla hala özlerim
çunkü 2 sene önce 2.4 lerin vergileri yıllık 1600 civarıydı. geçen sene 2.0 la aynı vergi dilimine girdi yıllık 1000 lira civarı. bu sene yıllık 1160 gibi birşey oldu. ben şahsen accordu alma sebebim
1. vergi olayı makul seviyeye indi
2. olarak vtec2, iesler 30 lu rakmlarda paralarını haketmiyorlar. ee honda dan da vazgeçmek istemiyorum dersen en mantıklı accord geliyor aklıma.
hatasız, tertemiz orjinal olanlar genelde 40 üzerinde gidiyor. 30 a da var ama binilcek kıvama getirmek için yaptığın masraflar gene aynı hesaba geliyor. o yüzden bakımlısını almak daha mantıklı.
otomatik olmasını seviyorum manuel mudahale edebiliyorsun zaten
ben ona takım elbiseli sporcum derim mesela :)
Aynı sebeplerden dolayı Accord aldım iyi ki almışım.. Civic'lerden sonra kendimi güvende hissettim.. :D Benim ki 2.0 Spoert ama yinede seviyorum keratayı.. :D
Piyasası uçmadı aracın, yavaş yavaş ederini buluyor diyelim.
Maşallah Allah kaza bela vermesin. Aracın üzerine biraz düşülse ciddi şeyler alınabilir aslında. Kırmızı Typer kapak, manuel şanzıman, Kpro ve abartmadan hafifletmelerle kaderi değişecek bir araç.
rebeloghy
28-01-2016, 22:17
araç sizin mi ? 5.vitesten 6. vitese geçerken hep 5 bin devirde 6.vitese atılmış ztn 1.4 motor turboda olsa 5 bin devirde vites atılırsa tabi hızlanmaz.
Araç benim değil denk geldiğim bir kullanıcının videosu. Sizde var mı turbo J
nazar değdi arıza ışığı yandı, (katalizör değer düşüklüğü hatası) söndürdüm yine yandı, 2. sensöre yanıltıcı taktım yine ışık yandı :)
pes ettim ışıklı geziyorum bu aralar
Lpgli accordların genelinde yanıyor zaten o ışık yanlış hatırlamıyorsam.
hakansiR
29-01-2016, 01:03
nazar değdi arıza ışığı yandı, (katalizör değer düşüklüğü hatası) söndürdüm yine yandı, 2. sensöre yanıltıcı taktım yine ışık yandı :)
pes ettim ışıklı geziyorum bu aralar
Allah baska dert vermesın onur usta Masallah guzel hızlanıyor
pıyasası dıgerlerının yanında degerını bulmaya basladı bencede. ıeslerı 25 e satıyorlar vtec 2 ler 35 :D ben 49 a sattım hayırlısıylan, okadar ekstranın hakkını aldı kerata
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.