Orijinalini görmek için tıklayınız : e39 kasa 1997-2000 arası FİKİR ALIŞVERİŞİ
omercarkci
17-02-2016, 21:22
Merhaba arkadaşlar e 39 kasa 1997-2000 model arası bmw almayı düşünüyorum. 5.20 i var aklımda şuan.
Bu araç ile yanlama , ayar vereyim , vb. şeyler kesinlikle yapılmayacaktır.
Bu aracı alırken nelere dikkat etmeliyim?
Km ' si 200-300 bin arası olması sorun olur mu ?
Yani kısacası bu aracı alırken ilk olarak nelere bakmam gerecek?
Lütfen bu konu hakkında bilgi sahibi arkadaşlar fikirlerinizi düşüncelerinizi ve tecrübelerinizi aktarmanızı istiyorum..:confused::confused:
omercarkci
17-02-2016, 22:01
Kimse yok mu arkadaslar ya ?
berkayoz
17-02-2016, 22:11
2006 yılında e34 aracımızı satıp ilk sahibinden borusan bakımlı 96 model 5.28i aldık 7 sene kullanıp 2013 senesinde sıfır f10 520d aldık e39 çok güzel bir araba zamanın ötesinde kalitede üretilmiş çok konforlu inanılmaz sürüş zevkli araç başlıca kronik sorunları direksiyon kutusu arızası abs beyini ve sensörleri 3 tane e39 aldık sattık bu zamana kadar kilometreden önce ilk sahibinden yada yapılan bakımlarının kayıtlı yada belgeli olmasına özen gösterin nette bakarsanız 150.000de içi virane olupta 350.000de tertemiz arabalar var hatta geçen hafta 540i vardı 500.000 den fazla kmde araç çok temizdi bu araçlar çok kaliteli malzemede üretildiği için maalesefki km düşürüldüğü zaman kimse anlamıyor tramere takılmyın çünkü oda 2003de başladı ve bu arabalar zamanında kaliteli şirketerin rent a car arabasıydı benim şu andaki aracım 99 model e38 740i 10 dan fazla araca baktım alırken araban çok alıcagınız insanında karakterine bakın gazetelerde oluyor bazen yaşlı ilk sahibinden satılık araçlar yaşlı amcalar netten anlamadıgı için ilan veremiyorlar herhangi bir sorunuz olursa yardımcı olabileceğim ne varsa yardımcı olurum
omercarkci
17-02-2016, 22:20
Hocam nette takip ettiğim şahıslar var mesela "Time 16 35" ve "extreme35" faceden bakabilirsiniz adamlar sadece e39 kasalara yogunluk veriyorlar ve helalleri var. Yani uzun süredir takip ediyorum güvenimi kazandılar. Aklımdaki sorular km sıkıntısı ? ve yarı otomatik nasıl oluyor uygunmu araca ? yakıtı felan ? yıllık vergisi ? vb şeyler.
İbrahim33
17-02-2016, 22:24
o 200 bin km leri gerçek sanacak kadar saf mısınız ?
omercarkci
17-02-2016, 22:26
Hocam gerçekliğinden değil örnek olarak vermistim gözüme çok fazla gelıyor tabi yazdıkları değildir genelde ama km sorun olur mu orası kafam takılan ?
erhanarici18
17-02-2016, 22:28
pişman olmazsınız ama mümkünse 5.25 5.28 5.30 bakın
düşünürsen 5.28 var bende detatylı bilgi için pm atabilirsin
omercarkci
17-02-2016, 22:33
pişman olmazsınız ama mümkünse 5.25 5.28 5.30 bakın
düşünürsen 5.28 var bende detatylı bilgi için pm atabilirsin
Kardeşim önerilerini dikkate alacağım fakat önceliğim 5.20i tesekkürler ilgin için.
erhanarici18
17-02-2016, 22:35
edit:
orjin 177bin km :)
berkayoz
17-02-2016, 22:35
ben şahsen o tarz yerlerden araba almam nasıl esnaftır bilemem genelleme yapmam ama sonuçta sizin gibi netten vs sağdan soldan alıp pasta cila yapıp far stop çakma m tampon takıp üstüne kar koyup satıyorlar kilometreye takılmayın bakım evrakları olan kayıtlı araba alın vergisi ucuz artık e39ların ama yakıt olarak az yakmazlar 13 14 lt yakarsınız benzinde uzun yolda 8 9 lt ye düşer araç bakımlıysa tabiki lpg yi bilmiyorum o yüzden bilgi veremiyeceğim
salih_560
17-02-2016, 22:38
4 tane e39 bindim en güzeli 2000 den sonrası derim yürüme acısından şanzuman motor çok farklı özelikle 2003 bakmanızı tavsiye ederim ya da 525 bakın 2001 civarı öncesi çokta iyi yürümüyor bana göre hantal kalıyor m52 olduğu için m54 daha atak bi motor benim fark ettiğim kadarı ile 3 tanesi 98 modeli bir tanesi 2003 modeldi 2003 yürümesi hepsinden farklı idi ...
fatihdurutuna
17-02-2016, 22:40
39 kasada 520 kesinlikle pişmanlıktır arkadaşlarında dediği gibi 528 veya 530 a yoğunlaşın. 520 yakar ve yaktığını inkar eder gitmez. çok fazla kurcalanmamış orjliğini korumuş çok el değiştirmemiş araçlara yoğunlaşın makinaları genelde sağlam vanos direksiyon kutusu dikkat edilmesi gereken yerler ve şanzumanın triptoniği sorunlu oluyor ona da dikkat ederseniz iyi olur. ayrıca olabildiğince dolusunu alın derim satarken daha rahat satarsınız
omercarkci
17-02-2016, 22:45
4 tane e39 bindim en güzeli 2000 den sonrası derim yürüme acısından şanzuman motor çok farklı özelikle 2003 bakmanızı tavsiye ederim ya da 525 bakın 2001 civarı öncesi çokta iyi yürümüyor bana göre hantal kalıyor m52 olduğu için m54 daha atak bi motor benim fark ettiğim kadarı ile 3 tanesi 98 modeli bir tanesi 2003 modeldi 2003 yürümesi hepsinden farklı idi ...
Salih bey bütçe olarak 2000 modelin üzerine çıkamıyorum.
Yaz başından itibaren kullanıyorum. Şans eseri ilk sahibinden değişeni,boyası olmayan ve hiç lpg takılmamış, 140bin km'de bir tane bulup aldık..İstanbul'da trafikte ortalama 10-12lt arası yakıyor, agresif kullanıma göre o kadar çok büyük değişiklik olmuyor.. Uzun yolda ise 6.3lt ye kadar düşürebilmiştim.. Ama imkanın varsa biraz daha hacimlisini al derim 520 çok hantal kalıyor.. Genelde olduğu üzere airbag ve sensörleri arıza vereblir ve direksiyon kutusu sıkıntısı oluyor ne olursa olsun.. Benimki gibi bakımlısını bulursan uzun süre daha satmacağın bir araba olur şahsi düşüncem.. Ama piyasada ekmeği yenmiş araba çok o yüzden dikkatli olmanda fayda değişen boya takıntın yoksa ben yerinde olsam bakımları zamanında yapılmış ve içi temiz bir tane almaya bakardım.
omercarkci
17-02-2016, 22:47
39 kasada 520 kesinlikle pişmanlıktır arkadaşlarında dediği gibi 528 veya 530 a yoğunlaşın. 520 yakar ve yaktığını inkar eder gitmez. çok fazla kurcalanmamış orjliğini korumuş çok el değiştirmemiş araçlara yoğunlaşın makinaları genelde sağlam vanos direksiyon kutusu dikkat edilmesi gereken yerler ve şanzumanın triptoniği sorunlu oluyor ona da dikkat ederseniz iyi olur. ayrıca olabildiğince dolusunu alın derim satarken daha rahat satarsınız
Bütçemin üzerine koyabilirsem 5.28 ve 5.30 lara bakabilirim. Genel olarak direksiyon kutusu ve vanos sorunları öne çıkıyor dikkate alacağım Teşekkürler.
omercarkci
17-02-2016, 22:51
Yaz başından itibaren kullanıyorum. Şans eseri ilk sahibinden değişeni,boyası olmayan ve hiç lpg takılmamış, 140bin km'de bir tane bulup aldık..İstanbul'da trafikte ortalama 10-12lt arası yakıyor, agresif kullanıma göre o kadar çok büyük değişiklik olmuyor.. Uzun yolda ise 6.3lt ye kadar düşürebilmiştim.. Ama imkanın varsa biraz daha hacimlisini al derim 520 çok hantal kalıyor.. Genelde olduğu üzere airbag ve sensörleri arıza vereblir ve direksiyon kutusu sıkıntısı oluyor ne olursa olsun.. Benimki gibi bakımlısını bulursan uzun süre daha satmacağın bir araba olur şahsi düşüncem.. Ama piyasada ekmeği yenmiş araba çok o yüzden dikkatli olmanda fayda değişen boya takıntın yoksa ben yerinde olsam bakımları zamanında yapılmış ve içi temiz bir tane almaya bakardım.
Aracı agresif kullanma gibi düşüncem kesinlikle yok ve arkadas gazına gelip yapacakta değilim kendimi biliyorum ve konfor + keyif arabası olarak düşünüyorum.Ek olarak boya takıntım yok yani ufak tefek olabilir(komple olmasın) ve parça değişen ise değişen parçaya göre farklılık gösterir değerlendirmek lazım. teşekkürler
emrekuzdere
18-02-2016, 01:21
Pazartesi günü E39'umu sattım(tek vanos 5.20iA). Genel olarak değerlendirecek olursam;
Artıları:
Modeline göre mükemmel donanım
Çok rijit ve stabil sürüş
Araca binen yabancı insanları şaşırtan hala diri malzemeler
Motor sesi şahane
Yakıtı lpg'de aşırı değil(benim 5 aylık ortalamam; uzun yol:21, şehir içi 35 krş)
Eksileri;
Aşırı kırılgan ve fonksiyonel olmayan bardaklıklar
Abs sensörlerinin sık sık arza vermesi ( tanesi 100 tl )
Çözülemeyen direksiyon uğultusu
Sık sık pixel kayıpları
Kasa ağırlığını kaldıramayan 150hp motor
Kırılsında parça satalım mantığı ile tasarlanan koltuk yan plastikleri
Güzel bir araçtı, ama ben çocukluğumdan beri japon arabaları üstünde büyüdüm. Sorunsuzluğa alışığım ve normal insanların dert etmedikleri şeyler bende büyür gider. Bu yüzden sattım.
Satanael
18-02-2016, 02:36
Yaklaşık 2 ay öncesi bende ciddi ciddi bu e39 kasalardan almayı düşünüyordum ama e39 sahibi olan ve kullanan arkadaşlarımın ;
Bi alırken gülersin bide satarken demesi üzerine vazgeçtiğim ama hayalimdeki olan araçtır. :D 5.28 sahibi olan arkadaşımın ben e39 alıcam dediğimde abi arabayı alıcanda kenarda araba icin ayırdığın 10 bin liran varmı demesi :D neden dedim? lazım olacak cünki demişti.. cok sorun cıkarabiliyorlarmış.birde 5.20i ler yakıt yönünden cidden muazzam yakıyorlar. ozaman banada herkez vergisi dışında 5.28 önermişlerdi.
sorunu morunu bi yanada malzeme kalitesi olarak cidden zamanının ötesinde üretilen bi araba gercekten..Konfor olsun iç döşemeleri olsun özellik olarak gercekten zamanına göre 5 kasalar icinde en efsane olanıdır bence.
yilmazcatalbas
18-02-2016, 07:14
otomatik e39 5.20nin yakıtı üzer herşeyden önce 5.25/28/30 öneririm.
Araç donanım olarak bomboş olmasın ikinci elde rahat satabilmen için bu önemli.
Km kullanıma göre değişiklik gösterir. Yani hor kullanılmışsa 200.000 de de gidebilir.
Motorunu, kaportasını ve dijital olan her şeyini kontrol ettir. Elektriksel sıkıntılarına dikkat et eğer varsa çözmesi çok uzun sürüyor bilgin olsun.
Akışmetre, abs sensörü, fren merkezi gibi kronik sorunları var.
ulasoztas1
18-02-2016, 07:37
arkadaşımda önce 5.20 sonrasında 5.28 kullandı. İkisinden de memnundu ve isikide donanım olarak iyiydi ama herkesin dediği gibi 2.0 motor o kasayı kaldırmıyor, alınacaksa 5.25 ve yukarısı alınmalı
Draniela
18-02-2016, 07:44
Hiç unutmam adamın biri çift Fanus'lu e39 satıyordu :D
Japon balığı besliyormuş o derece :D
Ben 2001 ve üste makyajlı ve m54 çift vanos öneririm. 2.el de satışı daha kolay olur ve sunroof olması büyük avantaj. Motor sağlıklıysa çıkabilecek en büyük masrafı şanzıman olur diğerleri yazılmış zaten.
noelbaba
18-02-2016, 08:07
gittigim servisin ustalarinin hepsinde e39 var. ne zaman sohbeti acilsa bana ne yapacaksin e39u uzak dur diyorlar e46ya gec diyorlar. Ama e39uda cok begeniyorum be kardesim : ) Bu laflara ragmen gecen birisi satiyordu cek teklif ettim hatta istedigi fiyatada vadeden zarara girmesin diye 3bin fazla verdim yok vermedi herif
yaklaşık olarak 3 aydan beri 2001 m54 çift vanos 520 business sahibiyim büyüklüğü dışında aracımdan çok memnunum 2.sahibinden 180k da aldım aracı sunroof bakımı dışında herhangi bir olayı olmadı bana ancak aracın bakımlı olması çok önemli kasa ve kozmetik olarak eksikleri tamamlanır ancak mekanik olarak bakımlı olması çok önemli özgörkey bakımlı ama ona rağmen üstüne titrenmesi dikkat edilmesi gereken bir araç olduğunu öğrendim ben şahsen kasasına ve cüssesine göre benim bir performans beklentim yok o yüzden 520 bence yeterli seviyede :)
sansar34
18-02-2016, 10:37
:icon_tup::cool:Sahsen e34 sahibi biri olarak e39 istiyorum e60 bilmiorum ama f10 kullandim e34 kullanis zevki vermedi gerci okadar uzun bir kullanis olmadi kisacasi nacizane fikrim e34de bakilabilir e39 gerisi teferruat :cool:
1.5 senedir 1998 model 520i business kullanıyorum yukarıda arkadaslarında belirttigi gibi arabaya ayırdıgım eksta bi 10 bin liram vardı arabayı aldım hakikatende 10.000 tl harcadım :) ama şimdi nasıl oldu dersen e39 candır benim için cocukluk hayalimdi benimki biraz takıntılık seviyesinde :) Benim gıcık oldugum sadece pixel kayıpları onuda artık yaptırmıyorum, hareret yapar gibi oldu 2 kere fan termigi yüzünden hiç tehlikeye atmadan cekiciyle goturdum degiştirdim en son conta yanık cıktı :) üst kapak fln filan ölümdü valla, fren westinghouse una çooook ama çok dikkat etmeniz lazım benim başıma geldi giderlerini kontrol edin devamlı paronayaklık seviyesinde. Özellik olarak cogu sıfır arabada bulamıcanız özellikler mevcut saymama gerek yoktur heralde business alırsanız arkaya 2 airbag yan perdeler ve business muzik sistemi ile geliyo. Güç ağırlık oranı ***** yetmiyo diyenler var nasıl kullandıgınıza baglı benim gibi 2-2.5 deviri geçmiyosanız gayet yeterli, kocaeline gittim 4 kişi full bagaj 170km ile cruze control de stabil olarak gittim bi sollama yapmam gerekti 190-200 arası gördüm ama üzerine cıkmaz buna eminim :) Lpg yok aracımda ortalama şehiriçi 13/14 litre arası bi yakışı var...
omercarkci
18-02-2016, 22:02
Pazartesi günü E39'umu sattım(tek vanos 5.20iA). Genel olarak değerlendirecek olursam;
Artıları:
Modeline göre mükemmel donanım
Çok rijit ve stabil sürüş
Araca binen yabancı insanları şaşırtan hala diri malzemeler
Motor sesi şahane
Yakıtı lpg'de aşırı değil(benim 5 aylık ortalamam; uzun yol:21, şehir içi 35 krş)
Eksileri;
Aşırı kırılgan ve fonksiyonel olmayan bardaklıklar
Abs sensörlerinin sık sık arza vermesi ( tanesi 100 tl )
Çözülemeyen direksiyon uğultusu
Sık sık pixel kayıpları
Kasa ağırlığını kaldıramayan 150hp motor
Kırılsında parça satalım mantığı ile tasarlanan koltuk yan plastikleri
Güzel bir araçtı, ama ben çocukluğumdan beri japon arabaları üstünde büyüdüm. Sorunsuzluğa alışığım ve normal insanların dert etmedikleri şeyler bende büyür gider. Bu yüzden sattım.
Fikirleriniz için teşkkürler değerlendireceğim çok teşekkürler
omercarkci
18-02-2016, 22:04
otomatik e39 5.20nin yakıtı üzer herşeyden önce 5.25/28/30 öneririm.
Araç donanım olarak bomboş olmasın ikinci elde rahat satabilmen için bu önemli.
Km kullanıma göre değişiklik gösterir. Yani hor kullanılmışsa 200.000 de de gidebilir.
Motorunu, kaportasını ve dijital olan her şeyini kontrol ettir. Elektriksel sıkıntılarına dikkat et eğer varsa çözmesi çok uzun sürüyor bilgin olsun.
Akışmetre, abs sensörü, fren merkezi gibi kronik sorunları var.
İlginiz için çok sağolun dikkate alacağım kesinlikle
omercarkci
18-02-2016, 22:06
Ben 2001 ve üste makyajlı ve m54 çift vanos öneririm. 2.el de satışı daha kolay olur ve sunroof olması büyük avantaj. Motor sağlıklıysa çıkabilecek en büyük masrafı şanzıman olur diğerleri yazılmış zaten.
teşekkürler fakat bütçe olarak 2000 üzerine çıkamıyorum
omercarkci
18-02-2016, 22:12
1.5 senedir 1998 model 520i business kullanıyorum yukarıda arkadaslarında belirttigi gibi arabaya ayırdıgım eksta bi 10 bin liram vardı arabayı aldım hakikatende 10.000 tl harcadım :) ama şimdi nasıl oldu dersen e39 candır benim için cocukluk hayalimdi benimki biraz takıntılık seviyesinde :) Benim gıcık oldugum sadece pixel kayıpları onuda artık yaptırmıyorum, hareret yapar gibi oldu 2 kere fan termigi yüzünden hiç tehlikeye atmadan cekiciyle goturdum degiştirdim en son conta yanık cıktı :) üst kapak fln filan ölümdü valla, fren westinghouse una çooook ama çok dikkat etmeniz lazım benim başıma geldi giderlerini kontrol edin devamlı paronayaklık seviyesinde. Özellik olarak cogu sıfır arabada bulamıcanız özellikler mevcut saymama gerek yoktur heralde business alırsanız arkaya 2 airbag yan perdeler ve business muzik sistemi ile geliyo. Güç ağırlık oranı ***** yetmiyo diyenler var nasıl kullandıgınıza baglı benim gibi 2-2.5 deviri geçmiyosanız gayet yeterli, kocaeline gittim 4 kişi full bagaj 170km ile cruze control de stabil olarak gittim bi sollama yapmam gerekti 190-200 arası gördüm ama üzerine cıkmaz buna eminim :) Lpg yok aracımda ortalama şehiriçi 13/14 litre arası bi yakışı var...
Arabanın özelliklerine kesinlikle sözüm yok ve konforunada. Diğer bir konu ise benım aractan beklentim normal yani motor kasayı kaldırmıyor gibi bir hissim kesinlikle olmaz. Zaten ben konfor için araç seçen bir insanım. Temizini bulabilmem en büyük sorunların basında gelıyor. Yazılan herseyi dikkate alacağım teskkrler
2senedir bilfiil hergün biniyorum. 235.35.19 lastiklerim ve 3.5cm spor yaylar ile.40bin km yaptm 2 senede.1 kere yolda bırakmadı şükür. Maşallahi var.
Uzun yolda 10lt/lpg. S.ici 15lt/lpg yakiyorum.
Çıkabilecek muhtemel arızalar
Abs sensörü
Pixel
Cam kaldırma halatlari
Stoplar ve farlar orj degilse bagaja su alma vs. Ben memnunum satmıyorum soranlar oluyor. Ayrıca face de e39clubtr diye grup var kesinlikle bak derim
Tavsiyem min m54b25 motorlu olanı almandır,Bu araçlardan birini alıcaksanız bence kullanıcısıda size referans olsun bilinçli ellerde kullanılmış bi e39 kronikleri haricinde sıkıntı çıkarmıcaktır ama bu araçlar günümüzde replica jant,çakma m ön tampon,çakma m katlanır ayna ve özensiz yapılmış 4 çıkış egzoz kombinasyonu yapıp amacı dışında kullanan bi çok kişi var böle bi kombin görürseniz direk uzaklaşın.Bunların dışında önden darbe olmamasına çok dikkat edin şase rijitliğini kaybedebiliyor.Ayrıca çok keyifli bir araçtır.
Year One
19-02-2016, 08:34
replika jant tampon ile komple m denilenlerden uzak durun yeter :) onlarda zaten bellidir piyasada.
omercarkci
19-02-2016, 21:48
2senedir bilfiil hergün biniyorum. 235.35.19 lastiklerim ve 3.5cm spor yaylar ile.40bin km yaptm 2 senede.1 kere yolda bırakmadı şükür. Maşallahi var.
Uzun yolda 10lt/lpg. S.ici 15lt/lpg yakiyorum.
Çıkabilecek muhtemel arızalar
Abs sensörü
Pixel
Cam kaldırma halatlari
Stoplar ve farlar orj degilse bagaja su alma vs. Ben memnunum satmıyorum soranlar oluyor. Ayrıca face de e39clubtr diye grup var kesinlikle bak derim
Hocam yorumlarınız çok hoş olmus tesekkürler. Grubu takip ediyorum .
omercarkci
19-02-2016, 21:50
Tavsiyem min m54b25 motorlu olanı almandır,Bu araçlardan birini alıcaksanız bence kullanıcısıda size referans olsun bilinçli ellerde kullanılmış bi e39 kronikleri haricinde sıkıntı çıkarmıcaktır ama bu araçlar günümüzde replica jant,çakma m ön tampon,çakma m katlanır ayna ve özensiz yapılmış 4 çıkış egzoz kombinasyonu yapıp amacı dışında kullanan bi çok kişi var böle bi kombin görürseniz direk uzaklaşın.Bunların dışında önden darbe olmamasına çok dikkat edin şase rijitliğini kaybedebiliyor.Ayrıca çok keyifli bir araçtır.
Cenk bey aracı aldığımda kendimde m paket yapmayı düşünüyorum.Veya düzgün birşey gelirse m paketlisinide alabilirim aracın????
omercarkci
19-02-2016, 21:52
replika jant tampon ile komple m denilenlerden uzak durun yeter :) onlarda zaten bellidir piyasada.
Replika janta kesinlikle karşıyım , ayrıca aracı m paketli almayı düşünüyorum veya sade alıp kendim m paket düşünüyorum ??
Bütçeniz nasıl bilmiyorum ama uçsun kaçsın gibi bir beklentiniz yok sanırım. O halde 5.20i idealdir 2. eli diğer motorlulara göre daha iyidir. Çiçek gibi 5.28i yi arkadaşım 32 ye verdi 99 model çift vanos. Hem verene kadar göbeği çatladı hemde şimdi düzgününü 38-39 dan aşağıya bulamıyor. Oysa ki 5.20i ler kolaylıkla satılabiliyor. Alıcının büyük motor korkusu var malesef. Sonradan m yapacaksanız arka m tampon gereksiz pahalı. Ön tampon 250-300 bandında bulunabilirken arkaya malesef min. 600 tl rakam veriyorlar. Hali hazırda düzgün yapılmışını alırsanız o kısımdan kârınız olur. tamponu aldım boyattım taktırdım derken 1000 lirayı aşkın masrafınız olacak. farları kesinlikle mercekli hella far olmasına özen gösterin çok değiştiriyor görüntüyü.
Hocam nette takip ettiğim şahıslar var mesela "Time 16 35" ve "extreme35" faceden bakabilirsiniz adamlar sadece e39 kasalara yogunluk veriyorlar ve helalleri var. Yani uzun süredir takip ediyorum güvenimi kazandılar. Aklımdaki sorular km sıkıntısı ? ve yarı otomatik nasıl oluyor uygunmu araca ? yakıtı felan ? yıllık vergisi ? vb şeyler.
Time 16 35'in araçları yan dükkanımızda boyanıyor. Bildiğim kadarıyla motor mekanik ya da elektronik sorunu olmayan ama kozmetik açıdan yorgun araçları alıp yapıyor sahibi. Extreme35'i pek bilmiyorum. Onlardan hariç bir de m class var, acayip bir e39 sirkülasyonları var, fakat genellikle yüksek km'li araçlar var ellerinde.
Tavsiyem, iyi bir araştırma ve bütçeyle kendin arayıp bulman. e39 sahiplerinin bu konuda yazdıklarını da dikkate almakta fayda var. Ekstra bir bütçe olmadan o paralara 5 serisi almak hakikaten macera olur.
Year One
20-02-2016, 20:40
Replika janta kesinlikle karşıyım , ayrıca aracı m paketli almayı düşünüyorum veya sade alıp kendim m paket düşünüyorum ??
şöyle söyliyeyim... ben standart aracı sonradan M e çevirdim. fakat orjinal ön ve arka tampon vs kullandım. masraftan kaçmadım sadece ön arka çıkma tampona boya ile birlikte 2250 tl verdim. genelde herkes çin malı sıfır ön arkayı zaten 1000 gibi bi rakama alıyor. fakat inanın görüntüde muazzam fark var. o kadar kötü duruyorki hiç M yapılmasa daha klas bi görüntüsü olacak. yinede siz bilirsiniz ama orjinal olmadıgı sürece ben bu tarz değişikliklere gitmem. zaten yan sanayilerde tam oturmuyor çok çelimsiz duruyor ölçüleride farklı olduğu için
omercarkci
20-02-2016, 22:31
Bütçeniz nasıl bilmiyorum ama uçsun kaçsın gibi bir beklentiniz yok sanırım. O halde 5.20i idealdir 2. eli diğer motorlulara göre daha iyidir. Çiçek gibi 5.28i yi arkadaşım 32 ye verdi 99 model çift vanos. Hem verene kadar göbeği çatladı hemde şimdi düzgününü 38-39 dan aşağıya bulamıyor. Oysa ki 5.20i ler kolaylıkla satılabiliyor. Alıcının büyük motor korkusu var malesef. Sonradan m yapacaksanız arka m tampon gereksiz pahalı. Ön tampon 250-300 bandında bulunabilirken arkaya malesef min. 600 tl rakam veriyorlar. Hali hazırda düzgün yapılmışını alırsanız o kısımdan kârınız olur. tamponu aldım boyattım taktırdım derken 1000 lirayı aşkın masrafınız olacak. farları kesinlikle mercekli hella far olmasına özen gösterin çok değiştiriyor görüntüyü.
Hocam bütçem max 36-37 bin tl olur. Doğru değerlendirmişsiniz uçsun kaçsın beklentim kesinlikle yok. teşekkürler
omercarkci
20-02-2016, 22:35
şöyle söyliyeyim... ben standart aracı sonradan M e çevirdim. fakat orjinal ön ve arka tampon vs kullandım. masraftan kaçmadım sadece ön arka çıkma tampona boya ile birlikte 2250 tl verdim. genelde herkes çin malı sıfır ön arkayı zaten 1000 gibi bi rakama alıyor. fakat inanın görüntüde muazzam fark var. o kadar kötü duruyorki hiç M yapılmasa daha klas bi görüntüsü olacak. yinede siz bilirsiniz ama orjinal olmadıgı sürece ben bu tarz değişikliklere gitmem. zaten yan sanayilerde tam oturmuyor çok çelimsiz duruyor ölçüleride farklı olduğu için
Abi en iyi seçenek temizini bulup kendim süslemek gibi duruyor???
Year One
21-02-2016, 21:47
Abi en iyi seçenek temizini bulup kendim süslemek gibi duruyor???
bence öyle... çünkü adam yan sanayi 2 tampon 1 takım jant alıp yere basar komple m der. 28 bin liralık arabaya 35 deyip 7 lira masraf yaptım der, sen orjinal değil bu tamponlar o kadar masraf yapılmamıstır desende, adam fiyat kırmamak için orjinal diye tutturur. en iyisi standart alıp yapılacaksa en azından sen kendin yap ne taktığını bil.
mustafa_a
22-02-2016, 07:38
Kuzende 98 5.28 var. Benim 3.16 ya kafa tutamıyor. Yılların verdiği yorgunluk var tabi. Ama gaza yüklendiğinde gelen ses harika, konforu ve yalıtımı çok iyi.
Year One
22-02-2016, 11:12
Kuzende 98 5.28 var. Benim 3.16 ya kafa tutamıyor. Yılların verdiği yorgunluk var tabi. Ama gaza yüklendiğinde gelen ses harika, konforu ve yalıtımı çok iyi.
o dediğin yılların verdiği yorgunluk değil turbosuz atmosferik motor olmasından kaynaklanıyor olabilir.
omercarkci
22-02-2016, 11:23
bence öyle... çünkü adam yan sanayi 2 tampon 1 takım jant alıp yere basar komple m der. 28 bin liralık arabaya 35 deyip 7 lira masraf yaptım der, sen orjinal değil bu tamponlar o kadar masraf yapılmamıstır desende, adam fiyat kırmamak için orjinal diye tutturur. en iyisi standart alıp yapılacaksa en azından sen kendin yap ne taktığını bil.
Bence de en doğru karar öyle olacak abi çok sağol fikirlerin icin
mustafa_a
22-02-2016, 12:10
o dediğin yılların verdiği yorgunluk değil turbosuz atmosferik motor olmasından kaynaklanıyor olabilir.
Nasıl değil. 300 bine yaklaşmış bir araç. Rektefiye neden var o zaman ?
Kuzende 98 5.28 var. Benim 3.16 ya kafa tutamıyor. Yılların verdiği yorgunluk var tabi. Ama gaza yüklendiğinde gelen ses harika, konforu ve yalıtımı çok iyi.
Senin kuzenin 528 bitik o zaman kardeşim. Yada turbo 316 dan bahsediyorsun ki uzun da yine 528 yalar yutar
36-37 bütçe ile 5.20 almazdım şahsen. 30-33 aralığında 528 kovalayıp kalan 4-7 lirayı bakımına ayırırıdım.
sportwagon
23-02-2016, 23:46
Bende e39 520i araç bakıyorum aklıma yatan araçlar 35-40 bin bandında geziniyor fiyat olarak az önce denk geldi ilanlarda ne dersiniz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-hatasiz-dusuk-km-de-5.20ia-276041257/detay/
smtakdnz
23-02-2016, 23:51
98 528 var.Full bakımlı masrafsız.İlgilenirsen pm atabilirsin.
mustafa_a
24-02-2016, 07:20
Senin kuzenin 528 bitik o zaman kardeşim. Yada turbo 316 dan bahsediyorsun ki uzun da yine 528 yalar yutar
Bilmiyorum ama aracı bakımlı, 160 a kadar birçok kere denedik, artık o da kabul etti
Bende e39 520i araç bakıyorum aklıma yatan araçlar 35-40 bin bandında geziniyor fiyat olarak az önce denk geldi ilanlarda ne dersiniz
BMW 5 Serisi 520i 520i 2001 Model 39.000 TL Sahibinden sat (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-hatasiz-dusuk-km-de-5.20ia-276041257/detay/)
Koltuk derileri orjinal değil dostum. 35 liraya kadar düşünülür ama o paralara ısıtmalı recaro olan. Navigasyonlu lacivert içi bej bulursun
Year One
24-02-2016, 16:27
Nasıl değil. 300 bine yaklaşmış bir araç. Rektefiye neden var o zaman ?
senin aracında turbo varmı ?
316i ile kıyas yapabilecek performans anlamında tecrübeye sahip değilim ama söz edilen araca bir süre yakınım sahipti gerçekten çok çok tok ve konforlu kemikli bir araç fakat yinede türkiyede almak istermiydim derseniz orası şüpheli kimbilir neler yaşadı gördü o zavallı :(
erhanarici18
24-02-2016, 18:33
bence arkadaşın araç turbo 3.16
yoksa 5.28 kılçık gibi ayıklar
mustafa_a
24-02-2016, 19:15
senin aracında turbo varmı ?
Aracım f30 3.16i. Ne zaman yanyana gelsek deniyoruz, artık bıraktık dediğim gibi kuzen kabullendi :)
Year One
24-02-2016, 20:40
tamam işte aracınızda turbo mevcut. turbolu araç ile turbosuz aracı karşılaştırmak pekte uygun olmaz. kuzenin aracına turbo yapsın birde o zaman deneyin :) e39 528 çıktığı dönemde o hızlara o sürelerde cıkabilen arac cok fazla yoktu. şu zamanda F10 520 (1,6 turbo) yazılım yapıldığı zaman F10 520d, 525d, 530d leri çok güzel ayırabiliyor. ha tabi dizeller de yazılım yapsa m5 ayırır :) turboda işler böyle
omercarkci
25-02-2016, 21:03
Peki arkadaslar e39 kasa alırken aracın km'si fazla olsa fakat motoru iyi olsa alınır mı yani motorun performansınımı dikkate alalım ve km'yi ikinci plana mı atalım ?
Peki arkadaslar e39 kasa alırken aracın km'si fazla olsa fakat motoru iyi olsa alınır mı yani motorun performansınımı dikkate alalım ve km'yi ikinci plana mı atalım ?
330 binde saat gibi çalışan bmw de var 40 binde yağ yakan da. Bakımlı ise korkma kmden
Year One
26-02-2016, 00:24
ben 290 binde almıştım. taş gibiydi. hem motoru hem şanzımanı. şu anki sahibi 310-320 bin lerde zannedersem hala saat gibi.
omercarkci
27-02-2016, 22:08
330 binde saat gibi çalışan bmw de var 40 binde yağ yakan da. Bakımlı ise korkma kmden
tesekkürler dikkate alacağım
omercarkci
27-02-2016, 22:10
ben 290 binde almıştım. taş gibiydi. hem motoru hem şanzımanı. şu anki sahibi 310-320 bin lerde zannedersem hala saat gibi.
Peki bakımlarının düzenli yapıldığını nerden anlayabilirim ?
bakım kayıtlarını ısteyerek tabiki. artık sanayide bile adamlar kağıt düzenleyip veriyor. ben herzamna saklarım araç alırkende ilk önce bakımı sorarım.
omercarkci
28-02-2016, 00:27
bakım kayıtlarını ısteyerek tabiki. artık sanayide bile adamlar kağıt düzenleyip veriyor. ben herzamna saklarım araç alırkende ilk önce bakımı sorarım.
Hocam sahte kayıt olma ihtimali var mi yani sahte bakım kayıtları felan
Hocam sahte kayıt olma ihtimali var mi yani sahte bakım kayıtları felan
Her türlü oyun olma ihtimali var.
Kaç yaşında araç alıyorsun üstelik 200k devirmiş.
Kim bilir kaç tane el değiştirdi.
Sorunsuzluk beklenmez artık onlardan.
Sağını solunu gösterip alacaksın. Gerisi şansa kalmış.
çoğu kişi bakımları sormadığından sahte kayıt olduğunu zannetmiyorum. eğer düzgün bir yer ise ararsınız bilgisayara işlemişseler bakımı oradanda çıkar. tabi siz yinede baktıracaksınız ama periyodik bakımın yapılıp yapılmadığı konusunda fikir edinirsiniz.
omercarkci
28-02-2016, 21:12
Her türlü oyun olma ihtimali var.
Kaç yaşında araç alıyorsun üstelik 200k devirmiş.
Kim bilir kaç tane el değiştirdi.
Sorunsuzluk beklenmez artık onlardan.
Sağını solunu gösterip alacaksın. Gerisi şansa kalmış.
Çok doğru demişsiniz hocam. İllaki birşeyleri olacak o yaşta aracın önemli bişey olmamasına dikkat edeceğim artık
omercarkci
28-02-2016, 21:12
çoğu kişi bakımları sormadığından sahte kayıt olduğunu zannetmiyorum. eğer düzgün bir yer ise ararsınız bilgisayara işlemişseler bakımı oradanda çıkar. tabi siz yinede baktıracaksınız ama periyodik bakımın yapılıp yapılmadığı konusunda fikir edinirsiniz.
Dikkat etmeye çalışacağım inşallah
omercarkci
03-03-2016, 22:44
Arkadaşlar bu 1997-2000 arası 5.20 lerin motoru m52 olarak mi geçiyor bilgisi olan varmı?
Avrupada 96'dan 98 in ilk 6 ayına kadar tek vanos, 98 2. yarısından 2000 in 6. ayına kadar çift vanos m52. 2000 in 2. 6 ayından itibaren makyajla birlikte M54.
Türkiyede 96-98 tek vanos.
99 da tek vanos olanda var çift vanos olanda.
2000-2002 m52 m52 çift vanos.
2003 modeller m54.
Borusan satış stratejisi gereği 2001 ve 2002 leride 2.0 m52 çift vanos olarak getirmiş.
M54'ler 2.2 olduğu için bir üst ötv dilimine giriyor.
omercarkci
04-03-2016, 09:40
Avrupada 96'dan 98 in ilk 6 ayına kadar tek vanos, 98 2. yarısından 2000 in 6. ayına kadar çift vanos m52. 2000 in 2. 6 ayından itibaren makyajla birlikte M54.
Türkiyede 96-98 tek vanos.
99 da tek vanos olanda var çift vanos olanda.
2000-2002 m52 m52 çift vanos.
2003 modeller m54.
Borusan satış stratejisi gereği 2001 ve 2002 leride 2.0 m52 çift vanos olarak getirmiş.
M54'ler 2.2 olduğu için bir üst ötv dilimine giriyor.
Tesekkurler
erhanarici18
04-03-2016, 09:50
Evet m52 tek vanos
knk bütün sahibinden.com ilanlarına ayıp ediyon ama
fanus fanus
omercarkci
17-03-2016, 14:23
BEYLER birde bu e39 larda ne sanzıman var ? Yarı otomatik ler iyi mi sarsıntı oluyor mu vites geçişlerinde falan ?
tahirunal
17-03-2016, 18:45
Ben projelik e34 arayışındayım,
Kaportadan ziyade motoru sağlıklı araç arıyorum ama samanlıkta iğne aramak gibi.
M50b25 manuel e34ü turbolamayı düşünüyorum, çevrenizde bildiğiniz satılık araçlar var mı sahibindendeki araçlar dışında
knk bütün sahibinden.com ilanlarına ayıp ediyon ama
fanus fanus
pardon knk :(
Strich Acht
17-03-2016, 20:54
benzer konu varken yenisini açmayayım dedim;
Loading site please wait... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-meraklisina-orjinal-ilk-sahibinden-5.30i-239015761/detay/)
linkteki araç için ne düşünüyorsunuz ? yüksek km eksisi ama ilk sahibi ve tüpsüz olması artı bence. sorun potansiyeli nedir, nelerine baktırmak lazım ?
Aylardır e39 bakıyorum. Öncelikli beklentim konfor. Aracın içi benim için çok önemli.. Fakat ciddi anlamda temizini bulmak zor özellikle izmir de. Biraz düzgün diye belirttikleri araçların fiyatları uçuk.
Yıllardır honda kullandığım için sorunsuzluğa alıştım. E39 beni üzer mi acaba? Ayrıca arabayı çok hassas kullanan birisiyim. Yanlama, kesiciye girme, aşırı hız yapma, modifiye tutkusu yok. En azından bizim ülkemizde yapılan bir çok apaçi modifiye merakı yok. Yapılacaksa orjinal parça ve kaliteli markalar kullanılmalı.
Önceki aracıma 3 bin liradan fazla para verip o.z racing jant almıştım mesela. Ya profesyonelce modifiye ya da hiç.
Orjinal hali de hoşuma gidiyor e39'un m paket denk gelirse de süper olur. Km konusunda hiç takıntım yok çünkü yatan araba masraf çıkarır diye biliyorum yol yapan araç eğer bakımlı ve hor kullanılmadıysa sorun olmaz sanırım.
Ah şöyle yaşlı bi amcadan, ilk sahibinden bi e39 alabilsem yıllarca binsem. İçi bej olsa :)
Şuan kullandığım araç 2001 honda civic vtec 2 es denilen makyajsız model. Satıp e39 alsam üzerine ne kadar koymam gerekir acaba. Performans çok önemli değil 5.20 yeterli.
Extrem 35 mi ne bir de m Prof falan hepsini takip ediyorum ama ben kendim arayıp bulma taraftarıyım. Bu satıcılar şehir dışından araç getirip izmir de far, stop, tampon, boya Vs yapıp gösteriş elde ettikten sonra satıyorlar araçları. Sonuçta onlar da bizim gibi arayıp bulup alıyor. Bakalım hayırlısı honda'dan çok memnunum fakat araç orjinal stok halinde şuan çok konforsuz :) japon hastalığı yol sesi içeride.
bizde bir arkadaşımız için max 28-29 bine kadar e39 bakıyoruz uzun süre binilceği için zamanla halledilcek şeyleri olabilir varsa etrafınızda tavsiye etçek araç tavsiyelere açığız değişen durumuna göre tolere edilebilir mümkün oldukça fazla ellenmemiş(çakma m tamponlar,karpuz jantlar,salak saçma elektronik müdaheleler) araç bakıyoruz teşekkürler
2-3 bin yukarı esnerseniz şu araç düzgün;
Loading site please wait... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-oxfordgreen-528ia-lpg-li-258651665/detay/)
erhanarici18
17-03-2016, 21:39
2-3 bin yukarı esnerseniz şu araç düzgün;
Loading site please wait... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-oxfordgreen-528ia-lpg-li-258651665/detay/)
araç benim forumda da ilanı var daha detaylı bilgi isteyen çekinmeden sorabilir.
A dan Z ye herşeyini yazdım zaten foruma
araç benim forumda da ilanı var daha detaylı bilgi isteyen çekinmeden sorabilir.
A dan Z ye herşeyini yazdım zaten foruma
bilmem hatırlarmısın 3-4 yıl önce opel corsa buluşması olmuştu orda tanışmıştık :)
aracını arkadaşa kafadan gösterdim ancak fiyat uymadı arkadaşa yoksa herşeyi tam istenen gibi maşallah
Erhan ın araç mükemmel,bindim kullandım alan pişman olmaz
erhanarici18
18-03-2016, 13:09
bilmem hatırlarmısın 3-4 yıl önce opel corsa buluşması olmuştu orda tanışmıştık :)
aracını arkadaşa kafadan gösterdim ancak fiyat uymadı arkadaşa yoksa herşeyi tam istenen gibi maşallah
Hatırlamaz mıyım adın rahmiydi dimi zaten bi seni bide ali ergünü hatırlıyorum o günden bu forumuda siz söylemiştiniz bana araç konusundada elimden geleni yapmaya çalışırım
araç benim forumda da ilanı var daha detaylı bilgi isteyen çekinmeden sorabilir.
A dan Z ye herşeyini yazdım zaten foruma
Takas düşünürmüşün düşünürsen telefonunu yaz detayları konuşalım
erhanarici18
18-03-2016, 19:39
Takas düşünürmüşün düşünürsen telefonunu yaz detayları konuşalım
olabilir pm atıyorum
Strich Acht
21-03-2016, 12:45
benzer konu varken yenisini açmayayım dedim;
Loading site please wait... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-meraklisina-orjinal-ilk-sahibinden-5.30i-239015761/detay/)
linkteki araç için ne düşünüyorsunuz ? yüksek km eksisi ama ilk sahibi ve tüpsüz olması artı bence. sorun potansiyeli nedir, nelerine baktırmak lazım ?
şu soruya bir cevap alsam çok makbule geçerdi :)
sportwagon
21-03-2016, 19:05
İlandaki araç 1 ay önce ilandaydı akşam girdi sabah aradım araç satıldı dendi , 39000 tl fiyatı vardı kaça satıldı kim bilir..... İşi gücü bırakıp temiz bmw peşine düşücem sitede , nasıl bir fiyat artışıdır
Loading site please wait... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-orginal-arac-283784137/detay/)
bendede vardı geçen hafta hatun binemiyor büyük diye sattım takip edip ilgilenenler bilir arzum dizayn birtanın eski e39 u idi.
2001 makyajlı 520 çift vanos 180k da tek parça lokal boyalı değişensiz kayıtsız ve tam hafızalı ayna koltuk vs gibi ac sht jantlı coiloverlı aracı ankaraya 42 ye verdim renkte gridi güzel e39 herzaman para ancak belli bir hitap ettiği toluluk ve binicisi var bu araçların o yüzden araba ne kadar dolu ve güzelse o kadar iyi :)
benzer konu varken yenisini açmayayım dedim;
Loading site please wait... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-meraklisina-orjinal-ilk-sahibinden-5.30i-239015761/detay/)
linkteki araç için ne düşünüyorsunuz ? yüksek km eksisi ama ilk sahibi ve tüpsüz olması artı bence. sorun potansiyeli nedir, nelerine baktırmak lazım ?
Soğutma sistemiyle ilgili herşeye baktırın, direksiyon pompasına baktırın, kısaca 4/4 lük herşeyine baktırın. 2. el E39'un bakımları aksatıldıysa değişmesi gereken parçaların maliyeti baya yüksek olabilir( en basiti krank eksantrik oksijen sensörlerin ömrü 150 bin km, bu km'ye kadar 2 kez değişmesi gerekiyordu, değişti mi sormak lazım) Disa valfi kontrol edilsin mutlaka. Katalitik konvertör ne alemde onada bakın. Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Birde bu km'deki e39'a uzun yıllar binecekseniz yaklaşın, bizim millet km'si orijinal arabayı sevmez, bundan daha yorgun araçların km'si yarıya çekilip daha yüksek fiyata satılırsa alırlar ancak. Tabi bu aracında fiyatını uygun bulmadığımı belirteyim, benim gözümde binici için hakkı max. 35 dir, çünkü alıp biraz kullandıktan sonra km 400 bine dayanacak, satmak isterseniz yukarıda söylediğim sebepten dolayı paraya çok zor döner. Bir nevi evleneceğim diye düşünün, ben olsam alır mıydım? 35 civarlarına bir daha satmamak üzere alıyorsam alırdım.
Bende de var bitane e39 520. 98 model 5 parca yarm boya var. Orjinal alıp m yaptım 2 senedir biniyorum. Siyah ici gri. Pmden veriyim bilgileri arayan varsa.dosta gider
Strich Acht
23-03-2016, 20:06
Soğutma sistemiyle ilgili herşeye baktırın, direksiyon pompasına baktırın, kısaca 4/4 lük herşeyine baktırın. 2. el E39'un bakımları aksatıldıysa değişmesi gereken parçaların maliyeti baya yüksek olabilir( en basiti krank eksantrik oksijen sensörlerin ömrü 150 bin km, bu km'ye kadar 2 kez değişmesi gerekiyordu, değişti mi sormak lazım) Disa valfi kontrol edilsin mutlaka. Katalitik konvertör ne alemde onada bakın. Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Birde bu km'deki e39'a uzun yıllar binecekseniz yaklaşın, bizim millet km'si orijinal arabayı sevmez, bundan daha yorgun araçların km'si yarıya çekilip daha yüksek fiyata satılırsa alırlar ancak. Tabi bu aracında fiyatını uygun bulmadığımı belirteyim, benim gözümde binici için hakkı max. 35 dir, çünkü alıp biraz kullandıktan sonra km 400 bine dayanacak, satmak isterseniz yukarıda söylediğim sebepten dolayı paraya çok zor döner. Bir nevi evleneceğim diye düşünün, ben olsam alır mıydım? 35 civarlarına bir daha satmamak üzere alıyorsam alırdım.
teşekkür ederim.
konuştum ilan sahibiyle araç patron aracıymış hep serviste bakımı yapılmış, kaskosuz hiç binilmemiş, toplamda 11 adet hasar kaydı var ama büyük değil. hasarlar da hep serviste onarılmış.
yarın baktıracam araca, 37 ye falan bırakırsa almayı düşünüyorum açıkçası.
başım ağrımadan 2 sene binsem yeter.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.