Orijinalini görmek için tıklayınız : Toyota celİca vvtlİ
Enverbah
05-03-2016, 09:36
Merhaba arkadaşlar.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11454263858566247&slink=cvh1fj
Ülkemizde nadir olan fakat Bulgaristan da ucuz olan bi çok araçtan biri.
Almayı düşünüyorum.Sizlere danışmak istedim.
Motor şanzuman nasıldır parça konusunda beni çok üzer mi egzoz filtre yazılımla ne kadar yürür?
Enverbah
07-03-2016, 10:21
Bu otomobil hakkında bilgisi olan yok mu arkadaşlar abiler
Ülkemizde nadir olan bir araç hakkında bilgi alamaman çok normal değil mi..
Kolay gelsin yedek parça olarak TR'de kaporta olarak zorlanırsın. Motor olarak fotolarda anlaşılan 1.8 T-sport motoru. Corolla Tsportla aynı motor var; orjinalinde 6.200de lift açar 8.200 devir çevirir. Alt devirleri normal 1.8 araçtır; yurtdışında supercharger kitleri mevcut 225hp güç alınır diye biliyorum (alt devirlerin canlanır üst devirlerde zaten tatmin eder) Chip yazılım işi fazla araç olmadığı için biraz muamma. Bu motorlarda mutlaka egsoza el atmalı aracı kısıtlıyor.
Enverbah
07-03-2016, 11:53
Ülkemizde nadir olan bir araç hakkında bilgi alamaman çok normal değil mi..
Haklısınız fakat forumda bu araç hakkında birilerinin bilgisi vardır.
Kolay gelsin yedek parça olarak TR'de kaporta olarak zorlanırsın. Motor olarak fotolarda anlaşılan 1.8 T-sport motoru. Corolla Tsportla aynı motor var; orjinalinde 6.200de lift açar 8.200 devir çevirir. Alt devirleri normal 1.8 araçtır; yurtdışında supercharger kitleri mevcut 225hp güç alınır diye biliyorum (alt devirlerin canlanır üst devirlerde zaten tatmin eder) Chip yazılım işi fazla araç olmadığı için biraz muamma. Bu motorlarda mutlaka egsoza el atmalı aracı kısıtlıyor.
Yabancı sitelerden biraz araştırma yaptım.genelde olumsuz yorum yok araç hakkında.önümüzdeki ay içerisinde almayı düşünüyorum.
İlerde sc yerine 75-100 hp nos basacağım sizin yardımlarınızla inş.
Bizim buralarda bolca bulunan bir model.2zz-ge motor kullanılmıştır,iç aksam kalitesi olarak çok bişey beklemeyin sade ve normal bi plastik kalitesi ne eksik ne fazla.İyi bakılmayanlarında yatak sıkıntısı kroniktir buna oldukça dikkat edin.Motoru performans olarak güzeldir ama bi b18c veya k20a keyfi vermeyebilir.Buradada zaten uygun fiyatlı spor araç olarak biniliyor piyasası 20-25 arası parasının hakkını bence kesinlikle veren bir araç,bunun dışında klasik Toyota sağlamlığı bu araçtada var 3 sene sadece arada bir yağı değişen ve hor kullanılan bir araca bindim galeride yatak haricinde hiçbir sıkıntısı yoktu tıkırtı bile gelmiyordu araçtan.Dediğim gibi düzenli yağ değişimi yapılmayan ve kalın yağ kullanılan araçlarda yatak sıkıntısı olur haricinde hiç bir parçası veya aksamında bir sıkıntısı olduğunu ne gördüm ne duydum.Arkadaşımda var bi tane arada gazlarız egzos sesi gayet güzeldir.Burda turbo kitiyle binenler bi hayli fazla stock motorla düzgün bakımla 4-5 senedir sanayiye bakımlar haricinde uğrarlar.
Bizim buralarda bolca bulunan bir model.2zz-ge motor kullanılmıştır,iç aksam kalitesi olarak çok bişey beklemeyin sade ve normal bi plastik kalitesi ne eksik ne fazla.İyi bakılmayanlarında yatak sıkıntısı kroniktir buna oldukça dikkat edin.Motoru performans olarak güzeldir ama bi b18c veya k20a keyfi vermeyebilir.Buradada zaten uygun fiyatlı spor araç olarak biniliyor piyasası 20-25 arası parasının hakkını bence kesinlikle veren bir araç,bunun dışında klasik Toyota sağlamlığı bu araçtada var 3 sene sadece arada bir yağı değişen ve hor kullanılan bir araca bindim galeride yatak haricinde hiçbir sıkıntısı yoktu tıkırtı bile gelmiyordu araçtan.Dediğim gibi düzenli yağ değişimi yapılmayan ve kalın yağ kullanılan araçlarda yatak sıkıntısı olur haricinde hiç bir parçası veya aksamında bir sıkıntısı olduğunu ne gördüm ne duydum.Arkadaşımda var bi tane arada gazlarız egzos sesi gayet güzeldir.Burda turbo kitiyle binenler bi hayli fazla stock motorla düzgün bakımla 4-5 senedir sanayiye bakımlar haricinde uğrarlar.
1.8 Tsport motorlarının yatak sarma problemi yağ pompalardan kaynaklanıyormuş. 40.000kmde yağ pompasını ORJİNALi ile değiştirilince gerisi bildiğiniz Toyota sağlamlığı deniliyor. Tabiki yüksek devir çevirdiği için araca ince yağ koyulmalıdır.
Nos olayınıda hiç bir bilgim yok açıkcası. Blok olarak Toyota ama o kadar zorlanmaya dayanır mı dayanmaz mı net bir bilgim yok. Ben cesaret edip Nos basmıyorum yetiyor zaten motor.
MonkeyWrenchRacing den yağ pompası alınır, lift saplamaları da belli bakım aralıklarında kontrol edilir / gerekirse değiştirilir ise bildiğimiz Toyota sağlamlığı.
Atmosferik olarak honda verimi beklenmemeli, en ideal kıvamı cadde tipi egzantrik üzerine Rotrex SC, Blitz veya TRD sc kitleri ile 272hp civarına kadar alınabilir.
Nos bence macera olur özellikle en ufak vites kaçırma vs hatayı affetmez.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.