Orijinalini görmek için tıklayınız : VW CC yay tercihi
Aracıma yay almak istiyorum.
Piyasada eibach pro-kit ve h&r ve vogtland var.
Aracımda adaptif şase kontrolü yok. Olsa ne olur olmasa ne olur bilmiyorum ancak belirtmek istedim.
Amacım, aracın konforunu bozmadan tatlı şekerlikte biraz düşürmek. Viraj kasmak ya da minimum düşüklükte gezmek gibi takıntılarım yok.
Fikir, yorum ve görüşlerinizi bekliyorum...
Aracıma yay almak istiyorum.
Piyasada eibach pro-kit ve h&r ve vogtland var.
Aracımda adaptif şase kontrolü yok. Olsa ne olur olmasa ne olur bilmiyorum ancak belirtmek istedim.
Amacım, aracın konforunu bozmadan tatlı şekerlikte biraz düşürmek. Viraj kasmak ya da minimum düşüklükte gezmek gibi takıntılarım yok.
Fikir, yorum ve görüşlerinizi bekliyorum...
Canım abim vogtland takanlar genelde memnun ben de coilover ya da yay düşünüyorum havalar bi düzene girsinde.
Anılcım, benim için coilover biraz gereksiz olur sanki maliyetinden dolayı. Sonuçta sadece aracı düşürmek için kullanacağım.
Bir kaç yerde okuduğum kadarıyla eibach en konforlu olanıymış ama bir de kullananları dinlemek istedim.
Yetkili serviste satılıyor mu acaba başka bir seçenek?
Anılcım, benim için coilover biraz gereksiz olur sanki maliyetinden dolayı. Sonuçta sadece aracı düşürmek için kullanacağım.
Bir kaç yerde okuduğum kadarıyla eibach en konforlu olanıymış ama bir de kullananları dinlemek istedim.
Yetkili serviste satılıyor mu acaba başka bir seçenek?
Bildiğim kadarıyla yetkili serviste var ama marka model ne bilmiyorum abi. Eibach ben yine vag grubu olan seat leon aracımda kullandım düşüklüğünden hiç memnun kalmadım konforu da aynı şekilde. H&R ve voghtland iyi 40mm ölçüsünde getiriyorlardı en son ülkeye 50mm varsa ideal olur aslında.
Trance-R
14-03-2016, 13:44
Canım abim, CC denilen araç zaten bayağı sert bir araba.
Yay tercihi, daha da sertleştirir diye düşünüyorum. Coil daha makbul...
Eibach yay, H&R ve Vog'a göre daha konforlu yaylardır. Konuyu da "yol tutuş, aktarma..." bölümüne açsaydınız iyiydi.
Eibach taktik cc ye konfor degismedi neredeyse.
Görüntü açısından fotoğraf koyacak olan var mı ? 19 jant ile tam doldurur galiba.
eibach taktım hiç emnun kalmayıp aynı ay söktürdüm.
SGTI ve TAGO nun birbiriyle tezat olan değerlendirmeleri kafamı çok karıştırıyor.
Coilover a ise o kadar para vermeye gerek görmüyorum.
evrendogu
15-03-2016, 07:41
Genel olarak eibach en konforlu yay denebilir. Daha profesyonel uygulama arasaydın bende coilover derdim.
Tek amacım aracı düşürmek. Bu yüzden 3binlira verip coil almaya değer mi? Coil yay a göre konforu daha az etkiler?
Benim arkadaşımın aracında eibach var. Tadında basık ama konfor olarak gayet rahat. Yani Orj ile arasında can sıkıcak kadar sertlik durumu yok. Onunki dizel diye kafasi biraz fazla düştü ama. Sanırım benzinli yayı almış.
rain man
15-03-2016, 14:49
Cc için de bu durum aynı mıdır bilmem ancak benim aracım için HR ve prokit karşılaştırmasını HR biraz daha fazla düşürüp 3.5 deyip 4e yakın düşürüyor, konforu çok etkilemiyor prokit ise 3 deyip 2.5 civarı düşürüyor biraz daha göreceli olarak sert diye yorumlamışlardi.
Sadece düşüklük için coilover gereksiz. Piste çıkmayacak araç için boşa masraf, yoksa coiloverın daha etkili ve kaliteli bir çözüm olacağından kimsenin şüphesi yok.
Aracın motor seçeneğine uygun almaya dikkat edin. Bazı markalar dizel ve benzinli araçlar için ayrı ayrı yay üretirken bazıları motora göre değişen ön aks ortalama ağırlığını kaale alarak üretiyor. En yararlısı ikinci olan yoksa eşit olmayan bir düşmeye sebep olabiliyor.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.