PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Baskı Sorunu ve Farklı Baskı Kullanmak...



ghibli06
21-03-2016, 21:03
arkadaşlar selam, maserati ghiblinin motor ve rodajı biteli çok oldu her şey de güzel... ama bizi motordan daha fazla uğraştıran bir sorunumuz var... baskı ve bilyesi... baskı devamlı bilyeden çıkıyor, kafayı yemek üzereyiz, sitelerden incelediğim kadarıyla, baskı göbeği çap olarak büyük, haliyle baskı kolları kısa kalıyor, tam momentini alamadığı için de pedal sert... ayrıca göbek, baskıya otururken en fazla 2-3 mm si tutuyor (orj. böyle), set aşağıda görülebilir:

http://blogimg.goo.ne.jp/user_image/09/61/fd59d0a8189c9c6affeabceab760f150.jpg

bu arada sistem ters baskı... benim fikrim 4. kere sökülecek olan sistemde, baskıyı değiştirip daha küçük göbekli bir baskıyı bilyesi ile beraber takmak, çap 240 mm... özellikle proje arabası yapan arkadaşlara sormak istiyorum, hiç aranızda başka bir baskıyı uydurmak zorunda kaldınız mı? nelere dikkat etmek lazım?

alfa75
22-03-2016, 12:38
üstad bronzu iptalmi ettin.

ghibli06
22-03-2016, 13:02
üstad bronzu iptalmi ettin.

yok hocam bronza devam, fotoyu topluca bütün debriyaj parçaları görünsün diye koydum... sıkıntı baskıda, balatada değil...

Maxi
22-03-2016, 13:57
neden sorun var, baskı ve bilya std araca ait değilmi?

alfa75
22-03-2016, 18:19
hımm.bende bu aralar bronz balatada kalıkışta kaçırma sorunu yaşıyorum hafiften.bi türlü randıman alamadım bu debriyaj işinden.2 takım normal balata eskittim çok kısa sürede,+ 1 bronz balata.suçlunun volan olduğu söylendi 3 baskı sonra nihayet,çıkma temiz volan bulup ikinci kez yaptırdığım bronzla taktırdım.hatta işi sağlama almak için baskı yaylarını güçlendirmek ve üç parçayı uyumlu ayarlatmak için ankara ya yolladım,hepi topu 1 sene olmadı kaçırmaya başladı kalışlarda. normal balata taksam ne kadar gitcekti acaba,şimdi ne yapacağımı şaşırdım açıkcası,söküp orjinal elimde duruyor onu taksam kaç km gider bilmiyorum.

ghibli06
22-03-2016, 20:56
neden sorun var, baskı ve bilya std araca ait değilmi?

hocam çok limitte, 2 mm tutuyor ve de araç güçlenince sıkıntı oluyor, diğer araçlarda da sorun aynı...

ghibli06
24-03-2016, 19:39
http://www.americanmuscle.com/exedy-tob-slavecylinder-0513.html

Hidrolik rulmana gecerek duz baski takmaya karar verdik .

http://m9.i.pbase.com/o6/90/50290/1/95875649.oYBfg6DU.slaveintrans.jpg

Sert@ç
24-03-2016, 19:52
Abi e46 m3 şanzımanı var onu takalım direk problemi kökten çözelim

BahadırALTUN
24-03-2016, 20:00
Bunu takınca pedal pamuk gibi yumuşak olacakmı ? Debriyaj pedalı hissi değişecekmi ? Misal frene basıyormuş gibi felanmı hissedeceğiz?

ghibli06
24-03-2016, 20:47
Abi e46 m3 şanzımanı var onu takalım direk problemi kökten çözelim

üzerindeki 6 ileri BMW şanzumanı zaten biraz modifiye edilmiş ve ters baskı yapılmış :)

ghibli06
24-03-2016, 20:48
Bunu takınca pedal pamuk gibi yumuşak olacakmı ? Debriyaj pedalı hissi değişecekmi ? Misal frene basıyormuş gibi felanmı hissedeceğiz?

abi hissiyattan ziyade en azından baskı tam ortadan basacak :) bir de yumuşayacak elbette...

ghibli06
25-03-2016, 14:49
malzeme geldi işleme başlıyoruz, aramızda hiç bu tarz bir modifikasyon yapan oldu mu acaba?

http://i.hizliresim.com/7gDd1L.jpg (http://hizliresim.com/7gDd1L)

http://i.hizliresim.com/PkDNad.jpg (http://hizliresim.com/PkDNad)