Orijinalini görmek için tıklayınız : custom headers nerede yaptıra biliriz
sumunder
17-11-2008, 12:32
custom headers nerede yaptıra biliriz ve ortalama ne kadara mal olur bilgisi olan varmı?
B.Aktepe
17-11-2008, 12:34
araba ne motoru ne? niye custom hazır yapılmışı varsa eğer?
sumunder
17-11-2008, 12:41
lancer 2004 olsada alsak hazırını
B.Aktepe
17-11-2008, 12:58
niye peki headers yaptırmak istiyorsun? orjinali yeterli niye gelmiyor? egzantrik hacim yada sıkışttırma ile mi oynadınız?
sumunder
17-11-2008, 12:59
yok oynamadık hiç bişeyinde sadece braz performans artışı olur diye düşünüyoruz
B.Aktepe
17-11-2008, 12:59
avrupa yakasında maslak sanayide iskender usta var o custom iş yapıyor.
anadolu yakasında da gkm service gökmen usta o da custom headers yapar.
ama gerekip gerekmediği tartışılır.
yaw bılal vtedclere headers takınca o dedıklerın takılıomu ?
B.Aktepe
17-11-2008, 13:02
vtec makinası ile 2004 lancer makinasının performansı aynı mı?
yüksek devir çevirebiliyor mu?
her arabada headers vtecte olduğu kadar iş yapıyor mu? neden 106 gti da headers +güç vermiyor? selçuk öyle bir yazıyorsun ki.
4-1 deılde 4 2 1 yaparsın boru capını ayarlarsın dızaynı mumkun olduıgunca ıyı hale sokarsın kesınlıkle stock headerstan fazla guc verır
sumunder
17-11-2008, 13:03
yaw bılal vtedclere headers takınca o dedıklerın takılıomu ?
çok doğru headers düz boru son susturucu ki headers takıpta düz boru ve susturucu takmayanı bile gördüm.
B.Aktepe
17-11-2008, 13:05
4-1 deılde 4 2 1 yaparsın boru capını ayarlarsın dızaynı mumkun olduıgunca ıyı hale sokarsın kesınlıkle stock headerstan fazla guc verır
tabi bu söylediklerin türkiyede custom olarak muhakkak orjinalinden daha verimli olur..
sonradan dyno ya da çıkıp,güç ve tork eğrisinide bakın.
Benim arkadaşımda da 2006 lancer var..1.6 plus..gerçekten gitmeyen bir araba..çok düşünmüştük turbolamadan ne kadar yükleriz diye..ama verilen parayla orantılı hp'ler alınmıyor..en mantıklısı turbolamak..gerçekten yürütmek istiyorsanız tabii..
diğer konuda sormuştun ne yapabiliriz diye ama konuyu bulamadım buraya yazdım.
bende yardımcı olabılırım bu custon headers konusunda
sumunder
17-11-2008, 13:10
4-1 deılde 4 2 1 yaparsın boru capını ayarlarsın dızaynı mumkun olduıgunca ıyı hale sokarsın kesınlıkle stock headerstan fazla guc verır
bildiğin bir yer varmı?
sumunder
17-11-2008, 13:12
Benim arkadaşımda da 2006 lancer var..1.6 plus..gerçekten gitmeyen bir araba..çok düşünmüştük turbolamadan ne kadar yükleriz diye..ama verilen parayla orantılı hp'ler alınmıyor..en mantıklısı turbolamak..gerçekten yürütmek istiyorsanız tabii..
diğer konuda sormuştun ne yapabiliriz diye ama konuyu bulamadım buraya yazdım.
teşekkürler.
bildiğin bir yer varmı?
var tabıkı
sumunder
17-11-2008, 13:23
ne kadar tutar tahminen
orjınal manıfoldun bı yapısına bakın, sacma bı sıstemse guzel guc alınabılır:D
orjınal manıfoldun bı yapısına bakın, sacma bı sıstemse guzel guc alınabılır:D
Misal böyle bir manifoldu varsa iyi güç alır. Dimi serkan :)
http://i38.photobucket.com/albums/e105/s1pso/51_1_b.jpg
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.