Orijinalini görmek için tıklayınız : Audi A6 Allroad C5 2.7T
eminyorulmus
03-04-2016, 23:55
Merhaba
Uzun zamandir forumu takip ediyorum Allroad C5 2.7T aracim icin 400+Hp civarinda bir proje yapmak istiyorum ve siz degerli arkadaslarin fikirlerine ihtiyacim var. Araci 1 yil kadar once almistim uzun sureli kullanmayi dusundugum icin audi servisinde komple bir bakim yaptirdim ve km bagli olarak degismesi gereken tum parcalar degisti + otomatik sanziman bakimi da yapildi.Su an km 182.000 de istedigim guc icin nasil bir yol izlemeliyim, ilk oncelikli parca listem ve 2. bir aracim olmadigi icin montaj sureleri ne kadar surer? Ortalama maliyet ne kadar cikar?Simdiden herkese tesekkur ediyorum.
Bakim zamanina ait fotolari paylasiyorum.
http://i.hizliresim.com/7gLzGm.jpg (http://hizliresim.com/7gLzGm)
http://i.hizliresim.com/PkV9bv.jpg (http://hizliresim.com/PkV9bv)
http://i.hizliresim.com/g8Ga1L.jpg (http://hizliresim.com/g8Ga1L)
http://i.hizliresim.com/9o7yB9.jpg (http://hizliresim.com/9o7yB9)
Hoşgeldin aramıza, fotoğraflar görüntülenemiyor. Farklı biryere yüklersen sevinirim.
Konu da yanlış bir bölümdeymiş artık doğru yerde :)
eminyorulmus
13-04-2016, 15:35
Konunun doğru yere taşınmasına sevindim inş. şimdi yorumlar gelir.
Fotoğrafları hangi adrese yüklemeliyiz?
Teşekkürler.
Konunun doğru yere taşınmasına sevindim inş. şimdi yorumlar gelir.
Fotoğrafları hangi adrese yüklemeliyiz?
Teşekkürler.
http://hizliresim.com/ olabilir
Hoşgeldiniz.
Alper abi 2.7t biraz bızıklamıştı diye hatırlıyorum. Konuyu görünce yazar.
Komple eksoz egr iptali yazılım vs yapmıştı diye hatırlıyorum.
kelalper
13-04-2016, 16:49
400 hp+ için yapman gerekenler bayağı fazla. Zaten turbo değiştirdiğin anda 500+ ya gidio araba.
Yapılması gerekenler şöyle,
APR intercooler seti
Kutu içi filtre (Açık hava filtresi alırsan MAP sensörü dağılır dikkat)
630cc enjektörler
R8 bobinler ve altlarına blanking plate
RS4 emme manifoldu ve gaz kelebeği
2 adet K04 ya da KKK24 turbo yada komple intercooler sistemini değiştirip tek GT30 turbo
downpipe ve tek çıkış 3.5 inç komple tek çıkış egzoz
Turbo basınç hortumları
Bujiler
ve en önemlisi iyi bi mapper.
EGT sensör iptali tavsiye ederim yoksa sürekli 3000 tl lik olursun ya da ebayden şansını çıkma parçalarla denersin.
Ben emme manifoldu ve turbolar dışında yukarıdakilerin hepsini yaptım bi tek yazılımı özgünün cihazdan dolayı bızıklayamadık. K03S turbolarla yoksa 350hp civarında güç alırsın ama ömürleri bayağı kısa olur. O nedenle yapacaksan 1 kere yap. Bi motor indirmişken egzantrik kayışını da değiştir. Yoksa harbi uğraştırıyor. Komple ön panel sökülüyor.
alperkirman
13-04-2016, 16:58
üstad 2.7t de motor içine girmeden sağlıklı alınabilcek max güç nedir ??
kelalper
13-04-2016, 17:26
Valla muamma ama 600hp ye kadar kırmadan kullanan var yurtdışında. Çok yakın arkadaşım amerikada 2002 model otomatik ile 540hpyi gördü orada da otomatik şanzıman sorun çıkarmaya başladı artık. Zaten makina bilinen 1.8T lerin tam 1.5 katı. Piston ve kollar da aynı. 1.8T ile motor içine girmeden 450 hp alan çok kişi var.Gerçekten çok iyi motor dayanıklılık olarak. Ama kronikleri de var. Bobin yazılım yapmasanda bozuluyor. EGT sensörü bozulduğu zaman yakıt otomatik olarak fırlıyor 20 ltlere. Çünkü araba sürekli motor soğuk sanıp enjekörleri işetiyor o nedenle AFR sürekli değişiyor yazılım yaparken problem çıkarıyor.
Allroadların en büyük sorunu da amortisörler. O nedenle mekanik e dönmekte yarar var.
eminyorulmus
13-04-2016, 22:18
Merhaba
Linkleri simdi tekrar kontrol ettim calisiyor ve 486 kez indirilmis gozukuyor :(
Merhaba
Linkleri simdi tekrar kontrol ettim calisiyor ve 486 kez indirilmis gozukuyor :(
Koyduğunuz linkler download linki.
Fotoğraf upload sitesine yüklemeniz gerekiyor; tinypic , hizliresim gibi.
eminyorulmus
13-04-2016, 22:46
Alper Bey,
Aciklamalar icin cok tesekkurler.
Arastirmalarima gore ve sizlerinde yorumuna bagli olarak su anki dusuncelerim su sekilde;
Turbolarin icine revizyon yaparak K04 olarak guncellemeyi dusunuyorum. Tek turboya cevirmemi soyleyen arkadaslar da var fakat K04 revizyon yaparak ilerlemeyi tercih ediyorum.
R8 Bobinleri su an uzerinde yaklasik 1 yildir kullaniyorum her hangi bir sorun cikarmadi.
Egzoz icin iskender ile gorustum komple sistem ona ait.
EGT sensoru konusunda hâklisiniz bir sefer serviste değiştirdim bu arabalarda hastalikmis.
RS4 emme manifoldu ve gaz kelebeği fiyati arastirmaya baslayacagim..
Bujiler konusunda marka ve model öneriniz var mi?
Asil sikinti araç otomatik vites ZF firmasıyla gorusuyorum parça ve balata konusunda ne yapabilirim ve piyasada bu sanzumani kime yaptırabilirim? Bilmiyorum.
kelalper
14-04-2016, 10:05
bobinler R8 se sorun yoktur zaten. Kendi oem bobinleri dayanmıyor.
Turbo dışında intercooler ve silicon turbo hortumlarıda gerekiyor. Ben bütün parçaları ebay üzerinden almıştım ve gerçekten buraya göre çok uyguna gelmşti. Intercooler kitleri var 200 küsür dolara mesela. Ben APR den almıştım 1000 dolar civarına ama diğer parçalar ebayde gerçekten buraya göre çok ucuz eğer gümrüğe takılmazsa. Ben yaklaşık 3000 dolarlık malzemeyi tek seferde 3 e bölerek getirttim ve takılmadı. denizamerikada.com sitesi ciddi anlamda bu konuda işe yarıyor.
kelalper
14-04-2016, 10:06
Şanzıman içinde eğer sorunu vs yoksa boşuna kurcalama. 500 hp ye kadar dayanıo. biraz yavaş çalışıo ama eşşek gibi dayanıklı.
kelalper
14-04-2016, 10:42
buji ve diverter valve yazmayı unutmuşum. Bujiler İridium BKR 7, diverter valve de Forge olacak. Diverter valve 2 adet. Dump valve olarakta alabilirsin ancak turbo lag çok artar K04 de o nedenle diverter valve tavsiye ederim. Bi de 50 dolarlık metal dandirik valveler var sakın bulaşma 1 bar basınçta bile dağılıo. Forge daha sağlam içerisinden sertlik yayları ile geliyor basacağın basınca göre.
benim arabanın konusu vardı ama bulamadım.
LnchCntrl
14-04-2016, 10:50
Alper Abinin yazdıklarını biri birleştirsin basımınıda yapalım ders diye okutulsun. efsane olmuşş
Bence gürcüden kıbrıstan falan manuel rs4 şanzımanı bulabilirseniz çok güzel olur. (uyumlu olacağını düşünüyorum)
Şanzıman biraz yavaş çalışıyor videolardan izlediğim kadarıyla.
Komple RS4 parçalarına yönelin. K04 turbosuydu, kapağıydı vs.
Onun dışında Allah sabır versin.
kelalper
14-04-2016, 12:23
üst kapağa gerek yok liftler çok yakın zaten 1 derece falan oynuyor port genişlikleride öyle. RS4 ve S4 şanzımanı uymaz hiç bi şekilde şaft boyları yüzünden hem zaten orta viskoz değerleri de farklı olduğu için kitlenir kalır. Tek yapabileceğin yurtdışından komple manual şanzıman şaft orta viskoz ve arka diff getirebilirsin. Şanzımana yapabileceğinde başka bişey yok. Amerikan bi firma var bu tip tork konvertörlü şanzımanları güçlendiren ama saçma sapan fiyat istiyor.
400 hp çok yüksek güç değil bu motor için k04 upgrade ve diğer parça modları yetecektir ama k03sleri k04 için ile yenileyip hybrid yapiim dersen ömürleri kısa olur. Hybrid zaten uzun süre dayanabilecek bir turbo olmuyor hiç bir zaman. Boşu boşuna bi daha motor kaldırmak zorunda kalırsın. O nedenle komple k04 al tak. Motoru söküp çıkarman 1500 lira işçilik ve hybrid in garantisi yok. O yüzden bi kere yap doğru yap.
Gerçi levent benden daha fazla uğraştı bu motorla o daha iyi bilir görünce yazar.
Levent Y.
14-04-2016, 16:46
Oncelikle hayırlı olsun;
http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/209197-b5-s4-bi-turbo-gtx2867r-project.html
Benim arabanın linki faydalı olabilir sizin icin. Bobin olayı enteresan benim araba 700 hp de oem bobin 280 bin km de hic bir sorun yasamadım, fevzinin k04 lu s4 unun bobinleri patırdadı 150 bin civarı olmasına ragmen, belki benimkiler degismistir ondan bi sorun olmamıstır bu konuda tam bisey diyemiyorum ama oem ler 700 hp de sorunsuz calısıyo. Mesela tial in 600 luk kitini alıp diger parcaları kendiniz temin edebilirsiniz, bu sayede beklememis olursunuz. Methanol sart zaten bu arabada motor iyi hava almadıgı icin cabuk ısınıyo o yuzden yararlı oluyor. Egzozun arka kısmını tek olucaksa 80 cıft olursa 70 lık yapsanız bile yeterli olur o guclerde. Downpipelarınızın 76 olması onemli. IC olarak bende wagner var olducka guzel bi urun onu tavsiye ederim. Bir de rot kolları motor kulakları ve sensorler eski ise sırayla hepsi yuksek guc karsısında ya bozuluyo ya da zarar goruyo o yuzden onlarada dikkat etmekte fayda var. Sanzıman olarak direk rs4 manuel alıp takabilirsiniz oranları da farklı daha kısa olması lazım, s4 un manuel i sizin arac sw oldugundan yetişmez muhtemelen. eger manuel s4 uyuyorsa oldukca uzun bi sanzıman daha cok top speedlik ara hızlanmalara gore pek uygun degil. Ayrıca arabada hic yer olmadıgından genelde bence tek seferde isi bitirmeye yonelik hareket edin yoksa en ufak birseyde motorun komple akslarla inmesi gerekiyo bu da bosu bosuna masraf yapmanıza sebep olur...
dragstar
14-04-2016, 22:59
şlk sayfadaki fotoğraflarda sorun var
kelalper
15-04-2016, 08:50
Oncelikle hayırlı olsun;
http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/209197-b5-s4-bi-turbo-gtx2867r-project.html
Benim arabanın linki faydalı olabilir sizin icin. Bobin olayı enteresan benim araba 700 hp de oem bobin 280 bin km de hic bir sorun yasamadım, fevzinin k04 lu s4 unun bobinleri patırdadı 150 bin civarı olmasına ragmen, belki benimkiler degismistir ondan bi sorun olmamıstır bu konuda tam bisey diyemiyorum ama oem ler 700 hp de sorunsuz calısıyo. Mesela tial in 600 luk kitini alıp diger parcaları kendiniz temin edebilirsiniz, bu sayede beklememis olursunuz. Methanol sart zaten bu arabada motor iyi hava almadıgı icin cabuk ısınıyo o yuzden yararlı oluyor. Egzozun arka kısmını tek olucaksa 80 cıft olursa 70 lık yapsanız bile yeterli olur o guclerde. Downpipelarınızın 76 olması onemli. IC olarak bende wagner var olducka guzel bi urun onu tavsiye ederim. Bir de rot kolları motor kulakları ve sensorler eski ise sırayla hepsi yuksek guc karsısında ya bozuluyo ya da zarar goruyo o yuzden onlarada dikkat etmekte fayda var. Sanzıman olarak direk rs4 manuel alıp takabilirsiniz oranları da farklı daha kısa olması lazım, s4 un manuel i sizin arac sw oldugundan yetişmez muhtemelen. eger manuel s4 uyuyorsa oldukca uzun bi sanzıman daha cok top speedlik ara hızlanmalara gore pek uygun degil. Ayrıca arabada hic yer olmadıgından genelde bence tek seferde isi bitirmeye yonelik hareket edin yoksa en ufak birseyde motorun komple akslarla inmesi gerekiyo bu da bosu bosuna masraf yapmanıza sebep olur...
Levent subarulardaki gibi GC8 e nasıl sadece sti şanzımanı alıp takamıyorsun komple yürüyeni STI yapmak zorundasın A6larda da aynı şekilde. RS4 ve S4 yürüyen zaten kesin olarak olmuyor yürüyende taksan. Şaft boyları uymuyor. Tek çözüm yurt dışından komple manuel şanzıman getirmekte. RS6 larda otomatik mesela ve o da ZF o nedenle güç olarak 400 hplere dayanır bence ellemesine gerek yok. Valla bobinler sıkıntılı. Ben aldım yazılımı yaptığımız anda düşük basınçta bile bobinler sırasıyla gitti. Oem aldım teker teker sonra ebayden komple 6 tane getirdim. Belki yeni serileri problemsiz olabilir bilemiyorum.
sansar34
15-04-2016, 09:37
rs6 larda zaten ıkı ceşit motor var diyebiliyorum birisi v10 lamborghini ile ortak kullanılan motor +500hp lerde olması lazım digeride v8 motor secenegi olanlar 2.7t v6 motorlar b5 kasa s4 lerdeki ile aynı haddinden fazla yük yüklemeden tadında 350hp civarinda alınır fevzini araba gibi gidermi dersen evet gider ama bir okadarda yuruyene yatırman lazım kı gittigi gibide dursun.
onun dısında yağ pompa basıçları aynı olmayabilir s4 lerle ona gore pompa kullanmanı tavsıye ederım asırı besleme var ısın ıcerısınde turbo haddınden fazla donecektır ve yağ yetistiremeyince kesme ihtimalinden sonrasını dusunemıyorum.
proje olarka güzel bir konu olacak takıpteyım allah sabır ve bol paralar versin kolay gelsin.
kelalper
16-04-2016, 08:46
motorun herşeyi RS4 ile aynı sadece üst kapak emme manifoldu gaz kelebeği egzoz manifoldu ve turbolar farklı. Diğer herşey 1 e 1 aynı. Sadece K03S ler K04 gibi yüksek basınca dayanıklı değil. O nedenle yağ pompası problemi yaşamaz.
C5 RS6 larda kullanılan motor R8 4.2 de kullanılan blok. O bloğu zaten bi sürü arabada da kullandılar turbolu ve turbosuz olarak. RS6 da turbolu olarak 0.5 barda 400 hp olarak kullandılar. 2.7 V6 da zaten A6larda ve S4 de stock basınç 0.5 bar. RS4 de K04lerle 0.8 barda 370 hp.
4.2 bloktan da çok iyi proje arabası olur mesela. A8 de atmosferik olarak kullanılıyor B6 S4 de de atmosferik olarak kullanılıyor. Parça kodlarındaki farklılık turbo vs atmosferik olmasından dolayı. Şanzıman gene otomatiklerde ZF ve sınırı gene 500 hp civarı.
İlk mesajdaki fotoğrafları düzelttim.
eminyorulmus
16-04-2016, 18:05
Herkese Merhaba,
Yorumlariniz icin tesekkurler. Alper' e ozellikle tesekkur ediyorum konuya sahip cikip paylasimlarindan dolayi.
ZF firmasiyla gorusurken onlara tam olarak derdimi anlatabilmem icin soyle bir ornekte bulundum. Biz otomotiv sektorune plastik parca imalati yapiyoruz orada da 13Nm tork a parca dayanir diyoruz fakat tork testlerimiz de 19Nm yi cok rahat goruyor ve emniyetli bir sekil de kullanilir. Baglayici olmamasi icin cevaplari katalok bilgisinden oteye gitmiyor. ZF DTM yarislarinda kullanilan balata kitinden bahsetti fakat benim aractaki sanzimana uymayacagini da soyledi. (Genede kullanabilir miyim diye arastiriyorum linkte 2. sayfada mevcut) ZF otobus ve kamyon sanzimanlarinin tamirini kendisi yapiyormus otomotiv icin bayilerine yonlendiriyorlar. Maslakta Mertan otomotivi tavsiye etti henuz gorusmedim.
Sanzimanda torque converter ve valf degisimlerini yaptiktan sonra Alper' i dinleyip 400+hp olarak kullanmayi planliyorum. Hayirlisi :)
ZF 5HP19 katalok degerleri vs.. bilgiler bunlari sunum haline getirdim asagidaki linkten indirebilirsiniz.
http://dosya.web.tr/R67nGP
eticet06
18-04-2016, 22:22
bu motor hangi araclarda var başka peki ? manuel olanı tr de varmı ?
kelalper
19-04-2016, 17:52
Tr de manuel olarak sadece RS4 de ve S4 de var bu motor. Volkswagen passat üzerinde kullandı yurt dışında ama türkiyede yok. Türkiye ye gelen C5A6 2.7 biturboların hepsi otomatik.
eticet06
20-04-2016, 00:49
alper mesela bir a6 2.7 t k04 otomatıkle 100-200 kac sec kosarkı ? sanzumanları dayanıklı demıssın youtube baktım ama pek rastlayamadım bıldıgın varmı otomatık yuklemıs bır a6 uzun suredır merak ettıgım bır arac gercekten mesela 100-200 12 sec kosarmıkı otomatıgı
kelalper
20-04-2016, 09:47
Bilemiyorrum ama 400 hp civarı o süreler zor. Şanzıman oranları çok uzun. 4. vites 250 civarı bitio. sürekli 4 çeker ve araba 1800 kg. 400 hp+ ile süre 14 sn civarı olur. 500 hp olduğunda da 11 sn falan koşar diye düşünüyorum. 2.7 biturbolar 450hp civarına geldiklerinde C5 RS6 dan yavaş kalıyorlar 2-3 boy şanzıman oranlarından dolayı. Manuelleri ise RS6 dan 2-3 boy hızlı. Nedeni de devir çevirip turbo lag e düşmüyor. . Ama dediğim gibi abartmadığınız sürece 500 hp civarı şanzımanı kırmadan sorunsuz binersiniz. Anca tork konvertör dağılır belli zaman sonra tamir edip devam edersiniz. Baktığın zaman potansiyel var motor olarak ama kasa çok ağır ve şanzıman yavaş. Otomatik ile devir dönebilme şansınız yok çünkü hidrolik basıncı ile vites değiştiriyor. Manuel e alsanızda değiştiriyor.
Yapılırsa çok konforlu çok rahat ve hızlı bir araba olur. Ama süper spor kovaliim bende 500 hpyim derseniz olmaz.
eticet06
20-04-2016, 10:01
Bilemiyorrum ama 400 hp civarı o süreler zor. Şanzıman oranları çok uzun. 4. vites 250 civarı bitio. sürekli 4 çeker ve araba 1800 kg. 400 hp+ ile süre 14 sn civarı olur. 500 hp olduğunda da 11 sn falan koşar diye düşünüyorum. 2.7 biturbolar 450hp civarına geldiklerinde C5 RS6 dan yavaş kalıyorlar 2-3 boy şanzıman oranlarından dolayı. Manuelleri ise RS6 dan 2-3 boy hızlı. Nedeni de devir çevirip turbo lag e düşmüyor. . Ama dediğim gibi abartmadığınız sürece 500 hp civarı şanzımanı kırmadan sorunsuz binersiniz. Anca tork konvertör dağılır belli zaman sonra tamir edip devam edersiniz. Baktığın zaman potansiyel var motor olarak ama kasa çok ağır ve şanzıman yavaş. Otomatik ile devir dönebilme şansınız yok çünkü hidrolik basıncı ile vites değiştiriyor. Manuel e alsanızda değiştiriyor.
Yapılırsa çok konforlu çok rahat ve hızlı bir araba olur. Ama süper spor kovaliim bende 500 hpyim derseniz olmaz.
simdi kafamda bi c70 t5 manuel porjem var aslında satmassam eger 2000 model bu belkı 7 volvo oldu benım cıtırdan oynadıgım buda suanda stok bunu satarsam bır a6 2.7 dusunuyorum ama volvodakı surelerı yakalayabılırmıyım bılmıyorum
kelalper
22-04-2016, 08:05
diyorum motor içi sağlamlık olarak hiç bir motorda o güçleri yakalayamazsın. Yazılımı yapmak zor değil. Beyin vs almak zorunda değilsin. 600 hp yapmakta zor değil. Yukarıda yazdıklarımın yanına 2 tane GTX28 takarsın ya da sistemi komple değiştirip bi 35R takarsın o zaman 10 sn altını da görürsün. Ama sürekli şanzıman yüzünden diken üstünde olursun. Volvoda motor içi yapmadan 450 görmen imkansız. O zaman bile sürekli diken üstünde olucaksın ha kırdım kırıcam diye. Benim Megane ı satıp A6 ya geçme nedenim hem rahatlık hem de ha kırdım ha kırıcam korkusuydu. A6 nın kırılmayacağını bildiğim için kafam çok rahat modifiye etmeye yöneldim zaten. Leventin arabasıda 1600 kg. Ama devir döndüğü için 700 hp ile 100-200 ü 5-6 saniye arasında. Bu arabada 600 hp ile 100-200 ü 8 sn civarında koşar bence. Şanzıman uzun süre sürekli gazlamaya dayanmayabilir ama arada akşamları çıkıp gazladığın zamanda dayanır bence. Yani alkolikle sosyal içici gibi düşün.
eticet06
22-04-2016, 09:39
diyorum motor içi sağlamlık olarak hiç bir motorda o güçleri yakalayamazsın. Yazılımı yapmak zor değil. Beyin vs almak zorunda değilsin. 600 hp yapmakta zor değil. Yukarıda yazdıklarımın yanına 2 tane GTX28 takarsın ya da sistemi komple değiştirip bi 35R takarsın o zaman 10 sn altını da görürsün. Ama sürekli şanzıman yüzünden diken üstünde olursun. Volvoda motor içi yapmadan 450 görmen imkansız. O zaman bile sürekli diken üstünde olucaksın ha kırdım kırıcam diye. Benim Megane ı satıp A6 ya geçme nedenim hem rahatlık hem de ha kırdım ha kırıcam korkusuydu. A6 nın kırılmayacağını bildiğim için kafam çok rahat modifiye etmeye yöneldim zaten. Leventin arabasıda 1600 kg. Ama devir döndüğü için 700 hp ile 100-200 ü 5-6 saniye arasında. Bu arabada 600 hp ile 100-200 ü 8 sn civarında koşar bence. Şanzıman uzun süre sürekli gazlamaya dayanmayabilir ama arada akşamları çıkıp gazladığın zamanda dayanır bence. Yani alkolikle sosyal içici gibi düşün.
sende bilirsin volvonun motor ıcı kolay aslında sadece kol tak 500 hp lerı yakalıyorsun zaten ben stok motorla s60 tekerde 265 verıyordu oda 320 + üzeriydi oda otomatıktı ama audide güzel bir arac bence bakalım zaten suanda maddı olarak cok zor durumdayım sadece arastırma asamasındayım halı hazırda c70 manuelım var ama satabılırım
kelalper
23-04-2016, 09:52
B52 güzel motor ama 2.7 biturbo sağlamlık olarak çok üst düzey bi motor. B52 de sıkıntı blok moleküler yapısı. Fakir karışımı sevmiyor. Modifiye için parça bulmak zor. Bütün basınç hortumları intercooler yapısı vs uğraştırıcı. Bi de önden çeker. A6daki sürüş zevkini yakalamana imkan yok. S70 hala duruyor bende. 180 bin km de hala memnunum ama çok farklılar. C70 de S70 den çok farklı değil. Şase vs olarak herşeyleri aynı.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.