Orijinalini görmek için tıklayınız : 1000RR or R6
1000rr mi r6 mı yoksa 600rr veya r1 mi hangisi tercih edilebilir günlük kullanım vs.
SİNANN007
17-11-2008, 22:17
600 lük şehir içi kullanımı için daha uygun öbürküler hararet yapabılır çok yoğun trafıkte 600rr lar bıle bazen yukselıyo 1000liklerle gazlamak gerekıyo :)
PROMINENT
17-11-2008, 22:18
biraz farklı motorlar olmadımı?
SİNANN007
17-11-2008, 22:21
R1 ve 1000rr
r6 ve 600rr
son karar 600 RR....:icon_tup:
Shadow_Dancer
17-11-2008, 22:29
R1 ve 1000rr
r6 ve 600rr
:icon_tup:
2004 yazında Bodrumda R6 kullanıyordum daha başka 600lük makinalarda kullandım ama onun gibisi yok
600 lük günlük kullanım olarak daha uygun.bence suzuki gsx-r600
en son kasa gsxr güzel değil bence ama r6 çok ii
ben r6 derim
600 lükler içinde r6 benim gorduğum bildiğim perf ve tip olarak en iyisi ama inanılmaz rahatsız bir motor bikaç saat binip atacan uzun yol yapmayacan
initial-D
18-11-2008, 00:21
şehiriçi kullanılcaksa cbr 600rr derim
Günlük kullanıcam bende r6 ile 600rr arasında kaldım ama bazende rollde olur :)
Günlük için gsxr600 veya cbr600rr tavsiye ederim yeni kasa r6 ve kawasaki zx6r daha çok pist odaklı bir oturuş poziyonanuna sahip daha çok kambur duruluyor ve öne eğiliniyor..pist için kullanışlı yol için kullanışsız olduğunun görüşündeyim..600cc'nin hakkını verdikten sonra Türkiye şartlarında 1000cc ye gerek yok diye düşünmekteyim 600cc gerektiği kadar tatmin edecektir viraj olsun düzlük olsun veya 750cc alınabilir iksinin arası hem 600'den hızlı hem 600cc kadar iyi virajcı..;) honda'nın fiyatları ucuz ama yedek parçası pahalı onuda düşünmek lazım..tavsiyem gsxr600 olurdu..
YavuzNaz
18-11-2008, 13:56
600rr da r6 yıda kullandım edindiğim tecrübeye göre her türlü 600rr diyorum r6 nın şehir içi trafiğinde bikaç defa hararet limitlerinde kaldım bana göre RR la karşılaştırıldığında biraz hararete kalıyo gibi geliyo gerek görünüş acısından gerek kullanım rahatlığından dolayı şehir içinde 600rr fazlasıyla yeterli olacaktır lakin uzun yolda felan belli bi zaman sonra yetmediğini düşünüyorum ben 1000lik makinenin tadını hiç bi şekilde vermiyor buda ayrı bi konu bu bilgileri odanın bi duvarında araba diğer duvarında motosiklet fotoğrafı asılı olan bi evde büyümemin vermiş olduğu ve 10 yaşından beridir kendisini motor üstünde başka bi yerde görmediğim abimden öğrenmiş olduğum bilgilerle söylüyorum.. :) RR son karar ;)
bi 600RR kulalnıcısı olarak şehir içinde bineceksen kesinlikle 600RR derim. 0-120 si hemen hemen 1000RR la aynı, sürekli yüksek sürat ve uzun yol gideceksen kesinlikle 1000RR derim.
hatta 600RR istiyorsan satayım :)
http://www.sahibinden.com/2006_model_cbr_600rr_sifirdan_farksizWQQaXQQ113434 75WQQpXQQdisplayitem
Vts_Power
18-11-2008, 14:55
100-200 süreleri
2.0 – Renault R25 F1 car (800+ HP / 1,300 lb curb weight)
3.5 – Hayabusa Turbo (316 HP)
4.2 – Yamaha R1
4.3 – Suzuki GSXR-1000
4.5 – Kawasaki ZX-14
4.6 - Hayabusa (stock)
4.6 – Honda CBR 1000 RR
4.8 – Veyron
5.0 – Ducati 1098 S
5.3 – Koenigsegg CCX
5.6 – Suzuki GSXR 750
5.6 – Sportec SPR-1
5.7 – Koenigsegg CCR
5.8 – Mosler MT900 GTR
6.1 - Mclaren F1
6.2 - Pagani Zonda F
6.2 – Honda CBR 600 RR
6.4 - RUF RT-12
6.4 - Carrera GT
6.5 – Pagani Zonda R
6.5 – Kawasaki ZX6-R
6.7 - Enzo
6.8 - GTB 599
6.8 – CBR 1100XX
Jam da Joker
18-11-2008, 18:38
2006 CBR 600 RR ile yeni kasa 2007-2008 600 RR arasında dağlar kadar fark var.
Yapılan tüm testlerde zaten yeni kasa 600 RR ön plana çıkıyor nette bulabilirsin.
Yamaha R6 da başarılı fakat daha çok pist için üretilmiş şehir içerisinde rahatsızlık veren bir motor heleki arkana artçı olarak kız arkadaşını alırsan ayrılma sebebi bile olabilir 600 RR ile aralarındaki fark şehir içi kullanım ve konfor ve tabi birde yeni 600 RR ın direksiyon amortisörü ile geliyor olması. Onun dışında R6 krankta 600 RR dan daha çok beygir üretirken 600 RR tekerde daha az kayıpla tork ve beygir olarak R6 nın bir nebze önünde. Orta ve üst devirlerde daha iyi bir eğrisi var.
Tabi yeni 600 RR ın hafifliğininde bunda önemli bir rolü var.
1000 cc bir motor şehir içinde gereksiz zatende kaç kişi 600 lük bir motorun hakkını verip limitlerde kullanıyor orasıda tartışılır.. Eğer sürekli uzun yol yapmıyorsan 1000 cc düşünme derim. Tabiiki 600 lük bir motora göre 1000 liğin verdiği tork ve her devirde dolu olması ayrı bir zevk ama virajlı bir yolda 600 cc bir motor çok daha iyi viraj alır o yüzden trafiktede daha rahat edersin.. Vergiside fark ediyor tabi.
600 RR yerinde bir karar olur herzaman piyasası canlıdır alıp satarken sorun yaşamazsın fakat diğer markalardan farklı olarak yedek parçası pahalıdır çünkü satış stratejileri satarken ucuz sat herkes alsın sonra yedek parçaya ihtiyaçları olunca ordan para kazan. :) Hondanın ön çamurluğu Yamahanın yan karenajı ile aynı para nerdeyse..
Kawasaki düşünme derim 600 lüğü başarılı değil ayrıca piyasasıda çok durgundur son sahibi olursun yada satarken çok zarar edersin daha önce distribütörün Türkiyeden çekilmesi yüzünden insanlarda kötü bir kanı bıraktı ve yedek parça sıkıntısıda olabiliyor.
Performans olarak kimi Suzuki der kimi Yamaha kimisi Kawasaki ama herkes Hondanın sağlamlığında hemfikirdir tabi gerçi yeni 1000 rr ların yağ yakma problemi dışında..
Suzuki için şasesi kırılır Kawasaki için kol çıkarır Yamaha için debriyajı biter derler ama hiçbiride birbirinden ayrılmaz hepside seni memnun edicek kapasiteye sahip birer şaheserlerdir. :)
illede racing olması gerekmiyorsa yamaha fzr 600 de güzel bindim arkadasında uzun yola çıktım istanbul ankara tatminkar ve şehir içi çok rahat bir makina racing çok bel ağrıtıyo fzr şehir içinde ideal bence ama racing farklı nede olsa
r6 şehir içi kısa mesafe kullanılır ancak inanılmaz rahatsız tam anlamıyla pist kullanımı için yapılmış diyebilirim uzun yola gelecek bi motor değil
Yamaha dıyen arkadaslara tskler :D
cogunluk sehır ıcınde ıse 600cc fazla bıle gelır.1000'e kasmaya gerek yok...racıng urunlerın tamamı zaten oturus pozısyonu olarak rahatsızdır(Efsane honda 600F harıc) o bakımdan 600RRolsun,R6 olsun,srad 600 olsun hepsı sert makınalar...He evet r6'nın eskı kasa ya gore oturus pozısyon acısının bıraz daha buyutuldugu bılınen bı gercek...bırakında o kadar olsun ***** 136 hp racıng makına :)
Günlük kullanım için R6 rahatsız diyorsanız R6s diye bir model var, o daha konforlu gözüküyor ayrıca fiyat olarakta diğer 600 lüklere göre avantajlıdır. Bir arkadaş fazer yazmış banada çok uygun geldi bu seçenek, biraz daha SS tarzı bişi olsun diyorsan 2009 Kawa ER-6F çok güzel olmuş mutlaka bak birde gsx-f 650 güzel gözüktü gözüme. Son olarakta birşey sormak istiyorum, uzun süredir motorlarla ilgili forumlarıda takip ediyorum, orda genellikle en hızı 600cc lerin ZX-6R (636r) olduğunu okuyordum, 295+ km/s gibi hızlara rahat çıktığını duymuştum.( sahipleri sallamıyorsa); 600rr ın sa 280 km/s gibi hızlarda tıkandığından bahsediliyordu.
R6s Yamaha Türkiye'nın uydurdugu bı model :D...Elde kalan 2006 eskı kasa R6'ları teshır edebılmek,yenı kasanın yanında satabılmek ıcın...Global'de oyle bı model yok kı zaten artık tr'de de yok...az mıktarda ıdı satıldı bıttı gıttı...elınde kalmıs bayı bulunursa belkı:rolleyes:...
Son olarakta birşey sormak istiyorum, uzun süredir motorlarla ilgili forumlarıda takip ediyorum, orda genellikle en hızı 600cc lerin ZX-6R (636r) olduğunu okuyordum, 295+ km/s gibi hızlara rahat çıktığını duymuştum.( sahipleri sallamıyorsa); 600rr ın sa 280 km/s gibi hızlarda tıkandığından bahsediliyordu.
+295 km/h 600cc'de bıraz hayal mahsulu;) hele kı bı de stock 600cc'de...
şehiriçi kullanılcaksa cbr 600rr derim
Sehir ici icin benimde gorusum CBR600 den yana
Haa baska bir tur bakiorum dersen ben Ducati Monster derim baskada bisi demem cok rahat sehir icinde...
Eray Yümsel
16-12-2008, 13:34
+295 km/h 600cc'de bıraz hayal mahsulu;) hele kı bı de stock 600cc'de...
tam 295 görcekken. uyanırsa üzülürüm :D
600 lüklerin hacim dolayısıyla 280 leri bile zar zor gördüğü doğrudur (STOCK)
stok mu değilmi bilmiyorum ama 600cc SS ler arasında fab. çıkışı en güçlü ve en süratlilerin zx6-r olduğunu okumuştum birkaç forumda :) sürat konusunda kullanıcıları sallıyor olabilir tabi :) ama en azından diger 600 lüklerin önünde olduğu kanısındayım. (Bilhassa 636r)
Eray Yümsel
16-12-2008, 13:38
gsxr600 de çok iddialı bi motor. benım 1000rr la 200 e kadar tutunuyodu... zx6r ı bilmediğim için yorum yapamicam
yusufcan_k
16-12-2008, 14:10
bence racing alma sehir icinde kullanacaksan F al daha iyi olur
gsr 600
600f
gibi motorları aynı ama kullanıs acısından daha konforlu olur
tam 295 görcekken. uyanırsa üzülürüm :D
600 lüklerin hacim dolayısıyla 280 leri bile zar zor gördüğü doğrudur (STOCK)
bende bı yerde 600'cu bı arkadasın ıbre 299'dan sonra devam etmıyo benım tahmınım 320 fılan dıye bı postunu okumustum... :ramo
stok mu değilmi bilmiyorum ama 600cc SS ler arasında fab. çıkışı en güçlü ve en süratlilerin zx6-r olduğunu okumuştum birkaç forumda :) sürat konusunda kullanıcıları sallıyor olabilir tabi :) ama en azından diger 600 lüklerin önünde olduğu kanısındayım. (Bilhassa 636r)
kawa'nın 4 marka ıcersınde,gıdere en cok onem veren marka oldugu bılınen bı gercek...fakat adı cıkmıs 9'a ınmıyo 8'e mısalı sorunlu makına olarak anılıyo...yıne bu 4 marka ıcerısınde bı kac sezon sonra sorun cıkarmasıyla bılınen tek marka olma ozellıgı hala onda;) ... japon'un kendı(Toro Osıghı) markaları soyle sıralamıstı
Honda >>> sessız
Yamaha >>> estetık
Suzukı >>> saglam
Kawasakı >>> Hızlı,sorunlu... :D
Eray Yümsel
16-12-2008, 14:32
eğer o arkadasın 600 doluysa normal lafımız yok ben ztn sonuna belirttim stock diye
eğer o arkadasın 600 doluysa normal lafımız yok ben ztn sonuna belirttim stock diye
yoshı son tup :rolleyes:
Eray Yümsel
16-12-2008, 14:45
iyimiş valla fırat :) bide motorun markasını söleysersen daha makbule geçicek :)
Bende tam onu soracaktım ne olabilir ki acaba? 636r olmasın:p:D
yanlıs cvp!!!:D
600RR yoshı rs5 son tuplu...he bıde zero cam var onu unutmusum...
DogukanB
16-12-2008, 17:58
Yeşil nincaaaa.:heyoo:
yusufcan_k
16-12-2008, 19:49
ninjanın 636 olanları iyi gidiyordu normal zx-6 larda pek bi icraat göremedik fırat abi dogrusu merak ettim sadece tüple topspeed i iyi olan 600lügü
Jam da Joker
17-12-2008, 20:19
636 biraz dopingli o yüzden kadranda 295 leri görenler olabiliyor kadranın yanılma payını unutmamak lazım o süratlerde yüksek yanılmalar oluyor. Yeni ZX-6 başarılı bir motor değil alt devirleri anormal ölü. Şehir içi kullanım için illa racing deniyorsa en rahat motor Suzuki GSX-R 600. Naked olarak Suzuki GSR 600 düşünebilirsin oda başarılı bir motor.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.