PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2016 1.2 tsi lounge



ysf20
18-04-2016, 20:25
Arkadaşlar merhaba bugün polo 1.2 tsi turbolu 90 hp lounge aldım.
Kullanan arkadaş varmı ortalama yakıt tüketimi ve yazılım vs.yapan varmı ?

kıvancr
18-04-2016, 20:30
Yazılım ile inanılması guc ama f30 320 d lerı 2 3 boy gerıden takıp edıyor. Bır cok araca yazılım yaptırdım sadece yazılım ıle bukadar degısen bır arac daha gormedım.
yakıt tuketımım yazılımdan sonra 6.7 cıvarıydı. Yazılım 500 km de yaptırdım. 20 bın km de aracı satmıstım. En ufak sorun yaşamadım.

GTD35
18-04-2016, 20:34
Yazılım ile inanılması guc ama f30 320 d lerı 2 3 boy gerıden takıp edıyor. Bır cok araca yazılım yaptırdım sadece yazılım ıle bukadar degısen bır arac daha gormedım.
yakıt tuketımım yazılımdan sonra 6.7 cıvarıydı. Yazılım 500 km de yaptırdım. 20 bın km de aracı satmıstım. En ufak sorun yaşamadım.

Manuel miydi araç ?

ysf20
18-04-2016, 20:42
ewt manuel

Eworen
18-04-2016, 20:57
Gercekten az yakiyor kagit ustunde kalmiyor

http://i1370.photobucket.com/albums/ag274/evrevren/Mobile%20Uploads/IMAG2771_zps4zvqalut.jpg (http://s1370.photobucket.com/user/evrevren/media/Mobile%20Uploads/IMAG2771_zps4zvqalut.jpg.html)

hakandal
18-04-2016, 21:56
1.2 tsi dsg ile ortalama 200 tl ile 750 km civarı gidiyorum. Performans ve tüketimi gayet makul düzeyde..

ysf20
19-04-2016, 10:44
Peki Egsoz filtre yazılımla temiz 130 çıkarırmı veya yapan arkadaşlar varmı

i-vtec07
19-04-2016, 10:48
Aracınız hayırlı olsun .130 çıkıyo diye biliyorum. Konuyu takip teyim .

AlpEren
19-04-2016, 11:23
Bende gundelik icin gecen hafta aldim tsi dsg su an ortalamam 7.1 ama zamanla duser heralde

ysf20
19-04-2016, 11:53
Şimdi V.w motor ustasıyla görüştüm 1.2 tsi ların çok sekman arızası ve zincirli olduğu için arıza yaptığını dile getirdi bugüne kadar bu tarz problem yaşayan oldumu arkadaşlar

individual
19-04-2016, 12:47
Şimdi V.w motor ustasıyla görüştüm 1.2 tsi ların çok sekman arızası ve zincirli olduğu için arıza yaptığını dile getirdi bugüne kadar bu tarz problem yaşayan oldumu arkadaşlar

Bendede 1.2TSI 105DSG var. 8V olan motorlardan euro5.Ben bu yazdığınız sorunları hiç duymadım hatta forum'da bir önceki kasa leon ve ibizası olan 1.2tsi sahipleri var ve hala araçları çalışıyor.

tayreep_john
20-04-2016, 09:56
çok yakın arkadaşımda var 1.2 tsi 90 hp gayet memnun kronik olarak +80k kmde segman problemi varmış kullananlar bahsetmişti şehir içi sakin kullanım max 6.5 litre şehir dışı 4.5 litreye kadar indi gidişi tatminkar yazılım filtre egsoz valf 138 hp çıkarttık krang da tekerdede 12x.xxx gibi çıktı 1170 kg arabada 140 hp civarı güç çok zevkli oluyor bu hafta söküp 14 teneke takıp kadran videosu çekicez atarım buraya :)

Anıl E.
20-04-2016, 10:03
1.2 tsi ibizam vardı ne kadar az yakardı özlüyorum :)

ysf20
21-04-2016, 19:03
çok yakın arkadaşımda var 1.2 tsi 90 hp gayet memnun kronik olarak +80k kmde segman problemi varmış kullananlar bahsetmişti şehir içi sakin kullanım max 6.5 litre şehir dışı 4.5 litreye kadar indi gidişi tatminkar yazılım filtre egsoz valf 138 hp çıkarttık krang da tekerdede 12x.xxx gibi çıktı 1170 kg arabada 140 hp civarı güç çok zevkli oluyor bu hafta söküp 14 teneke takıp kadran videosu çekicez atarım buraya :)
Ewet sekman problemini bende duydum ama yeni nesil motorlarda bu eksiklikleri tamamen gidermişler

Octane
21-04-2016, 19:11
Arabamın kronik olarak motoru bitiyor 80bin kmlerde. Benim bildiğim kronik sorun, koltuk bozulur teyp bozulur döşeme atar. Çok tuhaf.

ysf20
21-04-2016, 19:19
80 bin km motormu bitiyor ferrari mi bu :)

Octane
21-04-2016, 23:29
Ben demiyorum bunu yukarıda başkaları demiş, siz de onaylamışsınız, demek ki böyle bir olay var. Ben şahsen 80bin kmdeki aracımın segmanlarının değişmesini istemem, sadece segmanla bitmiyor ki o iş. E ben uzun yıllar bineyim diye aldım bu aracı? Nasıl olacak? Ben sadece kronik sorun, motorun bitmesi olmaz diyorum. Ne bileyim emniyet kemeri toplamaz, led bozulur, teyp bozulur, airbag sensörü bozulur gibi şeyler kronik sorunlardır.

Segmanın değişmesi için bütün vakum/yakıt/hava hortumları, aşırı besleme elemanları, silindir kapağı, karter, ara karter, krank, yataklar sökülecek, pistonla segman değişecek eğer silindir duvarında aşınma yoksa, varsa da honlanacak, ona göre piston segman takılacak, komple bütün bunlar geri toplanıp, fabrika torkuyla sıkılacak fabrika sıralaması takip edilecek contalar bile ona göre takılacak. Bütün bunlar fabrikada sıfır km olarak makinelerle toplanınca araç 80bin gidiyor. Burada atıyorum x ustanın toplamasıyla kaç bin gidecek? İstediği kadar yetkili serviste toplansın, bakın para da önemli değil, işin içine usta karışacak.

Bu şimdi sizin midenizi bulandırmıyor mu hakikaten?

Tekrar söylüyorum, segman işini ben çıkarmadım burada. İnsanlar yazmış, siz de kabul edip onaylamışsınız. Buna istinaden konuşuyorum.

RSX
21-04-2016, 23:59
Ben demiyorum bunu yukarıda başkaları demiş, siz de onaylamışsınız, demek ki böyle bir olay var. Ben şahsen 80bin kmdeki aracımın segmanlarının değişmesini istemem, sadece segmanla bitmiyor ki o iş. E ben uzun yıllar bineyim diye aldım bu aracı? Nasıl olacak? Ben sadece kronik sorun, motorun bitmesi olmaz diyorum. Ne bileyim emniyet kemeri toplamaz, led bozulur, teyp bozulur, airbag sensörü bozulur gibi şeyler kronik sorunlardır.

Segmanın değişmesi için bütün vakum/yakıt/hava hortumları, aşırı besleme elemanları, silindir kapağı, karter, ara karter, krank, yataklar sökülecek, pistonla segman değişecek eğer silindir duvarında aşınma yoksa, varsa da honlanacak, ona göre piston segman takılacak, komple bütün bunlar geri toplanıp, fabrika torkuyla sıkılacak fabrika sıralaması takip edilecek contalar bile ona göre takılacak. Bütün bunlar fabrikada sıfır km olarak makinelerle toplanınca araç 80bin gidiyor. Burada atıyorum x ustanın toplamasıyla kaç bin gidecek? İstediği kadar yetkili serviste toplansın, bakın para da önemli değil, işin içine usta karışacak.

Bu şimdi sizin midenizi bulandırmıyor mu hakikaten?

Tekrar söylüyorum, segman işini ben çıkarmadım burada. İnsanlar yazmış, siz de kabul edip onaylamışsınız. Buna istinaden konuşuyorum.
Motorun serviste acilip yapilmasi bana mantiksiz geliyor 80k da segman degismesi gerekecek bir arabaya sandik motor yollar diye dusunuyorum, ben 5 yasindaki garantisi bitmis arabaya sifir dsg danzuman getirttim 15bin tl faturasida bende, sadece isciligini verdim, ugrasinca yollarlar ama ugrasilir mi ? Yada kac arabada bu sorun cikmis ?

ysf20
24-05-2016, 19:46
arkadaşlar 1.2 tsi 90 lıkla 105 lik arasındaki fark nedir sadece yazılımsalmı ? yok vs.. varmı ?

individual
24-05-2016, 19:51
Fark var diye biliyorum.

105 hp 8v

90 hp 16v

Birde 105 hp sanırım zincirliydi diye hatırlıyorum.

ysf20
24-05-2016, 19:54
peki şöyle söylim 1.2 tsi golf 105 lik ?

individual
24-05-2016, 20:09
peki şöyle söylim 1.2 tsi golf 105 lik ?

İkiside 16v gözküyor.

Yazılım farkı olabilir belki çünkü zamanında ben 1.4 tsi150 fr ile 1.4 tsi180cupra gti rs motorları arasında bir fark bulamamıştım.

Abt sitesinde ikisinede aynı yazılım yapınca 205 hp oluyordu.

Bu 90ve105 arasındada yazılım farkı olabilir.

ysf20
24-05-2016, 20:29
İkiside 16v gözküyor.

Yazılım farkı olabilir belki çünkü zamanında ben 1.4 tsi150 fr ile 1.4 tsi180cupra gti rs motorları arasında bir fark bulamamıştım.

Abt sitesinde ikisinede aynı yazılım yapınca 205 hp oluyordu.

Bu 90ve105 arasındada yazılım farkı olabilir.


1.4 tsi fr la cupra arasında sadece yazılımsal deil motor kombininde çok farklılıklar var diye biliyorum fr lar sadece turbolu diye biliyorum ?

Wankel Batu
24-05-2016, 20:40
eski 105 liklerde cooler yok diye hatirliyorum yeni 90 liklarda varmi ?

individual
24-05-2016, 21:04
1.4 tsi fr la cupra arasında sadece yazılımsal deil motor kombininde çok farklılıklar var diye biliyorum fr lar sadece turbolu diye biliyorum ?

Turbo ve sc var.

Abt sitesinde var hatta ibiza cupra yazılım sonrası 210 ibiza fr yazılım sonrası 210 diyo.

2.0tfsi fr ve cupra motoru gibi.

Çok araştırdım bir fark bulamamıştım.

Engine technology (http://www.abt-sportsline.de/en/seat-tuning/ibiza/ibiza-from-0508/equipment/engine-technology/)

HG6161
25-05-2016, 12:33
Ek olarak bende yeni euro6 1.2 tsi 110 hp leon ve golfü sorayım sorun var mı? Bi arkadaş cooler olmadığından bahsetmiş doğru mu acaba?

16EC813
25-05-2016, 12:41
80 bin de motor bitiyo demek nedir abi ya ....

Mehmetmert
25-05-2016, 14:35
Ek olarak bende yeni euro6 1.2 tsi 110 hp leon ve golfü sorayım sorun var mı? Bi arkadaş cooler olmadığından bahsetmiş doğru mu acaba?


Cooler var canim olmaz olurmu :) Intercooler degil watercooler adinda hava yerine su ile sogutuyor havayi.2.0gtd184 lukten 1.6 tdi90dan yeni 3.0tdi'a kadar watercoolera gectiler...

Bu arada 1.2 tsi90 16v ile 105 likler ayni,yazilim farki var diye biliyorum

Yarbay
25-05-2016, 14:47
muhtemelen 90lık ile 105 hatta 110luk dahil genel anlamda hemen hemen aynıdır, çok biliyorum bu motoru desem yalan söylemiş olurum ama en basitinden youtubeda dynolarına baktınmı 90lıkta,105likte,110lukta hemen hemen hepsi yazılım sonrası aynı değerlere kavuşuyor oda 3 aşağı 5 yukarı 130hp civarı.


yazılım,açık hava filtresi ve kat ipali ile bence çok rahat 135-140hp civarına dayanır vede 90hpden çok hissedilir bir değer bu çok memnun kalırsın diye düşünüyorum.

Yarbay
25-05-2016, 14:48
pardon buda o linkler mesela:

https://www.youtube.com/results?search_query=1.2+tsi+reprogrammation