PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İnsignia 2.0 Cdti 130 hp automatic Yapılabilecekler?



lowfamilia
19-04-2016, 14:35
Opel-Infos.de (http://www.opel-infos.de) 'den araç motoru ve şanzımanı hakkında tüm detaylı bilgileri edindim.

Motor A20DTJ kodlu 96kw/4000rpm
300NM DPF

Şanzıman AF40 kodlu 3.200 oranlı Automatik şanzıman
Maks. İletilebilir Tork 450NM Son Hız 233Km

Aracın değerleri bu şekil. Manuel şanzumanın 195 bi turbo versiyonu bile 400nm kaldırabiliyor.
Yurtdışında A20DTx kodlu motorları için stage 5'e 290bhp 500Nm değere kadar yüklenebiliyor.
Opel Insignia (2.0 CDTI 130pk) chiptuning (ID-EN-6416) (http://kcperformance.eu/en/chiptuning/article/6416-opel-insignia-2-0-cdti-130pk-a20dtj-diesel-2008)


Buna Göre Yapılabilecekleri önerirseniz. Bana 450-480Nm değerlerini yakalasam yeter.

Aracın vizesi Ağustosta biticek vizeyi yaptırdıktan sonra direk yavaş yavaş başlıcam.
Benim Öncelikli yapıcaklarım.

Remap Yazılım Uygulaması
Egr İptali
Dpf Off & Downpipe
şeklinde diğer önerileri bekliyorum.

Mpower
20-04-2016, 06:57
Şanzuman ne kadar güce dayanıyor öncelikle onu öğrenmek gerekir sonrasında yapılacak işlem çok :) Büyük turbo,büyük intercooler,dp,egzoz,yazılım

lowfamilia
20-04-2016, 11:11
Şanzuman ne kadar güce dayanıyor öncelikle onu öğrenmek gerekir sonrasında yapılacak işlem çok :) Büyük turbo,büyük intercooler,dp,egzoz,yazılım

Aynı şanzımanı 195 bglik modelindede kullanıyorlar

LnchCntrl
20-04-2016, 11:19
Yazılım + Dp .

Yapılacak şeyler tamamen bütçe ve kullanım amacıyla orantılı, big turbo girilir olayın şirazesi değişir :D

İlk etapta tatmin edecek şekilde yapılacak şey yukarda yazdığım gibi. :)

beci
20-04-2016, 11:57
2011 yılında beri aynı modeli kullanıyoruz. o şanzıman olduğu sürece 300 bg olsa ne yazar.. tam otomatik şehir içinde problem yok ama biraz gazlanınca yada ara hızlanmalarda neyapacağını şaşırıyor.

Yarbay
20-04-2016, 15:40
Merhaba. Yeni aracım 135k da insignia 2.0cdti 130 hp ecotec automatic versiyonu. Araca yazılım yaptırmayı düşünüyorum ayrıyetten yapılabilecek birşey var mı? direk yazılımla 170hp ve 400nm tork oluyor araç.



araca yazık derim, diğer arkadaşında dediği gibi aracın ağırlığı kullandığı şanzıman belli 130hp ile bile sıkıntı yaşayanlar var özelliklede emme manifoldu ve egrde yani tamda kurum ile ilgili sizde üzerine gidip 130hpden 170ye çıktınızmı bence sadece 1sn fark için resmen soruna davetiye çıkarmış olursunuz.


şahsen stock bırakır aracın konforunun tadına varırdım.

lowfamilia
05-05-2016, 21:34
130 luk versiyonu ile 160 lık versiyon arasında ne farklar var 160lık versiyonu yazılım 195-200 bg civarı oluyor.

lowfamilia
07-05-2016, 22:02
güncel....

lowfamilia
15-05-2016, 11:50
Şuan planladığım aşama aşağıdaki gibi bunların ne kadar tutacağını izmir için ortalama söylerseniz sevinirim. Hedefim 220-230ps arası güç 450-480nm arası tork bekliyorum. Fiyatları ne kadara yaptırabilirim.

Stage 1

Remap Chip
Downpipe(DPF iptali)
Egr İptali

Stage 2

Komple Düz Boru
Varex

Stage 3

56mm Billet Hybrid Turbo
Oilcooler

Stage 4

Big İntercooler
Silikon İntercooler
Silikon Radyatör Boruları

Stage 5 (Belki)

630cc Simens enjektör