Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.4tsİ hbrİd turbo sorunu



ta_one
20-04-2016, 21:58
Arkadaslar aracimda yazılım vardı ve biraz daha değişiklik yapalim istedim turboyu hbrid yapmaya karar verdik.orjinal turbosu 29mm di pervanesi biz 35 seklinde büyüttük ama ne yaparsak yapalim araba 0. 9bar i geçmiyor. Atladigimiz veya eksik yaptigimiz birseylermi var yardıma ihtiyacım var.. turboyu yapan arkadaş 1. 8i rahat basacak bi turbo arabandaki dedi ve wesgate sonuna kadar açık.... 1.3 barda yuruse yeter bana
katalizor iptali
yazılım
hbrid turbo var sadece arabamda

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12963683_251368261873789_1776568854008937155_n.jpg ?oh=263475a4fbeb0fa55660e3caf7bb3f09&oe=57765B95
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/12932689_251368191873796_5025272394954064899_n.jpg ?oh=4e0358ec7a33aa2ded155808dab092bd&oe=57AB49B7

Amazing
20-04-2016, 22:09
Problem yazilimdan kaynakli

ZX-636R
20-04-2016, 22:10
Merhaba
Turbonun modeli nedir.
Eğer turbine palini büyütmeden sadece emme palini çok büyütürsen Surge kaçınılmaz olur
İlk aklıma gelen yazılım veya artan hava ihtiyacını karşılayamayan turbine pali.
OEM emme ve turbine ölçülerini ve hibrid öncesi basıncını yazarsan daha net anlayabiliriz

ta_one
20-04-2016, 22:32
Merhaba
Turbonun modeli nedir.
Eğer turbine palini büyütmeden sadece emme palini çok büyütürsen Surge kaçınılmaz olur
İlk aklıma gelen yazılım veya artan hava ihtiyacını karşılayamayan turbine pali.
OEM emme ve turbine ölçülerini ve hibrid öncesi basıncını yazarsan daha net anlayabiliriz

emme palı 29 du 35 yaptık ekzoz u buyutemıyoruz cunkı manufold torna tezgahına oturmuyor :(

bugra_0101
20-04-2016, 23:12
dumpvalve yok kafadan bir etken olabilir mi ?

SDR_07
21-04-2016, 14:13
daha önce ne basıyordun 0,9 üzeri ise sıkıntı turbo ve direk sök daha önce başıma geldi

by_hayali
21-04-2016, 14:23
kesme ya da arıza yakıyormu araba? yazılım ile alakalı bir durum gibi yakıt yetersiz kaldığından beyin korumaya geçebilir.

APO
21-04-2016, 14:24
turbo 0,9 üstü basacak kapasitede olduğunu düşünüyorum...o halde basınc sağlayamamanın sebebi wastegate in açılmasıdır..w.g açan ise beyinin verdiği komutla elektrovana yani ya yazılımsal olarak sorun var yada elektrovana bozulmuş olabilir..bir ihtimalde wg açmıyorsa turbo emme man. arasında tesisat kaçağı (hortumda yırtık vb.) veya dv kaçırması gibi sebebi olabilir..
benim tahminimi soracak olursan yazılımsal...

Gokhan43
21-04-2016, 17:53
Specified/Actual Boost logunu alıp karşılaştırdınız mı ?

D.Demir
21-04-2016, 22:21
sorunun oem wg ve oem dv olabilir

ZX-636R
22-04-2016, 20:47
emme palı 29 du 35 yaptık ekzoz u buyutemıyoruz cunkı manufold torna tezgahına oturmuyor :(

ewet maalesef hibrid in en büyük sorunu turbo palinin göbeğinin çapraz olması
tornada gönye almak çok zor, ikili kalıp yapılıp bir ihtimal yapılabilir ancak bununla uğraşacak usta ben henüz bulamadım :)

onur_S
24-04-2016, 20:31
Ayni arac ayni sorun basima geldi, cozulememisti. Denemedigim bi sert wg takmak olmustu, cunku wg sikinca artiyordu basinc.

Oz`
28-04-2016, 08:14
basıncın cıkmamasındaki sorun 2-3 sey olabilir
1- Wg Yumsaksa (ki 122 likler yumsaktır)
2- Basınc Hattınıda Kaçak (122 liklerde AfterCooler var olmaz sasnmıyorum)
3- Programdan ama orjinalden biler .7 basan bir araba azıcık açtığın zaman .9 u geçmeli

benim seçimim 1 den yanadır :D

ta_one
28-04-2016, 11:57
Arkadaşlar abiler suan on taraf 35.5 mm arka tarafi da 32.5 milim yaptık araba daha da bi düştü ve alt devirler ve bitti kafayı yiyecem yeminle soğudum arabarabadan yazılım firmasıyla görüşüyorum araban üst devirlerde pink atıyor dior buji bobin yağı suyu yeni araba daha 55 binde napcami şaşırdım yazılım firmasını mi değiştireyim..

onur_S
28-04-2016, 15:48
Arkadaşlar abiler suan on taraf 35.5 mm arka tarafi da 32.5 milim yaptık araba daha da bi düştü ve alt devirler ve bitti kafayı yiyecem yeminle soğudum arabarabadan yazılım firmasıyla görüşüyorum araban üst devirlerde pink atıyor dior buji bobin yağı suyu yeni araba daha 55 binde napcami şaşırdım yazılım firmasını mi değiştireyim..

wg sıkınca pik atar, kolu kısaltmadan sert wg denenebilir. Forge wg cıkarmıstı onu deneyin bence

Amazing
29-04-2016, 10:42
wg di sıktınızmı ?

Wankel Batu
30-04-2016, 21:59
wg degistirin , o sikinti yaratiyordur

aderinkaya
06-05-2024, 20:34
Konuyu hortlacağım ama aynı sorun bende de var. Araçta hibrit turbo, filtre, dp, dfb dv+, forge wg, benzin+etanol var. Stok halinin üstüne bir türlü çıkamıyoruz. N75 bozuk zannettik bir ara değiştik değil. Misfire vuruntu vs de algılamadık hiç. Forge wg yayını yeşil kullandık hep. Sarı veya mavi kullanınca basınç geliyor ama bir kaç gazlamadan sonra araba arıza atmadan wg açık kalıyor daha doğrusu n75 %100 açık kalıyor. Fişini söküp takınca düzeliyor. Sorun nedir

canimrecepcim
08-05-2024, 14:59
Konuyu hortlacağım ama aynı sorun bende de var. Araçta hibrit turbo, filtre, dp, dfb dv+, forge wg, benzin+etanol var. Stok halinin üstüne bir türlü çıkamıyoruz. N75 bozuk zannettik bir ara değiştik değil. Misfire vuruntu vs de algılamadık hiç. Forge wg yayını yeşil kullandık hep. Sarı veya mavi kullanınca basınç geliyor ama bir kaç gazlamadan sonra araba arıza atmadan wg açık kalıyor daha doğrusu n75 %100 açık kalıyor. Fişini söküp takınca düzeliyor. Sorun nedir

Merhabalar, ne kadar basınç basmayı deniyorsunuz ? Oem N75 ile sanırım 1.6 bar'ın üstünü basmıyor, elektronik boost controller lazım greddy profec, hks evc tarzı.

aderinkaya
09-05-2024, 20:09
Merhabalar, ne kadar basınç basmayı deniyorsunuz ? Oem N75 ile sanırım 1.6 bar'ın üstünü basmıyor, elektronik boost controller lazım greddy profec, hks evc tarzı.

Merhaba 1,6bar riskli bir basınç o basınçlara stok motor içiyle çıkmayı hiç düşünmedik.