PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Citroen C-elysee 1.6 HDİ 92 hp hk.



Leader01
16-05-2016, 20:27
Arkadaşlar merhaba, aklımda hep 1.6 tdi polo alıp yazılım downpipe ile 150 hp civarında binmek vardı ancak düşük km li olanlarına golf parası istiyorlar neredeyse, bu c-elysee ler ilk çıktığından beri tip olarak gözüme hoş geliyor amacım sadece güç almak başka bir düşüncem yok eğer c-elysee alırsam cam filmi ve basmak dışında da çok birşey yapmam,

Yapan var mı çevrenizde merak ediyorum 1.6 hdi alsam 92 hp orijinal gücü yazılım (soft) + downpipe + gaz tepkimesiyle ilgili pedal denen aparatı da taksam dumansız olarak ne kadar performans alırım poloyla ağırlıkları birbirine yakın hemen hemen. Teşekkürler.

RSX
16-05-2016, 20:54
1.6 90lık hdi motordan bişey bekleme soft yazılımla 105 110 oluyor, altlar aynı sadece üst devirler iyileşiyor 4300 - 4500 kadar dönebiliyosun. Yazılımlı poloyla arasında şehirler var.

aykutsafakyaman
16-05-2016, 21:04
Forumda accent blue vardi birinde. Dp egsoz yazilimla guzel yuruyordu onlarda dusunulebilir

İbrahim33
16-05-2016, 21:26
soft 110 , hard 125 olur , pedal box dp ile 130 de sen. şehir içi 6 - 6.5 arası yakar. uzun yolda 4-5 arası yakar. fransız olmasından dolayı 70 - 80 binden sonra tıkırtısı fıkırtısı bol olur. bagaj iyi geniştir , arka diz mesafesi iyidir , konfor işçilik kalitesi fazla bekleme. donanımı exclusive iyiidir doludur. yol tutuşundan falan fazla birşey bekleme , 15 lastikli olanı ile tecrübe ettim (yanıltabilir ) :D

yinede yüklemek istiyorsan , tdi polo - golf veya hdi grubu öneririm.

HG6161
16-05-2016, 21:56
Amacınız doğrultusunda accent blue daha mantıklı

bayramoglu
16-05-2016, 21:59
Araba 120'den sonra zerre kadar guven vermiyor performans icin dusunulebilecek bir model degil tamamen sakin kullanim ve yakit tasarrufuna gore uretilmis. Accent blue daha mantikli olur. Hatta forumda bi xsara vts ile roll videosu vardi ama bulamadim accent blue nerdeyse vti kadar yuruyordu.

Leader01
16-05-2016, 22:04
c-elysee anlamsız demek ki yorumlar doğrultusunda, teşekkür ederim ben yine polo düşürmeye bakayım :)

İbrahim33
16-05-2016, 22:10
soft 110 , hard 125 olur , pedal box dp ile 130 de sen. şehir içi 6 - 6.5 arası yakar. uzun yolda 4-5 arası yakar. fransız olmasından dolayı 70 - 80 binden sonra tıkırtısı fıkırtısı bol olur. bagaj iyi geniştir , arka diz mesafesi iyidir , konfor işçilik kalitesi fazla bekleme. donanımı exclusive iyiidir doludur. yol tutuşundan falan fazla birşey bekleme , 15 lastikli olanı ile tecrübe ettim (yanıltabilir ) :D

yinede yüklemek istiyorsan , tdi polo - golf veya hdi grubu öneririm.

crdi grububu önerrim yazaccaktım , şu edit geri gelsin diiye imza kamamyası başlatıcam :D

AliDogukan
16-05-2016, 22:11
Abi Ibiza var Fabia var niye ille Polo istiyorsun ki ?

Leader01
17-05-2016, 19:08
Abi Ibiza var Fabia var niye ille Polo istiyorsun ki ?

onların tipleri çok hoşuma gitmiyor ayrıca 1.6 tdi yok sanırım onlarda

Leader01
17-05-2016, 19:09
senden sonra baktım ikisini de 1.6 tdi modeli varmış bu zamana kadar bilmiyordum :)

ckrc
17-05-2016, 19:51
Bu chip, egsoz, yazilim,yurutme isinden gram anlamiyorum.
Gecen arkadasin accent erasina bindim, chip ,duzboru varmis, cok guzel yuruyordu arabasi.

Oznsrl
17-05-2016, 20:02
90 bg hali bile güzel gidiyo ama uçan bişeye binmişsin hissiyatı var arabada malzeme kalitesi namına bişey yok bide cam açma tuşları vitesin orda aptal bi araba bence :)

irfanakbas
18-05-2016, 00:26
Açıkçası benimde hoşuma gidiyor bu araçlar. Bende dolu paket olan exculisive lerine ara ara bakiyorum almak gibi niyetimde var performans beklemiyorum aile aracı olarak dusunuyorum. Aslında ilk başlarda astra h cosmo dusunuyordum ama temizini bulmak çok güç olduğundan c-elysee lere yoneldim. Yanlış hatırlamıyorsam formda yapılı bi c-elysee vardı. Ufak bi kaç işlemle çok albenili bi araca dönüşebiliyor. Resmini bulursam atarım.

irfanakbas
18-05-2016, 00:44
Sanırım formdaki arkadasin aracı buydu.
http://i0.wp.com/www.trcitroen.com/wp-content/uploads/2014/01/Citroen-Celysee-Tolga-Batur-On.jpg

Bunu da Google gorsellerden buldum. :)
http://www.trcitroen.com/forum/attachment.php?attachmentid=3459&stc=1&d=1398056529

Araç kullanımı nasıldır bilmiyorum ama görsel açıdan bence sade ve şık bir araç.

_driver_
18-05-2016, 03:03
Hondastage bahsettiğiniz araç sahibi arkadaşın nicki. dm ile bilgi alınabilir. konusuna baktım ama fotoğraf linkleri uçmuş malesef

turkerrr
18-05-2016, 15:17
Peugeot ve Citroen sitelerinde allure/exclusive donanımlar 62 bin TL fakat sahibinden.com da 2016 model sıfır km 52 bin TL ye ilanlar var ne iş çözemedim, acaba filo fiyatı ile alıp piyasaya mı sürüyorlar nedir?

Met!!
18-05-2016, 16:00
2 adet c-elyseemiz var 2014 kasım 0 olarak aldık biri 1.2 benzinli otomatik vites 80.000 km diğeri 1.6 dizel düz vites 60.000 km yol tutuş konfor konusunda hiçbir beklentiniz olmasın yakıt konusunda ikiside harika şehir içinde, şehir dışı otoban kullanımda +1-2 litre daha fazla yakıyor 120-160 bandı kullanımda, içi çok ferah ve geniş 5 kişi çok rahat bir şekilde yolculuk edebilirsiniz, motor yüklemesine hiç gelecek bir araç değil standart haliyle bile araba zor mucadele veriyor yükledikten sonra eminim patlak verecektir kriterleriniz doğrultusunda başka araca yonelmenizi tavsiye ederim.

utkuaydin
18-05-2016, 16:08
Yakıtı dışında hiçbir artısı olmayan bir araba c-elysee, en dolu denen exclusive paketlisini kiraladım bir hafta, 2015 modeldi.
araba ne güven veriyor, ne malzeme kalitesi sunuyor.ciddi ergonomi problemleri de var.
Sadece a noktasından b noktasına 5 kişiyi en ekonomik şekilde götürebilmek için üretilmiş bir teneke benim gözümde.

Emre Akçay
18-05-2016, 16:18
Bizde geçen sene sıfır almıştım. Exclusive donanım aldık. Aldığımızdan beri 12.000 km civarı yol yaptım ben. Eksilerine gelince, arabada aşırı şekilde rüzgar ve motor sesi var. Ben bu konuda rahatsız olmuyorum ama bazı insanlar için önemli. Ses sistemi çok kötü. Ben tweeter göremedim sadece dört hoparlör var. Hız sabitleyici kullanmak pratik değil. Kol dayamadan dolayı el frenini indirip çekmek biraz zahmetli. Cam açma tuşları alışkanlık gerektiriyor. Artı olarak kesinlikle ilk etapta yakıt tüketimi gelir. Frenleri gayet güzel. Yol tutuş bence ortalama çok kötü olduğunu düşünmüyorum. Genişlik harikulade. Bagaj ve arka diz mesafesi çok iyi. Bluetooth, USB olması güzel. Çift trip olması iyi. Birini sıfırlayıp diğerini olduğu gibi bırakabiliyorsunuz. Konfor bence gayet güzel. Bagaj açma içeriden tuşla olmasa güzel. Bakım fiyatları uygun fakat mesela radyo anteni kırıldı 300 küsür fiyat çıkmıştı. Enterasan yani.

dragstar
18-05-2016, 16:59
tipi çok hoşuma giden bir araç benimde

Bring Out Gimp
19-05-2016, 09:12
Bu arabayı alacak kişi aracın klasik anlamda günümüz otomobili olmadığını bilmesi gerekir.
Bu şeyin (otomobil demiyorum çünkü 2016 yılında buna otomobil denmez) bir motoru var.
Motor oldukça yeterli çekiş sağlıyor ve az yakıyor.
Dört tekerleği ve direksiyon sistemi sizi istediğiniz yere götürmekte hiç sıkıntı çıkarmaz.
Gelgelelim bu şey bir otomobil değil.

9 yıldan fazla kullandığım Grande Punto'mu sattıktan sonra test etmeden bu aracı alma gafletinde bulundum, ne kadar kötü olabilirdi ki...
Ufkumu geniş tutmam gerektiğini sonradan anladım. 20 gün içinde yaklaşık bin lira zararına sattım. Grande Punto bunun yanında Mercedes.
Evet, markası Citroen olan bu şey daha iyi gidiyor ancak dediğim gibi bu bir otomobil değil.

anıl turan
19-05-2016, 09:29
geçen sene 4 ay kullandım satana kadar göbeğim çatladı.
genişlik ve yakıt tüketimi dışında vasatın altında bir arac.

Fatih
19-05-2016, 09:35
Bu arabayı alacak kişi aracın klasik anlamda günümüz otomobili olmadığını bilmesi gerekir.
Bu şeyin (otomobil demiyorum çünkü 2016 yılında buna otomobil denmez) bir motoru var.
Motor oldukça yeterli çekiş sağlıyor ve az yakıyor.
Dört tekerleği ve direksiyon sistemi sizi istediğiniz yere götürmekte hiç sıkıntı çıkarmaz.
Gelgelelim bu şey bir otomobil değil.

9 yıldan fazla kullandığım Grande Punto'mu sattıktan sonra test etmeden bu aracı alma gafletinde bulundum, ne kadar kötü olabilirdi ki...
Ufkumu geniş tutmam gerektiğini sonradan anladım. 20 gün içinde yaklaşık bin lira zararına sattım. Grande Punto bunun yanında Mercedes.
Evet, markası Citroen olan bu şey daha iyi gidiyor ancak dediğim gibi bu bir otomobil değil.

:D
Mesajı okuyunca bizim arkadaş geldi gözümün önüne.
Şirkette linea kullanıyor geçen muğlaya giderken al bu yeni araçla git rahat edersin demişler. Tabi insanların kafasında hep daha yeni daha iyi mantığı.
Bizimki gitmiş gelmiş şirkette anahtarı fırlatmış komplo mu kurdunuz olum bana nasıl kaza yapmadan geldim arkadaş, linea nın gözünü seveyim diyo.

taytay
19-05-2016, 09:58
Clio symbol 'un citroen olan modeli :). Tipi benim de hiç hoşuma gitmiyor, ama 1.6 hdi güzel motor yazılım dp ile bi çıtır gider :)

DEJ
19-05-2016, 10:04
max ederi piyasa ortalamalarında gözümde 30bin ₺ edecek bi araç.

ayrıca symbole rakip olarak çıkarılmış bir araç fazlasını beklememek lazım

Low-Rider
19-05-2016, 10:09
Beklentiyle alakalı bu işler. c-elysee binip golf bekleyen tabi ki mutlu olamaz.

Bu araçların amacı a - b noktası arası en ekomoik ve sorunsuz şekilde gitmesi. Kimse yol tutuş, konfor vs sunmuyor.

15k km'dir kullanıyorum şirkette, daha öncesinde de 75lik corsa vardı. Corsa'ya göre çook daha sessiz, daha az yakıyor.

Yol tutuşu çok iyi değil evet zaten arabanın böyle bir vaadi de yok :) ama onu bilip ona göre kullanırsan sıkıntı yok.

ozgurluk
19-05-2016, 10:36
1 yıldır her gün kullandığımı belirterek yazıyorum.

- motor performansı ve yakıtı güzel,
- fren rezalet ötesi, tutmayan fren yapmışlar, o ne biçim bir abs dir anlamak mümkün değil.
- yol tutuş iyi değil, basit virajlarda 90-100 km hızlarda, araba yolda geziyor, ani bir manevra yapmanız gerekse, kesinlikle bir problem olur diye bağırıyor.
- iç mekan genişliği ortalamanın bi tık üstünde sayılır.
- cruise control kullanımı bence basit ve bu arabadan beklenmeyen bir ayrıntı benim için, o yüzden iyi.
- bakımları uygun .
- bagaj hakikaten oldukça geniş.

sonuç olarak, 2 sene linea kullandım, linea mı bu mu desen, daha donanımsız olmasına rağmen linea derim. ordan kendine pay biç.

iyi forumlar.

Leader01
19-05-2016, 22:25
teşekkür ederim arkadaşlar yorumlarınız için, tdi kaliteli bir motor o yüzden onu istiyorum hyundai falan pek güven vermiyor :)

irfanakbas
20-05-2016, 14:00
Burada yazılanlar ve başka yerden edindiğim bilgiler doğrultusunda ayrica bire bir araci tasarım olarak inceleme firsatim oldu. Aracın yol tutuşu anladığım kadarıyla yetersiz, araç ağırlık olarak cüssesine göre hafif kalıyor aerodinamik olarak yetersiz .diğer bi dikkatimi çeken de ön kabutun neredeyse yere Parelel şekilde yatay oluşu biz bu araca ön taraf daha basik olacak sekilde spor yay takip tampon altinada hava girişini belli miktarda engelleyecek şekilde lip taksak kurtarır mı acaba? Corsa c de ben bu dedigimi uyguladim ciddi manada yol tutuşu artti tabi ön kaput c-ellysee ye gore çok daha eğimli ve sivri. Yada bu arabaya naparsak yapalım düzen tutturamazmiyiz?

41AF101
21-05-2016, 13:37
Merhaba, yaklaşık 3 aydır hergün aktif olarak kullanıyorum. Şirkete 3 adet kiralanmış, birisi de bende.
- Hızlanması, yakıtı , freni , kullanım keyfi mükemmel.
- İç hacmi aşırı geniş, bagaj hacmi mükemmel, koltukları rahat.
- Tipi hoşuma gitmiyordu fakat çıtır basıklık ve güzel bir jantla bence mükemmel olur. Gözüm alıştıkça güzel gelmeye başladı.
- Mükemmel ötesi ESP sistemi var. Marifet değil fakat örnek olması için söylüyorum. Çok dar aralara bile 120-140 hm hız ile aracı yan şekilde sokup , sağa sola savrulmadan çıkartabiliyorsunuz. Yol tutuşu berbat diyenler sanırım hiç limitleri zorlamamışlar.
- Eğerki sakin kullanırsanız hiç yakmıyor, sürekli trafikte yüksek devirli kullanımda bile 1 depo ile ortalama 650-700 kilometre yapıyor. Depo 137 ile 148 tl arası fullenmiş oluyor.

Kendi açımdan söylüyorum, citroen'i kapıma koymam derdim, kesinlikle bu düşüncemden Benim çok hoşuma gidiyor ve şiddetle tavsiye ederim.

enesy
21-05-2016, 14:02
Merhaba, yaklaşık 3 aydır hergün aktif olarak kullanıyorum. Şirkete 3 adet kiralanmış, birisi de bende.
- Hızlanması, yakıtı , freni , kullanım keyfi mükemmel.
- İç hacmi aşırı geniş, bagaj hacmi mükemmel, koltukları rahat.
- Tipi hoşuma gitmiyordu fakat çıtır basıklık ve güzel bir jantla bence mükemmel olur. Gözüm alıştıkça güzel gelmeye başladı.
- Mükemmel ötesi ESP sistemi var. Marifet değil fakat örnek olması için söylüyorum. Çok dar aralara bile 120-140 hm hız ile aracı yan şekilde sokup , sağa sola savrulmadan çıkartabiliyorsunuz. Yol tutuşu berbat diyenler sanırım hiç limitleri zorlamamışlar.
- Eğerki sakin kullanırsanız hiç yakmıyor, sürekli trafikte yüksek devirli kullanımda bile 1 depo ile ortalama 650-700 kilometre yapıyor. Depo 137 ile 148 tl arası fullenmiş oluyor.

Kendi açımdan söylüyorum, citroen'i kapıma koymam derdim, kesinlikle bu düşüncemden Benim çok hoşuma gidiyor ve şiddetle tavsiye ederim.

C ellyse haricinde uzun süreli kullandığınız hangi araçlar oldu özel değil ise?

Limitleri zorlamamışsınız demişsin ama kardeşim Uludağ a gittim c ellyse ile , bir aracın keskin virajda limiti 45 km /h olur mu aq.

azcık sert çeksen direksiyonu turbo m3 kullanıyo tribine sokuyor adamı arka direk geliyor. kontra vere vere çıktım uludağa kadar.

Bagajı geniş içi geniş, yok denecek kadar az yakıyor eyvallah ama yol tutuyor demek mümkün değil.

Başlangıç seviyesi şirket araçlarının alayını ( polo , fiesta , corsa , c ellyse,301 ,symbol, fluence linea ) kulllandım. symbol e *** atardım yol tutuş konusunda.

Ben kurban oliym symbol e.

41AF101
21-05-2016, 14:29
C ellyse haricinde uzun süreli kullandığınız hangi araçlar oldu özel değil ise?

Limitleri zorlamamışsınız demişsin ama kardeşim Uludağ a gittim c ellyse ile , bir aracın keskin virajda limiti 45 km /h olur mu aq.

azcık sert çeksen direksiyonu turbo m3 kullanıyo tribine sokuyor adamı arka direk geliyor. kontra vere vere çıktım uludağa kadar.

Bagajı geniş içi geniş, yok denecek kadar az yakıyor eyvallah ama yol tutuyor demek mümkün değil.

Başlangıç seviyesi şirket araçlarının alayını ( polo , fiesta , corsa , c ellyse,301 ,symbol, fluence linea ) kulllandım. symbol e *** atardım yol tutuş konusunda.

Ben kurban oliym symbol e.

Şahsi olarak kullandığım araçlar genelde Alman ve japon grubu oldu. Bunları hemen hemen hepsi eski modeldi ve çoğundan da memnundum.
Yeni model araçlarda bahsettiğimiz linea/albea/clio sedanları şahsıma ait olmasada kullandım fakat hiçbiri cellyse kadar rahat gelmedi. Pedalları ve vites geçişleri çok hoşuma gidiyo , direksiyon çok hafif. Yani genel olarak beni hiç yormuyor. Günlük şehiriçi 150 km yaptığım oluyor. Şuana kadar tek hoşuma gitmeyen yanı üst devirlerde vites değiştirdikten belli bir süre sonra debriyaj kavramama derecesine geliyor, 2 3 saat dinlendikten sonra eski haline dönüyor. :) Yağışlı havada kullandım, limitleri yine zorladığımda zor duruma düşürmedi. Çok yağışlı ve zorlu yollara henüz denk gelmedim. Dediğiniz hava şartlarındaki performansına (test etmediğim için) birşey diyemem, doğrudur.. :)

mert5
21-05-2016, 14:39
Buz mavi rengi harika alinacaksa beyaz yerine buz mavi alinabilir

i-vtec07
21-05-2016, 14:39
Bu araba yeni kasa symbol den iyi midir kötü mü dür? Symbol üm vardı ama c elyyse kullanmadım hiç. Tekrar alıcam bu tarz bi araba nasip se .

enesy
21-05-2016, 15:00
Bu araba yeni kasa symbol den iyi midir kötü mü dür? Symbol üm vardı ama c elyyse kullanmadım hiç. Tekrar alıcam bu tarz bi araba nasip se .

symbolden rahat ama güvensiz diyebilirim ben.

Sybolden geniş , konforlu , kullanımı ( direksiyon debriyaj vb ) daha yumuşak ama frenn yol tutuş symbol den kötü bence.

Symbolun ( Son kasa 2015 ) canını alıyordum , saçma sapan kullanıyordum iş yetiştirmek için banamısın demiyor du.

Ama c - Ellyse azıcık agresif kullanınca azraili gösteriyo hemen.

Killah
21-05-2016, 15:15
Gecen yaz Istanbul-Ayvalik-Cesme-Istanbul rotasi icin kiralamistik, odun gibi araba. Ozellikle sehirler arasi yollarda seri gitmekten hoslanirken, aracin verdigi guvensizlik yuzunden 100-110 arasi gittim tum yollari (4 kisiydik aracta), yakitina bi sey diyemem zira cok makul degerlerde yakiyo fakat para verip de alinacak bir arac olarak gormuyorum. Bu arabanin en dolusuna 60 bin civari parayi baglicagma iddaa oynayip riske atarim daha iyi..

i-vtec07
21-05-2016, 16:00
symbolden rahat ama güvensiz diyebilirim ben.

Sybolden geniş , konforlu , kullanımı ( direksiyon debriyaj vb ) daha yumuşak ama frenn yol tutuş symbol den kötü bence.

Symbolun ( Son kasa 2015 ) canını alıyordum , saçma sapan kullanıyordum iş yetiştirmek için banamısın demiyor du.

Ama c - Ellyse azıcık agresif kullanınca azraili gösteriyo hemen.

Teşekkürler abi . Symbol 10 küsür bin km kullandım . Ben çok memnundum. Yol tutuş konusunda araba iyi değil ama esp nin müdahale si çok yerinde olduğu için hiç sıkıntı yaşatmıyodu tabi genede sınırlarını bilmek şart.


Peki performans olarak hangisi iyi sence ? Bendeki 1.5 dci 90 lık tı.sizin kullandığınızda ondandır muhtemelen.Ben ciddi ciddi iki araçtan birini alıcam tekrar .

Yigit-Y
21-05-2016, 16:56
az yakmak dışında bir artısı yok :)

irfanakbas
21-05-2016, 18:49
Arkadaşlar 35 bin gibi bi fiyata degişensiz, boyasız, hasar kayitsiz 156binde 1.6 exculisive şirket aracı var.sizce bu araç alınır mı? Al-satci değilim aile aracı olarak kullanılacak.daha önceleri hep alman araçları kullandım Fransız araç kullanmadim bu sebepten, şirket araci olması ve kilometre beni biraz tedirgin etti. Kararsizim, astra h cosmo aramaya devam mı etmeliyim karar veremedim. Bu iki araç birbirine çok yakinsa model olarak yüksek olmasından dolayi c-ellysee yı tercih edebilirim.

DEJ
21-05-2016, 20:52
Ben olsam astra bakmaya devam ederim.

4-5 bin daha çıkabilirseniz corolla yada fluence de düşünülebilir

turkerrr
23-05-2016, 08:40
Arkadaşlar 35 bin gibi bi fiyata degişensiz, boyasız, hasar kayitsiz 156binde 1.6 exculisive şirket aracı var.sizce bu araç alınır mı? Al-satci değilim aile aracı olarak kullanılacak.daha önceleri hep alman araçları kullandım Fransız araç kullanmadim bu sebepten, şirket araci olması ve kilometre beni biraz tedirgin etti. Kararsizim, astra h cosmo aramaya devam mı etmeliyim karar veremedim. Bu iki araç birbirine çok yakinsa model olarak yüksek olmasından dolayi c-ellysee yı tercih edebilirim.


astra cosmo araba gibi araba bunun yanında, 156 binde şirket aracı için fiyat çok bence.

irfanakbas
23-05-2016, 21:45
astra cosmo araba gibi araba bunun yanında, 156 binde şirket aracı için fiyat çok bence.

eyvallah kardeşim araştırmaya devam ediyoruz bakalım nasip, benim gönlümde astradan yana.

Emre Akçay
24-05-2016, 08:40
Çok fazla bişey beklemezseniz, sizi sorunsuz şekilde heryere götürür getirir. Ben 12.000 kmdir kullanıyorum Edirne'den Batum'a kadar gittim, Erzurum, Erzincan, İzmir, Fethiye, Gökçeada vs hep bu arabayla gezdik ailecek. Daha bir kere de sorun çıkartmadı. Yıllık bakımdan bakıma gidiyoruz o kadar. Eğer kafam rahat olsun , az yaksın , çok yol yapsın diyorsanız alın benim gibi. İçi geniş, bagaj geniş uzun yol için ideal bir araba.

drago
24-05-2016, 09:47
Arkadaşlar 35 bin gibi bi fiyata degişensiz, boyasız, hasar kayitsiz 156binde 1.6 exculisive şirket aracı var.sizce bu araç alınır mı? Al-satci değilim aile aracı olarak kullanılacak.daha önceleri hep alman araçları kullandım Fransız araç kullanmadim bu sebepten, şirket araci olması ve kilometre beni biraz tedirgin etti. Kararsizim, astra h cosmo aramaya devam mı etmeliyim karar veremedim. Bu iki araç birbirine çok yakinsa model olarak yüksek olmasından dolayi c-ellysee yı tercih edebilirim.

Şirket aracından uzak durmayın, kaçın!

Evet, ben yolda gördüğünüz, gıcık kaptığınız, yol vermediğiniz, efendi kullansa da önüne kırılan hor görülen beyaz araçları kullananlardan biriyim :D

Türüme ben de gıcık kapıyorum, sizler de haklısınız, ama hepimiz aynı değiliz :D

Neyse, kısacası uzak durun. Kiralık arabaların 15binde filan satılmak üzere ayrılmasının bir sebebi var. Bizim şirketin arabaları nasıl oluyor bilmiyorum ayda 1 ya sağa ya sola çekmeye başlıyor. Kazası olmayan arabalar bile aynı. Yokuş bir yerden geri geri arabayı çıkarıp, yokuş aşağı devam ederken ayağı debriyajda inip de vitesin geride olduğunu unutan ve ayağını debriyajdan çekeni de gördü bu gözler, park yeri olmadığında dev kaldırımlara şeroke hesabı tırmandığını da, 4 te devir nerdeyse devir bitirip, 3e sokanı da.

Dünyanın neredeyse her yerinde bu tip insanlar var. Kendinin olmayan mala özensiz. Youtube da video vardı, yabancı bir ülkede kiralık dizel astraya adam vites düşürerek 6000+ devir çevirtiyordu, motoru kırmaya çalışıyordu.

Bir malı, "sahibinden" alın; aidiyet duygusu hissedenden.

O yüzden şirket speclerden uzak durun.

drago
24-05-2016, 09:50
Dip not: sizin bulduğunuz araç 156 bindeymiş bir de, lütfen çalıştığım şirketteki en temiz ve 30bindeki aracı görün öyle araba alın :D

drago
24-05-2016, 09:55
Edit geri gelsin başlıklı video:

https://www.youtube.com/watch?v=rZuoLJfwse8