Orijinalini görmek için tıklayınız : E90 320d Öneri
ertantamer
12-06-2016, 02:04
Ailemize e90 320d arıyoruz.
2006 ve üzeri olcak fiyat aralığı 65-75 arası.
163 mü 177 lik mi olmalı 184 liğe gücümüz yetmeyecek. Kronik sorunu varmıdır
Alırken nelere baktırmamız lazım
Yarın bu araca bakılcak varsa e90 önerileriniz bekliyorum
Loading site please wait... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-auto-gkl-den-2006-model-ozel-renk-m-paket-320d-303543913/detay)
AliDogukan
12-06-2016, 05:18
BMW pek bilmem ama 177 HP olan motor için sabıkalı diyorlar çokça okudum sorunlu olduğunu.163 ve 184 sorunsuz.
ertantamer
12-06-2016, 10:29
177 lik hakkında bende iyi şeyler duymadım başka sıkıntısı var mı 163 lüklerin neyine önem vermeliyiz
LnchCntrl
12-06-2016, 10:47
177 lik genelde sorunlu olarak belirtiliyor. sıkıntı ne tam olarak kullancııları yazar ama 163 lük olanlar taş gibi. yazılım ile 184 lüğünde önünde yürüyor. bilginiz olsun.
ertantamer
12-06-2016, 12:04
177 lik genelde sorunlu olarak belirtiliyor. sıkıntı ne tam olarak kullancııları yazar ama 163 lük olanlar taş gibi. yazılım ile 184 lüğünde önünde yürüyor. bilginiz olsun.
İlandaki araç fiyat km hakkındada bilgi sahibiyseniz yorumlarınızı bekliyorum
westalim
12-06-2016, 16:19
ilandaki araca bakıldı mı ? durumu nedir bizide aydınlatırsanız sevinirim
rebeloghy
12-06-2016, 17:46
Forumdan B.Kaya arkadaşımızda var 163lük. Bir görüşmeden başka araç almayın derim
bende 184'lüğü var kronik olarak paso ampul patlatıyoruz. başka bi sıkıntı yok. Onuda ustam söylemişti bol bol ampul patlayacak diye.
RafetAraç
12-06-2016, 23:35
bende merak ediyorum bu konuyu takipteym
ertantamer
13-06-2016, 01:40
ilandaki araca bakıldı mı ? durumu nedir bizide aydınlatırsanız sevinirim
İlandaki araç otonomide bir tanıdığımızda. Pazar olduğu için açmamışlar gittik otonomide dolaştık fakat araca bakamadık gözümüze çarpan bir e90 olmadı..
aliosmanizm
13-06-2016, 02:26
8 e90 320i 320d bakmış olup 9. baktığım e90 325i almış biri olarak size yardımcı olayım..
320d 163 lük bakın, 177 likler aleminyum blok olduğundan sıkıntılı motor tipi rektefiyesi sıfır motor parası kadar uzak durulacak bır motor tipi açıkcası. 184 lük bütceniz yeterse bakın tabi.
320i bakmayın o kasaya o motor ne için koymuşlar anlayamadım yakıtı haram büyük pişmanlık olur..
Paylaştığınız aracı gördüm km cok yüksek bakmayın derim..
Öncelikle tramer parça parça 4 bini geçmemeli, değişen olmamalı boya olur Km ise dizelde max 155 160 bin kmdir.
dizelde aracın turbo ve enjektörlerine dikkatlice baktırın ve sakın arabayı eksperde dynoya sokmayın çıkan değer yanlıştır. Güzel bir bmw servisine sokup a dan z eksper yaptırın. Sıradan eksper sadece kaportadan anlar kronik sorunlarına aracın soyulan kapı kollarına kadar bakmaz..
PiscocuK
13-06-2016, 11:07
184 lük düşünürseniz görüşelim bayandan temiz bir aracımız var
ertantamer
13-06-2016, 11:27
184 lük düşünürseniz görüşelim bayandan temiz bir aracımız var
Abi o fiyatlara çıkamıyoruz malesef
PiscocuK
13-06-2016, 11:31
hayırlısı olsun kardeşim
Aşağıdaki yazıyı aşağıdaki topikte;
http://www.techturkey.com/forum/dizel/214603-bmw-e90-ve-e60-serilerindeki-2-0d-motor-hakkinda-2.html#post8127493
konuda yazmıştım burada da olmasında fayda var sanırım. Kulak dolgusu bilgilerle yanlış seçimler olmasın. Kullanıcısı olarak yazıyorum.
Burada 177 lik E90 sahibi olarak ben yazayım kimse yazmamış. Aracı 20 aydır kullanıyorum ve bunun 15 ayı yazılımlı kullanıldı. 140 binde aldım ve toplamda 22 bin km yaptım. Hiç tarasarruflu kullanayım diye bir çabam olmadı. Hakkını vererek ortalama 8.5 lt lerde kullanıyorum. Dikkat ettiğim noktalar ise araba ısınmadan basmaya başlamam, arabayı stop etmeden öncede rölantide bir süre çalıştırmadan kapatmam. En ufak bir sıkıntısı olmadı çok şükür. Zincir dediğiniz olay ise bazı araçlarda 100 bini görmeden bazılarında ise 200 bin+ üstünde değişmiş ama bunlara diğer versiyonlarda da örnek verilebilir. Ki 3 bin lira gibi bir rakam. O rakam ise böyle bir araç için hiçbirşey bence. Aynı paraya olduktan sonra yenisi varken eskisine para vermek bana mantıklı gelmiyor. Gücüm yetse idi 184 lük alacaktım olmadı, 177 lik aldım. Pişmanda değilim. Sorunumda yok.
Çok genç sayılmam bu araç eğer benim içimi gıcıklatıyorsa. Bu araçları alırken 0(sıfır) km den 7-9 senedir hangi kişilerin hangi emellerine alet olduğunu düşünmek lazım. Bence bunlar kullanışla alakalı. Değilse çıkan ilk üretimle alakalı olabilir. Biz Türkler(istisnalar hariç) hem araç alırken ucuz alalım diye çabalarız. Ucuz alınca hava atarız ben bu kadara aldım diye. Hemde 3 gün sonra sorun çıkardı mı "Allah korusun bir daha almam o aracı" diye feryat figan ederiz. Geçmişini tam bilmediğimiz araçlar için genelleme yapmak bence doğru değil.
Yukarıdaki bilgiler doğrultusunda 1 yıl içinde yaşadığım araç alım satım olaylarından dolayı tecrübelerimiz oldu. Ben kendimce dikkat edilmesi gerekenleri yazacağım,
- Yukarıda da belirttiğim gibi olmuşsa bir yenisi olsun. Belirttiğin rakamla 2008 model 177 lik dolu araçlar bulabilirsin.
- Mutlaka sunroof olmalı.
- Km si ne olursa olsun triger olayını sormalısın ki değişip değişmediğinden emin olmalısın. Ona göre de maliyeti + veya - olarak hesap yapabilesin.
- Genelde 2006 modellerde M paket mevcut. 2007 ve 2008 lerde 1 kere denk geldim. M paket olması avantajlı ancak 2008 veya 2009 varken M paket ne kadar avantajlı bilemeyeceğim.
- Bunca senelik araçlarda muhakkak sorunlar olacaktır. Satıcı ile görüşüp herhangi bir bayiden araç hakkında bilgisini alınız. Geçmişinde kronik bir hastalığı olmasın.
- Dışı siyah veya beyaz, içi bej olması avantaj. Satılık olanlarda "en çok tutulan" diye ibarelerle özellikle yazılıyor.
- Çoğunlukla full+full yazarlar ama içi bomboş olur. Opsiyonlara muhakkak bakmalısın. Koltuk ısıtma, ön park sensörü, arka otomatik perde, xenon olup olmadığını kontrol et. Aynı paraya daha düşük opsiyonlusunu tercih etme, tüm şartlar aynı ise.
- İç-dış ışık paket diye yazılıyor. %98 i zaten bu şekilde. Ayrı bir özellik değil.
Sormak istediğin başka şeyler olursa yine yardımcı olmaya çalışırım.
ertantamer
13-06-2016, 18:35
Bilgiler için çok teşekkürler fakat 177 likten bunca insan yakınırken ben kuzenime 177 lik al diyemem.
Değerli bilgiler için tekrar çok sağolun
e60 520d kullanıyorum 3 kasadan daha guzel bence daha zevklı e60 bakabılırsın bakımlı
177 lik hakkında çok fazla kulaktan dolma bilgi var bizim halkımız sever böyle şeyleri bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayı vs. En fazla zincir değiştirirsiniz 2 lira masrafı ki bu problem 184 lük olanlarda da var. Ne çok abartılmış 177likler. 2 lira masraf yapmamak için de makyajsız daha modelsiz daha güçsüz arkası daha tipsiz 163 lüğe binemem, bana mantıklı gelmiyor.
Bilgiler için çok teşekkürler fakat 177 likten bunca insan yakınırken ben kuzenime 177 lik al diyemem.
Değerli bilgiler için tekrar çok sağolun
Ertan kardeşim bak aşağıda arkadaşta açıklamayı yapmış ki bende en başta yazdım;
177 lik hakkında çok fazla kulaktan dolma bilgi var bizim halkımız sever böyle şeyleri bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayı vs. En fazla zincir değiştirirsiniz 2 lira masrafı ki bu problem 184 lük olanlarda da var. Ne çok abartılmış 177likler. 2 lira masraf yapmamak için de makyajsız daha modelsiz daha güçsüz arkası daha tipsiz 163 lüğe binemem, bana mantıklı gelmiyor.
Ben kullanıcıyım bu iş şans işi ne aldığını bilemedikten sonra ne alırsan al sonunda sürprizlerle dolusun. Bu kulak dolguları bu rivayetler her araçta oldu;
- THP ler ilk çıktığında neler dediler, şimdi fiyatları tavan yaptı.
- Megane RS i yerden yere vurdular yurtdışında şakır şakır biniyorlar,
- TFSI lere neler söylediler şimdi laf edenle övenlerin sayısı eşit belkide unutuldu gitti,
- TSI lere çok laf ettiler şimdi neler oldu neler,
- Seat için neler deniyordu, şimdi en güzel alternatifler arasında,
Ben eski bir BMW ci değilim. Ancak bu aracın ölüsü para ediyor mu ediyor. O zaman neden aynı paraları verip güçsüz bir araçla yola devam edeceksin. Kulaktan dolma bilgilerle yanlış yönlenmeyin madem niyetiniz var gidin BMW ustalarına sorun soruşturun. Bazıları 177 liklerde yaşamıştır bazıları başka modellerde. İlanlarda 1001 çeşit sorun yaşamış araç var BMW olarak. Hepsini teker teker çıkarsam kimse BMW ye binmez.(ki diğer markalarda da aynı şeyler mevcut)
Birisi bir taş atıyor kuyuya, ne dense fayda etmiyor. Bu da tipik Türk halkı karekteristliği sanırım ;)
177 liğin problemli addedilmesinin sebebi zincir ve gergisinin değişimi gerektiğinde, zincirin motorun arka bölümünde konumlandırılmasından dolayı işçiliğinin bir hayli zor ve pahalı olması. 184 lük modelde zinciri öne aldılar. İşçilik ucuzladı. Kabaca belirtmek gerekirse 177 likte zincir değişimi 3000-3500 i bulabiliyorken 184 lük ten bu fiyat yarıya belki daha altına düşüyor. Zincir bakımı yeni yapılmış bir 177 liğe 2 bin lira fazladan verip 100-120 k km sorunsuz binilir. Ya da alınca cebinizde 3-4 bin lira fazladan bütçe bulundurursanız, daha az yakan ve daha güçlü bmw'ye binmiş olursunuz. Yakıt olarak 163 lükten %15 az yakar, performansıda gayet farklı 163 ten. Yani 177 lik alınmaz diye bir şey yok.
ertantamer
14-06-2016, 01:56
Ertan kardeşim bak aşağıda arkadaşta açıklamayı yapmış ki bende en başta yazdım;
Ben kullanıcıyım bu iş şans işi ne aldığını bilemedikten sonra ne alırsan al sonunda sürprizlerle dolusun. Bu kulak dolguları bu rivayetler her araçta oldu;
- THP ler ilk çıktığında neler dediler, şimdi fiyatları tavan yaptı.
- Megane RS i yerden yere vurdular yurtdışında şakır şakır biniyorlar,
- TFSI lere neler söylediler şimdi laf edenle övenlerin sayısı eşit belkide unutuldu gitti,
- TSI lere çok laf ettiler şimdi neler oldu neler,
- Seat için neler deniyordu, şimdi en güzel alternatifler arasında,
Ben eski bir BMW ci değilim. Ancak bu aracın ölüsü para ediyor mu ediyor. O zaman neden aynı paraları verip güçsüz bir araçla yola devam edeceksin. Kulaktan dolma bilgilerle yanlış yönlenmeyin madem niyetiniz var gidin BMW ustalarına sorun soruşturun. Bazıları 177 liklerde yaşamıştır bazıları başka modellerde. İlanlarda 1001 çeşit sorun yaşamış araç var BMW olarak. Hepsini teker teker çıkarsam kimse BMW ye binmez.(ki diğer markalarda da aynı şeyler mevcut)
Birisi bir taş atıyor kuyuya, ne dense fayda etmiyor. Bu da tipik Türk halkı karekteristliği sanırım ;)
Abim biliyorum fakat ben alan ile siz arasında aracıyım eger tek sıkıntı zincir trigerse 163lükte de varsa 177lik de olur.
Abim biliyorum fakat ben alan ile siz arasında aracıyım eger tek sıkıntı zincir trigerse 163lükte de varsa 177lik de olur.
Tek sorunumuz triger diğerlerindeki rakamların 2 katına mal oluyor. Burada iş size düşüyor, alırken ~3bin lirayı göz önünde tutarak alışveriş yapmak.
ertantamer
14-06-2016, 09:40
Tek sorunumuz triger diğerlerindeki rakamların 2 katına mal oluyor. Burada iş size düşüyor, alırken ~3bin lirayı göz önünde tutarak alışveriş yapmak.
E90 piyasasıda e36 gibi olmuş dün gece baya baktım araçların hepsi 30000 civarı hasar kayıtlı (bizim fiyat aralığımız)
Sadık Özyer
15-06-2016, 15:51
Almayın beyler e90 falan bu ne ya yer satıp alıcaktım bir tane 65 e 2008 100 binde 10 lira mak hasarlı 2 parça boyalı vardı şimdi aynı araba 90 lira km de olmuş 150 bin . oha
Sadık sorun E90 da değil sorun piyasanın bu şekilde olmasından. Öyle almayın falan olmamış :) birileri alacak ki ekonomi canlansın:D
Sadık Özyer
15-06-2016, 17:20
Sadık sorun E90 da değil sorun piyasanın bu şekilde olmasından. Öyle almayın falan olmamış :) birileri alacak ki ekonomi canlansın:D
o paralara almayın yani abi.
RafetAraç
15-06-2016, 23:00
Almayın beyler e90 falan bu ne ya yer satıp alıcaktım bir tane 65 e 2008 100 binde 10 lira mak hasarlı 2 parça boyalı vardı şimdi aynı araba 90 lira km de olmuş 150 bin . oha
bu mantıkla düşünürsek hiç bi arabayı almamamız gerekir
Bir topluluk çıkıp hayrına arabaları yüksek fiyattan alıp ucuza satmaya karar vermediği sürece piyasa artık böyle. Sıfır premiumlar ucuz geliyor benim gözüme artık bu piyasa yüzünden.
ertantamer
17-06-2016, 01:27
Hala aranıyo eşde dostda e90 320d yok mu ?
B.Kaya'nın aracını aldığı günden bilirim bakımına herşeyine kefil olurum ciddi olarak görüşürsen fiyatta anlayış gösterir . Ama ben olsam almışken esnafın feleğe vurmadığı E60'lara bakardım M Paket 19 jantla hala kralını bozaaar :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.