Orijinalini görmek için tıklayınız : i30 turbo egt problemi
186 hplik i30 aracima obd 2 aldim ve torque programini yukleyip degerlere baktim ve bazen herzamanki gibi yurumuyordu egt degerleri dikkatimi cekti yazilimsiz hali 900 dereceye ulasiyor gazlarken ve 900 u gectiginde ayni performansi vermiyor yazilim oldugundada 900 derecenin uzerine daha cabuk cikiyor ve kosan araba resmen yurumuyor.900 derece normalmi stock arabada ne yapmamiz lazim.
Mehmet Gazihan
19-06-2016, 11:27
EGT koruması na giriyor, yazılımla eşik yukseltilebilir yahut methanolle egt yi aşağı çekebilirsin
Yazilim yokkende yuksek mehmet abi 900 lere dayaniyor yakittan kaynaklimi anlamadim suan yazilim yok servis bakima birakinca guncelleme yapmis 3te saran araba 2 de zor sariyor :) bi daha yazilim atmamiz lazim bu arada %20 depoya karistirarak yakit kullaniyorum
Mehmet Gazihan
19-06-2016, 12:21
Tekrar atılır no problem.. 900 derece çok da riskli bi egt değil. Oralara çıkması gayet doğal gazlarken. Water Meth injection bu konuda seni hayli rahatlatır
950 deyken gaz yemiyorbiraz acicaz sanirim ozaman :) beyni gonderirim abi sana telefonla ararim gonderdigim zaman
Downpipe var mıydı araçta? Büyük çaplı dp egt yi düşük tutar dipnot olsun. 60-63 varsa 70mm deneyin derim mesela.
900 1000 derece egt çok değilmi ya ? Bu arad torque doğru göstermiyo demişti egt yi bana yazılımcım haberin olsuniz olsun.
Metalin erime sıcaklığı o dereceler diye hatırlıyorum ben o yüzden sordum çok değilmi diye
900 1000 derece egt çok değilmi ya ? Bu arad torque doğru göstermiyo demişti egt yi bana yazılımcım haberin olsuniz olsun.
Metalin erime sıcaklığı o dereceler diye hatırlıyorum ben o yüzden sordum çok değilmi diye
Pik malzeme dayanmaz o sıcaklıklara, galvaniz/krom/çelik alaşımların erime sıcaklığı çok daha yüksek Onurum
Yok kat takili
O zaman DP yapmak ilacınız olabilir :)
yakıtı nerden alıyosunuz ?
Araci aldigimdan beri sadece shell nitro benzin ve tek istasyon
Mehmetmert
27-06-2016, 22:26
Normal degilmi ya,yillar once rocco ile log almistik. 3dk dip gaz sonunda(250-260km/h arasi) 1000 derecelere geliyordu egt.Tabi her motorun karakteri ayni olmazda...
Egtye baktiginizda kac dklik basmadan sonra 900 dereceleri geciyor?
Ortalama 160 km ye ulasinca
mikelazi
28-06-2016, 07:48
Pik malzeme dayanmaz o sıcaklıklara, galvaniz/krom/çelik alaşımların erime sıcaklığı çok daha yüksek Onurum
O zaman DP yapmak ilacınız olabilir :)
aynen dp fark yaratır :)
egt 900 lerdeyken iat ne görünüyor
mannerboy
28-06-2016, 12:21
İat derken
inlet air temp motora çekilen hava sıcaklığı egzos sistemi değişmeden düşmez o sıcaklık gerekirse intercooler bile takılır
Normal filtreden giren hava sicakligini gorebiliyorum intake yaziyor oda ortalama 40 derece trafige kalirsam dur kalk segir ici 60 dereceye cikiyor
3. Vites dipgaz veriler.
http://i.hizliresimupload.net/5pwnXs5e.png (http://i.hizliresimupload.net/5pwnXs5e.png)
Kat iptali büyük ölçüde işini görecektir. Depodan attığın yakıtta bir nebze düşürür sorunsuz gazlarsın. Havalar çok sıcak iat ler normal bana göre.
mikelazi
28-06-2016, 17:12
paylaştıgın fotoda iat 48 derece gibi.ama en yuksek verin kırmızı çentigin oldugu yer ve buda 75 derece civarı.bence iat yuksek 55-60 ın üzeri perf. düşüşü yaşanır.
Dur kalklarda o derecelere ulasiyor malesef
mikelazi
28-06-2016, 18:07
dur kalkta sıkıntı olmaz bence.top speed denemelerinde yukseliyormu o önemli.
bence kat.dan kurtul :)
Bu egt teorik, afr gibi..
Downpipe da olsa, intercooler da yapılsa aynı değerler gözükür diye dusunuyorum
dur kalkta sıkıntı olmaz bence.top speed denemelerinde yukseliyormu o önemli.
bence kat.dan kurtul :)yok topspeed de yukselmiyor
Bu egt teorik, afr gibi..
Downpipe da olsa, intercooler da yapılsa aynı değerler gözükür diye dusunuyorum tek avantaji gazlamayi birakinca egt daha cabuk duser diye tahmin ediyorum yakit takviyeai olmadan bide intercooliri buyutmeden duamez sanirim
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.