Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : İzmir Bayraktar Otomotiv (Citroen) Servis Hakkında



cagalazade
24-06-2016, 16:22
Selamlar,

Ayın 10 unda çok eski bir tanıdığım sayesinde aradığım aracı İzmir Bayraktar Citroen 2. elde buldum (C5 2012 dynamique e-hdi) ve anlaşıp Pazartesi günü aracı teslim almak üzere el sıkıştık. Bu arada aracı alır almaz uzun yola çıkacağımı belirttim, bakımlarının yapılmasını rica ettim, aracın km si 144 bindi, 150 bin bakımını yapalım dediler, tamam dedim ve Pazartesi günü aracı almaya gittim.

Servis danışmanı arkadaş, "sileceklerin değişmesi elzem, onun dışında acil bir şey yok" dedi, tamam değişsin dedim ve aracı işlerimiz bittikten sonra teslim aldım.

Yola çıktım, yaklaşık 1600km boyunca hiç yağmur vs olmadığı için ve aracı 2 defa yıkattığım için "silecek fıskiyelerini" kullanma gereği duymadım. Geri dönerken Aydın civarına geldiğimizde, güneş ışığı ön camın tozunu belli edince camı suyla silmek istedim ama fıskiyeler çalışmıyordu... İlk benzinlikte durdum ve eski usul olan iğne ucu ile muhtemel kireçlenme ya da tozlanmayı çözerim belki diyerek biraz kurcaladım fakat sonuç olumsuzdu.

Döner dönmez, alım işlemleri sırasında yardımlarını esirgemeyen tanıdığımı ve 2. el danışmanı arkadaşı aradım, durumu anlattım. Servis yetkilisinin onların yanında benden silecek değişimi için onay istediğini hatırlattım ve sordum "cama su püskürtülmeden nasıl sileceklerin acil değişmesi lazım denilebilir, sizinkiler testi şişeden su dökerek mi yapıyorlar?" dedim. Hemen çağırdılar sağolsunlar, kısa bir misafirliğin ardından sorunu çözdüler aracı teslim ettiler.

Kısa sohbet sırasında, daha önce farklı forumlarda Bayraktar servisle ilgili olumsuz yorumları okuduğumu ancak arada bir bu tarz şeyler olabilir diyerek üzerinde durmadığımı fakat bu yaşadığım olaydan sonra servisin kesinlikle sınıfta kaldığını kendilerine ilettim. Hatta açık açık başka servis var mı önerdiğiniz diye de sordum zira kendileri de bu gibi durumların zaman zaman yaşandığını ve müşterilere karşı mahçup olduklarını söylediler.

Demem o ki, İzmir' de adam gibi (sektörden bağımsız) iş yapan usta zaten çok çok az, eski bir İstanbullu olarak bunu çok net söyleyebilirim ama servislere bile güvenemeyeceksek ne yapmalıyız? Lütfen Citroen - Subaru grubuna servis hizmeti veren bu firmayla ilgili bir işlem vs yaptırmak durumunda kalırsanız iki defa düşünün, sadece ufak bir uyarı benden...

Son olarak, İzmir'de Citroen yetkili veya özel servis tavsiyesi olan arkadaşlar varsa çok sevinirim yorumları için şimdiden...

lnd_samet
24-06-2016, 17:14
izmir de her sektör sıkıntılı, yeme içme sektörü yerlerde, hizmet sektörü asalakça, sanayiler öyle inşaatlar öyle.
izmirde ben adam gibi işin hakkını veren her sektörde 1/100 insan var diyorum.

taytay
24-06-2016, 18:40
Bayraktar dan baya ağzı dili yanan çevrem de çok insan var. Yine sorununuz büyük değilmiş.

taytay
24-06-2016, 18:49
Buda cıtroen formunda arkadasın başına gelen olay.

http://www.trcitroen.com/forum/arac-servisleri-hakkindaki-gorusler/11217-izmir-bayraktar-yetkili-servisinde-yasadiklarimi-anlatmanin-zamani-geldi.html

cagalazade
24-06-2016, 18:53
Buda cıtroen formunda arkadasın başına gelen olay.

http://www.trcitroen.com/forum/arac-servisleri-hakkindaki-gorusler/11217-izmir-bayraktar-yetkili-servisinde-yasadiklarimi-anlatmanin-zamani-geldi.html

Bu arkadaşın sorununu orada çok farklı yorumluyorlar mesela, lafı açıldı çünkü... Hoş, bu devirde artık kimse yoğurdum ekşi demiyor

rebeloghy
24-06-2016, 20:12
Hakan abicim geçmiş olsun diyorum neyse ki daha önemli bir soruna sebep olmamışlar.

Sonuna kadar güvenebileceğin adam gibi adam, Naci usta var 6. sanayide - Mutlu otomotiv. Numarasını özelden yazıyorum hemen

taytay
24-06-2016, 20:13
Hakan abicim geçmiş olsun diyorum neyse ki daha önemli bir soruna sebep olmamışlar.

Sonuna kadar güvenebileceğin adam gibi adam, Naci usta var 6. sanayide - Mutlu otomotiv. Numarasını özelden yazıyorum hemen

Bende oraya gidiyorum tavsiye ederim.

Erk@n
26-06-2016, 01:59
Bu sadece bayraktara(bilerek küçük harflerle yazıyorum haketmiyorlar) özgü değil citroenin merkezide 5 para etmez. Müşteri memnuniyeti diye bir kavram girmemiş Türkiye'ye.

B.Koçer
26-06-2016, 08:28
Musteri memnuniyeti artık 6 nci sanayide Pejo citroen de :)

Pejo Yetkili servisin silecek fiyatı konusunda istikrarsızlığı
Fahis bakim fiyatları vs beni yıldırdı :)