Orijinalini görmek için tıklayınız : Scirocco,cupra,polo gti,208gti ?
dulger007
20-07-2016, 13:04
Selamun aleykum
Modlamak ve gazlamak icin projelik bir arac yapmak istiyorum ayni zamanda gunlukte kullanacagim bir arac. Butce 70 bin civari. Scirocco manuel 160 lik alip guzel bi yazilim egzoz ve gereken bir kac seyi daha yapip kullanmak vardi gonlumde dis tasarimi olarakta cezbediyor beni rocco. Ama isin icine girince bir birine cok yakin rakipler var isin icinde kaldim. Gunluk kullanacam ara sira roll de yaparim gazlamada yaparim. Rocconun diger rakiplerinden ayiran en iyi ozelligi manuel olmasi. Dsg beni korkutuyor. Sizin dusunceniz oneriniz yorumunuz nedir ? Imaj olarak degilde teknik bilgilerinize ve yorumlariniza ihtiyacim var. Alacagim araca yazilim egzoz filitre coil gibi ekstralar bir kac ekstra dusunuyorum buna gore degerlendirirseniz iyi olur.
Ben uzun zmanadır cupra kullanıcısı olarak bugün alacak olsam 208 alırdım. Ama gti değil allure alıp yüklerdim. Hatta satılıklarda forgedli bir araç var bütçenin çok altında
dulger007
20-07-2016, 13:10
208 ler 1.6 diye vergisi yuksek dez avantaji bi tek bu var diye biliyorum dogrumu. 208 bana biraz kadinsi geliyor o hircinligini fazla yansitamamiz kasaya. Yukledikten sonra aralarindan en iyisi hangisi olur acaba? Bide cupra hakkinda yorumlariniz nelerdir ?
burak_2885
20-07-2016, 13:20
208 ler 1.6 diye vergisi yuksek dez avantaji bi tek bu var diye biliyorum dogrumu. 208 bana biraz kadinsi geliyor o hircinligini fazla yansitamamiz kasaya. Yukledikten sonra aralarindan en iyisi hangisi olur acaba? Bide cupra hakkinda yorumlariniz nelerdir ?
Seçenekte ki bütün araçların vergisi aynı, aynı model olmak kaydi ile tabi.
Tavsiyeye gelince, hepsi birbirine benziyor hepsi sokaklarda çok var oyüzden boy kilonuza göre araba seçin derim. Benim boyum 196 mesela gidip hayatta polo gti almam heralde (büyük konuşmim ama.) Pejoya bulaşmam çünkü hayatımda hiç kullanmadığım marka. Yine tercihim roccodan yana olurdu, kullanımı oturumu ismi vs derken zevkli bir araç
individual
20-07-2016, 13:21
208gti ve cupra arasında kalırdım. VW scircco bu iki araca göre ağır bir araç.
tercihim cupra'dan yana olurdu DSG olduğu için.
Erdem K.
20-07-2016, 13:23
alacağınız araca soft yazılım filtre egzoz coil ile dsg'de hiç de sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum, sanırım motor içine girmiyceksiniz. Aksine dsg'nin avantaj olduğunu düşünüyorum, önceleri kullanmamıştım, ön yargılarım vardı ama bence siz de deneyin, sonrasında kararınızı verin.
mümkünse düşük km'li bir araç tercih ederseniz, içiniz biraz daha rahat olabilir. Ancak 17bin km de kavrama değişen de mevcutmuş, biraz da şans sanırım.
Belirttiğiniz araçların modifikli bir çok örnekleri mevcut... 4ü içinde trafikte en az rastlanan ve kanımca en az modifik göreni 208gti'dır. Farklı bir araç istiyorsanız, new beetle 160lık da bakabilirsiniz, ayrodinamsi rocco kadar iyi değil belki ama modifik beetle henüz tr'de göremedim. değişiklik iyidir ...
208 i neden tercih ederdim. 1. si çok güncel içi var. Çok daha teknolojik. Manuel vitese sahip vs vs. En boşu diye birşey yok hepsinde spor koltuk, cam tavan ve kocaman tablet var.
individual
20-07-2016, 13:35
208 gti 1160 kg
scircco 1329 kg
cupra 1170 kg
Belli bir gücden sonra ağırlıklar avantaj dezavantaj olucaktır.
Mehmetmert
20-07-2016, 13:43
-Ben scirocco alırdım sanırım aralarında en yavaş o olmasına rağmen sebebide manuel olması değil ama.Sonuç olarak bir üst sınıf,daha geniş iç mekan tipi daha güzel.Yani boyum falanda öyle uzun değil 1.76 ama bir üst sınıfı,bir üst iç mekan kalitelisi,bir üst konforu ve daha iyi şekli varken varsın araba 5 boy yavaş gitsin.Hatta bütçeyi birazcık daha artırıp DSG rocco alırdım :)
-Puglar iyi güzel fiyat/performans olarak iyiler ama ben çok uzağım,hiç çekici gelmiyorlar o yüzden yorum yapamayacağım.GTı&Cupra ikilisindende 4 kapılı GTI alırdım,dışarıdan normal araba basıncada şaka makinesi bayılıyorum öyle olmasına :)
-Cupranında şöyle bir yanı var,gti dışarıdan ne kadar sessiz sakin gözüküp içinde bir canavar yatıyorsa Cuprada bunun tam aksine tam bir serseri gibi,böyle yoldan geçen adama bile sataşacakmış gibi tipi var.Geçen arkamdan şehir içinde ibiza cupra takıldı,vallahi çok huzursuz oldum aynadan gördükçe adam basmıyor ama böyle hemen çeklip yol veresim falan geliyor.
-Sonuç ben biraz üst sınıf ve kalite meraklısıyım,ayrıca rocconun yol tutuşu>cupra&polo bence yani pug'a hiç binmedim bile.
trezorka
20-07-2016, 14:45
Fiesta ST yı de secenekler arasına eklersek tam olucak sanki =)
i-vtec07
20-07-2016, 15:15
Gti ımı daha dün sattim . Şuan ne alırsın deseler cam tavanlı cupra alırım . Yukarda da denildigi gibi tam bi serseri tipi var arabada :D thp yüklenince hepsinden hızli olur diye düşünüyorum ama ..
cupra kullanıcısıyım , cupradan sonra 208 gti düşünüyorum .
cupranın içi diğerlerine göre biraz basit kaldı.
Bence corsa opc de bakabilirsin
Muhtemelen F16 ila kafa kafaya giden Scirocco olsa kimse dönüp bile bakmaz
İmajı harici diğer alternatiflerden teknik olarak herhangi bi artısı yok denilebilir
Ben 185 im poloda çok rahat edebiliyorum scirocco da extra rahat ettiğimi hiç hatırlamıyorum
Almamakta uzak durmakta yarar var..
208 cupra polo hangisi olursa olsun iyi seçim olur
Bütçede güzel aslında keşke "0" km 1.8 cupra olabilse ama zorlamak lazım bi hayli
208 GTI daha iyi bi seçim olabilir keşke otm alternatifi olsa kesinlikle almak isterdim..
dulger007
20-07-2016, 17:56
Oneriniz icin sagolun benimde simdilik gonlumde rocco var bakalim neler olacak
dulger007
20-07-2016, 17:58
Agirlik bazi konularda avantaja donusuyor ama orasida var
dulger007
20-07-2016, 18:00
Golf 1.4 tsi dsg var 70 binde titremeden dolayi kavrama degisti simdi 80 kusur km de ve ilk kalkislarda titreme var ugrasmaktan biktigim icin yaptirmiyorum. Gunluk kullanacagim icin soft yazilim dusunuyorum. Dsg korkutuyor beni heleki 7 ileri 2. nesil dsg ler daha hassas diye duydum
dulger007
20-07-2016, 18:04
Kariyeri fazla yok gibi 208 in bide piyasasida diger rakiplerine gore cok kotu. Ama donanim dediginiz gibi daha doyurucu
dulger007
20-07-2016, 18:07
Benimde gonlumde simdilik rocco var ama teknik bilgilere ulasmak istiyorum ozellikle kullanicilarindan. 208 banada cekici gelmiyor kasa olarak. Ya rocco olacak ya cupra bakalim hangisine karar kilacam
dulger007
20-07-2016, 18:07
Yok corsa opc cekici gelmiyor bana doyurmuyor gozumu
dulger007
20-07-2016, 19:29
Ama su videoyu goruncede fikrim tekrar degisiyor
https://youtu.be/Atv0cwck53o
Suleyman
20-07-2016, 19:49
Aynı speclerde scirocco nun gti veya cupra dan hızlı olma ihtimalinin olabileceğini düşünmüyorum, videodaki araçlarda da farklılık olduğunu düşünmüyorum ama açıklama göremedim, bu arada benim aracım da satılık, ilgilenirseniz detaylı konuşuruz. Bu arada şahsi fikrimi de yazayım, gti veya cupra alırdım.
208 kadınsı da polo çok mu erkeksi diye sormak geldi içimden
Karar sizin ne alırsınız bilmem ama kimseden olumlu/olumsuz etkilenmeden içinize sineni alın
yorumları sadece tecrübe görüş olarak dikkate alın
Aracı siz kullanacaksınız
Millet 106 nın 1.600c motorunu 1.800cc. yada 1.8T VAG motorunu 2.0'a stroker kit ile yükseltiyor. Hepi topu 200 cc diyoruz ama 200 cc iyi fark yaratır. O yüzden ben olsam 1.4 TSI araç almam. Yeni kasa 1.8 Cupra alınmıyorsa alınması gereken araç 208'dir. Ama GTI ama Allure olarak 208 en mantıklısı. 6 ileri düz viteste cabası. 208'i görüntüsü önceki kasalar gibi hırçın değil ama sevebiliyorsan binilir.
MertSerhanÖ.
21-07-2016, 01:25
Kesinlikle Cupra.208 olayı değil bence mevzu.Stock motor THP motordan uzak durmalısın.
Eğer 0 veya çok düşük km alacaksanız 208 öneririm ben de. Schumi 'nin dediği gibi 1.6 olması tercih sebebi olabilir. Ben 207 GT'mi 5 ila 20bin km arası kullanmıştım, o zaman bile ufak tefek elektronik aksaklıklar oluyordu hız sabitlemenin bazen tutmaması, aynaların yolda kafasına göre katlanması vb. gibi ciddi olmayan ama garip şeyler :D Bir de zamanla içinden tıkırtılar çok minimal başlarken ileride kabus olacak gibi hissettirmişti. Polo ve Scirocco bu konuda daha iyi olacaktır. Benim 1.6 tdi polom 30binden 60 bine kadar custom coiloverla ve 215/35/18 lastikle kullanmama rağmen çıt ses çıkarmıyordu. Ayrıca çok güzel tok bir sesi vardı THP motorun, tsilar gibi pıtırıktan bir ses çıkmıyordu. (DSG iyi güzel de o sesi BMW'lerde bile duyunca uyuz oluyorum :D Kişisel zevk)
208'de opak kırmızı renk yok sanırım ama varsa o renk yoksa da kırmızıya en yakın rengi, yay ve ön cam dahil filmle benim eski aracıma yakın görüntüsü olur sanırım, baya beğenilen, ilgi çekici bir araçtı.
Sadece downpipe ile 3boy hızlanmıştı benim aracım. Siz de sadece soft yazılım düşünüyormuşsunuz hardcore yüklemeyeceğinize göre en temiz en donanımlı olanı almaya çalışın derim, öyle daha keyifli olacaktır kullanmak.
http://i185.photobucket.com/albums/x188/TarikS/RED%202o7/IMGP8917-1.jpg (http://s185.photobucket.com/user/TarikS/media/RED%202o7/IMGP8917-1.jpg.html)
Hatta favori konusuna tam bahsettiğim gibi bir araç koymuşlar. 208'e hiç binmedim belki kalite artışı olmuştur ama 207'deki tecrübemden sonra 20-30 bin km'ye kadar binmek için çok güzel seçenek bence
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-7.000-km-boyasiz-garantili-208-gti-200-hp-319380273/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-blue-208-gti-312941343/detay
bence 208 veya beetle da olabilir , farklılık iyidir..
tamam senin amacın yüklemek ama scirocco ticari taksi gibi her köşebaşında var
şahsi fikrim..
Eyup Duygun
21-07-2016, 13:02
Vw polo gti kullanıcısıyım cc mevzusuna cok katılamaycagım.Neden dersek hedef hp nedir ? veya 100-200 mu kasacak arac ne yapacak ? bunlar önemli etken tsi lar otomatik günlük kullanım cok cok rahat.
208 ler ıle arasında ki fark polo bildiginiz alman arabası heryerı sert beton gıbı ruhsuz basıyorsun düzde gıdıyıor vs..208 daha bi spor araba gibi özellikle ic mekani..
arabam 70mm duz boru ve yazılım var 205-210hp gücünde sehır ıcı 8-8.5 ortalama ile geziyorum.Vag alacaksam polo alırdım cupra gercekten cok kalıtesız ıcı felaket durumda ama onunda dısı polo dan daha güzel şahsi fikrim.
Proje konusunda ise herhangi bir 260-280 hp tsi cok cok keyıf verecektir ayrıca big turbo setup a girilirse thp ler ile maalesefki boy ölçüşemeyecek derecede suan.
dulger007
21-07-2016, 19:15
Polo gti 3. Planim simdilik. Bende scirocconun yuklu cupranin stock oldugunu dusunuyorum ama ikiside yuklu olabilir. Dediginiz gibi aciklama yok net bi sey soylenemez
dulger007
21-07-2016, 19:17
200 cc onemli tabiki. 208 her seyi iyide su kasasini daha hircin yapsaydi 1. numarali olacakti ama suan bana gore cok kadinsi
dulger007
21-07-2016, 19:18
Neden stock thp den uzak durmaliyim?
dulger007
21-07-2016, 19:25
Cevap icin sagolun. Trim sesi ozelikle cuprada yok denecek kadar azmis. Ben soft yazilim downpipe guzel bi coil ve egzoz bobinleri falan guclendiririm belki birde cooler i buyuturum boyle ekstralar dusunuyorum. Arac olarak suan rocco ve cupra arasindayim ikisindede istedigim speclerde olanlarini kullanacam ve karar verecem
dulger007
21-07-2016, 19:28
Gunluk kullanimda olacak arac cogunlukla rool yada sleeper yaparim aracla. 0-100 de onemli 100-200 de. Yani bana her firsatta tatmin edecek bir arac lazim simdilik aklimda rocco ve cupra var
vag grubu için konuşuyorum 3 arabayıda uzun süreli kullandım. Rocco ve cupra çok yakın 2 arkadaşımda var. Bende zamanında Farklılık olsun diye polo gti almıştım. Kalite açısından cupra ile kıyaslarsak gti bariz önde. Cupranın içi kalitesi kötü. Trim sesi cuprada duymadım bizim araba 22 binde 11 binden beri coilli kullanılıyor ses falan yok. Görüntü açısından cupra daha hırçın ve daha çok dikkat çekiyor :) polo gti daha agır başlı daha kaliteli bir araç. Ben yine alıcak olsam polo gti alırdım çünkü cupranın iç kalitesi iyi değil. Rocco ise yüklersen performans olarak tatmin eder stock olarak gti veya cupra keyfi yok.
Bu arada cupra dusunursen bizim arac satilik forumda konusu var yazılım haricinde üstünde baya extra var dusunursen yardımcı olurum. Hayırlı olsun şimdiden.
-Cupra , rezalet iç mekan rezalet malzeme kalitesi günlük binilecekse sürekli o kadar kötü bir iç mekanda bulunmak kesinlikle istemezdim. Frenler kötü, yol tutuş kötü spor araç ruhu yok.. Yağ yağma ve dsg problemi var. Dış görüntüsü artısı..
-Polo , fena sayılmayacak derecede iç mekana sahip.. Fren ve yol tutuş olarak cuprada olduğu gibi spor bir araçtan beklenenden çok uzak.. Tabiki yağ yakma ve dsg sıkıntısı var.. Dış görünüş olarak fazla standart
-208 gti , polo ve cupraya göre daha güncel iç tasarım, 207 Rc deki elektronik sorunlar güncellendi devam etmiyor. Manuel 6 vites bu sınıfın ruhuna çok daha uygun.. ( günlük kullanımda dsg daha rahat olabilir fakat bu sınıfta bir arabadan bunu beklemek bana komik geliyor gidersin günlük araca binersin o zaman belkide bu yüzden polo/cupra bu sınıfa göre ruhsuz kalıyordur) yol tutuş ve fren olarak kesinlikle polo/cupradan çok üstün çok daha spor daha direk tepkili.. İlerde hard yükleme söz konusu olursa thp, tsi dan daha elverişli..
Dış görüntü olarak ya sev ya terket, eksi tarafı..
Scirocco zaten bu sınıfta değil gerçek bir değerlendirme yapılamaz ancak bu saatten sonra pek bir değerlendirme yapmaya da değmez.. 208 GTI a bayan arabası demişsiniz ya hani rocco ya herkes at hırsızı arabası diyor..
Seçim sizin , hayırlısı olsun :)
Bende bir Cth motorlu Polo Gti kullanıcı olarak kendi yorumum şöyle ;
Scirocco ; 160 lık motor ama stock halde 180 lik ne 208 ile ne polo nede cupra ile boy ölçüşemez. + sı şöyle var görüntüsü cidden çok iyi , iç kaliteside cupranın üstünde ama polo nun 1 tık altında. İş arabayı yürütmeye gelirse araba polo gti ve cupradan 75/100 kg daha ağır lakin cooler takmak çok şart değil gibi çünkü oem cooler 6,5 lt sanırım. Polo gti ve cupra da oem cooler 3,7 lt. Yani Stage 1+ tarzı bir setup ile filtre , dp , egzoz , dv , yazılım ve yakıt gibi cidden güzel yürüyen bir araç olur
Polo gti ; benim tavsiyen yeni nesil motor cth olur , ileriye dönük baş ağrımasın diye...Polo gti görüntü olarak heryerde görülen sıradan bir araba , zaten polo alan birçok genç arkadaşta gti a benzetmeye çalışıyor , mesela scirocco ,208 gti yada cupra bunlar pek yok :) Polo gti iç mekan malzeme kalitesi olarak şu 4 arabanın içinde en yukarda yer alır. 4 araba içinde 4 kapı seçeneği sanırım tek araç , 2.el satışta da 4 kapı aracın satılması 1 tık daha kolay oluyor
İbiza Cupra ; 2013 model ve üstü yılı olanlar tercihim olur , Cth motordan dolayı... Dış görüntüsü kesinlikle en iyisi ve ciddi dönüp baktıran bir araç , hele ki kırmızı renk ise :) iç mekan kalitesi orta şeker benim görüşüm ama sen spor koltuk touch ekran vs yaparsan cidden iç mekan değişiyor ama içi cidden çok dar bilassa arka koltuklar felaket :)
208 gti ; Antalya'da olmasaydın direk boşver derdim çünkü Tr de bu motorun bence dilinden anlayan 1 adam var o da antalyada Yağmur oto Mehmet Turhat...Tr de yürüyen big turbolu gerek td05 olsun 16 ,18 , 20 gerekse gtx28 olsun %80 belki de daha fazlasını bu adam yaptı ve bu motorun dilinden cidden anlıyor...İç mekan olarak güzel yeni bir araba görüntüsü vs ama uzun vadede kullanıcaksan bence fransız a bulaşma cünkü piyasası sanırım 60bin civarı.
Fiyat / Perfomans a gelirsek senin yerinde ben olsam polo gti alırdım sebebi de , şuanda cidden piyasası gayet iyi fiyatlar cupra kadar fazla değil 208 gti bile 60 bin tl...Benim sıralamam şu şekilde olurdu f/p olarak
1-Polo Gti
2-Scirocco
3-İbiza Cupra
4-208 gti
yasindemir
22-07-2016, 09:24
3 yıl kullandım ve daha geçen hafta sattım roccomu ev mevzularından. Durumu düzeltince arktık arkadan itişli bir bmw'ye geçeceğim nasipse. Bu 3 yılda yükledim roccoyu ve çokkk keyifli bir arabaya dönüştü. Kesinlikle karşılaştırdığınız arabaların sınıfı değil. Her rollde 1. olacam hep gti cupra kovalayacağım derdinde değilseniz stg1 rocco bile yollardaki arabaların %95'inden hızlı oluyor ve size ihtiyacınız olan performansı fazlası ile sağlıyor. Genişliği, görüntüsü, vs çok farklı bir araba.
Net Scirocco derim.
scirocco ve cupra diğerlerin daha spor araba modundadır
hızlı olacaksak cupra alınabilir
polo şirket arabalalrı yüzünden fail
208 fransız alerjisi var bende :D
sinanbaysal
22-07-2016, 09:32
corsa opc yada polo gtı arasında secımımı yapardım :)
dulger007
22-07-2016, 12:24
Herkese degerli yorumu icin tesekkurler. Hepsini tek tek okudum asagi yukari fikrimi netlestiriyorum. Aklimda tek 1 soru kaldi stage1+ , egzoz , downpipe , cooler gibi speclere DSG dayanirmi benim aklim almiyor. Dsg ye de yazilim yapanlar var ayrica o konudada aydinlatirsaniz cok iyi olacak. Su DSG nasil dayanacak ve DSG yazilimi nedir neden yapilir anlatabilirmisiniz ?
manuel scirocco tercihleriniz arasındaysa, bence leon tek kapı 140lık fr da dusunebilirsiniz. +olarak roccoya göre gözümüzde daha az eskiyen bir araç, size hitap eder mi bilemem tabi.
ben dizelini tercih etmeseydim asagıdaki aracı almayı dusunuyordum. incelemedim ama duzgun duruyor.
proje yapıcaksanız butceden artan parayla proje daha da detaylandırılabilir.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-seat-leon-sc-1.4-tsi-fr-s-s-140bg-kazasiz-27-binde-267339528/detay
dulger007
23-07-2016, 08:15
Herkese degerli yorumu icin tesekkurler. Hepsini tek tek okudum asagi yukari fikrimi netlestiriyorum. Aklimda tek 1 soru kaldi stage1+ , egzoz , downpipe , cooler gibi speclere DSG dayanirmi benim aklim almiyor. Dsg ye de yazilim yapanlar var ayrica o konudada aydinlatirsaniz cok iyi olacak. Su DSG nasil dayanacak ve DSG yazilimi nedir neden yapilir anlatabilirmisiniz ?
Upp.......
individual
26-07-2016, 11:12
Upp.......
Stage 1-2-3'e kadar DSG standart binen çok oldu herhangi bir sorun yaşayan olmadı.Stock araba alıp 5.000KM sonra DSG sorunu yaşayanlarda oldu.
DSG yapılan yazılım daha çok lunch control ve daha hızlı vites geçişleri için yapılıyor.
Ben 1.4TSI DSG upgrade yapan çok görmedim duymadım daha çok GTI,GOLF R 2.000CC stage 3-4-5'ler yapıyor.
-----------------------------------------
Başka bir siteden aldım stage bilgisi
Stock engine specs:
Capacity: 1390cc
bore x stroke: 76.5 x 75.6 (mm)
Compression ratio: 10:1
Turbocharger: KKK K03
Full boost: 1.35bar@1500 rpm
Constant pressure:0.8bar
Pressure at revlimit:0.7bar
Revlimit: 6500 rpm
Power approx: 180hp
Torque approx: 250Nm
Stage 1:
Engine upgrades:
-Stage 1 Software upgrade
Engine performance:
Full boost: 1.5bar@1500 rpm
Constant pressure:1.3bar
Pressure at revlimit:1.1bar
Revlimit: 7000 rpm
Power approx: 205hp
Torque approx: 300Nm
Stage 2:
Engine upgrades:
-Free flow air intake system
-Full 63.5mm exhaust with free flow catalytic converter
-Stage 2 Software upgrade
Engine performance:
Full boost: 1.6bar@1500 rpm
Constant pressure:1.4bar
Pressure at revlimit:1.1bar
Revlimit: 7000 rpm
Power approx: 225hp
Torque approx: 310Nm
Stage 2+:
Engine upgrades:
-Free flow air intake system
-Full 63.5mm exhaust with free flow catalytic converter
-Forge Wastegate
-IC
-Valve springs (Optional)
-Stage 2+ Software upgrade
Engine performance:
Full boost: 1.7bar@1500 rpm
Constant pressure:1.4bar
Pressure at revlimit:1.3bar
Revlimit: 7000 rpm
Power approx: 250hp
Torque approx: 330Nm
---------------------------------------------------
DSG Performance Tuning | HPA Motorsports, Inc. (http://www.hpamotorsports.com/dsgtuning.html)
Burdan'da bilgi alabilirsin.Yazılanlarda daha çok 2.0TFSI motorlar için DSG konuşulmuş.Zaten rakamlarda çok yüksek.
Muhtemelen F16 ila kafa kafaya giden Scirocco olsa kimse dönüp bile bakmaz
İmajı harici diğer alternatiflerden teknik olarak herhangi bi artısı yok denilebilir
Ben 185 im poloda çok rahat edebiliyorum scirocco da extra rahat ettiğimi hiç hatırlamıyorum
Almamakta uzak durmakta yarar var..
208 cupra polo hangisi olursa olsun iyi seçim olur
Bütçede güzel aslında keşke "0" km 1.8 cupra olabilse ama zorlamak lazım bi hayli
208 GTI daha iyi bi seçim olabilir keşke otm alternatifi olsa kesinlikle almak isterdim..
Neden bukadar yerden yere vurdun scirocco yu ?
Sen iç mekan kalitesi ve kullanım keyfi olarak cupra,polo ve 208 ile bir tutuyorsan zaten mesajıma cvp bile vermeye bilirsin :)
Neden bukadar yerden yere vurdun scirocco yu ?
Sen iç mekan kalitesi ve kullanım keyfi olarak cupra,polo ve 208 ile bir tutuyorsan zaten mesajıma cvp bile vermeye bilirsin :)
Sence ?
Emin ol bende scirocco yu cok savunmak isterdim aslinda yeri geldimi savundum da ama ah o imaji yokmu
Teknik detaylarina inmeye gerek yok aslen kesinlikle basarili arac o ayri ama ;
Sizin Bursada nasil bilmiyorum ama Istanbul icin net bicimde almamakta yarar var diyebilirim..
Leon cupra, 208 allure, olmazsa 140lık leon alırdırm :)
ds3te düşünülebilir 1.6thp. Fakat kesin polo gti almazdım
canozgur106
28-07-2016, 10:21
Çok güzel konu:) Baştan sona heyecanla okudum Rocco hariç amacıma uygun olanı seçerdim..
i-vtec07
28-07-2016, 10:44
Fr da mantikli yazımlı 140 lik fr stock polo gti a yakın gidiyo .
Fr da mantikli yazımlı 140 lik fr stock polo gti a yakın gidiyo .
Fr bu listeyle hiçbir şekilde mukayese edilemez. Hiç bir sportif tarafı yok.
Zaten fr ın üretiliş amacı bu değil alt tarafı süslü bir leon. Hiçbir şeyi özel değil.
Yazılımla stock gti a yakın yürür demişssiniz herşey bu mudur? Frenler ne olacak? Yol tutuş ne olacak ? Türk milletinin yaptığı en büyük hatalardan biri de tam da budur zaten. Bilmiyorum kaç kere fr denediz ama ciddi şekilde yol tutuş zafiyeti olan bir araç , viraj kabiliyeti falan rezalet ötesi saçma sapan kafadan kaymaları var frenler desen yetersiz. Türk halkı fr ı ne sanıyor ve ne bekliyor bilmiyorum ama dediğim gibi alt tarafı süslü bir leon. Kesinlikle spor bir araç değil.
Ortada hot-hatch sınıfı söz konusu iken beklentiler buna yönelik yüksek olurken. Fr çok vasat kalır, yani dediğiniz gibi mantıklı değil, saçma olur..
i-vtec07
28-07-2016, 18:02
Fr bu listeyle hiçbir şekilde mukayese edilemez. Hiç bir sportif tarafı yok.
Zaten fr ın üretiliş amacı bu değil alt tarafı süslü bir leon. Hiçbir şeyi özel değil.
Yazılımla stock gti a yakın yürür demişssiniz herşey bu mudur? Frenler ne olacak? Yol tutuş ne olacak ? Türk milletinin yaptığı en büyük hatalardan biri de tam da budur zaten. Bilmiyorum kaç kere fr denediz ama ciddi şekilde yol tutuş zafiyeti olan bir araç , viraj kabiliyeti falan rezalet ötesi saçma sapan kafadan kaymaları var frenler desen yetersiz. Türk halkı fr ı ne sanıyor ve ne bekliyor bilmiyorum ama dediğim gibi alt tarafı süslü bir leon. Kesinlikle spor bir araç değil.
Ortada hot-hatch sınıfı söz konusu iken beklentiler buna yönelik yüksek olurken. Fr çok vasat kalır, yani dediğiniz gibi mantıklı değil, saçma olur..
Sizin tavsiyeniz nedir ? Ne alsın arkadaş .. 60 binliraya piyasası hizli ve fr gibi yüruyen c segmenti dolu bi arac söyleyin eyw diyelim.
Sizin tavsiyeniz nedir ? Ne alsın arkadaş .. 60 binliraya piyasası hizli ve fr gibi yüruyen c segmenti dolu bi arac söyleyin eyw diyelim.
Keşke burda yazılan onca şeyi veya en azından KONU BAŞLIĞINI okusaydınız. Kur' an ın bile ilk emri oku.
Mevzu bahis hot-hatch gelip fr öneriyorsunuz saçma olduğunu ispatlıyorum bu seferde c segmenti öneride bulunun diyorsunuz adam hot-hatch arıyor tabi siz konu başlığını dahi okumadığınız için farkında değilsiniz.
Bu arada illa da c segmentinden öneri diye tutturursanız Alfa Giuletta eline beline koluna kulak arkasına vs neresine isterseniz verir fr ın yolda denk gelirseniz uzaklaşın hani tek kıstas aldığınız konu bu ya haberiniz olsun :):)
208 gti by PS sonunda gelmiş. 88.400 TL olacakmış. Biraz pahalı gelebilir ancak bildiğiniz gibi Torsen kilit, Brembo frenler, 18" jantlar ve 208 beygir ile geliyor. Böylece 1.8'lik cupra'nın 87.000 TL ile hiçbir şansı kalmadı. Bu segmentte başka da araç yok Fiesta ST gelene kadar.
i-vtec07
28-07-2016, 19:35
Keşke burda yazılan onca şeyi veya en azından KONU BAŞLIĞINI okusaydınız. Kur' an ın bile ilk emri oku.
Mevzu bahis hot-hatch gelip fr öneriyorsunuz saçma olduğunu ispatlıyorum bu seferde c segmenti öneride bulunun diyorsunuz adam hot-hatch arıyor tabi siz konu başlığını dahi okumadığınız için farkında değilsiniz.
Bu arada illa da c segmentinden öneri diye tutturursanız Alfa Giuletta eline beline koluna kulak arkasına vs neresine isterseniz verir fr ın yolda denk gelirseniz uzaklaşın hani tek kıstas aldığınız konu bu ya haberiniz olsun :):)
Bi bitmediniz . Konuda 208 allure dan ve fr dan da bahsedilmiş allure hothatch mi? bence sizin vag lardan bi kuyruk aciniz var . Cunku benim fr mi gti mi konusunada boyle yazmistiniz . Ayrica kim fr a hothatc dedi benim mesajimda fr hothatc dir yaziyomu . ?
Adam evet hothatch onerisi istemiş fakat konu 208 allure ve fr a kayinca bende fr bence mantikli diye yorumumu belirttim .
Hadi ben gene okumuyorum , siz okuduğunuzu anlamıyosunuz . gecmiş olsun. :)
KONU BAŞLIĞINA gore degil konunun içerigine gore yorum yapılır . Sırf muhalefet olmak icin yorum atmayin zira büyüklerime saygısızlık yapmak istemem . Tabi gene siz bilirsiniz ... Saygılar
trezorka
29-07-2016, 03:19
Bence suan dusunulmesi gereken secenekler arasında 208gti, 1.8 ibiza cupra ve gelecek olan fiesta st dusunulmelı. Gti zaten thp motor cooper s ve rcz lerde bulunan makina, 1.8 tsi demir blok olması ve hacmiyle gayet guven veren bir makina yurt dısında bolt on golf R turbo suyla cok guzel sonuclar alan mevcut.. Ama fiesta st de 3 sene oncesının test lerınde fıyat performans olarak en ıyı hot hatch odulleri almıs bır arac ama ulkemız dekı satıs fıyatı ne olur bunu zaman gosterecek.. Tahmınım ford 90k tl den asagı satmaz ama gorecegız bakalım...
Sizin tavsiyeniz nedir ? Ne alsın arkadaş .. 60 binliraya piyasası hizli ve fr gibi yüruyen c segmenti dolu bi arac söyleyin eyw diyelim.
piyasasını saymazsak proceed gt'de bunların hepsi var :)
kalipson
29-07-2016, 08:15
Pro ceed GT o fiyatlarda lider seçenek bence. 60K civarı için yani.
i-vtec07
29-07-2016, 08:43
piyasasını saymazsak proceed gt'de bunların hepsi var :)
Evlat olduktan sonra bi anlamı yokki abi :) sıkıntı şurda türkiye şartlarında binebileceğimiz bi miktar hızlı ve elde kalmayacak arabalar belli malesef . Yoksa kimse bayılmıyo 1.4 fr a yanlışmıyım ? :) gt heryönüyle daha iyi bi araba . Mesela ben gti ımı 4 ayda zor sattım aldıgım fiyata . Sırf cam tavan yok diye 25 bindeki arabayı arayan bile yoktu . Piyasası hızlı olsa i30 186 hp yede binilebilir fr yerine . Ama satamayicam arabayı almam . :)
Emre Akçay
29-07-2016, 09:11
Kendim kullanıyorum diye demiyorum da çok hızlı olmak istemiyorsanız, keyif de yapmak istiyorsanız ne 208, ne Leon, ne de Rocco bir Pro Ceed GT'nin verdiği keyfi veremez. Lafım gazlamak hızlı olmak değil yanlış anlaşılmasın. Zate herşey hız da değil bir araçta. B segmenti fiyatına C segment nadir bir araba en nihayetinde. Çok mantıklı bir seçenek.
Evlat olduktan sonra bi anlamı yokki abi :) sıkıntı şurda türkiye şartlarında binebileceğimiz bi miktar hızlı ve elde kalmayacak arabalar belli malesef . Yoksa kimse bayılmıyo 1.4 fr a yanlışmıyım ? :) gt heryönüyle daha iyi bi araba . Mesela ben gti ımı 4 ayda zor sattım aldıgım fiyata . Sırf cam tavan yok diye 25 bindeki arabayı arayan bile yoktu . Piyasası hızlı olsa i30 186 hp yede binilebilir fr yerine . Ama satamayicam arabayı almam . :)
Cam tavan çok önemli bir opsiyon gti da zaten araba küçük tavan olmayınca iyice basık oluyor. Alacak kişilerde çok dikkat ediyor tavanlı olsaydı o kadar beklemezdin araban temizdi çünkü. Ben 25 günde falan satmıştım o zaman ki piyasasına göre tavan rakama şu an olsa o paraya vermezdim o ayrı bir konu :)
i-vtec07
29-07-2016, 15:35
Cam tavan çok önemli bir opsiyon gti da zaten araba küçük tavan olmayınca iyice basık oluyor. Alacak kişilerde çok dikkat ediyor tavanlı olsaydı o kadar beklemezdin araban temizdi çünkü. Ben 25 günde falan satmıştım o zaman ki piyasasına göre tavan rakama şu an olsa o paraya vermezdim o ayrı bir konu :)
Aynen öle anlatmak istediğim mevzuda bu aslında tutulmayan araba istediği kadar iyi olsun satmaya kalkınca can sıkıyo . Mesela ben hiç keşke cam tavanlı alsaydım demedim kullanırken ama satarken çok dedim :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.