PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : TSà Turbo Problemi ve Secimi Hakkýnda Bilgi



Kgn020
22-08-2016, 23:13
Herkese iyi aksamlar,
golf 6 160lık manuel aracımla dün brake boost denerken arac gaz yemedi birden bende saga cektim ve sonrasında asagıda izliyeceginiz sorun ortaya cıktı. Aracı sanayiye aldıgımda bir sc ve devir daimden olabilecegini yada turbonun yolunu kaybetme ihtimali oldugu söylendi ben turbo olarak dünüsüyordum ve aksamüstü gelen habere göre turboda problem olmus. Aracım 58 binde, acıkcası ben bu aracı sırf ileride turbo büyültüp,dv,wg,dp , intake ve methanol ile motor icine girmeden ömürlük binerim düşüncesiyle Manuel almıstım.
Simdi bilgisi , tecrübesi görmüşlügü duymuslugu olan abilerden kardeşlerden bir fikir almam lazım Ben bu araca turbo olarak ne takıcam
K03 hybrid mi
K03 s mi yada k03s hybrid mi birde k03 ile k03s arasında nasıl bir fark var manifold uyarmı
k04 mü yada akla mantıga uygun başka bir turbo
şimdi hybrid turbolarda bozulma ihtimali yüksekmis yanlıs bilmiyorsam bu konudada tecrübeleriniz oldukca önemli ve ben bu k03 ve k03s hybridlerden birini alırsam baska ne almam gerekecek üstünde ki manifoldum v.s olurmu enjektör v.s ne gerekli.
Motor icine girmem imkansız, öğrenciyim zaten turboyu taktıktan sonra birden yazdıgım specleri yükleyemem yazılım wg,dv ile idare ederim diye düşünüyorum.
Birde ben bu turboları düzgün iscilik garantili nerden temin edebilirim.Herkesin Fikri benim icin cok önemli ilk defa basıma böyle bir iş geliyor,öğretmen olduktan sonra yaparım diyordum acıkcası ama kısmet bugüneymis.Herkese simdiden cok teşekkür ederim.

video 1471899343 - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=mPPGYrwge1A&feature=youtu.be)

buyrun video sorunun baska birşeyden olma ihtimali gören varsa lütfen fikrini belirtsin tekrar sagolun.