PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KP35 turbo



Miata91
30-08-2016, 11:47
Selam arkadaşlar. KP35 turbo ile, 115 beygir fabrika çıkışlı bir araçta, stage 1 olarak uygulama yaptığımda sizce +75 beygir alabilir miyim? Ya da bu rakamlara ulaşabileceğim bir başka turbo öneriniz var mı? Bahsettiğim turbo linea, doblo, clio da falan kullanılıyor genelde 1.4-1.5 hacimli motorlar.
Tabii ki enjektör değişimi, emme port polish vs. farklı işlemler de olacak. Bir de enjektör için rx8 kırmızı enjektörleri düşünüyorum temin edebileceğim bir yer var mı acaba?

Miata91
30-08-2016, 13:02
Motorun özelliklerini tam olarak yazayım da;
Engine Type In-line 4-cylinder, DOHC
Engine Displacement 1.6L (98 cu in)
Bore 78 mm (3.07 in)
Stroke 83.6 mm (3.29 in)
Compression ratio - Manual 9.4:1
Horsepower (SAE net) 116 @ 6,500 spm
Torque (SAE net) 100 lb ft @ 5,500 rpm
Fuel System Multi-port electronic fuel injection
Ignition System Electronic (distributorless, twin coil)
Control System Full ECU control system
Oil Pressure at 1,000 rpm 28-43 psi
Oil Pressure at 3,000 rpm 43-57 psi
Idle Speed 850 +/- 50
Ignition Timing 10? +/- 1?
Fuel Pressure Regulator Pressure 38-46 psi
Spark Plugs NGK BKR6E-11
Firing Order 1-3-4-2

metinus35
30-08-2016, 23:04
Kardeş o turbo çok küçük senin araca gelmez faydadan çok zarar verir tavsiyem erken gelsin dersen 1.8t 180hp den çıkan k03-052 yada biraz laglı olabilir dersen WRX, Forester lardan çıkan TD04L-13T-6 yi öneririm.

Miata91
30-08-2016, 23:34
Ya benim amacım zaten şu an turbo seti en ucuza ne kadara toplanabilir gibi birşey. Küçük turbo + max PSI da, 2. el ürünler kullanarak toplamaya çalışıyporum. Sonrasında zaten geliştirecem, 350 hp falan olabilir ama bu dediğime çok zaman var. neden faydadan cok zarar verir bu arada?? metinus35

metinus35
31-08-2016, 00:08
Egsoz housing çok ufak baş parmak kalınlığında bişey oda çok fazla back pressure sonucu egt yi yükseltip sonucundada en iyi ihtimalle hararet yapıp conta yakarsınız kötü ihtimalle manifold kapak motor içine kadar gider yani bu tip bir uygulama için tercih edilecek bir turbo değil

Miata91
31-08-2016, 00:42
Egsoz housing çok ufak baş parmak kalınlığında bişey oda çok fazla back pressure sonucu egt yi yükseltip sonucundada en iyi ihtimalle hararet yapıp conta yakarsınız kötü ihtimalle manifold kapak motor içine kadar gider yani bu tip bir uygulama için tercih edilecek bir turbo değil

Yani diyorsun ki bu iş bunla yürümez. Şuan düşündüm ve hak verdim. en iyisi ben 1.9 TDI turbolarına geçeyim. Cidden şuan düşündüm ve ben egz. ar bakmamıştım.

EOG
01-09-2016, 11:31
BW K03 Serileri F/P açısından en uygunu olacaktır, 180 lik A3'lerden çıkan K03s baya baya tatminkar olacaktır. Aracınız 1.8 litre sanırım, aynı hacimde kullanılıyor olması lag açısından çok sorun yaşanmayağını düşündürdü.

Miata91
01-09-2016, 11:39
BW K03 Serileri F/P açısından en uygunu olacaktır, 180 lik A3'lerden çıkan K03s baya baya tatminkar olacaktır. Aracınız 1.8 litre sanırım, aynı hacimde kullanılıyor olması lag açısından çok sorun yaşanmayağını düşündürdü.

1.6 motor bendeki hocam NA6 kasalardan. k03 benim de dikkatimi çekmişti sağolun öneriler için..

sinisa
01-09-2016, 12:17
dizel turboları benzinliye göre küçük oluyor, mesela amerikada 2 litre 4g63ler için 9-12cm housingli 5,9litre dizel holset hx35 turbosu kullanıyorlar

Miata91
01-09-2016, 16:26
Peki sizce revizyonlu turbo almak ne kadar mantıklı?

RedSun
01-09-2016, 19:22
k04 var satılık :D

Miata91
01-09-2016, 19:40
k04 var satılık :D

pm gönderdim