Orijinalini görmek için tıklayınız : BMW M3 E92 Egzoz Setupları /Supersprint , Akrapovic ...
Herkese Merhaba ,
Arkadaşım Osman ile M3 e92 için benim için mantıklı olan Egzozları denedik ,
Bu videoda ismi geçmeyen Eisenmann Race modeli de benim hoşuma giden egozlar arasındadir,
https://www.youtube.com/watch?v=tr-kbe5CNFM
Yorumlarınızı bekliyorum sizin en çok hoşunuza giden egzoz hangisi oldu ? :)
Ben Supersprint tercih ederdim ancak 3500 euro çok pahalı bir rakam, onun yerine custom birşeyler düşünün bence
blumenberg
04-09-2016, 14:57
Ben arkadaşın innotech egzosunu çok beğeniyorum. Düşünebilirsin
İstanbula iskender ustaya git bence :D
Mr.Bilal
04-09-2016, 16:07
Bmw = akropovich
İstanbula iskender ustaya git bence :D
Eminim oda 1000 euro dan aşşağı fiyat vermeyecektir zira oda bir marka oldu artık.. :)
Altı üstü 3-5 boru kaynatılıp takılacak, mod aleminde kendini kanıtlamış her egzoscunun yapabileceği birşey..
iskender başkan kurumsallaşabilseydi pastada güzel bir yer kapabilirdi
Ben arkadaşın innotech egzosunu çok beğeniyorum. Düşünebilirsin
İP1 F1 tam bir hastalık ya :)
egzozları denedik yazınca kendiniz ayrı ayrı montaj yaptırdınız gibi anlaşılıyor. güzel video olmuş,arabanın da şöyle bi hızlanmasını görebilseydik güzel olurmuş :)
Şahsen M3'üm olsa marka yerine İskender babaya yaptırırdım. Adam sanatçı.
Mehmetmert
05-09-2016, 10:11
Bende E92 M3'um olsa custom yapmazdim,yada hep stock devam ederdim :)
Innotech devre gore otomatik acilan/kapanan sistem takardim sanirim :)
mk4_bora
05-09-2016, 10:24
iskender başkan kurumsallaşabilseydi pastada güzel bir yer kapabilirdi
Aynen. Alexander Exhaust Systems:D
E92 M3'üm olsa hiç düşünmeden innotech takardım. Sonra da o sesle M4'lere bol bol nispet yapardım :)
Grimlord
05-09-2016, 10:56
Kesinlikle Eisenmann takardım heralde, veya Kreissieg olabilir. Resmen yırtıyor, o derece :D
E92 M3'üm olsa hiç düşünmeden innotech takardım. Sonra da o sesle M4'lere bol bol nispet yapardım :)
Hahahahahahahah :) Tam benim kafadan
kalipson
05-09-2016, 12:07
Supersprint'in Race serileri tam anlamıyla 'animal edition' oluyor genelde.
[QUOTE=kalipson;8180771]Supersprint'in Race serileri tam anlamıyla 'animal edition' oluyor genelde.[/QUOTE
Biraz öyle :) Videoda da zaten 120 db ses vuruyor :)
Ben konuştum Okan abi ile, sen git bi baksın :D
Custom egzozda drone olayinin cozumu karisik, o yuzden marka alinabilir
http://www.boramodelplastik.com.tr/web/images/upload/images/cd32e31a-1cd4-4f77-9718-9f309a7c0a33.jpg
arkadaşın osmana bir konuda bilgi vermek istiyorum.
tüv sertifikası ayrı bir olay tüv türk araç muayene ayrı bir olay .
tüv sertifikası nedir?
bir çeşit yetkili sanayi denetleyicisidir.
ne denetler?
aklına gelebilecek herşeyi .
misal gepetto usta pinokyoyu yaptıktan seri imalata geçip satmak istese ,tr şartlarında iso belgesi yani uygunluk almak zorunda.
avrupadada tüv var işte .denetliyor.bu zamazıngo insan sağlığına zararlımı , çevreye zararlımı , birinin tavuğuna kışt dermi gibi.
bunların hepsini karşılarsan ilk resimdeki logoyu ürünün ile lanse edebilirsin.
gelelim tüvtürk araç muayeneye.
bu erkekler 2005 senesinden sonra muayene işini bir düzene sokup sistemleştırmişler.
2005 öncesini bilen varsa baya rezillik çekildiğini hatırlar.neyse konumuz bu değil.
muayene işini nasıl yapıyorlar öncelikle.
adam diyoki bunlara ağır kusur ver muayene etiketi verme.bunlara hafif kusur ver çok elzem değil ama olmasa daha iyi olur. etiket verebilirsin.
rot başında boşluk varsa senin hayatını tehlikeye sokup kazaya sebebiyet verebileceğin için ağır kusur verir.
yada frenlerin dengesiz tutuyodur akan trafikte panik frende saga sola patlama diye ağır kusur verir .
ama gel gelelim egzos konusuna.
kural basit. aracının oeminde ne varsa üzerinde olacak.
misal manifold.spor yada değil en nihayetinde borudan ibaret olduğundan marka farketmeksizin geçersin.
dp yada katalizör.olması gereken içi dolu olandır.düz boru yaparak geçemezsin .sebep basit çevreyi kirletiyosun.
orta susturucu . spor susturucu takamazsın .
http://www.jdmworks.net/wp-content/uploads/IMG_3440.jpg
resimde tam ortada duran . spor orta dır geçmez ama şekli oemdir içi düzdür muayene memurunun o anki insiyatifiyle geçersin.
son susturucu olayıda aynı bunun gibidir. egzos kazanın olmak zorunda .yine oem görünümlü spor ile geçme şansın var ama bu sertifikası olup olmamasıyla alakası yok.
he herşey oem ama araba cayır cayır bağırıyo ondada kalırsın ya hebele hübele de fayda etmez.
kısacası corvette oemdede bağıran bir araç olduğundan borla takıp geçme ihtimalin olduğu gibi m3 tede muadil seste tam donanımlı bir egzos ile geçersin muayeneden ama bu tüv cert ile alakası olan bir durum değildir.
insiyatif dahilinde bir durumdur.
Custom egzozda drone olayinin cozumu karisik, o yuzden marka alinabilir
ilk stock mod medium mod da drone olmuyor fakat kat iptalı ile düz boru tekni ile olacağından eminim :)
ilk stock mod medium mod da drone olmuyor fakat kat iptalı ile düz boru tekni ile olacağından eminim :)
Kalite bi egzozda o olay olmaz en azindan innotech hicbi sekilde yapmiyo diyolar :)
Çok güzel yazmışsın açıklayıcı olmuş, bütün bunların yanı sıra ilk çevirme de iddialı şekilde TUV kartım var diyen babayiğit kartını çıkartana kadar çekici zaten gelmiş olur.
arkadaşın osmana bir konuda bilgi vermek istiyorum.
tüv sertifikası ayrı bir olay tüv türk araç muayene ayrı bir olay .
tüv sertifikası nedir?
bir çeşit yetkili sanayi denetleyicisidir.
ne denetler?
aklına gelebilecek herşeyi .
misal gepetto usta pinokyoyu yaptıktan seri imalata geçip satmak istese ,tr şartlarında iso belgesi yani uygunluk almak zorunda.
avrupadada tüv var işte .denetliyor.bu zamazıngo insan sağlığına zararlımı , çevreye zararlımı , birinin tavuğuna kışt dermi gibi.
bunların hepsini karşılarsan ilk resimdeki logoyu ürünün ile lanse edebilirsin.
gelelim tüvtürk araç muayeneye.
bu erkekler 2005 senesinden sonra muayene işini bir düzene sokup sistemleştırmişler.
2005 öncesini bilen varsa baya rezillik çekildiğini hatırlar.neyse konumuz bu değil.
muayene işini nasıl yapıyorlar öncelikle.
adam diyoki bunlara ağır kusur ver muayene etiketi verme.bunlara hafif kusur ver çok elzem değil ama olmasa daha iyi olur. etiket verebilirsin.
rot başında boşluk varsa senin hayatını tehlikeye sokup kazaya sebebiyet verebileceğin için ağır kusur verir.
yada frenlerin dengesiz tutuyodur akan trafikte panik frende saga sola patlama diye ağır kusur verir .
ama gel gelelim egzos konusuna.
kural basit. aracının oeminde ne varsa üzerinde olacak.
misal manifold.spor yada değil en nihayetinde borudan ibaret olduğundan marka farketmeksizin geçersin.
dp yada katalizör.olması gereken içi dolu olandır.düz boru yaparak geçemezsin .sebep basit çevreyi kirletiyosun.
orta susturucu . spor susturucu takamazsın .
resimde tam ortada duran . spor orta dır geçmez ama şekli oemdir içi düzdür muayene memurunun o anki insiyatifiyle geçersin.
son susturucu olayıda aynı bunun gibidir. egzos kazanın olmak zorunda .yine oem görünümlü spor ile geçme şansın var ama bu sertifikası olup olmamasıyla alakası yok.
he herşey oem ama araba cayır cayır bağırıyo ondada kalırsın ya hebele hübele de fayda etmez.
kısacası corvette oemdede bağıran bir araç olduğundan borla takıp geçme ihtimalin olduğu gibi m3 tede muadil seste tam donanımlı bir egzos ile geçersin muayeneden ama bu tüv cert ile alakası olan bir durum değildir.
insiyatif dahilinde bir durumdur.
Hatta bana kalırsa bir girişimci yakında egzoz sistemine varex in yanı sıra egzozun ucunu da elektrikli şekilde gizleyip çıkarabilen bir sistem yapsa bizim memlekette süper satar.
2008'de ilk M3'u almistim ve ozaman egsoz henuz yoktu bende custon birseyler denedim.
Drone dan ziyade zirilti cok oluyor.
Sonra bir cok arkadasimin M3'u ile ugrastim. Akrap en kalitelisi. İnnotech cokk sesli ve ince. Meisterchaft da oyke. Capristo fena degil. Eisenmann f/p de cokk iyi.
Ama custom da cok fazla iptal ederek yaparsaniz aracin performansi duser..
https://youtu.be/THUJ1Or66D0
Birde böyle birşey var.
https://youtu.be/THUJ1Or66D0
Birde böyle birşey var.
Çok Severim valve tronic olması da ayrı bi güzel :)
Kesinlikle innotech tavsiye ederim. Kendi aracımda kullanıyorum. Setup olarak ise catless ypipe-iskender xpipe catless ve son susturucu innotech ( f1 olmayan versiyon ). Ses istiyorsanız inanılmaz kaliteli ince ve yüksek sesi var. Ses istiyorsanız en yüksek ve pahalı olan kreissieg tavsiye ederim. Supersprint hiç tavsiye etmem çünkü aldıgımda aracın üzerinde vardı, 1 hafta sonra sattım sessizlikten. Akrapovic en kaliteli ve performans veren egzos ancak 20-30 yaş arası bi insana hiç keyif vermiyor sonuçta araba V8 ve insan ses istiyor. O yüzden tavsiyem innotech f1 komple set veya normal innotech set. İmkan yok ise son susturucularıda çok tatmin eder. Ankarada olsanız sesi dinletirdim size çünkü videolarda tam sesi alamıyo aletler
Ben arkadaşın innotech egzosunu çok beğeniyorum. Düşünebilirsin
O arkadaş ben oluyorum galiba :D
Altı üstü 3-5 boru kaynatıp takılacak derken ne kadar da rahat söylüyorsunuz.Keşke sanıldığı kadar kolay olsa o işler.İskender usta nın yaptığı işe yakın bir kaç insan tanıyorum.Haricinde adam sanat işliyor resmen,keza Ahmet abi de aynı şekilde.Bizim için tek adres.
Bence de custom birşeyler daha hesaplı olur bence.
blumenberg
20-09-2016, 07:10
o arkadaş ben oluyorum galiba :d
alptİgololdu :)
video harikaydı bilgiler için teşekkürler
bence akrep tam kararında ses veriyor
düz dp + küçük orta free flow ve küçük son kazan ile güzel bir custom da yapılabilir
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.