Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Pioneer TS-C132PRS



atilla_88
08-09-2016, 01:09
TS-C132PRS | Pioneer (http://www.pioneer-car.eu/tr/tr/products/ts-c132prs)

Buu component bildiğim ama ilgilenmediğim bir componentti, 1500 tl üzeri neden bu kadar pahalı güçleride düşük 30 nominal power yani neredeyse oto fabrika çıkışlı standart sistem gibi az, sanırım bu componentler anfi istemiyor bass amaçlı değil ama çok daha kaliteli berrak ses vermesi için.

Bu componentler hangi amaç için alınıyor fabrika çıkışlı teybe gider mi yani anfi gerektirmeden fabrika kolonları söküp bunları takmak, aydınlatırsanız sevinirim :)

Yarbay
08-09-2016, 08:03
TS-C132PRS | Pioneer (http://www.pioneer-car.eu/tr/tr/products/ts-c132prs)

Buu component bildiğim ama ilgilenmediğim bir componentti, 1500 tl üzeri neden bu kadar pahalı güçleride düşük 30 nominal power yani neredeyse oto fabrika çıkışlı standart sistem gibi az, sanırım bu componentler anfi istemiyor bass amaçlı değil ama çok daha kaliteli berrak ses vermesi için.

Bu componentler hangi amaç için alınıyor fabrika çıkışlı teybe gider mi yani anfi gerektirmeden fabrika kolonları söküp bunları takmak, aydınlatırsanız sevinirim :)






hocam sana şöyle anlatim, ses kalitesini vede Bass performansını otomotivdeki ivmelenme ve son hız olarak algıla kafanda, 20watt peak yada 8-10rms güç iteyen fabrika hoparlörlerini bir renault symbol olarak düşün.


80rms güç isteyen hoparlörü bir bmw 335 olarak düşün, 120rms bir Morel hoparlörüde 5000cc V8 Mustang.



işte şu anda yukarıda gösterdiğin hoparlör neden böyle biliyormusun? çünkü ULTRA ama ULTRA kaliteli malzemelerden üretilme gerçekten feci hoparlörler ve burdaki çok iyi malzeme dediklerim hep hafifletiği için güzelleştiriyor.



bunu bir Lotus Elise'e benzetebilirsin bakınız bu araç 1800cc turbosu bile olmayan 190hp üreten motorla Ferrari avcısı resmen gerek ivmelenme gerek son hız dehşet işte bu hoparlörlerde aynı mantıkta.




bir hoparlörü kötü çaldıracak şey distrisyondur yani titreme ve bunu önlemek için sağlam malzeme lazım ama oda bu sefer ağır, ee ağır olduğu için ciddi mıgnatıs lazım ama oda çok güç istiyor = neden iyi hoparlörlerin yüksek rms istemesinin temel sebeblerinden biri.


yanlız bu durumda malzeme çok çok iyi,teknoloji kral bu seferde hafif olduğu için çok büyük mıknatıs ve çok güç gerekmiyor.



ama bu demek değilki buna 8rms üreten fabrika teybine anfisiz bağla, o şuna benzer gidip süper teknoloji ile üretilmiş ultra hafif Lotus Elise alıp içine 1.3 multijet fiat albea motoru koymak :)




burda genelleme olarak hoparlörün yazıldığı gücün x 1.30 kadarı kadar kuvvet üreten anfi almak lazım (en az okadar çok abartı olmamak kaydı ile daha fazlası her daim daha iyi)


yanlız ben 132prs değilde 172prs alır onuda çok çok temiz 50-60rms güç üreten Helix yada Audison gibi anfi ile beslerdim sonra gel bana beğenmediğini söyle sana tüm paranı ben verim Mike :)

atilla_88
08-09-2016, 12:00
hocam sana şöyle anlatim, ses kalitesini vede Bass performansını otomotivdeki ivmelenme ve son hız olarak algıla kafanda, 20watt peak yada 8-10rms güç iteyen fabrika hoparlörlerini bir renault symbol olarak düşün.


80rms güç isteyen hoparlörü bir bmw 335 olarak düşün, 120rms bir Morel hoparlörüde 5000cc V8 Mustang.



işte şu anda yukarıda gösterdiğin hoparlör neden böyle biliyormusun? çünkü ULTRA ama ULTRA kaliteli malzemelerden üretilme gerçekten feci hoparlörler ve burdaki çok iyi malzeme dediklerim hep hafifletiği için güzelleştiriyor.



bunu bir Lotus Elise'e benzetebilirsin bakınız bu araç 1800cc turbosu bile olmayan 190hp üreten motorla Ferrari avcısı resmen gerek ivmelenme gerek son hız dehşet işte bu hoparlörlerde aynı mantıkta.




bir hoparlörü kötü çaldıracak şey distrisyondur yani titreme ve bunu önlemek için sağlam malzeme lazım ama oda bu sefer ağır, ee ağır olduğu için ciddi mıgnatıs lazım ama oda çok güç istiyor = neden iyi hoparlörlerin yüksek rms istemesinin temel sebeblerinden biri.


yanlız bu durumda malzeme çok çok iyi,teknoloji kral bu seferde hafif olduğu için çok büyük mıknatıs ve çok güç gerekmiyor.



ama bu demek değilki buna 8rms üreten fabrika teybine anfisiz bağla, o şuna benzer gidip süper teknoloji ile üretilmiş ultra hafif Lotus Elise alıp içine 1.3 multijet fiat albea motoru koymak :)




burda genelleme olarak hoparlörün yazıldığı gücün x 1.30 kadarı kadar kuvvet üreten anfi almak lazım (en az okadar çok abartı olmamak kaydı ile daha fazlası her daim daha iyi)


yanlız ben 132prs değilde 172prs alır onuda çok çok temiz 50-60rms güç üreten Helix yada Audison gibi anfi ile beslerdim sonra gel bana beğenmediğini söyle sana tüm paranı ben verim Mike :)

Teşekkür ederim bilgiler için, fabrika kolon değiştimi mecbur anfi lazım sonrada iş uzuyor bide fabrika teyp yetersizse dahada uzuyor

Yarbay
08-09-2016, 12:10
Teşekkür ederim bilgiler için, fabrika kolon değiştimi mecbur anfi lazım sonrada iş uzuyor bide fabrika teyp yetersizse dahada uzuyor


araç modeli ve bütçe belirtirsen olur yada olmaz der liste çıkarır zevkle yardımcı olmaya çalışırm

atilla_88
08-09-2016, 16:46
araç modeli ve bütçe belirtirsen olur yada olmaz der liste çıkarır zevkle yardımcı olmaya çalışırm

Arabam yok şimdilik bu ülkede araba almak avrupada köşk ve yat almaktan hallice.

Allahın izniyle 1 sene sonra almış olurum

fthdrn
08-09-2016, 20:24
1 sene sonra suan alacagin urunlerin fiyati dusebilir, daha uyguna daha performansli urunlere sahip olabilirsin.

atilla_88
08-09-2016, 21:46
1 sene sonra suan alacagin urunlerin fiyati dusebilir, daha uyguna daha performansli urunlere sahip olabilirsin.

Tabi, ama yinede bu hoparlör hakkında bilgi sahibi olayım drdim