PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Direksiyon Pompası Oring Yırtılması



kimbubye
17-09-2016, 13:42
Merhaba,

Aracımın direksiyon pompasındaki Banjo bağlantılarından sürekli olarak oring yırtılıyor.

http://i65.tinypic.com/124vewh.jpg

http://i68.tinypic.com/280mbso.jpg

Yeni Oring'i taktıktan max. bir hafta sonra tekrar tekrar yırtılma oluyor.

Yırtılmalar genellikle Banjo'nun alt tarafındaki Oring'lerde meydana geliyor.

Bir kaç kişiyle görüştüğümde bakır pul onun çözümü dediler, oraya özel pul yapılması gerekiyormuş ama ben çok da emin olamadım.

Oring'leri biraz araştırdığımda Viton olanlarının ısıya, basınca ve hidrolik yağlara daha dayanıklı olduğunu gördüm.

Acaba Viton Oring'ler tek başına çözüm olur mu?

Viton'ları almaya gitmeden bir de buradan sorayım dedim.

Daha önce bu tarz sorun yaşayanınız var mı?

Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

rekord2000
17-09-2016, 23:38
Bakır pul yaptırıp veya temin edip takarsanız, bir daha böyle bir sorun yaşamazsanız, ömürlük olur yani.

0M42
18-09-2016, 00:50
Banjo bağlantılarda ilk defa oring kullanıldığını görüyorum zaten banjo yu sıkarken siz patlatıyor - yırtıyorsunuzdur oring i bakır pul kullanmanız gerekiyor özel yaptırılmasınada gerek yok her ölçüde hazırı bulunur.

kimbubye
18-09-2016, 18:51
Bilgiler için teşekkür ederim. Peki her hangi bir hırdavatçıda bulabilir miyim? Önerebileceğiniz bir yer var mıdır?

0M42
18-09-2016, 19:14
Evet herhangi bir hırdavatçıda bulunur

kimbubye
19-09-2016, 10:30
Tekrar teşekkür ederim.

Ekstra bir sorum daha olacak. Araştırırken yine denk geldim Süper Pul diye bir sızdırmazlık elemanına daha rastladım. Bazı yerlerde Oringli Pul yada Kauçuklu Pul diye de geçiyor.

Mevcut sistemde Oring olduğu için sormak istedim. Bu ürün sorunuma çözüm olabilir mi?

Yada farklı bir açıdan sorayım. Bu ürün ne tarz yerlerde kullanılabilir?

http://www.hidrogul.com.tr/images/superpul11.JPG

Cliosportve
19-09-2016, 10:33
Bakır pul fazlasıyla işini görecektir
Heryerde bulabilirsin