Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Alfa Mito mu Opel Corsa D Sport mu ?



!KO
29-09-2016, 14:35
İkiside 1.3 dizel
Corsaya 40 diyelim mitoda 50 olsun

İkiside cam tavanlı manuel
corsa 2008 model mito 2012

Kullanım amacı küçük park sorunu olmayan gunluk bakkala cakkala işe gidip gelmeye haftasonu sehırdısı gezinti amaçlı kullanılcak
Hangisini tercih ederdiniz ? Başka tercihleriniz olur muydu ?

Mito için aradaki 10-12 bin tl fark verilir mi sizce ?
Biraz buyukce ama alternatif 2011 megane coupe 1.5dci olabilir

Kahn23
29-09-2016, 14:38
Corsa'ya o yaşta o kadar para verilmez bana göre. Burada mantıklı seçenek Mito olur. Hem daha eğlenceli ve daha güncel motora sahip.

rahmitanir
29-09-2016, 14:41
Bence de Mito. ama 1.3 dizel Mito'ya da 50 kağıt bence fazla.

optimus_prime
29-09-2016, 15:00
ikisini de 1 sene kullanmış biri olarak diyorum ki sürüş zevki,dış tasarım ve tarz olarak kesinlikle mito tavsiye ederim. Aradaki 10 bin lira 4 yıl yüksek ve daha iyi bir araç için verilir.

ama 2012 1.3 dizel için fiyat çok yüksek. ben aynı model kazasız boyasız 43.5a verdim nisanda

MCN21
29-09-2016, 15:11
Zaten normalde mito tercih ederimde, sırf model den dolayıda 10k tl gözüme gözükmez açıkcası :)

!KO
29-09-2016, 19:40
Sahibinden fiyatlari bu sekilde ondan yazdim 50yi ama 43 lere filan varsa cam tavanli corsanin 6 ileri olmasindan baska avantaji yok

!KO
29-09-2016, 20:02
Alternatif megane coupe fikri geldi kafama yatan bi arac oda ne dersiniz

rain man
29-09-2016, 20:12
Düşünmeden corsa derim.

Çünkü düşünürsem mito derim :D

Döne döne mito. Daha güncel ve özel bir görüntü, daha keyifli, daha şık.

yıldırımbyzt
29-09-2016, 21:14
44-45 civarı temiz mito daha iyi olur gibi corsa için sanki 32 üstü biraz fazla

Umut melek
30-09-2016, 07:12
Mito aldm 1.6 jtdm . inanılmaz memnunum. Şiddetle tavsiye ederim. Trafikte cok olmaması bekarsan hatunların bakışları falan muazzam ekmekspor arabası tam :) ayrıca distensive en dolu paketi oluyor karbon kaplama göğüslük kapı kolları koltuklar falan dna sistemi kilitli şanzıman vs vs araba gırtlak çakılı.

Yakın zaman da bi kac işim var hepsini halledeyim konusunu açıcam. Bir kac resmi.


http://i.hizliresim.com/gXY6gZ.jpg (http://hizliresim.com/gXY6gZ)

http://i.hizliresim.com/J3zDN5.jpg (http://hizliresim.com/J3zDN5)

http://i.hizliresim.com/LQRDXV.jpg (http://hizliresim.com/LQRDXV)


http://i.hizliresim.com/B8bzWM.jpg (http://hizliresim.com/B8bzWM)

http://i.hizliresim.com/jBN6qm.jpg (http://hizliresim.com/jBN6qm)

http://i.hizliresim.com/QQz2LZ.jpg (http://hizliresim.com/QQz2LZ)

http://i.hizliresim.com/oENV6m.jpg (http://hizliresim.com/oENV6m)

http://i.hizliresim.com/QQzVDy.jpg (http://hizliresim.com/QQzVDy)


http://i.hizliresim.com/88Lz0n.jpg (http://hizliresim.com/88Lz0n)

Yigit-Y
30-09-2016, 07:23
Mito corsa kıyaslaması bile yapılması bence hakaret

Mito çok etkileyici tasarımı var

Düşünmeden mito seçerdim

rahmitanir
30-09-2016, 07:36
Umut melek maşallah, tam aradığım arabayı almışsınız hocam:) kazasız belasız inşallah...
1.6 jtd motor'da yazılım, intercooler büyütme gibi işlemler yaygın yapılabiliniyor mu hocam? Küçük oynamalarla performans tatmin edici seviyeye gelir mi?

Aliburakb
30-09-2016, 07:44
bende düşünmeden mito diyenlerdenim :)

Umut melek
30-09-2016, 08:44
Umut melek maşallah, tam aradığım arabayı almışsınız hocam:) kazasız belasız inşallah...
1.6 jtd motor'da yazılım, intercooler büyütme gibi işlemler yaygın yapılabiliniyor mu hocam? Küçük oynamalarla performans tatmin edici seviyeye gelir mi?

Eyvallah allah razı olsun krdsm ck saolasin. Motor ödüllü ztn fiat bravo 1.6 mjet lancia mjet doblo mjet yeni kasa fiat tipo vs ortak kullanılan motor çoğu parcasi aynı. Fakat alfa da jtdm biraz değişik . dna sistem olduğu icin yazılımsal farklar var ve daha kaliteli . oem 120 hp 320nm tork var ztn modu dinamige alınca bariz farklılaşıyor arac. Direksiyon frenler yol tutuş falan süper. Beklentilerimin ck ck üstünde çıktı. Parca olarak pahali falan değil ortak parcalar ck yaygın. Sorunsuz sıkıntısız . düşünen varsa fazla aklını karıştırmasın ck keyifli bi araba. iç kalitesi ztn ck ck iyi . önden kaput alti ztn cooler görülüyor. Degisim olur daha büyük cooler icin. Turbosu gtb 1446z altlar canlı ztn kaputu açınca direk turbo önünde 17 serileri ile direk uyumlu hic bir esktra manifld vs gerekmez.

İbrahim33
30-09-2016, 11:39
mito çok daha güzel araba. ama ben olsam 50 lirayı gözden çıkarmışken giulietta bakardım. cam tavanlı derili falan :)

ahmetbaha-drs
30-09-2016, 11:53
Citroen DS3 ve Volvo C30 alternatif olabilir.

rain man
30-09-2016, 12:05
Umut melek maşallah, tam aradığım arabayı almışsınız hocam:) kazasız belasız inşallah...
1.6 jtd motor'da yazılım, intercooler büyütme gibi işlemler yaygın yapılabiliniyor mu hocam? Küçük oynamalarla performans tatmin edici seviyeye gelir mi?
ozoozo her ne kadar giuliettada olmuş olsa da
Bu motor ile ciddi olarak uğraşan tr'de tek arkadaş. Motor istersen soft istersen moderate olarak oynanmaya müsait. Mito daha küçük olduğu için hafiflikle gayet keyifli de olur. Piyasadaki bir çok rakibine de fark atabilir.

Benzer şekilde daha hafifçe ben de 1.9 jtd ile uğraştım yurtdışı ve yurtiçi tecrübelerden giderek. Maddi imkanla doğru orantılı bu işler ve paranla zamanın varsa her şey mümkün ama piyasada az olanı yapmak bence çok daha keyifli ve dikkat çekici.

rahmitanir
30-09-2016, 12:17
ozoozo her ne kadar giuliettada olmuş olsa da
Bu motor ile ciddi olarak uğraşan tr'de tek arkadaş. Motor istersen soft istersen moderate olarak oynanmaya müsait. Mito daha küçük olduğu için hafiflikle gayet keyifli de olur. Piyasadaki bir çok rakibine de fark atabilir.

Benzer şekilde daha hafifçe ben de 1.9 jtd ile uğraştım yurtdışı ve yurtiçi tecrübelerden giderek. Maddi imkanla doğru orantılı bu işler ve paranla zamanın varsa her şey mümkün ama piyasada az olanı yapmak bence çok daha keyifli ve dikkat çekici.

Aslında benim derdim şu hocam, yılda 25.000km yol yapan adamım, o sebeple ekonomik olması lazım aracın. Ama çok sık ve hard core şekilde olmasa da, arada piste de çıkarım. O sebeple özellikle küçük, ekonomik ama önü açık bir araç arıyorum. Bi de alfa'ları oldum olası severim. Mito'nun tipine zaten diyecek bir şey yok. Mito'nun sürüş dinamikleri açısından da hep olumlu şeyler duyuyorum.

Hayırlısı artık, denk gelirse izmir çevresinde, affetmeyeceğim inşallah:)

Umut melek
30-09-2016, 12:19
Bu akşam seat izmir arkadaşlarım var ikea da ufak bi toplantı var . Bnde ugrucam bakmak istersen buyur gel Krdsm hem fikir alışverişi olur snn icin.

ozoozo
30-09-2016, 12:57
ozoozo her ne kadar giuliettada olmuş olsa da
Bu motor ile ciddi olarak uğraşan tr'de tek arkadaş. Motor istersen soft istersen moderate olarak oynanmaya müsait. Mito daha küçük olduğu için hafiflikle gayet keyifli de olur. Piyasadaki bir çok rakibine de fark atabilir.

Benzer şekilde daha hafifçe ben de 1.9 jtd ile uğraştım yurtdışı ve yurtiçi tecrübelerden giderek. Maddi imkanla doğru orantılı bu işler ve paranla zamanın varsa her şey mümkün ama piyasada az olanı yapmak bence çok daha keyifli ve dikkat çekici.

Mitoları giuliettalardan ayıran tek şey turboları , mito da 120 hplik motorda geometrik turbo var , bizimkilerde bildiğimiz tip.

Arabayla oynamak isterseniz önü açık ama downpipe,egsoz,yazılım ile zaten 150-160 bandında çok keyifli bir araba haline gelir hemde kafanız ağrımaz ama hardcore bir şeylere girecekseniz uğraş + vakit + emek + nakit gibi gidiyor :) Zaten Alfa ile uğraşmaya başladığınız da kafadan 1-0 geride başlıyorsunuz çünkü arabayla uğraşan yok zaten arabaya binen hepi topu sınırlı sayı da bir kitle var onların da yarısı cacık zaten diğer bir yarısı jant alır , pasta cila yapar , trim boyarlar falan :D %2-3 lük bir kesim vardır böyle performans için uğraşan onlar da sizinle aynı arabayı kullanmaz farklı alfa larda deneyimlilerdir bu yüzden pekte hardcore uğraşmamakta fayda var.

rain man
30-09-2016, 13:33
Mitoları giuliettalardan ayıran tek şey turboları , mito da 120 hplik motorda geometrik turbo var , bizimkilerde bildiğimiz tip.

Arabayla oynamak isterseniz önü açık ama downpipe,egsoz,yazılım ile zaten 150-160 bandında çok keyifli bir araba haline gelir hemde kafanız ağrımaz ama hardcore bir şeylere girecekseniz uğraş + vakit + emek + nakit gibi gidiyor :) Zaten Alfa ile uğraşmaya başladığınız da kafadan 1-0 geride başlıyorsunuz çünkü arabayla uğraşan yok zaten arabaya binen hepi topu sınırlı sayı da bir kitle var onların da yarısı cacık zaten diğer bir yarısı jant alır , pasta cila yapar , trim boyarlar falan :D %2-3 lük bir kesim vardır böyle performans için uğraşan onlar da sizinle aynı arabayı kullanmaz farklı alfa larda deneyimlilerdir bu yüzden pekte hardcore uğraşmamakta fayda var.

Kardeş bir de hiç Trimle uğraşamayan da bi kesim var ya. Ben hala tamponun önü açık geziyorum. Siyah panter sürekli esniyor xD

Kardeş artık sen de bi blog aç jtdlere seslenen adam diye.

Erdem K.
30-09-2016, 15:03
herkes gibi ben de mito'yu tercih ederdim ...

performansı, tipi, modeli, donanımı ve bence marka imajı olarak diğer alternatiften öndedir diye düşünüyorum.

ozoozo
30-09-2016, 15:04
Kardeş bir de hiç Trimle uğraşamayan da bi kesim var ya. Ben hala tamponun önü açık geziyorum. Siyah panter sürekli esniyor xD

Kardeş artık sen de bi blog aç jtdlere seslenen adam diye.

Bir daha alfa ile uzaktan yakından alakam olur mu da blog açalım :) 2.0 tfsi candır gerisi heyecan babo

rain man
30-09-2016, 15:10
Bir daha alfa ile uzaktan yakından alakam olur mu da blog açalım :) 2.0 tfsi candır gerisi heyecan babo

Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer alfindir kardeş :D

Şaka bi yana benim için de geçerli aynı durum. Yaptığıma değecek şeylerle uğraşmak daha çok keyif verir eminim.

!KO
30-09-2016, 21:22
tamam kızmayın mito alıyoruz :D ama aklım coupede kalmadı değil :)

rahmitanir
01-10-2016, 21:16
Dün ikea'daki buluşmaya kısa süreliğine uğrayarak, Umut melek in Mito'yu yakından inceleme fırsatım oldu, kendine tekrardan buradan da teşekkür etmiş olayım.
Mito, parasına göre en az 2 gömlek üstün bir araba. Bulursam inşallah affetmeyeceğim:)

Umut melek
03-10-2016, 08:50
Ne demek krdsm lafı olmaz böyle şeylerin. En azından aklındaki soru işaretlerini bi nebze de olsa giderdik. Insallah bulursun düzgün icine sinen , cok sevinirim valla ck az var piyasada ztn bir kac kisi olduk mu iyi olur :) hayırlısı insallah herseyin :)