Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : S2000 Turbo Sorunu



Sinan'S2k
05-10-2016, 10:12
Daha önce başına gelenler varsa yardımcı olabilirler. Ben sorunları madde madde yazayım, teşhis konusunda yardımcı olursanız sevinirim TT ailesi

1) Araç korkunç derecede yağ dumanı atıyor egzozdan. Haliylende yağ eksiltiyor.

2) Turbo artık basınç neredeyse basmıyor ve çekişi çok düştü aracın.

Buradan teşhisi koyduk aslında, Turbo değişecek. Ancak;

3) Aracın çalışması düzensizleşti. Rolantisi sapıttı.

4) Aracın sesi boxer motorları andırıyor ve hırlıyor kaba tabirle.

Sıkıştırma değerlerimde sorun yok. Üst kapaktan yağ dumanı atmıyor. Catch Can'den yağ dumanı atmıyor. Yağ basıncım normal seviyelerde.

Bir keresinde subap ayarı sonrasında araç gayet güzel gitmeye başladı sonrasında gene bu haline döndü.

Emme manifolduna çok yağ basıldığı için bu problem yaşanabilir mi?

Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

MertSerhanÖ.
05-10-2016, 10:51
Emme manifolduna yağ bastığı için egzozdan duman atar da,benim en garibime giden aracın sesinin patırdaması.

Hadi turbo desek araç neden patırdılı çalışıyor.

subaplarda veya gayt'larda bi sorun olmasın?

Sinan'S2k
05-10-2016, 10:59
Zaten üst kapak sökülecek. Subaplar kontrol edilecek. Sorun kesin bu mu acaba onu merak ediyorum.

Mehmetmert
05-10-2016, 11:00
Basit bir atesleme hatasi olabilirmi acaba patirdama

MertSerhanÖ.
05-10-2016, 11:01
Şimdi net kesin birşey dememekle beraber ben subap olduğunu düşünüyorum.Umarım büyük bir sorun çıkmaz.Aracınız en beğendiğim 3 s2000den biri:)
Çok geçmiş olsun..

Sinan'S2k
05-10-2016, 11:27
Basit bir atesleme hatasi olabilirmi acaba patirdama

Bende başta öyle sanmıştım ancak sorun ateşleme değil.

Sinan'S2k
05-10-2016, 11:28
Şimdi net kesin birşey dememekle beraber ben subap olduğunu düşünüyorum.Umarım büyük bir sorun çıkmaz.Aracınız en beğendiğim 3 s2000den biri:)
Çok geçmiş olsun..

Subapsa gene çok büyük bir sorun değil. En kötüsü o olsunda. Bu arada teşekkür ederim.

CRX
05-10-2016, 11:29
bence turboda da bişey çıkmayabilir.

Sinan'S2k
05-10-2016, 11:46
bence turboda da bişey çıkmayabilir.

Dumanı nasıl açıklayabiliriz ki o zaman?

halilcakir
05-10-2016, 11:49
Sinan yüreğirin turbo type-r ilk yapıldığı zamanlardaydı sanırım 2005 de tüterdi yüreğirde çok gıcık olurdu

Gerçi onda düzensiz çalışma yoktu sanırım

Faceden falan bir sor istersen neydi sorun nasıl çözmüştü

Yigit-Y
05-10-2016, 11:54
Geçmiş olsun

Turbo palleri sağlammı ?

Sinan'S2k
05-10-2016, 12:34
Sinan yüreğirin turbo type-r ilk yapıldığı zamanlardaydı sanırım 2005 de tüterdi yüreğirde çok gıcık olurdu

Gerçi onda düzensiz çalışma yoktu sanırım

Faceden falan bir sor istersen neydi sorun nasıl çözmüştü

Sorarım olmadı bir ama onda öyle bir problem olmamıştır sanırım

Sinan'S2k
05-10-2016, 12:36
Geçmiş olsun

Turbo palleri sağlammı ?

2 güne sökmeye başlayacağız Yiğit. Binmiyorum garajda yatıyor zaten araç. Paller sağlamdır diye tahmin ediyorum. Yağda herhangi çapağa rastlamadım. Ancak sökünce netleşicek sanırım.

gokhan035
05-10-2016, 12:45
Turbo nun egsoza bastığı yağ oksijen / wideband sensörlerini bozmuş olabilir bu da rolanti de ve genel çalışmada dengesizliğe sebep olur. Kompresyon değerlerin iyiyse salla gerisini, emme manifoldu, intercooler, basınç boruları ve turboyu sök, turbo revizyon ya da değişim istiycektir görünen o, emmeye de temizlik, oksijen vb sensör değişimi yapılır geriye bişey kalmaz sanıyorum. Subap olsa sıkıştırma değerlerin olması gerektiği gibi çıkmaz.

Ramcho®
05-10-2016, 12:48
turbo geri dönüşe de bakın bizim golf te başimiza gelmişti. daralma yaptıysa ondan dolayı da egsozdan duman verir.

Sinan'S2k
05-10-2016, 13:44
Turbo nun egsoza bastığı yağ oksijen / wideband sensörlerini bozmuş olabilir bu da rolanti de ve genel çalışmada dengesizliğe sebep olur. Kompresyon değerlerin iyiyse salla gerisini, emme manifoldu, intercooler, basınç boruları ve turboyu sök, turbo revizyon ya da değişim istiycektir görünen o, emmeye de temizlik, oksijen vb sensör değişimi yapılır geriye bişey kalmaz sanıyorum. Subap olsa sıkıştırma değerlerin olması gerektiği gibi çıkmaz.

Gökhan wideband sensörüm sağlam ama, değerleri düzgün okuyor halen.

Ewren
06-10-2016, 08:39
Sinan selam abi.
Sorunu çözemezsen bana haber ver. Seni birisi ile görüştüreceğim Bursa'dan. O sana detaylı yardımcı olabilir diye düşünüyorum.

Sinan'S2k
06-10-2016, 12:11
Sinan selam abi.
Sorunu çözemezsen bana haber ver. Seni birisi ile görüştüreceğim Bursa'dan. O sana detaylı yardımcı olabilir diye düşünüyorum.

Tamam Evrencim haber ederim.

boosted_pug
10-10-2016, 10:35
Turbo emmeden yag bastigi icin arac boguluyor muhtemelen yakamadigi icinde ses boxer gibi abuk sabuk cikabilir turboyu söküp yag kanalini körleyip motor atmosferik kontrol edilebilir. Duzgün calismasi gerekli.

ahmet3425
10-10-2016, 10:40
Turbo emmeden yag bastigi icin arac boguluyor muhtemelen yakamadigi icinde ses boxer gibi abuk sabuk cikabilir turboyu söküp yag kanalini körleyip motor atmosferik kontrol edilebilir. Duzgün calismasi gerekli.


+1905 bende tam bunu onerecektim turboyu gecici olarak devredısı bırakın aracı atmosferik calıstırın rolanti vs duzgun calısması gerek sorunu bunun uzerinden cözebilirsiniz...

orcuns
10-10-2016, 10:45
segmanlar ust uste gelmıs olabılır,yada yag segmanı gıtmıs olabılır.

stlegal
10-10-2016, 14:17
bujilere baktınızmı?

ghibli06
21-10-2016, 14:19
Sinan ne yaptınız?

initial-D
21-10-2016, 18:23
konuyu yeni gördüm.

bujilere bakın diyorum bende.kapaktan,subaptan yağ aldığı için patırdayan,yağ eksilten bir motorum vardı benimde.rölanti düzensizdi.subap ayarından sonra düzeldi,~2000 km sonra daha kötü hale geldi.

turbodan gelebilir yağ.yada subap veya kapağında bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum bende

0M42
21-10-2016, 18:24
Turbo motoru tekletecek kadar yağ verseydi afr de problem çıkarırdı arkadaş afr normal diyor

Sinan'S2k
23-10-2016, 12:05
bujilere baktınızmı?

Bujilerden değil abi. 3 buji değiştirdim değişiklik yok aracın çalışmasında

Sinan'S2k
23-10-2016, 12:06
Sinan ne yaptınız?

Abi araç aynen duruyor. Turbo alacağım. Ancak aracı satma gibi bir durumumda var. Bir kişi istiyor.

Sinan'S2k
23-10-2016, 12:07
konuyu yeni gördüm.

bujilere bakın diyorum bende.kapaktan,subaptan yağ aldığı için patırdayan,yağ eksilten bir motorum vardı benimde.rölanti düzensizdi.subap ayarından sonra düzeldi,~2000 km sonra daha kötü hale geldi.

turbodan gelebilir yağ.yada subap veya kapağında bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum bende

Dediğim gibi 3 buji değişti değişen birşey yok. Motor hırıltılı ve ısınınca düzensiz çalışmaya başlıyor.

LnchCntrl
23-10-2016, 12:09
Abi dm attım.

Sinan'S2k
23-10-2016, 12:10
Turbo motoru tekletecek kadar yağ verseydi afr de problem çıkarırdı arkadaş afr normal diyor

Yok AFR motor ısınınca sapıtıyor. Onu diyen arkadaş AFR saatinin bozuk olabileceğini söylemişti. Bozuk olmadığını söylemiştim.
Ancak motor ısınınca Araç 10-17 değerleri arasında gitmeye başlıyor ve araç belli bir zaman sonra stop ediyor.

Turbo değişince sorun çözülecek kesin.

Yigit-Y
23-10-2016, 12:43
Sıkıştırma turbo olduğundan değişti stock motor değil o yüzden turbo çıksada stock yazılımda yapılsa o iş çözülmez

Tüm hortum tertibatı ve turbo elden geçilecek gibi duruyor

Ben bu şekilde denerdim ufak şeylerede bakılmalı genellikle hep umuldadık unutulan parçadan yapar :)

Çıkan turboyuda bir baktırın ne olmuş ne olmamış belki turbonun bir suçu yoktur

Sorun başka yerdedir boşuna para harcamayın k20 gibi değil malesef bu motor çok hassas inş

Daha büyük şeylet çıkmaz

Sinan'S2k
19-11-2016, 13:53
http://i.hizliresim.com/d84X9Z.jpg (http://hizliresim.com/d84X9Z)

Sinan'S2k
19-11-2016, 13:54
Sökmeye başladık. Sorunu buluruz inşallah

Yigit-Y
19-11-2016, 15:27
Kolay gelsin allah yardımcınız olsun

Sinan'S2k
19-11-2016, 20:43
Sorunlarımız belli oldu. Turbonun milinde oynama var. Zaten korkunç yağ veriyordu. Yağ eklemeyi ihmal etmiyordum ancak pistonlarım ve subaplarım yarayı almışlar arada derede. 5-6 seneymiş ömürleri. Piston eteklerinde krapaj var. 87.5 mm yeni piston takımı alacağım. Emme ve egzoz subaplarım değişecek. Çok şükür krankta hiçbir problem yok. Turboyuda büyük ihtimal precision 6466 seçeceğim. Artık amaç 900hp yapmak olacak.

ghibli06
19-11-2016, 21:07
Sorunlarımız belli oldu. Turbonun milinde oynama var. Zaten korkunç yağ veriyordu. Yağ eklemeyi ihmal etmiyordum ancak pistonlarım ve subaplarım yarayı almışlar arada derede. 5-6 seneymiş ömürleri. Piston eteklerinde krapaj var. 87.5 mm yeni piston takımı alacağım. Emme ve egzoz subaplarım değişecek. Çok şükür krankta hiçbir problem yok. Turboyuda büyük ihtimal precision 6466 seçeceğim. Artık amaç 900hp yapmak olacak.

Sinan geçmiş olsun... turbonda neden sıkıntı olmuş peki sıfır değil miydi?

Sinan'S2k
19-11-2016, 21:10
Sinan geçmiş olsun... turbonda neden sıkıntı olmuş peki sıfır değil miydi?

Sağol abi. Turboyu sıfır 2009 da almıştım abi. Ömrü bu kadarmış halbuki 1.8 bardan fazlada basmamıstim

Yigit-Y
19-11-2016, 21:17
Sağol abi. Turboyu sıfır 2009 da almıştım abi. Ömrü bu kadarmış halbuki 1.8 bardan fazlada basmamıstim

çok iyi gitmiş

ne kadar iyi yapılırsa yapılsın iyi malzeme kullanılsın araç 3 yıl dayandı ise zaten görevini layiki ile yapmıştır :D

7 sene az buz değilmiş

turboyu sene aşırı söküp baktırmak gerek böyle custom işlerde ki en azından böyle bir masraf açmadan müdahale etmek adına senin tecrüben biizm tecrübemiz oldu

kolay gelsin en başta turbo demiştik ama kanser her yere dağılmış kurtarılanlar kar yinede.

ZX-636R
19-11-2016, 22:41
Geçmiş olsun, yeni setup için vesile olmuş diyelim
Bu arada 7 yıl gerçekten iyi dayanmış turbo

izo
19-11-2016, 23:38
bunla gecmis olsun Sinan, Satilmis abi'ye selamlar. Arabayi satayim fln deme, ben gelince binecegim bi kere daha yeni set up'la!

Yiğit G.
20-11-2016, 03:52
Sağol abi. Turboyu sıfır 2009 da almıştım abi. Ömrü bu kadarmış halbuki 1.8 bardan fazlada basmamıstim

Geçmiş olsun turbo ömrü genel olarak nekadar oluyor ki ? (extrem zorlamalar dışında normal kullanım) Benim aracın turbosu 2010 dan hadi orta halli gazlama ile bugune gelmiş diyelim baktırmak ta fayda olur mu ? Yoksa kendini belli ediyor zaten mi ? Tabi km de burda ayrı önemli sanırsam , bar basıncı , turbonun cinsi kalitesi vs..

kelalper
20-11-2016, 10:11
arkadaşlar sene olayına neden takılıyorsunuz. Önemli kısmı kaç bin km ve ne şartlarda kullanıldığı. Sonuçta günlük kullanıldığını sanmıyorum arabanın.

Sinan'S2k
20-11-2016, 10:13
bunla gecmis olsun Sinan, Satilmis abi'ye selamlar. Arabayi satayim fln deme, ben gelince binecegim bi kere daha yeni set up'la!

Sağol İzzet. Gel görüşelim valla özledik.

Sinan'S2k
20-11-2016, 10:18
Geçmiş olsun turbo ömrü genel olarak nekadar oluyor ki ? (extrem zorlamalar dışında normal kullanım) Benim aracın turbosu 2010 dan hadi orta halli gazlama ile bugune gelmiş diyelim baktırmak ta fayda olur mu ? Yoksa kendini belli ediyor zaten mi ? Tabi km de burda ayrı önemli sanırsam , bar basıncı , turbonun cinsi kalitesi vs..

Valla benim turbo yağ vermeye başlayınca sıkıntıyı farkettik. Araba gidiyordu ancak dizeller gibi duman atıyordu. Kaç km oldu bu turbo bilmiyorum. Bir dahakine kayıt edeceğim. Böyle araçları arada bir gözden gecirmekte fayda var.

Sinan'S2k
20-11-2016, 10:20
arkadaşlar sene olayına neden takılıyorsunuz. Önemli kısmı kaç bin km ve ne şartlarda kullanıldığı. Sonuçta günlük kullanıldığını sanmıyorum arabanın.
Haklısınız km kaydı tutsaydım hakikaten verimli olurdu. Araç tabiiki günlük kullanılmadı. Ancak her biniştede yüksek basınç gördü. Birdahakine daha dikkat etmek lazım.

cenkr1
20-11-2016, 20:32
Sinancım devir dönen arabaya küçük turbo olmaz turbonun bu kadar çabuk gitmesinin sebebi egsoz gazının restrikte etmesi ar yi alabildiğin kadar büyük al küçük turbo takacaksan ben olsam senin arabana 6870 takar turbonun canını çıkarmadan senelerce kullanırım diğer turbonun sürekli dibini görmenden kaynaklı sorun yaşamışsın

Sinan'S2k
21-11-2016, 12:32
Sinancım devir dönen arabaya küçük turbo olmaz turbonun bu kadar çabuk gitmesinin sebebi egsoz gazının restrikte etmesi ar yi alabildiğin kadar büyük al küçük turbo takacaksan ben olsam senin arabana 6870 takar turbonun canını çıkarmadan senelerce kullanırım diğer turbonun sürekli dibini görmenden kaynaklı sorun yaşamışsın

Abi devir dönüyorumda 2.2 arabaya turboyu büyüttükçede kullanılamaz hale geliyor. Turbo çok geç dolacak. Keyfi azalacak. 6466 güzel bir tercih olmaz mı sence?

cenkr1
21-11-2016, 19:27
Abi devir dönüyorumda 2.2 arabaya turboyu büyüttükçede kullanılamaz hale geliyor. Turbo çok geç dolacak. Keyfi azalacak. 6466 güzel bir tercih olmaz mı sence?
Güzel turbo gen2 ise seramik sağlam turbo senin takacağın turbo 5500-6000 de gelmeli piston alacaksan biraz yüksek sıkıştırma seç sadece şanzıman oranın kafamı karıştırıyor eğer vites attığında devir 6 binin üzerindeyse küçük turbo gereksiz genelde küçük turbo takayım alttan gelsin diye bir anlayış var bunun gerçekle alakası yok ben 3 litreye 86 mm taktım 5500 de doluyor 5800 gibi ne istersen bas büyük turbo senin patinaj problemini azaltacak gücünü devir bandının üst noktasına taşıdığı için utku ile paylaş düşüncelerini daha efektif bir karar alabilirsin.

Sinan'S2k
22-11-2016, 14:28
Güzel turbo gen2 ise seramik sağlam turbo senin takacağın turbo 5500-6000 de gelmeli piston alacaksan biraz yüksek sıkıştırma seç sadece şanzıman oranın kafamı karıştırıyor eğer vites attığında devir 6 binin üzerindeyse küçük turbo gereksiz genelde küçük turbo takayım alttan gelsin diye bir anlayış var bunun gerçekle alakası yok ben 3 litreye 86 mm taktım 5500 de doluyor 5800 gibi ne istersen bas büyük turbo senin patinaj problemini azaltacak gücünü devir bandının üst noktasına taşıdığı için utku ile paylaş düşüncelerini daha efektif bir karar alabilirsin.

6466 ile manifold değişikliği yapmamış olacağım. Ancak dediğin gibi 68mm e geçeceksem bu sefer twinscroll manifold almam gerekecek. Tek sıkıntım bu.

Abi şu an 2 den 3 e atarken biraz kesicide tutmak gerekiyor 1 sn tutmayınca devir çok düşüyor. O noktada büyük turboda sıkıntı yaşarım diye korkum.
3 den 4 e attığımda devir 6800 civarı oluyor. Patinaj konusunda haklısın. Utku ilede konuşup kararımı vereceğim.
Sağol

kazım2002
28-11-2016, 21:54
geçmiş olsun yine çok iyi gitmiş ben 2 defa kırdım artık atmosferiğe dönüyorum ve 35r la 1.7 basıncta 2.kırıldıktan sonra bıktırdı ortalama 2000km bindim inşallah daha iyi olur bu sefer

shkodra
29-11-2016, 18:32
S2 sadece turbo sorunu yok. S2 her yeri problem.. Uzak durmak lazım..

Yigit-Y
29-11-2016, 18:58
S2 sadece turbo sorunu yok. S2 her yeri problem.. Uzak durmak lazım..

S2000 baronları taşlar amcam seni dikkatli ol, ağaç bul kendine taş gelmesin :)

ZX-636R
29-11-2016, 19:18
geçmiş olsun yine çok iyi gitmiş ben 2 defa kırdım artık atmosferiğe dönüyorum ve 35r la 1.7 basıncta 2.kırıldıktan sonra bıktırdı ortalama 2000km bindim inşallah daha iyi olur bu sefer

Geçmiş olsun, çok kötü olmuş üst üste olması
S2K 2.0ve +9000 RPM ile gtx42 yi bile doldurur ancak 1.7 bar da kırması büyük talihsizlik

kazım2002
29-11-2016, 19:51
Geçmiş olsun, çok kötü olmuş üst üste olması
S2K 2.0ve +9000 RPM ile gtx42 yi bile doldurur ancak 1.7 bar da kırması büyük talihsizlik


Aynen kaderde yokmus galiba dedim bende söküyorum yapacak bisey yok şimdi S3 aldim onunla yolumuza devam edicem kismetse

ZX-636R
29-11-2016, 19:58
Hayırlı olsun her şerde bir hayır vardır
İyi bir egzantrik ile S2k nin tadına yaklaşırsınız
Kazasız belasız kullanın inşaallah

MeRtCaN
29-11-2016, 20:02
S2 sadece turbo sorunu yok. S2 her yeri problem.. Uzak durmak lazım..

araba Audi s2 degil Honda s2000

ZX-636R
29-11-2016, 20:16
araba Audi s2 degil Honda s2000

Güzel yakalamışsın biz atladık bu detayı :-)

Sinan'S2k
29-11-2016, 21:04
geçmiş olsun yine çok iyi gitmiş ben 2 defa kırdım artık atmosferiğe dönüyorum ve 35r la 1.7 basıncta 2.kırıldıktan sonra bıktırdı ortalama 2000km bindim inşallah daha iyi olur bu sefer

Geçmiş olsun sizede. Şu halini sevmesem bende n/a e döneceğim. Kıyamıyorum ama 10 yıllık emeğe.

Sinan'S2k
29-11-2016, 21:08
S2 sadece turbo sorunu yok. S2 her yeri problem.. Uzak durmak lazım..

Amcam hayatında 700 hp araçlara gündelik biner hiçbiri problem çıkarmaz. Ama s2000 zaten problemli birde turbo off aman allahım. Motor yapılınca 500 km sonra tekrar sökeceğim. Naparsın uyduruk kırılacak. 10 senedir turbo s2000 e biniyorum. 50 kez motor yaptırdım. 50 kez de şanzıman aldım. Çok uyduruk bu araçlar. :)

Yigit-Y
29-11-2016, 21:14
Amcam hayatında 700 hp araçlara gündelik biner hiçbiri problem çıkarmaz. Ama s2000 zaten problemli birde turbo off aman allahım. Motor yapılınca 500 km sonra tekrar sökeceğim. Naparsın uyduruk kırılacak. 10 senedir turbo s2000 e biniyorum. 50 kez motor yaptırdım. 50 kez de şanzıman aldım. Çok uyduruk bu araçlar. :)

50 TL lik yakıt almadığın için bozulmuş olabilir

Amca hep 50 TL lik alıyor hiçbirşey olmuyor arabasına :)

ZX-636R
29-11-2016, 23:46
6466 ile manifold değişikliği yapmamış olacağım. Ancak dediğin gibi 68mm e geçeceksem bu sefer twinscroll manifold almam gerekecek. Tek sıkıntım bu.

Abi şu an 2 den 3 e atarken biraz kesicide tutmak gerekiyor 1 sn tutmayınca devir çok düşüyor. O noktada büyük turboda sıkıntı yaşarım diye korkum.
3 den 4 e attığımda devir 6800 civarı oluyor. Patinaj konusunda haklısın. Utku ilede konuşup kararımı vereceğim.
Sağol

bu arada turbo tercihine karar verebildiniz mi?
gtx3584rs e de bakmanızı tavsiye ederim Gen2 67mm ind.
S2K ile tahmini 2.5bar da 8500-9000 RPM de 800hp alınabilir gibi 4800 gibi güç gelmeye başlar 5400 full boost gibi gözüküyor

cenkr1
30-11-2016, 01:14
geçmiş olsun yine çok iyi gitmiş ben 2 defa kırdım artık atmosferiğe dönüyorum ve 35r la 1.7 basıncta 2.kırıldıktan sonra bıktırdı ortalama 2000km bindim inşallah daha iyi olur bu sefer
Doğru şekilde doğru bir setup ile motor kırılmaz bir yerde hata vardır gözden kaçan sinan full race manifoldu bence arkadaş ile anlaşıp almalısın 6870 iyidir

Sinan'S2k
30-11-2016, 09:37
bu arada turbo tercihine karar verebildiniz mi?
gtx3584rs e de bakmanızı tavsiye ederim Gen2 67mm ind.
S2K ile tahmini 2.5bar da 8500-9000 RPM de 800hp alınabilir gibi 4800 gibi güç gelmeye başlar 5400 full boost gibi gözüküyor

6466 olacak gibi. Gtx3584rs'i araştırıyorum güç olarak 6466'nın bir tık üstünde gibi. Benim turbo manifoldunun yeri dolayısıyla yer sıkıntım var. Eğer comp. cover büyüklüğü precision 6265 ile aynıysa düşünebilirim. 2-2.2 barda 800 kesin alırım bu turboyla 6265 ile 1.8 de 691 mustang aldıysak.

Sinan'S2k
30-11-2016, 09:55
Doğru şekilde doğru bir setup ile motor kırılmaz bir yerde hata vardır gözden kaçan sinan full race manifoldu bence arkadaş ile anlaşıp almalısın 6870 iyidir

Abi 6870 için t4 manifold bakıyorum. Mevcut t3 manifold ile yer problemi olmaz gibi duruyor ancak emin olamadım. Karar veremiyorum bir türlü. Bu arada bende de Full-Race manifold var abi. Aynısı yani

rain man
30-11-2016, 10:32
Gerçekten emek verilmiş 2-3 s2000'den birisi. İlgiyle takip ediyorum. Çok geçmiş olsun. Ancak bu tarz konularda verilen önerilen şeyleri okurken gerçekten keyif alıyorum. Harbiden TECHturkey :)

Krank'ta veya başka bir yerde ekstra soruna sebep olmayışı sevindirici. Bazen bu tarz olaylar insanı daha hırçın projelere itip araca bağlayabiliyor.

CRX
30-11-2016, 10:41
S2 sadece turbo sorunu yok. S2 her yeri problem.. Uzak durmak lazım..

abi her yorumunda bomba yutuyosun resmen

MeRtCaN
30-11-2016, 13:32
abi her yorumunda bomba yutuyosun resmen

bunama belirtileri sanırım :)

Sinan'S2k
30-11-2016, 13:49
İlgi çekme peşinde arkadaş. Yoksa elalemin konusuna neden insan böyle gereksiz bir yazı yazar. Tartışma çıksın gündem olsun. Saçmalık yani :)
Ama haklı S2000 çok kalitesiz araba. Yolda tutmuyor zaten.

GokhanRS
30-11-2016, 15:06
İlgi çekme peşinde arkadaş. Yoksa elalemin konusuna neden insan böyle gereksiz bir yazı yazar. Tartışma çıksın gündem olsun. Saçmalık yani :)
Ama haklı S2000 çok kalitesiz araba. Yolda tutmuyor zaten.

50tl lik yakıt alamayacak kadar fakirsin, tutmuş bide turbo s2k biniyorsun. turbo dizel i20 neyine yetmiyor :D

ogunozcan
30-11-2016, 15:12
S2 sadece turbo sorunu yok. S2 her yeri problem.. Uzak durmak lazım..

dedeye sahıp cıkalım

Sinan'S2k
30-11-2016, 15:36
50tl lik yakıt alamayacak kadar fakirsin, tutmuş bide turbo s2k biniyorsun. turbo dizel i20 neyine yetmiyor :D

Yanlış arabayla uğraşıyorum ama halen öğrenemedim. Shkodra amcaya soracağım bunu satarsam. O doğrusunu bilir.

Bu arada forumda ne kadar mesajım varsa hepsini negatiflemiş beyim :)

Ewren
30-11-2016, 15:38
Sinan kardeşim naber nasılsın? Sesin soluğun çıkmıyor. :)
TypeR'ı sattım ben bu arada. :) Sinan'S2k

Sinan'S2k
30-11-2016, 16:06
İyidir Evrencim. Whatsapp dan yazdım :)

Yigit-Y
30-11-2016, 16:08
http://i.hizliresim.com/6r2l6v.png

Amca benim peşimde :):)

ZX-636R
30-11-2016, 21:10
ben de sadece bana sardı zannetmiştim

yau 1 yılda almadığım kırmızı kartı bir anda yedim :D

https://s19.postimg.org/tqzuqgq6b/Ekran_Al_nt_s.png (https://postimg.org/image/jgxfr80an/)



6466 olacak gibi. Gtx3584rs'i araştırıyorum güç olarak 6466'nın bir tık üstünde gibi. Benim turbo manifoldunun yeri dolayısıyla yer sıkıntım var. Eğer comp. cover büyüklüğü precision 6265 ile aynıysa düşünebilirim. 2-2.2 barda 800 kesin alırım bu turboyla 6265 ile 1.8 de 691 mustang aldıysak.

şimdiden hayırlı olsun merakla bekliyoruz
aslında 2.5 bar derken 3.5 pressure ratio(mutlak basıncı) kastederek söylemiştim ama haklısınız;

intercooler etkisi, boruların çapı/büyüklüğü, throttle body de yaşanan kayıp gibi turbo ile manifold arasındaki basıncı düşüren faktörler ile iç depresyon denen borulama ve hava filtresi direnci ile yaşanan basınç kaybını da dikkate aldığımızda 2.20-2.25 bar gösterge basınç ile 800hp ler yakalanıyor.

bu arada PTE lerin 2014-15-16 tüm kataloglarına baktım ama compressor map ve turbine map lerini bir türlü bulamadım bu yüzden PTE lerde sadece inducer ve exducer ölçülerine göre fikir yürütebiliyorum
eğer PR/lb-min map leri varsa ekler misiniz

salih_560
30-11-2016, 21:35
İnsanların emeğine neden saygı duymuyorsunuz gerçekten çok merak ettim adamın motoru kırılmış moral vereceğiniz yerine kalkıp tü kaka diyorsunuz ayıptır yaşınızı başınızı almışsınız burası birbirine yardım etme fikir alma yeri kalkmış yok öle kötü araba böle kötü araba gerçekten çekmemezlik hissettim inşallah daha iyileri nasip olur size de ...

Not:@shkodra ...

Sinan'S2k
01-12-2016, 10:22
ben de sadece bana sardı zannetmiştim

yau 1 yılda almadığım kırmızı kartı bir anda yedim :D

https://s19.postimg.org/tqzuqgq6b/Ekran_Al_nt_s.png (https://postimg.org/image/jgxfr80an/)




şimdiden hayırlı olsun merakla bekliyoruz
aslında 2.5 bar derken 3.5 pressure ratio(mutlak basıncı) kastederek söylemiştim ama haklısınız;

intercooler etkisi, boruların çapı/büyüklüğü, throttle body de yaşanan kayıp gibi turbo ile manifold arasındaki basıncı düşüren faktörler ile iç depresyon denen borulama ve hava filtresi direnci ile yaşanan basınç kaybını da dikkate aldığımızda 2.20-2.25 bar gösterge basınç ile 800hp ler yakalanıyor.

bu arada PTE lerin 2014-15-16 tüm kataloglarına baktım ama compressor map ve turbine map lerini bir türlü bulamadım bu yüzden PTE lerde sadece inducer ve exducer ölçülerine göre fikir yürütebiliyorum
eğer PR/lb-min map leri varsa ekler misiniz

Gt3582R'ın 68lbs bastığını düşünürsek, SC6265spr yani eski turbom, 72-75lbs civarı basıyor. Precision'da net bir değer yok çünkü bir turbo'nun comp map çıkarma bedeli 20000usd civarıymış. turbine için bir o kadar daha. Precisiondakiler bu yatırımı başka yerlerde kullandıklarını söylüyorlar. Yani bilimsel bir veri yok sadece araçlar üzerindeki geri dönümler mevcut.

Gtx3582R GEN II ve Gtx3584RS çok başarılı gözüküyorlar. Ciddi ciddi almayı düşünüyorum. 6466 ile aralarında çok bir fiyat farkı yok gibi.

ogunozcan
01-12-2016, 13:37
http://i.hizliresim.com/6r2l6v.png

Amca benim peşimde :):)

hepımızın pesındeeeee o bır dedeeeeeee

dahan
01-12-2016, 18:32
benzer sorun benim araçtada var emmeye yag basma ama ben turboyu söktürüp test ettirdim turbo saglam çıktı şimdi motor inecek segmandan şüpheleniyoruz

levent
01-12-2016, 19:20
Sinan'S2k

Abi geçmiş olsun, kapak yapın destekliyorsa 3584 hedefine daha uygun gibi duruyor..

ZX-636R Yigit-Y

amca antropoz sıkıntısı çekiyor 21 tane de bana dislike yapmış, karşılığını aldı ama :D

Yigit-Y
01-12-2016, 19:26
Sinan'S2k

Abi geçmiş olsun, kapak yapın destekliyorsa 3584 hedefine daha uygun gibi duruyor..

ZX-636R Yigit-Y

amca antropoz sıkıntısı çekiyor 21 tane de bana dislike yapmış, karşılığını aldı ama :D

Forumun başganları adaleti dağıttı amca için çok şükür

Helva kavurup yemek gerek

shkodra
01-12-2016, 19:46
Forumun başganları adaleti dağıttı amca için çok şükür

Helva kavurup yemek gerek

Daha çok beklersiniz ..

shkodra
01-12-2016, 19:48
Hep kendinizi haklı gorup karşı tarafta hata arıyorsunuz.

shkodra
01-12-2016, 19:49
Hiç demiyorsunuz ki ben ne yaptım da böyle davranıyor.

cenkr1
01-12-2016, 21:49
Abi 6870 için t4 manifold bakıyorum. Mevcut t3 manifold ile yer problemi olmaz gibi duruyor ancak emin olamadım. Karar veremiyorum bir türlü. Bu arada bende de Full-Race manifold var abi. Aynısı yani

Ben t4 biliyordum fulrace manifoldu karar vermek zor

levent
01-12-2016, 22:59
Hiç demiyorsunuz ki ben ne yaptım da böyle davranıyor.

Konuları hiç etmekte üstünüze yok, hakkaten beğenmediğim bir yoruma - basınca 21 tane - basmışsınız.

Sizin - nizle ne küçülürüm, ne de gelen + lar ile büyürüm burada ;)

İyi forumlar. 2-3 mesajınızı daha eksiledim şuan gereksiz gördüğüm için, en az 60 tane daha - bekliyorum sizden, size o yakışır bu arada.

Yigit-Y
01-12-2016, 23:01
Ya bu amca 1 gün kesmez ki sayın mod arkadaşlarımız abilerimiz

Allah rızası huzur ortamı için

Müebbet istiyoruz :)

shkodra
01-12-2016, 23:06
Ya bu amca 1 gün kesmez ki sayın mod arkadaşlarımız abilerimiz

Allah rızası huzur ortamı için

Müebbet istiyoruz :)

Ne oldu ölmemi bekliyordun helvami yiyecektin.

Yigit-Y
01-12-2016, 23:11
Ne oldu ölmemi bekliyordun helvami yiyecektin.

Sen çivi çakmışsın hiç gitmeye niyetin yok amca

Şiir yazsana bana

shkodra
01-12-2016, 23:11
Bu forum herkesin. Sadece sizlerin değil. Ben de S2000 araçlar ile ilgili düşüncemi söyleyebilirim. Demokrasi bunu gerektirir . Maalesef sizler faşist diktatorcu yapınız bunu anlayamıyorum. Lafa gelince gelişmiş ülkeler demokrasi özgürlük dersiniz uygulamaya gelince sadece kendiniz gibi dusuceyi istersiniz,.

shkodra
01-12-2016, 23:12
Herkes her aracı sevmek zorunda değil , bende bu S2000 leri sevmiyorum. Bu kadar basit.

Yigit-Y
01-12-2016, 23:13
Bu forum herkesin. Sadece sizlerin değil. Ben de S2000 araçlar ile ilgili düşüncemi söyleyebilirim. Demokrasi bunu gerektirir . Maalesef sizler faşist diktatorcu yapınız bunu anlayamıyorum. Lafa gelince gelişmiş ülkeler demokrasi özgürlük dersiniz uygulamaya gelince sadece kendiniz gibi dusuceyi istersiniz,.

Amca sen bazı dersleri almamışsın onu anladık

50 TL lik yakıt almayı öğretmişler onu da anladık

S2000 e tüüü kaka demişsin sen ordan kaybettin bee

Diktatör senin reisin bu arada :)

levent
01-12-2016, 23:56
Herkes her aracı sevmek zorunda değil , bende bu S2000 leri sevmiyorum. Bu kadar basit.

s2000 i bende sevmiyorum genel kullanıcı kitlesi ile alakalı bir ön yargıdır belki..
ancak 50/50 ağırlık dağılımı fabrikasyon x-bone frame tasarımı gibi şeylerle mühendislik anlamında kendine hayran bıraktıran bir araçtır aynı zamanda.

forum demokratik bir ortam değildir bu arada, forum üyelerin değil çünkü, tek bir sahibi var ve istediği şekilde açar kapatır yaptırım yapar bu konuda sadece forumun sahibi özgürdür.. istediğiniz yöneticiye sorabilirsiniz.

Sinan'S2k
02-12-2016, 00:02
Bu forum herkesin. Sadece sizlerin değil. Ben de S2000 araçlar ile ilgili düşüncemi söyleyebilirim. Demokrasi bunu gerektirir . Maalesef sizler faşist diktatorcu yapınız bunu anlayamıyorum. Lafa gelince gelişmiş ülkeler demokrasi özgürlük dersiniz uygulamaya gelince sadece kendiniz gibi dusuceyi istersiniz,.

Hocam sen nasıl bir kafa yapısındasın? İstiyorsan git kendine konu aç S2000 dünyanın en bÖktan arabası de banane. Ben bir konu açmışım sorunlarımı anlatmışım sonrada araç sökülünce sonucu yazmışım. Kendi arabamla ilgili sorunların olduğu bir konu bu. Biz burada bilgi alışverişi yapıyoruz. Fikir ediniyoruz yeni şeyler öğreniyoruz.
Gelip buraya s2000'le alakalı genel bir yorum yapman ne derece mantıklı.
Ben gelsem senin araba konuna bu araba şöyle kötü böyle kötü desem ne alakası var demezmisin?
Lütfen yaşınızın verdiği olgunlukla yazılar yazın az mantıklı olun.

Sinan'S2k
02-12-2016, 10:23
benzer sorun benim araçtada var emmeye yag basma ama ben turboyu söktürüp test ettirdim turbo saglam çıktı şimdi motor inecek segmandan şüpheleniyoruz

Geçmiş olsun sizede. Umarım segmanla çözersiniz sorunu.

Sinan'S2k
02-12-2016, 10:25
Sinan'S2k

Abi geçmiş olsun, kapak yapın destekliyorsa 3584 hedefine daha uygun gibi duruyor..

ZX-636R Yigit-Y

amca antropoz sıkıntısı çekiyor 21 tane de bana dislike yapmış, karşılığını aldı ama :D

Levent 3584 baya iyi duruyor. Dyno verisi bulamadım ama. Henüz takan S2000 göremedim.

Sinan'S2k
02-12-2016, 10:26
Ben t4 biliyordum fulrace manifoldu karar vermek zor

Aynen abi karar aşaması sıkıntılı oluyor :)

Öncelik motor parçalarını sipariş vercem. Toplanadursun. Turboya karar veririm.

mody
02-12-2016, 10:35
Herkes her aracı sevmek zorunda değil , bende bu S2000 leri sevmiyorum. Bu kadar basit.

mesela bende sizi sevmiyorum, ama her mesaj yazıdığınızda mesajnıza alıntı yapıp "ama ben sizi sevmiyorum ki" demiyorum.

sizin yaptığınız tamamen bu

milleti kaşıyorsunuz, sonra bana vurmayın diyorsunuz

onurc
02-12-2016, 10:46
S2 sadece turbo sorunu yok. S2 her yeri problem.. Uzak durmak lazım..

madem çok biliyosunuz araca b*k atacagınıza üstün zekanızla sorunlara yardımcı olun.

Diyadin
02-12-2016, 10:51
Herkes her aracı sevmek zorunda değil , bende bu S2000 leri sevmiyorum. Bu kadar basit.

Amca sen binaya yönetici olsana yanlış parkedenler olursa silecekleri kaldırırsın falan :D

shkodra
02-12-2016, 11:46
Hala benim ile uğraşıyorsunuz , bu konuya sadece bir mesaj yazdım , hepiniz bana saldiriyorsunuz , ben nedenini açıkladı tartışmayı bitirmek için cevap veriyorum konu sahibine saygısızlık olmasın diye fakat sizler susmak nedir bilmiyorsunuz ..

Yigit-Y
02-12-2016, 12:35
Sussmaaa sustukçaaa sıra sanaa gelecekk

S2000 lerrrrr ölmezzzz amcaaaaaaaa :):):)

Amcayla kim uğraşıyor arkadaşşş :):)

ogunozcan
02-12-2016, 13:10
dedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Diyadin
02-12-2016, 13:42
Nihat Hatipoğluna benzeten sadece ben miyim? :D

eticet06
08-12-2016, 06:43
shkodra nickli üye s2k ya tepki olarak dogdu...

ZX-636R
08-12-2016, 19:52
konuyu tekrar özünü döndürmek adına
GTX3584RS compressor ve turbine map

https://s19.postimg.org/sragxi8w3/gtx_3584rs.png (https://postimg.org/image/4njp97qf3/)

Ucanadamyoktur
09-12-2016, 01:46
Çok geçmiş olsun sorunu çözmenize sevindim güzel bir turbo ile tekrar mükemmel olacağı aşikâr toplayıp kazasız belasız sorunsuz kullanmanızı ve yeni halini dört gözle bekliyorum :)

Sinan'S2k
09-12-2016, 11:23
konuyu tekrar özünü döndürmek adına
GTX3584RS compressor ve turbine map

https://s19.postimg.org/sragxi8w3/gtx_3584rs.png (https://postimg.org/image/4njp97qf3/)

90lbs'e yakın üfleyen bir turbo. Bence kesinlikle başarılı.Henüz dyno verisi bulamadım. 4 silindirde nerelerde doldurduğu da önemli. İddia, yeni turbine pal tasarımıyla daha iddialı olduğu yönünde.
Aklıma takılan şey, Bu turboyu yanılmıyorsam sadece vband ve .83, 1.21 A/R olarak sunuyorlar. Bende T3 manifold olduğu için turbine housingsiz alacağım. Acaba mevcut .82A/R li T3 turbine housing ile bir problem yaşarmıyız? Pal çapı aynı.

Sinan'S2k
09-12-2016, 11:41
Galiba T3 turbine housing, pal den dolayı olamayacak. Böyle ise gtx3584rs işi yatar.

ATP TURBO - The Premiere Provider of Turbocharging Components (http://www.atpturbo.com/info/garrettgen2gtx3584rs.html)

shkodra
09-12-2016, 13:58
Karismiyim , konusmiyim , yazmiyim diyorum sabrediyorum fakat nereye kadar ..
lnccntrl nicli üye her yazdigima brgenmedim demis .
Şimdi size soruyorum ben ne yapayım bu kaçıncı kişi susuyorum sarediyorum fakat illaki beni zorluyorlar..

Sinan'S2k
09-12-2016, 14:37
Karismiyim , konusmiyim , yazmiyim diyorum sabrediyorum fakat nereye kadar ..
lnccntrl nicli üye her yazdigima brgenmedim demis .
Şimdi size soruyorum ben ne yapayım bu kaçıncı kişi susuyorum sarediyorum fakat illaki beni zorluyorlar..

Git başka konuya yaz. Sende benim her yazdığım konuya beğenmedim demişsin. Senin gibi ''beğenmediler beni'' diye ağlamıyoruz. Susup sabredecek işler yapma bence önce.

ghibli06
09-12-2016, 15:17
Karismiyim , konusmiyim , yazmiyim diyorum sabrediyorum fakat nereye kadar ..
lnccntrl nicli üye her yazdigima brgenmedim demis .
Şimdi size soruyorum ben ne yapayım bu kaçıncı kişi susuyorum sarediyorum fakat illaki beni zorluyorlar..

Metin hocam, bu genel bir S2000 konusu değil, beğeni eleştiri ve görüşlerimizi paylaşmıyoruz, Sinan arkadaşımız aracını çok güzel yükledi çok para harcadı karşılığını da almak istiyor, sorunlarını paylaşıyor biliyorsak yazıyoruz bilmiyorsak susuyoruz ama bu senin sustum sustum tarzında bir olay değil ki.. ayrıca Sinan'ın arabasını eğer bilseydin ya da konusunu takip etseydin, senin o beğenmediğin eleştirdiğin bir çok kısmın M3 yürüyenle değiştirildiğini görür, konuya köstek değil destek olurdun...

ogunozcan
09-12-2016, 15:44
sabırlı yonetıcıler var valla

LnchCntrl
09-12-2016, 17:12
Karismiyim , konusmiyim , yazmiyim diyorum sabrediyorum fakat nereye kadar ..
lnccntrl nicli üye her yazdigima brgenmedim demis .
Şimdi size soruyorum ben ne yapayım bu kaçıncı kişi susuyorum sarediyorum fakat illaki beni zorluyorlar..

Adamın konusunu baltalayıp durma, S2k sevmiyosan yazmayıver. Yazdığın şeylere totalde 8 10 kere eksiyi basmışız forum olarak bana mı çatıyon.

adamların hepsi sabrediyor bi fark et. hele en son benle uğraş

LnchCntrl
09-12-2016, 17:18
Ayrıca her yazdığına neden eksi basıyoruz bi düşünsene.

Beğenmiyor olabilir miyiz?

tam 47 postumu eksilemişsin.

Sen adamın evine giriyosun, bu duvarların rengi sarı mı hmm ben sarı sevmem diyosun. Tepki alınca da hebele hübele.

shkodra
09-12-2016, 17:22
Adamın konusunu baltalayıp durma, S2k sevmiyosan yazmayıver. Yazdığın şeylere totalde 8 10 kere eksiyi basmışız forum olarak bana mı çatıyon.

adamların hepsi sabrediyor bi fark et. hele en son benle uğraş

Tehdit etmenden hoşlanmadım , bundan sonra adamım sensin. Elinden geleni ardına koyma..

LnchCntrl
09-12-2016, 17:23
Tehdit etmenden hoşlanmadım , bundan sonra adamım sensin. Elinden geleni ardına koyma..

Teşekkürler, erkeklerden hoşlanmıyorum

LnchCntrl
09-12-2016, 17:29
Bu adama bugüne kadar yaşından dolayı ses çıkarılmadı sanırım zira çoğumuzun babası yaşında.

Ne bu adamın ayrıcalığı? Çok iyi bi adamda biz mi anlamadık, günün tek uygun saati bu saatler şu konuyu takip ediyim diye girdim hale bak.

Tehdit felan da etmedim o eksilediğin parmakların yönüyle bişe mi anlatmaya çalışıyon emmi

shkodra
11-12-2016, 16:41
Metin hocam, bu genel bir S2000 konusu değil, beğeni eleştiri ve görüşlerimizi paylaşmıyoruz, Sinan arkadaşımız aracını çok güzel yükledi çok para harcadı karşılığını da almak istiyor, sorunlarını paylaşıyor biliyorsak yazıyoruz bilmiyorsak susuyoruz ama bu senin sustum sustum tarzında bir olay değil ki.. ayrıca Sinan'ın arabasını eğer bilseydin ya da konusunu takip etseydin, senin o beğenmediğin eleştirdiğin bir çok kısmın M3 yürüyenle değiştirildiğini görür, konuya köstek değil destek olurdun...

Bülent bey aslında haklisiniz. Ben aracın sahibi Sinan beyi tanımam , fakat bu yazdiklarimin kendisini uzdugunun farkındayım bunun için herkesin önünde Sinan beyden ozur dilerim.
Yazdiklarimin Sinan beyin şahsi veya konusu ile ilgisi yoktur.

ZX-636R
12-12-2016, 23:55
90lbs'e yakın üfleyen bir turbo. Bence kesinlikle başarılı.Henüz dyno verisi bulamadım. 4 silindirde nerelerde doldurduğu da önemli. İddia, yeni turbine pal tasarımıyla daha iddialı olduğu yönünde.
Aklıma takılan şey, Bu turboyu yanılmıyorsam sadece vband ve .83, 1.21 A/R olarak sunuyorlar. Bende T3 manifold olduğu için turbine housingsiz alacağım. Acaba mevcut .82A/R li T3 turbine housing ile bir problem yaşarmıyız? Pal çapı aynı.


https://s19.postimg.org/k63d13ukj/gtx3584rs_turbine.png (https://postimg.org/image/bb2iql5rz/)

evet tüm seçenekler V band gözüküyor, keşke uysaydı 1.21 A/R de %78 verim var ki turbine için çok çok iyi bir verimlilik
normalde turbine ler %68-70 verimlerde oluyor bu açıdan özellikle S2K gibi yüksek devir çeviren araçlarda turbine verimliği daha önemli oluyor

4 silindir var S2K gibi 4 silindir var :-) o yüzden endişe etmeyin 5000 gibi gücü hissedip 5500 olmadan full boost yaparsın
daha geriye net 4000dd var çevirecek çok keyifli olur

bu yeni turbolar takım olarak satılıyor eski gibi core ayrı turbine ayrı değil, bir tek wg yok sanırım
açıklama şu şekilde " SOLD AS ASSEMBLY KITS (SUPER CORE + TURBINE KIT). COMP OUTLET AVAILABLE IN V-BAND & HOSE CONNECTION. "

sinisa
13-12-2016, 08:50
yeni efr turbolardan kullanmayı düşündünüz mü? efr 9180 hedefinize uygun gözüküyor, T3 seçeneği de var.
http://i130.photobucket.com/albums/p267/dakar318/EFR_9180_179394.png
http://www.full-race.com/store/images/full/borgwarner-efr-9180-turbo-1-content-11.jpg

Sinan'S2k
14-12-2016, 14:50
https://s19.postimg.org/k63d13ukj/gtx3584rs_turbine.png (https://postimg.org/image/bb2iql5rz/)

evet tüm seçenekler V band gözüküyor, keşke uysaydı 1.21 A/R de %78 verim var ki turbine için çok çok iyi bir verimlilik
normalde turbine ler %68-70 verimlerde oluyor bu açıdan özellikle S2K gibi yüksek devir çeviren araçlarda turbine verimliği daha önemli oluyor

4 silindir var S2K gibi 4 silindir var :-) o yüzden endişe etmeyin 5000 gibi gücü hissedip 5500 olmadan full boost yaparsın
daha geriye net 4000dd var çevirecek çok keyifli olur

bu yeni turbolar takım olarak satılıyor eski gibi core ayrı turbine ayrı değil, bir tek wg yok sanırım
açıklama şu şekilde " SOLD AS ASSEMBLY KITS (SUPER CORE + TURBINE KIT). COMP OUTLET AVAILABLE IN V-BAND & HOSE CONNECTION. "

Evet bu turboyu ne yazıkki liste dışı bırakmak zorunda kalıyorum. Aslında çok başarılı olacak gibi duruyor. Seçeneklerim Garrett gtx3582R Gen2 ve Precision sc6466 gibi duruyor şu an için. Para durumunu ayarlayabilirsem divided'a mı geçsem diyorum ama manifoldlarda pek ucuz değil. Şu an için bu iki turbo ilk seçeneğim.

Sinan'S2k
14-12-2016, 15:13
yeni efr turbolardan kullanmayı düşündünüz mü? efr 9180 hedefinize uygun gözüküyor, T3 seçeneği de var.
http://i130.photobucket.com/albums/p267/dakar318/EFR_9180_179394.png
http://www.full-race.com/store/images/full/borgwarner-efr-9180-turbo-1-content-11.jpg

Bu turbolar çok başarılı. Ancak benim manifoldum ex wg li o yüzden kullanmam mümkün değil. Full-Race Divided manifold alırsam seçeneklerim içine dahil olabilir. Ha Full-Race ex wg li kit çıkardı ancak hepsi divided. T3 için wg siz modeli çıkarsa düşünebilirim.

mkerim
14-12-2016, 15:21
Herkes her aracı sevmek zorunda değil , bende bu S2000 leri sevmiyorum. Bu kadar basit.

Bir kusur bulunacaksa binmesi inmesi zor. Yaşta ilerledi mi, bindin mi S2000 e inmesi zor olur. çıkmak için yardımcı gerekir.
nereden biliyorsun derseniz. o arabaya binip inmek bana zor geliyor.

Diyadin
14-12-2016, 15:29
Bir kusur bulunacaksa binmesi inmesi zor. Yaşta ilerledi mi, bindin mi S2000 e inmesi zor olur. çıkmak için yardımcı gerekir.
nereden biliyorsun derseniz. o arabaya binip inmek bana zor geliyor.

Fiat Doblo denemenizi tavsiye ederim.

mkerim
14-12-2016, 15:37
Fiat Doblo denemenizi tavsiye ederim.

ahahhhah o da yüksek geliyor. Boyum kısa olduğundan o da olmuyor.