Orijinalini görmek için tıklayınız : Blow Off Bağlama sorunsalı...
fuatozkan
09-10-2016, 20:35
iyi akşamlar dti corsa ya blow montajı yaptık ama çalıştıramadık kısaca sorunu anlatayım
Vakum dan t aldık, valfimize giriş verdik çıkışını blowa taktık. elektirk tesisatı pedal tetiğimz çekidi sonuç cuf yok.
Bağlantı yerleri değişti sonuç cuf yok.
Fakat hortumları kurcalarken valfe takış sırasında hortumu valfin ucuna değdirdiğimiz zaman blow çalıştı tam taktık sonuç hüzün.
Deneme amaçlı vakumdaki t den blowa direk bağlantı yaptık şöyle bişey oldu, blow açılıyor ve yavaş yavaş 2-3 sn içinde susuyor işin içinden çıkamadık yardımlarınızı bekliyorum..
fuatozkan
10-10-2016, 09:16
Yok mu yardım edebilecek kimseler koskoca forum da :(
fuatozkan
10-10-2016, 10:45
http://i.hizliresim.com/LQM45j.jpg (http://hizliresim.com/LQM45j)
http://i.hizliresim.com/rE4Vz7.jpg (http://hizliresim.com/rE4Vz7)
http://i.hizliresim.com/7AJb35.jpg (http://hizliresim.com/7AJb35)
http://i.hizliresim.com/PQdoJ9.jpg (http://hizliresim.com/PQdoJ9)
Valf çekimi için hava hortumunu nereye bağladınız
fuatozkan
10-10-2016, 11:09
Hava hortumu derken, Vakumdan valfe çektik işte valtfen de blow a başka bağlantı var mı ?
1. fotoğraf vakumdan alınan 2. fotoğraf ta in yazan yere vakumu verdik diğer çıkışıda blow a bağladık yanlışlık var mı matıken
1.Fotoğraf da vialı olan vakum hortumu neye bağlı onu diyoeum yani neyin vakumu?
dizel arabada vakumu nereden alıyorsunuz?
fuatozkan
10-10-2016, 13:06
Fren vakumu diye biliyorum öyle söylendi önceki aracımda da ordan alındığı için aynı yerden aldık orası fren vakumu diye biliyorum
Fren vakumundan gelen hortumu direk Blow Off bağla birde öyle dene bakalım
fuatozkan
10-10-2016, 13:08
Öyle denedik tıs tıs tıs ses azalarak 2-3 sn içinde blow susuyor
eğer son modellerde (2014-2015-2016) özel bir değişiklik yoksa hiçbir dizel turbo aracın emme manifoldunda vakum olmaz
çünkü dizel araçlarda gaz kelebeği yoktur
standart blow off da emme manifoldundaki vakum ile çalışır, açar.
gazdan ayağını çekince, vakum oluşur, bov açar ve turbonun basınçlı havası dışarıya atılır çuffffff diye ses duyarız
dizelde vakum olmadığından (tekrar yazıyorum, ben bilmiyorum görmedim dizel motorda vakum yapabilen emme manifoldu)
o yüzden blow off ların dizel versiyonları çoook daha pahalı ve elektronik kontrollü + selenold li falan olarak satılmaktadır.
şimdi tekrar soralım
sizin emme manifoldunda vakum oluşuyormu gazdan ayağınızı çektiğiniz zaman?
fuatozkan
10-10-2016, 16:29
eğer son modellerde (2014-2015-2016) özel bir değişiklik yoksa hiçbir dizel turbo aracın emme manifoldunda vakum olmaz
çünkü dizel araçlarda gaz kelebeği yoktur
standart blow off da emme manifoldundaki vakum ile çalışır, açar.
gazdan ayağını çekince, vakum oluşur, bov açar ve turbonun basınçlı havası dışarıya atılır çuffffff diye ses duyarız
dizelde vakum olmadığından (tekrar yazıyorum, ben bilmiyorum görmedim dizel motorda vakum yapabilen emme manifoldu)
o yüzden blow off ların dizel versiyonları çoook daha pahalı ve elektronik kontrollü + selenold li falan olarak satılmaktadır.
şimdi tekrar soralım
sizin emme manifoldunda vakum oluşuyormu gazdan ayağınızı çektiğiniz zaman?
Hocam şöyle anlatayım o kadar detayını bilmiyorum önceki corsam da bu şekilde montajlanmış sıkıntısız çalışıyordu frenden vakum al dediler elimle de kontrol ettim vakum var çekiyor parmağıma yapışıyor bırakmıyor fakat blow a bağlayınca o vakum yada her ne ise blowu 2-3 sn çalıştırıp blow kapanıyor fazla bi teknik bilgim yok tetikleyici olarak da lpg çekvalfi kullandık çalıştırdık ama bir kere cufffluyor daha cuflamıyor onu çözemedik :(
Blow off 2-3 sn'den fazla ses çıkarmaz ki zaten. Anlık bir olay......
eğer son modellerde (2014-2015-2016) özel bir değişiklik yoksa hiçbir dizel turbo aracın emme manifoldunda vakum olmaz
çünkü dizel araçlarda gaz kelebeği yoktur
standart blow off da emme manifoldundaki vakum ile çalışır, açar.
gazdan ayağını çekince, vakum oluşur, bov açar ve turbonun basınçlı havası dışarıya atılır çuffffff diye ses duyarız
dizelde vakum olmadığından (tekrar yazıyorum, ben bilmiyorum görmedim dizel motorda vakum yapabilen emme manifoldu)
o yüzden blow off ların dizel versiyonları çoook daha pahalı ve elektronik kontrollü + selenold li falan olarak satılmaktadır.
şimdi tekrar soralım
sizin emme manifoldunda vakum oluşuyormu gazdan ayağınızı çektiğiniz zaman?
Dizellerde westinghouse çalışması için egzantrik dibinden çalışan yada elektrikli çalışan vakum pompaları bulunur. VAG grubu genelde elektrikli Peugeot grubu egzantrik dibinden çalışan mekanik pompa kullanır.
Vakumu aldiginiz yer dogru vakumdan direk blow off baglayin cikip bir gazlayin muhtemelen calisicaktir olmasi gereken o sekilde. Ben kendi benzinli araciimda kullaniyorum yag buharinda aldim calisiyor merak ettigim birsey var blow offun arkasinda civata var bu ne ise yariyor ?
fuatozkan
11-10-2016, 12:19
Hocam normal bağlantıyı yaptığımız zaman da değişik bi durum hortumları oturtunca cuf lamıyor ama ağzına tutunca valfin oturtmadan cufluyor çalışıyor yani o arka vida dan ayar yapmak mı lazım acaba ne işe yarıyor bende bilmiyorum araç arkadaşımın uygun zamanda video çekip sorunu daha anlaşılır şekilde paylaşıcam
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.