PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Car Dealer Simulator (android-ios)



Sayfa : [1] 2

MetalliHead
14.Ekim.2016, 19:40
Oyun basitçe al satçılık .çok fazla oynamadım ama hoşuma gitti .enerji olayı var . Kâr etmek biraz zor ve araç alacağınız adamlar genelde yalan söylüyor . Başlarda aracı sadece gözle inceleme veya servise götürme varken ileride bunlar artıyor.

westalim
14.Ekim.2016, 19:50
merak ettim indiricem

300E
14.Ekim.2016, 19:57
80 milyon kaldırabiliyoz mu?

MetalliHead
14.Ekim.2016, 19:57
80 milyon kaldırabiliyoz mu?

Onun için mert oyun içi ad şart :D

mert_can 41
15.Ekim.2016, 01:07
80 milyon kaldırabiliyoz mu?

oyun arkadaşınız mert gülaysa tabikide kaldırabilirsiniz :D

MBuğra
15.Ekim.2016, 01:53
Oyunu kurdum, oynuyorum ama km dusurme ve arabayi bozuk olarak satisa koymak yok beyler. Bize gelmez :D

Not:bis'lerin guzel piyasasi var :)

Yigit-Y
15.Ekim.2016, 06:42
Bu uygulama galerici sayısını 2 katına çıkartır

Kaldırılmaşı sakıncalı bir uygulama :)

mert_can 41
15.Ekim.2016, 07:48
Araçtan kazandığım parayı veya aracı satın aldığım fiyat bir yerde yazıyormu. Not merta4141 konsinye araç verebilirim ahuhahs :D

Ssamet
15.Ekim.2016, 09:04
Bu satıcılar tam bir şerefsiz ya :D

Met
15.Ekim.2016, 09:17
nick im rams 350z niz varsa alırım

levent
15.Ekim.2016, 10:02
çalıntı reno 21 az daha elimde patlıyordu ama sattım 600 $ karla :D

ahmetbaha-drs
15.Ekim.2016, 10:51
Bir Samara aldım her yeri bozuk çıktı arabanın arkadaş :D

MetalliHead
15.Ekim.2016, 10:58
Araçtan kazandığım parayı veya aracı satın aldığım fiyat bir yerde yazıyormu. Not merta4141 konsinye araç verebilirim ahuhahs :D

Profit kâr demek ,satış ekranında yazıyor.

mert_can 41
15.Ekim.2016, 11:03
Profit kâr demek ,satış ekranında yazıyor.

Teşekkürler oyun şuan gerçek hayatımla orantılı gidiyor piyasası en hızlı olan araba bile kaldı elimde ahuhahshs

Rockford
15.Ekim.2016, 11:10
Bir bis aldim Araba nasil curukse her gelen yeni bir ariza buluyor :)

Eray
15.Ekim.2016, 11:22
Radio su bozuk diye arabayı almıyo adam. Git zekine göre taktır kardeşim :D Mal meydanda boş muhabbetler için aramayın yazıcam az kaldı :D

MK8800
15.Ekim.2016, 11:24
Tefeci dayılarımın parasını çeviremedikten sonra yemişim galericiliği :D

KGüneyli
15.Ekim.2016, 11:24
Samara aldım bordo renk ben baktırdım bişey yoktu arabada, bitane hatun geldi motor u 3 dür elden geciriyorum 500 altına vercem gelene :D

Yigit-Y
15.Ekim.2016, 12:06
Bis den 600 dolar koydum :)

Hayalimdeki arabaymış sapladım gitti

NewDayAUTO hayırlı cumartesiler :):)

Yigit-Y
15.Ekim.2016, 12:19
http://i.hizliresim.com/A3rAqz.png

5 dk da 2000 dolar kazandık hey maşallah akıyor :)

MetalliHead
15.Ekim.2016, 12:24
http://i.hizliresim.com/A3rAqz.png

5 dk da 2000 dolar kazandık hey maşallah akıyor :)

Biraz daha kazandıktan sonra add gadgets diyerek tamir veya hasar tespit için biseyler alabilirsiniz

MetalliHead
15.Ekim.2016, 12:25
Düzenle nerde ya :D 60 dakikada bir de get energy yazan yere tıklayarak bedava 200 enerji alabilirsiniz.

ECD
15.Ekim.2016, 12:26
Para bitti aldığım araba bankadan hacizli nasıl yapıcaz oyun çıkmaza girdi :D

MetalliHead
15.Ekim.2016, 12:29
Para bitti aldığım araba bankadan hacizli nasıl yapıcaz oyun çıkmaza girdi :D

Bilmiyorum başıma gelmedi daha önce :D android için uygulamlardan verileri silerek oyuna baştan başlayabilirsiniz

SinanTT
15.Ekim.2016, 12:38
ios ta oyun adı nedir?

MetalliHead
15.Ekim.2016, 12:41
ios ta oyun adı nedir?

isminin aynı olması lazım . Googleda aramıştım konuyu açmadan önce iosta da aynı isimle var gözüküyordu.

c20let
15.Ekim.2016, 13:09
Çalıntı araclardan gina geldi :D

gökberk
15.Ekim.2016, 13:15
Kaportaya bakıyorum hasarsız... Herifin biri geliyor pertli çıkıyor araba.

Yigit-Y
15.Ekim.2016, 13:20
Reno 21 aldım ocağıma incir ağacı dikti :)

c20let
15.Ekim.2016, 13:22
Daha detayli olsa ne oynanır be

wolrath
15.Ekim.2016, 13:23
ahuahau yorumlar iyiymis. bi bakalim :)

Tibia
15.Ekim.2016, 13:46
Yorumları okudum ben de indirdim. Zevkli oyun zaman geçirmelik :D

ahmetbaha-drs
15.Ekim.2016, 13:57
R21 ve Samara almayın gencler :D Çalıntı takıntısı olan aramasın xD :D :D

DKB34
15.Ekim.2016, 13:59
2 arabaya 4000 lik olduk parada bitti bugda kaldık

Yigit-Y
15.Ekim.2016, 15:21
http://i.hizliresim.com/Wb3EOq.png

Reno 21 ve lada dışında işler iyi maşallah

15 araba aldık 13 ünde çocuğu koyduk :)

MetalliHead
15.Ekim.2016, 16:15
http://i.hizliresim.com/Wb3EOq.png

Reno 21 ve lada dışında işler iyi maşallah

15 araba aldık 13 ünde çocuğu koyduk :)

Hayırlı işler bol kazançlar :D newdayauto'dan kötü araç çıkmaz :D abi yavaştan gagdet ekle bence bir seviye hasar tespit arttırma bile baya farkediyo

wolrath
15.Ekim.2016, 16:35
aynen para bitince oyunda gomuluyorsunuz :) dikkatli harcamak lazim.

MBuğra
15.Ekim.2016, 17:12
http://i66.tinypic.com/34irdrn.png

Oyun bile olsa km takintim var :D :D

Ama bi liftback toyota cok bozdu beni 3000 papel iceri girdik

Yigit-Y
15.Ekim.2016, 19:12
http://i.hizliresim.com/LQ5QGo.png

Ben z yi aldım bugün için kapattık tükkanı :):)

Ssamet
15.Ekim.2016, 19:51
Para bitti beyler. Batan esnafa yardım eli uzatın :D :D

Eren G.
15.Ekim.2016, 20:23
Bende de para bitti yeniden basladim. Ismi nereden degistirice ?

MetalliHead
15.Ekim.2016, 20:47
Bende de para bitti yeniden basladim. Ismi nereden degistirice ?

Google play isminiz değiştirmeniz lazım galiba

KOSEREN
15.Ekim.2016, 20:50
Sorunsuzdur diye japon montaj corolla ları dizdim kapının önüne sanayide kanka olmadığım usta kalmadı.
Sıkıyo bi süre sonra hep aynı terane.Mesela milletin bize katakulli yapıp çaktığı arabaları bizde çakabilsek millete biraz daha zevkli olur.

Yigit-Y
15.Ekim.2016, 21:35
Ben en çok öldürücü rolünü oynatıyor ona hasta oldum :):)

Miktir git diyor ya işte o çok güzel :):)

mert_can 41
15.Ekim.2016, 22:36
2 galeri batırdım 3 üncüde karın dibine vuruyorum bir ticari araç aldım o zarar ettircek galba

300E
15.Ekim.2016, 22:59
Yav adamlara bozuk araba satamıyoz, tamir ettirip veriyoz, galericiliğin mantığı kalmıyor o zaman.

serkanokan
15.Ekim.2016, 23:05
Aldığımız arabaya fiyat belirlerken default olarak verilen değerin daha altını girince biz de bozuk arabayı satabiliyoruz sanırım. Az önce bana sanki öyle oldu ama emin değilim.

serkanokan
15.Ekim.2016, 23:13
Edit: Daha düşük fiyata satınca olmuyormuş şimdi denedim, affola.

Eray
15.Ekim.2016, 23:45
%50 kardan aşağı satmam aga :D araç başında pazarlık yaparız en fazla %5 o da :D

ECD
16.Ekim.2016, 00:03
İflas ettim oyuna baştan başlayamıyorum iosta

Drive Fast
16.Ekim.2016, 00:51
çok sevdiğim araba alım satımı yapan bir abimin lafı vardır;"arabayı satarken değil alırken kazanırsın". bu felsefe ile oyunu oynuyorum ve arabayı alırken pazarlığın dibine vuruyorum sonra hemen ucuz tamir seçenekleri işim bitince %20 kar yapıştır gitsin oyunun hilesini buldum sanırım :)

wolrath
16.Ekim.2016, 00:55
o dedigin devamli olmuyor. para ayirmassan sacma sapan bi ariza cikartip iflas ettiriyor.

Drive Fast
16.Ekim.2016, 01:10
o dedigin devamli olmuyor. para ayirmassan sacma sapan bi ariza cikartip iflas ettiriyor.

evet doğru diyosunuz yazdıktan sonra bi tane renault 21 aldım acayip masraf çıkardı diğer arabamı karlı satmasam yaptıramazdımi ama şuanda satılık istediğim parayı veren olursa yine kardayım isteyene satarız :)

ahmetbaha-drs
16.Ekim.2016, 01:18
Hayırlı Pazarlar... DRS Motors :D :D R21 uyguna denk getirip tamir ederseniz %50 olarak bayagı kar ettiriyormuş :)

ErayCerit
16.Ekim.2016, 01:40
Cerit auto güvencesiyle anında kredi imkanı :D araçlarımız expertiz garantili olmakla beraber dosta gider araçlardır. Çaya bekleriz

Yigit-Y
16.Ekim.2016, 08:28
Sabah sabah 10.000 aldım 2 arabadan :)

Valla enerjim bitmese süper olacak :):)

Ben koşmak istiyorum tutuyor oyun :)

Ssamet
16.Ekim.2016, 09:12
Bi arabadan 2bin 3bine yakın kazandık durumu topladık tekrardan piyasadayız beyler. Rus arabası almıyorum artık :D

osmanaydo
16.Ekim.2016, 10:21
Pazarlıkla alıp iskontoyla veriyordum. İşler yolundaydı.
İki tane patlak araba denkgeldi tıkandım kaldım.

Eray
16.Ekim.2016, 11:35
bi golf 2 aldık her gelen bişey buluyo arabada :D Kardeşim kaç yaşında araba değişen boya tabiki de var bunları sıkıntı yapıyorsanız gidin sıfır araç alın :D

abdullahduymaz
16.Ekim.2016, 11:35
Bir arabadan 4 bin civarı kazanıyorum artık güzel oluyor , kamlubağaların piyasa hızlı , bmw iki tane alabildim hepsi ya bankadan ya polisten sıkıntılıydı temizini bulmak zor , arabaları tamir ettirirken kaportada döşemelerde ucuza kaçmıyorum o zaman bayanlara 5 bin karla satıyor :D

serkanokan
16.Ekim.2016, 11:38
3 kere batıp, oyunu yeniden yükledikten sonraki tecrübelerim :) :
Alırken çok sabırlı olmak gerekiyor. Aracın fiyatının yaklaşık %30 u kadar kar bırakacak arabalara bakın. Bu arabalara %50'den başlayarak iskonto talep edin. Bir fiyatta(%20den az iskontolu arabaları almayın) anlaştıktan sonra en altta bulunan servise sok seçeneğini kullanın, orada her şeyine bakıyorlar arabanın ve muhtemel kar-zarar bedelini size söylüyorlar. Satarken acele etmeyin en az %20 daha fazlasına satın.
Bu arada kişisel gelişimleri paranız 50.000 olmadan almayın.

İpucu: Telefonunuzun saatini veya tarihini ileriye alırsanız enerjiniz doluyor.

R.I.P
16.Ekim.2016, 11:47
dün öğlen başladım, 89 adet satışın 82si başarılı. profiti yüksek aracı alıp tamir ettirdikten sonra +%50 den çakıyorum

KOSEREN
16.Ekim.2016, 11:52
Kullanıcı adımı final auto yaptım.Artık arabaları tamir ettirmeden satabiliyorum :D

onursumer
16.Ekim.2016, 12:05
yeni başladım bende fiat bis uzerinden gidiyorum bayağı bozuk araçları pazarlıkla 600 dolar civarına alıyorum , en ucuz onarmayı kullanarak herşeyini onardığımda bile ortalama 300-400 dolar harcamış oluyorum ortalama 2000dolar civarına koyuyorum en kotusunda 600-700 dolar kar bırakıyor

bitanede motor deniyorum şuan 2000 aldım 500 harcadım 7500 e koydum bakalım :D

serkanokan
16.Ekim.2016, 12:12
yeni başladım bende fiat bis uzerinden gidiyorum bayağı bozuk araçları pazarlıkla 600 dolar civarına alıyorum , en ucuz onarmayı kullanarak herşeyini onardığımda bile ortalama 300-400 dolar harcamış oluyorum ortalama 2000dolar civarına koyuyorum en kotusunda 600-700 dolar kar bırakıyor

bitanede motor deniyorum şuan 2000 aldım 500 harcadım 7500 e koydum bakalım :D

Aslında oyun o kadar komplike değil, el arabasına bile motor sorunu var diyebiliyor :) onun için marka modelden ziyade fiyatlar üzerinden gitmek daha mantıklı.

Bu arada career bölümünden baktığınızda satın alabileceğiniz aracın fiyat üst limiti 5000'den fazla ise, araba alırken 5000 ve üzeri diye filtreleyin arama sonuçlarını. Daha yüksek karlı arabalar çıkıyor.

onursumer
16.Ekim.2016, 12:21
Aslında oyun o kadar komplike değil, el arabasına bile motor sorunu var diyebiliyor :) onun için marka modelden ziyade fiyatlar üzerinden gitmek daha mantıklı.

Bu arada career bölümünden baktığınızda satın alabileceğiniz aracın fiyat üst limiti 5000'den fazla ise, araba alırken 5000 ve üzeri diye filtreleyin arama sonuçlarını. Daha yüksek karlı arabalar çıkıyor.

valla pazarlıkla 2500 e aldığım motoru 500 harcayıp 6900 e sattım biraz once :D

Yigit-Y
16.Ekim.2016, 12:22
http://i.hizliresim.com/Y4ZRQl.png

Sabahtan beri bundan 3 tane alıp sattım çok güzel bırakıyor :)

fthdrn
16.Ekim.2016, 12:24
Beyler bu oyunda konsinye araç işi yapıyorum ilgilenen pm atması yeterlidir

abdullahduymaz
16.Ekim.2016, 12:45
Beyler bu oyunda konsinye araç işi yapıyorum ilgilenen pm atması yeterlidir

E30 coupe var 88 model görüşebilir miyiz ?

Mr.Bilal
16.Ekim.2016, 13:59
Ulan merden bulaştırdınız şu oyuna. 1400 dolara eski bir lada aldım 3000 dolar harcadım hala satamadım :) gelen müşteriler hep bir arıza çıkarttı :)

Yigit-Y
16.Ekim.2016, 14:00
http://i.hizliresim.com/E390mv.png

Çocuğuuu koydummm çok fenaaa :):)

Drive Fast
16.Ekim.2016, 16:04
ya adama arabada sorun varmı diye soruyorum yok diyor ekspere sokuyoruz araba feleğin çemberinden geçmiş olan bana oluyor cebimden boşuna ekspertiz parası çıkıyor araba dediği gibi çıkmadığında ekspertiz parasını ondan alabilsek ya

fthdrn
16.Ekim.2016, 16:10
ya adama arabada sorun varmı diye soruyorum yok diyor ekspere sokuyoruz araba feleğin çemberinden geçmiş olan bana oluyor cebimden boşuna ekspertiz parası çıkıyor araba dediği gibi çıkmadığında ekspertiz parasını ondan alabilsek ya
SAtıcıyla karşılıklı anlaşman lazım onun için :)

Drive Fast
16.Ekim.2016, 16:17
SAtıcıyla karşılıklı anlaşman lazım onun için :)

dilinden anlamıyorum ki bana türk lazım :)

abdullahduymaz
16.Ekim.2016, 16:18
http://i.hizliresim.com/9GZZo8.jpg

Yigit-Y izindeyiz reyiz bugün bereketli geçiyor :D :D

Drive Fast
16.Ekim.2016, 16:19
traktörlerin piyasası nasıl alıp satan varmı güzel profit veriyor ama şuanda cesaret edemiyorum :D

mert_can 41
16.Ekim.2016, 16:33
Bir e30 m3 aldık çalıntı çıktı satamıyorum anasını satim isteyene konsinye olarak verebilirim bu gün işler kötü gibi sabahtan beri golf satıyorum 8 bin karla :D

Drive Fast
16.Ekim.2016, 16:46
Bir e30 m3 aldık çalıntı çıktı satamıyorum anasını satim isteyene konsinye olarak verebilirim bu gün işler kötü gibi sabahtan beri golf satıyorum 8 bin karla :D

golf un piyasası burda bile hızlı sahibini bile arıyamıyorum araba satıldı diyo :)

serkanokan
16.Ekim.2016, 16:49
SAtıcıyla karşılıklı anlaşman lazım onun için :)

Nereden yapılıyor o? Ben bulamadım..

Mutu
16.Ekim.2016, 16:53
la kitlendi oyun ya 32 dolarım kaldı 2motor var elimde, kmsi düşürülmüş falan çıktı. Yaptıramıyorum da ne yapcam?

serkanokan
16.Ekim.2016, 16:56
la kitlendi oyun ya 32 dolarım kaldı 2motor var elimde, kmsi düşürülmüş falan çıktı. Yaptıramıyorum da ne yapcam?

Oyunu silip tekrar yükleyeceksiniz.

ErayCerit
16.Ekim.2016, 17:11
çok fena sardı valla sabahtan beri 4 defa şarja taktım telefonu :D

mert_can 41
16.Ekim.2016, 17:26
golf un piyasası burda bile hızlı sahibini bile arıyamıyorum araba satıldı diyo :)

Kesin alan benimdir ahuhahshs oyun golf yetiştiremiyor :D

MetalliHead
16.Ekim.2016, 17:26
Ayarlar-uygulamalar-car dealer-veriyi sil yaparsanız baştan başlarsınız.

AşkınS.
16.Ekim.2016, 17:54
Onun reno menager kere aallah belasini versin yaa araba 3700 e gitti 5 bin masraf yaptim

BüLenT GöReN
16.Ekim.2016, 17:58
yorumlar çok güzel indiriyorum

Drive Fast
16.Ekim.2016, 18:09
Onun reno menager kere aallah belasini versin yaa araba 3700 e gitti 5 bin masraf yaptim

o araba beni bitirdi resmen sermayemi yedi namussuz

İbrahim33
16.Ekim.2016, 18:13
fluence yok mu yaw ? :)

Yigit-Y
16.Ekim.2016, 18:14
http://i.hizliresim.com/3AG4k4.png

Dükkanımı caddebostana taşıdım beyler beklerim viski içmeye :):)

R.I.P
16.Ekim.2016, 18:20
3 tane 406dan fena patladim toplam zarar 10k oldu zor sattim dahada almam :D oyun da bile golf iyi ekmek yediriyor

AşkınS.
16.Ekim.2016, 18:22
http://i.hizliresim.com/3AG4k4.png

Dükkanımı caddebostana taşıdım beyler beklerim viski içmeye :):)

Yaa sen varya hahahaha:D ha'rams subemiz acilmistir :D

MetalliHead
16.Ekim.2016, 18:23
Exhibitiondan kaliteli modelleri yarışmaya sokabiliyoruz sanırım . Katılan var mı ?

Yigit-Y
16.Ekim.2016, 18:32
Yaa sen varya hahahaha:D ha'rams subemiz acilmistir :D


Mal durmuyor ötvsiz çakıyorum paso :):)
http://i.hizliresim.com/vZW3Rm.png

AşkınS.
16.Ekim.2016, 18:45
Mal durmuyor ötvsiz çakıyorum paso :):)
http://i.hizliresim.com/vZW3Rm.png

Bana az mermi yemiş 458 lazim sarı olacak ama :D

mert_can 41
16.Ekim.2016, 18:49
http://i.hizliresim.com/3AG4k4.png

Dükkanımı caddebostana taşıdım beyler beklerim viski içmeye :):)

Daha sonraki oyun escape olucak gibi abi senin gidişattan :D

Nightfish
16.Ekim.2016, 19:11
Yiğit abi bu kadar parayı nasıl yaptı diye 3 gündür çeşitli şeyler denedim oyunda. Kaç kere sildim, yükledim bilmiyorum ama sonunda kolay para nasıl yapılıyor keşfettim :) Ekleyim, siz de faydalanın.

Öncelikle araç alırken üstte filtreleme seçenekleri var. Buradan sağ üstteki kutucuğu fine seçin. Sol alttaki de Cleared olsun. Bundan sonrasında mutlaka düşük km araçları bulmaya çalışın. Araç hem düşük kmli, hem de yanındaki profit teki yazan miktar yüksekse süper.
Call Owner dedikten sonra mutlaka ask for condition diyin. Çok nadir de olsa hatası olursa söylüyorlar. Sonrasında belki sizler farklı yöntem izleyebilirsiniz ancak ben ekspertiz yaptırmıyorum, çok fazla para gidiyor. Araca girer girmez hemen ölücülük yapın, %50 indirim teklif edin. Çoğu hayır diyor zaten. Sonrası şans, araca içiniz ısındıysa %20 yoksa %30 indirim teklif edin. Reddeden araçları almayın.

Sonrasında ask for condition dediğinizde bir hata çıktıysa yalnızca onu yaptırın. Arabayı satın aldıktan sonra servise sokmayın. Direkt satışa koyun. Orada arıza çıktıkça tamir ettirin ve hep ucuz tamir seçeneğini kullanın.

Eğer oyunun başındasınız, hızlı oynamak istiyorsanız maksimum %10 kar seçin. Ekstra kar seçmezseniz hemen müşteri çıkıyor zaten. %20 civarı kar seçtiğinizde müşteri gelmesi 10 dakika kadar sürebiliyor.

Arttırdığınız paralarla ekspertiz ve tamir tecrübelerinizi yükseltmeyi tercih edin. Sonrasında ekspertizi para vererek yaptırmak yerine enerji harcayarak kendiniz yapabilirsiniz.

Yigit-Y
16.Ekim.2016, 19:16
Yiğit abi bu kadar parayı nasıl yaptı diye 3 gündür çeşitli şeyler denedim oyunda. Kaç kere sildim, yükledim bilmiyorum ama sonunda kolay para nasıl yapılıyor keşfettim :) Ekleyim, siz de faydalanın.

Öncelikle araç alırken üstte filtreleme seçenekleri var. Buradan sağ üstteki kutucuğu fine seçin. Sol alttaki de Cleared olsun. Bundan sonrasında mutlaka düşük km araçları bulmaya çalışın. Araç hem düşük kmli, hem de yanındaki profit teki yazan miktar yüksekse süper.
Call Owner dedikten sonra mutlaka ask for condition diyin. Çok nadir de olsa hatası olursa söylüyorlar. Sonrasında belki sizler farklı yöntem izleyebilirsiniz ancak ben ekspertiz yaptırmıyorum, çok fazla para gidiyor. Araca girer girmez hemen ölücülük yapın, %50 indirim teklif edin. Çoğu hayır diyor zaten. Sonrası şans, araca içiniz ısındıysa %20 yoksa %30 indirim teklif edin. Reddeden araçları almayın.

Sonrasında ask for condition dediğinizde bir hata çıktıysa yalnızca onu yaptırın. Arabayı satın aldıktan sonra servise sokmayın. Direkt satışa koyun. Orada arıza çıktıkça tamir ettirin ve hep ucuz tamir seçeneğini kullanın.

Eğer oyunun başındasınız, hızlı oynamak istiyorsanız maksimum %10 kar seçin. Ekstra kar seçmezseniz hemen müşteri çıkıyor zaten. %20 civarı kar seçtiğinizde müşteri gelmesi 10 dakika kadar sürebiliyor.

Arttırdığınız paralarla ekspertiz ve tamir tecrübelerinizi yükseltmeyi tercih edin. Sonrasında ekspertizi para vererek yaptırmak yerine enerji harcayarak kendiniz yapabilirsiniz.

Ben buna artı saatte oynuyorum ama çok kasıyorum beyler bu oyunda ölücülük saplama filan pertler tam benim oyunum şinasiler mertler ötvsiz saplayanlar aklıma geliyor :)

Nightfish
16.Ekim.2016, 19:26
Bir de eklemeyi unutmuşum, ekrana bakmadan oynamayın :D Şu oyunda yanlış yerlere basmaktan kaybettiğim parayı başka hiç bir şeyden kaybetmedim.


Abi sende tuning bölümü mü açık, saatle nasıl oynuyorsun ?

McKrop
16.Ekim.2016, 19:30
Bisey sorcam oyunda kac yilindayiz? :D 80 model arabadan yukarisini goremedim. 76 model araba denk geliyor kac yasinda belli degil. Birde yeni update ile hasarli satmada ciksa iflas etmekten kurtulsak

Nightfish
16.Ekim.2016, 19:31
Bisey sorcam oyunda kac yilindayiz? :D 80 model arabadan yukarisini goremedim. 76 model araba denk geliyor kac yasinda belli degil. Birde yeni update ile hasarli satmada ciksa iflas etmekten kurtulsak

Araba sattıkça seviye atlıyorsun. Seviye atladıkça daha yeni model araçlar alabiliyorsun. Career bölümüne girersen en fazla kaç model araç alabileceğini gösteriyor.

MetalliHead
16.Ekim.2016, 19:31
Bisey sorcam oyunda kac yilindayiz? :D 80 model arabadan yukarisini goremedim. 76 model araba denk geliyor kac yasinda belli degil. Birde yeni update ile hasarli satmada ciksa iflas etmekten kurtulsak

Seviye arttıkça alabileceğin model yılı yükseliyor

mert_can 41
16.Ekim.2016, 21:55
http://i.hizliresim.com/A3rBnr.png (http://hizliresim.com/A3rBnr)

http://i.hizliresim.com/1NOzLG.png (http://hizliresim.com/1NOzLG)

Arka arkaya iki aracımız iyi mal kapıda durmazmış yarın dan itibaren yeni yerimize geçiyoruz drams car olarak

Yigit-Y
17.Ekim.2016, 00:29
http://i.hizliresim.com/D3gLlZ.png

Beyler expensive de newdayauto beğenin

Söz şenlikköyede şube açacağızzzz :)

mert_can 41
17.Ekim.2016, 00:32
Oraya konulunca noluyor abi ve nasıl konuyor onu çözemedim :)

Yigit-Y
17.Ekim.2016, 00:39
Oy atıyor kafaya oynuyoz :)

Sağ üst köşede 250 enerji 150 oturan bebe şartnamesi var :)

ECD
17.Ekim.2016, 00:48
http://i.hizliresim.com/D3gLlZ.png

Beyler expensive de newdayauto beğenin

Söz şenlikköyede şube açacağızzzz :)

Gürcistanda tanıdıklarım var abi yardımcı olabilirim :)

serkanaygün
17.Ekim.2016, 10:27
Biraz önce başladım, gayet güzel keyifli oynanıyor. Çalıntı araba büyük sıkıntı :D

AşkınS.
17.Ekim.2016, 11:33
Yaa aldık arabalari bi türlü elden cikaramadik ucuza veriyim diyorum.gene almiyolar

wolkanku
17.Ekim.2016, 12:13
oyun acayip bağımlılık yapıyor ya :)
3. kez sildim tekrar yükledim, Nightfish 'in önerileri sayesinde ilerliyorum şu anda:)

serkanaygün
17.Ekim.2016, 12:14
Yaa aldık arabalari bi türlü elden cikaramadik ucuza veriyim diyorum.gene almiyolar
Nightfish 'in önerilerini dikkate alarak oynarsan güzel ilerlersin :)

AşkınS.
17.Ekim.2016, 12:17
Nightfish 'in önerilerini dikkate alarak oynarsan güzel ilerlersin :)

Her aldigim arabanin butun2 kontrollerini yapiyorum hic ariza göstermiyor sonra aliyorum satmaya kalkiyorum 5 tane ariza hep zarardayiz

serkanaygün
17.Ekim.2016, 12:22
Her aldigim arabanin butun2 kontrollerini yapiyorum hic ariza göstermiyor sonra aliyorum satmaya kalkiyorum 5 tane ariza hep zarardayiz

Tam olarak arkadaşın yazdığı şekilde oynamayı denemelisin :)

CenkB
17.Ekim.2016, 12:24
Hadi bakalım heveslendik oyuna indiriyorum.

therev
17.Ekim.2016, 12:37
arkadas ekliyemiyoz mu

dkaya87
17.Ekim.2016, 12:39
güzel oyun, iyi sardı valla.

parasını değerlendirmek isteyene haftalık %15 verilir beyler, bilginize.

MetalliHead
17.Ekim.2016, 12:44
arkadas ekliyemiyoz mu

Arkadaşlık için vkontakte istiyor . rusların oyunu sonuçta.

mert_can 41
17.Ekim.2016, 12:45
Oy atıyor kafaya oynuyoz :)

Sağ üst köşede 250 enerji 150 oturan bebe şartnamesi var :)
Oy attım abi :D

Her aldigim arabanin butun2 kontrollerini yapiyorum hic ariza göstermiyor sonra aliyorum satmaya kalkiyorum 5 tane ariza hep zarardayiz

Araçlara ekspertiz yapmayın zarar edersiniz çok alıcıya sorun aracın daha sonra %50 den aşağı almayın böyle böyle 300 bin yaptım akşam kartıma kavuşuncada ek paketi alırım :D

rebeloghy
17.Ekim.2016, 12:57
ilk araçta güzellik mi yapıyorlar ? bir araca niyetlendim pazarlık yapmayınca almadım. Diğerini pazarlıklı 1360 a alıp 1261 karla sattım :D

Agent
17.Ekim.2016, 13:30
yakında uçak biletimi alır yurt dışına kaçarım :)

fore
17.Ekim.2016, 13:31
86 model bi concord ya da manager aldım. Ocağımı söndürdü ocağımı. Çalıntı çıktı, sonra ne derdi bitti ne tasası:)

Agent
17.Ekim.2016, 13:36
86 model bi concord ya da manager aldım. Ocağımı söndürdü ocağımı. Çalıntı çıktı, sonra ne derdi bitti ne tasası:)

Ne çektiysem o manager lardan çektim parçasıda pahalı :) Birde G serisi mercedese benzeyen ciplerden uzak durun lanet olasılar :) El arabası forever

fore
17.Ekim.2016, 13:38
Km düşürme ekleselermiş oyuna:))))

osmanaydo
17.Ekim.2016, 13:39
Kafayı biraz basalım.
https://c4.staticflickr.com/6/5661/30382894355_359dd0165d_z.jpg (https://flic.kr/p/NhQgY8)image (https://flic.kr/p/NhQgY8) by os (https://www.flickr.com/photos/7505423@N02/), on Flickr

rebeloghy
17.Ekim.2016, 13:40
İlk 3 araç , 4800 kar :) fena sardı

fore
17.Ekim.2016, 13:41
Ne çektiysem o manager lardan çektim parçasıda pahalı :) Birde G serisi mercedese benzeyen ciplerden uzak durun lanet olasılar :) El arabası forever

Manager'ı sattım, kurban kesmeye gidiyorum.

Lownslow
17.Ekim.2016, 13:49
ne pis oyun yapmışlar şirkette kafayı kaldıramıyoruz arkadaş :D bağımlılık oldu

Agent
17.Ekim.2016, 13:53
Manager'ı sattım, kurban kesmeye gidiyorum.

Ben zararına verdim tekini lanet gelsin :) Alan uğraşsın

Anıl E.
17.Ekim.2016, 14:02
Ben de başladım ,konsinye halledebiliyor muyuz acaba

altugkocer
17.Ekim.2016, 14:02
İlk arabamı amcadan alıp teyzeye sattım :D hayırlı olsun :D

http://i64.tinypic.com/2lx9u90.jpg

mert_can 41
17.Ekim.2016, 14:12
4 arabalık yer açıldı gerçek enerjim düştü vallah tam öbür yere araba alıyom öbür yer satılıyor yetişemiyorum eleman alınacaktır duyurulur. Yalnız 87 mercedes le bir audi sw aldım aman allahım sorunları değilde borçlarını ödemekten bıktım :D

to_84
17.Ekim.2016, 14:15
Beyler yi para kaldırdım ama oyunda gürcüye kaç seçeneği yok. s.çtık...

mert_can 41
17.Ekim.2016, 14:21
Yanlışlıkla mert g nin arabayı aldım beyler arabanın üç kere borcu çıktı öde öde bitmiyor..

yigitblr
17.Ekim.2016, 14:25
evrakta sıkıntı yoksa her araba alınır bunu anladım :D

Nightfish
17.Ekim.2016, 14:27
Yeni işe başladım, sizin yüzünüzden ilk günümde atılcam yemin ederim :D Dün tüm gün boştum bu kadar sarmadı, bugün oynadıkça oynayasım geliyor.

Agent
17.Ekim.2016, 14:33
Arabayı boncuk gibi yapıyorum, şerefsiz test sürüşünde ne yapıyor 5 ten 2 ye mi çekiyor i..ne anlamadım araba rektifiye şanzuman alayını istiyor.

dkaya87
17.Ekim.2016, 14:39
bi at arabası aldım, yarım gündür satamadım arkadaş nereden bulaştıysam.

Fiat Bis'ler Lada 2104'ler peynir ekmek gibi, R21'e bulaşmayın can yakıyor :)

CenkB
17.Ekim.2016, 14:43
Strese girdim. Başta güzel karlarla işe başladım. Son 5 arabadan tamamen zarar. :D

wolrath
17.Ekim.2016, 14:46
Km düşürme ekleselermiş oyuna:))))

o da var ama biz yapamiyoruz. yapilmisi sapliyorlar :)

rain man
17.Ekim.2016, 14:51
İlkin günahı olmaz demişler iyi niyetimin kurbanı oldum çalıntı araba almışım yanlışlıkla exhibition'a da araba gönderdim. Geri de çekemiyorum para da kalmadı yeni kullanıcı açtım.

Şimdi üç kuruş az kazanıyorum ama helal kazanıyorum. Bir de satın almaya gelen herkes expertiz mi yav. Herşeyini buluyorlar arabanın...

En karlı alışverişler şimdilik motorlar. Bis gerçekten hızlı piyasaya sahip, fakat en çok motorlar para bırakıyor.

dirk
17.Ekim.2016, 15:01
battım arkadaşlar :( 3 ticaretimde battım oyunu sildim.

Anıl E.
17.Ekim.2016, 15:02
Araba hasarlı çıktı amg

Agent
17.Ekim.2016, 15:15
Benim dükkanın adı çıktı 20 dk dır satılmıyor 2 araba.

rebeloghy
17.Ekim.2016, 15:16
İlk 4 araçta kar 7,406$ , siz araçları %5 karı değiştirmeden mi satıyorsunuz acaba ?

altugkocer
17.Ekim.2016, 15:19
Galeri adını değiştirebiliyor muyuz?
Nightfish in dediği gibi düşük km, iyi kondisyonda araç alıyorum. Alırken hep %50 pazarlık yapıyorum, bazısı %30'a da razı oluyor ama bazıları tok satıcı hiç inmiyor. Pazarlık yapmayanlardan hiç almıyorum kendi kaybeder :D

Satarken de %50 fazlasına ilanı koyuyorum. Şimdilik işler çiçek, hayırlı cumalar...

CenkB
17.Ekim.2016, 15:26
Kâr'ı değiştirme kısmı varmış. :D
Hep zararına sattım. :D Neyse şuan sıfır da değilim beter de değilim şükür. :D

Lownslow
17.Ekim.2016, 15:29
Benim dükkanın adı çıktı 20 dk dır satılmıyor 2 araba.

asdghhagdask koparttın hocam :)

rebeloghy
17.Ekim.2016, 15:31
Çok merak ettim bi merso jip de ben alayım dedim, 6 araçta 9900 kar etmiştim oysa ki :D Monte oldu jip bana

Lownslow
17.Ekim.2016, 15:33
arabayı 70k diye aldık 116k çıktı o nasıl yapıcaz :D Hani muayyerdi ne oldu?

MetalliHead
17.Ekim.2016, 15:46
arabayı 70k diye aldık 116k çıktı o nasıl yapıcaz :D Hani muayyerdi ne oldu?

***** siteden mi aldınız :D

Agent
17.Ekim.2016, 15:52
Çok merak ettim bi merso jip de ben alayım dedim, 6 araçta 9900 kar etmiştim oysa ki :D Monte oldu jip bana

Okadar da uyarmıştım :)

SAKIN ESKI CORSALARDAN ALMAYIN :) SAKIN! :) ARABAYI YAK BUTONUNU ARIYORUM

Lownslow
17.Ekim.2016, 15:54
Okadar da uyarmıştım :)

SAKIN ESKI CORSALARDAN ALMAYIN :) SAKIN! :) ARABAYI YAK BUTONUNU ARIYORUM

Kilometreyle ilgili bir barem var mıdır hocam, yoksa önemi yok mudur?

Grimlord
17.Ekim.2016, 15:55
Service check yaparak alıyorum, alan adam inceleyince tonlarca şey çıkıyor. Ekspertiz de bizi kopartıyor heralde :D

Agent
17.Ekim.2016, 15:56
Kilometreyle ilgili bir barem var mıdır hocam, yoksa önemi yok mudur?

Piyasa karışık, düşük KM de daha çok sıkıntı çıkıyor muhtemelen düşürüyor şerefsizler :)

wolrath
17.Ekim.2016, 16:04
yahu 126bise benzeyen degerinin neredeyse 10kati zarar etti her defasinda kirmizi 4 5 hata cikti batirdi oyun :)
yahu sanzuman kirik diyor ben kullaninca nasil anlamam bunu. oyunda bile 3ten2 ye attik herhalde.

mert_can 41
17.Ekim.2016, 16:16
Şu mercedes 580 skoda felica hb olanlar oyunda bomba resmen yaa 2 mercedes aldım ikiside zarar 4 felica aldım 1 ni 200 karla zor satabildim hele bir minibüsten 4 bin zarar ettim onun resminide dükkana asacam :D

Agent
17.Ekim.2016, 16:19
Telefonun şarkı oldu %4 hala kastırıyorum :) hepten manyağa bağladım

Nightfish
17.Ekim.2016, 16:29
Arkadaşlar araç değeri yükselince daha çok kar bırakıyor. Yeterli seviyeye ulaştığınızda filtreden 5000-8000 arası araçları listeleyin. Araç başı 6.000 falan kar bırakıyor bende şu anda.

Yigit-Y
17.Ekim.2016, 16:33
http://i.hizliresim.com/D30lDm.png

http://i.hizliresim.com/mEWGoZ.png

Bende böyle çakıyorum :):)

Araba yok yukarılarda bu arada beyler ferro yok mesela façalı esnaflar isyanda :)

Agent
17.Ekim.2016, 16:39
Senin gürcü zamanın gelmiş :) Arkadaşa konsiye bırakmayalım beyler

burakk.
17.Ekim.2016, 16:44
Yigit abi 80m oldun mu :D

serkanaygün
17.Ekim.2016, 16:45
4. slot hangi levelda açılıyor? 3 oldu da biraz rahat ettik :D

Yigit-Y
17.Ekim.2016, 16:45
Senin gürcü zamanın gelmiş :) Arkadaşa konsiye bırakmayalım beyler


Yigit abi 80m oldun mu :D

Hahahaha 8 m oldum beyler korkmayın daha var :)

mert_can 41
17.Ekim.2016, 16:58
4. slot hangi levelda açılıyor? 3 oldu da biraz rahat ettik :D

Yukarda sağda next level diye belirtiyor daha yeni açıldıysa 1 tur sonra açılır heralde vallah bende açıldı yetişemiyorum eskiden oyunu bıraka biliyordum şimdi olmuyor.

ozan gülle
17.Ekim.2016, 17:47
Ya bu oyun türkçe olmuyormu

AyrtonSenna
17.Ekim.2016, 17:51
Skoda felicia kadar başına taş yağsın kaç defa yatak sardı 4 defa ucuz işçilik şeklinde 1.029$ dolar para bayıldım satarken direk zararına sattım.Yiğit abinin yaptığı şeklide escort sw ve bu eski model pickuplardan bulmaya çalıştım az km ve profit'i yüksek olanlardan çok güzel kar bıraktırdı.Beach buggy temiz ve km az bulursanız alın az masraf bol profit :D

Koşuyolunda açıldık mimarının masrafını ödeyip ben geçtim dükkana beklerim: Ayrtonsenna9494 :hehe:

mert_can 41
17.Ekim.2016, 18:03
Skoda felicia kadar başına taş yağsın kaç defa yatak sardı 4 defa ucuz işçilik şeklinde 1.029$ dolar para bayıldım satarken direk zararına sattım.Yiğit abinin yaptığı şeklide escort sw ve bu eski model pickuplardan bulmaya çalıştım az km ve profit'i yüksek olanlardan çok güzel kar bıraktırdı.Beach buggy temiz ve km az bulursanız alın az masraf bol profit :D

Koşuyolunda açıldık mimarının masrafını ödeyip ben geçtim dükkana beklerim: Ayrtonsenna9494 :hehe:
Hacı kaçtır söyliüyom almayın diye ahuhahshs o araba oyuncuları bitirmek için yapılmuş

Gko
17.Ekim.2016, 18:10
arkadaş felaket zarardayım 2k falan para var sadece bu nasıl oyun :D

AyrtonSenna
17.Ekim.2016, 18:17
Hacı kaçtır söyliüyom almayın diye ahuhahshs o araba oyuncuları bitirmek için yapılmuş

Olum para tatlı geliyor napalaım durmak yok harams yolunda devam:hehe:

mert_can 41
17.Ekim.2016, 18:31
Olum para tatlı geliyor napalaım durmak yok harams yolunda devam:hehe:

Kanka 300k para yaptım halen gözüm yemiyor düşün ahuhahs namusu kurtarmak için aldım 100 dolar karla zor sattım bu gece yeni köy deki yerime herkesi beklerim :D

Lownslow
17.Ekim.2016, 18:49
ben ilk dükkanı batırdım sildim tekrar yükledim :D bakalım 2. ömrü ne kadar olacak

to_84
17.Ekim.2016, 19:16
Garajda 2 Araba var. Yaptırmadan satamıyorum. Parada kalmadı. Naapcess?

Eray
17.Ekim.2016, 19:16
Bi samara aldık başımıza dert açtı sanayiden çıkamadık. 1.6k zararla sattık lanet arabayı :D

Yigit-Y
17.Ekim.2016, 19:19
bende full her renk aventador var :D

ama ferro gerek eksik araba çok ss de :D

Drive Fast
17.Ekim.2016, 19:37
https://photos.google.com/search/_tra_/photo/AF1QipPXRwaccAK9DSMSiHx5Hfq7F918DpN0JewRU9k_
kapıdaki arabaları üçledik ama son satışlarda ciddi bi hız kaybı var çok sorunla uğraştım hele felicia çok kazandırdı ama son zamanlarda beni bezdirdi, ulan müşteri geliyo yok sinyal ampülü patlak yok hava filtresi pis düğme bozuk olm ikinci el araba alıyosun lan gözümüzden kaçmış olabilir hepsi toplasan 25 lira 50 düşelim fiyattan bi çay söyliyim ne diye atarlanıp ben bu arabayı almam sende bu arabayı satamazsın falan diyosun

Gko
17.Ekim.2016, 19:45
0ı tüketince silip baştan yükledm bu nedir ya :D ipucu verin nasıl gelişçez :D

Yigit-Y
17.Ekim.2016, 19:49
arabalara iyi bakın kaporta cam kırıkları filan oluyor bile bile lades demeyin :D

MBuğra
17.Ekim.2016, 20:19
3 gundur oynuyorum, benim yontem su sekilde.

Genelde dusuk km ve yuksek model arac bulmaya calisiyorum, fiyata veya profite cok takilmiyorum.

Arac sahibi sorunlarini soylerse ne ala, eger soyledigi sorunlar %10-15'den daha fazla hasarliysa almiyorum.

Arac sahibi mal ceviz dedi, gittim baktim eger kendi buldugum sorunlar %10-13'i gecerse yine araba almiyorum. Bi ton da kufur ediyorum :D

Arabada hic sorun bulamadim veya buldugum sorunlar %10-15'i gecerse, gel kardes ekspertize gotureyim diyorum. Bazilari buna karsi cikiyor, zamanim yok vs diyor; almiyorum.

Ekspertiz kismi onemli beyler, arabayi gozunuz tutsa da ekspertiz yapmadan almayin. Ne dusuk km araba gordu bu gozler, calintisi; sanzimani, motoru ayri oynayan. :D Dolayisiyla ekspertize verdiginiz para gozunuze batmasin, aldiktan sonra curuk cikarsa daha fazla harcarsiniz. Hele araba otomatikse hic kacisi yok, direk ekspertize. Kaliteli tamir ettirmemis oto/ sanziman en sik tekrarlayan arizalardan biri. 3 kere tamir ettirerek cok zarara girmistim bi tanesinde.

Ancak ekspertiz yaptirdiginiz araci satarken bile bazen o zamana kadar cikmamis arizalar cikabiliyor. Biraz nadir ama yine de sans.


Gelelim tamir kismina.

Motor ve sanziman tamirini her daim kalitesiz yaptirin. Zira genelde baya pahali oluyor masraflar.

Ancak kaportada cikan hasarlari en guzeli iscilikle yaptirin, en cabuk farkedilen seylerin basinda geliyor kaporta.

$100 fazla yuruyen ve elektriksel arizalari da kalitesiz; asagisini kaliteli yaptiriyorum.


Satista ise %50 kar yapmadan araci salmayin. O kadar bakmisiniz etmisiniz, asagisina vermeyin. Zaten baksalar da kolay kolay artik bir sorun bulamiyorlar. Bazen itneligine birileri ariyor, musteri oluyor ancak bu fiyata sitsen satamazsin diyor, onlari da sopayla kovaliyoruz :D

Bazen de arayip pazarlik teklif ediyorlar, kabul edin ancak verdigi fiyata bakin. Eger dusukse yine almayin. Ben de cogu zaman pazarlik teklifi yolluyorlar, kabul ediyorum ancak sen yetkili bi abiye benziyon diye pazarliksiz aliyorlar :D

Bu yontem de arac biraz gec satilabilir. Cogu zaman 5-6'da satiliyor ama simdiye kadar en kotu 9-10 dk gordum. Ancak kazanci garanti. Yine de eklemeden gecmeyelim, yatirim tavsiyesi degildir :D

MBuğra
17.Ekim.2016, 20:21
Yukarida belirttigim %10-15 gibi rakamlar kendi kullandigim miktarlar. Siz bunlari takip etmeyebilirsiniz, kendi rakamlarinizi veya aracina gore rakamlarinizi olusturabilirsiniz :)

emrullahkrtpe
17.Ekim.2016, 20:26
Tükkanın ismini değiştirebiliyo muyuz? Bakalım kaç gün dayanabilicem ilk araba olarak 126bis aldım ama :D

mert_can 41
17.Ekim.2016, 21:32
Bu lüks araba alma sadece 10 kereyemi mahsus yaa oyun gözümde bitti 5 tl para bayıldım ona

burakk.
17.Ekim.2016, 22:08
Ben ilk garajimla iyi ilerliyorum bir gunde 23k kazandim mis 2 tane de samaram tukanda bekliyor :D

mert_can 41
17.Ekim.2016, 22:15
Ulan oyunda zararı geçtim realde zarar ettirdi içim acıyor. Ben 5 lirayı güzel değerlendirirdim

yigitblr
17.Ekim.2016, 22:16
arabalara iyi bakın kaporta cam kırıkları filan oluyor bile bile lades demeyin :D

araba direk mafya çıkması olabiliyor abi sahibinden kurşun delikli:D

Jem89
17.Ekim.2016, 22:20
Ulan oyunda zararı geçtim realde zarar ettirdi içim acıyor. Ben 5 lirayı güzel değerlendirirdim

Yatırım mı yapıcaktın lan 5 lira ile :D

Oyuna başladım 2 saat oldu.. 10 araba sattım.. Fazla para da gözüm yok. Üstüne 3-5 koyup helal satıyorum. Arabayı exper'e götürmeyenden araba almıyorum.. Kafam rahat, akşam eve ekmek götürürken huzurluyum. Şu an noterdeyiz birazdan mini cooper satıcam :)

Yigit-Y
17.Ekim.2016, 22:27
http://i.hizliresim.com/LQW3kb.png

Çok şükür dükkanda şampiyonlar ligi müZiği çalıyoruz viskime buz getir laaa selenaaaaa

Selena ayakçı masa altıda fena değil o zaman şey dermişim hadi byeeee :)

golgeoyunu03
17.Ekim.2016, 22:40
daha yeni başladım, garajdaki araba sayısını nasıl arttırabiliyoruz?

mert_can 41
17.Ekim.2016, 23:02
Yatırım mı yapıcaktın lan 5 lira ile :D

Oyuna başladım 2 saat oldu.. 10 araba sattım.. Fazla para da gözüm yok. Üstüne 3-5 koyup helal satıyorum. Arabayı exper'e götürmeyenden araba almıyorum.. Kafam rahat, akşam eve ekmek götürürken huzurluyum. Şu an noterdeyiz birazdan mini cooper satıcam :)

Olurmu abi denklemi kurdumdu ben 5 oyuna verdim vermeyip 5 tl ye 2 tl koysam cs den kasa anahtarı alınıyor kasadan 20 liralık silah çıksa 13 tl kar cepteki 20 tl ilede steamde yılbaşında indirim gününde güzel kaliteli bir oyun alınırdı ahuhahshshshs :D

KOSEREN
17.Ekim.2016, 23:07
Yigit-Y bütün tuşlara basmış maşallah.Biz hala istoç spec senet peşinde koşuyoruz :D

Yigit-Y
17.Ekim.2016, 23:11
Yigit-Y bütün tuşlara basmış maşallah.Biz hala istoç spec senet peşinde koşuyoruz :D

Bugün 3 defa şarj bitti ne oluyor diye soruyor etrafımdakiler :):)

onursumer
17.Ekim.2016, 23:13
aracını expere goturmeyenlerden uzak durun birkaçtanesini denedim araba pert çıktı :D

Yigit-Y
17.Ekim.2016, 23:17
http://i.hizliresim.com/rEoErm.png

Beyler kafaya oynuyoruz destekleyin beni beni :):)

mert_can 41
17.Ekim.2016, 23:20
Sonum mert gülaya döndü benim cayanne elde patladı arabalar satılmıyor çıkmaza girmeye başladım 3 arabalık yere düştüm devam ederse cayman nı 6 kişiye satıp kaçıcam dostlar

CenkB
17.Ekim.2016, 23:48
Motorun sol kapısında çizik varmış. Beğenmedi alıcı elimde kaldı. :D

mert_can 41
17.Ekim.2016, 23:50
Motorun sol kapısında çizik varmış. Beğenmedi alıcı elimde kaldı. :D

Benimde el arabasında esp arzası buldu alıcı :D

McKrop
17.Ekim.2016, 23:54
Diagnostics bölümünde listen to motor seçeneği 10.000$ mış ben 1000 sanıp bastım dara düştük fiat bis aldım yoga yapıyorum aman dikkat :D

golgeoyunu03
18.Ekim.2016, 00:10
Parayla garaj satın aldım, sonra battım oyunu silip tekrar kurdum, nasıl tekrar garaj sayısını arttıracağım? bilen varsa bilgilendirirse sevinirim

mert_can 41
18.Ekim.2016, 00:26
Parayla garaj satın aldım, sonra battım oyunu silip tekrar kurdum, nasıl tekrar garaj sayısını arttıracağım? bilen varsa bilgilendirirse sevinirim

Oynadıkça seviye seviye garajınız artıyor başka türlü bir tek satın almanız gerekiyor çok zarar ederseniz düşüyor vs tamamen satışınıza bağlı.

Eray35
18.Ekim.2016, 00:38
http://i.hizliresim.com/rEoErm.png

Beyler kafaya oynuyoruz destekleyin beni beni :):)

Lamboya 1 benden geldi ahahha

Eray35
18.Ekim.2016, 00:39
Ve sayemde lider şu an ahaha

Jem89
18.Ekim.2016, 00:47
Nasıl oy veriyoruz exhibition'a araba mı sokmak gerekiyor ? Ben veremedim oy ?

Emre-U
18.Ekim.2016, 00:51
http://i.hizliresim.com/rEoErm.png

Beyler kafaya oynuyoruz destekleyin beni beni :):)

KaraKardeslerLtdSt1 den de bir oy daha :D

Yigit-Y
18.Ekim.2016, 06:29
http://i.hizliresim.com/LQW3kb.png

Çok şükür dükkanda şampiyonlar ligi müZiği çalıyoruz viskime buz getir laaa selenaaaaa

Selena ayakçı masa altıda fena değil o zaman şey dermişim hadi byeeee :)

Exhibition bas

Sonra Vote for exhibition yanında oklu çizgili bir buton var ordan expensive seç ahanda ordayım :)


http://i.hizliresim.com/rEoErm.png

Beyler kafaya oynuyoruz destekleyin beni beni :):)


Nasıl oy veriyoruz exhibition'a araba mı sokmak gerekiyor ? Ben veremedim oy ?

Lownslow
18.Ekim.2016, 07:16
hırsız tipli bi zındık var maskeli ondan araba almayın :D banko kapkaç arabası çıkıyor sahgdhjsagdj

Nightfish
18.Ekim.2016, 07:28
Golf 4 ve peugeot 406 Coupe'den yediğim ekmeğin haddi hesabı yok :D Ford Focus da fena değil :D

Yigit-Y
18.Ekim.2016, 07:38
406 coupe den çok yedim sw dan da para kazandırıyor o levelde olanlar için tavsiye ederim

Berkan
18.Ekim.2016, 07:42
Yigit-Y dün gece silmeden önce gördüydümde oyverip sildim yine illallah ettim bidaha yüklememeyi düşünüyorum artık :hehe: buarada exibitionda altındaki arabada Walter White reisin arabadan :hehe:

emrullahkrtpe
18.Ekim.2016, 07:50
126bis incir ağacı diken cinsten yeni başlayanlar uzak dursun :D

Lownslow
18.Ekim.2016, 09:42
ben cooper alıp satmaya başladım şu anlık işler iyi maşallah :)) bakalım bu sefer kaç saatte batıcaz

tolga_kaan_
18.Ekim.2016, 10:23
:) Bi totoş fena kandırdı beni ya jip tarzı bişey aldım :D Zarar etmedik ama beklentinin altında kar.

Değişik bir oyun olmuş. Satışta üzerine %30 koydum bis'e çat diye gitti :)

mimarsertac
18.Ekim.2016, 10:26
Hayırlı Cumalar Motors'dan hepinize selamlar :D

ahmetbaha-drs
18.Ekim.2016, 10:27
VW'e oyunda bile tovbe ettim bu nedir arkadas ya :D

Eray
18.Ekim.2016, 10:46
15-20k üstü araçlarda pazarlık yapılmıyor :D adamalr resti çekiyor vermiyorum diyor kıl oldum :D

B16
18.Ekim.2016, 11:20
126 Bis motor falan isterse kalitesiz koymayın. Aynı motor tekrar bozuluyor ve 7 bin zarara sokuyor. 2 kere battım 3. yü denicem akşam

CenkB
18.Ekim.2016, 11:29
Demek böyle böyle zengin olunuyor.

rebeloghy
18.Ekim.2016, 11:31
27 de 26 başarılı satış / 43,629 $ kazanç.

Hesaplarınız işletilir.. :D

emrullahkrtpe
18.Ekim.2016, 11:44
Abi hasarlı arızalı arabaları repair etmeden satışa koyamamak sıkıntı illa tamir ettiricek dünden beri 3 kez battım

osmanaydo
18.Ekim.2016, 11:51
%50 indirimli araba denk getirirsem %25 indirimle ilana koyuyorum hemen satılıyo.
dertsiz tasasız.

mert_can 41
18.Ekim.2016, 11:53
126 Bis motor falan isterse kalitesiz koymayın. Aynı motor tekrar bozuluyor ve 7 bin zarara sokuyor. 2 kere battım 3. yü denicem akşam

Vallah okudukça kör olsaydımda görmeseydim diyorum ahuhahsa :D Bis için komple motor yaptırmak çok zararlı zaten kar payıda olmuyor arabaya ekspertiz de yapma oda kardan yiyor çok.

Beyler şu golfleri toplamak için biri kredi çekip borçlu çakıyor arabaları gözümden kaçmadı değil son zamanlarda golflerden borç çıkıyor devamlı :D

rebeloghy
18.Ekim.2016, 12:20
Vallah okudukça kör olsaydımda görmeseydim diyorum ahuhahsa :D Bis için komple motor yaptırmak çok zararlı zaten kar payıda olmuyor arabaya ekspertiz de yapma oda kardan yiyor çok.

Beyler şu golfleri toplamak için biri kredi çekip borçlu çakıyor arabaları gözümden kaçmadı değil son zamanlarda golflerden borç çıkıyor devamlı :D

Valla hepsini expertizli alıyorum, değilse bi tane denedim kaçıyordu az kalsın bana :D

mert_can 41
18.Ekim.2016, 12:26
Valla hepsini expertizli alıyorum, değilse bi tane denedim kaçıyordu az kalsın bana :D

Mesaj ile soruyorum minumum %30 dan alıyorum hem kar ım daha fazla oluyor hemde bir sıkıntı çıkarsa araba kendi telafi ediyor öbür türlü ekspertiz çok fazla galeriye lambo alim dedim arabaya pazarlık yaptık anlaştık exper de yaptırdık 60 bine finalde alcak paramız kalmadı ahuhahshs :D

mimarsertac
18.Ekim.2016, 12:32
Her arızayı ucuza çözüyorum, sonradan çok sıkıntı çıkıyor acaba pahalı çözüm mü tercih etmek lazım?

Rockford
18.Ekim.2016, 13:15
daha bi tane düzgün bmw ye denk gelmedim alayında bi hırsızlık yamukluk var.
190evoya denk geldim ilk defa araç kadar masrafı vardı alamadım.

to_84
18.Ekim.2016, 13:18
program arka planda çalışmıyor sinir etti...

Anıl E.
18.Ekim.2016, 13:19
Ben sıkıldım siliyorum valla.

Ferhat_V
18.Ekim.2016, 13:22
battım beyler :D sıfırdan nasıl başlıyoruz bulamadım ?

aykutsafakyaman
18.Ekim.2016, 13:25
Arabanın hem şasesi kaymış hem km çekilmiş hepsi bizi mi buluyor hıamınaaaa

Drive Fast
18.Ekim.2016, 13:32
Golf 4 ve peugeot 406 Coupe'den yediğim ekmeğin haddi hesabı yok :D Ford Focus da fena değil :D

406 coupe bana bi kere çok zarar ettirdi daha yanaşmadım alırım artık, golf maşallah peynir ekmek gibi gidiyor masraf olsa bile karla satıyorum zengin etti beni resmen focusta keza öyle ama biraz sabırlı olmak lazım biraz zor gidiyor focus

Drive Fast
18.Ekim.2016, 13:35
Vallah okudukça kör olsaydımda görmeseydim diyorum ahuhahsa :D Bis için komple motor yaptırmak çok zararlı zaten kar payıda olmuyor arabaya ekspertiz de yapma oda kardan yiyor çok.

Beyler şu golfleri toplamak için biri kredi çekip borçlu çakıyor arabaları gözümden kaçmadı değil son zamanlarda golflerden borç çıkıyor devamlı :D

ahahahahaha aynen golfte bi sıkıntı var millet borçla satıyor sürekli ama namussuz ne kadar masraf çıkarırsa çıkarsın ekmek bırakıyor 4 liradan aşağıya vermiyorum valla şımardım :D


daha bi tane düzgün bmw ye denk gelmedim alayında bi hırsızlık yamukluk var.
190evoya denk geldim ilk defa araç kadar masrafı vardı alamadım.
ben bir tane w126 aldım kendisinden çok masraf çıkardı ama umutluyum bakalım 10dan aşağıya vermemeyi düşünüyorum :D

emrullahkrtpe
18.Ekim.2016, 14:12
battım beyler :D sıfırdan nasıl başlıyoruz bulamadım ?

Ayarlar>tüm uygulamalar kısmından oyunu bulun ve veriyi sil diyin bütün ilerleme silinip baştan başlıyor :)

mimarsertac
18.Ekim.2016, 14:19
Dededen çok severek aldığım, kullanacağım için bütün bakımlarını özenle yaptırdığım Fiat Bis'imi arkadaşımın yoğun ısrarıyla satmak zorunda kaldım. Satmasam döveceklerdi.

Ferhat_V
18.Ekim.2016, 14:37
Ayarlar>tüm uygulamalar kısmından oyunu bulun ve veriyi sil diyin bütün ilerleme silinip baştan başlıyor :)

oyunu komple silip baştan kurdum ya 60 mb :D

Agent
18.Ekim.2016, 14:46
Arkadaş nasıl batıyosunuz walla anlamadım :) ben sinyal kolunu japonla tutturuyorum, trigeri kilotlu çorapla bağlıyorum hertürlü çakıyorum :) 80 satışta 73 başarı. 1-2 araç hariç ciddi zararımız yok şükür :)

altugkocer
18.Ekim.2016, 14:49
Namazlı ağzımla söylüyorum arkadaşlar sattığım araçlardan çok para kazanmıyorum

c20let
18.Ekim.2016, 14:52
Namazlı ağzımla söylüyorum arkadaşlar sattığım araçlardan çok para kazanmıyorum

Auhasduahd :D Yok mu bi türk şu replikler ile daha detaylı halini yapacak.

altugkocer
18.Ekim.2016, 14:54
Auhasduahd :D Yok mu bi türk şu replikler ile daha detaylı halini yapacak.

Çok bomba olur aslında. Detayını bilmiyorum ama oyun çok basit gibi duruyor yapılabilir bence :)

MetalliHead
18.Ekim.2016, 14:58
Forumda android yazılımcısı yok mu ya :D

Ferhat_V
18.Ekim.2016, 15:01
biz bu işin ithalatını ihracatını yeri geliyor imalatını yapıyoruz ama zararsız satamadım ben..illaki her hasarı onarıp satmamı istiyor ?

altugkocer
18.Ekim.2016, 15:03
biz bu işin ithalatını ihracatını yeri geliyor imalatını yapıyoruz ama zararsız satamadım ben..illaki her hasarı onarıp satmamı istiyor ?

merdiven altı dükkanlarda, sanayinin ücra köşelerinde ucuz onarım yapmalısın :) araç alırken de iyice öldür fiyatı :D

Drive Fast
18.Ekim.2016, 15:04
Auhasduahd :D Yok mu bi türk şu replikler ile daha detaylı halini yapacak.

katılıyorum valla oynarken içim içimi yiyiyor kendi kendime konuşuyorum gönlüm istiyor ki pazarlık yaparken kurtarmıyor, sen bi elimi tut, hacı anamın üzerine yemin ederim 1 lira karım yok, boya-değişen? ustama gösteriyim, motor üfleme yapıyor, kafa kafaya verelim, takas düşünürmüsün gibi kelimelerle coşturayim ama mağlesef :D

Canselmo
18.Ekim.2016, 15:09
Silmiştim yorumları okuyunca hırs yaptım piyasaya hızlı bir giriş yapmayı düşünüyorum :D

mert_can 41
18.Ekim.2016, 15:13
Konuya halen MK8800 bekliyorum halen tam onun oyunu :D

safaks
18.Ekim.2016, 15:16
newdatauto bizdendi dimi? Lider olmuş sıralamada. Türkler olarak biz bu işte çok iyiyiz galiba :)

Mr.Bilal
18.Ekim.2016, 15:40
newdatauto bizdendi dimi? Lider olmuş sıralamada. Türkler olarak biz bu işte çok iyiyiz galiba :)

Evet yiğit-Y arkadaşımız. vote etmeyi unutmayalım :)

Eray
18.Ekim.2016, 15:41
Auhasduahd :D Yok mu bi türk şu replikler ile daha detaylı halini yapacak.

Traffic racer oyunu türk yapımı aslında o arkadaşa fikir verirse yapabilirler bence :D Ama harbi efsane olur

safaks
18.Ekim.2016, 15:49
Evet yiğit-Y arkadaşımız. vote etmeyi unutmayalım :)
Vote ediyorum. Kendimi bıraktım onu takip ediyorum :)

MetalliHead
18.Ekim.2016, 15:51
Türk versiyonu olsa anadol mu satacaz ? Aslında olsa çok güzel olur . Kötü durumda satsak itibarımız düşse falan.

to_84
18.Ekim.2016, 15:52
Beyler sanki fazla kaptırdınız gibi hea?

safaks
18.Ekim.2016, 16:00
Beyler sanki fazla kaptırdınız gibi hea?

Hep RAM s motor yüzünden oldu :)

to_84
18.Ekim.2016, 16:01
Hep RAM s motor yüzünden oldu :)
Dengemizi bozdular :)

Canselmo
18.Ekim.2016, 16:16
Yeni araclar almak daha mantikli. 2009 ustu hem daha az sorunlu hemde kar orani yuksek