Orijinalini görmek için tıklayınız : peugeot 208 1.0 - 1.2 VTI farkı
arkadaşlar selam ,
günlük binmek için pejo 208 almayı düşünüyorum 2013 model , bazı ilanlarda 1.0 var bazılarında 1.2 , bunların hangisi daha efektif motorlar , hangisi tercih edilmeli ya da yanlış mı girmişler ilanları kafam karıştı biraz.
Birde 20-30 bin Km arasında bir araç alacağım , sorunlu makineler mi bunlar saçma sapan uğraştırmasın günlük sorunsuz binelim derken ,
5bin km de şirketten bir abimiz aldı,gitti 45k lira verdi bir de.
Pek anlamazlar arabadan. 1.2 otomatik .
Şişliden levente gelmek zulüm oldu resmen.hiçbir araba bana bu kadar kötü gelmedi.3 silindir bir motor zaten bildiğim kadarıyla,şanzumanı hak getire.1000 km gitmeden servise girdi şanzumandan zaten.içeriğini bilmiyorum.manueli hiç bilmiyorum.bildiklerimi paylaşayım dedim
Grimlord
09-12-2016, 14:26
Kesinlikle manueli alınmalı, ilk lansmanı yapıldığı sene 29bin lira fiyatı vardı, test sürüşüne katılmıştım. 3 silindirli motor basınca fena gitmiyor ama o zamanda yakıyor. 1.2 vti motor daha güncel diye biliyorum, ilk çıktıgında 1.0 1.4 ve 1.6 vardı diye hatırlıyorum.
5bin km de şirketten bir abimiz aldı,gitti 45k lira verdi bir de.
Pek anlamazlar arabadan. 1.2 otomatik .
Şişliden levente gelmek zulüm oldu resmen.hiçbir araba bana bu kadar kötü gelmedi.3 silindir bir motor zaten bildiğim kadarıyla,şanzumanı hak getire.1000 km gitmeden servise girdi şanzumandan zaten.içeriğini bilmiyorum.manueli hiç bilmiyorum.bildiklerimi paylaşayım dedim
otomatik almam zaten , o şanzımanı bir kaç kez tecrübe ettim gerçekten çok kötü, teşekkürler bilgiler için.
Kesinlikle manueli alınmalı, ilk lansmanı yapıldığı sene 29bin lira fiyatı vardı, test sürüşüne katılmıştım. 3 silindirli motor basınca fena gitmiyor ama o zamanda yakıyor. 1.2 vti motor daha güncel diye biliyorum, ilk çıktıgında 1.0 1.4 ve 1.6 vardı diye hatırlıyorum.
şirket işlerine kısa mesafelere koşturacağım için performansı pek umrumda değil. 120 yi geçemiyoruz zaten istanbulda mesai saatleri içerisinde mucize gibi bir şey.
Ben de 1.2 otm sini test e gidicem. Şehir içi olarak böyle bir araç düşünüyorum.
omer_yildir
09-12-2016, 15:56
1.0 olanı sıfır aldım 25000 km kullandım. Şase ve bütün parçalar 1.2 ile aynı, motorda eb0 diye geçmekte ( 1.2 ise eb2 ), motorda 3 silindirli ve temelde 1.2 ile aynı. Motor fazla yakmıyor. Ama biraz hantal. Özellikle Ankara - İstanbul arası otobanda yüklüyken trafikten ağır kalıyor. Şehir içinde ise gayet yeterli
1.0 motorda güç az olduğundan dolayı denge mili kullanmamışlar. Böylece motor gücünü daha da düşürmemişler. Denge milinin mevcut olmaması motorun rolanti çok sarsıntılı çalışmasına yol açıyor. Denge mili 1.2 lerde mevcut daha düzgün çalışmakta.
Bizdekinde 2500 - 3000 arasında bir tekleme oluyordu. Servis 3-4 defa inceledi çözemedi, en son Fransadan yeni yazılım bekliyorduk. O arada iyi bir takas fiyatı aldım. Aracı sattım. Sonuç olarak 1.2 tavsiye ederim.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.