Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.16D vurutu.
Merhaba iyiforumlar.Bir sorum olacaktı.7 ay önce aldığım 1.16 d aracım ilk zamanlar drift konusunda oldukça tatminkar idi.Asfalt kalitesine göre yan girdiği virajı yan cıkabiliyordu.Özellikle ıslak zeminde baya bi keyifliydi.7 ay geçti suan 25 bin km de fakat dsc off yaptıgım zaman yanlarken cok nazlanıyor.Özellikle ıslak zeminde daha iyi kayması gerekirken asfalta daha iyi tutunuyor lastik kaysa bile tak tak diye vuruntu yapıp arabayı sallıyor.Bunun sebebi nedir ? 2 ay önce stock 16 jant lastikten 18 225 40 18 bridgestone lastiğe geçtim.Islakta kaymamasının sebebi bu olabilrimi ?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Konu adı vuruntu olacaktı yalnış olmuş..
huseyinturk
12-01-2017, 21:41
Dtc kapalıyken lastik iyiyse yana savrulmak yerine olduğu yerde patiye düşüyor araç, yolu tuttuğu andada şanzuman vites değiştiriyor, sanki gazı kökleyip debriyajı birden bırakmışsın gibi tak ediyor, aynı vuruntudan bahsediyorsak
Islak zemin tek tekeri patinaj çektiği için kayma eğilimine girmiyor yani kitli dif şart
Islakta patinaj çekerken vuruntu olması normal tek bir lastik yüksek hızda sekmeye başlıyo
huseyinturk
12-01-2017, 21:44
Islak zemin tek tekeri patinaj çektiği için kayma eğilimine girmiyor yani kitli dif şart
Islakta patinaj çekerken vuruntu olması normal tek bir lastik yüksek hızda sekmeye başlıyo
Dtcye uzun basınca yada kısa basınca difrnsyl kilitli gibi tepki verirmi?
Dtcye uzun basınca yada kısa basınca difrnsyl kilitli gibi tepki verirmi?
Hiç bi şekilde vermez
Hatta dtc-dsc tamamen kapatıp direksiyonu sola kırıp tam gaz yaparsanızda kontra verene kadar yanlamaz
BMW 525i e39 Fail Drifting Donut - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=6FANR9e6mnk)
Videodaki gibi içteki teker boşa döner durur
Hiç bi şekilde vermez
Hatta dtc-dsc tamamen kapatıp direksiyonu sola kırıp tam gaz yaparsanızda kontra verene kadar yanlamaz
BMW 525i e39 Fail Drifting Donut - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=6FANR9e6mnk)
Videodaki gibi içteki teker boşa döner durur
Cevaplarınız için teşekkürler.Demek istediğim bundan bir kaç ay önce kontra vermeye gerek kalmadan dahi arkası hemen kopup geliyodu hatta videosunu koyayım.
Instagram (https://www.instagram.com/p/BF8kDURDk5-/?taken-by=cemaydn2)
şu an kuruda kontrasız olmuyor ıslakta hiç dönmüyor değişen ne onu merak ettim.Lastik buna sebep olabilirmi ?
https://www.instagram.com/p/BF8kDURDk5-/?taken-by=cemaydn2
ErayCerit
13-01-2017, 13:40
Daha geniş taban ve daha ağır bir janta geçiş yapmışsın bu etkendir
lastikler ömrünü dolduruyor ve kilit olmadığı için de tek lastik boşa düşüyor bu da yanal kaymayı engelliyor ve hızlı döndüğü için de sekmeler başlıyor. akslara zararı büyüktür bu tak tak vuruntulu sekmelerin çok zorlamamakta fayda var
KGüneyli
13-01-2017, 13:47
Bendede 6 7 aydır 2011 5.20d var. bende ıslakta cok sağlam tutunuyorum döner dediğim her yerde şaşırtıyor beni. takır takır sarıyor araba oldugu yerde.
mikelazi
13-01-2017, 15:26
16 dan 18 e geçmişsiniz.bariz kilo farkı vardır.lastikte ebata baglı olarak genişlemiş.bence gayet normal.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.