PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Müşteri memnuniyeti nedir ? Ürünün arkasında nasıl durulur hakkında güzel bir örnek.



KÖROĞLU
27-01-2017, 16:14
Bir müşteri memnuniyeti hikayesi.

Konuyu paylaşma amacım müşteri memnuniyeti ve farkındalık.
Keşke bizim firmalarımız da sattığı ürünün arkasında bu denli dursa.
Keşke satana kadar değil sonuna kadar destek olsalar.
Çoğu arkadaşım hatırlar geçen günlerde TR de hatırı sayılır imaja sahip bir firma sattığı telefon ile ilgili sorun yaşayan müşterisiyle uzlaşamadığı için adam kamyonla firmaya dalmıştı.
Şimdi gelelim konuya,
Logitech ten yıllar önce sanıyorum 2012 falan mk260 modeli bir kablosuz klavye -mouse set aldım.
Neyse yıllarca sorunsuz kullandım. 1 ay kadar önce usb alıcı çalışmamaya başladı.

logitech'e mail attım dönüş yaptılar. Ürünün üzerindeki P/N ve PID numaralarını istediler.

Fotoğraflayıp gönderdim. Sonra kargo adresi istediler. (Ben ürün ya da alıcı talep etmedim)
Ürünün bilindiği üzere yasal garantisi 2 yıl. Firma istese yapacak bir şey yok der ve ilgilenmeyebilirdi.
Ayrıca maili İngilizce yazdım ama adamlar Türkçe olarak dönüş yaptı bu da şaşırtıcı geldi.
Ayrıca adamların kargo sistemi inanılmaz hızlı.
İstanbul anadolu yakasından 150 Km lik mesafeye 3 günde kargo teslim edemezken güzide yurt içi firmalarımız varken adamların hollanda dan gönderdikleri ürün almanya üzerinden elime 3 günde geçti.
Hatta 2 gün de geçecekken Türkiyede ki kargo nasıl başardıysa sakaryaya gelecek kargoyu ist-kocaeli - kocaeli -ist yapıp 1 gün geç ulaştırdı. Hollanda - Almanya - Türkiye 2 gün şaka gibi.

Ürün görseli: Alt seviye std bir set. Olsun bu gün 60 TL
https://assets.logitech.com/assets/55444/4/wireless-combo-mk260-gallery.png

Gelen Mail:
http://i.hizliresim.com/bkdq9Z.jpg (http://hizliresim.com/bkdq9Z)
Kargo hareketleri:
http://i.hizliresim.com/vXvkN4.jpg (http://hizliresim.com/vXvkN4)
Gelen Ürün:
http://i.hizliresim.com/0lovpY.jpg (http://hizliresim.com/0lovpY)

Sonuç olarak birçok ürününü sorunsuz kullandığım firmadan böyle bir yaklaşım görmek müşteri olarak iyi hissettirdi.
Darısı TR deki firmaların başına.

Kadyr
27-01-2017, 16:17
Merak ettim logitec turkiye destek saglamadimi?

YsfTzcn
27-01-2017, 16:19
Logitech bunu hep yapıyor. Garantisi biten mouse için ufak alıcıyı talep ettim. Adamlar yardımcı oldular ürünü gönderdiler.

KÖROĞLU
27-01-2017, 16:22
Merak ettim logitec turkiye destek saglamadimi?

TR sitesinde bize ulaşın kısmından alttaki adrese ulaşıp mail attım. Öncesinde üyelik oluşturup ürün bilgilerini girmem gerekti.

Logitech Support + Downloads (http://support.logitech.com/tr_tr/home)

alperkirman
27-01-2017, 16:35
valla diyecek bişey yok
adam 60 liralık ürün için firmasının kötü reklam olmasına izin vermemiş üstüne böyle bi konuyla artı ya geçmiş
kıvırınca kar ederiz diye düşünenlere örnek olur inşallah

burak10
27-01-2017, 16:45
Tebrikler logitech :) fiyat performans ürünü olarak gördüm bu markayı, şu anki klavyemi iş yerinde kullanıyorum gayet memnunum.

onurc
27-01-2017, 16:46
logı candır gerısı heycan,güzel bir dönüş olmuş.fazlasıyla hemde

arda35
27-01-2017, 17:16
Ahanda dejavu. Seninle mesajlaşmıştık değil mi Logitech ile ilgili :)

serkanokan
27-01-2017, 17:30
Daha önce de forumda benzer bir yazı okudum, paylaşan siz miydiniz bilmiyorum. O günden beri baktığım her teknoloji ürününde logitech varsa onu tercih etmek istiyorum. Markalar böyle yaptıkça kazanır.

i-vtec07
27-01-2017, 17:33
Helal olsun . İşte böyle büyük firma olunur. Türkçe cevap vermeleride cok hoş .

Yigit-Y
27-01-2017, 17:33
Logitech bu işin kralıdır

Müşteri memnuniyeti inanılmazdır

Gereğini yapmışlar yine :)

Nightfish
27-01-2017, 17:51
Müşteri memnuniyeti konusunu bilmiyorum ancak ürünler zaten taş gibi. Arkadaş günlük kullanılan bir klavye + mouse setinin pili 2 yıl mı bitmez, en ufak takılma olmaz ?

Bu konu da Logitech ürünlerinden şaşılmaması gerektiğinin göstergesi.

Yigit-Y
27-01-2017, 18:49
10 yıllık kablosuz set var

Bi 10 yıl daha beni kullan diyor :)

MetalliHead
27-01-2017, 22:42
logitech bunu senelerdir yapıyor ama bu hizmeti duyanlar kazıklama peşinde . Gaming mouse klavye vs için , sağlam haldeyken arızalandı deyip alanlar olmuştu.

2jz
27-01-2017, 23:10
Adama maliyeti çok ufak aslında.

Elimde yok, garantin bitmiş dye cevap verseydi yine hakkıydı. Adamlar büyüklük yapmış yardımcı olmuş.

Şimdi sen bu ürün arıza yapınca yine aynı markayı tercih edeceksin. Şahsen ben alırken yine öncelik olarak bu markaya bakacağım. Konuyla ilgili arama yapan herkesin önceliği bu marka olacak.

Türkçe geri dönüş yapmasıda çok şık bir davranış.

fthdrn
27-01-2017, 23:41
Benim bilgisayar ekipmanlarım hep logitech. kulaklıkta sorun oldu. birazda benim hatamdı. hiç sorun etmeden değiştirdiler.

KÖROĞLU
27-01-2017, 23:45
Ahanda dejavu. Seninle mesajlaşmıştık değil mi Logitech ile ilgili :)
Aynen sana danışmıştım yönlendirmen ile firmaya ulaştım.

logitech bunu senelerdir yapıyor ama bu hizmeti duyanlar kazıklama peşinde . Gaming mouse klavye vs için , sağlam haldeyken arızalandı deyip alanlar olmuştu.
Bunu yapan varsa eğer çok ayıp eder. İyi niyet gösterip adamlar destek oluyor 3-5 kuruşluk ürün için değmez.

10 yıllık kablosuz set var

Bi 10 yıl daha beni kullan diyor :)
Ses sistemi direksiyon mouse klavye set vs var. Hepsi taş gibi.
Ofiste mini klavyenin kullanıyorum pil performansı inanılmaz.

Bu arada gelen usb çalışmadı ama hiç sorun değil. Gidip sıfır alayım 1 set adamlara faydamız olsun :)

jRMix
27-01-2017, 23:47
Şuan bendede öyle bi klavye mouse set var. USB alıcısı kırılmıştı. 2.4 GHZ Wireless yazıyor güzelde bi klavye mouse taş gibi duruyor ama gel gelelim ki markası okunmuyor :D onada bi usb reciever uydurulurmu ki ?

Ayrıca Logitech eskiden beri hep öyle. Maile destekleri çok iyi zaten ürün alırken de tercih ettiğim bir marka.

Anıl E.
27-01-2017, 23:50
Odama 2+1 ses sistemi alacaktım hem ps hem film için logitech düşünüyordum tamamen kararımı verdim.

cookies
28-01-2017, 00:37
Logitech her zaman candır canandır ya.. Bozulmaz, plastik kalitesi, ürünleri, F/P harikulade bir firma.. Müşteri ilişkileri de öyleymiş öğrenmiş olduk..
Bu arada HP nin de Allah belasını versin..

KÖROĞLU
30-01-2017, 13:03
:) Yani firmayı cidden tebrik ediyorum takibat yapmaları, bu forumda yazdığım link'i paylaşmıştım okuyup teşekkür etmeleri ne bileyim biz alışkın değiliz toplumsal olarak böyle şeylere sanırım.

http://i.hizliresim.com/nj4yl5.jpg (http://hizliresim.com/nj4yl5)

aposport
30-01-2017, 14:14
Darısı, müşteri memnuniyeti nedir? kavramından bir haber, ilahi, ermiş, lastik tanırısı MICHELIN firmasının başına.

Anıl E.
31-01-2017, 13:57
Logi̇tech Z213 2+1 Ses Si̇stemi̇ 14w 980-000942 - n11.com (http://urun.n11.com/ses-sistemleri/logitech-z213-21-ses-sistemi-14w-980-000942-P145837546)

peki logi'nin bu ürününü kullanan ve tavsiye eden var mı ? Küçük bir odaya sahibim ps4 ve tv ve film bazlı kullanıcam yeterli olur sanırım. Fiyatı piyasanın en iyisi şu an.

Berkan
31-01-2017, 13:59
Bundan arkadaşımda var Anıl oda içinde film ve ps4te gayet yeterli çapına fiyatına göre :)

Anıl E.
31-01-2017, 14:02
Bundan arkadaşımda var Anıl oda içinde film ve ps4te gayet yeterli çapına fiyatına göre :)

Kardozo satıcıyla görüştüm de analog girişi varsa televizyonun olur dedi,ben yabancıyım bu işlere nerden anlarım la girişi var mı yok mu diye

Berkan
31-01-2017, 14:07
Kardozo satıcıyla görüştüm de analog girişi varsa televizyonun olur dedi,ben yabancıyım bu işlere nerden anlarım la girişi var mı yok mu diye

Onu bende bilmiyorum :hehe:

ZX-636R
31-01-2017, 22:45
Darısı bizim firmaların başına, işte marka olmak bu
Umarım sanayideki ustalarımızda bu haberi okur.
Bizde amaç parayı almak ve sonrasında duvar olmak.
Ne telefon ne yüzyüze görüşme sonuç vermez

semehe
31-01-2017, 22:55
benim z5500 ses sistemim için komple sıfır kontrol paneli yolladılar,ardından elimde olan gaming mouse ın taban padlerini ve alıcısını gönderdiler
firmanın müşteri memnuniyeti mükemmel

melihyilmaz
31-01-2017, 22:58
Kardozo satıcıyla görüştüm de analog girişi varsa televizyonun olur dedi,ben yabancıyım bu işlere nerden anlarım la girişi var mı yok mu diye

3,5 mm bildiğin aux çıkısından bahsediyor sanırım. eğer oyleyse ben tavsiye etmem. Sound bar alın daha tok ve daha iş görücü olacaktır.

McKrop
01-02-2017, 01:13
Firmaya bravo gercekten ama sizde şanslıymışsınız. Bana denk gelse bu olay urun gondermeyi gectim ana avrat kufur eder yaka paca atarlar :D simdiye kadar sadece apple'ın garantisi işime yaradı

Yiğit G.
01-02-2017, 05:39
logictech bunu eskiden çok yapıyordu büyük ürünler dahil ama bizim ölücü milletimiz bokunu çıkardı.Özellikle forumdonanım ahalisi.Bi üyenin z5500 ü bozuluyor.Yurtdışına mail atıyor adamlar fatura ve seri no istiyorlar , gönderiyor eleman , logitech elemana sıfır z5500 gönderiyor , bunun konusunu açıyor forumdonanımda.. Bunu duyanlar eski bozuk z5500 leri vs alıp sahte fatura kestirip mail atıyorlar logitech e ürünümüz bozuldu diye ve sıfır ürünler alıyorlar yurtdısından sonra logitech farkına varınca desteği kesiyor turkiyeye.Size yardım etmişler çok şaşırdım sanırım ufak ucuz birşey oldugu için yoksa artık yurtdısı destek vermiyor tr ye bu mezarcılar yüzünden.

cihan
01-02-2017, 07:05
geçen sene bana da alıcı göndermişlerdi. sağolsunlar. umarım değişmelerine sebep olmayız.

KÖROĞLU
01-02-2017, 07:28
Logi̇tech Z213 2+1 Ses Si̇stemi̇ 14w 980-000942 - n11.com (http://urun.n11.com/ses-sistemleri/logitech-z213-21-ses-sistemi-14w-980-000942-P145837546)

peki logi'nin bu ürününü kullanan ve tavsiye eden var mı ? Küçük bir odaya sahibim ps4 ve tv ve film bazlı kullanıcam yeterli olur sanırım. Fiyatı piyasanın en iyisi şu an.


Anıl ben 2. el s220 aldım sahibinden üzerinden (50TL) daha önce de kullanmıştım dükkanda.
Özelliklerine baktım sanki s220 buna göre 1 tık iyi. Ama bence fazlasıyla iş görür. Soundbar önerisi iyi ama maliyet artıyor.
Tv de kulaklık çıkışı varsa kullanabilirsin.


Firmaya bravo gercekten ama sizde şanslıymışsınız. Bana denk gelse bu olay urun gondermeyi gectim ana avrat kufur eder yaka paca atarlar :D simdiye kadar sadece apple'ın garantisi işime yaradı

Ben daha önce sony''ye z2 gönderdim kamera pembeleşti diye adamlar geri sıfır z2 gönderdiler.
Art niyetli hareket etmedim ama hiçbir zaman hakkım olanı istedim, biraz da şans işi bana kalsa.
Ama firma yaklaşımı emin ol senin düşündüğün gibi değil. Bana gelen usb alıcı ilk çalışmadı.
Adamlara ben birşey yazmadım, bu konunun linkini atmıştım oradan okuyup bana driver link'i göndermişler.
Şuan klavye aktif çalışıyor. Mousda sanırım fiziksel bir sıkıntı var çalışmıyor ama önemi yok benim için.



logictech bunu eskiden çok yapıyordu büyük ürünler dahil ama bizim ölücü milletimiz bokunu çıkardı.Özellikle forumdonanım ahalisi.Bi üyenin z5500 ü bozuluyor.Yurtdışına mail atıyor adamlar fatura ve seri no istiyorlar , gönderiyor eleman , logitech elemana sıfır z5500 gönderiyor , bunun konusunu açıyor forumdonanımda.. Bunu duyanlar eski bozuk z5500 leri vs alıp sahte fatura kestirip mail atıyorlar logitech e ürünümüz bozuldu diye ve sıfır ürünler alıyorlar yurtdısından sonra logitech farkına varınca desteği kesiyor turkiyeye.Size yardım etmişler çok şaşırdım sanırım ufak ucuz birşey oldugu için yoksa artık yurtdısı destek vermiyor tr ye bu mezarcılar yüzünden.

Bunu bilmiyordum ben forumda arda35'in açtığı bir konu üzerine ö.m dan konuştuk fikri ondan alıp hareket ettim.
Yani dehşete düşüyorum okuyunca hakkı olmayanı almak için bu kadar alçalmak çok yazık. Ne desek boş.
Ben talep etmiyor olmama rağmen gönderdiler usb alıcıyı sağ olsunlar.

Anıl E.
01-02-2017, 14:54
Anıl ben 2. el s220 aldım sahibinden üzerinden (50TL) daha önce de kullanmıştım dükkanda.
Özelliklerine baktım sanki s220 buna göre 1 tık iyi. Ama bence fazlasıyla iş görür. Soundbar önerisi iyi ama maliyet artıyor.
Tv de kulaklık çıkışı varsa kullanabilirsin.



Ben daha önce sony''ye z2 gönderdim kamera pembeleşti diye adamlar geri sıfır z2 gönderdiler.
Art niyetli hareket etmedim ama hiçbir zaman hakkım olanı istedim, biraz da şans işi bana kalsa.
Ama firma yaklaşımı emin ol senin düşündüğün gibi değil. Bana gelen usb alıcı ilk çalışmadı.
Adamlara ben birşey yazmadım, bu konunun linkini atmıştım oradan okuyup bana driver link'i göndermişler.
Şuan klavye aktif çalışıyor. Mousda sanırım fiziksel bir sıkıntı var çalışmıyor ama önemi yok benim için.




Bunu bilmiyordum ben forumda arda35'in açtığı bir konu üzerine ö.m dan konuştuk fikri ondan alıp hareket ettim.
Yani dehşete düşüyorum okuyunca hakkı olmayanı almak için bu kadar alçalmak çok yazık. Ne desek boş.
Ben talep etmiyor olmama rağmen gönderdiler usb alıcıyı sağ olsunlar.


Odam küçük sadece ps4 +film + müzik için kullanacağım. Siparişi verdim inşallah memnun kalırım. Çok daha iyi ürünler var ama şu pahalılıkta hiç gerek yok işimi görsün yeterli düşüncesindeyim :)

fthdrn
15-02-2017, 00:41
Bugün Logitech g430 kulaklığımın usb 7.1 ses kartı bozuldu. internetten muadil usb ses kartlarına baktım da kaliteli olanları 200 liralardan başlıyor. Ucuzlar da işimi görmüyor. Acaba bende bir mail yazsam mı bu arkadaşlara.

DOHC
15-02-2017, 07:08
Bugün Logitech g430 kulaklığımın usb 7.1 ses kartı bozuldu. internetten muadil usb ses kartlarına baktım da kaliteli olanları 200 liralardan başlıyor. Ucuzlar da işimi görmüyor. Acaba bende bir mail yazsam mı bu arkadaşlara.

Niye soruyorsun ki? Yaz elbette. Gerekirse onlar hayır-olmaz desin

KÖROĞLU
15-02-2017, 07:10
Bence de mail yazmaktan bir sakınca gelmez elbet.

Destek olacakları bir durum var ise yardımcı oluyorlar.

fthdrn
24-03-2017, 09:17
Bugün Logitech g430 kulaklığımın usb 7.1 ses kartı bozuldu. internetten muadil usb ses kartlarına baktım da kaliteli olanları 200 liralardan başlıyor. Ucuzlar da işimi görmüyor. Acaba bende bir mail yazsam mı bu arkadaşlara.
Konuya bu mesajı atmışım daha sonra 25.02.2017 de logitech destek bölümüne yardım talebinde bulundum. yaklaşık 10 gün sonra dönüş yaptılar. Ürün seri no yu istediler. Ben de ürün seri no yu gönderdim. Ürünün kendi tarafımdan da bozulmuş olabileceğini içeren bi mesaj attım. Benden adres bilgilerimi istediler. 22.03.2017 de Ups kargo ile ürünü göndermişler. İstanbul'a inmiş 1-2 güne elimde olur herhalde. Bu mesajı da yazıyorum ki internette arama yapıldığında görülsün :)

alper_pug
24-03-2017, 14:31
2-3 sene önce benzer durumu yaşadım. Mouse un usb zımbırtısı kaybolmuştu. Kullandığım ürünün üretimi bittiğini , onun yerine eşdeğer bir ürün göndermişlerdi. O zamandan beri alacağım üründe logitech markası varsa mutlaka onu almaya özen gösteririm.

AhmetKaratay
24-03-2017, 22:15
benim de corsair marka sıvı soğutmam bozuldu hollandaya gönderdim direk değişim yaptılar ve 15 günde geldi , Türkiye de bile garantiye verdiğimiz zaman 1 ayı buluyor en az değiştirmek , corsair markayı da tavsiye ederim

207_TR
25-03-2017, 21:49
Ford sağolsun garanti devam ederkenn kavramayı değiştirmişti. Şimdi garanti bitti şikayetim üzerine powershift otomatik şanzıman ın kavramasını yeniden değiştirdi.