Orijinalini görmek için tıklayınız : Turbolu E30 için fren tavsiyesi istiyorum
1.8 turbo
30-01-2017, 10:00
merhaba
e30 turbo aracım var frenler yeterlı gelmıyor. 4 dısk fren var aracımda.ön arka soğutmasız diskler, fren pedalım cok sert kontagı kapatır kapatmaz anında sertlesıp yukarı gelıyor pedal.
ılk basta westnghouse dan baslıycam buyuk ıhtımalle degısce,
ardından fren guclendırmek ıcın ne tavsıye edersınız.
yurtdısı forumlarda E32 735i , 87 model jetta ve 2001 clio westinghouselarının e30 uyumlu oldugunu yazmıslar bunlarla ılgılı olarak pratık bılgısı olan var mı?
aslında bu işin çözümü5 bijona cevırmek. ön taraf e36 m3 arka e36 compact olcak sekılde, fakat ben 4 bıjon olarak yuruyene epey masraf yaptım o yuzden 5 bıjona gecmeyı ertelıyorum sımdılık.
başka önerısı olan var mı?
bu haftasonu tıme trıal ıcın pıste gırdım frenler şişti cok ucuz atlattım, cok gerıden frene basmama ragmen zar zor kaza yapmadan vırajı döndüm
https://www.youtube.com/watch?v=wZly_yg8CCI
Biz vag grubunda 4x100 280 mm disk takıp bunu da t4 transporter westinghouse ile destekliyoruz. mk1 ve mk2 aracımızda bu şekilde.
1.8 turbo
30-01-2017, 10:13
Biz vag grubunda 4x100 280 mm disk takıp bunu da t4 transporter westinghouse ile destekliyoruz. mk1 ve mk2 aracımızda bu şekilde.
bızım emme manıfoldu orjınal olmadıgı ıcın her westınghouse sığmıyor bu saydıgım 3ü dısında kullanan yok. ama vw 4x100 dısk olayını arastırcam
turboman
30-01-2017, 10:26
Fren konusunda kendimi geliştirmemme neden olan bundan 8 sene önce frenimi yapıp akabinde 5 km sonra sağ arka merkezin yerinden çıkıp frenin boşalması sonucu kırmızıda duran araçlara girmemek için orta refüje patlamam sonucu başladı burdan o ustanın kulaklarını aklıma geldikçe çınlatırım.
Fren işi çok önemli ve hassas bir iş heleki güçlü arabalarda kötü sonuçlar doğurabilir westanhausu ileri veya geri alabilirsiniz manifolda değiyorsa veya custom bi manfolt yapmak daha kolay olur uygun bi sistem bulamazsınız kolay gelsin
1.8 turbo
30-01-2017, 10:32
Fren konusunda kendimi geliştirmemme neden olan bundan 8 sene önce frenimi yapıp akabinde 5 km sonra sağ arka merkezin yerinden çıkıp frenin boşalması sonucu kırmızıda duran araçlara girmemek için orta refüje patlamam sonucu başladı burdan o ustanın kulaklarını aklıma geldikçe çınlatırım.
Fren işi çok önemli ve hassas bir iş heleki güçlü arabalarda kötü sonuçlar doğurabilir westanhausu ileri veya geri alabilirsiniz manifolda değiyorsa veya custom bi manfolt yapmak daha kolay olur uygun bi sistem bulamazsınız kolay gelsin
benım epeydır frenler tatmın edıcı degıl cok onemsemıyordum sehır ıcınde yetıyordu. dun pıstte ıyıce bıttı. dedıgın gıbı fren cok onemlı. emme manıfoldu el yapımı ıcın 2-3 bın tl para ıstıyorlar hazır satılanlar var ebayda onlarda 2 bın cıvarı fakat onunda olculerı westınghouse ıcın sıkıntılı. gerı alınma payı yok ılerı alınca gaz kelebegıne degıyor.
turboman
30-01-2017, 10:37
Custom manifoldu kendinizde yapabilirsiniz tabi tanıdık bi alüminyum kaynakçısı bide tanıdık tornacı iş hallolur ben şimdi kendi aracıma yapacam orjinali çok büyük o kadar ince detaya gerek yok internetten araştırarak yapılabilecek şeyler hazır satılanla arada en fazla 10 -15 hp kaybın olur oda zaten turbo araçta pek sıkıntı olmaz
4 bıjonla ugrasıp paranı bosa harcıycagına 5 e gecıp önünü sınırsız acabılırsın ,yok ıllede 4 dıyorsan wılwood 6 pıston slim kalıper ler mevcut kendı e30 umda kullanıyordum
En ucuz ve en mantıklısı yine 5 bijona geçmek olacak.
cembozbey
02-02-2017, 08:49
5 bijon en mantıklısı westinghouse icin ise başka yer ara içeri alabilirsin yolcu tarafına torpido altına falan
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.