PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : AEM X series WideBand Problemi



MeRtCaN
13-02-2017, 18:51
Yıllardır Aem e Wideband Konusunda fitilimdir
Sensor Problemi Yuzunden neredeyse 10 takıma yakın sensor degıstırmıslıgım vardır

Lsu 4.2 den Lsu 4.9 Hıc fark etmedı sureklı bozuldu

Neyse Typer da ınnovote kullanıyorum cıdden sıkıntısız problemsız

Gelelım Yıne hem goruntu hemde yenı olmasından dolayı 106 ıcın AEM X serısı wıdeband tercıh ettım
Aldım gayet guzel sorunsuz
Baglantısını yaptık calıbrasyonlarını yaptık taktık
her sey cok guzel

10 gun gectı Ilk once araba 3 cizgi gostermeye basladı durduk yere hıc bır deger okumadı ve bır anda sensor arızası verdı

Basına gelen varmıdır hıc ?

yanı atıyorum 2000-3000 km kullansaydım bozulabılır dıyecektım ama yaptıgım max 200 km de gıttı

cıdden sınır bozucu bır durum
bı wıdeband olmus neredeyse 800 tl 10 gunde bozulması canımı sıktı





https://cdn.shopify.com/s/files/1/0890/6136/products/4_f783f764-b158-4944-a7ac-6cacabc3d303.jpg?v=1469775009

SpeedlinE™
13-02-2017, 22:02
İnnovate sıfır fiyatı nedir acaba? Bende düşünüyorum da . Hangisi sorunsuz ise onu listeye ekleyecegim de. Aem alıp böyle kısa sürede bozulursa o kadar fiyata da yazık sizde olduğu gibi maalesef ki.

R32
13-02-2017, 22:14
İnnovate sıfır fiyatı nedir acaba? Bende düşünüyorum da . Hangisi sorunsuz ise onu listeye ekleyecegim de. Aem alıp böyle kısa sürede bozulursa o kadar fiyata da yazık sizde olduğu gibi maalesef ki.

Son günlerde bende baktım fiyatlarına da kur değişimine göre 700-850 TL arasında oynuyor. Sensör yönünden innovate markasından şimdiye kadar kimseden duymadım sıkıntı çıkardığını.

sasuta
13-02-2017, 22:17
Tamamda ikisi de sensor olarak bosch sensor kullanıyor farklı değiller ki.

SpeedlinE™
13-02-2017, 22:32
Son günlerde bende baktım fiyatlarına da kur değişimine göre 700-850 TL arasında oynuyor. Sensör yönünden innovate markasından şimdiye kadar kimseden duymadım sıkıntı çıkardığını.


Karbüratörlü araç için düşünüyorum ben. Onda sorun çıkarma olasiligi daha mı az bir bilgiye sahip mısınız acaba? Yoksa hiç alakası yokta hepsinde aynı mi

Burak Demirci
14-02-2017, 00:12
aem pısmanlıkdır 4.9 aem de kullandım mtx ınnovate de ınno bana daha stabil ve sağlam geliyor piyasada aemın çakmasımı var anlamadım ama bazıları ciddi sornlu

Maxi
14-02-2017, 08:09
her iki markanında kullandığı sensör bosch marka (lsu 4.2 veya lsu 4.9)
zaten dünyada bosch ve ngk dan başka wideband sensör yapan yok benim bildiğim.

peki hepsi aynı sensör ise niye biri daha çok bozulabilir?
1-Devredeki sensör ısıtıcı çıkış kontrolü buna etken olabilir, yani cihazın elektronik devresi tasarımı.
2-Montaj yeri çok önemli yanlış montaj olabilir, buna extra titreşim falanda dahil.
3-Aşırı sıcaklık ciddi bir etkendir, sensörün fazla motora yakın olması istenmez.
4-Piyasada çok çin malı sensör var, ucuz ürün almadan önce 2 kere düşünün!

ebayde baya ucuz aemler var
adamlar cihazı sensörsüz satın alıp, sensörüde çin malı koyarak satıyor olabilir.

MeRtCaN
22-02-2017, 08:58
Geçen hafta yeni sensor almıstım

az once oda cortladı

yanı ben bı anlam veremedım

sensor yernı ılk taktıgım yerden farklı yere taktım

ama sonuc aynı bı haftada gıren ıkıncı sensor oldu

MeRtCaN
22-02-2017, 09:00
her iki markanında kullandığı sensör bosch marka (lsu 4.2 veya lsu 4.9)
zaten dünyada bosch ve ngk dan başka wideband sensör yapan yok benim bildiğim.

peki hepsi aynı sensör ise niye biri daha çok bozulabilir?
1-Devredeki sensör ısıtıcı çıkış kontrolü buna etken olabilir, yani cihazın elektronik devresi tasarımı.
2-Montaj yeri çok önemli yanlış montaj olabilir, buna extra titreşim falanda dahil.
3-Aşırı sıcaklık ciddi bir etkendir, sensörün fazla motora yakın olması istenmez.
4-Piyasada çok çin malı sensör var, ucuz ürün almadan önce 2 kere düşünün!

ebayde baya ucuz aemler var
adamlar cihazı sensörsüz satın alıp, sensörüde çin malı koyarak satıyor olabilir.


1 sıfır gunverek alıyoruz abı aem saatın tasarımında sıkıntı var ıse aem buyuk bı fırma bence oyle bı hata yapmaz
2 araba atmosferık headers sonrasına taktık sensoru zaten kullanım kıtapcıgında kat onune koyarsanız gıbı bır seyler soylemıs cok asırı sıcak olacak bı yer degıl
3 asırı ısınması ımkanız
4 bır tek bu gelıyor ınsanın aklına saat orjınal sensorler cın malı

ghibli06
22-02-2017, 09:10
1 sıfır gunverek alıyoruz abı aem saatın tasarımında sıkıntı var ıse aem buyuk bı fırma bence oyle bı hata yapmaz
2 araba atmosferık headers sonrasına taktık sensoru zaten kullanım kıtapcıgında kat onune koyarsanız gıbı bır seyler soylemıs cok asırı sıcak olacak bı yer degıl
3 asırı ısınması ımkanız
4 bır tek bu gelıyor ınsanın aklına saat orjınal sensorler cın malı

sensörlerin alayı Çin malı Mertcan, ebaydekilerin bile çoğu öyle...

Maxi
22-02-2017, 09:18
bencede 4. seçenek
büyük ihtimal zırt pırt bozulan sensörler çin malıdır.
tekrar yazalım: bulduğunuz her ucuz widebanda lapin gibi atlamayın!

bir örnek, ben 2005 yılında sıfır innovate lc-1 aldım
sensörü 7 sene falan dayandı sonra orjinal lsu 4.2 ikinci sensörü aldım ve halada o takılı
yani imkansız bir wideband sensörün 6 ayda veya 1 senede bozulması normal şartlarda

MeRtCaN
22-02-2017, 09:20
bencede 4. seçenek
büyük ihtimal zırt pırt bozulan sensörler çin malıdır.
tekrar yazalım: bulduğunuz her ucuz widebanda lapin gibi atlamayın!

bir örnek, ben 2005 yılında sıfır innovate lc-1 aldım
sensörü 7 sene falan dayandı sonra orjinal lsu 4.2 ikinci sensörü aldım ve halada o takılı
yani imkansız bir wideband sensörün 6 ayda veya 1 senede bozulması normal şartlarda

Abi typer ımda 4.2 sensorlu ınnovate var
ne zaman alındıgını bılmıyorum aaba ustunde geldı
bende ustunde o kadar km yaptım hala sıkıntısız

ben 10.000 km gıtse razıydım sensore :D 200 km yapamadık vala :)

Jcupra
18-08-2017, 13:01
Ayni sorun benimde basima geldi. Aem x serisi wideband taktim 8 ay once. Yaklasik 18-20 bin km kullandim. Sonra ekranda heat yazip bastan sona dolduruyor sonrasinsa l5 4.9 yazisi sonra yine ayni sekil devam. Dedik sensorun omru doldu degistirelim artik diye. Yeni sensor taktim ve calismaya basladi. Taktigimin hemen ertesi gunu trafikte dururken tam 18 saat gecmis sensor yine cortladi ayni yazi tekrardan geldi. Cozemedim bu isi.

evolution_9
18-08-2017, 13:26
Ben sıfır x serisi aldım montajı yaptık sensor arızası verdi fakat öğrendikki ekran bozukmuş iade ettim gidip yenisini aldım bana denk geldi sandım demekki x serisi almamak lazım

Jcupra
18-08-2017, 15:32
Ben sıfır x serisi aldım montajı yaptık sensor arızası verdi fakat öğrendikki ekran bozukmuş iade ettim gidip yenisini aldım bana denk geldi sandım demekki x serisi almamak lazım

kesinlikle. Bakalım aem 'e mail attım merakımdan :)

Maxi
18-08-2017, 18:14
kesinlikle. Bakalım aem 'e mail attım merakımdan :)

fazla birşey beklemeyin
ben aem forumuna başlık açtım, 0-5volt analog çıkış problemi ile ilgili
doğru dürüst ilgilenen yok

Jcupra
23-08-2017, 16:19
fazla birşey beklemeyin
ben aem forumuna başlık açtım, 0-5volt analog çıkış problemi ile ilgili
doğru dürüst ilgilenen yok

abi mailleştik bakalım yeni gösterge gödericekler

MeRtCaN
23-08-2017, 16:52
Ben sıfır sensor alıp problemı cozdum
ama sensoru kendım aldım Bosch dan parca numarasına gore getırdım

x serısın ıcıde gelen sensorlerın hepsı cın malı cakma yanı

RedCan
23-08-2017, 19:04
Bende Aem X series boost saatini aldım. Araç rölantide 1.14 bar göstermeye başladı mail attım. Sensörden mi yoksa saat mi bozulduğunu tespit etmek için sensöre gelen akımları okumamı istediler. Okuyup cevap yazacağım. Garantisi var. Amerika'da aemden alınmış saat.

Aracıma taktığım 3 saat bu. 2 defa çin malı greddy aldım ikiside 2 ay içinde bozuldu. Orjinal Aem aldım oda bozuldu. Acaba nedendir ki ?